gaskabel stuk?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:51 schreef Gisje het volgende:
Duidelijker kan ik helaas niet zijn.
Ik kreeg te horen dat die wel gewoon bleef lopen maar er gebeurt gewoon niets als je het gaspedaal intrapt. Verder staat die auto niet hier maar als ik ja zeg om te proberen om hem te repareren zou die hem wel brengen.
Ik ga iig even kijken of ik meer info kan krijgen.
Het is simpel te controleren: bedien de gasklep met de hand in plaats van via het gaspedaal. Als ie het dan wel doet is het de gaskabel. Als ie het niet doet is misschien de gasklep (bij deze wagen eigenlijk luchtklep) kapot?quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:02 schreef stienus5gtturbo het volgende:
[..]
gaskabel stuk?
quote:General Motors stroomlijnt Europese activiteiten
General Motors, de grootste autofabrikant ter wereld, wil zijn Europese activiteiten meer doen samenwerken. Totnogtoe hebben de drie Europese merken Opel, Vauxhall en Saab zich te veel "als een losse federatie van staten" gedragen. Dat zegt Bob Lutz, de Europese GM-topman, in een gesprek met de zakenkrant Wall Street Journal.
Lutz wil de Europese activiteiten herstructureren. Auto-onderdelen moeten meer tussen de merken worden geruild en dubbel werk moet worden vermeden. "Of een Saab dezelfde airconditioning heeft als een Opel of een Vauxhall, wie ligt daar nu wakker van ?", vraagt Lutz zich af. Hij vindt het bijvoorbeeld niet kunnen dat de ingenieurs van Saab "volledig gescheiden" van die van Opel werken. Voor de klant telt enkel het verschillende karakter van de merken, luidt het.
De Europese merken zijn de probleemkinderen van GM. Afgelopen jaar leden ze een gezamenlijk verlies van 286 miljoen dollar. In het eerste kwartaal liep het verlies verder op van 65 miljoen dollar vorig jaar tot 116 miljoen dollar dit jaar. Oorzaken zijn de aanhoudende hoge prijsdruk, wisselkoersverliezen en de aanloopkosten voor de nieuwe Opel Astra. GM Europe heeft in totaal 63.000 werknemers.
Zeg maar dag tegen Saab... Al is dat natuurlijk eigenlijk al een aantal jaren geleden gebeurd.. .quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:35 schreef Oosthoek het volgende:
Slecht nieuws, van SAABforum.nl geplukt:
[..]
Dus Saab wordt het slachtoffer van gebagger bij Opel? Matig... Dat GM van mening is dat alleen de uitstraling van het merk telt dat zien we in de VS met de 9-2X en de 9-7X. Smakeloze kutzooi.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:35 schreef Oosthoek het volgende:
Slecht nieuws, van SAABforum.nl geplukt:
[..]
dat betekent het einde van Saab ... want iemand die zich stijlvol wilt onderscheiden van de "normale man" gaat niet in een Saab-Opel rijden, denk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:35 schreef Oosthoek het volgende:
Slecht nieuws, van SAABforum.nl geplukt:
[..]
Da's een 900 EcoPower, ik heb me ooit laten vertellen dat het een 900S (dus LPT) is, maar dan met een ander naampje. Of dit klopt weet ik dus niet 100% zeker.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:10 schreef devlinmr het volgende:
Ff een vraagje tussendoor. De laatste paar dagen heb ik een aantal Saab 900EP zien rijden. Is dit een bijzondere uitvoering ofzo?
Neiuwe of oude model? Die oude voel je de turbo er nog lekker in kicken, maar die nieuwe is ietsjes sneller. Btw ook makkelijk te tunen die dingenquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:45 schreef woutabest het volgende:
Een goede bekende van mij heeft net een saab 9000 aero
nieuw... lekker met leer enzo...quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:17 schreef Eul het volgende:
[..]
Neiuwe of oude model? Die oude voel je de turbo er nog lekker in kicken, maar die nieuwe is ietsjes sneller. Btw ook makkelijk te tunen die dingen
Mooi spul! En het is lekker weer, dus rondcrossen met dat ding!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef Fransie het volgende:
Hi kids,
Eindelijk heb ik een SAAB.
De 9.3 SE turbo coupé uit 2002 met slechts 80.000km op de teller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |