abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 19 januari 2004 @ 23:07:25 #51
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_16412816
Afgelopen oktober:

Apenheul:

Amersfoort:

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_16934217

[Dit bericht is gewijzigd door Dropkick op 06-02-2004 04:13]

  vrijdag 6 februari 2004 @ 04:41:28 #53
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_16934408
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:49 schreef Ouwesok het volgende:
En nog maar een stuk of wat, ook uit Emmen:

[afbeelding]


markwin

(kom uit emmen haha)

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_16935682
Ik heb er ook nog een paar, uit Burger's Zoo in Arnhem.

pi_16935736
Ik moet bekennen dat ik nog nooit met mijn foto toestel naar de dierentuin ben geweest. Maar ik wil dat binnenkort wel een keer gaan doen. Ik denk aan artis maar als iemand zegt: "in ... kun je pas mooie foto's maken" dan hoor ik dat graag. Ik woon in Veldhoven (bij Eindhoven) en alle dierentuinen zijn toch te ver weg dus wat dat betreft maakt het allemaal niet zo veel uit al is emmen wel erg ver weg.

Het enige dat we hier aan openbare dieren hebben zit in een kinderboerderij:

voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
  vrijdag 6 februari 2004 @ 10:50:56 #56
53747 GTD
http://www.deduppies.nl
pi_16937350
Artis

Er zijn geen problemen alleen maar uitdagingen
pi_16937444
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 10:50 schreef GTD het volgende:
Artis
Die Leeuw , mooi licht en compositie
voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
pi_16938542



voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_16978683
En we noemen hem Clarence....

Zomerslaapje

Just because your voice reaches halfway around the world doesn't mean you're wiser than when it reached only to the end of the bar
pi_17018302
quote:
Just because your voice reaches halfway around the world doesn't mean you're wiser then when it reached only to the end of the bar
THAN , niet then

sorry , tikje offtopic

voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_17020916
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:39 schreef aph3x het volgende:
En we noemen hem Clarence....
haha. Ik moet wel zeggen dat ik uit fotografisch oogpunt die beer mooier vind.

@ knuppelhout: die groothoek pinguin is leuk. Goed groothoek effect.

voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
pi_17024151
dankje, ik vond m ook wel leuk. Hij wilde volgens mij het liefst de camera doodpikken.
Die beer is inderdaad prachtig. alsof ie poseert!
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_17027854
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 09:21 schreef luap het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nog nooit met mijn foto toestel naar de dierentuin ben geweest. Maar ik wil dat binnenkort wel een keer gaan doen. Ik denk aan artis maar als iemand zegt: "in ... kun je pas mooie foto's maken" dan hoor ik dat graag. Ik woon in Veldhoven (bij Eindhoven) en alle dierentuinen zijn toch te ver weg dus wat dat betreft maakt het allemaal niet zo veel uit al is emmen wel erg ver weg.

Het enige dat we hier aan openbare dieren hebben zit in een kinderboerderij:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Waarom ga je dan niet naar Antwerpen? Is relatief dichtbij, toch?

Ik ben er in 2000 geweest en heb er wat foto's gemaakt.... Let niet op de kwaliteit, want mijn Mavica die ik toen had maakte foto's met 0,8 MP




Deze dierentuin ligt echt in het midden van het centrum, als je dan op zondag gaat kun je ook gelijk langs de 'vogeltjesmarkt', best leuk!

pi_17028391
Ik ben in 2001 naar Metelen Duitsland geweest. Daar is een vogelpark. Het is erg kleinschalig en ziet er nu (ben pas weer geweest) een beetje armoedig uit. Aan elke kooi hangt een bordje met de vraag of je wilt doneren e.d.

Er zitten echter wel veel verschillende soorten vogels en het is een bosrijke omgeving, ideaal om lekker te wandelen en ook nog wat te zien!




pi_17042409
Mijn bijdrage, mijn leukste dierentuinfoto's

Burgers's Zoo:

Berliner Zoo:

Dierenpark Amersfoort:

dat beest zit te piesen

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_17060446
Ik ben afgelopen zomer ook naar Burger's Zoo geweest. Het viel me eigenlijk een beetje tegen. Alle dieren zitten erg ver van je vandaan en je kun ze maximaal op 1-2 meter naderen.

Al met al wel een leuke dag gehad en hier nog wat foto's die ik toen gemaakt heb...



pi_17060831
Dierentuinen zijn leuk .

