abonnement Unibet Coolblue
pi_898151
Deze draag ik op aan Puckzzz.

Dat zal veel mensen niet verbazen omdat het mijn vriendin is

Het was leuk ik heb lol gehad en een aantal mensen hier ook wel denk ik

Er waren wat mensen die mij een eikel vonden omdat ik teveel en te snel poste of die denk ik jaloers zijn omdat ze hun records een beetje kwijt zijn enzo.

Van mij mogen ze heel deze kloon weer weggooien ofzo het maakt me niet uit, ik wilde alleen even laten zien dat het WEL of GEEN newbie niks te maken heeft met het aantal posts.

Ik kom hier Nieuw binnen en begin als een gek te posten. Een aantal doen mee en een aantal negeren me zeker de eerste avond, dan ga je een Punt zetten door even wat Topicjes te openen en Voila je Bent ineens het gespreksonderwerp in Onzin.

Zo makkelijk is het en zo makkelijk is het ook om een Kllon te zijn en mensen af te gaan zeiken.

Heb gewoon dan de ballen om dat onder je eigen naam te doen, een kloon is leuk maar er lopen d'r hier een aantal rond war ik me behoorlijk aan kan irriteren.

Ik Hop dat Arcee een lijst wil maken met alle records die ik heb gewoon voor de gein

quote:
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: FOK!forum [mailto:info@fokforum.nl]
Verzonden: Tuesday, April 03, 2001 9:50 PM
Aan: b.limpt@home.nl
Onderwerp: FOK!forum Registratie - Je Password
zoals iedereen kan zien heb ik me gisteren laat op de avond pas geregistreerd met als doel vandaag de 1000 te halen binnen 24 uur.

Dat is gelukt en dus stop ik er mee mensen.

Ik wil iedereen die leuk meegedaan heeft bedanken, zijn er een beetje veel om allemaal op te noemen de enige die ik vergeten ben een 100 tal topic te geven is Digger

dus noem ik die speciaal even, ook Beelze was heerlijk bezig ik heb me letterlijk krom gelachen.

nogmaals allemaal bedankt en graag tot ziens.

Harrie

Bier maakt de dag mooi en ik gun mezelf een tweede ronde, weggooien is zonde :)
pi_898158
Way to ga Harrie, errug strak!!!

Heb me kostelijk vermaakt vannacht al de hele nacht met je en vandaag verder ook de hele dag door

En nu is het tijd voor een Biertje, neem er 1!

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_898162
you rule man!
pi_898165
Proost
bad to tha bone
pi_898169
Hahahaha, ik vermoedde al zoiets....
pi_898170
LOL!

Een biertje op VitamineD... eh Harrie

pi_898172
LOL !!

Applausje voor Harrie !!

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_898174
Superactie

Alleen je was zwaar irri

Duck is terug en dat zul je merken >:)
pi_898179
quote:
Op 04 april 2001 21:26 schreef Duck het volgende:
Superactie

Alleen je was zwaar irri


Nee joh!

'k Heb me kostelijk vermaakt

  woensdag 4 april 2001 @ 21:27:46 #10
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_898187
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_898188
Go Harrie, Go Harrie!

Dem, sjoe roels bik taim!

GOEIE ACTIE!

Verbaal genie in love!
  woensdag 4 april 2001 @ 21:28:27 #12
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_898189
Kben nog niet eens op de helft van al je topics, maar voor zover ik ze gelezen heb zijn ze erg leuk geweest.

Vooral de was erg

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  woensdag 4 april 2001 @ 21:28:39 #13
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_898191
Proost Harrie!!

Geweldig zo'n actie

Heb alleen meegelezen vanaf 5 uur ofzo en heb me echt vermaakt!

Tnx

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_898196
quote:
Op 04 april 2001 21:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Nee joh!

'k Heb me kostelijk vermaakt


en ik heb me kostelijk geėrgerd maar wel leuk
Duck is terug en dat zul je merken >:)
  woensdag 4 april 2001 @ 21:30:14 #15
4720 GRAZ
team aap
pi_898197
klap klap klap
applaus
I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_898203
Harrie, lekkere vent!!!!

Freestyle
pi_898204
ej cool Harrie!

