abonnement Unibet Coolblue
pi_13719944
Wij piramidenbouwers hadden overdag geen drinken!
Wij pisten elkaar gewoon in de bek!
Niet als die veteranen met zo'n mooie geisoleerde thermoskan!
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_13720018
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:00 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Wij piramidenbouwers hadden overdag geen drinken!
Wij pisten elkaar gewoon in de bek!
Niet als die veteranen met zo'n mooie geisoleerde thermoskan!
And when we ran out of stones, we would each shit a barrel of bricks.
En dan gingen we verder met bouwen!

(ja die uitdrukking heb je niet in het .nl ...)

pi_13720059
Tssk.

In de oorlog aten wij onze thermoskannen op, konden we een maand op teren. Wij dronken niet, alleen zogen we soms de sappen van een steen of een mier uit.

Maar wij klaagden nooit, en piramidebouwers maar zeiken dat het zo warm was en dat het geen pretje was, mietjes.

2e wereld oorlog - Hiroshima -Pearl Harbour - Vietnam - koude oorlog - Slag om Vanuatu - Tadzjiken komen in opstand tegen Djiboutische minderheid - Golf-oorlog
pi_13720232
Wij moesten stalen pinnen in ons lichaam rammen met een steen om gewrichten bij elkaar te houden , dit was 1 van de leukere dingen die we hebben meegemaakt!
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_13720280
vroegah vrat je met een klauw en kon je doorwerken met de andere klauw...
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_13720329
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:14 schreef dutchmage het volgende:
vroegah vrat je met een klauw en kon je doorwerken met de andere klauw...
Meneer wil eten ?
Die luxe hadden wij niet.
Gewoon werken tot je erbij neerviel en dan weer opstaan totdat je na 5 min weer neerviel.
En als je zweepslagen kreeg ,wat zand in de wond strooien!
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_13721141
Tssk.

In de oorlog hebben wij soms wekenlang in gaskamers doorgebracht, terwijl het 30 graden vroor. Er was daar niks te eten, alleen zand. Als de vijand ons gevangen nam werden onze ogen met een naald uitgeprikt, en werden we met twee bakstenen gecastreerd. We werden in walgelijk stinkende grafkelders gevangen genomen waar we geradbraakt werden.

Andere tijden lagen we soms maanden, sterk vermagerd, in Siberië dood te vriezen, wachtend op de vijand. Dat deden we vrijwillig, uit vaderlandsliefde. We trokken dan lootjes, degene die verloor werd opgegeten, en daarmee was ons leger dan voor een maand gevoed.

Maar klagen deden we niet, nooit.

2e wereld oorlog - Hiroshima -Pearl Harbour - Vietnam - koude oorlog - Slag om Vanuatu - Tadzjiken komen in opstand tegen Djiboutische minderheid - Golf-oorlog
pi_13721804
Wij hadden onze handen versleten tot op het bot en we bleven maar doorgaan.
Als je als baby al kan kruipen werd er meteen een steen van 20kg op je rug geplaatst en kon je meteen meewerken als je het niet overleefde was dat jammer.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_13722116
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Wij hadden onze handen versleten tot op het bot en we bleven maar doorgaan.
Als je als baby al kan kruipen werd er meteen een steen van 20kg op je rug geplaatst en kon je meteen meewerken als je het niet overleefde was dat jammer.
Tssk.

In de oorlog heb ik mensen in Hiroshima en Nagasaki moeten evacueren toen de kernbom daar net was ontploft. Ik heb zeven van m'n eigen kamikaze-aanvallen overleeft. Ook moesten we vaak maandenlang in de woestijnzon liggen branden. Van pure honger heb ik mijn lever en nieren uit mijn lichaam gesneden en opgegeten. En als je je bek opentrok, sneedt de commandant met een mes een van je ruggewervels eruit, zo heb ik er acht verloren.

2e wereld oorlog - Hiroshima -Pearl Harbour - Vietnam - koude oorlog - Slag om Vanuatu - Tadzjiken komen in opstand tegen Djiboutische minderheid - Golf-oorlog
pi_13722236
Ik moest dagenlang door de woestijn lopen met een dode kameel op mijn schouders voor de farao.
En elke morgen een nijlpaard met mijn blote handen doden , en zijn hart eruit trekken met mijn tanden.
Ik werd ook regelmatig als ram gebruikt om stenen die niet goed op hun plaats lagen te verschuiven.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_13722266
Ik had daar allemaal slaven voor.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_13722308
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:21 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik had daar allemaal slaven voor.
Ja daar was ik 1 van .... ben er meer dood als levend uitgekomen!

I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_13722339
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:22 schreef VelvetAcidChrist het volgende:

[..]

Ja daar was ik 1 van .... ben er meer dood als levend uitgekomen!


Dan had je maar meer stenen moeten kakken...
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_13722458
Onze lichaamsfuncties hadden zich al aangepast namelijk geen voedsel , en geen rust , wij lapten de evolutie van de mens aan onze laarzen , spreekwoordelijke laarzen want het waren alleen likdoorns en een laag eelt van 5 cm dik...
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_13722480
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:20 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik moest dagenlang door de woestijn lopen met een dode kameel op mijn schouders voor de farao.
En elke morgen een nijlpaard met mijn blote handen doden , en zijn hart eruit trekken met mijn tanden.
Ik werd ook regelmatig als ram gebruikt om stenen die niet goed op hun plaats lagen te verschuiven.
Tssk.

In de oorlog liep ik soms dagenlang alleen door Siberië. Op een dag zagen de Russen me en werd ik meegenomen. Mijn botten werden gebroken en mijn voeten dubbelgevouwen, terwijl ik moest werken in de vrieskou. Ik kreeg er alleen een bordje lauwe houtskool en prikkeldraad te eten.

2e wereld oorlog - Hiroshima -Pearl Harbour - Vietnam - koude oorlog - Slag om Vanuatu - Tadzjiken komen in opstand tegen Djiboutische minderheid - Golf-oorlog
pi_13722626
Ik was zo mager dat je zelfs s'nachts mijn hart kon zien , tikken deed het nauwelijks meer ,op een goede dag zo'n 3 keer per minuut om energie te besparen.
En ik werkte al zoveel en zo lang , dat ik in 2 jaar tijd 50 cm gekrompen was alleen maar door het wegslijten van mijn benen.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_13722677
Tssk.

Jij hielt tenminste dezelfde omstandigheden, zodat je lichaam zich kon aanpassen. In de oorlog stond ons iedere dag weer een andere vorm van marteling en foltering te wachten.

2e wereld oorlog - Hiroshima -Pearl Harbour - Vietnam - koude oorlog - Slag om Vanuatu - Tadzjiken komen in opstand tegen Djiboutische minderheid - Golf-oorlog
pi_13722827
Snuts

wij werden ontvoerd door aliens, en onze ingewanden eruit gebrand, en toen we op de Planeet Zork als slaaf moesten werken en de kandari's moesten uithakken, en toen we 3 weken lang in de maag van een Knirda moesten zitten zonder eten, toen ZEURDEN wij niet, en we klaagden ook nooit, en als iemand klaagde sneden we zijn darmen eruit, DAT ZAL UM LEREN!

rednuhT.rohT
pi_13722871
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:41 schreef Thor.Thunder het volgende:
Snuts

wij werden ontvoerd door aliens, en onze ingewanden eruit gebrand, en toen we op de Planeet Zork als slaaf moesten werken en de kandari's moesten uithakken, en toen we 3 weken lang in de maag van een Knirda moesten zitten zonder eten, toen ZEURDEN wij niet, en we klaagden ook nooit, en als iemand klaagde sneden we zijn darmen eruit, DAT ZAL UM LEREN!


Nope, dat zal 'm niet leren, want z'n ingewanden waren er al uit.
pi_13722881
Schrik niet maar wij moesten soms leven van voedsel van V/D Valk echt dagen lang... Luchtbedden hadden we niet we moesten gewoon op goedkope schuimplastic matjes liggen. Er was geen ligbad alleen een douche. Alle vrouwen hadden hoofdpijn op 1 of andere mysterieuze wijze. En het water van het zwembad was verdomme niet eens verwarmd.... Was echt de zwaarste tijd van me leven. Ik ga nooit meer bij "El cairo pyramide's op maat" werken.. Je wordt verdomme gewoon in de dichtsbijzijnde center parcs verstiging geklapt...
pi_13722917
Ik werd meegenomen door de Romeinen om te vechten in hun arena ,
met als wapen mijn handen {wat er nog van over was) en een beetje zand waar ik mee mocht gooien.
En terwijl er 12 speren in mijn lijf zaten , werd er een tijger losgelaten.
Deze heb ik nog moeten verslaan door mijn ellepijp los te trekken en in zijn slagader te boren.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_13722946
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:43 schreef Klaasklapschaats het volgende:
van voedsel van V/D Valk
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH!!!
* Hier niet van terug heeft
*gillend wegrent*
pi_13722997
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:43 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Schrik niet maar wij moesten soms leven van voedsel van V/D Valk echt dagen lang... Luchtbedden hadden we niet we moesten gewoon op goedkope schuimplastic matjes liggen. Er was geen ligbad alleen een douche. Alle vrouwen hadden hoofdpijn op 1 of andere mysterieuze wijze. En het water van het zwembad was verdomme niet eens verwarmd.... Was echt de zwaarste tijd van me leven. Ik ga nooit meer bij "El cairo pyramide's op maat" werken.. Je wordt verdomme gewoon in de dichtsbijzijnde center parcs verstiging geklapt...
wij hadden geen matrasjes, wij sliepen op de grond, wij hadden geen douches, wij doucheden nooit! Bij ons mochten er geen vrouwen komen! Wij aten maanden lang niet meer, eens in de 3 maanden openden ze een pot doperwtjes en dan moesten we in een grote zaal gaan staan met z'n alle, en dan gooiden ze 1 doperwtje in de zaal!
rednuhT.rohT
pi_13723171
Tssk.

In de oorlog heb ik als slaaf van de Japanners electrische stoelen moeten uittesten. Ik had in die tijd al zoveel zand gegeten dat ik mijn eigen darmen had uitgepoept. Ik heb toen, onderkoelt en ondervoed, in mijn eentje het hele Japanse leger opgerolt, door kernbommen te gooien. Inmiddels was ik daaraan, na dagenlang in een container met radio-actieve stoffen vastgezeten te hebben, wel gewend, maar al die Japannertjes kennelijk niet.

Toen ik ontsnapt was ging ik terug naar Siberië waar ik met mijn medesoldaten weer in loopgraven ging liggen.

2e wereld oorlog - Hiroshima -Pearl Harbour - Vietnam - koude oorlog - Slag om Vanuatu - Tadzjiken komen in opstand tegen Djiboutische minderheid - Golf-oorlog
pi_13723351
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:54 schreef veteraan het volgende:
Tssk.

In de oorlog heb ik als slaaf van de Japanners electrische stoelen moeten uittesten. Ik had in die tijd al zoveel zand gegeten dat ik mijn eigen darmen had uitgepoept. Ik heb toen, onderkoelt en ondervoed, in mijn eentje het hele Japanse leger opgerolt, door kernbommen te gooien. Inmiddels was ik daaraan, na dagenlang in een container met radio-actieve stoffen vastgezeten te hebben, wel gewend, maar al die Japannertjes kennelijk niet.

Toen ik ontsnapt was ging ik terug naar Siberië waar ik met mijn medesoldaten weer in loopgraven ging liggen.


Wij moesten in de koude sneeuw slapen met alleen onze onderbroeken aan, wij moesten ondergepist sneeuw drinken en poep eten, toen we in onze witte jassen en broeken de Antiliaanse basis in de hymalaya moesten aanvallen, vroren onze kloten eraf, plus nog dat wij hun aan moesten vallen met bezems, vliegen meppers en stofzuigers!
rednuhT.rohT
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')