De Xbox is Microsofts Videogamesysteem van de toekomst en staat garant voor de meest indrukwekkende game-ervaring ooit. Met de Xbox hebben spelontwerpers de techniek in handen om hun creatieve visie vorm te geven en games te maken waarbij fantasie en werkelijkheid als nooit tevoren in elkaar overlopen.
De Xbox console en controller zijn ontwikkeld om zo optimaal mogelijk gebruik te maken van het vermogen en de prestaties van de Xbox, waarbij gebruik is gemaakt van de kennis en ervaring van meer dan 5.000 gamers en spelontwerpers van over de hele wereld. De Xbox console, diepzwart, gestroomlijnd en met een krachtige look, is uitgevoerd met een grote 'X' en een knalgroen 'Xbox juweel' in het midden.
Vorige topics
Het grote XBOX games topic!!
Het grote X-box games topic [deel 2]
Het Grote XBox game topic [Deel 3]
Het Grote XBox game topic [Deel IV]
Het Grote Xbox Games Topic [Deel V]
Het Grote Xbox Games Topic [Deel VI]
Het grote XBOX games topic deeltje 7!
Het grote Xbox games topic deel 8
Het Xbox topic deel 9
[Gouden tijden] XBOX topic dl. 10 (geen 56k topic)
Het grote Xbox topic deel 11 [XBOX]
Het Grote XBox game topic [Deel XII]
XBOX topic [Deel XIII] XBOX Live is on it's way!!
XBOX topic [Deel XIV] breedband gevraagd!
XBOX topic [Deel XV] MK:DA!!!!!
XBOX topic [Deel XVI]: Whats next?
Xbox topic, the sequel [deel 18]
xbox topic: splintercell deel 19 :P
[XBox]Deel 20... bijna gaan we live!
[XBOX] Deel 21. We gaan *LIVE LIVE LIVE*
[LIVE] Het hele grote XBOX topic, deeltje XXII..
XBOX [deel 23] en we zijn live
XboX [Deel 24] Rivaliteit op L!ve
[XBox]Centrale topic - deel 25
[Xbox]Centraal Xbox Topic 26
[XBOX]Deel 27..What's next?
[Centraal XBOX] Deel 28 voor meesterlijke graphics
[Xbox Topic] Deel 29: E3 coverage, no 56k
[Xbox] E3 Afterparty (Deel XXX )
[XBOX] Wachten op niets, behalve FluxC5. (Deel 31)
[XBOX] Hail the XBOX (deel 32)
XBOX deel 33, Met bruut geweld!
[XBox] Deel 34, Wie is er eigenlijk bruut?
[Xbox] deel 35
[XboX] topic deel 36 - verre van stoffig -
[Xbox] 37 Iedereen moet er een keer aan geloven
[XboX] 38 Euh... Xbox Gaaf !
[XBOX] deel 39, en nog steeds aan kop!
[XBOX] Deel 40, Can you feel the force?
[XBOX]Deel 41:Begun, a new topic has. IK WIL UM NU
[XBOX] DEEL 42: Ik wil hem nu!! (XO3 is begonnen!)
[XBOX] DEEL 43:
[X-Box] Topic 44
[Xbox] Deel 45: XBOX ROCKS!
Xbox Live topics
[centraal] XBox LIVE topic -deel 1-
[XBOX Live 2] Het Live gamers almanak!
XBOX live topic -deel 3-
[XBOX] -Het grote LIVE topic-
[Xbox Live!] Deel 5 Let's play together!
Games topics
Star Wars: Knights of the old Republic:
Star Wars Knights of the old Republic
Star Wars Knights of the old Republic (deel II)
Star Wars: Knights of the old Republic (III)
Star Wars: Knights of the Old Republic (IV)
Star Wars Knights of the old Republic (V)
Midtown madness 3:
[XBox] Midtown Madness 3 Topic
[XBOX] Midtown Madness 3 Topic Deeltje 2
Splinter cell:
[XBOX] Tom Clancy's Splinter Cell...
[XBOX] Tom Clancy's Splinter Cell... (deel 2)
Tom Clancy's Splinter Cell deel IV [XBOX]
Splinter Cell deel V [Xbox]
Splinter Cell -deel 6-
Steel Battalion:
[XBox] Steel Battalion
Fable:
[XBOX Exclusive] Fable: "Who will you be?"
Racing Evoluzione:
[XBOX]Racing Evoluzione
Jet Set Radio Future:
[Xbox] Jet Set Radio Future
Halo 2:
[XBOX] HALO 2
Screens
Moto GP 2
Amped 2
Top Spin
Star Wars Knights of the Old Republic
quote:Ik heb aan mijn PC de Z-640 hangen, maar voor mijn DVD/Xbox gebeuren (loopt toch via hetzelfde object ) heb ik straks dus 2x de Magnat Motion 88, 2x een stel boekenplankjes voor de rear uit de Magnat Motion reeks, een Magnat Motion Centre en een Magnat Motion 125A subwoofer
Op zondag 5 oktober 2003 13:29 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
klopt
welke speakers heb jij trouwens?
Meer info hier: http://www.magnat.nl/magnat-home/motion.htm
Aangestuurd door de Marantz SR-4300
quote:die wil ik ook wel hebben, (voor mijn sega pack)
Op zondag 5 oktober 2003 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Weet iemand of die groene DVD doosjes ergens te krijgen zijn in Nederland??
quote:zie hier http://www.rekovideo.nl/c197.html
Op zondag 5 oktober 2003 14:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja ik heb MotoGP2 gekocht maar er zit geen doosje meer bij..
quote:Dat zijn ze! Thanx!
Op zondag 5 oktober 2003 14:31 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
zie hier http://www.rekovideo.nl/c197.html
quote:asje
Op zondag 5 oktober 2003 14:45 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Dat zijn ze! Thanx!
Edit: ik moet toch eigenlijk wel Racing Evoluzione snel gaan kopen, ziet er toch zeker strak uit
[Dit bericht is gewijzigd door Furious op 05-10-2003 16:03]
GTiMICRO gaat maar weer werken "heeft al een OP in de baas zijn tijd gemaakt"
quote:Is dat dat hockey spel Gijs ? Dat lijkt me ook cool
Op zondag 5 oktober 2003 16:00 schreef Bastard het volgende:
Net Madden NFL gespeeld van EA, erg stoere sportgame
quote:Nee.. dat is american football ... leek
Op zondag 5 oktober 2003 17:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Is dat dat hockey spel Gijs ? Dat lijkt me ook cool
quote:Oh,... ja al dat NFL NHL en NBA geweld ook altijd,... raak er altijd in de wat van.
Op zondag 5 oktober 2003 18:08 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee.. dat is american football ... leek
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Oh,... ja al dat NFL NHL en NBA geweld ook altijd,... raak er altijd in de war van.
quote:Ach, je hebt geluk dat de Madden serie pas een jaar of elf, twaalf jaar bestaat
Op zondag 5 oktober 2003 18:11 schreef Chocobo het volgende:
God wat suck ik
Oh, en ik heb Crimson Skies besteld. Alstie niet bevalt is het wel leuk ruilmateriaal voor één van de andere toppers die in November komen (DTM Racer bijvoorbeeld)
quote:Geen PGR2 ?
Op zondag 5 oktober 2003 18:43 schreef twi het volgende:[..]
Ach, je hebt geluk dat de Madden serie pas een jaar of elf, twaalf jaar bestaat
Oh, en ik heb Crimson Skies besteld. Alstie niet bevalt is het wel leuk ruilmateriaal voor één van de andere toppers die in November komen (DTM Racer bijvoorbeeld)
quote:Owja, daar komt ook nog een online versie van he.. Grmbl, ben blut aan 't eind van de maand .
Alstie niet bevalt is het wel leuk ruilmateriaal voor één van de andere toppers die in November komen (DTM Racer bijvoorbeeld)
Habba habba @ een-na-laatste Sudeki screen .
quote:Stoer
Op zondag 5 oktober 2003 20:45 schreef Tain het volgende:
Sudeki:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Zo...... .!
Op zondag 5 oktober 2003 20:45 schreef Tain het volgende:
Sudeki:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 05-10-2003 23:44]
quote:OMFG
Op zondag 5 oktober 2003 20:45 schreef Tain het volgende:
Sudeki:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
26 maart 2004 .
quote:Ik wacht al 1.5 jaar en moet nog zeker 0.5 tot 1 jaar wachten
Op maandag 6 oktober 2003 00:00 schreef Wous-XL het volgende:
Wat is nou eigenlijk de release date van Sudeki want op dit spel ben ik al 2 maanden aan het wachten , wordt echt uber vet spelletje
niemand van jullie die dat wel eens speelt?
quote:Moest je vanaf 14 maart Live! hebben, toen waren ze er letterlijk in overvloed .
ik kom nooit geen nederlanders tegen op Live! bij de motogp demo, want me motogp 2 heb ik uitgeleend.
http://www.x-power.be/modules.php?name=Artikels&rop=showcontent&id=29
quote:Toch wordt PGR2 vet
Op maandag 6 oktober 2003 15:13 schreef R_B het volgende:
Iemand die op een website een aantal van de auto's van PGR 2 bespreekt, wel geinig om te zien:http://www.x-power.be/modules.php?name=Artikels&rop=showcontent&id=29
quote:PGR2 staat ook wel op m'n verlanglijstje, maar DTM schrijf ik qua racekwaliteiten hoger aan dan PGR, wat in principe toch meer een arcade-game is. Die zal er deze kerst wel komen, na Top Spin en DTM Race Driver, die ik beiden liever wil hebben.
Op zondag 5 oktober 2003 20:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geen PGR2 ?
quote:Ik heb het echt helemaal gehad met vechtspellen om eerlijk te zijn
Op maandag 6 oktober 2003 14:48 schreef Robhimself het volgende:
Kep zojuist Soul Calibur ][ gekocht en OW WAT ISTIE HEFTUGG!!!!
quote:Nou dat heb ik dus ook
Op maandag 6 oktober 2003 17:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb het echt helemaal gehad met vechtspellen om eerlijk te zijn
Sudeki
*Hoopt op Xbox - S COntroller - Sudeki bundel in Maart 2004
quote:Ja mag nog wel een tijdje duren voordat we hem hebben.
Op maandag 6 oktober 2003 20:13 schreef Bastard het volgende:
Hmm ja... ook al lijkt het er op dat fable een fabeltje aan het worden is zo langzamerhand.
Moet je tegenwoordig een fukking snipercursus gevolgd hebben om in een abattoir te mogen werken? Die flikkers schieten echt met scherp.
Ik zit een beetje vast...bij het begin...kom nog ff niet langs de bewakers daar....
Morgen maar weer oefenen...
quote:Ach, de 'grote' controller is al niet meer te koop in veel winkels, dus er gaat snel standaard naar de S worden overgestapt (als dat al niet zo is). En als het 'meezit' gaat Microsoft binnenkort richting de 119 à 129 euro met hun console. Dusseh...kopen die hap
Op maandag 6 oktober 2003 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:Sudeki
*Hoopt op Xbox - S COntroller - Sudeki bundel in Maart 2004
het betreft hier wel een refurbished xbox (een door microsoft opgeknapte xbox, omdat hij eerst kapot was.)
quote:Kost dan ook niets meer.
Op maandag 6 oktober 2003 20:50 schreef twi het volgende:[..]
Ach, de 'grote' controller is al niet meer te koop in veel winkels, dus er gaat snel standaard naar de S worden overgestapt (als dat al niet zo is). En als het 'meezit' gaat Microsoft binnenkort richting de 119 à 129 euro met hun console. Dusseh...kopen die hap
quote:Dat gearpack verkocht microsoft al met 2 s controllers....
Op maandag 6 oktober 2003 20:50 schreef twi het volgende:[..]
Ach, de 'grote' controller is al niet meer te koop in veel winkels, dus er gaat snel standaard naar de S worden overgestapt (als dat al niet zo is). En als het 'meezit' gaat Microsoft binnenkort richting de 119 à 129 euro met hun console. Dusseh...kopen die hap
Ik heb deze namelijk gekocht bij de MM.
quote:Het enige vechtspel waar ik met smart op wacht is DOA Online
Op maandag 6 oktober 2003 17:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb het echt helemaal gehad met vechtspellen om eerlijk te zijn
quote:Online ook Dat zou wel weer wat extra's toevoegen
Op maandag 6 oktober 2003 22:34 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
Het enige vechtspel waar ik met smart op wacht is DOA Online
He's on fire!!
quote:ziet er een beetje matig uit
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:42 schreef Retarded het volgende:
Nog een oude game in een nieuw jasje waar ik echt op zit te wachten:
quote:Cool gedaan....... brengt me terug naar de NES tijd maar vind het nou niks voor anno 2003 eerlijk gezegd
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:42 schreef Retarded het volgende:
Nog een oude game in een nieuw jasje waar ik echt op zit te wachten:
quote:het cell-shaded moet je sowieso wel leuk vinden denk ik.. maar de makers van de game hadden beloofd dat de gameplay bijna identiek zou zijn als aan de NES/SNES versie (maar dan in 3D ).. het lijkt me wel een erg leuk game!
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cool gedaan....... brengt me terug naar de NES tijd maar vind het nou niks voor anno 2003 eerlijk gezegd
quote:Nee, maar ik wacht ook zelf op meer Splinter Cell en KOTOR downloads,......... DC's rulen
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:01 schreef GTiMICRO het volgende:
Heeft eimand nog iets gehoord over de DC van MM3?
Duurt wel heel lang
quote:Sprak iemand die nog Psone spellen speelt
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cool gedaan....... brengt me terug naar de NES tijd maar vind het nou niks voor anno 2003 eerlijk gezegd
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:33 schreef Bastard het volgende:[..]
Sprak iemand die nog Psone spellen speelt
14 euroes....is tie daar.
quote:Klopt.
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:54 schreef R_B het volgende:
Ik zag hem bij de bruna nog liggen...met demo cd..14 euroes....is tie daar.
HALO 2 gaat heersen !!
quote:pffffffft da is echt nog lang he
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:00 schreef gijsje79 het volgende:
Ik zie 15 juni staan volgend jaar.
http://www.dimensionplus.nl/
Sta ook wel te wachten op deel 2.
http://halo.bungie.net/site/halo/features/h2_screenshots02.html
quote:Jep maar er komen dit jaar nog zat mooie games uit.
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:11 schreef Gaaaast het volgende:[..]
pffffffft da is echt nog lang he
http://halo.bungie.net/site/halo/features/h2_screenshots02.html
quote:PG2
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:13 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Jep maar er komen dit jaar nog zat mooie games uit.
quote:Het ging me meer over de vernieuwing
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:33 schreef Bastard het volgende:[..]
Sprak iemand die nog Psone spellen speelt
quote:Wanneer komt die ?
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:27 schreef twi het volgende:
En ook Top Spin staat al ge pre-ordered bij GCshopIk rule!
quote:Over een maand al!!
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wanneer komt die ?
quote:Das STOER
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:07 schreef Bastard het volgende:[..]
Over een maand al!!
En het moooie er van is dat je online tegen andere mensen kan spelen om hoger in de ranking te komen. Dus je daagt zeg maar iemand uit dan die net iets beter speelt dan jou.
IK WIL ZE NU!
quote:Volgende maand word het weer duur.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:07 schreef Bastard het volgende:[..]
Over een maand al!!
En het moooie er van is dat je online tegen andere mensen kan spelen om hoger in de ranking te komen. Dus je daagt zeg maar iemand uit dan die net iets beter speelt dan jou.
quote:Ja jammer dan die moet wachten
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:56 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Volgende maand word het weer duur.
Prince Of Persia komt dan ook uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Top spin, SEGA GT online en PGR2 hebben gewoon voorrang.
quote:Kwam die niet eerst exclusive op PS2 ?
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:56 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Volgende maand word het weer duur.
Prince Of Persia komt dan ook uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Ja inderdaad .. nu je het zegt.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kwam die niet eerst exclusive op PS2 ?
quote:Jammer Maakte mezelf alweer blij....... wil hem op Xbox
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja inderdaad .. nu je het zegt.
quote:Op dimension staat ie op 15 November.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kwam die niet eerst exclusive op PS2 ?
quote:Vreemd Maar het zou wel cool zijn als het echt zo is
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:52 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Op dimension staat ie op 15 November.
quote:Ik speelde m laatst (demo) op de PS2 van een maatje, maar het zag er ECHT goed uit zeg !! Vraag me af in hoeverre dat nog verbetert gaat worden voor de XBox... (5.1 geluid is zoiezo al een plus natuurlijk...)
Jammer Maakte mezelf alweer blij....... wil hem op Xbox
quote:Ja ik hoop er ook op.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vreemd Maar het zou wel cool zijn als het echt zo is
'Gefeliciteerd, U bent de winnaar van de Microsoft X-box'
* Wunk doet dansje
Presentatie/beurs van de NL-IX heengeweest vorige week, woei
quote:Gefeliciteerd
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:24 schreef Wunk het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!
'Gefeliciteerd, U bent de winnaar van de Microsoft X-box'
* Wunk doet dansjePresentatie/beurs van de NL-IX heengeweest vorige week, woei
Lijkt me aan de ene kant wel lachuh..beetje racen...en elkaar van die baan afschieten...
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:24 schreef Wunk het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!
'Gefeliciteerd, U bent de winnaar van de Microsoft X-box'
* Wunk doet dansjePresentatie/beurs van de NL-IX heengeweest vorige week, woei
quote:Is ie ook "Live".
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:12 schreef R_B het volgende:
FX racer screens:
van xboxworld:
Deze arcade titel zal namelijk meer dan alleen racen gaan bevatten. Met speciale supersnelle bolides zul je naast het behalen van een absolute topsnelheid ook kunnen stunten. Springen, slippen, spinnen en op twee wielen rijden zijn enkele stunts die je kunt uitvoeren. Daarnaast is je wagen ook uitgerust met wapens om het je tegenstanders moeilijk te maken. Wapens als Earthquake, Fireball, Timeshot, Thief en Cyclone zijn aanwezig en hebben absoluut een leuke uitwerking zolang je zelf niet het doelwit wordt. Om deze wapens te verdienen zul je zoveel mogelijk stunts moeten uitvoeren om voldoende punten te scoren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Lijkt me aan de ene kant wel lachuh..beetje racen...en elkaar van die baan afschieten...
quote:Zo te zien/lezen wel:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:36 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Is ie ook "Live".
Want dan zal het wel lachen zijn.
FX Racing zal zich in tegenstelling tot veel games niet gaan focussen op een single player mode, maar draait vooral om het plezier in een multiplayer game. Op één Xbox kun je het met zn vieren tegen elkaar opnemen, maar ook Xbox Live zal ondersteund worden voor optimaal plezier. In totaal bevat de multiplayer mode vijf verschillende modes: Quick Race, Nitro Attack, Token Run, Wrecking Ball en Destruction Drive. De single player zal vier modes bevatten: Quick Race, FX mode, Time Attack en Time Attack Ultra.
quote:Dat word dus wel leuk.
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:05 schreef R_B het volgende:[..]
Zo te zien/lezen wel:
FX Racing zal zich in tegenstelling tot veel games niet gaan focussen op een single player mode, maar draait vooral om het plezier in een multiplayer game. Op één Xbox kun je het met zn vieren tegen elkaar opnemen, maar ook Xbox Live zal ondersteund worden voor optimaal plezier. In totaal bevat de multiplayer mode vijf verschillende modes: Quick Race, Nitro Attack, Token Run, Wrecking Ball en Destruction Drive. De single player zal vier modes bevatten: Quick Race, FX mode, Time Attack en Time Attack Ultra.
dat wordt weer gamen
quote:KOTOR Je gaat wat meemaken Als je van rpg's houd dan
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:22 schreef GTiMICRO het volgende:
Ik heb net 2 nieuwe orginele games van een vriend gekregen, KOTOR en Munch's oddysee!dat wordt weer gamen
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:25 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
Soul calibur 2 heb ik dus al voor de cube, dus die hoef ik niet..
LOTR:2 towers krijg ik al, want die heeft m'n baas nog liggen (dacht op schiphol de film te kopen, koopt 'ie het Xbox spel )
Ow, en first person shooters kunnen me gestolen worden, die vind ik niet leuk.., beetje diepgang vind ik leuker..
Munch leek me o.a. wel leuk..
quote:Geef HALO eens een kans.. je vind het uiteindelijk waarschijnlijk toch gaaf.. zo niet? Dan probeer je Knights of the Old Republic Ik heb zelf Dead or Alive 3 als fighter, Hunter als fun-mulitplayer-shooter en Rallisport als racer (wel arcade gericht >> snelheid )
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:04 schreef Wunk het volgende:Ow, en first person shooters kunnen me gestolen worden, die vind ik niet leuk.., beetje diepgang vind ik leuker..
quote:Lijkt er wel op.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:48 schreef Bastard het volgende:
Ben ik dan de enige die golf speelt?
quote:Is ie cool ?
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:48 schreef Bastard het volgende:
Ben ik dan de enige die golf speelt?
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:32 schreef numero_uno het volgende:
KOTOR
quote:Wat speel je ?
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:29 schreef R_B het volgende:
Im live as from today!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet morgen nog ff een account aanmaken...(dat doe ik overmorgen pas omdat ik vanavond en morgen weg ben)
en dan hoop ik spellen als
- Top spin
- Rainbow six
- PGR 2
Misschien crimson skies......
te gaan spelen...
Voor de rest staan alleen Halo2, Fable en Sudeki op mijn wannahaves lijst.
quote:Ik de demo van Outlow volleyball , ik vind dat deze game sucked
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:46 schreef R_B in het Rainbow Six topic het volgende:
owow...november/eind oktober gaat zoveel geld kosten....en dan is de kerst nog niet eens geweest....
Het lijstje wordt langer en langer...
-Top spin
-Crimson skies
-Amped 2
-Fifa 2004
-PGR2
-Rainbow six
-Outlaw volleyball
Of kan ik hem lenen van je?
quote:zit bij het XBOX magazine!
Op woensdag 8 oktober 2003 09:17 schreef R_B het volgende:
Demo moet ik ook maar eens ff spelen dan....
Zat ie bij het xbox magazine?Of kan ik hem lenen van je?
quote:Ik heb de full version gespeeld bij een maatje wat gezondigd heeft
Ik de demo van Outlow volleyball , ik vind dat deze game sucked
En ik vind m stukken beter dan Beach Spikers op de Cube, wat al een heel goed V-ball spel was, ik ga m dan ook zeker halen deze week !!
quote:ieder zijn smaak
Op woensdag 8 oktober 2003 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik heb de full version gespeeld bij een maatje wat gezondigd heeft
En ik vind m stukken beter dan Beach Spikers op de Cube, wat al een heel goed V-ball spel was, ik ga m dan ook zeker halen deze week !!
quote:Tsja, dan zou ik als ik jou was je Live-pakketje maar even 2 a 3 weken in de kast houden tot de tijd dat die games uit zijn. Dan kan je volgend jaar 3 weken langer ervan genieten voor dezelfde prijs
Op woensdag 8 oktober 2003 09:06 schreef R_B het volgende:
Nog niks...Moet morgen nog ff een account aanmaken...(dat doe ik overmorgen pas omdat ik vanavond en morgen weg ben)
en dan hoop ik spellen als
- Top spin
- Rainbow six
- PGR 2
Misschien crimson skies......
te gaan spelen...
quote:het ziet er nog steeds als een fabeltje uit
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:27 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Fable screens Het lijkt ineens een andere wending te nemen. Ik weet het maar niet hoor met dat Fable
Ik ga ff rondvragen in de buurt of iemand hem al heeft....
Of toch ff in de winkel testen...
Ik heb namelijk nog 50 euro aan cd bonnen....
Het leuke ervan is dat je ook 'live' kunt spelen...
quote:Daarom heb ik ook nog geen account aangemaakt..
Op woensdag 8 oktober 2003 09:35 schreef twi het volgende:[..]
Tsja, dan zou ik als ik jou was je Live-pakketje maar even 2 a 3 weken in de kast houden tot de tijd dat die games uit zijn. Dan kan je volgend jaar 3 weken langer ervan genieten voor dezelfde prijs
Gister eerst de xbox aangesloten...dat werkte...
Hij ging meteen het live menu updaten...
Als je nu live opstart vraagt hij om een account aan te maken.....
quote:oke
Op woensdag 8 oktober 2003 09:37 schreef R_B het volgende:
Dat lenen hoeft niet...Ik ga ff rondvragen in de buurt of iemand hem al heeft....
Of toch ff in de winkel testen...Ik heb namelijk nog 50 euro aan cd bonnen....
Het leuke ervan is dat je ook 'live' kunt spelen...
quote:Huh ? Je bedoelt dat Australie nu pas online gaat ?
Op woensdag 8 oktober 2003 10:46 schreef GTiMICRO het volgende:
Wist je dat de aussies vandaag LIVE gaan
quote:idd, ik hoop dat we die gasten een beetje kunnen verstaan
Op woensdag 8 oktober 2003 12:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Huh ? Je bedoelt dat Australie nu pas online gaat ?
Ik ben druk bezig met SC, en nu heb ik gisteren KOTOR
gekregen! nou weet ik niet welk schijfje ik straks in mijn
boxje moet stoppen
quote:De kans dat je die tegenkomt is natuurlijk erg klein vanwege de afstand, de ping is door de fysieke afstand vast al zo groot dat live die spelers en servers eruit filtert...
Op woensdag 8 oktober 2003 12:33 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
idd, ik hoop dat we die gasten een beetje kunnen verstaan
quote:zou je denken?
Op woensdag 8 oktober 2003 12:57 schreef Fliepke het volgende:[..]
De kans dat je die tegenkomt is natuurlijk erg klein vanwege de afstand, de ping is door de fysieke afstand vast al zo groot dat live die spelers en servers eruit filtert...
quote:ja.
Op woensdag 8 oktober 2003 12:59 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
zou je denken?
Hoe vaak heb jij japanners gezien?
quote:niet vaak, maar dat is ook mede te danken aan het tijd-verschil!
Op woensdag 8 oktober 2003 13:36 schreef Fliepke het volgende:[..]
ja.
Hoe vaak heb jij japanners gezien?
quote:Hmm dat lijkt me wel mee te vallen. Toen ik nog speelde (nu even niet door een afwezig zijnde internetconnectie) dan speelde ik smorgens en savonds laat, maar die kwam ik dus nooit tegen....
Op woensdag 8 oktober 2003 13:38 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
niet vaak, maar dat is ook mede te danken aan het tijd-verschil!
quote:we zullen zien, ik zal wel eens opletten of ik een aussie zie
Op woensdag 8 oktober 2003 14:20 schreef Fliepke het volgende:[..]
Hmm dat lijkt me wel mee te vallen. Toen ik nog speelde (nu even niet door een afwezig zijnde internetconnectie) dan speelde ik smorgens en savonds laat, maar die kwam ik dus nooit tegen....
Lijkt me dus niet zo aan het tijdsverschil te liggen.
quote:Wat vind je van SC?
Op woensdag 8 oktober 2003 12:54 schreef GTiMICRO het volgende:
Ik ben druk bezig met SC,
quote:Idem...
Op woensdag 8 oktober 2003 15:07 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
quote:in november!
Op woensdag 8 oktober 2003 15:18 schreef American_Nightmare het volgende:
Vet.. wanneer komt die uit?
quote:volgens mij moet je gewoon modden!
Op woensdag 8 oktober 2003 16:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
lees ik net in een gesloten topic dat er een mediaplayer voor de xbox is, zonder dat je een modchip in je xbox hoeft te hebben.
Maar is dit waar? of moet je um dan toch modden, wat uiteraard erg lame is :p
quote:27 november
Op woensdag 8 oktober 2003 15:18 schreef American_Nightmare het volgende:
Vet.. wanneer komt die uit?
quote:ik kom heel vaak japanners of wat het ook mag zijn, tegen bij motogp2
Op woensdag 8 oktober 2003 13:36 schreef Fliepke het volgende:[..]
ja.
Hoe vaak heb jij japanners gezien?
ik vind het wel een orgineel idee om als jeugdspeler het te moeten maken
quote:Wat heb je er dan mee gedaan?
Op woensdag 8 oktober 2003 16:47 schreef afraidtech het volgende:
de mijne is kapot niets meer aan te doen
quote:Ik hou alles lekker origineel
Op woensdag 8 oktober 2003 16:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Modden zou voor mij slechts regiovrij maken en MP3 geschikt maken betekenen, en dan vind ik het persoonlijk nog door de beugel kunnen... Dat je spellen die gebrand zijn erop speelt vind ik een tricky business: de verleiding om niet meer te betalen is voor velen al te riskant gebleken...
quote:laten vallen nou ja ik niet iemand anders
Op woensdag 8 oktober 2003 16:48 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Wat heb je er dan mee gedaan?
quote:sterkte!
Op woensdag 8 oktober 2003 16:52 schreef afraidtech het volgende:[..]
laten vallen nou ja ik niet iemand anders
quote:thnx, een jaar garantie zat er op die dingen ofniet
Op woensdag 8 oktober 2003 16:53 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
sterkte!
quote:ja, maar niet op vallen!
Op woensdag 8 oktober 2003 16:57 schreef afraidtech het volgende:[..]
thnx, een jaar garantie zat er op die dingen ofniet
quote:Ik in principe ook, maar gezien mijn muziek collectie voor het grootste gedeelte op MP3 staat en ik ook wel eens een film van een vriend die 70% import draait ipv regio 2 wil kunnen huren wordt modden wel interessant... Ik heb nu iets van 4-5 spellen waar ik voorlopig nog niet klaar mee ben, dus aan meer heb ik voorlopig echt geen behoefte... (mjah, maar wel legaal)
Op woensdag 8 oktober 2003 16:50 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
Ik hou alles lekker origineel
quote:Serieus?
Huh ? Je bedoelt dat Australie nu pas online gaat ?
quote:*Oefent alvast op z'n "mate"
idd, ik hoop dat we die gasten een beetje kunnen verstaan
quote:!
Daar komen ze NIEUWE NFSU screens![afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:mooi want ik was toch al door mijn garantie heen
Op woensdag 8 oktober 2003 16:58 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
ja, maar niet op vallen!
maar er komt wel weer een nieuwe
quote:Das net zoiets als Freedom Fighters ofzo ? Komt dat ene spel Breed nou nog eens een keer uit ? Je weet wel,... die FPS
Op woensdag 8 oktober 2003 17:36 schreef gijsje79 het volgende:
Kill Switch.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.killswitch.com/#
Ziet er toch wel weer cool uit.
Zeker als je de trailer bekijkt.
Deze komt eind deze maand uit.
quote:Ik zou anders wel weten waar die bon heengaag
Op woensdag 8 oktober 2003 16:57 schreef afraidtech het volgende:[..]
thnx, een jaar garantie zat er op die dingen ofniet
Er komen echt teveel FPS achtige games uit op de Xbox...
quote:Vreselijk die auto's. Als er iets goor is dan zijn het wel van die jappenbakken. .
Op woensdag 8 oktober 2003 15:16 schreef R_B het volgende:
Daar komen ze NIEUWE NFSU screens![afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Er komt een nieuwe DVD playback kit bundel voor de Xbox. Voornoemde bundel bevat, naast de playback kit, de DVD's Ice Age en Minority report en is per 30 november verkrijgbaar. De advies verkoop prijs is EUR 39,95.
[Dit bericht is gewijzigd door Tain op 08-10-2003 22:06]
quote:Ja.. halve pc games he.. weinig platform/rpg shit.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:Er komen echt teveel FPS achtige games uit op de Xbox...
*ga zo nog maar ff geld verdienen met een potje golf*
quote:Kameo en Sudeki veranderen dat denk ik wel
Op woensdag 8 oktober 2003 22:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja.. halve pc games he.. weinig platform/rpg shit.
*ga zo nog maar ff geld verdienen met een potje golf*
quote:Vind ik serieus echt jammer
Op woensdag 8 oktober 2003 22:06 schreef Bastard het volgende:[..]
weinig platform/rpg shit.
quote:volgens de veronica gids zou part 2 ook te downen zijn, heeft er iemand gecheckt?
Op woensdag 8 oktober 2003 18:22 schreef Chocobo het volgende:
Net Kola Cell uitgespeeld (De DC level) Heel cool gedaan zeg,... strak level,... Nu Vselka part 1
quote:Heel toevallig vanmiddag nog gechecked maar er was niks,... ik probeer het zo wel even
Op woensdag 8 oktober 2003 22:38 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
volgens de veronica gids zou part 2 ook te downen zijn, heeft er iemand gecheckt?
quote:26 maart 2004 was het he
Op woensdag 8 oktober 2003 22:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kameo en Sudeki veranderen dat denk ik wel
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heel toevallig vanmiddag nog gechecked maar er was niks,... ik probeer het zo wel even
quote:Precies. .
Op woensdag 8 oktober 2003 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:Er komen echt teveel FPS achtige games uit op de Xbox...
Ik zit overigens zwaar te twijfelen wat te doen met Prince of Persia. Ik weet dat hij de eerste tijd PS2 exlcusive zal zijn, maar wil hem eigenlijk spelen op mijn xbox. Ik betwijfel of ik het vol kan houden te wachten.....
quote:Ik haal hem ook op Xbox,........ overal staat dat die toch rond november uit komt, maar als het goed is moet dat pas begin 2004 zijn
Op woensdag 8 oktober 2003 23:05 schreef Zooi het volgende:[..]
Precies. .
Ik zit overigens zwaar te twijfelen wat te doen met Prince of Persia. Ik weet dat hij de eerste tijd PS2 exlcusive zal zijn, maar wil hem eigenlijk spelen op mijn xbox. Ik betwijfel of ik het vol kan houden te wachten.....
quote:Gelukkig heeft de PS2 daar totaal geen last van
Op woensdag 8 oktober 2003 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:Er komen echt teveel FPS achtige games uit op de Xbox...
De Xbox richte zich op een breed spectrum van spelers, die over het algemeen iets serieuzer willen gamen (over het algemeen, dus er zijn wel kiddy/flashy spellen te krijgen)
plus dat de term FPS achtig nogal vaag is
quote:Ik weet wat je bedoelt dat word ook een coole game.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:04 schreef Chocobo het volgende:[..]
Das net zoiets als Freedom Fighters ofzo ? Komt dat ene spel Breed nou nog eens een keer uit ? Je weet wel,... die FPS
quote:Die trailer ziet er idd zeer appetijtelijk uit!!
Op woensdag 8 oktober 2003 17:36 schreef gijsje79 het volgende:
Kill Switch.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.killswitch.com/#
Ziet er toch wel weer cool uit.
Zeker als je de trailer bekijkt.
Deze komt eind deze maand uit.
quote:is die al uit dan?
Op woensdag 8 oktober 2003 16:47 schreef numero_uno het volgende:
wat vinden jullie trouwens van Ajax/Inter/Barca clubfootballik vind het wel een orgineel idee om als jeugdspeler het te moeten maken
quote:heb de demo gespeeld, ziet er idd goed uit!
Op donderdag 9 oktober 2003 08:41 schreef U-lerZzZ het volgende:
Soul Caliber II is okay.
quote:Die nieuwe playback kit, zijn dara nog verbeteringen in aangebracht?
Op woensdag 8 oktober 2003 22:06 schreef Tain het volgende:[..]
quote:#
Op donderdag 9 oktober 2003 09:08 schreef R_B het volgende:[..]
Die nieuwe playback kit, zijn dara nog verbeteringen in aangebracht?
het is gewoon de oude kit + een paar dvdt,jes
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 01:54 schreef HAL9000S het volgende:
ziet er echt op en top sfeervol uit!! POP toch....?
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 01:51 schreef Chocobo het volgende:
WOW
quote:Proest,... dat zijn geen wallpapers hoor
Op donderdag 9 oktober 2003 10:14 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Mooie papers.
quote:Maar wel mooi groot voor mijn webshots.
Op donderdag 9 oktober 2003 10:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Proest,... dat zijn geen wallpapers hoor
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:23 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Maar wel mooi groot voor mijn webshots.
Kom maar op met die nano-technologie
quote:Zei je nou RPG ?
Op donderdag 9 oktober 2003 10:42 schreef HAL9000S het volgende:
Dit is eigenlijk DE game waarop ik aan het wachten ben...Deus Ex Invisible war...de shooter RPG bij uitstek
[afbeelding]Kom maar op met die nano-technologie
quote:jazeker Deus Ex heeft niet voor niks een abolute cult-status...hier een leuke preview...
Op donderdag 9 oktober 2003 10:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zei je nou RPG ?
It's hard to point to a first-person game that's given you more options to find your own way through story-driven action missions than Deus Ex, released for the PC back in 2000 and for the PS2 early last year. Often called a role-playing game because of its extensive dialogue and sophisticated system for developing and customizing your character, J.C. Denton, Deus Ex also had equal parts first-person combat and stealth. What it didn't have were cutting-edge graphics. Ion Storm got much more technically ambitious for the upcoming sequel, which will have dynamic lighting reminiscent of Doom III and a full physics system. But what makes Deus Ex: Invisible War so astonishing is that the technical enhancements will feed right into the gameplay. We simply can't wait to see if Ion Storm pulls it all off by the time the PC and Xbox versions are due out later this year.
Nano-augmented characters have a characteristic purple glow in their eyes.
At a recent visit to Ion Storm's office in Austin, Texas, we had a chance to see a pre-alpha version of the game and early versions of the opening cinematic that sets up the story. Deus Ex: Invisible War takes place in the mid-21st century, some 15 years after the first game, and nanotechnology is much more widespread. One of the first game's signature features was its multiple endings, which let you confront different parts of a global conspiracy. Naturally the designers have had to pick one ending to be the basis for the next game's story, but they just won't say which one.
The cinematic opens as a high-rise in Chicago is being evacuated. A terrorist has been spotted in the city, and attack drones are launched as the figure approaches the building. It's too late--the terrorist has time to open a cylinder and unleash a nano explosion that seems to feed off the material around it. But key members of the research team inside the building are able to escape by helicopter and leave for a more hidden installation in Seattle. An ominous voice echoes the title and gives a clue as to how it fits into the story: "We don't need armies. We have the cells in human bodies--an invisible weapon in an invisible war."
In the first Seattle mission, you'll find out that your character, Alex D., is one of four nano-enhanced agents working for the shadowy organization attacked in the city-leveling catastrophe. In the new game, you can choose to play as either a male or female character, both named Alex, and there are a few other options to customize the superficial looks of the two player models. Ion Storm invested a fair amount of effort to double all the voice work for the main character, and it's directly in response to requests from fans of the first games. The first mission is intended as a gradual introduction, and only at the end of it do you have to decide how to customize Alex's abilities.
Normal mapping allows for dynamic shadows on the smallest details in characters' clothes.
Just as J.C. Denton accumulated superhuman skills and nano special abilities as you progressed through the first game, Alex will make similar progress. But now the system of skills and nano augmentation has been unified: There are nine bio-mod slots that can each be upgraded three levels. In the first mission, you'll get three bio-mods, and that's where the tough choices start. You can assign one to three different slots to get a variety of abilities or upgrade one to its maximum level, which will generally provide a radical enhancement--for example, an eye bio-mod will provide night vision at the first level, but it can be upgraded to allow you to see enemies through walls at the higher levels.
To make for even more customization, there are three different paths to go down for each bio-mod slot--a binary choice between two standard abilities or a third option of getting black-market bio-mods. The black-market technology--imported by a Russian group, the Omar--often has a dark side, like the health leech, which heals you by breaking down the organic material in nearby dead bodies. The bot domination mod may be too good to pass up--it lets you take control of a bot, anything from the simple cleaner bots to powerful military bots depending on the mod's level, to do surveillance or use its special abilities. However, in the meantime, your body is completely vulnerable, so you'll need to hide it somewhere out of the way.
There's a special ability that lets you take over bots, even a lowly cleaner bot.
Ion Storm is taking pains to make it possible to play all the way through Deus Ex: Invisible War without touching a weapon, but of course there's also a big arsenal of powerful weapons for those who prefer havoc over subtlety. While you can specialize in heavy weapons, even pistols can be quite powerful, and there are upgrades that can be found for each weapon type. One of the best ways to get through secure windows without setting off an alarm is with a pistol upgrade that silently disintegrates the glass. There are also a bunch of gadgets, including binoculars with a laser mic that you can use to listen in on faraway conversations, a noisemaker item useful for distracting enemies, and the multitools that can be used to pick locks and disarm security measures.
Some of your abilities can have offensive side effects, like the strength augmentation, which lets you pick up heavier objects and even toss crates across a room to gib unarmored enemies. It's also possible to use the environment to your advantage. Some locations will have barrels lying around that give off a poisonous gas when hit with a bullet, and more leaks appear with more damage. In a demo of the Antarctic level, we watched Alex take out a sentry on a distant catwalk by springing a leak in a canister near his patrol route. Smarter enemies won't fall for such a simple trap--and bots are naturally not affected--but if you have the environmental bio-mod that makes you immune to the gas you might set off enough canisters to fill a room, then retreat there to lure in chasing guards.
There are plenty of new enemies to fight and also some familiar faces.
Ion Storm doesn't script sequences but instead tries to set up missions that create many different dynamic possibilities, which means that there are many different ways to overcome or avoid challenges that often match up to the bio-mods you've picked. Ion Storm's studio director, Warren Specter, noted that instead of scripting an impressive sequence where an enemy dramatically breaks through a glass window to surprise you, he'd rather set it up so the monster AI reacts and breaks through if you carelessly run down the corridor but don't detect a sneaky player. At the very least, the sequence wouldn't play the same way every time. Deus Ex was a long game, made even longer by the possibility of saving and reloading to try out different outcomes. We can expect Invisible War to have many of the same qualities, but it will be a somewhat shorter game, likely around 20 hours long albeit with quite a bit of replay value.
There are plans to have many more story forks in Invisible War, and the conspiracy is an even more tangled web that will have you balancing your allegiance between four rival factions: the World Trade Organization, the Order, the Templars, and J.C. Denton's own organization. All the factions' missions take place in the same locations, but different characters will be available to talk to, and the levels may be set up somewhat differently, with doors locked or unlocked. The game has a massive amount of dialogue, and playing all the way through a given story path will expose you to only a fraction of it. There are even two different helicopter pilots that will take you from location to location--one who is always available but drops you off in less desirable spots and another you must rescue and actively take care of but who can put you down in better locations.
At E3 2002, Ion Storm showed off some of the impressive technology behind the new game, notably the dynamic lighting. The studio licensed the Unreal engine and Havok's physics system but decided to rewrite the graphics engine to support Doom III-like lighting and normal maps, which are textures that create shadows on the characters and environments as if they were made up of many more polygons. With the normal maps, if you look at one of the 3000-poly characters in full bright light, you might not see many wrinkles in its clothes or the relief of its ears, but under low, directional lighting conditions there will be appropriate shadows that highlight such details. As we've seen before, the physics and lighting work together to create some cool effects, like being able to shoot lights on chains to make them move and cast dynamic shadows. Every light in the game is dynamic, which does push up the game's hardware requirements quite a bit. But producer Harvey Smith said that it's worth it because it takes the gameplay to another level. And while Doom III is the only other game announced for 2003 with such a lighting system, it should be the norm a couple of years down the road.
Dynamic lighting can provide clues to the location of enemies but can also lead to your discovery.
Invisible War will have nighttime and otherwise universally dark locations as in the first game. One of the levels we saw, which was set in a school for the gifted in Cairo, featured a series of naturally lit rooms and outdoor plazas. While the dynamic shadows are a lot less obvious in such a situation, the location was particularly stylish, and it was a slower-paced mission, so we didn't have to worry about sneaking around in shadows. In one room was a holographic jukebox that could be activated to play a tune sung by the game's female rock star. This is just one example of the holographic style of the new computer terminals, and when you're conversing with another character at a terminal you'll see a lip-synched portrait. We got a look at a few of the returning characters that will make an appearance, notably J.C. Denton, Paul Denton, and Tracer Tong, and they're all sporting a new look. Tracer Tong's facial scars are now normal-mapped and are appropriately disfiguring in strong shadows, while the Denton brothers have been redrawn to shed their long leather trench coats and look less Matrix-like.
There's also plenty of action to be had in dark, seedy locations, like the mercenary bar in lower Seattle. We saw plenty of odd characters in the bar, including Tracer Tong, a serious-looking Omar agent, and quite a few bystanders checking out a cockfight between mutant greazels. It was here that we saw a demo of the game's rag-doll physics, which makes every death animation unique and uses appropriately constrained joints so that, say, elbows don't twist in odd directions. Shooting characters standing at the top of the bleachers made them fall and tumble realistically, and one even fell between the slats in the benches. Specter doesn't want his games to have gratuitous gore, but he thinks that the rag-doll effects reinforce the consequences of killing.
Kijk die details...
quote:WOW
Op donderdag 9 oktober 2003 10:54 schreef HAL9000S het volgende:Kijk die details...
[afbeelding]
quote:gave screens
Op donderdag 9 oktober 2003 10:42 schreef HAL9000S het volgende:
Dit is eigenlijk DE game waarop ik aan het wachten ben...Deus Ex Invisible war...de shooter RPG bij uitstek
[afbeelding]Kom maar op met die nano-technologie
quote:Lente
Op donderdag 9 oktober 2003 12:46 schreef Brick_Top het volgende:
Prince of Persia lijkt me echt een geweldige game voor de winter! Wanneer is de release voor de Xbox?
quote:Kut.
Op donderdag 9 oktober 2003 12:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Lente
Ik heb de laatste 2 dagen geen SC gedaan..
Heb eergister ff deathrow gespeeld...en live aan de praat gekregen....
Gisteravond weggeweest..
Vanavond denk ik live account aanmaken...
Dus waarschijnlijk duurt het nog ff voordat ik verder ga..
Zit nog steeds bij de Chinese ambassade....
quote:Het rare is dat play.com en dimplus.nl nog steeds gewoon half november aangeven. Laten we het hopen
Op donderdag 9 oktober 2003 12:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Lente
quote:tip: gasgranaten....veel gasgranaten.
Op donderdag 9 oktober 2003 12:54 schreef Brick_Top het volgende:
Oh ja, ik zit nu bij SC bij de Presidential Palace. Het lukt me gewoon NIET om al die guards uit te schakelen onder aan de lift. Het lukt me nog niet eens om er 1 uit te schakelen. .
quote:Ja, ik knal er direct 2 naar binnen. Maar dan nog...
Op donderdag 9 oktober 2003 13:18 schreef HAL9000S het volgende:[..]
tip: gasgranaten....veel gasgranaten.
Sonic heroes:
quote:Sonic Ik had er al eerder E3 beelden van gezien, en ik wil het hebben....zo snel mogelijk....
Op donderdag 9 oktober 2003 14:41 schreef R_B het volgende:
Sonic naar xbox:Sonic heroes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Nou nee.. worden andere toppers ondergesneeuwd.
Op donderdag 9 oktober 2003 13:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Laten we het hopen
quote:sonic
Op donderdag 9 oktober 2003 14:41 schreef R_B het volgende:
Sonic naar xbox:Sonic heroes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Niks over Sonic he.....
Op donderdag 9 oktober 2003 16:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
sonic
quote:S...sorry Vind hem zuigen
Op donderdag 9 oktober 2003 16:48 schreef HAL9000S het volgende:[..]
sonic
Niks over Sonic he.....
quote:Kheb het gespeeld op de gaycube het enige wat leuk is, is het snelheidsgevoel.. Voor de rest gaat het echt nergens over
Op donderdag 9 oktober 2003 16:48 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Niks over Sonic he.....
quote:Is ie al uit dan op de cube??
Op donderdag 9 oktober 2003 16:52 schreef Bastard het volgende:[..]
Kheb het gespeeld op de gaycube het enige wat leuk is, is het snelheidsgevoel.. Voor de rest gaat het echt nergens over
quote:Zal ik sonic adventures hebben gespeeld ofzo.. 1 pot nat, rennen, nog meer rennen, mis springen.. rennen..
Op donderdag 9 oktober 2003 16:53 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Is ie al uit dan op de cube??
quote:Ik heb het zelfde probleem, SC of KOTOR
Op donderdag 9 oktober 2003 16:53 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik krijg dadelijk Midtown Madness 3. Hoera. .
Dat wordt twijfelen tussen MM3 en SCII. .
quote:We zullen zien...ik heb er iig veel vertrouwen in en het concept is totaal verandert na die sonic acdventures.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:55 schreef Bastard het volgende:[..]
Zal ik sonic adventures hebben gespeeld ofzo.. 1 pot nat, rennen, nog meer rennen, mis springen.. rennen..
quote:Wat nu dan? Is het een FPS geworden?
Op donderdag 9 oktober 2003 16:56 schreef HAL9000S het volgende:[..]
We zullen zien...ik heb er iig veel vertrouwen in en het concept is totaal verandert na die sonic acdventures.
quote:nee een MMOpoint & click adventure.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:01 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat nu dan? Is het een FPS geworden?
quote:Sonic wordt
Op donderdag 9 oktober 2003 17:15 schreef HAL9000S het volgende:[..]
nee een MMOpoint & click adventure.
quote:Ja klopt... verzin eens wat nieuws zou ik zeggen
Op donderdag 9 oktober 2003 17:47 schreef gijsje79 het volgende:
Sonic jaren lang op de Sega gespeeld.
Komt dat irritante ventje ook nog es op de X-Box.
Ze moesten es ophouden met die series het zelfde met Zelda en Mario.
Dat heb je toch wel es een keer gehad wil weer es wat nieuws.
quote:ieder zijn smaak
Op donderdag 9 oktober 2003 17:47 schreef gijsje79 het volgende:
Sonic jaren lang op de Sega gespeeld.
Komt dat irritante ventje ook nog es op de X-Box.
Ze moesten es ophouden met die series het zelfde met Zelda en Mario.
Dat heb je toch wel es een keer gehad wil weer es wat nieuws.
quote:Jij hebt zeker de Sega periode over geslagen.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:57 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
ieder zijn smaak
quote:idd (op mijn gamegear na), ben altijd Nintendo fan geweest, tot de N64 uitkwam!
Op donderdag 9 oktober 2003 17:58 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Jij hebt zeker de Sega periode over geslagen.
quote:is Ninja Gaiden wat , vond Hayabusa in de DOA games wel vet!
Op donderdag 9 oktober 2003 18:50 schreef Bastard het volgende:
Ikonen ook
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
Ben ik niet met je eens...die ikonen moeten in stand gehouden worden, ze zijn er al sinds het begin van het console tijdperk en zullen alles overleven.
quote:Gijs de laatste Zelda suckte .. in ieder geval meer naar de vroegere zelda naar ik heb begrepen.. beste spel ooit zou OOT zijn ofzo toch?
Op donderdag 9 oktober 2003 21:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:mee eens!
Op donderdag 9 oktober 2003 23:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Gijs de laatste Zelda suckte .. in ieder geval meer naar de vroegere zelda naar ik heb begrepen.. beste spel ooit zou OOT zijn ofzo toch?
(Ben ik het niet mee eens overigs)
En dan die Mario Sunshine.. ook zo bagger en afgelopen daarmee.. terwijl Mario op de NES wel cool was. (Vond ik ook)
Is het dan niet een conclusie, dat je niet kan blijven leunen op oud succes?
Ok, oude spellen, herrineringen aan vroeger.. dat kan je koesteren.
tijd voor wat vernieuwing in iconen
quote:Precies.. dat gelurk met dat oude gezeik.. tis klaar.
Op donderdag 9 oktober 2003 23:13 schreef kepler het volgende:[..]
mee eens!
tijd voor wat vernieuwing in iconen
Verzin nieuwe iconen.. de oude werken niet meer.
quote:de xbox heeft er nog wel eentje nodig zoals Mario of Sonic
Op donderdag 9 oktober 2003 23:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Precies.. dat gelurk met dat oude gezeik.. tis klaar.
Verzin nieuwe iconen.. de oude werken niet meer.
quote:Je hebt wel een punt Behalve dat van Zelda dan,.... Daarom ben ik ook zo blij met Rare voor Xbox,... die komt straks met Kameo en dat wordt zooooo cool... Eindelijk een strakke nieuwe platformer
Op donderdag 9 oktober 2003 23:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Precies.. dat gelurk met dat oude gezeik.. tis klaar.
Verzin nieuwe iconen.. de oude werken niet meer.
quote:Kameo ja.. das geen groene gast met een zwaard.
Op donderdag 9 oktober 2003 23:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je hebt wel een punt Behalve dat van Zelda dan,.... Daarom ben ik ook zo blij met Rare voor Xbox,... die komt straks met Kameo en dat wordt zooooo cool... Eindelijk een strakke nieuwe platformer
quote:Nee
Op donderdag 9 oktober 2003 23:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Kameo ja.. das geen groene gast met een zwaard.
quote:Vandaar dat Sega op z'n gat ging
Op vrijdag 10 oktober 2003 04:03 schreef piet_pelle het volgende:
Beh, weg met die kameo, die wordt toch weggekijlt naar de afvalstortplaats waar Blinx ook ligt.
Niemand overtreft Sonic
Ik hoop dat ie een beetje dezelfde sfeer als Sonics Adventure ademt, maar tegelijk wel blijft spelen als een platformer
quote:Release van Turtles ?
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:40 schreef R_B het volgende:
Ninja Turtles screens:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://xbox.ign.com/articles/454/454117p1.html
Using your own custom soundtracks in GTA3 was something Xbox owners wanted as soon as they saw the PS2 game two years ago. Music plays a crucial role in GTA as the tunes blasting over the car radio stations set the mood and feeling of the game, but being able to throw your own custom soundtrack into rotation is just plain cool. Xbox owners won't be limited to the original tunes in the game's built-in radio station system, your music will be just a few button presses away.
Ik denk dat ik alleen Vice city koop, als dat voordelig (los) kan.
quote:Volgens mij is het een 2in1 pack
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:15 schreef R_B het volgende:
GTA3 heb ik op de pc al gespeeld...Ik denk dat ik alleen Vice city koop, als dat voordelig (los) kan.
quote:hij zal wel niet zo heel duur worden, omdat het oudere games zijn... Ik denk dat je voor de pack uiteindelijk gewoon 60 of 70 euro betaald... en dat vind ik die 2 games echt wel waard! Nu hopen dat de port van de gewone GTA3 beter is dan de PC-versie.. die liep niet al te best..
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Volgens mij is het een 2in1 pack
quote:zou wel heel lomp zijn als ze gewoon de prijs van 2 games vragen dus 120 euro's ofzo, en je de verschillende delen niet los kunt kopen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:05 schreef Retarded het volgende:[..]
hij zal wel niet zo heel duur worden, omdat het oudere games zijn... Ik denk dat je voor de pack uiteindelijk gewoon 60 of 70 euro betaald... en dat vind ik die 2 games echt wel waard! Nu hopen dat de port van de gewone GTA3 beter is dan de PC-versie.. die liep niet al te best..
quote:daarom, ook omdat de games én al op de PS2 uitgekomen zijn én op de PC, ga ik ervan uit dat het prijs normaal zou zijn..
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:[..]
zou wel heel lomp zijn als ze gewoon de prijs van 2 games vragen dus 120 euro's ofzo, en je de verschillende delen niet los kunt kopen.
Dat ze Vice city uitbrengen op de xbox...ok...
Maar ook deel 3 er nog bij....
Tuurlijk commercieel is het allemaal heel aantrekkelijk voor de makers/uitgevers....
quote:financieel bedoel je?
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:30 schreef R_B het volgende:
Tuurlijk commercieel is het allemaal heel aantrekkelijk voor de makers/uitgevers....
quote:Wat snap je er niet aan. De fans willen het en ze verdienen er geld mee.... wie wil er nou geen GTA games op de Xbox spelen
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:30 schreef R_B het volgende:
Ik snap het aan de ene kant niet...Dat ze Vice city uitbrengen op de xbox...ok...
Maar ook deel 3 er nog bij....
Tuurlijk commercieel is het allemaal heel aantrekkelijk voor de makers/uitgevers....
Ik leg me erbij neer...
Het wordt tijd voor een nieuwe OP...
Wie maakt hem dit keer?
Iemand die hem al gespeeld heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |