abonnement Unibet Coolblue
pi_13356238
Deel 3 alweer van de alom geprezen band Muse. Vandaag komt het album Absolution officieel uit, dus ren naar de winkel en haal de limited edition van Absolution in huis! Met extra DVD met beelden van de opnames van het album!

En Absolution is een waar meesterwerk, natuurlijk.

pi_13356353
een vriend van mij had hem zaterdag al gekregen (had um besteld) en hijs echt kick!! zo vet!! die drummer jongens!!
pi_13356984
Muse is tegenwoordig gewoon bombastische symfo toch?
zo'n band
pi_13357010
Ga er binnenkort voor de derde keer weer naar toe!!!

Kan niet wachten.. Toffe band

Superhero to the rescue!
pi_13357749
Wie vind 'm beter dan z'n voorgangers? Ik ben er nog niet over uit. Showbizz verslaat ie sowieso, maar OOS?!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13360791
CD, DVD en T-Shirt net voor 17 euro gekocht

Beetje jammer dat ik vergeten was m'n cd speler op te laden, dus in de trein kon ik er nog weinig van horen. Ben hem nu eindelijk aan het luisteren, klinkt een stuk beter nog dan de mp3tjes die ik had.

pi_13360813
wat staat er nou PRECIES op de DVD? Hoeveel minuten?
pi_13360820
Ik heb Absolution ook al enkele keren geluisterd en vind hem erg goed.

Vooral TSP, Time is running out en Hysteria vind ik lekker.

Wie?
pi_13360906
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:43 schreef Echoes het volgende:
wat staat er nou PRECIES op de DVD? Hoeveel minuten?
Geen idee, heb zelf geen DVD speler

Wordt dus binnenkort bij iemand op bezoek gaan.. maar op het hoesje staat "Bonus DVD documentary: The Making of Absolution" en "Bonus DVD documentary and photographs detailing the making of the album"

pi_13367929
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:42 schreef r.o.b het volgende:
CD, DVD en T-Shirt net voor 17 euro gekocht

Beetje jammer dat ik vergeten was m'n cd speler op te laden, dus in de trein kon ik er nog weinig van horen. Ben hem nu eindelijk aan het luisteren, klinkt een stuk beter nog dan de mp3tjes die ik had.


Welke maat heb jij? (t-shirt)
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13367983
Shirt? Waar? Wanneer? Waarom ik niet?
pi_13367995
had het album al een tijdje en ja wat moet je er anders over zeggen dan
onder
pi_13368024
die dvd lijkt me ook wel leuk erbij, maar is ff halen deze week die cd
pi_13368453
quote:
Op maandag 22 september 2003 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Shirt? Waar? Wanneer? Waarom ik niet?

Had je maar bij dat concert in de melkweg moeten zijn en daar de time is running out single (voor 3 euro) moeten kopen

Misschien dat mensen die daar niet waren ook wel een tshirt krijgen hoor, moet je even navragen bij plato/concerto anders

pi_13368489
Oh gelukkig, dat shirt had ik anders ook nooit kunnen krijgen. Moet ik er 6 november maar 1 kopen .
pi_13368627
quote:
Op maandag 22 september 2003 20:38 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Welke maat heb jij? (t-shirt)


XL

(nuttig )

Edit: lees net je berichtje in deel 2. Maar deze is dus evenveel te groot en goed passend

pi_13369926
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:00 schreef r.o.b het volgende:

[..]

XL

(nuttig )

Edit: lees net je berichtje in deel 2. Maar deze is dus evenveel te groot en goed passend


Hij is er volgens mij alleen in XL. Wat een onzin zeg. Wie heeft er nou maat XL
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13370041
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:33 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Hij is er volgens mij alleen in XL. Wat een onzin zeg. Wie heeft er nou maat XL


Hij vroeg nog aan me wat ik wilde.. M, L of XL...
pi_13370451
ik zag dat op bol.com de limited edition + dvd niet meer kostte dan de gewone uitvoering.. dus heb ik 'm daar besteld.. blijkt dat die overal maar evenveel kost.. magoed.. zoiets weet je van tevoren niet..

Muse heeft gewoon een unieke sound.. ik ben er echt aan verslaafd.. kan niet wachten tot morgen het nieuwe album door de bus valt

pi_13370484
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:36 schreef r.o.b het volgende:

[..]

Hij vroeg nog aan me wat ik wilde.. M, L of XL...


GRRRRR . Maar ik ging dus donderdag naar de Plato, en ik vroeg als ik 'm zou reserveren of ik dan dat shirt dr bij zou krijgen. Krijg ik opeens dat shirt in m'n handen gegooid, voor niets Jammer dat 't een XL was, hij beweerde dat ie alleen XL had.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13370952
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:50 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

GRRRRR . Maar ik ging dus donderdag naar de Plato, en ik vroeg als ik 'm zou reserveren of ik dan dat shirt dr bij zou krijgen. Krijg ik opeens dat shirt in m'n handen gegooid, voor niets Jammer dat 't een XL was, hij beweerde dat ie alleen XL had.


Bij de plato doen ze niet zo moeilijk. Ze hadden een tijd terug ook een actie waarbij je een gratis Weezer shirt bij aankoop van de cd kreeg. Ik had de cd echter al een paar dagen eerder gekocht in Amsterdam. Gewoon even gevraagd of ik alsjeblieft zo'n t-shirt mocht en ik kreeg hem gewoon mee.

Ik moet nog tot begin oktober wachten tot ik de nieuwe Muse cd origineel kan kopen (money money money) , maar dan hol ik meteen naar de winkel.

Hmmzz....
  maandag 22 september 2003 @ 22:06:46 #22
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_13371026
10 euro bij Media Markt in Utrecht en gratis bij abonnement op de OOR!
lief, saai & lui
pi_13373258
Wat is Citized Erased toch een onwijs nummer. De titel is al mooi. De muziek is ook briljant met veel afwisseling tussen hard en zacht en op het end zelfs piano.
En dan de tekst:


Break me in, teach us to cheat
And to lie and cover up
What shouldn't be shared
And the truth unwinding
Scraping away at my mind
Stop asking me to describe

For one moment
I wish you'd hold your stage
With no feelings at all
Open minded
I'm sure I used to be so free

Self expressed, exhausting for all to see
And to be what you want
And what you need
And truth's unwinding
Scraping away at my mind
Stop asking me to describe

Wash me away
Clean your body of me
Erase all the memories
They'll only bring us pain
And I've seen, all I'll ever need

Vooral die laatse 5 zinnen..zoooo mooi en emotioneel

pi_13376361
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:18 schreef Echoes het volgende:
Wash me away
Clean your body of me
Erase all the memories
They'll only bring us pain
And I've seen, all I'll ever need

Vooral die laatse 5 zinnen..zoooo mooi en emotioneel


.

Maar je hebt helemaal gelijk . Ik hoop echt van harte dat ze Citizen Erased gaan spelen in Ahoy.

pi_13379104
hehe..jah ik had je signature alles gezien.
Ze speelde Citizen Erased ook in Melkweg. Maar toen hoorde ik de zachte stukken heel slecht door het slechte geluid echt fuck was dat. Hele nummer ging naar de klote
pi_13379794
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 10:59 schreef Echoes het volgende:
hehe..jah ik had je signature alles gezien.
Ze speelde Citizen Erased ook in Melkweg. Maar toen hoorde ik de zachte stukken heel slecht door het slechte geluid echt fuck was dat. Hele nummer ging naar de klote
Ga dan ook niet aan de zijkant staan
pi_13383703
quote:
Op maandag 22 september 2003 22:06 schreef Spleed het volgende:
10 euro bij Media Markt in Utrecht
Bedankt! ik heb hem daar ook maar ff aangeschaft!
Someone else for president!!
pi_13401815
het valt me op dat er niemand iets zegt over de andere hoes.
de hele tijd werd er gesproken over de hoes met 'de man met het gasmasker' en de hele licht politieke gedachte erachter. en wat zien we nu op de hoes? een man strak in pak. ook hij kijkt omhoog, maar het is toch duidelijk een andere invalshoek. voor de gelegenheid 'vliegen' de schaduwen ook maar de andere kant op. vraag me af waarom het album uiteindelijk met een andere hoes gereleased wordt.

en over het album zelf: heb hem vandaag gekocht en hoor de nrs nu voor het eerst (ben niet iemand die zo'n album al eerder gaat downloaden). wat kan ik zeggen... ik ben een groot muse-liefhebber, maar het is onzin om het een meesterwerk iod te noemen.
het is overduidelijk een doorgetrokken lijn na OOS, het bombastische meer uitgewerkt, maar weinig vernieuwing.
sterker, er zitten zelfs nummers tussen die ik gewoon niet bijzonder vind, die me naar overslaan doen neigen (small print/thought of a dying atheist). en een enkele draak van een plaat, endlessly. blackout is veels te zoet voor muse.
wat me wel meteen pakte was het begin van falling away with you. wat een mooie melodie! ik was wel enigszins teleurgesteld toen ze toch al snel overstapte naar wat versnelling in het refrein, ik had liever het hele nummer ingetogen gehoord. voor de rest bleef apocalypse please en natuurlijk single time is running out goed hangen.
zo na de eerste dag dus wel een lekker album gehoord, dat weer een high rotation zal krijgen van me, maar toch wat minder dan ik gehoopt had. toch iets teveel van hetzelfde. misschien trek ik nog bij...

i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_13402616
quote:
Op woensdag 24 september 2003 00:49 schreef flaphead het volgende:
..sterker, er zitten zelfs nummers tussen die ik gewoon niet bijzonder vind, die me naar overslaan doen neigen (thought of a dying atheist).
Wij zijn uitgepraat.

Ik vind het overigens ook geen meesterwerk, alhoewel sommige recensies daar anders over denken.
Wat betreft het 'uitblijven' van vernieuwing, daar ben je niet de enige in.
Ik zelf vind dat de meest nutteloze bezigheid die een artiest kan hebben.
Je eigen stijl uitbouwen, verbeteren en aanvullen lijkt me een veel nuttiger doel. En ook meteen wel zo vriendelijk voor de oude fans.

[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 24-09-2003 02:39]

pi_13406540
Ik vind het een goed album, echt muse dus ik ben blij.
pi_13408120
Ik vind dat er wel degelijk vernieuwing in het album zit. Nummers als Black Out, Endlessly en Sing for Absolution, vind ik toch wel heel anders klinken dan nummers op OOS of Showbizz.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13408281
muse wordt altijd 'boombastisch' genoemd, maar wat betekend dat nou eigelijk
pi_13409244
bom·bas·tisch (bn.)
1 vol bombast, hoogdravend => gezwollen, pathetisch, retorisch, schreeuwerig
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_13409442
overigens,
ik zeg niet dat er totaal géén vernieuwing in zit (leuk probeersel qua electrisch in endlessly), maar ik vind het gewoon teveel van hetzelfde.
met vernieuwing bedoel ik ook niet direct een totale omslag van stijl. kijk maar naar de stap van showbiz naar OOS: een hele sterke verbetering van je eigen stijl, en vol vernieuwing. dat bedoel ik meer.
ik blijf hem wel gewoon lekker draaien
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_13412076
quote:
Op woensdag 24 september 2003 00:49 schreef flaphead het volgende:
het valt me op dat er niemand iets zegt over de andere hoes.
de hele tijd werd er gesproken over de hoes met 'de man met het gasmasker' en de hele licht politieke gedachte erachter. en wat zien we nu op de hoes? een man strak in pak. ook hij kijkt omhoog, maar het is toch duidelijk een andere invalshoek. voor de gelegenheid 'vliegen' de schaduwen ook maar de andere kant op. vraag me af waarom het album uiteindelijk met een andere hoes gereleased wordt.
Had dat niet te maken met de Special Edition?

Absolution Special Edition.
Absolution zonder DVD.
Kijk goed naar de plaatjes.

pi_13413685
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Had dat niet te maken met de Special Edition?

Absolution Special Edition.
Absolution zonder DVD.
Kijk goed naar de plaatjes.


Ja precies,en op de vinyl versie staat een klein meisje.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13413755
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:30 schreef spacemangraig het volgende:
Ja precies,en op de vinyl versie staat een klein meisje.
Die ook op de achterkant van de Special Edition staat?
pi_13414394
Muse, heerlijke muziek om bij weg te dromen.
Toch maar eens die nieuwe cd kopen.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_13417135
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Die ook op de achterkant van de Special Edition staat?


Denk ''t wel. Het zou trouwens best kunnen dat de Japanse versie een nog andere voorkant heeft.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13435268
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Had dat niet te maken met de Special Edition?

Absolution Special Edition.
Absolution zonder DVD.
Kijk goed naar de plaatjes.


ja je hebt gelijk. ik heb de 'gewone' versie nog niet zien liggen, alleen de special edition (eerste oplage dus).
vraag me af waarom dat is. vond die met het gasmasker ook wel wat hebben
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_13442944
Heb de CD + DVD nu ook. Die DVD is leuk voor 1 keertje te kijken. Niets bijzonders. Wel leuk om te zien wat voor werk er allemaal in een nummer zit en hoe ze het gemaakt hebben. Op die manier ga je een nummer meer waarderen en er anders naar luisteren.

De cd zelf vind ik minder Muse dan de voorgaande 2. Maar een paar nummers halen het niveau van de vroegere Muse. Ik vind vooral de teksten ook wat minder mooi. Beetje standaard "de wereld gaat kapot en het gaat niet goed" teksten.

This is the end of the world
Our time is running out
You've got to change the world

En zo zitten de meeste nummers vol met minder diepgaande teksten lijkt wel.

Maar hoe vaker je de cd beluisterd hoe leuker de nummers worden. Live zal het wel weer knallen worden.
Muse blijft de beste band die er op dit moment is..

  donderdag 25 september 2003 @ 20:20:31 #43
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_13443078
Muse is geweldig, ik ben verliefd op Endlessly!
lief, saai & lui
pi_13443200
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:20 schreef Spleed het volgende:
Muse is geweldig, ik ben verliefd op Endlessly!
ik op blackout.. wat een heerlijk dromerig nummer!
  donderdag 25 september 2003 @ 21:17:33 #45
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_13444560
ff een "kleine" reactie:
de hoes: er zijn verschillende foto shoots geweest met verschillende figuren. dit is ook allemaal te zien op de bonus dvd.
en nog ff voor de mensen die het over die vernieuwingen hebben: die zitten er dus echt wel in! drums in een zwembad, het geluid van een afrikaanse trommel opnemen en achteruit afspelen(endlessly). of meerdere instrumenten onder elkaar zetten (intro) bestaat uit: voeten, emmers met verf, een trommel in een zwembad, een oud wagenwiel en nog veel meer! en dit is (net zoals alle andere muse platen) toch echt wel een toppertje en uniek in zijn soort!!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_13449592
Ik heb hem ook origineel.

Morgen maar even de dvd bekijken.

Ik heb de cd de afgelopen weken al vaak gehoord en ik vind hem erg goed en niet onderdoen voor Origin.

Hmmzz....
pi_13452567
Persoonlijke toppers -

1. Endlessly
2. Hysteria
3. Apocalypse Please

Wat lul ik eigenlijk!? ...ze zijn allemaal geweldig!

pi_13460277
quote:
Op maandag 22 september 2003 13:48 schreef spacemangraig het volgende:
Wie vind 'm beter dan z'n voorgangers? Ik ben er nog niet over uit. Showbizz verslaat ie sowieso, maar OOS?!
Ik vind niet dat ie showbiz of oos verslaat, vind ze allemaal op hun manier even goed.
pi_13460339
quote:
Op woensdag 24 september 2003 00:49 schreef flaphead het volgende:
het valt me op dat er niemand iets zegt over de andere hoes.
de hele tijd werd er gesproken over de hoes met 'de man met het gasmasker' en de hele licht politieke gedachte erachter. en wat zien we nu op de hoes? een man strak in pak. ook hij kijkt omhoog, maar het is toch duidelijk een andere invalshoek. voor de gelegenheid 'vliegen' de schaduwen ook maar de andere kant op. vraag me af waarom het album uiteindelijk met een andere hoes gereleased wordt.

en over het album zelf: heb hem vandaag gekocht en hoor de nrs nu voor het eerst (ben niet iemand die zo'n album al eerder gaat downloaden). wat kan ik zeggen... ik ben een groot muse-liefhebber, maar het is onzin om het een meesterwerk iod te noemen.
het is overduidelijk een doorgetrokken lijn na OOS, het bombastische meer uitgewerkt, maar weinig vernieuwing.
sterker, er zitten zelfs nummers tussen die ik gewoon niet bijzonder vind, die me naar overslaan doen neigen (small print/thought of a dying atheist). en een enkele draak van een plaat, endlessly. blackout is veels te zoet voor muse.
wat me wel meteen pakte was het begin van falling away with you. wat een mooie melodie! ik was wel enigszins teleurgesteld toen ze toch al snel overstapte naar wat versnelling in het refrein, ik had liever het hele nummer ingetogen gehoord. voor de rest bleef apocalypse please en natuurlijk single time is running out goed hangen.
zo na de eerste dag dus wel een lekker album gehoord, dat weer een high rotation zal krijgen van me, maar toch wat minder dan ik gehoopt had. toch iets teveel van hetzelfde. misschien trek ik nog bij...


ik vind t juist precies andersom bij falling away with you. Da's tot nu toe het enige nummer wat ik oversla als ik de cd luister, want irriteer me aan de coupletjes.
pi_13460390
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:14 schreef Echoes het volgende:
Heb de CD + DVD nu ook. Die DVD is leuk voor 1 keertje te kijken. Niets bijzonders. Wel leuk om te zien wat voor werk er allemaal in een nummer zit en hoe ze het gemaakt hebben. Op die manier ga je een nummer meer waarderen en er anders naar luisteren.

De cd zelf vind ik minder Muse dan de voorgaande 2. Maar een paar nummers halen het niveau van de vroegere Muse. Ik vind vooral de teksten ook wat minder mooi. Beetje standaard "de wereld gaat kapot en het gaat niet goed" teksten.

This is the end of the world
Our time is running out
You've got to change the world

En zo zitten de meeste nummers vol met minder diepgaande teksten lijkt wel.

Maar hoe vaker je de cd beluisterd hoe leuker de nummers worden. Live zal het wel weer knallen worden.
Muse blijft de beste band die er op dit moment is..


Helemaal mee eens.
pi_13461545
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:14 schreef Echoes het volgende:
Heb de CD + DVD nu ook. Die DVD is leuk voor 1 keertje te kijken. Niets bijzonders. Wel leuk om te zien wat voor werk er allemaal in een nummer zit en hoe ze het gemaakt hebben. Op die manier ga je een nummer meer waarderen en er anders naar luisteren.

De cd zelf vind ik minder Muse dan de voorgaande 2. Maar een paar nummers halen het niveau van de vroegere Muse. Ik vind vooral de teksten ook wat minder mooi. Beetje standaard "de wereld gaat kapot en het gaat niet goed" teksten.


Ja het geeft wel aardig de huidige stand van zaken weer he.
Er staan toch ook wel meer positieve teksten op?

Overigens vind ik Muse sowieso geen hele briljante teksten hebben. Het zijn gewoon flarden tekst die met veel overtuiging worden geschreeuwd/gezongen en zo toch betekenis krijgen. Vaak zijn de rijmschema's ook wel wat flauw. Los van de plaat vind ik ze in ieder geval niet altijd overeind blijven.
Maar dat is niet erg. Voor goede teksten luister ik wel naar singer/songwriters. Muse is gewoon een zeer goede rockband met redelijke teksten, en dat is genoeg.

Hmmzz....
pi_13462395
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 16:08 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Ja het geeft wel aardig de huidige stand van zaken weer he.
Er staan toch ook wel meer positieve teksten op?

Overigens vind ik Muse sowieso geen hele briljante teksten hebben.


Gaat mij meer om de mindere diepgang in de teksten.
Verder vind ik Muse wel erg mooie teksten hebben op de voorgaande albums.
pi_13493541
Voor mensen die niet genoeg hebben aan de albums, zoek eens op deze titels:
The Groove
The House Of The Rising Sun
Can Take My Eyes Off You
Please, Please, Please Let Me Get What I Want
Piano Thing
Futurism
allemaal zeer de moeite waard!

edit: Fury kan hier ook bij

[Dit bericht is gewijzigd door keijz op 28-09-2003 21:18]

pi_13493575
quote:
Op zondag 28 september 2003 11:25 schreef keijz het volgende:
Can't Take My Eyes Off You
Die is echt geweldig .
pi_13493619
Ik heb nog maar 1 nummer gehoord, maar ik denk dat ik hem toch maar ga kopen zo snel mogelijk... als het kan de Limited Edition nog.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_13501604
quote:
Op zondag 28 september 2003 11:25 schreef keijz het volgende:
Voor mensen die niet genoeg hebben aan de albums, zoek eens op deze titels:
The Groove
The House Of The Rising Sun
Can Take My Eyes Off You
Please, Please, Please Let Me Get What I Want
Piano Thing
Futurism
allemaal zeer de moeite waard!
Een aantal bsideliedjes kan ik nergens vinden om te downloaden/streamen, waarvan oa the house of the rising sun,the groove, en nog een flink aantal. Als jij weet waar ik dat kan beluisteren hoor ik het graag. Die andere zijn allemaal wel te vinden op www.musemania.com en www.museandamuse.com en kazaa.
pi_13501622
quote:
Op zondag 28 september 2003 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Die is echt geweldig .


krijg je alleen niet meer uit je hoofd
heb trouwens zoiezo steeds meer het idee dat de nieuwe muse-liedjes de hele dag in je hoofd blijven draaien.
pi_13505255
quote:
Op zondag 28 september 2003 17:28 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Een aantal bsideliedjes kan ik nergens vinden om te downloaden/streamen, waarvan oa the house of the rising sun,the groove, en nog een flink aantal. Als jij weet waar ik dat kan beluisteren hoor ik het graag. Die andere zijn allemaal wel te vinden op www.musemania.com en www.museandamuse.com en kazaa.


heb je soulseek??
pi_13508975
Dit is het eerste muse album dat me kan blijven boeien, er zit wat meer variatie in en is minder bombastisch dan de vorige albums.
pi_13512862
quote:
Op zondag 28 september 2003 20:11 schreef keijz het volgende:

[..]

heb je soulseek??


eh nee was dat?
pi_13513321
quote:
Op maandag 29 september 2003 06:49 schreef Yamyam het volgende:

[..]

eh nee was dat?


kazaa alternatief, daar zal je ze we vinden.
www.slsk.org
en gebruik de search ff zou ik zeggen
  maandag 29 september 2003 @ 08:49:05 #62
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_13513322
met KaZaA lukt het ook, gewoon zoeken op muse en dan vind je na een tijdje vanzelf wel wat! heb ik ook gedaan en heb ondetussen ook hele concerten!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_13513418
quote:
Op maandag 29 september 2003 08:49 schreef qu63 het volgende:
met KaZaA lukt het ook, gewoon zoeken op muse en dan vind je na een tijdje vanzelf wel wat! heb ik ook gedaan en heb ondetussen ook hele concerten!!
op de 3 voor 12 website kan je 2 concerten luisteren!
pi_13521681
quote:
Op maandag 29 september 2003 08:48 schreef keijz het volgende:

[..]

kazaa alternatief, daar zal je ze we vinden.
www.slsk.org
en gebruik de search ff zou ik zeggen


link doet t niet
pi_13522246
Over Muse, voor dat Soulseek-gebeuren zijn er andere topics.
  maandag 29 september 2003 @ 16:03:17 #66
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_13522755
quote:
Op maandag 29 september 2003 08:56 schreef keijz het volgende:

[..]

op de 3 voor 12 website kan je 2 concerten luisteren!


maar ik heb ze ook met beeld()! en dat ziet er toch altijd wat leuker uit!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_13536412
Normaal houd ik niet zo van dit soort muziek maar ik hoorde laatst een nummer van muse van hun nieuwe cd dat ik wel mooi vond.
Dus bij deze, wat is het mooiste nummer van muse van hun nieuwste cd voor iemand die normaal gesproken niet van dit soort muziek houdt(Ik heb laatst paar nummers gedload )
BVD:)
pi_13545105
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 01:17 schreef Ierepier het volgende:
Normaal houd ik niet zo van dit soort muziek maar ik hoorde laatst een nummer van muse van hun nieuwe cd dat ik wel mooi vond.
Dus bij deze, wat is het mooiste nummer van muse van hun nieuwste cd voor iemand die normaal gesproken niet van dit soort muziek houdt(Ik heb laatst paar nummers gedload )
BVD:)
1. Endlessly
2. Butterflies & Hurricanes

"een nummer van muse van hun nieuwe cd" zal Time is running Out zijn geweest...

  dinsdag 30 september 2003 @ 14:51:53 #69
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_13545607
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:32 schreef Truck het volgende:

[..]

1. Endlessly
2. Butterflies & Hurricanes

"een nummer van muse van hun nieuwe cd" zal Time is running Out zijn geweest...


Helemaal mee een, vooral Butterflies & Hurricanes is geniaal
pi_13545755
Ik zal ook eens proberen een top 5 qua nummers van Absolution te maken:

1. Apocalypse Please.
2. Thoughts Of A Dying Atheist.
3. Falling Away With You.
4. Butterflies & Hurricanes.
5. Time Is Running Out.

Edit: He bah, 2 minuten later ben ik het al niet meer eens met die top 5. Ik blijf erbij: het hele album is geweldig.

pi_13547216
Vooruit. Een top 3 kan ik nog wel maken:
1. Apocalypse Please (mooie ' opvolger' van New Born als opener van het album).
2. Thoughts of a Dying Atheist (simpel en goed!)
3. Sing For Absolution ( O+dat pianoriedeltjes en die hemelse zang )

Dit zijn de nummers die er voor mij echt uitspringen, maar mijn favoriete nummers van een plaat willen nog wel eens wisselen door de maanden heen.

op www.humo.be is trouwens een positieve recensie te lezen. Ik vind die recensies van humo altijd erg leuk geschreven, vandaar dat ik maar weer even quote.

quote:
Muse: Absolution
Humo 3290, 27 september 2003






Mocht u zich weleens afvragen hoe gewapend beton klinkt: Matthew Bellamy kent het antwoord. Het duurt 52 minuten, het heet Absolution, enneuh, the sound of silence it aint. Om u maar meteen gerust te stellen: Muse is nog steeds in het geheel niet funky.

Absolution opent met het geluid van opmarcherende soldaten, iemand schreeuwt Gib Acht!, en dan doet de druppel de emmer overlopen, de emmer de rivier, en de rivier de zee: het nummer heet Apocalypse Please, en Matthew bezweert: Its time we saw a miracle/Its time for something biblical.

Dat treft, want wat volgt is oudtestamentisch goed: de geniale single Time Is Running Out, het antwoord van Muse op 7 Nation Army. Jack White is bij deze gewaarschuwd: niet te veel vingers meer breken als je in de running wil blijven, Jackster. Komen tevens op magnifieke wijze bovendrijven: het croonerige Blackout (dichter bij Blue Velvet zal Muse nooit komen) en Butterflies and Hurricanes, dat de orkaan Isabel herleidt tot een gezonde bries. Ook Thoughts of a Dying Atheist mag er zijn: The Strokes versus The Sisters of Mercy, en de perfecte popsong met de perfecte titel.

Wij noteerden twee schoonheidsfoutjes: het pocherige Stockholm Syndrome - het recycleren van eighties hard rock laat men beter over aan Andrew W.K. - en Falling Away, dat na een nacht flirten met Jeff Buckley naar huis zwalpt, nog ruikend naar het lijkenhuis. Maar afsluiter Ruled by Secrecy is weer dik in orde: Radiohead minus Thom Yorke - op één of andere manier een geruststellende gedachte. Conclusie: ten points from the Belgian jury, en wees erbij wanneer Muse zich op 7 november op Vorst Nationaal stort.

Voor de prijs van deze cd kunt u zich op de Vogelmarkt overigens drie hamsters én een dwergkonijn aanschaffen. Hey, het is uw leven.
(mk)


Die slotzin.
Hmmzz....
pi_13547788
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 01:17 schreef Ierepier het volgende:
Normaal houd ik niet zo van dit soort muziek maar ik hoorde laatst een nummer van muse van hun nieuwe cd dat ik wel mooi vond.
Dus bij deze, wat is het mooiste nummer van muse van hun nieuwste cd voor iemand die normaal gesproken niet van dit soort muziek houdt(Ik heb laatst paar nummers gedload )
BVD:)
hysteriaaaaa maar die komt hierna uit dus *jeuuuj*
pi_13547866
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zal ook eens proberen een top 5 qua nummers van Absolution te maken:

1. Apocalypse Please.
2. Thoughts Of A Dying Atheist.
3. Falling Away With You.
4. Butterflies & Hurricanes.
5. Time Is Running Out.

Edit: He bah, 2 minuten later ben ik het al niet meer eens met die top 5. Ik blijf erbij: het hele album is geweldig.


Haha bij mij zou ie heeel anders zijn even denken hoor
1. Hysteria
2. Stockholm syndrome
3. Apocalypse please
4. Butterflies and hurricanes
5. Endlessly/sing for absolution (kan niet kiezen ! )
maar eigenlijk vind ik ze allemaal mooi!!!
behalve falling away ding
pi_13548473
1. Hysteria
2. Sing for Absolution
3. Falling away with you
4. The Small Print
5. Butterflies and Hurricanes
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13552117
ik kan echt geen een top 5 maken.. ik vind heel het album super.. en m'n favoriet is elke dag anders.. ik zou het album eigelijk te kort doen om er maar 5 uit te kiezen!
  woensdag 1 oktober 2003 @ 13:44:59 #76
25947 flaphead
twisted shit.
pi_13569947
ik zie net dat de band 'Cave In' de support-act is bij hun optreden in Brussel een dag later. goede kans dus dat dat ook in Ahoy het voorprogramma zal zijn.
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_13572471
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:44 schreef flaphead het volgende:
ik zie net dat de band 'Cave In' de support-act is bij hun optreden in Brussel een dag later. goede kans dus dat dat ook in Ahoy het voorprogramma zal zijn.
kent iemand deze band?
pi_13572962
quote:
A note from the Record Company:
Unfortunately, it appears that there has been a number of printing errors on some initial quantities of the band's new album Absolution. The running order for the tracks 'Interlude' and 'Hysteria' have been printed the wrong way around on the back inlay. The correct order is: 7. Interlude, 8. Hysteria.
Also there are various lyrical mistakes inside the booklet*.
These were both manufacturing and graphic design errors beyond the band's control, but we obviously want to rectify this error for all the fans who have bought the album and would like correct artwork.
All future copies of the CD in the stores will be correct, but if you would like to receive a copy of the corrected inlay to replace the existing one please send your incorrect inlay/booklet and your name, address and postcode to:
MUSE Artwork
Freepost SW5581
PO Box 21
London
W14 0BR.

A replacement will be dispatched ASAP. Remember to let us know if you've got the standard CD or the Limited version with the bonus DVD.
*For the correct lyrics please check the updated lyrics page on this website.


Bron: muse.mu.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:24:43 #79
51317 OLP_Moose
de eclectische eland
pi_13574300
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:20 schreef keijz het volgende:

[..]

kent iemand deze band?


JA! Cave In is geweldig. Ik wilde er in het voorjaar naartoe, maar dat kwam niet uit, maar dit is natuurlijk nog beter: Cave In en Muse in één pakket.
Happiness... is not a fish that you can catch
pi_13575047
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 16:24 schreef OLP_Moose het volgende:

[..]

JA! Cave In is geweldig. Ik wilde er in het voorjaar naartoe, maar dat kwam niet uit, maar dit is natuurlijk nog beter: Cave In en Muse in één pakket.


Helemaal mee eens. Heb ze op pukkelpop gezien, dat klonk heel lekker. Daarna nog handtekening van ze bemachtigd en met ze op de foto geweest
pi_13580184
Wat zijn goede nummers van Cave In?
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13590995
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:44 schreef flaphead het volgende:
ik zie net dat de band 'Cave In' de support-act is bij hun optreden in Brussel een dag later. goede kans dus dat dat ook in Ahoy het voorprogramma zal zijn.
Hmmm, eerlijk gezegd idd nog nooit van gehoord
Engelse band?
pi_13591005
Hehe, Tom aan de Muse
pi_13591417
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:14 schreef spacemangraig het volgende:
Wat zijn goede nummers van Cave In?
Luister eens naar Stained SIlver, Joy Opposities, Anchor en Insipre. Staan allemaal op hun laatste album, die zullen ze wel spelen denk ik

Het briljanste van ze is dat ze af en toe fibrerende waterpistooltjes gebruiken om gitaar mee te spelen, geeft hele coole effecten. Ze hebben ook een goede mix tussen zingen en "schreeuwen", de nummers waar ze dat in doen zijn vooral nummers van oudere nummers maar daar weet ik zo gauw geen titels van. Live vond ik ze in ieder geval heel goed bezig.

quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:21 schreef Truck het volgende:
Hmmm, eerlijk gezegd idd nog nooit van gehoord
Engelse band?
Ik ken ze ook pas een maand, omdat ik ze toevallig live zag spelen
Maareh, Amerikaanse band
pi_13592778
Aha! Leuk voor ze, ben benieuwd (6-nov).
Toepasselijk : "and use this chance to be heard..."
(Butterflies & Hurricanes)
pi_13607806
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:44 schreef Truck het volgende:
Aha! Leuk voor ze, ben benieuwd (6-nov).
Toepasselijk : "and use this chance to be heard..."
(Butterflies & Hurricanes)
wie gaat er allemaal? ik wel iig
pi_13613720
Muse in de top40? Dit is het begin van het einde..
pi_13647229
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:50 schreef Lamon het volgende:
Muse in de top40? Dit is het begin van het einde..
huh? ik zie liever tws en muse erin staan dan die achtelijke negermuziek
pi_13652433
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:16 schreef keijz het volgende:

[..]

wie gaat er allemaal? ik wel iig


Ik ook. Nog een maandje en dan is het zover
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13652561
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:56 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Ik ook. Nog een maandje en dan is het zover


ikke ook!
Tap tap tap
  zondag 5 oktober 2003 @ 00:49:56 #91
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_13657198
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ikke ook!


ikke niet....

P.S.: Oh, las net een post van je, het liedje dat je zoekt zou wel eens kunnen zijn van French Afair - My Hearts Goes Boom

Fingerbang... BANG! BANG!
pi_13661754
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 00:49 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

ikke niet....

P.S.: Oh, las net een post van je, het liedje dat je zoekt zou wel eens kunnen zijn van French Afair - My Hearts Goes Boom


Nee dat was 'm niet... maar bedankt...
Tap tap tap
  zondag 5 oktober 2003 @ 17:00:37 #93
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_13667760
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 13:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee dat was 'm niet... maar bedankt...


Waarom heb ik hier eigenlijk gepost?!

Fingerbang... BANG! BANG!
pi_13667918
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:09 schreef keijz het volgende:

[..]

huh? ik zie liever tws en muse erin staan dan die achtelijke negermuziek


Neej ik begrijp wel wat er bedoeld word, dan word het te commercieel en dan is het niet meer Muse zoals Muse is maar heb je van die gillende meisjes die achter ze aan rennen enzo... Bleh!!
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_13668684
Volgens mij staat muse al vaak in de top 40, hun singles worden in ieder geval vaak gedraaid op mtv,the box en tmf.
pi_13671234
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:42 schreef user_friendly het volgende:
Volgens mij staat muse al vaak in de top 40, hun singles worden in ieder geval vaak gedraaid op mtv,the box en tmf.
Op TMF!?! Laat het niet waar zijn..
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13672278
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:42 schreef user_friendly het volgende:
Volgens mij staat muse al vaak in de top 40, hun singles worden in ieder geval vaak gedraaid op mtv,the box en tmf.
Ik zie ze echt weinig op tv hoor! Ik zie meer 50 cent en Eminem enzo
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_13676380
Unintented werd al vaak gedraaid 'vroegâh' dus het is niet iets van de laatste tijd. Hetzelfde geldt voor Bliss die ook in de top40 gestaan heeft. Ze krijgen gewoon meer aandacht en meer fans, kijk maar naar de uitverkochte Ahoy... Of dat slecht is? Ik heb zelf een voorkeur voor kleinere zaaltjes. En ik ben zelf ook een krijsmiep hoor, al vind ik Muse geen lekkere mannen eigenlijk...
Tap tap tap
pi_13716314
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 22:34 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben zelf ook een krijsmiep hoor, al vind ik Muse geen lekkere mannen eigenlijk...
Hahaha, ja maar dat is wat anders! Dan ga je in de muziek op, dat had ik ook toen ik naar het Coldplay concert was terwijl ik hen ook niet knap vind!! Dus dan zie ik het anders, maar ik bedoel eigenlijk van die gillende meiden die achter ze aan rennen voor handtekeningen en omdat ze ze zo knap vinden blablabla..
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_13717007
heb de cd binnen
zondag bij bol.com besteld en vandaag binnengekomen
dvdtje is ook leuk om te zien
pi_13717061
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:15 schreef pascalheister het volgende:
heb de cd binnen
zondag bij bol.com besteld en vandaag binnengekomen
dvdtje is ook leuk om te zien
* keijz heeft geen dvd speler
pi_13717656
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:17 schreef keijz het volgende:

[..]

* keijz heeft geen dvd speler


Dat is dan heel jammer
pi_13748769
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ikke ook!


Oh, om hierop terug te komen...
Ik natuurlijk ook!

Inderdaad nog een klein maandje, heb voor de zekerheid ook maar de dag erna vrij genomen, kan ik nog rustig nagenieten.

pi_13965892
Zondagavond van 21.00 tot 22.00 i.v.m. Rocktober op MTV een muziekspecial (goh ) over Muse! Yay!
pi_13966797
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:36 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Op TMF!?! Laat het niet waar zijn..


Ja hoor. Maar gelukkig word niet alles wat op TMF komt te populair. \
Ik ben eigenlijk wel blij dat TMF ze uitzond, want zo heb ik de band leren kennen.
pi_13967440
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zondagavond van 21.00 tot 22.00 i.v.m. Rocktober op MTV een muziekspecial (goh ) over Muse! Yay!
Jajaja ik zit dan voor de tv
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_13968766
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zondagavond van 21.00 tot 22.00 i.v.m. Rocktober op MTV een muziekspecial (goh ) over Muse! Yay!
Sweeeeet!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13968805
hmm dat wil ik ook zien
That's The Way Things Go
pi_14004625
Ik heb de special gezien. Knap van MTV, een interview van 10 minuten omtoveren tot een special van een uur . En die Sander, zijn Engels is ook niet echt geweldig . En hij is ook geen beste interviewer.
Maar toch leuk.
Ik zag vannacht trouwens de clip van Stockholm Syndrome op TV. Vage clip. Ik vond 'm ook niet zo heel erg mooi (allemaal psychedelische kleuren en raar ook), maar ja, dat komt misschien nog wel. Die clip kwam bij MTV:new, vaag want ik dacht dat Hysteria de nieuwe single zou worden.
pi_14009078
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 13:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de special gezien. Knap van MTV, een interview van 10 minuten omtoveren tot een special van een uur . En die Sander, zijn Engels is ook niet echt geweldig . En hij is ook geen beste interviewer.
Maar toch leuk.
Ik zag vannacht trouwens de clip van Stockholm Syndrome op TV. Vage clip. Ik vond 'm ook niet zo heel erg mooi (allemaal psychedelische kleuren en raar ook), maar ja, dat komt misschien nog wel. Die clip kwam bij MTV:new, vaag want ik dacht dat Hysteria de nieuwe single zou worden.
Ik heb t ook gekeken, ik vind t persoonlijk altijd wel jammer dat ze er clips doorgooien want die heb ik allang op band ;-). Ik zie liever nieuw materiaal. En altijd die stomme reclame tussendoor. Interview vond ik opzich leuk om te zien (omdat t vrij recent is) maar de vragen die hij stelde (behalve of Matt de flamenco kon dansen) staan al in duizend interviews, dus de antwoorden zijn lekker standaard. Verzin es wat leuks denk ik dan. (vragen)
De clip van SS vind ik trouwens wel erg mooi, voor een keertje dan.
pi_14014091
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:22 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ik heb t ook gekeken, ik vind t persoonlijk altijd wel jammer dat ze er clips doorgooien want die heb ik allang op band ;-). Ik zie liever nieuw materiaal. En altijd die stomme reclame tussendoor. Interview vond ik opzich leuk om te zien (omdat t vrij recent is) maar de vragen die hij stelde (behalve of Matt de flamenco kon dansen) staan al in duizend interviews, dus de antwoorden zijn lekker standaard. Verzin es wat leuks denk ik dan. (vragen)
De clip van SS vind ik trouwens wel erg mooi, voor een keertje dan.


Ja ik heb ook gekeken en ook ik vind dat ze best wel iets leuks kunnen doen, al die standaard vragen en antwoorden
Maar goed wel leuk dat ze dat uitzenden maar alsjeblieft geen Sander meer, ik vind het zo irritant om naar hem te luisteren en daarbij vind ik dat hij er niks van kan!!
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_14026276
Ikke ga naar Muse concert in Ahoy!
Keb er echt kei veeel sin in!!!
De nieuwe singel vind ikke ook helemaal toppie!!
MUSE rocks!!!!
pi_14026289
Gisternacht was er een concert van Muse (geen idee waar) op MTV. Dat was erg okay.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 11:11:11 #114
39650 StorieZnl
KarateHamster
pi_14026316
Zn Rode hair in de Clip van Bliss is
En hier heb ik écht over nagedacht!
pi_14027306
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gisternacht was er een concert van Muse (geen idee waar) op MTV. Dat was erg okay.
Waarom staat zoiets nooit in de gids klote MTV
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14032185
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gisternacht was er een concert van Muse (geen idee waar) op MTV. Dat was erg okay.
Waarschijnlijk was dat in de melkweg voor oor.
En dat wist ik dus niet. Wel dat die special herhaald werd, maar niet dat daarachter nog een concert kwam. Verdorie.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 15:24:16 #117
51317 OLP_Moose
de eclectische eland
pi_14032744
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:02 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was dat in de melkweg voor oor.
En dat wist ik dus niet. Wel dat die special herhaald werd, maar niet dat daarachter nog een concert kwam. Verdorie.


Was een concert uit 2001, in Leeds, althans zoiets stond op de aftiteling.
Happiness... is not a fish that you can catch
pi_14033290
Ja, ik wou zeggen, geen melkweg, want ze speelden niets van Absolution, geloof ik.
pi_14035356
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:24 schreef OLP_Moose het volgende:

[..]

Was een concert uit 2001, in Leeds, althans zoiets stond op de aftiteling.


Oh ok. Ik dacht, leek me wel logisch in de melkweg want dat interview is in Amsterdam :-)
pi_14049072
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:02 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was dat in de melkweg voor oor.
En dat wist ik dus niet. Wel dat die special herhaald werd, maar niet dat daarachter nog een concert kwam. Verdorie.


Grrr dat heb ik dus ook totaal gemist
En naar het concert kan ik ook al niet!!! Verdorie het zit me niet mee
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_14051103
in Melkweg hadden ze geen camera's o.i.d...
pi_14200118
IK HEB EEN MEET AND GREET MET MUSE GEWONNEN!!!! (3fm)
IKKE BEN NU ECHT FUCKING HAPPY
pi_14200154
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:55 schreef punkchic het volgende:
IK HEB EEN MEET AND GREET MET MUSE GEWONNEN!!!! (3fm)
IKKE BEN NU ECHT FUCKING HAPPY
Hehehe, dat duimen heeft dus geholpen . Feli!

Doe ze de groeten van me .

  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:02:55 #124
39650 StorieZnl
KarateHamster
pi_14200306
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:55 schreef punkchic het volgende:
IK HEB EEN MEET AND GREET MET MUSE GEWONNEN!!!! (3fm)
IKKE BEN NU ECHT FUCKING HAPPY
Mazzel P*k........euhmz.... K*t...........
En hier heb ik écht over nagedacht!
pi_14200856
thankss...*)
pi_14229406
keb er al reuze zin in!! jullie ook?? nog 8 nachtjes slapen.....
pi_14231763
Ik heb de cd gehoord, Muse is wel leuk, ja

Maar niet zo leuk als Daniel K.

pi_14252669
aftellen:
nog 7!
pi_14263136
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:34 schreef keijz het volgende:
aftellen:
nog 7!
ik kan echt niet wachten...
pi_14267420
...nog 6 nachtjes slapen
pi_14268013
Muse is Überband!!
"You can go with the flow, you can say it doesn't matter, matter anymore. You can go with the flow, do you believe it in your head?"
pi_14268348
Hmm, 'k vind Origins of Symetry nogsteeds de beste cd
The sun burns my skin, blinds my eyes, even though the dark shadows of history keep following me
pi_14268366
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:35 schreef Mirn het volgende:
Hmm, 'k vind Origins of Symetry nogsteeds de beste cd
pi_14268831
Ik vind Absolution absoluut het hoogtepunt.

Ik heb nog nooit zo iets gehoord. Vooral Stockhol Syndrome, wat een nummer
Ze hebben zichzelf echt weer dubbel overtroffen. Ik ben benieuwd wat hierna gaat volgen, het kan bijna niet nog beter worden.

Oh, wat kijk ik uit naar donderdag om te zien hoe Matthew zijn gitaar laat janken, kronkelend op de grond of springend in de lucht......

pi_14273210
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:35 schreef xxdeesjuhxx het volgende:

[..]


Ik ook.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14285931
Origin Of Symmetry is een geniaal album, Absolution ook... Ik kan ze niet echt met elkaar vergelijken... Ze zijn voor mij gewoon allebei ...
Overigens, wil iedereen die WEL naar Muse gaat daar even snel zijn/haar mond over houden? is vrij deprimerend...
"You can go with the flow, you can say it doesn't matter, matter anymore. You can go with the flow, do you believe it in your head?"
pi_14300809
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:39 schreef BillyMaynardHomme het volgende:
Origin Of Symmetry is een geniaal album, Absolution ook... Ik kan ze niet echt met elkaar vergelijken... Ze zijn voor mij gewoon allebei ...
Overigens, wil iedereen die WEL naar Muse gaat daar even snel zijn/haar mond over houden? is vrij deprimerend...
IK GA NAAR MUSE!! EN IK GA ZE OOK NOG ONTMOETEN DAARNA
pi_14303953
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 17:20 schreef punkchic het volgende:

[..]

IK GA NAAR MUSE!! EN IK GA ZE OOK NOG ONTMOETEN DAARNA


dat is idd vrij deprimeren
pi_14309039
hahah sorry!! ben gewoon heel erg blij... nog 5 nachtjes slapen
pi_14312191
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:39 schreef BillyMaynardHomme het volgende:
Origin Of Symmetry is een geniaal album, Absolution ook... Ik kan ze niet echt met elkaar vergelijken... Ze zijn voor mij gewoon allebei ...
Overigens, wil iedereen die WEL naar Muse gaat daar even snel zijn/haar mond over houden? is vrij deprimerend...
Ok, ik zal mijn mond houden dat ik, na ze 3 september in de Melkweg te hebben gezien, over 5 (4!!) daagjes in de Ahoy zal zien

Sorry, dat was gemeen.

Tap tap tap
pi_14314996
Zo, ik ben nu al mijn mp3'tjes en CD's van Muse aan het draaien, om vast in de stemming te komen .
pi_14322366
Er gaan geruchten dat Muse, woensdag bij Barend en Van Dorp optreedt.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14325380
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:26 schreef spacemangraig het volgende:
Er gaan geruchten dat Muse, woensdag bij Barend en Van Dorp optreedt.
das geen gerucht!! das een feit
pi_14326008
quote:
Op zondag 2 november 2003 18:28 schreef punkchic het volgende:

[..]

das geen gerucht!! das een feit


*screams like a 12 yr old*
Tap tap tap
pi_14327305
quote:
Op zondag 2 november 2003 18:28 schreef punkchic het volgende:

[..]

das geen gerucht!! das een feit


Ik wilde het een beetje geheimzinnig houden
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zondag 2 november 2003 @ 21:11:27 #146
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_14329493
quote:
Op zondag 2 november 2003 19:51 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Ik wilde het een beetje geheimzinnig houden


Wieeeeeee, dan ga ik ook wel kijken.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_14329767
ze hebben alles eerder bij BvD gespeeld..geinig
pi_14331719
quote:
Op zondag 2 november 2003 21:20 schreef Echoes het volgende:
ze hebben alles eerder bij BvD gespeeld..geinig
ja heel vaag was dat. Zie je t nog voor je? 3 figuren die psychedelische rock (in mijn ogen dan) spelen met een stel oude kereltjes aan een tafeltje dat nog met elkaar probeert te praten. 't Zag er niet uit vond ik. En die cameraman was ook zwaar iiritant bezig. maar goed.
pi_14346808
En hoe zouden B&vD Muse gaan uitspreken?
pi_14348009
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hoe zouden B&vD Muse gaan uitspreken?
Moese denk ik.
pi_14348692
Dat vind ik een beetje flauw van jullie.

Aan de uitspraak van Frits schort inderdaad nog wel eens wat, maar ze hebben toch bijna altijd hele vernieuwende, vaak alternatieve (en vaak ook harde) muziek.

pi_14349582
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:05 schreef bloodymary het volgende:
Aan de uitspraak van Frits schort inderdaad nog wel eens wat, maar ze hebben toch bijna altijd hele vernieuwende, vaak alternatieve (en vaak ook harde) muziek.
Ja, maar daar zeg ik ook niks van .

Maar goed, Muse is dus woensdag al in NL. Misschien kunnen ze de pauzes dan opfleuren met wat muziek op school .

pi_14350568
Bij B&vD is het toch altijd maar 30sec. muziek?
pi_14359238
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:05 schreef bloodymary het volgende:
Dat vind ik een beetje flauw van jullie.

Aan de uitspraak van Frits schort inderdaad nog wel eens wat, maar ze hebben toch bijna altijd hele vernieuwende, vaak alternatieve (en vaak ook harde) muziek.


En hij heeft vorige week al kunnen oefenen op de naam bij het optreden van de Nederlandse wereldkampioene strippend paaldansen op Muse.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_14359363
10 punten voor Nostra (de nieuwe cd is wel errug goed maar af en toe beetje chaotisch(verder niet erg))
It's not lupus...
pi_14360290
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hoe zouden B&vD Muse gaan uitspreken?
ik denk "En nu een leuk engels popbandje, Coldpl... eh.. Moes!"
"You can go with the flow, you can say it doesn't matter, matter anymore. You can go with the flow, do you believe it in your head?"
pi_14360649
Ik heb op het laatste moment toch nog een kaartje kunnen regelen! Ik ga dus ook. Echt gigantisch vet en ik heb er zo'n ontzettend zin in.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_14368209
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:39 schreef rena het volgende:
Ik heb op het laatste moment toch nog een kaartje kunnen regelen! Ik ga dus ook. Echt gigantisch vet en ik heb er zo'n ontzettend zin in.
heeey tog nog!!! toppie
  dinsdag 4 november 2003 @ 10:53:19 #159
39650 StorieZnl
KarateHamster
pi_14368844
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 17:20 schreef punkchic het volgende:

[..]

IK GA NAAR MUSE!! EN IK GA ZE OOK NOG ONTMOETEN DAARNA


Hey, foto toestel meej hea... En druk da ding voor zn kop en make die fotows!! Uiteraard daarna hier poste..
En vraag daarna ook ff waar die zn hare meestal doet!!
En hier heb ik écht over nagedacht!
pi_14369247
tuurlijk maak ik foto`s en zet ze op internet..dan kunnen jullie ze allemaal bekijken maar van welk van de 3 wil je de kapper weten?? Matt zeker...
pi_14369878
een oud klasgenootje had ze ook 2 keer ontmoet (toen ze nog niet zooo bekend waren) en heeft al zijn albums en singles laten signeren. Wel gaaf..
pi_14376980
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 10:53 schreef StorieZnl het volgende:

[..]

Hey, foto toestel meej hea... En druk da ding voor zn kop en make die fotows!! Uiteraard daarna hier poste..
En vraag daarna ook ff waar die zn hare meestal doet!!


doet ie allemaal zelf toch? I.i.g verven en zo.
pi_14377532
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 11:30 schreef Echoes het volgende:
een oud klasgenootje had ze ook 2 keer ontmoet (toen ze nog niet zooo bekend waren) en heeft al zijn albums en singles laten signeren. Wel gaaf..
Ik zit echt al helemaal in spanning.
Vandaag had de platenmaatschappij van Muse gebeld
en erover verteld ensow...direct daarna moest ik een school-
examen maken anw...helemaal verknalt natuurlijk omdat
ik nog helemaal met mijn koppie bij Muse zat
pi_14384779
kuuuuuut ik zit tegen n griepje aan! moet dat NU??? donderdagnacht mag ik ziek worden! of liever vrijdagavond anders kots ik t bed van een vriendin onder das ook zo lullig
Tap tap tap
pi_14385051
Yeah DONDERDAG :D:D 2e keer dak ze zie, ook in HMH gezien *trots*
Delivered without an information leaflet
pi_14385075
Oe doe de groeten aan die hunkerige bassist
Delivered without an information leaflet
pi_14388651
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Oe doe de groeten aan die hunkerige bassist
ik zal je bij de rest van het (je krijgt de groetjes van..)lijstje zetten
pi_14389749
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 22:34 schreef punkchic het volgende:

[..]

ik zal je bij de rest van het (je krijgt de groetjes van..)lijstje zetten


wat ga je allemaal vragen/doen?
pi_14393653
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:33 schreef CherryLips het volgende:
kuuuuuut ik zit tegen n griepje aan! moet dat NU??? donderdagnacht mag ik ziek worden! of liever vrijdagavond anders kots ik t bed van een vriendin onder das ook zo lullig
ik ook. Ben net verkouden geworden. Maar ik ga toch. Vorige keer (9-10) was ik ook al ziek :-(
  woensdag 5 november 2003 @ 08:55:40 #170
52684 TIC
Drank de Buffel komt later
pi_14394283
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:33 schreef CherryLips het volgende:
kuuuuuut ik zit tegen n griepje aan! moet dat NU??? donderdagnacht mag ik ziek worden! of liever vrijdagavond anders kots ik t bed van een vriendin onder das ook zo lullig
Ik ben nog wel in voor een kaartje
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan zeg ik al veel te veel.
www.hetknakkertje.nl
pi_14394301
quote:
Op woensdag 5 november 2003 08:55 schreef TIC het volgende:

[..]

Ik ben nog wel in voor een kaartje


Ik ook .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_14396248
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 23:06 schreef keijz het volgende:

wat ga je allemaal vragen/doen?


ik weet het echt niet...ik denk dat ik echt met een bek vol tanden sta als ik ze zie...
pi_14397729
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:32 schreef punkchic het volgende:

[..]

ik weet het echt niet...ik denk dat ik echt met een bek vol tanden sta als ik ze zie...


Vraag voor mij of Nina Simone (voor haar dood) Feeling Good heeft gehoord

Mag je trouwens foto's maken tijdens het concert? Op het kaartje staat van niet.. Maar bij deftones waren er ook zat mensen met een camera.

en vanavond allemaal B&vD kijken!

pi_14397944
quote:
Op maandag 22 september 2003 12:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deel 3 alweer van de alom geprezen band Muse. ......
sorry, lees foutje.
Einstein had zijn lees bril niet op.

[Dit bericht is gewijzigd door thefreezeman op 05-11-2003 11:45]

. X X X X X L
pi_14398089
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:30 schreef Random_hero het volgende:

[..]
Mag je trouwens foto's maken tijdens het concert? Op het kaartje staat van niet.. Maar bij deftones waren er ook zat mensen met een camera.


nee, helaas mag dat niet van Mojo. Beetje skraal, laat de band dat zelf beslissen. Degene die camera wel mee hebben, hebben hem gewoon mee gesmokkeld
pi_14398155
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:37 schreef thefreezeman het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat ik 4 cd's op mijn pc heb staan


deel 3 van de muse topics einstein

Muse
Muse deel 2

  woensdag 5 november 2003 @ 13:10:56 #177
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_14400762
muse vanavond bij Barend en van Dorp. het enige nummer wat ze daar spelen is "Time Is Running Out"

bron:rtl4 text pagina 245

[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 05-11-2003 21:37]

It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_14402441
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:42 schreef Echoes het volgende:

[..]

nee, helaas mag dat niet van Mojo. Beetje skraal, laat de band dat zelf beslissen. Degene die camera wel mee hebben, hebben hem gewoon mee gesmokkeld


Nog tips?
pi_14402578
Er zijn nog kaarten... Ze hebben het podium iets verplaatst of zo... Dus ren naar het postkantoor!
...
pi_14405619
Ik probeer gewoon een wegwerpcamera met flitser mee te smokkelen, denk ik .
pi_14407179
Shit hoe moet ik dan fotos maken van de meet and greet ...
wel kinderachtig hoor... die foto`s van het concert zijn meestal toch
kei slecht dus ze kunnen het toch wel gewoon laten doen!!
pi_14408464
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:01 schreef Random_hero het volgende:

[..]
Nog tips?


Jah, ze fouilleren meestal alleen je broekzakken en zijkanten van je broek/trui. Dus in je onderbroek of bij meisjes in BH.
Vrouwen worden zowieso al minder goed gefouilleerd dus maak er gebruik van
Anders een tas met dubbele bodem. Ligt er natuurlijk ook aan hoe klein je camera is. Desnoods zou je hem in je hand kunnen houden onder een programmaboekkie of uitkrantje ofzo.

En ik weet niet of het zo is, maar volgens mij, hoe drukker het is, hoe sneller en minder goed ze fouilleren. Dus als je beetje later komt dat er rijen staan heb je kans dat ze wat minder de tijd nemen.

pi_14409276
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:23 schreef Echoes het volgende:

[..]

Jah, ze fouilleren meestal alleen je broekzakken en zijkanten van je broek/trui. Dus in je onderbroek of bij meisjes in BH.
Vrouwen worden zowieso al minder goed gefouilleerd dus maak er gebruik van
Anders een tas met dubbele bodem. Ligt er natuurlijk ook aan hoe klein je camera is. Desnoods zou je hem in je hand kunnen houden onder een programmaboekkie of uitkrantje ofzo.

En ik weet niet of het zo is, maar volgens mij, hoe drukker het is, hoe sneller en minder goed ze fouilleren. Dus als je beetje later komt dat er rijen staan heb je kans dat ze wat minder de tijd nemen.


Ik ga er als eerste staan :p
Maar het is een ixus 2 (dus ongeveer een pakjes sigaretten), die mag mijn vriendin dus in d'r BH
pi_14410006
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:56 schreef Random_hero het volgende:

[..]

Ik ga er als eerste staan :p
Maar het is een ixus 2 (dus ongeveer een pakjes sigaretten), die mag mijn vriendin dus in d'r BH


da's de beste manier ja
pi_14410122
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:56 schreef Random_hero het volgende:

Ik ga er als eerste staan :p
Maar het is een ixus 2 (dus ongeveer een pakjes sigaretten), die mag mijn vriendin dus in d'r BH


valt ook egt ni op he? maarja ik baal wel want ik heb ook zo`n groot ding.. humzz ik ga er wel vroeg heen dus misschien ...
pi_14410920
hmm wij komen met de auto vanaf Amsterdam. maar zit dus net onwijs in de files rond die tijd (17/18 uur). Dus of heeel vroeg heen gaan, maar wat moe tje daar dan al die tijd doen. Of maar in de file staan en hopen dat het meevalt
  woensdag 5 november 2003 @ 18:57:20 #187
31186 0_o
See my shadow changing
pi_14411000
Vind "time is running out'' wel goed. Heb de nieuwste cd al eens geluisterd, maar het kan mijn aandacht niet vasthouden.
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_14411525
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! nog één nachtje slapen
ow, en ik sta vooraan, dan weten jullie het alvast
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14412131
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:25 schreef punkchic het volgende:

[..]

valt ook egt ni op he? maarja ik baal wel want ik heb ook zo`n groot ding.. humzz ik ga er wel vroeg heen dus misschien ...


Ik heb lekker een kleintje >:P
Maar als jullie het lief vragen, wil ik alle foto's overmorgen wel ergens online gooien (maar niet verder vertellen aan de meneren van Mojo hè ).
pi_14413610
quote:
Op woensdag 5 november 2003 08:56 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Ik ook .


dat wordt n teleurstelling want ik ga gewoon sorry mensen. krijg ik iig wat meer ademruimte want niemand wil bij een snotterend lijk staan.
Tap tap tap
pi_14413763
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:01 schreef Random_hero het volgende:

[..]

Nog tips?


toen met robbie williams in 2001 is ons uitgelegd dat je wel n fototoestel mee mocht nemen maar dat t maximaal n 70mm lens mocht hebben. ik had de mijne toen lekker goed ingenieus verstopt en heb een 90mm binnen gekregen alleen de foto's zijn alsnog kut geworden want ik kan gewoon geen foto's maken.
met robbie in de arena was t me ook gelukt, alleen toen maakte ik 2 foto's en waren de batterijen leeg

binnensmokkelen is vaak geen probleem; ik ga t denk ik morgen ook weer proberen gewoon een tas meenemen, fototoestel in een achtervakje doen en om het gewicht te verklaren doe je een flesje water ofzo in je tas. t flesje mag niet naar binnen dus die halen ze eruit, en omdat ze denken dat t gewicht van dat flesje af komt kijken ze niet verder maar t is 2 keer gelukt, ik durf niet te zeggen of dat altijd lukt. als je fototoestel wordt afgenomen krijg je een bonnetje waarmee je hem later weer op kan halen en dat duurt LANG.

ik weet trouwens niet hoe laat ik er morgen zal zijn, ik denk zo rond 5 uur, niet al te vroeg dus.

Tap tap tap
pi_14415462
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:10 schreef qu63 het volgende:
muse vanavond bij Barend en van Dorp. het enige nummer wat ze daar spelen is "Time Is Running Out"
Ik hoor net via via op IRC dat Muse met buspech in Frankrijk staat. Op RTL-teletekst 245 staat dat er vanavond muziek is van de Nits, dus kennelijk zijn ze zelfs al vervangen.
pi_14415465
Vanavond rond 23:10 uur een optreden van Muse bij Barend & van Dorp op rtl4...

Nét te laat

Buspech? Hadden ze geen geld voor een vliegticket?
Geen Muse dus...

pi_14415680
Geen Muse ?
Stom ! Ik zou er speciaal Barend en Van Dorp voor gaan kijken .

Nou ja, ik zie ze morgen dan wel live .

pi_14415934
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:17 schreef spacemangraig het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! nog één nachtje slapen
ow, en ik sta vooraan, dan weten jullie het alvast
vooraan staan? Hoeft het niet, tussen al die springende pubers zeker. Iedere keer van die schoenen/kisten in je nek

ik pleit nog steeds voor alles zitten ook in de arena

  donderdag 6 november 2003 @ 00:53:02 #196
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14421174
met springen is niks mis, althans niet gewoon op en neer, dat gaat toch automatisch op de meeste van hun nummers.
maar dat gepogo -of hoe ze dat tegenwoordig ook noemen- is inderdaad retekut. lekker elkaar een beetje duwen, dat is fun zeg. je komt toch om te kijken naar de band?
ik hoop dat ook met alle hopen dat er een beetje normaal publiek is dat vooral plezier heeft met wat op het podium gebeurd. ik laat de eerste paar rijen maar voor wat het is en zoek daarachter wel een mooi stekkie
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_14421992
MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOE LAAT GAAN JULLIE?!?!?!
Delivered without an information leaflet
  donderdag 6 november 2003 @ 03:51:54 #198
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14422182
voordat het begint.
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_14422207
Ik ga morgen ook maar weer.
Ik dacht dat ik Muse zolangzamerhand wel vaak genoeg gezien had, maar dan komt er weer zo'n inspirerend album, en dan wil ik die nummers toch weer live een keer meemaken.
  donderdag 6 november 2003 @ 08:58:01 #200
52684 TIC
Drank de Buffel komt later
pi_14422997
ik heb een foto camera van het formaat van een lucifer doosje iemand lenen?
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan zeg ik al veel te veel.
www.hetknakkertje.nl
pi_14423019
Zo, vanmiddag nog even OOS en Showbiz luisteren. Dan ben ik Muse-klaar.
pi_14423634
ik heb gister al de dvd gekekeken ik kan nu helemaal niet meer wachten!
pi_14423639
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:40 schreef Echoes het volgende:

[..]

vooraan staan? Hoeft het niet, tussen al die springende pubers zeker. Iedere keer van die schoenen/kisten in je nek

ik pleit nog steeds voor alles zitten ook in de arena


Ouwe lul...
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14424812
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:34 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ouwe lul...
..ach met Placebo laatst viel het mee, misschien nu weer.
pi_14425477
Muse is niet echt een "pit" band... alhoewel Stockholm Syndrome wel ff lekker er tegen aan gaat

mja, atm luister ik Feeling good, House of the Rising sun, Muscle Museum en Unintended toch het meeste

welke jullie?

pi_14426014
quote:
Op donderdag 6 november 2003 11:13 schreef -Muse- het volgende:
Muse is niet echt een "pit" band... alhoewel Stockholm Syndrome wel ff lekker er tegen aan gaat

mja, atm luister ik Feeling good, House of the Rising sun, Muscle Museum en Unintended toch het meeste

welke jullie?


een pit band
ik luister eigelijk alle nummers wel veel.. vooral deze week zitten alle cd's in mn cd speler
pi_14427792
Deze week luister ik alleen maar muse
Maar Tsp, Blackout, Sunburn, Muscle Museum, Citizen Erased, Bliss en In Your World zijn wel mijn favorieten.
  donderdag 6 november 2003 @ 12:50:01 #208
67342 TNTLC
where is my mind?
pi_14427888
waaaaaah, kan echt niet wachten tot vanavond!!

echter viel het me wel op dat ze overal dezelfde setlist hebben, beetje voorspelbaar dus

nouja, zolang ze tsp en hysteria maar spelen....en mijn all time favo space dementia dan ben ik happy...

Take off your disguise
And all your underneath
It's my aim
pi_14428208
Ik heb zo'n zin in vanavond. Nog 5,5 uurtjes ongeveer voor ik op weg ga

Muse

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_14428931
nog 3,5 uurtjes voordat ik weg ga
pi_14429378
MUSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

hoe laat gaan de deuren van ahoy open?

'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  donderdag 6 november 2003 @ 14:07:10 #212
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14429830
18.30u gaan de deuren open, 20u begint Cave In, van 21u tot 23u is het Muse-time.
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_14429927
Ik moet waarschijnlijk een beetje van het einde missen. Anders kom ik niet meer thuis .
pi_14431300
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet waarschijnlijk een beetje van het einde missen. Anders kom ik niet meer thuis .
Neem dan maar de trein naar Den Haag. Ik leg wel een luchtbed in de gankast. Prima slaapplek .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_14431939
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet waarschijnlijk een beetje van het einde missen. Anders kom ik niet meer thuis .
ja klote is dat.. nouja.. ik moet om 23:06 de metro pakken om nog helemaal thuis te komen.. dus hoop dat het iets eerder is afgelopen.. ik weiger weg te gaan voor het is afgelopen
pi_14432996
OH JA!!!!

ik heb op het laatse moment (15:00) nog 2 kaartjes kunnen kopen van iemand, dus ik zal er vanavond ook zijn
ben echt zooooo blij

pi_14433050
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet waarschijnlijk een beetje van het einde missen. Anders kom ik niet meer thuis .
same hier.... met de trein van 23:15 ben ik nog net op tijd in eindhoven..
pi_14433218
Jaa ik hoor net dat ze of een uur later beginnen, of dat het helemaal gecancelled wordt i.v.m. hun truck die vast zit

Weet iemand daar iets van?

In Barend en van Dorp konden ze gister ook al niet komen door iets met de truck...

Bush: "Ik hou het er toch op dat de rest van de wereld gek is" [b] Loesje [/b]
pi_14433501
Het moetwel door gaan, anders zou je er wel iets over gehoord hebben.

trouwens:

quote:
Van 3fm.nl
Let op! Extra kaarten Muse!
Door een verandering in de opstelling van het podium zijn er nog een aantal plaatsen beschikbaar voor het concert van Muse op 6 november in Ahoy'. De kaarten zijn verkrijgbaar aan de kassa en via de bekende voorverkoop-adressen.

6 november aanstaande speelt Muse in Ahoy' Rotterdam. Dit concert was maanden geleden al uitverkocht. Tijdens het opbouwen van het podium is besloten om het één en ander te veranderen, waardoor er plotseling meer plaatsen beschikbaar zijn gekomen.

Zorg er wel voor dat je er snel bij bent! De kaarten kun je krijgen bij de kassa en via alle voorverkoop-adressen.


  vrijdag 7 november 2003 @ 00:23:26 #220
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14447772
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:02 schreef ien_ter_net het volgende:
Jaa ik hoor net dat ze of een uur later beginnen, of dat het helemaal gecancelled wordt i.v.m. hun truck die vast zit

Weet iemand daar iets van?

In Barend en van Dorp konden ze gister ook al niet komen door iets met de truck...


Ze zouden vast hebben gezeten met die truck in Frankrijk hoorde ik vanavond op 3FM. Wat het precies was weet ik (nog) niet.

Concert is dus wél doorgegaan, en het was ZWAAR ok
Jawel. Sjaakman was weer van de partij.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  vrijdag 7 november 2003 @ 00:27:32 #221
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_14447853
quote:
Ze zouden vast hebben gezeten met die truck in Frankrijk hoorde ik vanavond op 3FM. Wat het precies was weet ik (nog) niet.
Ah, het was dus niet de slechste kütsmoes die ik ooit had gehoord

Verder zie ik de lovende (ja toch?) reacties wel verschijnen

pi_14447975
Ik ben net terug van het conert. Wat een BRILJANT FENOMENAAL concert. Heel heel heel goed gespeeld, mooi achtergrondeffecten en een heerlijke sfeer.

Vond zelf Cave In wat tegenvallen, behoorlijk monotome en onduidelijke stem, maar MUSE was echt geweldig!!!

You are going to lose..............................................................[B]DEATH[/B]
pi_14448573
Ik ben net terug van het concert.
Buiten het gebruikelijke 'keigaaf' en 'retecool' gebrouwel, wil ik toch (ernstig objectief als ik altijd ben) even wijzen op het feit dat Muse sinds 1998 live zoveel voller en grootser is gaan klinken, en nog steeds met zo'n geringe line-up. Bewonderenswaardig.

Als je luistert naar een nummer als 'Butterflies and Hurricanes' en je hoort hoe trouw de live versie aan de oorspronkelijke piano-solo in het midden is, dan weet je dat je hier met een band te maken hebt, die ooit muziekgeschiedenis gaat schrijven. En terecht..

pi_14449053
Ben ook net terug.. vond het erg cool allemaal..
Goede combinatie van hun beste oudere nummers + zo'n beetje de hele nieuwe cd.
Lijkt wel alsof al hun live nummers net zo goed en vaak nog wel beter zijn dan die op de cd's
Klasse hoor
pi_14449137
MUSE @PINKPOP!!!! YEAH!
pi_14450374
Het was ontzettend gaaf!!!!
Wat een ontzettend goede band is het toch. Ik heb dan wel het voorprogramma gemist. Was dat wat? Ach, ik heb Muse niet gemist, is veel belangrijker. Vooral met die ballonnen aan het eind was gaaaaf.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_14450486
Ow het was zeker vet, mja Cave-In vondt ik maar een beejte metellica onnabees, en et klonk neit echt, maar Muse waas zo zo vet

vooral plugin baby

Ik moest wel 20mins eerder weg, kan iemand mij vertellen of ze stockholm syndrome hebben gespeeld daarna?

pi_14450590
het concert was het beste muse-concert wat ik tot nu toe gezien heb (het was m'n vierde)..
de show was perfect, de liedjes waren geweldig.
en matthew was om te ...
ik heb genoten van begin tot eind.. (cave-in wat minder dan, die waren een beetje saai)

alleen jammer dat ik naderhand nog tot half 1 in de kou heb staan wachten en dat ze toen NOG steeds niet naar buiten kwamen.. (toen had ik er dus geen zin meer in)..

heb ook een shirtje gekocht en een poster..

pi_14450602
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 08:09 schreef -Muse- het volgende:
Ow het was zeker vet, mja Cave-In vondt ik maar een beejte metellica onnabees, en et klonk neit echt, maar Muse waas zo zo vet

vooral plugin baby

Ik moest wel 20mins eerder weg, kan iemand mij vertellen of ze stockholm syndrome hebben gespeeld daarna?


ja, volgens mij hebben ze stockholm syndrome gespeeld hoor
ze hebben echt superveel gespeeld..

heeft iemand een playlist? met wat en in welke volgorde ze gespeeld hebben?

pi_14450669
Het concert was echt gaaf! Mooie mix van oude en nieuwe nummers. En Matthew...
* Mini heeft zelfs een shirtje gekocht.
Heb ik het nou verkeerd verstaan, of zei hij echt "see you at Pinkpop"?

Oja, waar kwamen die Cave In in godsnaam vandaan, die hebben dus echt niks te maken met Muse (andere stijl, véél slechter)... Maar goed dat ik te laat was.

Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 7 november 2003 @ 08:34:21 #231
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_14450699
Ze komen naar Pinkpop!! Zanger zei het hemzelf.. Ga ik ze lekker voor de vierde keer zien!

het was erg goed, goede liveshow. EN die gozer heeft me toch een stem!

Superhero to the rescue!
pi_14450937
Hoi mensjes
hiero ikke!! Jah het concert was vet he!
Ondanks de vertraagde trein (ik heb 4 uur gereist
voor een trip van normaal 1 1/2 uur omdat er een ongeluk
was gebeurd ) stond ik nog lekker vooraan.

De Meet and Greet was echt heel erg vet
We kwamen binnen en gingen ze gelijk voor mij een
supergrote poster (groter dan een deur!!) signeren
en daarna gingen we met ze op de foto en toen
nog een beetje kletsen maar die 2 meisjes die
ook hadden gewonnen vroegen hun een paar dingen
dus we konden niet veel zeggen want toen zei die
venter van Pias dat we weg moesten . (we
waren net 5 minuten binnen ofsow )
Ojah Matt is echt heel lief hoor! Hij verwelkomde ons
met van die lekkere chocolatjes, alleen ik mijnes
maar in mijn tas gestopt want ik was zo freaky dat
ik echt geen hap door mijn keel kreeg en anders
echt zou moeten ! en hij is helemaal niet zo lelijk hoor,
valt reuze meej van dichtbij! en Dom ... jah die was weer eens hot!!!
Maarja de foto`s zijn hopelijk snel klaar want ik ben erg
benieuwd Heel veel kusjes Iris

pi_14451268
Stockholm Syndrome is inderdaad gespeeld. De toegift was namelijk: Blackout en Stockholm Syndrome.

Ik zei zelf al dat ik Cave In ook niet zo bijzonder vond, maar vannacht heb ik een album gedownload en die klinkt dan toch best wel aardig

En pinkpop volgend jaar ben ik er zeker bij, hij zei inderdaad: "See you at pinkpop, next year!"

You are going to lose..............................................................[B]DEATH[/B]
  vrijdag 7 november 2003 @ 09:24:07 #234
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14451409
was behoorlijk te versmaden!
pi_14451423
Ik ben gisteren ook geweest, het was de eerste keer en hoewel we k**plaatsen hadden (was te laat voor het veld en zaten nu aan de zijkant van het podium 2e ring bovenaan - hoe verzin je het?!) was het GOED!

MUSE is de enige - de enige, ja- hedendaagse band waar ik naar luister, en na gisteren weet ik weer waarom. WOW

Ik zit zelfs bijna te overwegen om volgend jaar naar Pinkpop te gaan, maar dat is weer een ander verhaal.

pi_14452308
Ik zal wel weer de enige zijn die het ietwat tegen vond vallen
Geluid was WEER (!) kut. Ik stond in de zaal best goed in het midden. Maar het was een grote galm/brei. Zijn stem kwam er niet altijd lekker uit. Ook gitaar en bas kwamen er niet lekker uit. Dom heb ik geen 1 keer horen zingen. Of dit aan geluidsman (net als in Melkweg) ligt of aan Ahoy zelf..ik denk beide

De show die Muse gaf was goed, maar was niet echt iets extra's had ik het idee. Ze deden hun dingetje. De setlists van de hele tour zijn bijna hetzelfde met als "toegift" black out en Stockholm Syndrome. Ook niet echt verrassend dus. Ik was blij dat ze 2 grote videoschermen hadden want ik zag ook zeer weinig. En ik had ook nog een zingend vies wijf achter me staan die niet kon zingen. Hele tijd hoorde je dat erdoor heen Ben toen stukkie verder gaan staan. Irri!

Kortom, goede en toffe show , maar niet echt spectaculair net als bij Placebo. Dat knalde nog veel meer. En zij gingen ook veel langer door.
Dit is dus ook mooi mijn laatste keer Ahoy..ik ga er niet meer voor mijn lol heen.

[Dit bericht is gewijzigd door Echoes op 07-11-2003 10:16]

pi_14452344
foutje..dubbel
pi_14452363
Setlist Muse:

01. Apocalypse Now

02. Hysteria

03. New Born

04. Sing for Absolution

05. Thoughts of a Dying Atheist

06. Citizen Erased

07. Piano Interlude

08. Space Dementia

09. Endlessly

10. Feeling Good

11. Butterflies & Hurricanes

12. The Smallprint

13. Sunburn

14. Muscle Museum

15. Time Is Running Out

16. Bliss

17. Plug-In Baby

Encores:

18. Blackout

19. Stockholm Syndrome

Nu ga ik even verder nagenieten

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14452401
zekerz doe ikke ook nu!!
pi_14452615
Talkshowhost, thx voor duidelijke lijst

jah ik heb ook maar ff een t-shirt + poster gekocht, want bandwear van Muse is nergens te vinden in en rondom eindhoven

verder vond ik de "pit"maar irritant, er werd eigenlijk alleen maar geduwd, dus je moes tjezelf telkens in evenwicht houden... wel jammer dus... waren nog 2 meisje voor me flauwgevallen, lijkt me ook neit leuk.
en ohja... die ballonen, liep daar ff half uur met een doof oor rond omdat er eentje naast me oor kapot klapte :s

en ik baal dr echt van dat ik stockholm syndrome heb gemist

pi_14452728
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:29 schreef -Muse- het volgende:
verder vond ik de "pit"maar irritant, er werd eigenlijk alleen maar geduwd, dus je moes tjezelf telkens in evenwicht houden... wel jammer dus... waren nog 2 meisje voor me flauwgevallen, lijkt me ook neit leuk.
en ohja... die ballonen, liep daar ff half uur met een doof oor rond omdat er eentje naast me oor kapot klapte :s
Jah ik stond dus middenin bij dat uitstekende stukje podium denk 3e rij ofsow dus ook recht in de " pit". Soms heel irritant dat je je echt aan iedereen moest vasthouden anders lag je op de grond... wel grappig dat ik ineens helemaal links van het podium stond en even later weer op mijn oude plek.. maarja toen stond ik wel tussen kei lange mannen en achter mijn een headbagende hippie .. maarja dat hoort erbij
pi_14452879
Ik baal er wel van dat ze Showbiz niet gespeeld hebben
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14452910
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:36 schreef punkchic het volgende:

[..]

Jah ik stond dus middenin bij dat uitstekende stukje podium denk 3e rij ofsow dus ook recht in de " pit". Soms heel irritant dat je je echt aan iedereen moest vasthouden anders lag je op de grond... wel grappig dat ik ineens helemaal links van het podium stond en even later weer op mijn oude plek.. maarja toen stond ik wel tussen kei lange mannen en achter mijn een headbagende hippie .. maarja dat hoort erbij


ik stond recht onder de rechtse ballonnen (aant plafond), ondegeer 3e rij, in mijn net gekochte muse t-shirt :y

[Dit bericht is gewijzigd door -Muse- op 07-11-2003 10:48]

  vrijdag 7 november 2003 @ 10:47:24 #244
39128 S_
Shame on you
pi_14452935
Ik ben gister ook geweest het was echt te gek
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:49:56 #245
39128 S_
Shame on you
pi_14452989
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 08:09 schreef -Muse- het volgende:
Ow het was zeker vet, mja Cave-In vondt ik maar een beejte metellica onnabees, en et klonk neit echt, maar Muse waas zo zo vet

vooral plugin baby

Ik moest wel 20mins eerder weg, kan iemand mij vertellen of ze stockholm syndrome hebben gespeeld daarna?


Dan heb je het beste gemist!!
pi_14453013
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:44 schreef TalkShowHost het volgende:
Ik baal er wel van dat ze Showbiz niet gespeeld hebben
ja maar muscle museum was
wow wat een superband is het toch! echt zooo geweldig. Cave in viel me wel tegen, ik had al een cd van hun maar daar klonken ze echt veel beter...
pi_14453089
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:49 schreef S_ het volgende:

[..]

Dan heb je het beste gemist!!


ja wrijf het er maar lekker in :p

ik baal er zo van dat ik die gemist heb... daar keek ik eigenlijk het meeste naar uit

pi_14453879
Hm... Punkchic... misschien was ik die headbangende hippy wel? Alhoewel.... zal wel niet... maar ik stond wel links

2 subpagina's terug ging het over het meesmokkelen van camera's.... heeft iemand foto's van het concert?

Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
pi_14453952
Citizen Erased .

Wat een prachtig concert! Maar dat is logisch . Ik heb alleen een blauwe plek van het gespring gekregen . But it's all worth it.

.

  vrijdag 7 november 2003 @ 11:28:33 #250
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_14454059
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Citizen Erased .

Wat een prachtig concert! Maar dat is logisch . Ik heb alleen een blauwe plek van het gespring gekregen . But it's all worth it.

.


Nog thuis gekomen?
For great justice!
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:29:51 #251
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_14454100
4 uur filerijden om er te komen, maar wat een geweldig concert!
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_14454141
Sterker nog Q, ik zit nu op school. Ik ben het 1e uur nog naar school geweest .

Wel een beetje brak nu .

pi_14454177
Was wel mooi.. metro helemaal propvol.. echt op het nippertje laatste trein naar Utrecht gehaald en vanaf daar weer net op tijd naar Ede
pi_14454747
Bah, kom je uit de ahoy in je t-shirt, helemaal doorweekt... KOUD!!! dat was kut... kon ook geen jas aan doen, want dan drukte dat koude tshirt op je rug, bah :/ maarjah,in de metro was het lekker warm :y
pi_14454972
Het was echt geniaal!
CE & Blackout waren geweldig, en ik stond vooraan 8)

Foto's: http://home.planet.nl/~gelde927/muse/FrameSet.htm
Let niet op de brakke kwali, er moet nog wat na bewerking aan gebeuren, maar daar ben ik te lui voor

Ik heb ook nog een filmpje van iets meer dan een minuut van SS, maar die geef ik jullie niet, anders zit ik zo aan mijn 1 gig limiet van mijn webspace

pi_14455388
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:32 schreef Molletje het volgende:
Was wel mooi.. metro helemaal propvol.. echt op het nippertje laatste trein naar Utrecht gehaald en vanaf daar weer net op tijd naar Ede
Ja ik paste er eigenlijk niet meer bij maar *moest* die metro hebben om mn trein te halen Dus mezelf er maar bij gepropt.. gelukkig stond ik dus bij de deuren en kon ik bij elke halte even lucht happen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')