abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 mei 2001 @ 23:19:53 #1
4605 KingShakur
back.... really...
pi_943948
?

Ik mis ze...

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_944002
* Tinkerbell gaat heeeeel spoedig tante worden.. as we speak
  vrijdag 1 juni 2001 @ 09:02:34 #3
9581 mooni
coming back home!
pi_945782
mooni is drie maandjes zwanger nu, dus nog een half jaartje geduld
alles komt goed, zo niet dan toch!
  vrijdag 1 juni 2001 @ 12:10:16 #4
4605 KingShakur
back.... really...
pi_946712
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 09:02 schreef mooni het volgende:
mooni is drie maandjes zwanger nu, dus nog een half jaartje geduld
Vertel! Vertel!!

* KingShakur ziet al nieuw baby-topic met NoNick en mooni

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_947451
Wat ontzettend jammer dat de posts allemaal weg zijn zeg! Ik heb het geweldig gevonden dat iedereen zo meeleefde met de zwangerschaps- en bevallingsverhalen!

Hier gaat alles zo'n beetje z'n gangetje. Jorden is nu negen dagen oud, en krijgt inmiddels behoorlijk dikke wangetjes (toch genoeg borstvoeding!).
Hij weet helaas nog niet zo goed dat-ie overdag wakker mag zijn, maar 's nachts het liefste moet slapen, en dus zit ik geregeld zo rond een uurtje of drie in de nacht met een klaarwakkere baby op mijn arm. Maar ja, daar kan-ie ook niets aan doen natuurlijk. Komt wel goed, hij zal niet zijn hele leven alleen maar 's nachts wakker zijn (hoop ik ).

Raar gevoel hoor; eergisteren was de kraamhulp hier voor het laatst, vandaag kwam de overbuurvrouw mij - ook voor het laatst - nog even helpen met het runnen van het huishouden. Vanaf nu moet ik alles alleen doen! Voelt een beetje als een gat, maar aan de andere kant, het is ook wel weer rustig. Afgelopen maandag waren de kraamhulp, de overbuurvrouw, en twee mevrouwen die een hielprikje kwamen afnemen hier (zielig! eerst Jordens voetje in een bakje lekker warm water (bevordert de bloeddoorstroming, en vervolgens een behoorlijke prik om wel 8 druppels bloed af te nemen, wreed hoor! mijn moederhart brak!).
Al die dames stonden dus fijn in mijn slaapkamer. En die mevrouwen van de hielprik maar tetteren, echt ongelofelijk. Ik vond het een wonder dat Jorden er door heen sliep. En zelf vond ik zoveel vreemden in mijn slaapkamer dus een beetje teveel van het goede. Ik was blij dat ze weer weggingen.

Morgen is het eerste fotorolletje - hoop ik - ontwikkeld, dan kan ik eindelijk eens een foto van onze geweldige zoon gaan posten. Ben benieuwd of de foto's een beetje gelukt zijn!

See ya,

N.

pi_947939
Nausicaa, neem even contact op met Arcee, die moet die topics nog ergens in een back-up hebben staan, zo vers als tm afgelopen zaterdag. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat de topics van/over/voor Lois en jou de meest spijtige topics zijn welke slachtoffer geworden zijn van de Crash.

Ik heb Arcee derhalve even aangesproken gisteren daarop en gevraagd of ie iig die topics wou bewaren omdat ik het sterke vermoeden had dat Lois en jij daar wel vraag naar zouden hebben, die topics wel wilden vereeuwigen, bewaren.

Dus neem ff met Arcee contact op (Geldt ook voor Lois) en dan kunnen jullie kijken hoe de data van de 1 naar de ander komt zodat je weer na kunt lezen hoe spannened het was, vlak van te voren, hoe blij je man was, midden in de nacht, hoe iedereen je feliciteerde etc.

En Arcee, nog bedankt dat je dat wou doen

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 1 juni 2001 @ 13:43:30 #7
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_948055
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 12:10 schreef KingShakur het volgende:

[..]

Vertel! Vertel!!

