Moderator maandag 22 september 2003 @ 14:28:46 #151
41894 du_ke
Wansmakelijk Surrealist.
pi_13358729
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op maandag 22 september 2003 01:03 schreef Kozzmic het volgende:
Een vraagje: Als ik zou stellen "bij gelijke geschiktheid geven wij voorrang aan een kandidaat met rechts-politieke voorkeur", is dat dan positieve discriminatie? Of moet dat kunnen omdat rechts momenteel ondervertegenwoordigd is onder de Politieke moderatoren van Fok!?
Ik heb persoonlijk geen voorkeur voor een linkse of rechtse mod. een rechtse mod zou wel wat gezeur schelen over vooroordelen en het eeuwig linkse fok (terwijl een groter deel van de users idd rechts is).

Alleen moet je er niet voor kiezen om een rechtse mod te nemen alleen maar om een stel zeikerds over de moderatie rustig te houden.

Ik zou dan ook eerder de doorslag laten geven door de kwaliteiten en niet de politieke voorkeur. (zijn er nog D66'ers die hebben toch geen eigen mening ).

En welke kleur zou een rechtse mod moeten krijgen? bruin .

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 22 september 2003 @ 15:12:05 #152
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_13359866
quote:
Op maandag 22 september 2003 14:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk geen voorkeur voor een linkse of rechtse mod. een rechtse mod zou wel wat gezeur schelen over vooroordelen en het eeuwig linkse fok (terwijl een groter deel van de users idd rechts is).

Alleen moet je er niet voor kiezen om een rechtse mod te nemen alleen maar om een stel zeikerds over de moderatie rustig te houden.

Ik zou dan ook eerder de doorslag laten geven door de kwaliteiten en niet de politieke voorkeur. (zijn er nog D66'ers die hebben toch geen eigen mening ).

Hier wil ik me (als rechtse user nog wel) bij aansluiten.
quote:
Moet Kozzmic dan rood krijgen?
pi_13360305
Volgens mij is dit nergens gepost en daarom maar even hier.

Een Radio1 interview van gisteren met de gebroeders Fortuyn (Simon en Marten) over de reden waarom zij uit de LPF stappen of, in het geval van Marten, dreigen te stappen:

http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio1/nos/journaal/zondagavond.ra

Het is een fragment van een uur, en je moet naar 48:30 gaan om het interview te horen.

"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  maandag 22 september 2003 @ 15:29:04 #154
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_13360343
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Volgens mij is dit nergens gepost en daarom maar even hier.

Een Radio1 interview van gisteren met de gebroeders Fortuyn (Simon en Marten) over de reden waarom zij uit de LPF stappen of, in het geval van Marten, dreigen te stappen:

http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio1/nos/journaal/zondagavond.ra

Het is een fragment van een uur, en je moet naar 48:30 gaan om het interview te horen.

Aangezien niet iedereen RealPlayer heeft: wat is de strekking van het interview?
pi_13360935
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:29 schreef freako het volgende:

[..]

Aangezien niet iedereen RealPlayer heeft: wat is de strekking van het interview?

Simon heeft zijn lidmaatschap opgezegd. Martin gaat dat doen als niet het hele bestuur behalve Ed Maas opstapt.

De reden is dat de LPF een Rotterdamse lokale LPF wil oprichten. Zij vinden dat Leefbaar Rotterdam de bakermat van Pims opkomst is, de LPF was min of mer tweede keus, en dat de oprichting van een lokale LPF "broedermoord" zou zijn.

Marten vindt ook dat hij in zijn rol als adviseur van de LPF nooit om advies is gevraagd bij belangrijke beslissingen of interne problemen.

"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_13361216
Over Leefbaar Rotterdam gesproken, ik zat net wat 'draadjes' te lezen op het forum van deze club, maar daar is alles ook als een kaartenhuis in elkaar aan het storten. Met een niet onbelangrijke rol voor gewezen raadsleden Smit en Maronier, die de boel handig uit elkaar aan het spelen zijn.

Zie deze link.

pi_13361777
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:57 schreef Kozzmic het volgende:
Over Leefbaar Rotterdam gesproken, ik zat net wat 'draadjes' te lezen op het forum van deze club, maar daar is alles ook als een kaartenhuis in elkaar aan het storten. Met een niet onbelangrijke rol voor gewezen raadsleden Smit en Maronier, die de boel handig uit elkaar aan het spelen zijn.

Zie deze link.

http://www.leefbaarrotterdam.nl/vb/showthread.php?s=7dabbd8bf581afa801de121a472bf371&threadid=2968

één sterretje bij de 5 sterretjes bij de naam van M. Smit. Een indicatie van de kwaliteit?

Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_13361939
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

http://www.leefbaarrotterdam.nl/vb/showthread.php?s=7dabbd8bf581afa801de121a472bf371&threadid=2968

Interessant artikel, past mooi in Leefbaar Rotterdam dreigt uiteen te vallen.

Ogenblikje...

pi_13361994
J de Hoop Scheffer is het geworden!
pi_13362038
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar hij is helemaal geen kanidaat
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  Moderator maandag 22 september 2003 @ 16:28:00 #161
41894 du_ke
Wansmakelijk Surrealist.
pi_13362198
quote:
. Ik had het niet direct verwacht. Maar toch een leuk bericht. zie ook http://nu.nl/news.jsp?n=208000&c=21.
pi_13362220
quote:
Op maandag 22 september 2003 14:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee, ook blauw: liberalisme.

[Dit bericht is gewijzigd door ThePresident op 22-09-2003 16:32]

pi_13362290
quote:
Op maandag 22 september 2003 01:03 schreef Kozzmic het volgende:
Een vraagje: Als ik zou stellen "bij gelijke geschiktheid geven wij voorrang aan een kandidaat met rechts-politieke voorkeur", is dat dan positieve discriminatie? Of moet dat kunnen omdat rechts momenteel ondervertegenwoordigd is onder de Politieke moderatoren van Fok!?
Tuurlijk mag dat. Met die formulering "bij gelijke geschiktheid" kom je er toch altijd onderuit, net als IRL.

Wel jammer dat Wiley weg gaat btw

en nog een goedemiddag allen.

Slaapt winter
en zomer
pi_13362296
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:28 schreef du_ke het volgende:
Ik had het niet direct verwacht.
Het was toch wel aardig duidelijk dat hij het ging worden?
pi_13362309
quote:

[..]

. Ik had het niet direct verwacht. Maar toch een leuk bericht. zie ook http://nu.nl/news.jsp?n=208000&c=21.

Derde Nederlander al op die functie, en de NATO bestaan nog geeneens zo lang.

[Dit bericht is gewijzigd door ThePresident op 22-09-2003 16:32]

pi_13362319
quote:
Gefeli Jaap!
Slaapt winter
en zomer
  maandag 22 september 2003 @ 16:33:24 #167
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_13362365
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:31 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Het was toch wel aardig duidelijk dat hij het ging worden?

Neuh, zoals al eerder gezegd: als een kandidaat genoemd wordt voordat de benoeming rond is, is dat vaak een slecht teken. Meestal wordt het dan een volkomen onverwachte derde kandidaat.
pi_13362396
quote:

[..]

Ik vind het ook wel leuk, maar vooral omdat hij een nederlander is, geeft toch een beetje een oranje-gevoel.

Zal vrees ik wel weer spoedig plaatsvervangende schaamte worden. Of ben ik dan te pessimistisch?
Kan mij nu nl. al de reaktie van de oppositie voorstellen als we weer een conflict krijgen met de vraag wie het moet oplossen: De VN, de VS of de NAVO...

pi_13362421
We zeggen wel dat we niet veel macht hebben in Europa en dat de grote 3 alles bepalen, toch hebben we relatief veel Nederlands op belangrijke posities (duisenberg, de hoop).

Edit: Wat gaat de hoop nou eigenlijk doen? Slaafje van Kofie Anan (of hoe je dat ook mag schrijven)

[Dit bericht is gewijzigd door UnderWorld_ op 22-09-2003 16:37]

maandag 22 september 2003 @ 16:36:41 #170
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_13362470
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:34 schreef UnderWorld_ het volgende:
We zeggen wel dat we niet veel macht hebben in Europa en dat de grote 3 alles bepalen, toch hebben we relatief veel Nederlands op belangrijke posities (duisenberg, de hoop).
Vergeet Lubbers niet. . Duisenberg gaat binnenkort met pensioen.

Maar wat belangrijker is voor Nederland: Wie wordt er nu de nieuwe minister van Buitenlandse Zaken?

Moderator maandag 22 september 2003 @ 16:42:57 #171
41894 du_ke
Wansmakelijk Surrealist.
pi_13362657
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:34 schreef UnderWorld_ het volgende:

Edit: Wat gaat de hoop nou eigenlijk doen? Slaafje van Kofie Anan (of hoe je dat ook mag schrijven)

De hoop word schoothondje van Powell en Bush.
pi_13362869
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

De hoop wordt schoothondje van Powell en Bush.

[Dit bericht is gewijzigd door UnderWorld_ op 22-09-2003 16:50]

pi_13362892
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

De hoop word schoothondje van Powell en Bush.

Als die maar zindelijk is.
pi_13362926
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:36 schreef freako het volgende:

[..]

Vergeet Lubbers niet. . Duisenberg gaat binnenkort met pensioen.

Maar wat belangrijker is voor Nederland: Wie wordt er nu de nieuwe minister van Buitenlandse Zaken?

De betere vragen! Ik heb geen flauw idee, zou er onder de ministers weer wat geschoven worden of komt er eentje van buiten?
pi_13362971
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De betere vragen! Ik heb geen flauw idee, zou er onder de ministers weer wat geschoven worden of komt er eentje van buiten?

Zalm krijgt gewoon een extra post, kan hij de Fransen en Duitsers een beetje beter in de gaten houden.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')