Ik denk dat dit niks te maken heeft met flexibiliteit maar met sociale acceptatie en de daarbijhorende gedragsregels "Mannen doen het niet met elkaar"
Ik ben wel geen vrouw, maar ik kan als man zeggen dat ik van beide sekse opgewonden kan raken zowel lichamelijk als geestelijk.
Ik moet hierbij wel zeggen dat het makkelijker gaat bij vrouwen dan bij mannen.Ten eerst omdat ik gewoon hou van een mooi vrouwelijk lichaam. En als tweede omdat ik weet dat als ik dit zeg of doe waarschijnlijk ga uitgemaakt worden voor homo etc etc. je weet wel.
Dat houd me wel een beetje tegen om dit te doen .
Wat ik om me heen zie is dat het bi zijn of het vertonen van bi trekjes bij en vrouwen momenteel heel hot is (zou bijna zeggen in de mode), waardoor het dus sociaal gezien laagdrempeliger word voor vrouwen om hier mee te experimenteren en hun sexualiteit te ontdekken, en dus makkelijker om een flexibelere houding aan te nemen.
Maar waarom mag meisje X wel bi zijn of zo handelen en is dat lekker en leuk en als man X dat doet dan is het goor.
Ik denk dus dat sociaal gezien, het beter is geaccepteerd dat vrouwen bi zijn, waardoor het makkelijker is voor vrouwen om hiervoor uittekomen en ernaar te handelen. Als een man dit zou doen dan word het zowel door mannen als vrouwen afgekeurd.
Ik denk dat mannen en vrouwen dus in het algemeen liever 2 vrouwen zien zoenen dan 2 mannen die zoenen. Snap er niks van als die gasten lekker bezig zijn .... hmmm.... waarom niet ?