quote:
Op maandag 19 januari 2004 11:32 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben wel benieuwd of mijn trainingsprogramma een beetje goed is. Ik train voor een laag lichaamsgewicht met zoveel mogelijk spier omdat ik er naast ook hockey. Dit betekent veel rennen en snel draaien/stoppen.Ik ga 3 keer per week de gym in. 2 keer daarvan train ik me hele lichaam waarbij ik langzaam opbouw naar mijn top, deze training duurt ongeveer 3 uur per keer.
De overgebleven keer doe ik enkele rug en borstspieroefeningen zo lang en zo zwaar mogelijk als ik kan. Met deze training ben ik ongeveer 2 uur kwijt, soms iets meer.
Verder train ik nog elke dag thuis op de buikspieren en armen (duur: een half uurtje per keer)
Is het wel handig om elke keer te pushen tot het maximum of is het beter om soms een weekje lager te trainen? De trainingen spreiden kan ik niet omdat ik een drukke baan heb en ik ook hockeytraining heb.
Verder, hoeveel trainen de meeste op de buikspieren?
Ik train elke keer dat ik in de gym ben mijn buikspieren zo'n 30 a 45 minuten.
3 uur per keer?!? Damn, splits om te beginnen de te trainen spiergroepen over die 3 dagen. En als je dan in de knoei komt met je hockytraining schuif je maar het eea op, want dit werkt niet.
Teveel en lang trainen is NIET goed, je gaat er alleen maar achteruit van.
Dus ook geen armen meer thuis trainen. Buik 30 a 45 minuten is ook veels te veel. Ik ben in 5 minuten klaar met buik (3 oefeningen, 2 setjes, 15 a 30 reps)
vb schema:
Dag1 : Borst + Biceps + Triceps
Dag2 : Quads + Hamstrings + Kuiten + Buik
Dag3 : Schouders + Rug + Traps
I'm Bigger, and Bolder, and Rougher and Tougher, in other words Sucker, there is no other.
Godfather Bodybuilding topic reeks | Mod @
http://forum.dutchbodybuilding.com