abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 oktober 2003 @ 22:43:58 #201
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14092327
Ik heb eindelijk alle 15 topics gelezen (leuk als je geen B&A marathon kan houden ) en echt, you guys rule. Ik weet niet of ik veel ga posten hier want de muziek interesseert me weinig en ik spaar ook niks (hoewel ik binnenkort een paar DVDs ga bestellen) maar ik kijk wel elke avond op Nickelodeon en vroeger (ik was 9) was ik helemaal weg van Adriaan. Okay, okay, ik geef toe. Nu ook nog

Die DVDs...ik ga ervan uit dat alle afleveringen "naadloos" zijn gemonteerd, dus zonder vooruit- en terugblikken?

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 23 oktober 2003 @ 22:45:50 #202
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_14092396
Nu is er echter wel de vraag: als Aad Klaris niets te maken had met het toevoegen van de muziek van Clannad en dergelijke, waarom zou al die muziek nu dan toch vervangen zijn door Bert Smorenburg-deuntjes?
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_14092481
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:45 schreef warboel het volgende:
Nu is er echter wel de vraag: als Aad Klaris niets te maken had met het toevoegen van de muziek van Clannad en dergelijke, waarom zou al die muziek nu dan toch vervangen zijn door Bert Smorenburg-deuntjes?
haha ja inderdaad, goeie vraag
pi_14092511
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:43 schreef wonderer het volgende:
Ik heb eindelijk alle 15 topics gelezen (leuk als je geen B&A marathon kan houden ) en echt, you guys rule. Ik weet niet of ik veel ga posten hier want de muziek interesseert me weinig en ik spaar ook niks (hoewel ik binnenkort een paar DVDs ga bestellen) maar ik kijk wel elke avond op Nickelodeon en vroeger (ik was 9) was ik helemaal weg van Adriaan. Okay, okay, ik geef toe. Nu ook nog

Die DVDs...ik ga ervan uit dat alle afleveringen "naadloos" zijn gemonteerd, dus zonder vooruit- en terugblikken?


Dat klopt
  donderdag 23 oktober 2003 @ 22:49:52 #205
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_14092536
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:45 schreef warboel het volgende:
Nu is er echter wel de vraag: als Aad Klaris niets te maken had met het toevoegen van de muziek van Clannad en dergelijke, waarom zou al die muziek nu dan toch vervangen zijn door Bert Smorenburg-deuntjes?
Geen idee, volgens Klaris wil Adriaan gewoon bij de aftiteling genoemd worden bij de muziek, terwijl hij helemaal niks met de muziek te maken heeft.
Hij zei: "Bassie was de grappige en hij was de regelaar, daar zal die wel een trauma aan overgehouden hebben en daarom steelt hij mijn muziek. Ach ja, hij is gewoon, en het is jammer om te zeggen, maar die man is gewoon een dief."
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  donderdag 23 oktober 2003 @ 22:52:19 #206
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14092615
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:49 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Dat klopt


Mooi. Alleen, waar te bestellen... dvdstunter zijn ze goedkoop maar daar hebben ze de schatkaart niet, en bij bol.com heb ik al een account maar moet je verzendkosten betalen. Argh.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_14092625
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:49 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Dat klopt


Hoe kom ik aan de dvd 's van de schatkaart. Ze zijn nog niet te krijgen inde winkel!
pi_14092657
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:52 schreef Pinkeltje888 het volgende:

[..]

Hoe kom ik aan de dvd 's van de schatkaart. Ze zijn nog niet te krijgen inde winkel!


Bij Bassie zelf kan je ze wel krijgen.. www.clownbassie.nl maar daar zijn ze wel aardig duur vind ik zelf.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 22:56:52 #209
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_14092753
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:49 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Geen idee, volgens Klaris wil Adriaan gewoon bij de aftiteling genoemd worden bij de muziek, terwijl hij helemaal niks met de muziek te maken heeft.
Hij zei: "Bassie was de grappige en hij was de regelaar, daar zal die wel een trauma aan overgehouden hebben en daarom steelt hij mijn muziek. Ach ja, hij is gewoon, en het is jammer om te zeggen, maar die man is gewoon een dief."


Tja als je er over na denkt is het wel zo. Ik denk dat hij wil dat mensen denken da hij alles alleen doet, maar dat kan gewoon niet
pi_14092830
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:52 schreef Pinkeltje888 het volgende:

[..]

Hoe kom ik aan de dvd 's van de schatkaart. Ze zijn nog niet te krijgen inde winkel!


Bedankt!!!!!! ja 13,50 best prijzig
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:00:48 #211
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_14092881
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:58 schreef Pinkeltje888 het volgende:

[..]

Bedankt!!!!!! ja 13,50 best prijzig


Nou als je de dvd's van tegenwoordig bekijkt, vind ik het voor 140 min. jeugdsentiment wel meevallen
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:02:35 #212
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_14092939
Ik heb min of meer een antwoord bedacht op mijn eigen vraag---volgens mij is het ongeveer zo gegaan:

Adriaan, die niets meer met Aad Klaris te maken wil hebben, wil alle muziek de Klaris verzorgd heeft uit de series knikkeren en vervangen door andere deuntjes. Maar omdat Adriaan nooit naar de muziek heeft omegeken weet hij niet welke muziek Aad Klaris wel of niet verzorgd heeft, en besluit hij dus maar om ALLE muziek te dumpen.

Dit zou misschien best eens kunnen, toch?

Het zou zomaar kunnen...of niet.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:02:45 #213
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_14092945
Als er ooit een film komt wil ik japie ofzo wel spelen die ligt mij het meest

Alleen dan moet ik wel aan de stem werken

Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:06:09 #214
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_14093031
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:52 schreef Pinkeltje888 het volgende:

[..]

Hoe kom ik aan de dvd 's van de schatkaart. Ze zijn nog niet te krijgen inde winkel!


of ff kijken op www.veilingkijker.nl (2de-hands) of op www.vergelijk.nl
(meteen naar de resultaten: http://www4.vergelijk.nl/cgi-bin/incoming.cgi?keuze=dvd&searchwords=schatkaart)
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:08:41 #215
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14093117
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:53 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Bij Bassie zelf kan je ze wel krijgen.. www.clownbassie.nl maar daar zijn ze wel aardig duur vind ik zelf.


Bij www.bol.com hebben ze ze ook. Voor 11,99.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:08:42 #216
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_14093119
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 23:02 schreef warboel het volgende:
Ik heb min of meer een antwoord bedacht op mijn eigen vraag---volgens mij is het ongeveer zo gegaan:

Adriaan, die niets meer met Aad Klaris te maken wil hebben, wil alle muziek de Klaris verzorgd heeft uit de series knikkeren en vervangen door andere deuntjes. Maar omdat Adriaan nooit naar de muziek heeft omegeken weet hij niet welke muziek Aad Klaris wel of niet verzorgd heeft, en besluit hij dus maar om ALLE muziek te dumpen.

Dit zou misschien best eens kunnen, toch?


Dat kan best hoor, maar ook bestaande muziek heeft weer verschillende voorwaarden die je bij eigen muziek niet hebt. Ik denk dat hij van alles af wilde zijn en gewoon muziek wilde hebben voor zichzelf, aangezien de bestaande muziek toebehoord aan de respectievelijke artiest en de andere muziek aan Aad Klaris.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:10:53 #217
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_14093201
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 23:08 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Dat kan best hoor, maar ook bestaande muziek heeft weer verschillende voorwaarden die je bij eigen muziek niet hebt. Ik denk dat hij van alles af wilde zijn en gewoon muziek wilde hebben voor zichzelf, aangezien de bestaande muziek toebehoord aan de respectievelijke artiest en de andere muziek aan Aad Klaris.


Ja, je hebt gelijk, dat is waar. Maar dan blijft nog de vraag waarom de muziek uit de eerste paar series niet is vervangen...
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_14094097
Hey jongens, is was er de halve dag niet, en heb dus weer veel gemist . Gelukkig had je een prettig telefoontje De_Maestro, hij lijkt me in ieder geval aardig. Zou erg leuk zijn als we er een keer heen konden gaan ja! Helaas heb ik ook (nog) geen rijbewijs, dus moeten we kijken hoe we er komen (als ik mee mag dan, want djkoelkast, De_Maestro en heidbuurt maken eerste aanspraak denk ik ).

Alleen is de vraag of Klaris wel op veel mensen zit te wachten, straks kom je daar met een vrachtwagen vol fans .

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_14094251
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 23:38 schreef hinse het volgende:


Alleen is de vraag of Klaris wel op veel mensen zit te wachten, straks kom je daar met een vrachtwagen vol fans .


B&A-soundtrack-tour!
pi_14094317
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 23:38 schreef hinse het volgende:
Hey jongens, is was er de halve dag niet, en heb dus weer veel gemist . Gelukkig had je een prettig telefoontje De_Maestro, hij lijkt me in ieder geval aardig. Zou erg leuk zijn als we er een keer heen konden gaan ja! Helaas heb ik ook (nog) geen rijbewijs, dus moeten we kijken hoe we er komen (als ik mee mag dan, want djkoelkast, De_Maestro en heidbuurt maken eerste aanspraak denk ik ).

Alleen is de vraag of Klaris wel op veel mensen zit te wachten, straks kom je daar met een vrachtwagen vol fans .


nee je zou gewoon met z'n 2e of 3e moeten gaan meer niet
Wat zeg ie?
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 00:36:59 #221
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_14095373
Maar misschien wordt het dan tijd voor een fan film. Ik heb al een geweldig idee voor een scene. En met Aad Klaris muziek wordt het helemaal perfect worden. Hier volgt mijn scene:

Bassie en Adriaan rijden over de snelweg. Ze worden gevolgd door de Baron, B100 en Handige Harry.

Bassie: Adriaan, zullen we even gaan eten?
Adriaan: Liever niet, Bassie. Want dan zijn we zo laat thuis en morgen moeten we vroeg weer optreden.
Bassie: Maar Adriaantje, ik heb zo'n honger.

Ze zien een bord van een drive-in restaurant.

Adriaan: Zo te zien heb je geluk.
Bassie: Hoi! hoi! hoi!

In de auto van de boeven.

Baron: Harry, hou een beetje afstand.
B100: Maar zo raken we ze kwijt.
HH: Nee, want Handige Harry ziet dat ze naar dat drive-in restaurant gaan.

Bij Bassie en Adriaan in de drive-in.

Stem uit speaker: Wat wilt u bestellen?
Adriaan: Doet u mij maar een frikandel speciaal en een grote cola. En wat wil jij Bassie?
Bassie: Een slagroomtaart.
Adriaan: En voor mijn vriend een slagroomtaart.
Speakerstem: Heeft u vriend een baard?
Adriaan: Nee hij wil een slagroomtaart.
Speakerstem: Oh, zeg dat dan.
Adriaan: Dat zeg ik toch.
Speakerstem: Wat zeggie?
Adriaan: Bassie, blijf even in de auto ik ga de manager spreken.
Bassie: Waarom ga je de manager spreken?
Adriaan: Bassie, als iemand zijn werk niet goed doet moet het gemeld worden.
Bassie: Vraag de manager ook om een slagroomtaart.
Adriaan: (lachend) Zal ik doen.

Ondertussen bij de boeven.

Baron: Kijk eens aan, die acrobaat loopt naar binnen. B-100 volg hem.
B100: Zal ik doen baas.

B100 loopt naar de ingang van het restaurant (waar Adriaan ook naar binnen is gegaan.) Hij pakt binnen een menukaart en gaat met de kaart voor zijn hoofd zitten.

Ondertussen bij Bassie.

Bassie: Waar blijft Adriaantje nou? Oh, ik heb zo'n honger.

Adriaan loopt terug. B100 wil achter hem aan gaan, maar valt over een bal uit de ballenbak. Hij valt tegen de balie aan.

Ondertussen bij de Baron.

Baron: Daar is die acrobaat, maar waar blijft B100.
HH: Hij zal zo wel komen.

Bij de auto van Bassie en Adriaan.

Bassie: Waar is nou die slagroomtaart?
Adriaan: Die hadden ze helaas niet, maar ik heb wel een lekkere kroket voor je.
Bassie: Nou, die is ook wel lekker. (Neemt een hap) Maar wat is er eigenlijk met die werknemer gebeurt?
Adriaan: Die heeft al vaker slecht werk geleverd, dus hij zal ontslagen worden.
Bassie: Wat zielig voor hem.
Adriaan: Ja, maar als je werkt moet je ook werk doen wat je goed kunt doen.

Ze rijden weg.

Bij de Baron.

Baron: Ze gaan weg en nog geen B100. Drommels, drommels en nog eens drommels.

Bij de personeelsingang van het restaurant.

Manager: Dus daarom ben je ontslagen.
Man van speaker: Wat wou je me vragen?
Manager: JE BENT ONTSLAGEN.
Man van speaker: Waarom dan?
Manager: Omdat je zo doof bent als een kwartel.
Man van speaker: Nou wordt die mooi, je bent zeker zelf doof.

De manager wordt kwaad en trapt de man er uit.

De Baron ziet dit vanuit de auto.

Baron: Wat gebeurt daar, die man wordt eruit getrapt.
HH: Hij wou zeker niet betalen.
Baron: Maar wacht eens even, ik ken die man. Dat is B2.
HH: B2? Ik vraag me af waar B98 verder is.

Ondertussen in het restaurant.

B100: Waar ben ik?

Hij voelt aan zijn hoofd. Er zit een bult op.

B100: Ik heb ook altijd pech, ze moeten altijd mij hebben.

Hij gaat naar buiten en loopt richting de auto. In de auto zit inmiddels ook B2. Hij stapt in.

Baron: Drommels, B100, waar bleef je?
B100: Ik ben over een bal gevallen en toen was ik even weg. Ik heb ook altijd pech?
B2: Wat zeggie?
B100: Ik heb ook altijd pech.
B2: Goed idee, ik wil hier ook weg.

Ze rijden dezelfde richting op als B&A

No escape from reality
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 00:38:25 #222
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_14095405
ik ken van alle bassies en adriaans het eind wel, behalve van die "De plaageest" hoe liep die eigenlijk af, wie was het? waarom deed hij dat?
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 00:50:58 #223
64920 semafoor
Dommel en nog eens dommel
pi_14095617
Rtl boulevard is ook weer gecapt In B&A in de media
"Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 01:00:26 #224
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14095743
Ik weet niet hoe concreet die plannen voor een "film" zijn, maar die scene... op zich leuk, maar zou het voor een nieuwe "film" niet handiger zijn om het andersom te doen? Dat B&A op de boefjes jagen? Want nu moet je dus zeg maar verzinnen waarom B&A heen en weer rijden, en zo'n kraak van de boefjes is denk ik met beperkte middelen beter te realiseren... Tenzij je ze de waddeneilanden af wil laten gaan of zo ;-)

Kweenie, is maar een idee. Ik snap wel dat je zoveel mogelijk personages erin wil schrijven, op zich is dit een goeie manier daarvoor ;-)

Nou ja. Dat wilde ik even kwijt.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 01:14:14 #225
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_14095920
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:00 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet hoe concreet die plannen voor een "film" zijn, maar die scene... op zich leuk, maar zou het voor een nieuwe "film" niet handiger zijn om het andersom te doen? Dat B&A op de boefjes jagen? Want nu moet je dus zeg maar verzinnen waarom B&A heen en weer rijden, en zo'n kraak van de boefjes is denk ik met beperkte middelen beter te realiseren... Tenzij je ze de waddeneilanden af wil laten gaan of zo ;-)

Kweenie, is maar een idee. Ik snap wel dat je zoveel mogelijk personages erin wil schrijven, op zich is dit een goeie manier daarvoor ;-)

Nou ja. Dat wilde ik even kwijt.


Op dit moment is het nog niet veel meer dan een idee. En of het echt iets wordt moet ik nog zien. Want het kan natuurlijk dat ik vastloop met schrijven of er op een moment geen tijd voor heb.

Maar mijn idee voor het verhaal is dat de boeven wraak willen nemen op B&A. Dit doen ze door ze te volgen en als ze weten waar de caravan staat, nemen ze die mee. Bassie en Adriaan moeten dan de caravan opsporen en daarbij dus ook de boeven.

No escape from reality
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')