abonnement Unibet Coolblue
pi_13218672
En wie gaan er dit jaar nog meer naar Val Thorens? DE wintersportbestemming van europa?
Can I? could I? would I?
pi_13220009
Misschien kan je effe checken op het Val Thorens Forum. Daar hebben ze het al over de komende wintersport vakantie.

http://www.valtho.tk
Of klik hier om meteen naar het topic getiteld "Wie Gaat Waar Naar Toe?, (En wie heeft er al geboekt)" te gaan.

Niet als spam bedoeld ofzo hoor, je kan natuurlijk ook gewoon op Fok blijven zitten...

Kick at the darkness until it bleeds light
  dinsdag 23 september 2003 @ 19:17:38 #3
54621 sexy_beast
total confusion !!!!
pi_13392012
wtf !!
mijn topic word gesloten om een zelfde topic als de mijne alleen dan 1 dag nieuwer
mja... ikke dus eind januari
A homeboy, a hippy and a funky dredd
pi_13392044
We zitten nog te twijfelen, is het duur daar?
pi_13393036
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 19:18 schreef frankthetank het volgende:
We zitten nog te twijfelen, is het duur daar?
wij gaan met oudennieuw, iets van 350 euro inc skipas
Can I? could I? would I?
  donderdag 25 september 2003 @ 18:25:55 #6
9485 A-wing
90 % of everything is crap.
pi_13440373
Ik ga waarschijnlijk ook weer net als 2 jaar geleden naar Valto. Wij gingen toen met Husk (best wel naaiers trouwens, je wordt eerst 8 uur in een sporthal gestouwd voor je in je appartement kan) en dat was vrij goedkoop. Dit jaar ongeveer 300 euro, lees ik net in hun wintergids.

Alleen jammer dat appartementengebouw Alti Neige niet meer in hun pakket zit. Je kon daar zo goed spaghetti uit het raam pleuren

Hoe zit het met de bars trouwens? Wij gingen meestal naar Le monde en Malaysia, maar die zijn best duur

I'll just sit an' grin, money will role right in... | At last we will reveal ourselves to the Jedi. At last we will have revenge.
  maandag 20 oktober 2003 @ 14:10:35 #7
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_14005556
Ga 14 feb. voor het eerst naar Val Thorens met 6 man
Heb er echt zin in!!! Wintersportkriebels

Vorig jaar begin feb. in Les Deux Alpes, daar waren we met Do-It (Do It Lekker Self ) Die naaiers zetten je 's ochtends af in een dalletje, mag je met je tassen, ski's én schoenen naar boven sjouwen. En dan mag je pas om 5 uur je appartement in!
En wat denk je? Worden we door die Do-It gasten gewoon met z'n vijfen in een 4 kamer appartement gestopt! Gewoon voor vijf man betaald, zit je in een 20 m2 hokje Dit jaar kon je niet met z'n vijfen naar hetzelfde hotel, alleen met 4 of 6

We hoorden ook van iedereen dat Husk van die naaiers waren. Dus een tip voor iedereen die een beetje kwaliteit wil, ga NOOIT met Husk of Do-It

Nu gaan we lekker met GoGo tours, wie gaat er nog meer op 14 feb.?

[Dit bericht is gewijzigd door I_are_Rudeboy op 20-10-2003 14:13]

Fingerbang... BANG! BANG!
  FOK!fotograaf maandag 20 oktober 2003 @ 14:11:02 #8
17893 Forno
pi_14005563
Ik ben vorig jaar in Val Thorens geweest.

Heerlijk lange afdalingen en lastige boekels (die ik niet aan kan) Een nadeel is de drukte in het hoogseizoen, je staat langer in de rij dan op de piste.

  maandag 20 oktober 2003 @ 14:11:26 #9
58439 OveRLoaD
Blah Blah Blah
pi_14005578
http://www.valthorens.com/gb/gb-webcams.asp#


kan je een aantal webcams bekijken, zo te zien ligt er al sneeuw !!!

  maandag 20 oktober 2003 @ 14:15:22 #10
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_14005678
Oh ja, klein vraagje; hoe is het uitgaan daar eigenlijk?
En dan bedoel ik niet het "echte" apres-skiën, maar gewoon 's avonds.

Want wij zijn er nog nooit geweest, en dan is het toch handig als je een beetje weet waar je heen moet

Fingerbang... BANG! BANG!
pi_14008149
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Oh ja, klein vraagje; hoe is het uitgaan daar eigenlijk?
En dan bedoel ik niet het "echte" apres-skiën, maar gewoon 's avonds.

Want wij zijn er nog nooit geweest, en dan is het toch handig als je een beetje weet waar je heen moet


Het uitgaan is er top , alleen ga niet naar die yorin bar. Echt te fout is dat, daar lopen ook blonde bimbo's voor te proppen. Le monde is het leukste denk ik. Malaysia is ook wel leuk, maar daar zitten vooral de fransen.
Can I? could I? would I?
  maandag 20 oktober 2003 @ 16:00:15 #12
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_14008439
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:49 schreef Can_I_kick_it het volgende:

[..]

Het uitgaan is er top , alleen ga niet naar die yorin bar. Echt te fout is dat, daar lopen ook blonde bimbo's voor te proppen. Le monde is het leukste denk ik. Malaysia is ook wel leuk, maar daar zitten vooral de fransen.


Vorig jaar in Les Deyx Alpes zaten we ook altijd in "Le Monde", maar die was dus toen net overgenomen door de Yorin. Tsja... was wel een beetje fout, maar altijd nog 10x gezelliger dan de disco die even verderop zat.

Maar ik zal Le Monde en Malaysia wel onthouden

Fingerbang... BANG! BANG!
  maandag 20 oktober 2003 @ 20:15:46 #13
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_14014723
Gaan er nou echt zo weinig Fok!kers naar Val Thorens dit wintersportseizoen
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_14014894
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Gaan er nou echt zo weinig Fok!kers naar Val Thorens dit wintersportseizoen
Ik snap het ook niet. Valtho is DE wintersportplaats van europa, er moeten toch echt meer lui heengaan dan wat zich hier laat zien. Ben je er met oud en nieuw? Dat is daar echt geweldig, engelse wijven die echt helemaal lam rondlopen daar, en honderden mensen die op straat aan het feesten zijn, en natuurlijk massale sneeuwbalgevechten. Echt geweldig! Oud en nieuw wordt dit jaar extra groot gevierd omdat valtho nu 30 jaar bestaat
Can I? could I? would I?
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:11:25 #15
31568 Solane
Het blijft niet zoals het is..
pi_14016211
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Gaan er nou echt zo weinig Fok!kers naar Val Thorens dit wintersportseizoen
Als jij betaald wil ik wel met met 6 jongens!!
  maandag 20 oktober 2003 @ 23:38:05 #16
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_14020752
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:21 schreef Can_I_kick_it het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. Valtho is DE wintersportplaats van europa, er moeten toch echt meer lui heengaan dan wat zich hier laat zien. Ben je er met oud en nieuw? Dat is daar echt geweldig, engelse wijven die echt helemaal lam rondlopen daar, en honderden mensen die op straat aan het feesten zijn, en natuurlijk massale sneeuwbalgevechten. Echt geweldig! Oud en nieuw wordt dit jaar extra groot gevierd omdat valtho nu 30 jaar bestaat


Dat klinkt wel geweldig ja Maar ik ga er helaas niet met nieuwjaar heen . Maarja, halverwege februari zal het ook wel gezellig worden.
Die dronken meiden lopen er altijd wel rond, en sneeuwballen gevechten zullen blijven bestaan [zolang er sneeuw ligt natuurlijk ]
Fingerbang... BANG! BANG!
  maandag 20 oktober 2003 @ 23:38:46 #17
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_14020775
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:11 schreef Solane het volgende:

[..]

Als jij betaald wil ik wel met met 6 jongens!!


JIj altijd Solane

Denk je dat je in m'n koffer pas?

Fingerbang... BANG! BANG!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 09:23:35 #18
54621 sexy_beast
total confusion !!!!
pi_14023843
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:49 schreef Can_I_kick_it het volgende:

[..]

Het uitgaan is er top , alleen ga niet naar die yorin bar. Echt te fout is dat, daar lopen ook blonde bimbo's voor te proppen. Le monde is het leukste denk ik. Malaysia is ook wel leuk, maar daar zitten vooral de fransen.


nee man
ik ben steeds daar heen gegaan en ik heb de dikste pret gehad in de yorin bar
A homeboy, a hippy and a funky dredd
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 14:34:04 #19
58837 Zsa
A-Chanti :)
pi_14031422
Val Thorens is echt helemaal geweldig... Ben er vorig jaar voor het eerst geweest, maar ga dit jaar helaas niet...
Pistes zijn erg mooi en ook niet al te druk..
De apres-ski is heel anders als in Oostenrijk, daar begin je al smiddags met feesten en in Frankrijk komt alles savonds pas op gang.. De Yorin-bar vond ik altijd wel gezellig, alleen enorm druk en iets jonger publiek als in Le Monde.. Daarna gingen wij soms nog ff door in de Blue Mountain.. Leuke discotheek..
Val Thorens is echt een aanrader!
From the start Most every heart That's ever broken Was because There always was A man to blame....
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 20:18:39 #20
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_14038494
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:34 schreef Zsa het volgende:
Val Thorens is echt helemaal geweldig... Ben er vorig jaar voor het eerst geweest, maar ga dit jaar helaas niet...
Pistes zijn erg mooi en ook niet al te druk..
De apres-ski is heel anders als in Oostenrijk, daar begin je al smiddags met feesten en in Frankrijk komt alles savonds pas op gang.. De Yorin-bar vond ik altijd wel gezellig, alleen enorm druk en iets jonger publiek als in Le Monde.. Daarna gingen wij soms nog ff door in de Blue Mountain.. Leuke discotheek..
Val Thorens is echt een aanrader!
Oooh, was jij er vorig jaar ook? Toen zat ik in Les Deux Alpes
Ik zal de Yorin Bar, Le Monde en de Blue Mountain wel even noteren! En je krijg het wel te horen als het niets is! Hou jou aansprakelijk

Ik vind het uitgaan in Frankrijk wel leuk hoor. Ik was 2x in Oostenrijk geweest, maar daar was ik met school, dus niet écht uitgeweest
Maar vorig jaar dus naar Frankrijk, en dan gewoon lekker in het appartementje zitten na het skiën, en dan 's avonds lekker met z'n 5en uit. Vond het wel goed

Maare... als je meemoet, altijd nog plaats in m'n koffer

Fingerbang... BANG! BANG!
pi_14060267
ik ga er volgend jaar heen van 24 tot 31 januarie
heb er nu al zin in
  woensdag 22 oktober 2003 @ 23:03:26 #22
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_14066654
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 19:23 schreef Broodjepoep het volgende:
ik ga er volgend jaar heen van 24 tot 31 januarie
heb er nu al zin in
Dan loop ik je mis Ik ga pas 2 weken nadat je terug ben. Dan kun je me mooi vertellen hoe het was, en in welke kroeg ik moet wezen
Open tegen die tijd maar een topic over hoe Val Thorens was, dan vind ik het wel
Veel plezier daar! Enne... laat wat sneeuw voor ons over
Fingerbang... BANG! BANG!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 12:23:09 #23
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_14076372
Ik ga ook naar Val Thorens...
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 22:35 schreef XL het volgende:

Val Thorens dan... ik weet het niet, ben er nog nooit geweest maar vrees dat het niks voor mij is. In mijn ogen staat het gelijk aan een superieure infrastructuur met alle nadelen van dien. Idioot hoge prijzen, het meest verschrikkelijk type tourist, een overdaad aan tief-schnee-trashers. Het gebied is klein (140 km). De uitbreiding naar Trois Vallees lijkt op basis van kaartlezen oninteressant, het gebied is dan veel te uitgestrekt. Je bent hele dagen onderweg als je ergens naartoe wil. Je zou eigenlijk een pas moeten hebben voor alleen Val Tho en Les Menuires, dan heb je zat kilometers in 1 mooie vallei. Dan heb je ook kans dat het te betalen is, nu lijkt die uitbreiding mij zijn geld niet waard. Op de kaartjes lijken er mooie stukken off-piste mogelijk bij La Norma, maar om daar vanuit Val Thorens te komen. Dan moet je al bijna weer terug omdat de liften sluiten....

Ik denk dat ik, in tegenstelling tot mijn vrienden, geen grote pas koop, maar lessen ga nemen voor dat geld. Bij les op hoog niveau kan de leraar het gebied laten zien zoals het bedoeld is, ontmoet je nog makkelijker andere interessante snowboarders en kan ik mijn techniek nog beter bijschaven....


Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 23 oktober 2003 @ 13:45:26 #24
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_14078291
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 12:23 schreef XL het volgende:
Ik ga ook naar Val Thorens...
[..]
Wij gaan gewoon boeken bij een reisbureau, daar zit alles bij inbegrepen. Is iets van 400 euro ofzo...voor 8 dagen. Met een ski-pas voor 6 dagen, dus ik denk niet dat ik dan een pas heb voor het hele gebied -omdat jij zeg dat het zo duur is- al dacht ik wel dat er zoiets in stond
Moet ik even nakijken.
Fingerbang... BANG! BANG!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 17:27:11 #25
58837 Zsa
A-Chanti :)
pi_14084130
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:18 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Oooh, was jij er vorig jaar ook? Toen zat ik in Les Deux Alpes
Ik zal de Yorin Bar, Le Monde en de Blue Mountain wel even noteren! En je krijg het wel te horen als het niets is! Hou jou aansprakelijk

Ik vind het uitgaan in Frankrijk wel leuk hoor. Ik was 2x in Oostenrijk geweest, maar daar was ik met school, dus niet écht uitgeweest
Maar vorig jaar dus naar Frankrijk, en dan gewoon lekker in het appartementje zitten na het skiën, en dan 's avonds lekker met z'n 5en uit. Vond het wel goed

Maare... als je meemoet, altijd nog plaats in m'n koffer


Nou als dat mogelijk is... Graag!
From the start Most every heart That's ever broken Was because There always was A man to blame....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')