abonnement Unibet Coolblue
pi_13937804
* joda komt het kantoor binnenlopen nadat hij door de iriscontrolle is gekomen

* hij loopt naar de lift en drukt op het knopje van de 35e etage en loopt naar zijn kantoor toe

HHmmm eens even kijken of de plannen al klaar zijn voor het mega entertainment complex........

  vrijdag 17 oktober 2003 @ 09:56:18 #27
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13938055
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 09:42 schreef joda het volgende:
* joda komt het kantoor binnenlopen nadat hij door de iriscontrolle is gekomen

* hij loopt naar de lift en drukt op het knopje van de 35e etage en loopt naar zijn kantoor toe

HHmmm eens even kijken of de plannen al klaar zijn voor het mega entertainment complex........


dat hebben we toch al, het VTC is er toch.
pi_13938136
Grmbrl, Magneet met zijn ideeen. Een irisscan. Da's geen pretje met een blauw oog.

Nog een overblijfsel van een wedstrijdje met de FC FOk

* loopt naar zijn kantoor op de begane vloer en neemt plaats achter zijn buro

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 10:09:34 #29
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_13938289
* Thissie komt aangelopen kijkt even op de plattegrond van het gebouw waar alle afdelingen gevestigd zijn maar kan haar afdeling niet vinden.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_13938326
* Loopt naar Amethist toe en wijst een miniem stipje aan

Daar moet je zijn.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 10:15:04 #31
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_13938401
Uhm, waar? Heb je een vergrootglas voor me toevallig?
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_13938510
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:15 schreef Amethist het volgende:
Uhm, waar? Heb je een vergrootglas voor me toevallig?
Ja hoor, maar pak gewoon het kantoor van Faat. Vind ze vast niet erg
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 10:22:22 #33
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_13938551
Het kantoor van Faat en waar is dat?
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_13938613
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:22 schreef Amethist het volgende:
Het kantoor van Faat en waar is dat?
Zeg, je wilt toch niet beweren dat je het kantoor van feesten en welvaar niet kan vinden he!

Dat is dat kantoor met al die slingers en ballonnen natuurlijk

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 10:35:58 #35
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_13938808
He zeg, ik kom hier net binnen en dit gebouw heeft zoveel etages dat ik na de eerste al verdwaald ben
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_13938879
* Weer terug naar zijn kantoor loopt en Magneet opbelt

Zeg, kun je hier even iemand wegwijs maken of een GPS systeem aan haar overhandigen?

* Weer terug loopt naar Amethist

Sow, alles is geregeld. Eventjes geduld.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 10:45:18 #37
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13938989
* magneet komt met een pda aangelopn nadat hij door Werik gebeld is

Asjeblieft Amethistje dacht wel dat jij hier zou verdwalen, je hoeft tegen dit ding alleen maar te zeggen waar je naartoe wilt en dan helpte hij je er te komen met plaatjes en met gesproken tekst.

  vrijdag 17 oktober 2003 @ 10:53:25 #38
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_13939164
Fantastisch Magneet wat een geweldig aparaat, op welke verdieping is mijn kantoor dan?
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 10:58:10 #39
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13939243
zeg maar mijn kantoor in dat ding de rest weet hij vanzel
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:01:28 #40
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_13939313
* Amethist kijkt een beetje wantrouwend van het ding naar Magneet, besluit dan dat ze toch niks te verliezen heeft en zegt

Mijn kantoor

* Het dinge begint meteen te laden en Amethist ziet een plattegrond verschijnen, dan staat er dat ze rechtdoor moet lopen en ze besluit maar te doen wat het dingetje zegt

Dank je wel Magneet

Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_13939357
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 09:56 schreef Magneet het volgende:

[..]

dat hebben we toch al, het VTC is er toch.


Ochja dan maker we er een mooi museum van of een kunstplatform..
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:30:55 #42
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_13940030
DingDong
Zwoele stem klinkt er door de intercom:
mijnheer the grey, dhr Jas Verstoppen en dhr Buuh Gatterrotten voor U!

Laat ze maar binnen jufrouw van Zanten.

* Bar_the_Grey Zit comfortabel in zijn fauteuil achter een groot eikenhouten buro. Dit kantoortje bevalt hem wel. Dan komt er met veel kabaal een F1 tweezitterbolide dwars door de deur het kantoor binnengereden.

Buuh: Jas wat doe je nu toch?
Jas: We hadden toch beter intermediates kunnen nemen, ze hebben hier de vloer gedweild.

Bar: Nu kan ik weer opnieuw mijn kantoor inrichten. En die sponseringsgelden zullen daaraan worden besteedt lekker puh. Met een F1 tweezitter zomaar mijn nieuwe kantoor binnenrijden. tsss, het moet niet gekker worden.

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_13941713
*weer opstaat*

het leek wel of er iemand zijn f1 bolide door de muur knalde!

pi_13951806
* Lord Dreamer heeft zijn kantoor betrokken ..

* Een groot bureau en de kamer stijlvol in 19e eeuwse stijl ingericht.

Voor de rest stijlvol weg-gewerkte hightech apparatuur .

He HE ..heerlijk lekker sigaartje en een portje erbij

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 11 november 2003 @ 15:14:42 #45
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_14554607
*DingDong*


* wacht*
*wacht*
*wacht*
*kijkt op horloge*

Ach ik heb toch de tijd....

* Gaat zitten*

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_14557502
Heer sitethief, wat doet u in mijn wachtkamer? Ik kan mij niet herinneren dat wij een afspraak hadden. Maar gezien de orgielunch niet door ging heb ik nu wel even tijd. Komt u binnen.

* Asschen loopt zijn kantoor binnen, en houd de deur netjes open voor zijn gast.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 11 november 2003 @ 22:46:14 #47
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_14566869
Ah wat vriendelijk van u Asschen Sukar.
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.
Ik fietste gisteren over een van de drukste rotondes van Fok!eiland en toen kwam er van rechts een oplegger met zand aan. Ik had voorrang dus reed ik met een tuf gangetje over de rotonde heen. Maar blijkbaar wist die vrachtwagenchaufeur niet wat de verkeersregels waren want ik kon hem nog net ontwijken toen hij rakelings voor me langs raasde.

Ik had daarom het voorstel om duidelijk verkeersregels op te stellen en verkeersborden neer te zetten. Wat vind u als Minister Algemene Zaken daarvan?

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_14567061
In de afgelopen vergaderingen is dit punt al naar voren gekomen. Er is dan ook besloten om met onmiddelijke ingang de oude verkeersborden op te knappen, maar wel zo dat ze nog het eilandse karakter behouden.

Zo gauw we het groene licht krijgen van Financiën gaan we aan de slag.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 11 november 2003 @ 22:57:25 #49
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_14567185
Had u al een bekwame topambtenaar op het oog om deze klus te klaren?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_14567308
Mijnheer Sitethief, als u hier gekomen bent voor een baan, verwijs ik u door naar Personeels Zaken op de beganegrond.
Daar kunnen ze u meer vertellen over welke banen er nog vrij zijn.

Als u me het niet kwalijk wilt nemen, ik moet naar mijn partij vergadering. Gegroet.

* Asschen_sukar loopt gehaast het kantoor uit

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')