er wordt veel naar muzikanten gezocht om een band mee op te zetten... nu heb ik eens wat rondgezocht op internet en er is niet echt een goede muzikantenbank te vinden...
er zijn er wel wat, maar die zijn niet overzichtelijk genoeg vind ik...
wat ik dus zou willen doen is misschien samen met wat mensen van Fok! een Fok!muzikanten bank opzetten...
Hier moeten de mensen van Fok! of de mods het natuurlijk wel mee eens zijn en we moeten vrijwilligers hebben om het te maken...
wie vind het een goed plan en heeft er ook zin in om er iets tijd in te steken?
groeten!
Lijkt me niet iets voor Fok! om zich daar mee te gaan bemoeien. Ze kunnen de tijd die daar voor nodig is beter in andere dingen steken.
Maar misschien dat je zoiets wel met andere Fok!ers op kunt starten
quote:ja het was maar een idee om fok! erbij te betrekken, maar ik denk dat als je een grote site neer kunt zetten dat er veel vraag naar is... ga maar eens kijken hoeveel kleine muzikantenbanken er zijn... en als er dan een grotere is is het absoluut niet overzichtelijk...
Op maandag 22 september 2003 11:58 schreef calvobbes het volgende:
Is er zoveel vraag en aanbod naar dan?Lijkt me niet iets voor Fok! om zich daar mee te gaan bemoeien. Ze kunnen de tijd die daar voor nodig is beter in andere dingen steken.
Maar misschien dat je zoiets wel met andere Fok!ers op kunt starten
ik ben zelf ook een tijdje op zoek geweest naar een zanger... maar dan moet je niet op internet wezen... en dat maakt de kans nog veel kleiner dat je iemand vind... want ik internet is gewoon de grootste bron om iets te vinden...
quote:sja dat kan ook...:S
Op maandag 22 september 2003 12:29 schreef barkingstar het volgende:
als je nou zelf nog een klein muzikantenbankje op gaat zetten, wordt het nog onoverzichtelijker. Er zijn er al te veel, dus nog meer erbij lijkt me geen verbetering.
quote:ik vind het een goed en plan ik heb wel zin om er een beetje tijd in te steken
Op maandag 22 september 2003 11:55 schreef Drumkruk het volgende:
Halloer wordt veel naar muzikanten gezocht om een band mee op te zetten... nu heb ik eens wat rondgezocht op internet en er is niet echt een goede muzikantenbank te vinden...
er zijn er wel wat, maar die zijn niet overzichtelijk genoeg vind ik...
wat ik dus zou willen doen is misschien samen met wat mensen van Fok! een Fok!muzikanten bank opzetten...
Hier moeten de mensen van Fok! of de mods het natuurlijk wel mee eens zijn en we moeten vrijwilligers hebben om het te maken...wie vind het een goed plan en heeft er ook zin in om er iets tijd in te steken?
groeten!
quote:thx! heb meteen een advertentie gezet
Op maandag 22 september 2003 18:10 schreef Metamorphozis het volgende:
www.xlr.nl is een redelijke
Eigenlijk zou er 1 grote (landelijk bekende, bekendheid is wat ze tekortkomen) muzikanten bank moeten komen, maarja, dat zal wel nooit gebeuren.
Als de muzikantenbank dan ook te vinden is dmv google zullen er ook wel buitenstaanders bij komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |