abonnement Unibet Coolblue
pi_13884642
We moeten een brief schrijven naar GTST:

Geachte heer/mevrouw,

Graag zouden wij u in deze brief verwittigen van onze kritiek op de door u aangestelde actrice Maria Kooistra, die in Goede Tijden Slechte Tijden een korte tijd geleden haar intrede heeft gedaan als Pascalle. Hierbij zouden we u graag willen doordringen van de noodzaak van het ontbinden van het contract met mevrouw Kooistra.

Onze kritiek spitst zich toe op twee punten. Ten eerste betreft dit het vervelende smoelwerk van mevrouw Kooistra. Te pas en te onpas probeert zij, zo lijkt het in ieder geval, haar aangezicht ietwat te tooien met een lachje hier of daar. Dit leidt, zo is uit onderzoek gebleken, bij velen echter tot grote ergernis en doet afbreuk aan de geloofwaardigheid van Pascalle. Hiermee komen wij bij ons tweede punt van kritiek, de acteervaardigheden van mevrouw Kooistra. Wij zijn van mening dat deze vaardigheden in grote mate te wensen overlaten en wij denken dan ook niet dat Maria Kooistra op dit moment vaardig genoeg is aan uw programma deel te nemen. Geenszins willen wij echter uw professionaliteit, uw vele jaren ervaring en uw acteurskennis bagatelliseren of te min achten om een actrice op haar talent en vaardigheid te kunnen beoordelen. Wij menen evenwel dat juist het publiek vaak inziet wat de producent niet inziet. Het publiek behoort de maat te zijn en hoewel zij vaak niet beschikt over professionaliteit, ervaring en kennis van het acteervak, weet zij wel wat zij ziet, wat zij wil zien en wat zij niet wil zien. Juist geloofwaardigheid is een publieksbegrip.

Onze eisen zijn ook in twee punten uiteen te zetten. Graag zouden wij allereerst het onmiddellijke of anders zo snel mogelijke ontslag zien van Maria Kooistra bij Goede Tijden, Slechte Tijden. Ten tweede zou het ons groot genoegen scheppen wanneer u de actrice in haar laatste dagen een passende rol zou toebedelen, waarin het karakter dat zij speelt een bloederig einde meemaakt. Een mogelijke sprong van een hoog flatgebouw dat u ongecensureerd uitzendt, zou daarbij het meest wenselijk zijn.

Uw positief gezinde antwoord afwachtende, vertrouwen wij op een goede afloop,

met vriendelijke groet,

-LIJST NAMEN-

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:10:52 #202
64402 Heronymus
Meten is weten.
pi_13884676
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:54 schreef DaMart het volgende:
Nog iets vaags: Niemand die Benjamin even vertelt dat Robin weer rondhuppelt.... zelfs Yasmin niet, terwijl die toch erg begaan was met Robin...
Ja, dat snapte ik ook echt niet. Wat zijn dat voor mensen daar. Zoiets laat je zo'n jongen toch direct weten.

*zucht* waarom kijk ik nog naar zo'n logica-arme serie.

120 km/u
pi_13884678
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:54 schreef DaMart het volgende:
Nog iets vaags: Niemand die Benjamin even vertelt dat Robin weer rondhuppelt.... zelfs Yasmin niet, terwijl die toch erg begaan was met Robin...
Ja, idd, of andersom, niemand die het Robin vertelt, of misschien ook Stefano en Oom Goooovverrrt...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13884699
Heb een week niet gekeken, was afgehaakt vanwege Benjamin en Re verhaallijn, maar wat is t slecht geworden!!! Die Pascalle, daar kan een normaal mens toch niet meer naar kijken?? en idd, niemand die Benjamin inlicht over de rondhuppelende Robin????
geniet nooit met mate
pi_13884787
Sorry, had t nog niet gezien, maar ben t helemaal eens met de brief van JohnDDD!
geniet nooit met mate
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:16:15 #206
64402 Heronymus
Meten is weten.
pi_13884818
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:09 schreef JohnDDD het volgende:
We moeten een brief schrijven naar GTST:

Geachte heer/mevrouw,

Graag zouden wij u in deze brief verwittigen van onze kritiek op de door u aangestelde actrice Maria Kooistra, die in Goede Tijden Slechte Tijden een korte tijd geleden haar intrede heeft gedaan als Pascalle. Hierbij zouden we u graag willen doordringen van de noodzaak van het ontbinden van het contract met mevrouw Kooistra.