* KingShakur ziet al nieuw baby-topic met NoNick en mooni


Vergeet Dinus en Jessie niet

mooni gefeliciteerd!!
Gaat alles lekker daar?
VTEL!

En Nausicaa, wat fijn dat het zo goed gaat met Jorden.. ik ben zó benieuwd naar de foto's

Hier gaat alles z'n gangetje.. morgen 24 weken inmiddels.. word wel steeds zwaarder moet ik eerlijk toegeven.. ik wil zoveel, maar het gaat soms gewoon niet.
Nou ja, af en toe lekker luieren op de bank of in bed is ook wel lekker natuurlijk

Fok!hokker... en NietKlieker.
  Jubileum moderator vrijdag 1 juni 2001 @ 14:45:49 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_948840
* Lois is ook helemaal verdrietig dat alle babytopics zijn verdwenen.
Ik zei nog tegen Clark, binnenkort moeten we ze even backuppen. Te laat
Ik zal vanavond ofzo even contact zoeken met Arcee of er nog iets te redden is.

Ook met Eva gaat het geweldig. Ze eet geweldig en ik ben beretrots dat ik dat aan haar kan geven.
Borstvoeding, ik vind het zo stoer!! Ik had nooit gedacht dat mij dat zou lukken.
Gisteren voor het eerst een natte plek in mijn Tshirt gehad toen Eva begon te huilen Ik voelde me helemaal mama.
Helaas heb ik ook de 1e tepelkloof te pakken maar dat schijnt er nou eenmaal bij te horen.
Weet alleen niet zo goed wat ik daar aan moet doen, misschien nog iemand tips hier ??
De kraamverzorging was gisteren voor het laatst en prompt kwam bij mij de kraamvrouwenblues opzetten. Ik bleef huilen om niks eigenlijk.
Kan ik dit wel aan, doe ik het wel goed ?? En vooral die verantwoordelijkheid!! Best wel eng allemaal. Al die gebroken nachten spelen daarbij natuurlijk ook parten. Maar om nou van zo'n klein hummeltje te verwachten dat ze meteen doorslaapt is ook niet echt reeel natuurlijk. Dus zit ik regelmatig net als Nausicaa slaapdronken met een heel wakkere baby op mijn arm terwijl papa lekker doorronkt Tenslotte heeft die geen voeding dus die kan na het verschonen van de luier weer verder slapen.
Maar we hebben gewoon het aantal bezoekjes van nieuwsgierige mensen wat ingeperkt en zodoende kunnen Eva en ik overdag wat rustiger aan doen.
Langzaam krijgt ze de bolle wangetjes weer terug die ze net na de geboorte had. Ook haar buikje word al wat ronder, en de donkere krulletjes op haar hoofdje krijgen een blonde gloed. Haar wimpertjes en wenkbrauwen zijn inmiddels helemaal wit ( net als die van mama) dus het zal wel een blondje worden.

Er komt een huilende sirene de trap op met papa, ik denk dat ik het melkbuffet weer mag openen.
Later meer!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_949391
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 14:45 schreef Lois het volgende:

Er komt een huilende sirene de trap op met papa, ik denk dat ik het melkbuffet weer mag openen.
Later meer!


Wat kost dat, zo'n melkbuffet, en wanneer kan ik reserveren?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_949456
Lois!

*wacht nog steeds op meer foto's van Eva *

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2001 @ 15:31:58 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_949541
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 14:45 schreef Lois het volgende:
knip

Helaas heb ik ook de 1e tepelkloof te pakken maar dat schijnt er nou eenmaal bij te horen.
Weet alleen niet zo goed wat ik daar aan moet doen, misschien nog iemand tips hier ??


check je icq
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_949624
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 15:31 schreef just me het volgende:

[..]

check je icq


Owja, en MIJN tepelkloven dan?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2001 @ 15:43:23 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_949717
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_949877
Lois even een vraagje zou je kunnen kijken of mij post (11 maanden ziek) ook nog te achterhalen is heeft voor mij best een emotionele waarde,was namelijk van plan om alles uit te printen helaas,hoop dat het lukt ook voor jullie natuurlijk ,leefde elke dag met jullie zwagerschapverhalen mee .
groetjes Ingrid.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2001 @ 17:54:27 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_950560
Nu wil ik niet overkomen als een betweterig tipperig moedertje. Maar ik doe het lekker toch

Wat wel eens wil helpen is ipv je baby s'morgens in bad te doen, lekker s'avonds voor de late voeding te poedelen. Ze kunnen er lekker rozig van worden zodat ze niet zo klaar wakker zijn s'nachts.
Uiteraard zijn er baby's die van een badje of ff lekker onder de douche klaar wakker zijn. Maar dat moet je gewoon ff aankijken als je de ochtend badder beurt achter de rug hebt

Zelf mag ik in mn handen knijpen met mn dochter. Ze is nu 2 en heeft nu pas af en toe een onrustige nacht. Uit zichzelf werd ze nooit wakker voor een nachtvoeding , eerst maakte ik haar er wel wakker voor omdat ze behoorlijk klein was (nog geen 44 cm en ze woog een 2500 gram, en nee niet te vroeg geboren)Maar ik werd door de kraamverzorgster voor een klein beetje voor gek versleten, dus maar geprobeerd zonder nachtvoeding en dat ging primaaaaa.

En anders verleng je toch lekker je kraamtijd iets en doe je gewoon als je de mogelijkheid er voor hebt s'middags nog een tukkie.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2001 @ 17:56:11 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_950574
En waarom zouden baby's elke dag in bad moeten
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2001 @ 18:01:44 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_950596
Als je bijvoorbeeld een spuug-baby zou hebben lijkt me dat wel zo fris. Of voor je iets betere nachtrust, je hebt je rust al zo hard nodig met zown kleintje

Ik deed het gewoon om lekker te kneuteren met haar

Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2001 @ 18:04:38 #18
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_950607
Psies maar het hoeft geen "must" te zijn, als moeders door het badderen denken in tijdnood te komen is het geen ontspanning maar een inspanning! En.. er zijn ook baby's die niet van badderen houden.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2001 @ 18:06:28 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_950617
psies, maar dat moet je dan zelf even inschatten natuurlijk
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_950642
Nausicaa en Lois fijn dat alles (op nachtelijke avonturen na dan, haha) goed gaat. En nausicaa we zijn allemaal errug benieuwd naar jou kleine wonder!!
No Nick, voor jou komt ook het eind langzaam in zicht spannend hoor. En inderdaad als het niet gaat, rust lekker uit en laat je vertroetelen
He mooni ook 3maanden spannend hoe voel jij je enzo?
En Dinus hoe staat het met jou?
Ik ben nu 13 weken en 3 dagen en de pijn in me borsten is gelukkig weg. Voel me nog steeds niet misselijk dus dat is allemaal wel erg fijn. Verder nog wel moe moe en nog eens moe, maar ja als dat alles is. Binnenkort nu toch maar de adoptie stopzetten (mag niet met adoptie verder als je zwanger ben, je mag pas verder als je kindje 1 jaar is, dus ik ga uitstel aanvragen) ook dit is best weer een gekke stap. Iets wat je afsluit eigenlijk, voorlopig dan.

Groetjes

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_950813
* MissX is blij dat we alle babyperikelen weer kunnen volgen.
En duimen dat we het topic kunnen terughalen. Dit is de laatste tijd toch wel me favo topic geworden.

Voor alle nieuwe moeders en vaders gewoon lekker doen wat jullie het best lijkt. Als ouder voel je toch het beste aan wat je kindje wil. En lekker uitrusten, laat je ook niet opjutten door ons om hier verhalen te schrijven

Jessie, wat raar zal dat voor jullie zijn om de adoptie stop te zetten tijdelijk. Al die beslissingen die jullie er voor hebben gemaakt en knopen die doorgehakt zijn. Zijn opeens niet meer van toepassing. Maar nu hebben jullie over paar maandjes je eige kindje.

