abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13360170
Ik zag dit weekend toevallig het programma "hart in actie". Daarin waren ze zo aardig om van een gezin het huis dat een puinhoop was op te knappen. De bewoners wisten van niets en toen ze s'avonds thuis kwamen troffen ze een totaal ander huis aan. Ik zou zoiets echt niet waarderen. Helemaal niets is meer in de stijl van de bewoners en alle oude dingen die wellicht emotionele waarde hebben zijn het huis uit gegooid. Nou zullen die dingen vast niet bij het grof-vuil gezet worden, maar toch snap ik niet dat je als programma-maker andermans huis in gaat richten, zonder inspraak van de bewoners.
Ben ik nou de enige die er zo over denkt of hebben meer mensen dat idee bij het zien van dergelijke herinrichtingen
  maandag 22 september 2003 @ 15:26:30 #2
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_13360258
Je krijgt vijf minuten om het allemaal weer terug te zetten

Youp van 't Hek

You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
pi_13360283
Ik denk er ook zo over, want je hebt het ingericht zoals je jezelf er het beste thuisvoelt en zo'n programma kan in mijn ogen niet de juiste sfeer in het huis creëren die het beste bij je past

=edit= en dan krijg je als bewoner achteraf een rekening natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door okkie-man op 22-09-2003 15:28]

Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_13360309
Tja, als het echt een zooitje is, mag het van mij. Maar dan wil ik inderdaad wel ng in mijn oude spulletjes willen kunnen snuffelen.
  maandag 22 september 2003 @ 15:28:58 #5
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_13360342
Om het nog eens niet te hebben over het feit dat er een hele kudde volk door je huis loopt zonder jouw toestemming
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  maandag 22 september 2003 @ 15:30:47 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13360402
jaja
Sorry dat ik je de illusie moet nemen, maar je geloofd toch niet echt dat ze dit doen zonder dat de mensen dit weten? Dit is pure nep, allemaal gepland en afgesproken. Vriendje van me is Productie assistent, en die vertelde me zelfs dat ze de materiaalkosten moeten betalen.
P
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13360427
Ik krijg altijd de kriebels bij "In holland staat een huis".. Maar die doen ook alles zo extreem. En ik zie ook nooit persoonlijke dingen, zoals foto's bijv. Die maken een interieur af, zodat je ook kunt zien wíe er woont. (nee, niet doordat diegene op de foto staat..)
pi_13360430
Sommige mensen kunnen hun huis gewoon niet zelf inrichten.
En sommige betalen finke $$$ om hun huis te laten vergallen door Jan de Boef.

Waarschijnlijk werd hier alle zooi gewoon in een tijdelijke opslag bewaard en kunnen de bewoners zelf de boel achteraf uitsorteren.
En sommige mensen hechten gewoon niet veel waarde aan materialistische zaken.

pi_13360517
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
jaja
Sorry dat ik je de illusie moet nemen, maar je geloofd toch niet echt dat ze dit doen zonder dat de mensen dit weten? Dit is pure nep, allemaal gepland en afgesproken. Vriendje van me is Productie assistent, en die vertelde me zelfs dat ze de materiaalkosten moeten betalen.
P
Dat geloof ik best, hoewel dat laatste wel erg lullig is. Maar zelfs al overleggen ze het, dan nog is er iemand anders die bepaald hoe jou huis er uit gaat zien. Maar misschien valt dat in werkelijkheid ook wel tegen.
  maandag 22 september 2003 @ 15:43:09 #10
45206 Pietverdriet
pi_13360806
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:34 schreef Fio het volgende:

[..]

Dat geloof ik best, hoewel dat laatste wel erg lullig is. Maar zelfs al overleggen ze het, dan nog is er iemand anders die bepaald hoe jou huis er uit gaat zien. Maar misschien valt dat in werkelijkheid ook wel tegen.

Mensen melden zich ook gewoon zelf aan,
Het hele verhaal ik fake
Maar daar is het TV voor.
pi_13361191
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mensen melden zich ook gewoon zelf aan,
Het hele verhaal ik fake
Maar daar is het TV voor.

nou in dit geval is het de vraag in hoeverre de bewoners er vanaf wisten. Als je het programma moet geloven dan totaal niet, maar dat lijkt me sterk.
  maandag 22 september 2003 @ 16:10:10 #12
45206 Pietverdriet
pi_13361602
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:56 schreef Fio het volgende:

[..]

nou in dit geval is het de vraag in hoeverre de bewoners er vanaf wisten. Als je het programma moet geloven dan totaal niet, maar dat lijkt me sterk.

Geloof me
is puur fake. 100%
  maandag 22 september 2003 @ 16:13:30 #13
47022 Brand_en_Burcht
te vuur en te zwaard
pi_13361722
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geloof me
is puur fake. 100%

Soms wel, maar vaak ook niet. En ik heb die dingen zelf geproduceerd.
Allons enfants de la Patrie, le jour de gloire est arrivé. Contre nous de la tyrannie, L'étendard sanglant est levé.
  maandag 22 september 2003 @ 16:19:35 #14
45206 Pietverdriet
pi_13361905
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:13 schreef Brand_en_Burcht het volgende:

[..]

Soms wel, maar vaak ook niet. En ik heb die dingen zelf geproduceerd.

Dus jullie gaan echt bij mensen de boel verbouwen zonder dat ze het weten?
Riskeer je wel een fiks probleem met justitie,
Huisvrede breuk, (eventueel zelfs inbraak)
Vernieling
Diefstal
schending van privacy
Neee vriend, klinkt me heel onwaarschijnlijk.
  maandag 22 september 2003 @ 16:21:06 #15
30560 2Mini
Official Logo
pi_13361949
die met die buren is erger... het zou je maar niet bevallen... jaren lang ruzie met je buren!
Camera 1... 1!
pi_13362482
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:21 schreef 2Mini het volgende:
die met die buren is erger... het zou je maar niet bevallen... jaren lang ruzie met je buren!
ja maar in dat programma kiezen de mensen er bewust voor. Bovendien zijn daar vooraf gesprekken gevoerd met de stylisten, waardoor de kans al kleiner is dat je iets krijgt dat echt lelijk is.
Het lijkt me trouwens wel grappig om zoiets eens te doen als je toch van plan bent om de boel eens goed op te knappen. Als het dan tegenvalt kan je het gewoon alsnog naar je eigen zin overdoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')