pi_13224286
registreer om deze reclame te verbergen
Dit topic open ik na aanleiding van het topic:Vriendin
ik ben nu 17 jaar en heb nog nooit verkering gehad/gezoend genuecked of whatever.
Ik vind mezelf ook best dom dat ik gewoon geen contact durf te maken ik weet niet waar ik bang voor ben :S.
Ik ga best vaak uit maar ook daar wil het niet lukken ik vind dat ook een hele vage plek waar je te dronken bent om serieus over iets leuks te praten.
Als ik naar huis fiets van school zeggen sommige meisjes wel hoi en een keer zei zo'n meisje m'n naam terwijl ik haar nog nooit heb gezien?? zeg ik hoi terug en kijk haar dus na als ze langs me fietst en zij kijkt dan ook terug.
maar ik durf niet te vragen of ze wil komen of stoppen want er fietsen 2 vriendinnen naast haar dan durf ik het dus echt niet en als ik dan thuis kom voel ik me verpest heb nergens zin meer in en ga zelf vaak naar school gewoon naar bed.
Ik voel me echt kut elke dag ik zit nu ook op een ict opleiding waar geen enkel meisje op zit :S.
In de kroeg kom ik nooit in de disco vindt ik het echt een k*tplek om iemand te ontmoeten.
weten jullie wat een goede plek is om iemand te ontmoeten en hoe je dan contact met zo iemand maakt.
ik ben bereid om mijn vrije middagen op te geven om de tips uit te voeren die jullie geven.
alsjeblieft ik ben echt hopeloos en goede tips zijn dan ook meer dan welkom
wat het betreft uitgaan ik ga wel vaak uit maar dat gaat dan heel vaag de vrienden die ik heb spreek ik doordeweeks nooit en dan bellen ze me in het weekend ja ga je mee uit vanavond :S.
ik zou ook best wel doordeweeks iets leuks willen doen samen maar ik zie hun dan niet omdat zij een andere opleiding hebben gekozen.

Help me please .

bij voorbaat dank.

Sine Virtus, Sine Laus
Weekdeals (728x90)
  dinsdag 16 september 2003 @ 23:01:30 #2
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_13224426
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:57 schreef Drakire het volgende:
Als ik naar huis fiets van school zeggen sommige meisjes wel hoi en een keer zei zo'n meisje m'n naam terwijl ik haar nog nooit heb gezien?? zeg ik hoi terug en kijk haar dus na als ze langs me fietst en zij kijkt dan ook terug.
pluk de dag
.
pi_13224449
quote:
Dit topic open ik na aanleiding van het topic:Vriendin
ik ben nu 17 jaar en heb nog nooit verkering gehad/gezoend genuecked of whatever.
Ik vind mezelf ook best dom dat ik gewoon geen contact durf te maken ik weet niet waar ik bang voor ben :S.
Ik ga best vaak uit maar ook daar wil het niet lukken ik vind dat ook een hele vage plek waar je te dronken bent om serieus over iets leuks te praten.
maar ik durf niet te vragen of ze wil komen of stoppen want er fietsen 2 vriendinnen naast haar dan durf ik het dus echt niet en als ik dan thuis kom voel ik me verpest heb nergens zin meer in en ga zelf vaak naar school gewoon naar bed.
Ik voel me echt kut elke dag ik zit nu ook op een ict opleiding waar geen enkel meisje op zit :S.
In de kroeg kom ik nooit in de disco vindt ik het echt een k*tplek om iemand te ontmoeten.
weten jullie wat een goede plek is om iemand te ontmoeten en hoe je dan contact met zo iemand maakt.
ik ben bereid om mijn vrije middagen op te geven om de tips uit te voeren die jullie geven.
alsjeblieft ik ben echt hopeloos en goede tips zijn dan ook meer dan welkom
wat het betreft uitgaan ik ga wel vaak uit maar dat gaat dan heel vaag de vrienden die ik heb spreek ik doordeweeks nooit en dan bellen ze me in het weekend ja ga je mee uit vanavond :S.
ik zou ook best wel doordeweeks iets leuks willen doen samen maar ik zie hun dan niet omdat zij een andere opleiding hebben gekozen.

Help me please .

bij voorbaat dank.

Hier een soortgenoot
pi_13224482
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:01 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:

[..]

pluk de dag

idd, go for it
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_13224488
vind zo een verhaal altijd weer zielig enzo.. maar toch zeg ik UTFS want er gaan miljoenen topics over op fok hier..

maar goed even nog ontopic: ga op dansles of iets dergelijks.. en wees gewoon nie bang.. ze bijten niet

I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_13224535
16
pi_13224551
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:02 schreef spooky1234 het volgende:
vind zo een verhaal altijd weer zielig enzo.. maar toch zeg ik UTFS want er gaan miljoenen topics over op fok hier..

maar goed even nog ontopic: ga op dansles of iets dergelijks.. en wees gewoon nie bang.. ze bijten niet

echt wel! en nog hard ook
pi_13224563
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:02 schreef spooky1234 het volgende:
Absoluut dat ze wel bijten, maar dat is alleen maar lekker
Life without music, would be a mistake.
pi_13224590
Sport natuurlijk!! Een gemengde sport als badminton ofzo.
pi_13224597
ligt eraan waar he
  dinsdag 16 september 2003 @ 23:06:38 #11
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_13224628
pak dan gewoon een bezopen wijf
pi_13224653
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:06 schreef TheSeeker_NL het volgende:
pak dan gewoon een bezopen wijf
dat is geen stijl
  dinsdag 16 september 2003 @ 23:07:30 #13
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_13224662
quote:
[lapje tekst]

Help me please .

bij voorbaat dank.

Nou,..
Ik ben van mening dat je te verlegen bent om in een groepje of individueel direct met een meid te kletsen. (dat haal ik uit de tekst) Dus dan denk ik dat wij (of iig ik dan) jou niet kunnen helpen, want een verlegen opstelling is iets waar je jezelf overheen moet helpen.

Tip: Ga op dansles of kies een verzorgende opleiding.

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_13224696
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:02 schreef vosss het volgende:

[..]

idd, go for it

Ja pluk de dag daar heb ik wat aan
Wat moet ik dan zeggen??
ik kan dus gewoon ook geen gesprek openen met meisjes wat moet ik zeggen wat moet ik vragen staat dat niet raar als ik vraag of ze wilt stoppen op de fiets??
dan stopt ze en vervolgens weet ik niets te zeggen ik vand het ook dom maar ik ben gewoon bang dat ik iets verkeers zeg
Sine Virtus, Sine Laus
pi_13224753
Hmm, zijn er zoveel mensen die geen geluk hebben in de liefde ?!?! Als ik de kans krijg met een dame te praten dan gebruik ik die ook. Maakt niet uit waar, wanneer, hoe... Maar, een praatje maken kan tog geen kwaad? Ik snap niet waar je bang voor bent. Weet je niet hoe je je moet gedragen in het bijzijn van dames ofso?? Hmm, je moet misschien beetje meer aandacht tonen aan die meisjes die gedag tegen je zeggen. Ze proberen immers tog je aandacht te krijgen, denk ik?!?!?

Je kent tog wel wat meisjes waar je goed mee kan praten, waar je mee omgaat?? Bij mij gaat het heel makkelijk, gewoon dr nummer vragen paar x bellen smsen, alles gaat vanzelf. Eigenlijk is het gewoon vanzelfsprekent voor mij. Maar, kweet niet of dit voor iedereen zo is ? :S

Suc6 inieder geval.

fr0x

peace, nd suck a !@$%
  dinsdag 16 september 2003 @ 23:09:58 #16
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_13224757
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:07 schreef Peewee het volgende:

[..]

Nou,..
Ik ben van mening dat je te verlegen bent om in een groepje of individueel direct met een meid te kletsen. (dat haal ik uit de tekst) Dus dan denk ik dat wij (of iig ik dan) jou niet kunnen helpen, want een verlegen opstelling is iets waar je jezelf overheen moet helpen.

Tip: Ga op dansles of kies een verzorgende opleiding.

LoL ik zit op een school met meerdere (mbo) opleidingen
en volgens mij moet je de opleiding (mits je MBO wil) mode/handel kiezen

oj oj oj 1 jongen zit er in die klas en dat is een poot

"Juvat inconcessa voluptas"
  dinsdag 16 september 2003 @ 23:12:58 #17
61420 DaFan
Kijk links, kijk rechts, VROEM
pi_13224863
quote:
ik vind dat ook een hele vage plek waar je te dronken bent om serieus over iets leuks te praten.
Meteen al een minpuntje te pakken. Als jij daar lam staat...denk even na, wat vind jij van een dronken vrouw? Niks dus...volgende punt.

Als ji de kroeg een k*tplek vindt om te ontmoeten, moet ik je gelijk geven...als je ervan uit gaat dat je meteen de eerste avond 'scoort'. Als je daar vaker komt, wordt je een bekend gezicht t.o.v. anderen (vrouwen) en 'ken' je ze wat beter, dus is het makkelijker contact te maken.

Maar vooral: wees niet verlegen, als een vrouw langer kijkt dan nodig is, is het niet voor niks! En een blauwtje lopen, tja dat gebeurt iedereen wel eens.

Veel succes, DaFan

AVE SVMPRODVCT
EDVCATORI TE SALVTANT
  dinsdag 16 september 2003 @ 23:13:28 #18
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_13224889
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:08 schreef Drakire het volgende:

[..]

Ja pluk de dag daar heb ik wat aan
Wat moet ik dan zeggen??
ik kan dus gewoon ook geen gesprek openen met meisjes wat moet ik zeggen wat moet ik vragen staat dat niet raar als ik vraag of ze wilt stoppen op de fiets??
dan stopt ze en vervolgens weet ik niets te zeggen ik vand het ook dom maar ik ben gewoon bang dat ik iets verkeers zeg

zoals mijn oma altijd zei,

wie niet waagt blijft altijd maagd

.
pi_13224913
quote:
*snip verhaal*
Help me please .
bij voorbaat dank.
Eh.. het is misschien niet echt hulp maar ik had opzich hetzelfde..

Strontverlegen, IT opleiding, nooit uit etc.
Ben pas op mn 18e uitgegaan en ook daar niet erg op meisjes af durven stappen. Ik heb pas op mijn 20e voor het eerst een vriendin gehad. Haar kende ik van mijn werk.

Maak je niet druk. Het komt vanzelf. Ik weet dat het een kut opmerking is.. maar het is wel zo.. Je komt vanzelf een keer een meisje tegen waar je niet verlegen bij bent en het gewoon goed mee klikt.

Sterkte

pi_13224966
Bedankt voor jullie reacties allemaal zo snel dit is het eerste topic van mij dat stormloopt en dan over zo'n onderwerp :S

Maar ik moet morgen weer vroeg naar school dus morgen zal ik verdere replies beantwoorden.
en vertellen hoe het naar huis fietsen ging :p

Btw ik heb nu ook een via love@lycos met iemand gechat en zij heeft mijn foto gevraagd
Maar om dan bijvoorbeeld een relatie te beginnen ofzo vind ik krampachting.
ik bedoel ik ben niet echt verleifd ofzo ze ziet er leuk uit maar er is geen vonk ze klinkt ook wel leuk op msn.
maar als ik iets met haar begin dan voelt het netalsof het gedwongen is omdat ik nooit iets anders zal ontmoeten.

(sorry voor mijn lange verhalen het is nou eenmaal een complex probleem)

Ik reageer morgen op verdere reacties mzzls

[Dit bericht is gewijzigd door Drakire op 16-09-2003 23:18]

Sine Virtus, Sine Laus
pi_13224971
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:09 schreef fr0x het volgende:
Hmm, zijn er zoveel mensen die geen geluk hebben in de liefde ?!?! Als ik de kans krijg met een dame te praten dan gebruik ik die ook. Maakt niet uit waar, wanneer, hoe... Maar, een praatje maken kan tog geen kwaad? Ik snap niet waar je bang voor bent. Weet je niet hoe je je moet gedragen in het bijzijn van dames ofso?? Hmm, je moet misschien beetje meer aandacht tonen aan die meisjes die gedag tegen je zeggen. Ze proberen immers tog je aandacht te krijgen, denk ik?!?!?

Je kent tog wel wat meisjes waar je goed mee kan praten, waar je mee omgaat?? Bij mij gaat het heel makkelijk, gewoon dr nummer vragen paar x bellen smsen, alles gaat vanzelf. Eigenlijk is het gewoon vanzelfsprekent voor mij. Maar, kweet niet of dit voor iedereen zo is ? :S

Suc6 inieder geval.

fr0x

Nee mate, dat is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend.
Ken er zat die dat niet zomaar doen.
Ikzelf ben ook niet zo'n prater vind ik (ook al krijg ik altijd te horen dat ze met mij heel goed kunnen praten, hmm) en stap zeker niet zo op iemand af, maar als er op de een of andere manier een link is gelegd gaat het van een leien dakje.
Bellen, SMS'n, afspreken. Alles

Maar voor de TS, je moet gewoon d'r achter komen waar ze uitgaat, werkt of whatever voor openbare gelegenheid waar je d'r al dan niet 'toevallig' tegenkomt.
En dan begin je met iets als; "Jij blijkt mij te kennen, maar jij komt mij eigenlijk totaal niet bekend voor."
Misschien nog in combinatie met een compliment over d'r ogen, if you have the balls for it.

Of sla ik nu finaal de plank mis en is dit een fout advies?

Life without music, would be a mistake.
pi_13224993
Wat heb je in vredesnaam te verliezen ?? Er is alleen maar winst uit te halen om iemand aan te spreken, mensen leren kennen enzo. Alles in perspectief zien... jij kent hen niet en zij kennen jou niet... heb je toch altijd wel iets te lullen.
Zoals we in grunn zeggen, nait denk'n moar doun. ( niet denken maar doen )
life is short, play hard
pi_13225288
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:16 schreef Iluvatar het volgende:
Wat heb je in vredesnaam te verliezen ?? Er is alleen maar winst uit te halen om iemand aan te spreken, mensen leren kennen enzo. Alles in perspectief zien... jij kent hen niet en zij kennen jou niet... heb je toch altijd wel iets te lullen.
Zoals we in grunn zeggen, nait denk'n moar doun. ( niet denken maar doen )
Mja, met die instelling moet je dames aanspreken, WAT HEB JE TE VERLIEZEN????? Niets dus, je hebt niets te verliezen.... of wel!!?!?

fr0x

peace, nd suck a !@$%
pi_13225647
Spreek dan een keer wat af met die meid van lycos?
Genoeg mensen die op die manier aan een relatie zijn gekomen, je merkt vanzelf wel of het klikt, en het scheelt nu al dat jullie allebei op hetzelfde uit zijn
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_13245211
Ik vind dat TS maar eerst een cursus nederlands moet volgen "ik vindT" ???

en Axl ook, want op zijn website staant "heb even gedulT" ???

Ok genoeg lullige opmerkingen maken, maar wel met een serieuze ondertoon. Als meisjes dit zien dan knappen er een flink aantal af dnek ik zo.

Voor de rest wil je opvallen bij meisjes: wees hygienisch, fris ruikend, geen roos, ja haar netjes, nette kleren en praat niet als een boer, gewoon netjes en niet al schelden door de straat. Gedraag je een beetje sociaal en netjes, je hoeft niet een deur op te houden oid, maar gewoon normaal, niet asociaal of onbeleefd.

Als je dat eenmaal gedaan hebt dan zou je best wel eens wat vaker uitgaan naar plekken die je ook leuk lijken, dan kan je het tenminste een tijdje volhouden en dan bedoel ik niet lan-parties ofzo.

Ga lid worden van een sportclub oid, of een band...iig iets waar andere mensen ook komen en het liefst waar ook meisjes komen.

Op school kan je je best een beetje doen om gezien te worden of in ieder geval socialer zijn worden. Als er een schoolfeest is vraag je gewoon een meisje of mee te nemen.

Je kan altijd nog internetdating proberen, maar da's voor later denk ik.

Als je stoutmoedig bent, dan vraag je gewoon een meisje mee uit die je leuk vindt. Of vraag anderen of ze je willen introduceren bij hun vriendinnen...

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  woensdag 17 september 2003 @ 20:28:50 #26
67769 Fac_ut_vivas
I don't want a toaster.
pi_13245443
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:40 schreef nozem het volgende:
Spreek dan een keer wat af met die meid van lycos?
Genoeg mensen die op die manier aan een relatie zijn gekomen, je merkt vanzelf wel of het klikt, en het scheelt nu al dat jullie allebei op hetzelfde uit zijn
Yep het werkt idd (spreek uit ervaring)

alleen woontie in engeland das wat minder

maar toch
idd internet kan echt heel handig zijn bij verlegenheidsproblemen

Hummus (pronounced Hum-es) is traditionally used as a dip with Pita bread, crackers or fresh cut vegetables.
pi_13246238
quote:
Dit is ook de oorzaak. Stap eruit nu je nog jong bent.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_13251363
Je ik heb er ook al serieus over nagedacht om te stoppen met mijn opleiding maar ik heb wel een leuke klas leuke leerlingen leuke leraren alleen woont iedereen 50km verderop dus naar een dico met hun zit er ook niet in
Maar ik denk dat mijn probleem zoals iemand eerder heeft gezegd ook is dat ik te verlegen ben.
ik durf sommige dingen niet omdat ik ze nog nooit eerder heb gedaan en de eerste keer is altijd eng.
en als het mis gaat durf ik dus nooit meer zo'n actie te herhalen.
met mn vrienden durf ik wel de meest lompe acties uit te halen maar als er dan een meisje bij is dan lijkt het net of ik opgesloten zit.
en zeg ik ook haast niets meer.
ook op msn bijvoorbeeld dan durf ik juist heel veel te zeggen enz maar als ik iemand dan in het echt zie (meisje uit mn vorige klas als voorbeeld)
dan zegt je ja jij was dat helemaal niet op msn zo praat jij nooit.
ik ben dus gewoon bang om in real life iets te zeggen.
Mischien zit ik te vaak achter de computer oid???
in mijn huidige klas zitten dus ook van die echte nerds brilletje op enz je kent het wel.
maar die hebben dus ook al vriendinnnen gehad en hebben foto's in hun portemonee.
dan voel ik me dus knap lullig dat ik nog nooit een vriendin heb gehad want ik doe best wel m'n best om iemand te vinden.
en hun computeren alleen en lopen ineens iemand tegen het lijf.
en hoe belangrijk is het innerlijk als je kijkt naar een persoon want volgens mij zit de buitenkant bij mij wel goed maar de binnenkant niet.
en kijken meisjes dus ook echt meer naar het innerlijk dan uiterlijk?
Ik krijg morgen mijn webcam dan zal ik wel wat foto's posten dan kunnen jullie zelf oordelen en eventueel opmerkingen /tips geven.

Zo mijn hart is weer voor even gelucht ik ben blij dat dat hier kan anders was ik een bom vol opgekropte emoties.

Edit:ook zoiets slechts 4% van de mensen die hebben gereageerd tot aan deze post is vrouw (Mezelf niet meegerekent)

[Dit bericht is gewijzigd door Drakire op 17-09-2003 23:44]

Sine Virtus, Sine Laus
pi_13251625
maak je geen zorgen man, zorg gewoon dat je er fresh uitziet en dat je zelfvertrouwen hebt (dat is het enigste element dat je nodig hebt) voor de rest is het ook een kwestie van geduld totdat je de juiste lady tegenkomt waarbij je je goed voelt en die je accepteert voor wie je bent.
pi_13251775
meiden letten echt wel op het uiterlijk hoor. Allemaal zeggen ze dat het vooral om het innerlijk gaat, en weinig die het echt menen, uiterlijk speelt altijd wel mee volgens mij. Bij de een wat meer dan de ander.

Het probleem is dus het eerste contact? Wat dat is meestal het moeilijkst, als je daar eenmaal doorheen bent gaat het vaak makkelijker. Heb ik zelf ook namelijk. Probeer het eens met humor, maak een opmerking tegen die gedagzeggende meisjes. Je kan beginnen met: hey, alles goed?(doe zelfverzekerd en alsof je haar kent) en de volgende keer maak je een grappige opmerking ergens over, het hoeft niet per se supergrappig te zijn of ergens op te slaan. Als ze je echt leuk vind zal ze gerust wel wat terug durven zeggen, en als ze amper reageert zal ze je dan toch wel niet zo leuk vinden als je dacht. Met gezelschap van vriendinnen durven ze gerust wel wat terug te zeggen. Sommige meiden lijken zich vaak in hun vriendengroep te verschuilen, da's flink kut als je achter iemand aanzit, dat maakt het alleen maar moeilijker.

pi_13254271
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:02 schreef aXL het volgende:

[..]

Hier een soortgenoot

Kom kom, jij doet het jezelf aan, jij zit op scouting.
pi_13254371
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:22 schreef hassanjassan het volgende:

en Axl ook, want op zijn website staant (staat) "heb even gedulT" ???

Ok genoeg lullige opmerkingen maken (gemaakt), maar wel met een serieuze ondertoon. Als meisjes dit zien dan knappen er een flink aantal af dnek (denk) ik zo.

Voor de rest wil je opvallen bij meisjes: wees hygienisch, fris ruikend, geen roos, ja (je) haar netjes, nette kleren en praat niet als een boer, gewoon netjes en niet al schelden (scheldend) door de (over) straat. Gedraag je een beetje sociaal en netjes, je hoeft niet een deur op te houden oid, maar gewoon normaal, niet asociaal of onbeleefd.

Als je dat eenmaal gedaan hebt dan zou je best wel eens wat vaker (kunnen) uitgaan naar plekken die je (jou) ook leuk lijken, dan kan je het tenminste een tijdje volhouden en dan bedoel ik niet lan-parties ofzo.

Ga lid worden (Wordt lid) van een sportclub oid, of een band...iig iets waar andere mensen ook komen en het liefst waar ook meisjes komen.

Op school kan je je best een beetje doen om gezien te worden of in ieder geval socialer zijn worden. Als er een schoolfeest is vraag je gewoon een meisje of mee te nemen. (<- dit laatste gedeelte is helemaal te triest voor woorden).

Je kan altijd nog internetdating proberen, maar da's voor later denk ik.

Als je stoutmoedig bent, dan vraag je gewoon een meisje mee uit die je leuk vindt. Of vraag anderen of ze je willen introduceren bij hun vriendinnen...

Dus de topic-starter moet een cursus Nederlands gaan volgen?
Ben zo vrij geweest om de grootste fouten uit jouw eigen post te verbeteren, daarbij heb ik nog niet eens op de interpunctie gelet.
Mag ik een tip geven?

Sreif jeselluf ook geleik in foor die kursus.....

donderdag 18 september 2003 @ 17:44:52 #33
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_13268730
Klinkt misschien lullig, maar ga alsjeblieft lekker verder met je leven en als je 25 bent of tegen de 30 loopt en nog steeds in dezelfde situatie zit...post dan nog eens op fok!

17...waar praten we over?????
Zal me niets verbazen als 15% van alle 17 jarigen nog nooit gezoend/genueckt of whatever heeft gedaan.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  donderdag 18 september 2003 @ 17:48:58 #34
2365 Frenkie
BIST DEPPERD!!??
pi_13268801
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:07 schreef Peewee het volgende:
Tip: Ga op dansles
Dansles is inderdaad een goede tip. Daar zijn bergen relaties ontstaan. Wat je ook zou kunnen doen is een leuke gemengde sportclub zoeken. Op tennisles, tijdens volleybaltraining etc ontmoet je vast leuke meisjes. En je moet maar zo denken één meisje kent bergen meisjes die jij weer leert kennen. En die kennen weer andere meisjes etc.

Suc-ces!

Ik weet het beter
niemand begrijpt me
ik weet het beter
en het spijt me
  donderdag 18 september 2003 @ 18:23:04 #35
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_13269487
ok, als je een beetje engels kan is dit echt een geweldige site:

www.fastseduction.com

en het E-book van Michael Pilinski - Without Embarrassment is ook echt heel goed...

zeker voor mensen zoals jij en ik is het belangerijk dat je goed voorbereid de 'strijd arena' ingaat.

Goodluck m8...!

Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
pi_13276238
quote:
Op donderdag 18 september 2003 17:44 schreef Vamos het volgende:
Klinkt misschien lullig, maar ga alsjeblieft lekker verder met je leven en als je 25 bent of tegen de 30 loopt en nog steeds in dezelfde situatie zit...post dan nog eens op fok!

17...waar praten we over?????
Zal me niets verbazen als 15% van alle 17 jarigen nog nooit gezoend/genueckt of whatever heeft gedaan.

Maak daar maar 40% van ofzo, het zijn er meer dan je denkt
En ben jij ondertussen al weer aan de vrouw Vamos?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_13277722
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:25 schreef fr0x het volgende:

[..]

Mja, met die instelling moet je dames aanspreken, WAT HEB JE TE VERLIEZEN????? Niets dus, je hebt niets te verliezen.... of wel!!?!?

fr0x

Jawel, het kleine beetje zelfvertrouwen dat ie misschien nog heeft als het op vrouwen aankomt. En er zitten vaak genoeg types tussen die je afblaffen, dat schaadt je zelfvertrouwen wel, daar is ie ook bang voor (begrijpelijk) denk ik.
pi_13279088
quote:
Op woensdag 17 september 2003 23:24 schreef Drakire het volgende:
Je ik heb er ook al serieus over nagedacht om te stoppen met mijn opleiding maar ik heb wel een leuke klas leuke leerlingen leuke leraren alleen woont iedereen 50km verderop dus naar een dico met hun zit er ook niet in
Maar ik denk dat mijn probleem zoals iemand eerder heeft gezegd ook is dat ik te verlegen ben.
ik durf sommige dingen niet omdat ik ze nog nooit eerder heb gedaan en de eerste keer is altijd eng.
en als het mis gaat durf ik dus nooit meer zo'n actie te herhalen.
met mn vrienden durf ik wel de meest lompe acties uit te halen maar als er dan een meisje bij is dan lijkt het net of ik opgesloten zit.
en zeg ik ook haast niets meer.
ook op msn bijvoorbeeld dan durf ik juist heel veel te zeggen enz maar als ik iemand dan in het echt zie (meisje uit mn vorige klas als voorbeeld)
dan zegt je ja jij was dat helemaal niet op msn zo praat jij nooit.
ik ben dus gewoon bang om in real life iets te zeggen.
Mischien zit ik te vaak achter de computer oid???
in mijn huidige klas zitten dus ook van die echte nerds brilletje op enz je kent het wel.
maar die hebben dus ook al vriendinnnen gehad en hebben foto's in hun portemonee.
dan voel ik me dus knap lullig dat ik nog nooit een vriendin heb gehad want ik doe best wel m'n best om iemand te vinden.
en hun computeren alleen en lopen ineens iemand tegen het lijf.
en hoe belangrijk is het innerlijk als je kijkt naar een persoon want volgens mij zit de buitenkant bij mij wel goed maar de binnenkant niet.
en kijken meisjes dus ook echt meer naar het innerlijk dan uiterlijk?
Ik krijg morgen mijn webcam dan zal ik wel wat foto's posten dan kunnen jullie zelf oordelen en eventueel opmerkingen /tips geven.

Zo mijn hart is weer voor even gelucht ik ben blij dat dat hier kan anders was ik een bom vol opgekropte emoties.

Edit:ook zoiets slechts 4% van de mensen die hebben gereageerd tot aan deze post is vrouw (Mezelf niet meegerekent)

hoi TS,

Ik zie mezelf echt helemaal terug in het verhaal wat je schreef, ik ben dan zelf 19 en heb dat zelfde probleem gehad en heb het misschien nu nog wel!

ik wil je waarschuwen.....real life en de msn wereld zijn echt twee totaal verschillende werelden. Ik zelf zat op een gegeven moment helemaal midden in de msn wereld, het was echt zo makkelijk om met mensen te praten, met vrouwen te praten, lekker makkelijk contacten leggen.....maar ik kan je meegeven, het is allemaal zo nep! het blijven allemaal maar tekentjes en je vat dingen anders op dan dat ze bedoelt zijn en gaat dingen denken die er niet zijn enzovoorts enzovoorts enzovoorts....MSN IS NOT DONE!

als ik je een advies mag geven.....zorg dat msn niet meer automatisch aan gaat wanneer je je pc aanzet (ik hoop dat iemand die in de ict zit weet hoe dat moet he )....dat scheelt al een hoop!

Hebben ze bij jou op school sportfaciliteiten? een studentenvereniging? of iets dergelijks...ga daarbij! zo leer je nieuwe contacten kennen en ga inderdaad iets van badmintonnen of een sport waar vrouwen en mannen komen of zoek een gezellige bijbaan waar vrouwen werken/komen.

jah...en zoals al eerder gezegd is: niet geschoten is altijd mis....ik bedoel..dring het niet al te erg op...just relax....maar onderneem wel wat.

hattrickteam &gt;&gt;&gt; FC__Paniek (770160)
pi_13279173
Het is trainbaar. Heb vroeger zelf ook gehad dat ik amper contact kon maken. Tegenwoordig ligt dat wel iets makkelijker. Hierbij is ook bijgekomen dat ik eigenlijk voor niets meer echt bang ben en klein beetje op de waaghalzerij toer uitga
  vrijdag 19 september 2003 @ 11:27:49 #40
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_13283988
quote:
Op donderdag 18 september 2003 22:36 schreef nozem het volgende:

[..]

Maak daar maar 40% van ofzo, het zijn er meer dan je denkt
En ben jij ondertussen al weer aan de vrouw Vamos?

nee, ik voel me best eenzaam...bijna 30 en al 5 jaar vrijgezel zonder "tussendoortjes"

En dansles lukt niet meer...die kans heb ik gemist (van me 17e tot mijn 23e tot aan topklasse niveau... wel een relatie aan overgehouden overigens... Dansles is DE manier om op je 17e aan een vriendin te komen).

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  vrijdag 19 september 2003 @ 13:26:42 #41
64523 seweso
inventor of woovi
pi_13287088
Ik dacht ook meteen dansles, maar school is ook erg handig als dat goed zit. Kijk later zul je jezelf voor je kop slaan dat je zoveel lekkere meiden heb laten liggen, én dat weet ik 100% zeker. Als je 30 bent kun je geen meisje van 16 neuken (klinkt misschien wat lomp maar daar gaat het wel om...toch?). Mijn advies is: gewoon doen, als het een keer lukt dan krijg je zo veel zelfvertrouwen en dan ben je opeens voor goed verlost van het probleem. En als je de directe aanpak niet durft dan doe je het toch eerst op de makkelijke 'via via' methode. Als je gewoon aardig bent dan zul je nooit hard op je bek gaan .... nou ja er lopen vast wel wat wijven rond die iets te veel ego hebben maar ja die zijn gewoon zielig en oppervlakkig (lees: wat zij zeggen heeft geen enkele waarde). Je moet nu realiseren dat je in een visuele cirkel zit waar je écht uit moet. Daarnaast moet je gaan begrijpen dat mensen (vrouwen) je niet kunnen deren.

Voorbeeld: stel het ergste geval voor....jij stapt op een meisje af die jou alleen maar voor de gein heeft lopen uitdagen, jij stapt op haar af (voor de allereerste keer in je leven) je denkt dat dit low-risc is. Vervolgens maakt ze je helemaal af (maakt niet uit wat je zegt) dat iemand als jou totaal geen kans maakt bij iemand als jou. Je grote angst toch? Maar zeg eens...wie moet nu eigenlijk met de staart tussen de benen weglopen? Dat arrogante, kutwijf (lees: veel ego weinig hart)? Of jij met je goede bedoelingen die voor een ander wel risico wil nemen (lees: weinig ego groot hart?). Je hoeft je pas te schamen als je het niet voor jezelf opneemt en haar oordeel accepteerd als waarheid.

Kijk je moet niet luisteren naar al die mannen die op vrouwen af durven te stappen omdat ze een groot ego hebben opgebouwd (c.q. hebben verzonnen) en dus ook arrogant zijn. Die vinden daardoor dus vrouwen die ook zo zijn, en die zijn dan samen lekker oppervlakkig bezig (die tellen ook met hoeveel mensen ze gehad hebben om zo hun ego nog verder uit te bouwen). Als je je ego loslaat en je kwetsbaar opstelt dan ben je pas een groot mens, dan heb je pas echt respect voor jezelf en kunnen mensen je niet deren. Zoek iemand die lief is en je houd er sowieso een goede vriend aan over!

Let wel op dat je nu niet meteen heel erg serieus wordt, je moet ook gewoon lol hebben. Want er zijn wel valkuilen:
- Je kunt bij je te veel gaan vastklampen aan je eerste vriendin (en dus een te serieuse relatie ontwikkelen voor je leeftijd)
- Je kunt leuke meiden ontmoeten waar je uiteindelijk alleen vrienden mee bent.

Kies voor jezelf en laat soms merken dat je een tokus hebt (niet te letterlijk nemen want dan rennen ze weg). Het toverwoord is: "date". Laten merken dat je op die manier geinteresseerd bent. En als je ze neukbaar vindt maar verder niets dan kun je dat zeggen! Dat laatste ook niet te letterlijk nemen maar iets zeggen van: ik wil je nu gaan zoenen maar dat zou dan alleen zijn uit lust (vanuit zoenen kun je op de tast kijken hoe ver je kunt gaan...dat merk je vanzelf wel).

dus leermoment is: slechter dan nu kan het niet worden.

(ergens zou ik willen dat ik dit bericht naar mezelf kon sturen toen ik 14-19 was, en verder kun je deze wijsheid natuurlijk veel breder toepassen)

pi_13308502
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 13:26 schreef seweso het volgende:
Kijk je moet niet luisteren naar al die mannen die op vrouwen af durven te stappen omdat ze een groot ego hebben opgebouwd (c.q. hebben verzonnen) en dus ook arrogant zijn. Die vinden daardoor dus vrouwen die ook zo zijn, en die zijn dan samen lekker oppervlakkig bezig (die tellen ook met hoeveel mensen ze gehad hebben om zo hun ego nog verder uit te bouwen). Als je je ego loslaat en je kwetsbaar opstelt dan ben je pas een groot mens, dan heb je pas echt respect voor jezelf en kunnen mensen je niet deren. Zoek iemand die lief is en je houd er sowieso een goede vriend aan over!

Let wel op dat je nu niet meteen heel erg serieus wordt, je moet ook gewoon lol hebben. Want er zijn wel valkuilen:
- Je kunt bij je te veel gaan vastklampen aan je eerste vriendin (en dus een te serieuse relatie ontwikkelen voor je leeftijd)
- Je kunt leuke meiden ontmoeten waar je uiteindelijk alleen vrienden mee bent.

Kies voor jezelf en laat soms merken dat je een tokus hebt (niet te letterlijk nemen want dan rennen ze weg). Het toverwoord is: "date". Laten merken dat je op die manier geinteresseerd bent. En als je ze neukbaar vindt maar verder niets dan kun je dat zeggen! Dat laatste ook niet te letterlijk nemen maar iets zeggen van: ik wil je nu gaan zoenen maar dat zou dan alleen zijn uit lust (vanuit zoenen kun je op de tast kijken hoe ver je kunt gaan...dat merk je vanzelf wel).

dus leermoment is: slechter dan nu kan het niet worden.

(ergens zou ik willen dat ik dit bericht naar mezelf kon sturen toen ik 14-19 was, en verder kun je deze wijsheid natuurlijk veel breder toepassen)

je praat wijse shit man, had ik dit maar gelezen back in the dayz toen ik nog een pubertje was. Je moet dingen nooit al te serieus nemen en zeker niet als het je eerste relatie is... eerst afwachten hoe de dingen verlopen en daarna pas de keuze maken of je er volledig voor wilt gaan of niet, en ook kijken of je partner daar ook zo over denkt. smooth words en ik sluit me bij je aan wat je zegt over oppervlakkigheid van veel ladies...
  maandag 22 september 2003 @ 00:56:03 #43
33562 AMDFreak
Intel is zo...
pi_13349865
Ik herken je volledig... alleen ik was toen 16 toen ik zo dacht als jij!
Ik zat op me 16de verjaardag echt met me gedachten van.. je hebt nog steeds niet gezoend... en zei ook vaak, dit jaar ga je zoenen bla bla bla.

nahja, ging begin dit jaar voor het eerst uit enzo, vond het echt fantastisch allemaal leuke meiden enz.. ging toen altijd met een groepje uit. Totdat een paar maten van me ook met een stel vriendinnen van hun ging ik ook mee. Uiteindelijk met 1 van de meisjes voor het eerst gezoend. Maar als snel bleek dat het niks voor mij was. Maar het heeft me wel veel meer zelf vertrouwen gegeven. Ben toen een week later weer uitgegaan.. ja hoor.. weer een meisje gezoend *zelf achter aan gegaan*

Later via msn een meisje leren kennen gewoon afgesproken in de discotheek. Ze zag er niet verkeerd uit dus met haar ff gezoend, en toen leerde ik haar vriendinnen kennen *ze had echt leuke vriendinnen* en toen ben ik maar met die vriedinnen ermee vandoor gegaan omdat ik op haar veel verliefder was. En heb nu ook echt een relatie met haar van 1 maand.. maargoed..

Maar wat ik me wel een beetje afvraag, gaan jou vrienden niet met meisjes om dan? Gaan ze nooit mee met hun uit?

Owja, zorg ook voor een lekker luchie!! Werkt ook erg goed, zeker als een meisje je leuk vind, gaan ze zeggen: Ik ruik je nog steeds enz... voelt goed.. Als jij helemaal naar zweet ruikt enzo, kan ik die meisjes wel begrijpen *nofi*

pi_13350238
quote:

(heel verhaal)

Same...maar dan bijna 23..altijd leuk zon enorm gebrek aan zelfvertrouwen
pi_13350762
Zweet lucht is juist lekker! Anders is 't soieso mijn type niet
[b]Fuck Off, ######## ##### #####![/b]
pi_13350940
Ik las (ben écht té lui om nu te gaan quoten) dat je 'te dronken bent in de discotheek'??
Euuuhmm doe dat anders niet!Wie valt er nou op iemand die té dronken is om uit zn ogen te kijken!?!?!
pi_13351155
ja mijn vrienden gaan wel eens met meiden uit maar die ken ik dus niet en die tonen meestal ook vrij weinig intresse in mij.
Zal ook wel vooral komen omdat ik haast niets zeg
kweet het het is zooooow stom maar ik weet gewoon niet wat te zeggen.

Ik heb nu vaker gechat met die meid van lycos en gister paar foto's van mij naar haar gestuurd.
Wacht nog op een reaktie.
Maar als ik iets met haar afspreek zal het wel zo zijn van ja je bent in het egt heel anders dan op internet bla bla bla.
Nja ik moet ook wel een beetje vertrouwen in mezelf hebben ik ga d'r vanuit dat het toppie word natuurlijk

Maar ik voel me de laatste tijd veel beter zal ongetwijveld door die meid van lycos komen want ik zit regelmatig laggend achter de pc als ik met haar praat.
Ik ben alleen zo bang dat ik nog verder zak als het niets wordt tussen ons.

Maar anyways thxs voor al jullie replies

Sine Virtus, Sine Laus
pi_13371333
quote:
Op maandag 22 september 2003 02:46 schreef Drakire het volgende:

Verhaal...

Dat heb ik nou dus precies hetzelfde, en ik zit dus heel erg te twijfelen, wel of niet meeten..gesprekken op msn zijn altijd super leuk, maar ik ben gewoon zwaar bang dat ze totaal gaat afknappen op mn uiterlijk want daar ben ik zelf dus altijd heel erg onzeker over

Hoewel ik wel denk dat ik t toch gewoon ga doen..

pi_13372101
quote:
Op maandag 22 september 2003 22:18 schreef PurifieR het volgende:

[..]

Dat heb ik nou dus precies hetzelfde, en ik zit dus heel erg te twijfelen, wel of niet meeten..gesprekken op msn zijn altijd super leuk, maar ik ben gewoon zwaar bang dat ze totaal gaat afknappen op mn uiterlijk want daar ben ik zelf dus altijd heel erg onzeker over

Hoewel ik wel denk dat ik t toch gewoon ga doen..

Heb je wel foto's naar elkaar toe gestuurd dan??
Ik heb namelijk mijn foto's naar haar gestuurd en nu lijkt ze ineens niet meer te reageren op m'n e-mail.
Nja er is pas 1 dag voorbij ik hoop wel dat ze reageert ookal is het negatief anders is het echt flauw als ze helemaal niets meer van haar laat horen.

[Dit bericht is gewijzigd door Drakire op 22-09-2003 22:44]

Sine Virtus, Sine Laus
pi_13372113
[edit] sry dubbelpost [\edit]
Sine Virtus, Sine Laus
pi_13373566
quote:
Op maandag 22 september 2003 22:42 schreef Drakire het volgende:

[..]

Ik heb namelijk mijn foto's naar haar gestuurd en nu lijkt ze ineens niet meer te reageren op m'n e-mail.
Nja er is pas 1 dag voorbij ik hoop wel dat ze reageert ookal is het negatief anders is het echt flauw als ze helemaal niets meer van haar laat horen.

(K*T internet hier, kan me hele reactie overtypen)
Yups, en de mailtjes en msn gesprekkies bleven gewoon doorgaan..bij mij duurde t ook een paar dagen voor ik reactie kreeg op mn foto..dat kwam doordat ze op dat moment in Nieuw-Zeeland zat en t internetten daar wat moeilijker ging...dus als je nie meteen reactie krijgt, don't worry..dat zegt niks
Toen ze mij voor t eerst haar fotos doorstuurde reageerde ik dezelfde dag nog...alleen was die mail dus bij de mailserver ergens overleden zonder dat ik daar wat van wist...week later dus een boze mail van waarom ik nie op z'n minst ff had kunnen reageren

Je zult heus wel een reactie gaan krijgen hoor!

maandag 22 september 2003 @ 23:42:31 #52
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_13373920
quote:
Op maandag 22 september 2003 22:42 schreef Drakire het volgende:

[..]

Dat kan toch. Misschien heeft ze het wel druk ofzo. Zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was. En klamp je niet teveel aan die ene meid vast, vrouwen hebben dat door (hoe?? geen idee ) en dan ist meestal . Bovendien, als 't fout gaat zit je helemaal in de put.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_13374688
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:22 schreef hassanjassan het volgende:

en Axl ook, want op zijn website staant "heb even gedulT" ???

Stomme ***, als je depri bent is het laatste waar je op aangesproken wilt worden spelfouten, leer eens basispscyhologie mafkees.
  dinsdag 23 september 2003 @ 01:11:01 #54
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13375319
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 00:21 schreef pberends het volgende:
Stomme ***, als je depri bent is het laatste waar je op aangesproken wilt worden spelfouten, leer eens basispscyhologie mafkees.
Je klinkt niet depri, dus: 'basispsychologie'.
pi_13375352
Die taalcorrecties zijn ongetwijfeld zeer interessant voor de taalkundigen onder ons maar laten we even terug keren naar de wereld der levenden en ontopic blijven
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')