Voor de rest van de zwangeren, suc6! En keep us posted

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 juni 2001 @ 19:18:34 #22
862 Arcee
Look closer
pi_950881
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 13:32 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb Arcee derhalve even aangesproken gisteren daarop en gevraagd of ie iig die topics wou bewaren omdat ik het sterke vermoeden had dat Lois en jij daar wel vraag naar zouden hebben, die topics wel wilden vereeuwigen, bewaren.
Zou ik ze anders weggegooid hebben dan? Ik dacht het niet hoor
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 14:45 schreef Lois het volgende:
Ik zal vanavond ofzo even contact zoeken met Arcee of er nog iets te redden is.
Ik heb ze gelijk maar even opgezocht:

De '"pret"echo ! en andere babyzaken.... / 1
De '"pret"echo ! en andere babyzaken.... / 2
De '"pret"echo ! en andere babyzaken.... / 3
De '"pret"echo ! en andere babyzaken.... / 4
De '"pret"echo ! en andere babyzaken.... / 5
De '"pret"echo ! en andere babyzaken.... / 6
De '"pret"echo ! en andere babyzaken.... / 7
De '"pret"echo ! en andere babyzaken.... / 8
De '"pret"echo ! en andere babyzaken.... / 9
De '"pret"echo ! en andere babyzaken.... / 10
De '"pret"echo ! en andere babyzaken.... / 11
De '"pret"echo ! en andere babyzaken.... / 12

Baby- en Bevallingszaken deeltje 2 / 1
Baby- en Bevallingszaken deeltje 2 / 2
Baby- en Bevallingszaken deeltje 2 / 3
Baby- en Bevallingszaken deeltje 2 / 4
Baby- en Bevallingszaken deeltje 2 / 5
Baby- en Bevallingszaken deeltje 2 / 6
Baby- en Bevallingszaken deeltje 2 / 7
Baby- en Bevallingszaken deeltje 2 / 8
Baby- en Bevallingszaken deeltje 2 / 9
Baby- en Bevallingszaken deeltje 2 / 10
Baby- en Bevallingszaken deeltje 2 / 11
Baby- en Bevallingszaken deeltje 2 / 12

Baby - en bevallingszaken deel 3 / 1
Baby - en bevallingszaken deel 3 / 2

De linkjes binnen de topics werken nu dus niet, de foto's trouwens wel zag ik

  vrijdag 1 juni 2001 @ 19:59:32 #23
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_951093
Lois!
Voor de tepelkloven, kan je heel goed Calendula gebruiken, is heel goed spul.

En wat waanzinnig dat het zo lekker gaat, erg leuk hoor, en natuurlijk kan je het!
Dat is het OERMOEDER instinct het komt allemaal wel goed joh!

De vermoeidheid komt echt wel om de hoek kijken, en het is allemaal nieuw,niet niks zo'n mensje op de wereld brengen.

Je zal zien dat het allemaal best gaat lopen, en wat de bezorgdheid betreft, ik denk dat je dat je levenlang met je meedraagt, elke leeftijd heeft zijn zorgen en charme, kleine kindjes kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen.

Meid geniet er van, ga af op je gevoel, en jij bent degene die weet wat het beste is voor je dochter!

Heel veel kusjes

To Know Me Is To Love Me
  vrijdag 1 juni 2001 @ 20:01:29 #24
11902 Lavendela
 Oef, wat ruik ik lekker
pi_951105
Jessie, wat raar moet dat zijn...eerst ben je op weg om een adoptiemoeder te worden, nu een "echte" ! Erg leuk voor je; voelt het anders? Men zegt weleens dat adopteren ook als zwanger voelt. Is dat zo? Het lijkt mij, verstandelijk gezien, toch heel anders.


Gelukkig dat we de links van de baby's weer terug hebben, kwist niet dat we er zoveel bij elkaar hadden ...


Hoe zou het met Gezondheid haar topcis staan? Owww...Arcee??


PS: Me is Catootje, maar om de een of andere reden wil mijn eigen account het niet doen ...

Accch margrietje de rozen zullen bloehoeien, ook al zie je mij niet meer (blijven we fijn in de bloemen hee?)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 juni 2001 @ 20:16:50 #25
862 Arcee
Look closer
pi_951207
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 20:01 schreef Lavendela het volgende:
Hoe zou het met Gezondheid haar topcis staan? Owww...Arcee??
Welke topics bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')