Proost

FB

Voor al uw beesten en partijen ...
pi_898220
Heb me zelf ook uitstekend vermaakt Harrie.

Al die mensen die, en dat begon vannacht al, dachten dat VitamineD de LMK was of dat VitamineD een kloon van mij was

Heb vandaag zowel op IRC als op ICQ berichten gehad van mensen die zeiden te weten dat die kloon van mij was, als mede een aantal op het forum hier die dat dachten en uitten. Ik heb krom van het lachen gelegen daarom.

Ik bedoel, dit was zo duidelijk Harrie toch, kwa usertekst, signature, Dommelsch, zijn kennis van FOK!, zijn reacties toe naar/over bepaalde personen met wie ie veel omgaat etc

Helemaal leuk vond ik het dat mensen dachten later dat VitamineD een kloon van Danny was (omdat oa ik dat een beetje zat te verkondigen) en die dachten dat ik derhalve met Danny aan het flamen was over de FAQ, z'n luiheid, het feit dat ie alleen maar mega veel liep te posten ipv met de belangrijke zaken met het forum bezig te zijn en zo.

Kreeg diverse vragen of ik boos was op Danny, of ik niet wat kon dimmen etc. Kostelijk. Sja, geeft voor sommigen wel aan hoe 'goed' ze lezen, maar dat moeten ze zelf weten, ik heb echt helemaal krom gelegen van het lachen iig.

Harrie, Kheb gisteravond gelijk met je mee gedaan, heb me ook suf lopen posten om te reageren op je zodat jij weer op mij kon reageren etc (want dit is dus 1000 posts zonder flooden en zo, geen topics met 100 keer 'oh' onder mekaar oid) zodat het ook allemaal nog leuk was om te lezen en zo.

Kerel, neem vanavond zoveel bier als je zin in hebt, doe de groeten aan je niesje die nu ws lbreeduit lachend in de trein naar je toe zit en geniet lekker na van de afgelopen 24 uur.

P.S. Tinkerbell: Heb ook heerlijk gelachen met/om je, was gezellie (en dat terwijlk je eik zelden in Onzin zie). Was leuk, thanx

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 4 april 2001 @ 21:40:06 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_898237
Leuke aktie Harrie.
Je verraadde je inderdaad op een gegeven moment door je taalgebruik en door niet te reageren op de mensen die de naam Harrie plaatsten als naar je identiteit werd geraden

Heeft je wel een slapeloze nacht gekost?
24 uur achter elkaar posten, is dat ook een record

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 4 april 2001 @ 21:40:49 #20
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_898239

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_898240
Ik heb vannacht ontzettende lol gehad.
Ik verdacht allereerst Havoc, daarna Digger en daarna weer Danny. En toen weer Havoc en toen toch maar Digger...enz.
Ik heb zelfs nog aan een groepskloon gedacht.

Enniewee, ik heb me reuze vermaakt!
Bedankt Harrie!

En Digger:

  woensdag 4 april 2001 @ 21:41:08 #22
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_898242
quote:
Op 04 april 2001 21:35 schreef DIGGER het volgende:
heb me ook suf lopen posten om te reageren op je
Yeps, zeker zo'n 1000 posts in 24 uur erbij
Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_898255
quote:
Op 04 april 2001 21:41 schreef JungleMan het volgende:
Yeps, zeker zo'n 1000 posts in 24 uur erbij
Geen idee, dat zoekt Arcee maar uit
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Admin woensdag 4 april 2001 @ 21:47:46 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_898263
Harrie, hartstikke gave actie
Neem een biertje of 10
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 april 2001 @ 21:55:00 #25
862 Arcee
Look closer
pi_898289
quote:
Op 04 april 2001 21:22 schreef VitamineD het volgende:
Ik Hop dat Arcee een lijst wil maken met alle records die ik heb gewoon voor de gein zoals iedereen kan zien heb ik me gisteren laat op de avond pas geregistreerd met als doel vandaag de 1000 te halen binnen 24 uur.
Volgens mij heb je ze allemaal! Snelste naar 100 posts, 200 posts, 300 posts, etc. Maar die 1000 posts binnen 24 uur is wel een errug strak record zeg

Ik dacht trouwens al snel dat jij 't was. Die 10 hartjes onder een foto van Puckzzz waren wel een dead give-away

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')