Heb stages gehad in het Noorder Dierenpark en het Dolfinarium.

Niet zelf gemaakt .

Deze is erg gaaf.

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_17061629
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:29 schreef Alex_XXL het volgende:
Waarom ga je dan niet naar Antwerpen? Is relatief dichtbij, toch?

Ik ben er in 2000 geweest en heb er wat foto's gemaakt.... Let niet op de kwaliteit, want mijn Mavica die ik toen had maakte foto's met 0,8 MP
Deze dierentuin ligt echt in het midden van het centrum, als je dan op zondag gaat kun je ook gelijk langs de 'vogeltjesmarkt', best leuk!


Das wel redelijk dichtbij ja, maar ik heb geen auto. Ben maar een arme student. Dus moet met OV bereikbaar zijn.

Komen toch best aardige plaatjes uit die mavica, afgezien dan van die resolutie maar compositie en zo is toch niet slecht?

voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
pi_17061941
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:58 schreef luap het volgende:

[..]

Das wel redelijk dichtbij ja, maar ik heb geen auto. Ben maar een arme student. Dus moet met OV bereikbaar zijn.

Komen toch best aardige plaatjes uit die mavica, afgezien dan van die resolutie maar compositie en zo is toch niet slecht?


Je kunt er wel met de trein komen er is een heel groot station midden in Antwerpen, ik denk dat het dan nog 10 minuten lopen is...

De plaatjes van de Mavica vallen idd nog wel mee, leuk om mee te klooien, ben inmiddels verslaafd aan fotografie en heb 2 maand geleden een betere gekocht.... Overigens die foto's die ik net gepost heb van Burger's heb ik met een 2.1 MP camera gemaakt, die is ideaal voor beesten die achter gaas zitten, omdat de lens door het gaas past

Ik weet niet wat je van vogels vindt? In Alphen a/d rijn heb je Avifauna. Erg mooi park, van vroeger uit een prive tuin. Alles is erg goed verzorgd.

Ben er afgelopen zomer ook geweest, zie foto's hieronder:



[offtopic] ik zag trouwens in het macro topic dat jij ook erg goed bezig bent [/offtopic]

pi_17062545
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:09 schreef Alex_XXL het volgende:
Je kunt er wel met de trein komen er is een heel groot station midden in Antwerpen, ik denk dat het dan nog 10 minuten lopen is...

De plaatjes van de Mavica vallen idd nog wel mee, leuk om mee te klooien, ben inmiddels verslaafd aan fotografie en heb 2 maand geleden een betere gekocht.... Overigens die foto's die ik net gepost heb van Burger's heb ik met een 2.1 MP camera gemaakt, die is ideaal voor beesten die achter gaas zitten, omdat de lens door het gaas past

Ik weet niet wat je van vogels vindt? In Alphen a/d rijn heb je Avifauna. Erg mooi park, van vroeger uit een prive tuin. Alles is erg goed verzorgd.

Ben er afgelopen zomer ook geweest, zie foto's hieronder:

[offtopic] ik zag trouwens in het macro topic dat jij ook erg goed bezig bent [/offtopic]


Bedankt voor de tip maar ik kan gratis reizen in nederland dus dan denk ik niet dat ik het bij onze zuiderburen ga zoeken (hoewel dat waarschijnlijk helemaal niet zo duur is). Ik ga denk ik gewoon een keer naar artis toe, dan maar wat langer in de trein, je moet er iets voor over hebben. Wel nog even wachten op mooier weer want dit is niet alles.

Vliegen die papegaaien daar gewoon los rond? Das wel leuk. We hebben hier vlakbij een papegaaien opvang/park. Daar zitten ongeveer 2000-3000 papegaaien, parkieten en kaketoes als ik het bord bij de ingang moet geloven.

Hier twee foto's daarvan, wel lastig fotograferen omdat ze vrij fijn en dik gaas gebruiken voor de kooien.

[offtopic] ik zag trouwens in het macro topic dat jij ook erg goed bezig bent [/offtopic]
[nog meer offtopic] thanks, ik kan niet wachten tot er weer libellen en vlinders rondvliegen [/nog meer offtopic]

voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
pi_17066823
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:27 schreef luap het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip maar ik kan gratis reizen in nederland dus dan denk ik niet dat ik het bij onze zuiderburen ga zoeken (hoewel dat waarschijnlijk helemaal niet zo duur is). Ik ga denk ik gewoon een keer naar artis toe, dan maar wat langer in de trein, je moet er iets voor over hebben. Wel nog even wachten op mooier weer want dit is niet alles.

Vliegen die papegaaien daar gewoon los rond? Das wel leuk. We hebben hier vlakbij een papegaaien opvang/park. Daar zitten ongeveer 2000-3000 papegaaien, parkieten en kaketoes als ik het bord bij de ingang moet geloven.

Hier twee foto's daarvan, wel lastig fotograferen omdat ze vrij fijn en dik gaas gebruiken voor de kooien.
[afbeelding]

[afbeelding]


[offtopic] ik zag trouwens in het macro topic dat jij ook erg goed bezig bent [/offtopic]
[nog meer offtopic] thanks, ik kan niet wachten tot er weer libellen en vlinders rondvliegen [/nog meer offtopic]


Zijn mooie platen, hoe heb je dat opgelost met het gaas? Wanneer ik handmatig-focus vindt ik toch nog wel moeilijk en autofocus wil vaak al helemaal niet...

Vandaar dat ik mijn oude 2.1MP cam vaak gebruik voor dit soort dingen, omdat de lens door het gaas kan.

Kun je die papegaaienopvang gewoon bezoeken? Ben namelijk gek op vogels, maar dat had je vast al wel gemerkt

Ze hebben daar 2 of 3 keer per dag een show en dan vliegen ze met 2 koppels ara's en met wat roofvogels. (ziet er leuk uit!) Is wel lastig om te fotograveren....

Ik ben ook afgelopen zomer in vogelpark Walsrode geweest (ook in Duitsland). OOk daar nog een paar foto's van:








[offtopic] ik zal zo ook eens wat van mijn probeersels in het macro topic posten [offtopic]

pi_17069117
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 18:51 schreef Alex_XXL het volgende:
Zijn mooie platen, hoe heb je dat opgelost met het gaas? Wanneer ik handmatig-focus vindt ik toch nog wel moeilijk en autofocus wil vaak al helemaal niet...

Vandaar dat ik mijn oude 2.1MP cam vaak gebruik voor dit soort dingen, omdat de lens door het gaas kan.

Kun je die papegaaienopvang gewoon bezoeken? Ben namelijk gek op vogels, maar dat had je vast al wel gemerkt

Ze hebben daar 2 of 3 keer per dag een show en dan vliegen ze met 2 koppels ara's en met wat roofvogels. (ziet er leuk uit!) Is wel lastig om te fotograveren....

Ik ben ook afgelopen zomer in vogelpark Walsrode geweest (ook in Duitsland). OOk daar nog een paar foto's van:

[offtopic] ik zal zo ook eens wat van mijn probeersels in het macro topic posten [offtopic]


Hier is meer info over de opvang http://www.papegaai.org. Het is niet eenvoudig te bezoeken met openbaarvervoer. Maar is wel een mooi parkje. En je kunt er gewoon gaan kijken, graag zelfs, kunnen ze weer hokken bouwen .

Dat gaas, lastig inderdaad. Ik houd mijn lens zo dicht mogelijk bij het gaan en dan op volle opening. Dan verdwijnt het gaas gewoon. Maar dat is wel met een (digitale) spiegelreflex met een veel kleinere scherptediepte waardoor het gaas wegvalt in de onscherpte. Met een compacte digitaal is het wel moeilijker.

voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
pi_17073258
Ik heb idd ook een Dslr een 300D om precies te zijn! en net een nieuwe 70-300mm Sigma aangeschaft Heb hem nu een maand of twee, dus nog niet echt veel kunnen expirimenteren (buiten).

Maar van de zomer veel van plan

Heb ook nog foto's van een vogelpark op Gran Canaria. Ik ben ook ben op Teneriffe in het LoroParc geweest. Dat is pas mooi, heb er alleen heel weinig foto's gemaakt, omdat ik toen (achteraf jammer) het meeste gefilmd heb.... Maar jah, de foto's van het vogelpark op Gran Canaria:

Iemand nog mooie foto's?

  woensdag 11 februari 2004 @ 04:52:19 #74
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_17078859











"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_17079601
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 04:52 schreef MREn het volgende:
... veel plaatjes ...
Die pinguins zijn erg mooi
voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')