abonnement Unibet Coolblue
pi_13691094
vanmiddag heeft rond 13u een steekpartij plaatsgevonden in de stationshal in Tilburg

een omstander vertelde me dat het hier een vrouw betrof die door haar broer was neergestoken... wie weet meer?

  maandag 6 oktober 2003 @ 16:03:55 #2
34627 SplitErwt
Kim est très hot!!
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:04:15 #3
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_13691144
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:03 schreef SplitErwt het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33207
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:05:50 #4
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_13691175
quote:
Man steekt zus neer bij station Tilburg
Gepost door Vincent (Ali Salami) - maandag 6 oktober 2003 @ 15:19 - Bron: Omroep Brabant
Hades en Wallace hadden ons via de newssubmit het volgende te melden:

In de hal van het centraal station in Tilburg heeft zich vanmiddag rond 14.00 uur een steekpartij voorgedaan. Daarbij is een Afghaanse vrouw door haar broer in een bil en een been gestoken. Het slachtoffer verkeert buiten levensgevaar.

Het motief van de steekpartij is waarschijnlijk de omgang van de vrouw met een man die niet van Afghaanse komaf is. De verdachte is inmiddels aangehouden


Waarschijnlijk de omgang met een niet afghaanse man. Lijkt me inderdaad een gegronde reden om iemand lek te steken. Prachtige cultuur toch.
pi_13691205
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:05 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Waarschijnlijk de omgang met een niet afghaanse man. Lijkt me inderdaad een gegronde reden om iemand lek te steken. Prachtige cultuur toch.


pi_13691210
Yep, binnenkort is het station ook een no-go-area
pi_13691274
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:05 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Waarschijnlijk de omgang met een niet afghaanse man. Lijkt me inderdaad een gegronde reden om iemand lek te steken. Prachtige cultuur toch.


Ach, t'is niet zo lang geleden dat dit in de katholieke en protestantse cultuur ook gebeurde.
Two seconds of fame, two seconds distance
pi_13691349
aangehouden? kunnen we 'm niet meteen in laten slapen of het land uit zetten?
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:13:46 #9
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_13691411
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:09 schreef Rebound het volgende:

[..]

Ach, t'is niet zo lang geleden dat dit in de katholieke en protestantse cultuur ook gebeurde.


Het is tegenwoordig wat minder vanzelfsprekend dan bij sommige andere culturen.
pi_13691487
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:09 schreef Rebound het volgende:

[..]

Ach, t'is niet zo lang geleden dat dit in de katholieke en protestantse cultuur ook gebeurde.


O, dan is het ok
Big dick.
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:23:13 #11
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13691697
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:09 schreef Rebound het volgende:

[..]

Ach, t'is niet zo lang geleden dat dit in de katholieke en protestantse cultuur ook gebeurde.


is dat zo? ik heb nog nooit gehoord dat in onze streng gristelijke dorpje ( regio ) iemand werd neergestoken vanwege de omgang met een niet-gristen.
pi_13691846
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

is dat zo? ik heb nog nooit gehoord dat in onze streng gristelijke dorpje ( regio ) iemand werd neergestoken vanwege de omgang met een niet-gristen.


Lees de kerkgeschiedenis er maar op na.
Is net zo erg - wat ik maar wil zeggen is dat het mettertijd wel goed komt. Heeft ook even geduurd voordat de katholieken hier mee mochten doen.
Two seconds of fame, two seconds distance
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:29:00 #13
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_13691870
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:28 schreef Rebound het volgende:

[..]

Lees de kerkgeschiedenis er maar op na.
Is net zo erg - wat ik maar wil zeggen is dat het mettertijd wel goed komt. Heeft ook even geduurd voordat de katholieken hier mee mochten doen.


Laten we het hopen. Die berichten word je wel zat.
pi_13692046
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:28 schreef Rebound het volgende:

[..]

Lees de kerkgeschiedenis er maar op na.
Is net zo erg - wat ik maar wil zeggen is dat het mettertijd wel goed komt. Heeft ook even geduurd voordat de katholieken hier mee mochten doen.


ja, sleep anders de inquisitie er ook bij ....
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:36:25 #15
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_13692157
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:36:40 #16
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13692169
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:28 schreef Rebound het volgende:

[..]

Lees de kerkgeschiedenis er maar op na.
Is net zo erg - wat ik maar wil zeggen is dat het mettertijd wel goed komt. Heeft ook even geduurd voordat de katholieken hier mee mochten doen.


We leven potver toch niet meer in de middeleeuwen

pi_13693976
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:29 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Die berichten word je wel zat.


Ach ga eens wat zoeken wat er allemaal in de relationele sfeer tussen autochtone nederlanders fout gaat.
pi_13694585
Damn! Weer raak! Houdt het nog eens snel op of wat. Echt te triest hoor! En daar woon je dan....
  maandag 6 oktober 2003 @ 18:13:29 #19
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13694599
alweer ???

geloof dat ik blij ben dat ik daar niet woon

pi_13694666
quote:
Ik stond vanmiddag te wachten op de bus naar Breda voor het station in Tilburg toen ik opeens een gil achter me hoorden. Dus ik draai me om en loop de stations hal in, maar doe gelijk een stap achteruit. In de hal loopt een man met een mes te zwaaien. Hij loopt naar de uitgang waar ik sta maar ziet dat die vol staat met mensen en rent dan weg door hoofd in/uitgang van het station. Ondertussen proberen medewerkers van de NS en wat omstanders te man te stoppen. Als ik terug kijk naar de vrouw die gilde zie ik dat ze op de grond is gezakt. Ze is door de man in het been gestoken en ligt bloedend op de grond. Een jonge dame die de vrouw lijkt te kennen vraagt om een das om, om de wond te doen. Een meisje uit de omstanders geeft haar das en ze doen die om de wond. Ondertussen is de politie gearriveerd en die proberen de plek van de steekpartij te ontruimen. Er lopen twee politie mensen die achter de dader aan gingen richting de vrouw en haar vermoedelijke vriend. Om, zo blijkt later, te zeggen dat de dader is gepakt. De vermoedelijke vriend van de vrouw wil er heen rennen om hem in elkaar te slaan maar te politie houd hem tegen en maand hem tot reden. Dan hoor ik de ambulance aankomen. De ambulance medewerkers komen er uit en reiden een brancard binnen. En de vrouw te verzorgen. Ik loop even naar de andere ingang om te kijken of ze de dader inderdaad al hebben opgepakt en zie dat er al 5 politie busjes en auto's staan. In een net wegrijden busje zie ik iemand zitten. Ik vraag aan een politie vrouw of ze de dader hebben en zei zegt dat dit het geval is. Ik loop terug om te kijken of ik nog een verklaring moet geven en om te kijken hoe het met de vrouw gaat. Een zieken broeder komt met een 'platte brancard' aan om de vrouw op te leggen. Ondertussen word de vrouw nog geholpen door een ziekenbroeder. Dan word de brouw op de brancard gelegd en naar buiten gereden. Ik zie dat ze haar hoofd nog kan bewegen en haar arm houd ze ook nog op. Ze zal dus niet in levens gevaar zijn. Op de plek waar ze lag ligt een bloedvlek en de politie is nog een beetje aan het rondkijken. Dan loop ik terug naar het perron om verder te reizen.
  maandag 6 oktober 2003 @ 18:33:55 #21
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_13695023
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:28 schreef Rebound het volgende:

[..]

Lees de kerkgeschiedenis er maar op na.
Is net zo erg - wat ik maar wil zeggen is dat het mettertijd wel goed komt. Heeft ook even geduurd voordat de katholieken hier mee mochten doen.


mettertijd,

En dan je maar lek laten steken?

Ik kan echt niet begrijpen dat de politie die mongolen niet gelijk voor hun flikker schiet. Je gaat iemand niet neersteken omdat die met iemand omgaat die jij niet aardig vind.
Alleen vanwege een god die er toch niet is.

Ik ben blij dat de grenzen nu dicht zijn.

  maandag 6 oktober 2003 @ 18:59:11 #22
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_13695604
Niet integreren, niet normaal doen is opzouten.Deze man komt hier zijn heil zoeken, steekt zijn bloedeigen zus neer.Wat zou hij onbekenden dan wel niet aan kunnen doen.
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_13695712
Neuh eerwraak is echt geen punt hoor
pi_13721478
Paniek bij steekpartij station

Dinsdag 7 oktober 2003 - TILBURG - Een vrouw van Afghaanse afkomst is gistermiddag even na half één op het Centraal Station in Tilburg in haar been en bil gestoken. Daarbij ontstond grote paniek onder de vele omstanders.

Een 53-jarige met twee messen bewapende broer van de vrouw is volgens de politie de dader. Aanleiding zou zijn geweest dat de vrouw met een niet-Afghaanse man was gaan samenwonen.

In de centrale hal van het station brak paniek uit onder de vele mensen die op vervangende bussen stonden te wachten. De treinen richting Breda reden niet op het moment van de steekpartij vanwege een storing aan het spoor. De vele reizigers werden opgeschrikt door de man die met twee messen door de centrale hal achter de vrouw aan zat. Wild zwaaiend baande hij zich een weg door het publiek. Nadat de man zijn zus twee keer had geraakt, wist die opnieuw aan hem te ontkomen.

Overmeesterd
In de menigte stond Timothy de Kok uit Berkel-Enschot (20). "Iedereen deinsde achteruit. Ik rende juist naar voren om te zien wat er aan de hand was." Hij zag de vrouw en de met messen zwaaiende man aan komen rennen. Samen met twee spoorwegbeambten en twee andere burgers probeerde hij hem in een hoek te drijven. Een politieman kwam tussenbeide. Hij overmeesterde de Afghaan die zonder vaste woon- of verblijfplaats in Nederland verblijft. Volgens de politie had de dader een ontmoeting met zijn zus en een Nederlandse vrouw in de koffieruimte langs perron 1. Na enige tijd zijn de drie naar beneden gegaan naar de centrale hal van het station. Daar zou de man boos zijn geworden en zijn messen hebben getrokken. Zijn zus sloeg vervolgens op de vlucht.

Ziekenhuis
Het slachtoffer verkeert -niet in levensgevaar. Zij is voor behandeling opgenomen in het St. Elisabeth Ziekenhuis. De steekpartij van gisteren volgt koud twee weken na de steekpartij op het naastgelegen busstation waarbij een BBA-chauffeur ernstig gewond raakte.

pi_13721534
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:09 schreef Rebound het volgende:

[..]

Ach, t'is niet zo lang geleden dat dit in de katholieke en protestantse cultuur ook gebeurde.


Lang genoeg, en ik zit niet echt te wachten op een terugval.
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')