Je ik heb er ook al serieus over nagedacht om te stoppen met mijn opleiding maar ik heb wel een leuke klas leuke leerlingen leuke leraren alleen woont iedereen 50km verderop dus naar een dico met hun zit er ook niet in

Maar ik denk dat mijn probleem zoals iemand eerder heeft gezegd ook is dat ik te verlegen ben.
ik durf sommige dingen niet omdat ik ze nog nooit eerder heb gedaan en de eerste keer is altijd eng.
en als het mis gaat durf ik dus nooit meer zo'n actie te herhalen.
met mn vrienden durf ik wel de meest lompe acties uit te halen maar als er dan een meisje bij is dan lijkt het net of ik opgesloten zit.
en zeg ik ook haast niets meer.
ook op msn bijvoorbeeld dan durf ik juist heel veel te zeggen enz maar als ik iemand dan in het echt zie (meisje uit mn vorige klas als voorbeeld)
dan zegt je ja jij was dat helemaal niet op msn zo praat jij nooit.
ik ben dus gewoon bang om in real life iets te zeggen.
Mischien zit ik te vaak achter de computer oid???
in mijn huidige klas zitten dus ook van die echte nerds brilletje op enz je kent het wel.
maar die hebben dus ook al vriendinnnen gehad en hebben foto's in hun portemonee.
dan voel ik me dus knap lullig dat ik nog nooit een vriendin heb gehad want ik doe best wel m'n best om iemand te vinden.
en hun computeren alleen en lopen ineens iemand tegen het lijf.
en hoe belangrijk is het innerlijk als je kijkt naar een persoon want volgens mij zit de buitenkant bij mij wel goed maar de binnenkant niet.
en kijken meisjes dus ook echt meer naar het innerlijk dan uiterlijk?
Ik krijg morgen mijn webcam dan zal ik wel wat foto's posten dan kunnen jullie zelf oordelen en eventueel opmerkingen /tips geven.
Zo mijn hart is weer voor even gelucht ik ben blij dat dat hier kan anders was ik een bom vol opgekropte emoties.
Edit:ook zoiets slechts 4% van de mensen die hebben gereageerd tot aan deze post is vrouw (Mezelf niet meegerekent)
[Dit bericht is gewijzigd door Drakire op 17-09-2003 23:44]