Youp van 't Hek
=edit= en dan krijg je als bewoner achteraf een rekening natuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door okkie-man op 22-09-2003 15:28]
Waarschijnlijk werd hier alle zooi gewoon in een tijdelijke opslag bewaard en kunnen de bewoners zelf de boel achteraf uitsorteren.
En sommige mensen hechten gewoon niet veel waarde aan materialistische zaken.
quote:Dat geloof ik best, hoewel dat laatste wel erg lullig is. Maar zelfs al overleggen ze het, dan nog is er iemand anders die bepaald hoe jou huis er uit gaat zien. Maar misschien valt dat in werkelijkheid ook wel tegen.
Op maandag 22 september 2003 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
jaja
Sorry dat ik je de illusie moet nemen, maar je geloofd toch niet echt dat ze dit doen zonder dat de mensen dit weten? Dit is pure nep, allemaal gepland en afgesproken. Vriendje van me is Productie assistent, en die vertelde me zelfs dat ze de materiaalkosten moeten betalen.
P
quote:Mensen melden zich ook gewoon zelf aan,
Op maandag 22 september 2003 15:34 schreef Fio het volgende:[..]
Dat geloof ik best, hoewel dat laatste wel erg lullig is. Maar zelfs al overleggen ze het, dan nog is er iemand anders die bepaald hoe jou huis er uit gaat zien. Maar misschien valt dat in werkelijkheid ook wel tegen.
quote:nou in dit geval is het de vraag in hoeverre de bewoners er vanaf wisten. Als je het programma moet geloven dan totaal niet, maar dat lijkt me sterk.
Op maandag 22 september 2003 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Mensen melden zich ook gewoon zelf aan,
Het hele verhaal ik fake
Maar daar is het TV voor.
quote:Geloof me
Op maandag 22 september 2003 15:56 schreef Fio het volgende:[..]
nou in dit geval is het de vraag in hoeverre de bewoners er vanaf wisten. Als je het programma moet geloven dan totaal niet, maar dat lijkt me sterk.
quote:Soms wel, maar vaak ook niet. En ik heb die dingen zelf geproduceerd.
Op maandag 22 september 2003 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Geloof me
is puur fake. 100%
quote:Dus jullie gaan echt bij mensen de boel verbouwen zonder dat ze het weten?
Op maandag 22 september 2003 16:13 schreef Brand_en_Burcht het volgende:[..]
Soms wel, maar vaak ook niet. En ik heb die dingen zelf geproduceerd.
quote:ja maar in dat programma kiezen de mensen er bewust voor. Bovendien zijn daar vooraf gesprekken gevoerd met de stylisten, waardoor de kans al kleiner is dat je iets krijgt dat echt lelijk is.
Op maandag 22 september 2003 16:21 schreef 2Mini het volgende:
die met die buren is erger... het zou je maar niet bevallen... jaren lang ruzie met je buren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |