quote:De afkortingen die worden gebruikt dienen vooral het gemak van de posters en de geoefende lezer. Daarbij kan het inderdaad voor de leek wat onleesbaar worden. Als je in een puzzelbui bent, kijk dan ook hier: Lijst van Verkortingen. Het is trouwens geen onzin dat je alles door moet ploegen. Dat doe je in andere fora en andere topics ook normaal gesproken. Commentaren als "ga je mavo afmaken" en dergelijke zijn natuurlijk uit den boze, en leg ik naast mij neer.
Op woensdag 26 november 2003 20:14 schreef contra het volgende:[..]
Onzin dat je alles door moet ploegen als je hier wat wilt roepen. Niet iedereen weet er veel van en vindt er iets aan om al die zgn. vaktaal-tekst door te lezen. Het is hier een openbaar forum, geen reden om mensen af te doen met "suffertjes".
quote:Misschien een apart treinenFAQ topic, omdat herhalen boven ieder deeltje misschien teveel van het goede is Een cursus spoorwegen in het kort...
Op woensdag 26 november 2003 21:21 schreef sweek het volgende:
Misschien een idee om dit in de toekomst te voorkomen, om bij het volgende topic een informatieve openingspost te maken?
Wil ik best wel even wat tijd in stoppen...
Linkje naar de afkortingen, lijst van treintypes die in Nederland reizen met een foto'tje er bij eventueel..., wat linkjes naar informatieve sites...
Als je een bijdrage van mij wil hebben ben ik daar zeer gaarne toe bereid! Goed idee
quote:Misschien een goed idee ja! .
Op woensdag 26 november 2003 21:24 schreef Duvel het volgende:[..]
Misschien een apart treinenFAQ topic, omdat herhalen boven ieder deeltje misschien teveel van het goede is Een cursus spoorwegen in het kort...
Als je een bijdrage van mij wil hebben ben ik daar zeer gaarne toe bereid! Goed idee
quote:rechtstreekse copy-paste van GoT, daar is net een nieuw topic met goede startpost gekomen. Daar heb jij toch access toch?
Op woensdag 26 november 2003 21:21 schreef sweek het volgende:
Misschien een idee om dit in de toekomst te voorkomen, om bij het volgende topic een informatieve openingspost te maken?
Wil ik best wel even wat tijd in stoppen...
Linkje naar de afkortingen, lijst van treintypes die in Nederland reizen met een foto'tje er bij eventueel..., wat linkjes naar informatieve sites...
quote:Ik kan er meelezen via iemand anders zijn account. . Kan er dus niet posten...
Op woensdag 26 november 2003 22:00 schreef MREn het volgende:[..]
rechtstreekse copy-paste van GoT, daar is net een nieuw topic met goede startpost gekomen. Daar heb jij toch access toch?
Zou jij, Luckske, of iemand anders die daar ook kan posten kunnen vragen of we die zouden mogen overnemen? Of gebruiken?
Met bronvermelding natuurlijk....
quote:Ja, hoi.
Op woensdag 26 november 2003 22:09 schreef sweek het volgende:[..]
Ik kan er meelezen via iemand anders zijn account. .
quote:Luc heeft het Nederlandse deel gemaakt, die zal zelf wel reageren.
Op woensdag 26 november 2003 22:09 schreef sweek het volgende:Zou jij, Luckske, of iemand anders die daar ook kan posten kunnen vragen of we die zouden mogen overnemen? Of gebruiken?
Met bronvermelding natuurlijk....
quote:Ok. .
Op woensdag 26 november 2003 22:20 schreef MREn het volgende:[..]
Luc heeft het Nederlandse deel gemaakt, die zal zelf wel reageren.
Hebben jullie het liever als sticky topic apart, of als beginpost van ieder treinentopic?
Op de achtergrond de beroemde missende 20 centimeter tussen het Nederlandse en het Duitse spoor wat doorgaand verkeer onmogelijk maakt (tussen de stootblokken in)
Nog wat zooi.
Zoveel valt hier niet te beleven, afgezien van Talenten, 624's, ICM's, Buffels en een enkele Plan V. Alhoewel ik 1x een 628 heb gezien, maar toen had ik mn camera niet bij me. .
quote:Lijkt me zo'n chaos 10 sticky's bovenaan, gewoon als startpost zoals op GoT, evt. elk volgend topic aangevuld.
Op woensdag 26 november 2003 22:23 schreef sweek het volgende:[..]
Ok. .
Hebben jullie het liever als sticky topic apart, of als beginpost van ieder treinentopic?
quote:Is ook mijn mening, maar Duvel zag het dus bvb. liever als sticky. .
Op woensdag 26 november 2003 22:34 schreef MREn het volgende:[..]
Lijkt me zo'n chaos 10 sticky's bovenaan, gewoon als startpost zoals op GoT, evt. elk volgend topic aangevuld.
quote:Mhwm ja, maar de andere redenering, dat 10 sticky's ook overdreven is, kan ik ook wel volgen. Ligt eraan hoe groot de inleiding wordt denk ik. Anders moeten we gewoon treinen.fok.nl openen
Op woensdag 26 november 2003 22:49 schreef sweek het volgende:[..]
Is ook mijn mening, maar Duvel zag het dus bvb. liever als sticky. .
quote:Het Nederlandse stuk komt van mij af, dat mag je wel gebruiken.
Op woensdag 26 november 2003 22:09 schreef sweek het volgende:
Zou jij, Luckske, of iemand anders die daar ook kan posten kunnen vragen of we die zouden mogen overnemen? Of gebruiken?
Met bronvermelding natuurlijk....
quote:he leuk daar kom ik elke dag, dat stuk rails dat er gemist wordt is mij nog nooit opgevallen.
Op woensdag 26 november 2003 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ze waren zaterdag bezig met spoorvernieuwing op spoor 4 in Enschede:[afbeelding]
Op de achtergrond de beroemde missende 20 centimeter tussen het Nederlandse en het Duitse spoor wat doorgaand verkeer onmogelijk maakt (tussen de stootblokken in)[afbeelding]
Nog wat zooi.Zoveel valt hier niet te beleven, afgezien van Talenten, 624's, ICM's, Buffels en een enkele Plan V. Alhoewel ik 1x een 628 heb gezien, maar toen had ik mn camera niet bij me. .
quote:Best kans op, die dingen moeten natuurlijk ook gereviseerd worden.
Op zondag 7 december 2003 22:28 schreef Wim-Deetman het volgende:
Weet iemand hier of de koplopers in de toekomst ook een nieuw interieur krijgen, zoals de losse rijtuigen die nu verbouwd worden?
Wat ze motorisch van plan zijn? Geen idee. De nieuwste koplopers zijn nog altijd nog geen 15 jaar in dienst.
quote:Best mogelijk dat ze voor de oudere Koplopers kiezen voor een aandrijving zoals in de Sprinters zit. Deze chopperinstallatie vervangt dan de oude weerstand-aandrijving die de stellen 4011 t/m 4050 nog hebben. Choppers zijn zuiniger met energie, en voor een park van 40 stellen heeft dat misschien best zin.
Op dinsdag 9 december 2003 04:46 schreef MREn het volgende:Wat ze motorisch van plan zijn? Geen idee. De nieuwste koplopers zijn nog altijd nog geen 15 jaar in dienst.
Uit de NS Nieuwbrief... handig! .
Foto's van http://www.haagsetrams.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |