abonnement Unibet Coolblue
pi_14172851
TTD
pi_14177036
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 17:25 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Heavy traffic!!

[afbeelding]

Check ook die dubbeldekker!!


het plaatje doetut nie
pi_14178251
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:43 schreef blieblie het volgende:
het plaatje doetut nie
Dan doe je iets verkeerd, probeer eens doel opslaan als, misschien werkt dat.....

Oh ja, doen er nog die-hards mee aan de contest? Die map is trouwens wel zwaar klote. Allemaal bergen, echt

pi_14178864
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 18:34 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Dan doe je iets verkeerd, probeer eens doel opslaan als, misschien werkt dat.....

Oh ja, doen er nog die-hards mee aan de contest? Die map is trouwens wel zwaar klote. Allemaal bergen, echt


Nope, kruisje...
En ik doe ook niet mee aan de contest, geen tijd voor @ the moment.
pi_14178950
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:01 schreef blieblie het volgende:
Nope, kruisje...
En ik doe ook niet mee aan de contest, geen tijd voor @ the moment.
Zal hem opnieuw uploaden, al doet ie het bij mij gewoon goed. De contest duurt trouwens tot 26-11.

Edit:

WTF?????????? !!!!!!!! Waarom doet
http://picserver.student.utwente.nl/
het niet? Hebben meer mensen dat probleem?

pi_14190329
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:04 schreef dennisdotcom het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Ik heb altijd bij die ingewikkelde kruisingen dat treinen verkeerde afslagen pakken enzo ... Hoe los je dat op?
pi_14194081
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:41 schreef blieblie het volgende:
Ik heb altijd bij die ingewikkelde kruisingen dat treinen verkeerde afslagen pakken enzo ... Hoe los je dat op?
Als ik het goed begrijp proberen jouw treinen de kortste route te nemen, alleen gaat dat meestal de verkeerde kant op. Een mogelijkheid is om ergens een station te leggen, op een duidelijk route en de trein daar non-stop door heen te laten gaan. Als je dat een beetje goed uitwerkt los je een hoop problemen op.

Pics coming.......

pi_14201549
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:23 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp proberen jouw treinen de kortste route te nemen, alleen gaat dat meestal de verkeerde kant op. Een mogelijkheid is om ergens een station te leggen, op een duidelijk route en de trein daar non-stop door heen te laten gaan. Als je dat een beetje goed uitwerkt los je een hoop problemen op.

Pics coming.......


Ook dat... Maar ook als je een 4 sporen breed station hebt dat er maar 2 van worden gebruikt en er toch treinen in de wachtrij staan.
pi_14205838
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:45 schreef blieblie het volgende:
Ook dat... Maar ook als je een 4 sporen breed station hebt dat er maar 2 van worden gebruikt en er toch treinen in de wachtrij staan.
Dat klinkt toch erg vreemd.

Overigens gebruik ik in het spel waarvan ik plaatjes heb gepost geen richting-stations (non-stop).

pi_14205962
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:45 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ook dat... Maar ook als je een 4 sporen breed station hebt dat er maar 2 van worden gebruikt en er toch treinen in de wachtrij staan.


maak je wel gebruik van 2richtings-seinen voor dat station?
Hee buurman, ik hier?
pi_14206602
ja dat helpt ook had ook zo'n probleem 2 jaar geleden had een dag nodig om alles weer normaal te zetten als treinen
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_14208966
Nieuwe graphics:

http://www.ttdpatch.net/newgrf.html


http://ttd.cernun.net/newgrf/newgrf.html


http://www.ewetel.net/~michael.blunck/ttd/


************************************************

TTD Alter

http://www.goase.com/ttdalter.htm

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 28-10-2003 22:18]

pi_14210152
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:06 schreef WouterFB het volgende:

[..]

maak je wel gebruik van 2richtings-seinen voor dat station?


Jupz, ik maak altijd 1 rail heen, 1 rail terug en daar sluit ik bijv. ale ore mijnen op aan. Die 2 rails komen op een station aan met plek voor 4. Allemaal netjes aangesloten op alle vier de aansluitingen met seinen. En die verrekte treinen pakken max 2 perrons.

ik zal es proberen te tekenen in ascii:

code:
             /--<>-st-----
---<------<-/-\-<>-at-----
--->------>-\-/-<>-io-----
             \--<>-nn-----

< zijn seinen ene kant op
> zijn seinen andere kant op
<> zijn seinen beide kanten op
- en / en \ zijn rails

En de rails achter "stationn" zijn het perron .
Nu willen die treinen alleen unloaden op het perron "at" en "io". Heel irri, want voor de kruising stapelen de treinen zich op die binnen komen.

  woensdag 29 oktober 2003 @ 11:34:09 #65
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_14217520
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:12 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Nieuwe graphics:

http://www.ttdpatch.net/newgrf.html


http://ttd.cernun.net/newgrf/newgrf.html
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


http://www.ewetel.net/~michael.blunck/ttd/
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


************************************************

TTD Alter

http://www.goase.com/ttdalter.htm

[afbeelding]

[afbeelding]


whaaa hoezo lijp die moet ik echt ff downloaden
pi_14219440
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:54 schreef blieblie het volgende:

[..]

Jupz, ik maak altijd 1 rail heen, 1 rail terug en daar sluit ik bijv. ale ore mijnen op aan. Die 2 rails komen op een station aan met plek voor 4. Allemaal netjes aangesloten op alle vier de aansluitingen met seinen. En die verrekte treinen pakken max 2 perrons.

ik zal es proberen te tekenen in ascii:

code:
             /--<>-st-----
---<------<-/-\-<>-at-----
--->------>-\-/-<>-io-----
             \--<>-nn-----

< zijn seinen ene kant op
> zijn seinen andere kant op
<> zijn seinen beide kanten op
- en / en \ zijn rails

En de rails achter "stationn" zijn het perron .
Nu willen die treinen alleen unloaden op het perron "at" en "io". Heel irri, want voor de kruising stapelen de treinen zich op die binnen komen.


zou toch wel moeten werken... heb je screenshotje? das wat duidelijker
Hee buurman, ik hier?
pi_14219610
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:34 schreef poehej het volgende:
whaaa hoezo lijp die moet ik echt ff downloaden
De onderste zijn nog niet te downloaden, maar die nieuwe bussen bovenaan ga ik nu downloaden!!

Edit:
Met de onderste bedoelde ik dus die vage gebouwtjes langs de rails. Niet TTD Alter

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 29-10-2003 13:08]

pi_14219632
Ik heb em niet opnieuw geinstalleerd nadat ik laatst mijn pc herinstalled heb .
Wat moest je ook al weer doen om TTD werkend te krijgen op XP?
pi_14219785
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:01 schreef blieblie het volgende:
Ik heb em niet opnieuw geinstalleerd nadat ik laatst mijn pc herinstalled heb .
Wat moest je ook al weer doen om TTD werkend te krijgen op XP?
TTD Patch?
http://www.ttdpatch.net/src/
Hier de laatste alpha
pi_14220528
Die nieuwe graphics zijn zooooo vet ...
Als ze die nieuwe havendesign, die nieuwe seinhuisjes en nieuwe stations af hebben wordt het helemaaaaal een geniaal spel.
pi_14225155
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:32 schreef blieblie het volgende:
Die nieuwe graphics zijn zooooo vet ...
Als ze die nieuwe havendesign, die nieuwe seinhuisjes en nieuwe stations af hebben wordt het helemaaaaal een geniaal spel.
Ze moeten gaan klooien met die heli's daar kun je vast wel wat mee. Maak gewoon een klein veldje in plaats van zo'n giga gebouw. En natuurlijk een chinook!!
pi_14226145
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 16:01 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Ze moeten gaan klooien met die heli's daar kun je vast wel wat mee. Maak gewoon een klein veldje in plaats van zo'n giga gebouw. En natuurlijk een chinook!!


Ook dat... de helifunctie in TTD is gewoon bout op het moment, en dat die vrachtwagens en bussen in hun geheel de bocht omgaan is ook erg duf ...

Maar als ik zo zie waar ze mee bezig zijn... Wel een aanvulling op TTD erg leuk .

pi_14226297
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 16:33 schreef blieblie het volgende:
Ook dat... de helifunctie in TTD is gewoon bout op het moment, en dat die vrachtwagens en bussen in hun geheel de bocht omgaan is ook erg duf ...
Heb je het als eens gespeeld met dit soort bussen en vrachtauto's?

Dat is echt zo erg. Vooral als ze in de bus stops staan, dat ziet er gewoon niet uit. Of wanneer ze vlak achter elkaar rijden, rijden ze voor de helft door elkaar heen. Maar die bochten kun je ook niet veranderen. Het spel is gemaakt met 8 verschillende hoeken en dat kun je niet veranderen!

pi_14226498
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 16:38 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Heb je het als eens gespeeld met dit soort bussen en vrachtauto's?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is echt zo erg. Vooral als ze in de bus stops staan, dat ziet er gewoon niet uit. Of wanneer ze vlak achter elkaar rijden, rijden ze voor de helft door elkaar heen. Maar die bochten kun je ook niet veranderen. Het spel is gemaakt met 8 verschillende hoeken en dat kun je niet veranderen!


Maar hadden ze die vrachtwagens niet in 2 delen de hoek om kunnen laten gaan ofzo. Net als bij een trein, daar gaat ook eerst de locomotief, dan de ene wagon, dan de wagon daarachter etc. de hoek om.

Ik heb nu tentamens, maar volgende week gaat een lekker TTD-addict weekje worden Dat weet ik wel. Maar uitgeprobeerd heb ik nog niet dus.

Wel jammer dat er toch nog kleine foutjes inzitten.
Ik heb ook ergens gelezen dat ze de maps niet groter kunnen maken, omdat het hele spel op 8bits is geprogrammeerd (vandaar dat je over die 8 (of een 8 tot de macht x ) terug ziet komen in grotes, lengtes e.d.)

[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 29-10-2003 16:48]

pi_14226521

Heeft die groene truck geen oplegger??
Das wel weer gaaf.
Rechterplaatje, bovenste vrachtwagen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')