Onze kritiek spitst zich toe op twee punten. Ten eerste betreft dit het vervelende smoelwerk van mevrouw Kooistra. Te pas en te onpas probeert zij, zo lijkt het in ieder geval, haar aangezicht ietwat te tooien met een lachje hier of daar. Dit leidt, zo is uit onderzoek gebleken, bij velen echter tot grote ergernis en doet afbreuk aan de geloofwaardigheid van Pascalle. Hiermee komen wij bij ons tweede punt van kritiek, de acteervaardigheden van mevrouw Kooistra. Wij zijn van mening dat deze vaardigheden in grote mate te wensen overlaten en wij denken dan ook niet dat Maria Kooistra op dit moment vaardig genoeg is aan uw programma deel te nemen. Geenszins willen wij echter uw professionaliteit, uw vele jaren ervaring en uw acteurskennis bagatelliseren of te min achten om een actrice op haar talent en vaardigheid te kunnen beoordelen. Wij menen evenwel dat juist het publiek vaak inziet wat de producent niet inziet. Het publiek behoort de maat te zijn en hoewel zij vaak niet beschikt over professionaliteit, ervaring en kennis van het acteervak, weet zij wel wat zij ziet, wat zij wil zien en wat zij niet wil zien. Juist geloofwaardigheid is een publieksbegrip.

Onze eisen zijn ook in twee punten uiteen te zetten. Graag zouden wij allereerst het onmiddellijke of anders zo snel mogelijke ontslag zien van Maria Kooistra bij Goede Tijden, Slechte Tijden. Ten tweede zou het ons groot genoegen scheppen wanneer u de actrice in haar laatste dagen een passende rol zou toebedelen, waarin het karakter dat zij speelt een bloederig einde meemaakt. Een mogelijke sprong van een hoog flatgebouw dat u ongecensureerd uitzendt, zou daarbij het meest wenselijk zijn.

Uw positief gezinde antwoord afwachtende, vertrouwen wij op een goede afloop,

met vriendelijke groet,

-LIJST NAMEN-


Hilarisch ... doen we!
120 km/u
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:39:17 #207
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13885490
In die shampo reclame speelt ze ook al zo slecht
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_13885571
Pascalle maakt een hoop emoties los hier, en terecht ik walg ook van dat mens.
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 23:11:48 #209
64402 Heronymus
Meten is weten.
pi_13887980
Ik vind het juist zo leuk . Toen ik de eerste keer echt de neiging kreeg mijn walging van haar hier te uiten, had ik verwacht (gezien haar toch wel schoon uiterlijk), dat er toch vrij veel wederstand zou plaatsvinden. Maar het tegendeel is waar en gelukkig .
120 km/u
pi_13888621
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:54 schreef DaMart het volgende:
Nog iets vaags: Niemand die Benjamin even vertelt dat Robin weer rondhuppelt.... zelfs Yasmin niet, terwijl die toch erg begaan was met Robin...

precies!
Dat zijn ze er natuurlijk even vergeten in te schrijven!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_13892445
Gezeik zeg dat hele robert verspreekt zich loopt natuurlijk af met eens sisser. Iedereen denkt dat hij het heeft over het ongelukje ter plaatse ipv het grote ongeluk maanden terug. Zoooooooooo flauw allemaal.

Niet alleen heeft niemand vertelt over robin, benjamin vraagt er ook niet naar. Voordat pascalle wordt ontslagen moeten ze eerst maar alle schrijvers van gtst ontslaan.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_13892657
Ik denk dat Robin vanavond gewoon aan het bed van Benjamin staat.
Robert die blijft aan de snuifsnuif en biecht niets op, maar loopt straks gewoon weg en zegt later dat ie zich schuldig voelt omdat ie d'r uit de rolstoel geflikkerd heeft.

Wat ik trouwens ook niet snap is dat Charlie blij was met de rolstoeldisco. Gezien haar andere reacties altijd had ik verwacht dat ze pislink zou worden. Helaas het mocht niet zo zijn.

pi_13893549
En oh die rolstoeldisco was een groot feest
pi_13893938
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:12 schreef Koningin het volgende:
En oh die rolstoeldisco was een groot feest
Ik had gehoopt dat Charlie op zou staan en zou zeggen: hier wil ik niets mee te maken hebben
pi_13894069
Goed, Pascale móet natuurlijk zo reageren omdat dat in het script staat. . Wel erg super irritant, {.

Ik kijk tóch weer, tegen beter weten in. .

  woensdag 15 oktober 2003 @ 11:37:58 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13894151
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:34 schreef berney het volgende:
Goed, Pascale móet natuurlijk zo reageren omdat dat in het script staat. . Wel erg super irritant, {.
Ja, maar als ze pretendeert actrice te zijn, kan ze wellicht wel wat meer gevarieerde emotie in haar spel leggen. Vind haar een typisch voorbeeld van een hol vat.
Één gezichtsuitdruking continu herhalen is geen, ik herhaal, geen acteren...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_13894663
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, maar als ze pretendeert actrice te zijn, kan ze wellicht wel wat meer gevarieerde emotie in haar spel leggen. Vind haar een typisch voorbeeld van een hol vat.
Één gezichtsuitdruking continu herhalen is geen, ik herhaal, geen acteren...


Misschien moet ze dat wel doen. .
pi_13894712
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:16 schreef JohnDDD het volgende:
Wat ik mij nu afvraag: Hoe kan het dat Benjamin en Ray in de tempel kwamen maar er niet meer uit?

Naja goed, die Pascale is dus helemaal doorgedraaid. Ik hoop echt dat het flink misgaat met dat kreng. Eerst mag ze trouwens Jef nog pijpen, die mag wel eens relaxen zeg...pff...

haha en Charlie op kruishoogte, nou dat komt mooi uit
het lijkt mij nou leuk als Barbara en Jef Charlie daar over een paar weken gaan ophalen. Dan gaat Barbara even koffie halen en dan maakt Charlie meteen bij Jef gebruik van haar kruishoogte. Jef en zijn rolstoelmeisje, het wordt nog eens een trend!


www.reageerhierjesexuelefrustratieaf.nl
  woensdag 15 oktober 2003 @ 12:01:51 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13894744
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:58 schreef berney het volgende:

[..]

Misschien moet ze dat wel doen. .


Jij ziet echt zelfs in de grootste stronthoop nog een roos bloeien...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_13894981
JohnDDD: superbrief. waar kan ik tekenen?

En Berney: nee, dat hoeft ze niet te doen. Dat ze voor haar rol bepaalde gedrag moet vertonen, dat snappen we. Maar dat kun je wel acteren!! Ze wekt bij mij juist irritatie op omdat ze de rol die ze heeft, niet goed vertolkt. Vandaar de vergelijking met Daantje: die was ook irritant, maar in ieder geval nog geloofwaardig.

Nee, heb het ook effe gehad met GTST. Was ook zo raar hoe Yasmin binnenkwam: 'Sorry...'(snik). Huh?! En inderdaad, waar blijft Robin, de Enige Die Volhield? Met Standvastig Geloof Op Zijn Broeder Benjamin Wachtte?
Enne waarom liggen die twee gasten samen op een kamer?
En waarom wordt t cokegebruik van robert niet íets meer uitgediept? Dat ie er magerder uitziet of de volgende dag heel moe is of zo... 't zijn die kleine dingen...
Komop schrijvers, mag het allemaal iets geloofwaardiger?

[Dit bericht is gewijzigd door Da_QQ op 15-10-2003 12:16]

  woensdag 15 oktober 2003 @ 12:11:28 #221
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_13894987
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:00 schreef karoltje het volgende:

[..]

www.reageerhierjesexuelefrustratieaf.nl


The Most Incredible, Baby
  FOK!fossiel woensdag 15 oktober 2003 @ 12:16:07 #222
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_13895069
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 22:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een legendarisch slechte scene zeg dat Ray en Benjamin gevonden werden
Ik heb met echt doodgelachen .

Ben blij dat Sjors eindelijk een beetje van zich af bijt. Zat me te ergeren dat ze zo over zich heen liet lopen. Sjors is en .

Pascalle is echt rete irritant. Weg ermee.

En zoals iedereen zegt, lekker voorspelbaar hoe het vanavond verder gaat. 'Het is allemaal mijn schuld....dat ze uit de rolstoel viel' .... zucht..

quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:35 schreef Angeles het volgende:

[..]

Allebei mee eens.

Ik denk dat het binnenkort wel uitkomt dat Dennis niet de vader is. Dat ze ruzie krijgen en dat Dennis iets roept als: het is ook mijn kind en dat Laura zich dan verraadt.


Dat zou echt fantastisch zijn. Die Laura is een irritant mens... aargh!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 15-10-2003 12:17]

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_13895086
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij ziet echt zelfs in de grootste stronthoop nog een roos bloeien...


. . Dat nu ook weer niet, maar ik zie wel enige sturing van de scriptschrijvers. In het begin vond ik haar n.l beter acteren en na de situatie Ray/Benjamin in hol is ze zo gaan acteren.


Misschien moet ze nog wat aan haar overtuigingskracht doen. .

pi_13895686
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:16 schreef RemCow het volgende:

[..]

Die Laura is een irritant mens... aargh!!!!


Net als dennis: Sil dit, Sil dat, Sil zus.

Wanneer dringt het tot hun botte hersens door dat Sil een wasmiddel is...

  woensdag 15 oktober 2003 @ 13:24:21 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13896549
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:43 schreef _Flea_ het volgende:

[..]


Wanneer dringt het tot hun botte hersens door dat Sil een wasmiddel is...



Samen met An in ieder geval...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')