abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 15 september 2003 @ 22:11:04 #1
66168 Phoentje_en_Dago
Eiland Powerrrrrrrr...........
pi_13193710
Hallo! Welkom op Fok!Eiland!

De man en de vrouw achter de balie kijken je vriendelijk aan. "Waar ben ik nu toch weer terecht gekomen?" vraag je je af.

Dit is dus Fok!Eiland. Een eiland in het midden van een oceaan, ver van "het vaste land" vandaan. Het Eiland is oneindig groot, met uitgestrekte wouden, bergen, moerassen en ijsvlaktes. Maar het is ook klein genoeg om "even" naar de andere kant van het Eiland te wandelen. Jij bepaalt - samen met de andere Eilanders natuurlijk - hoe het er hier uit ziet!

"Hey dat klinkt goed. Maar gebeurt er hier ook nog wat, of..."

Natuurlijk! Er lopen hier een aantal soorten topics: de slowchat topics, de non-fantasy verhalen en de fantasy verhalen. Inmiddels is het Eiland ook uitgebreid met wat serieuzere topics waarin we met elkaar aan "fantasy" gerelateerde onderwerpen bespreken. Hier wordt dus niet in verhalende vorm gepost, maar het is ook niet de bedoeling dat ze in een slow-chat veranderen!

De wàt?

Oké - iets meer uitleg is misschien handig. De schrijfstijl die wij op het Eiland hanteren is de verhalende vorm. Alleen in onze "slowchat- en discussie topics" mag daar vanaf worden geweken. Het beste voorbeeld hiervan is natuurlijk de "Prettig Gesprek" reeks. Hier kan je lekker met andere Eilanders kletsen over koetjes en kalfjes. Er zijn nog een paar andere slowchat topics zoals het Weltrusten en Goedemorgen topic en in zekere zin ook de Fantasy Tavern waar luchtig over Eilandse (?) Fantasy gepraat kan worden, maar dat merk je vanzelf! De non-fantasy verhalen zijn eigenlijk de basis van het Eiland. In het dorp staan diverse hotels, winkels, eetgelegenheden en uiteraard ook de woningen van vele eilanders. Alledaagse dingen met vaak een verrassende inhoud! In de fantasy verhalen worden avonturen beleefd door ridders, elfen, draken, dwergen enzo. Dit zijn vaak al lang lopende verhalen met vaak een serieuze insteek. Inlezen is hier meestal hoognodig.

Uh huh... En als ik nou ook mee wil doen? Kan dat?

Iedereen is welkom op het Eiland, dus jij ook! Je bent hier waarschijnlijk aangespoeld, of met het vliegtuig gekomen, of zomaar uit de lucht komen vallen... Het kan hier allemaal. Als je een plaats nodig hebt om te slapen, kan je altijd in één van de hotels die het Eiland rijk is binnen lopen. Als je je permanent op het Eiland wilt vestigen, kan je een topic openen met... Nou ja, met datgene dat jij wilt bijdragen aan het Eiland. Bedenk echter wel dat het openen van een topic een soort verplichting met zich meebrengt: 't is wel netjes als je het topic ook een tijdje bijhoudt. Als je een topic opent, zullen er zeker Eilanders even bij je komen kijken en meespelen in jouw verhaal. Het is dan toch sneu als jij je na drie posts nooit meer laat zien! Niet alleen voor jou, maar ook voor de andere eilanders die net een leuk verhaal met jou topic in gedachte hadden.

Voor de fantasy verhalen geldt hetzelfde: bezint eer je begint. Met name in deze verhaallijnen gaat behoorlijk veel tijd zitten, dus denk er wel goed over na. Je kan natuurlijk ook meespelen in al lopende verhalen. Lees je dan eerst een beetje in, of post even in The Fantasy Tavern. Dat is het slowchat topic waar de fantasy Eilanders met elkaar kletsen en daar zal je zeker verder geholpen worden!

En nog iets: hou er rekening mee dat het even kan duren voordat er iemand reageert op jouw post! We zijn nu eenmaal niet allemaal tegelijk op het Eiland...

Oké - zijn er nog speciale Eiland regels hier?

Nou, je moet natuurlijk wel een beetje respect hebben voor de andere users hier. Je kan niet een ander doodmaken bijvoorbeeld. Dat noemen we "god modding" en dat mag dus niet. Ook willen we graag dat je on-topic blijft. Off-topic reacties zullen worden gewijzigd of desnoods verwijderd. En overal in verhalende vorm schrijven natuurlijk. Kletsen over het echte leven kan in de slow-chat topics: Prettig Gesprek (lekker kletsen over van-alles-en-nog-wat), Weltrusten & Goedemorgen (naam spreekt voor zich) en The Fantasy Tavern (kletsen over de fantasy verhalen). Verder zijn er nog een paar "discussie topics" waar uiteraard niet in de verhalende vorm wordt geschreven.

Zijn er nog leuke/interessante/boeiende topics die ik door kan lezen?

Je zou even in dit topic kunnen kijken: vertel me je verhaal
Een groot aantal Eilanders heeft zich hier voorgesteld, zodat je alvast een indruk hebt van wat voor personages er hier rondhangen. En hier hebben een aantal fantasy Eilanders uitgebreid hun character beschreven.

Het Goedemorgen en Welterusten op het Fok!Eiland is een typische Eiland traditie. 's Ochtends komen we hier binnen en 's avonds gaan we weer weg. Dat is geen verplichting, natuurlijk, maar - sja - waarom zou je wel "goedemorgen" zeggen tegen je collega's maar niet tegen je mede-Eilanders waar je lief en leed met deelt?

Ook een echt Eilands topic is FokEiland Verjaardagskalender - Deel 5 Dit is de plaats waar wij elkaar feliciteren (of troosten) als we weer een jaar ouder geworden zijn. Niet iedereen die op de lijst staat, post nog actief op het Eiland, maar ja... "eens een Eilander, altijd een Eilander"!!

Om een beetje een idee te krijgen van het wel en wee op het Eiland, hebben we hier een paar aanraders voor je:
- VTC 14 : Voor al uw vrijetijdsdingetjes
- Het Kasteel van Lord Dreamer Deel 4
- Het Hotel en Marlo's ranjaijspaleis Deel II en Fok! Hilton Hotel
- Chaos Mountain
- FC FOK # 24: (bijna) Winterstop


Geen leuk topic, maar wel handig is het [FB] FokEiland Klachtenbureau 4. Als je ziet dat er iemand off-topic in jouw verhaal ziet posten, reageer daar dan niet op in de thread, maar meldt het in het Klachtenbureau. De moderatoren zien het dan meteen als ze on line zijn en kunnen er dan op reageren. Met andere klachten en opmerkingen kan je hier uiteraard ook terecht.

Oooooh leuk. Trouwens, is er ook een Eiland IRC-channel?
Uiteraard. De Eilanders gaan mee met de tijd en zitten dus ook naast het forum te chatten via IRC. Op irc.fok.nl bestaat al geruime tijd het channel #fokeiland waar eilanders elkaar ontmoeten.
Als je je nu afvraagd wat IRC is of hoe je er moet komen, dan raden we je aan [irc] #fok FAQ even te lezen en dan voor elek #fok #fokeiland denken.

Aha! Jullie hebben hier dus ook mods?

Ja. Dagobert en Phoenixx zijn de moderators van dit forum. Zij spelen gewoon in verhaallijnen, maar zijn daarbuiten ook de waakhonden van het Eiland. Je kan ze bereiken via Dagobert@fok.nl en Phoenixx@fok.nl - en via msn en icq natuurlijk. Kijk hiervoor even hier (Dagobert) en hier (Phoenixx).

Nog één ding: er zit geen slotje op deze FAQ en ik kan dus gewoon reageren?

Dat klopt! We hebben hierboven al een aantal vragen beantwoord, maar misschien nog niet de vraag waar jij nu nog mee zit. Die vraag kan je hier dus gewoon stellen en dan kunnen Dagobert, Phoenixx, of één van de andere Eilanders die hier toevallig langsloopt die voor je beantwoorden. Handig toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Phoenixx op 08-01-2004 00:04]

We Rule !
  dinsdag 16 september 2003 @ 10:32:58 #2
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13201899
* magneet komt de wegwijzer binnen en hangt een poster op dat er iedere avond feest is in het VTC met muziek en natuurlijk karaoke.


Dago & phoen nogmaals het is een superfaq geworden!

pi_13225799
Hallo
Ik ben sindskort weer op het eiland en nu vraag ik me af waar het Reklame Bureau is? Kunnen jullie mij helpen?
[14.gif]
  dinsdag 16 september 2003 @ 23:55:30 #4
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13225966
* Dagobert zoekt wat kaartenbakken door en komt uiteindelijk met een dik boek weer naar de toonbank.

Ja...ja...* mompelt hij. Er waren inderdaad ooit een reclame bureau's, maar geen enkele staat niet meer in mijn actuele lijst met bedrijven die hier op het eiland zijn. Waarschijnlijk zijn ze non-actief of zelfs gesloten.

Je zult dus zelf wat moeten regelen om jereclame voor elkaar te krijgen. Misschien dat je zelf watcreativiteit heeft om zoiets te regelen? Of ga anders een bij Magneet langs, die heeft onlangs zijn VTC geopend en weet vast wel een adresje als hij je niet al zelf kan helpen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 17-09-2003 13:25]

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13229591
Algemeen wegwijzervoorstel

Kunnen we elkaar op het eiland alsjeblieft blijven tutoyeren?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 17 september 2003 @ 09:56:02 #6
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13229635
quote:
Op woensdag 17 september 2003 09:53 schreef Faat het volgende:
Algemeen wegwijzervoorstel

Kunnen we elkaar op het eiland alsjeblieft blijven tutoyeren?


check! behalve als het duidelijk iemand is die een u nodig heeft.
pi_13247811
Kan ik hier een eigen eiland beginnen?
  woensdag 17 september 2003 @ 21:42:53 #8
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_13247928
Hoi Castro!

Het Fok! Eiland is van ons allemaal, dus sorry - het Eiland mag je niet overnemen. Máár: naar het schijnt liggen er hier voor de kust nog een aantal kleine, onbewoonde eilandjes. Ik zou zeggen: ga op expeditie en kijk of je zo'n eilandje kan vinden...

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  donderdag 18 september 2003 @ 09:19:11 #9
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13255553
wat is het nummer van Guusie ik kan het niet vinden

kan maar 1 politiebureau vinden en dat zit op slot, iemand een idee

pi_13255683
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  donderdag 18 september 2003 @ 09:34:12 #11
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13255773
thanx
  donderdag 18 september 2003 @ 18:47:52 #12
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_13270071
Ik vroeg mij af (ik zag niets in de search) of er al en een fotowinkel is en zo ja of die nog actief is?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  donderdag 18 september 2003 @ 19:07:11 #13
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_13270559
Een Fotowinkel.... een fotowinkel..... hmmmmmmmmmm....
Fotowinkel.....

* Phoenixx bladert door het FOK!eiland Kamer van Koophandel om te zien of er al eens een fotowinkel op het Eiland is geopend.

Ehm... nee portier. Zover ik kan zien is er nog geen Fotowinkel op het Eiland. Begrijp ik hier uit dat u erin geïnteresseerd bent een dergelijke zaak te openen? Want dan kom ik graag even bij je kijken!

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  donderdag 18 september 2003 @ 19:21:52 #14
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_13270926
Inderdaad heb ik interesse . Ik zal de opening goed voorbereiden, dus misschien zal het nog even op zich wachten, maar ter zijner tijd bent u uiteraard altijd welkom en zal ik mij ook direct inschrijven bij de Kamer van Koophandel.

Bedankt voor de moeite .

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  donderdag 18 september 2003 @ 19:36:57 #15
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_13271317
Ho! Ho!
Wat ziet mijn oog daar?
Ellufie heeft een fotowinkel geopend!
Ellufies Fotowinkel

* Zuchtend smijt ze het handelsregister opzij. Verouderd...

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  donderdag 18 september 2003 @ 19:46:39 #16
68210 Theofiel
Stofzuiger kopen??
pi_13271544
* theofiel komt het wegwijzertopic binnengelopen.

Hallo, ik heb een mooi handeltje stofzuigers te koop is er iemand geinterresseerd hier in dit mooie plaatsje in stofzuigers?

* en theofiel begint een stofzuiger uit te pakken om een demonstratie te geven

Ik zal meteen maar even een demonstratie geven voor U

Handelaar in alles waar handel in zit
  donderdag 18 september 2003 @ 20:01:01 #17
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_13271881
Hmm, dat compliceert de boel, maar ik zie dat ze geen daadwerkelijke winkel heeft opgezet, maar alleen fotografeert. Als ik de fotowinkel opstart, wil ik best met haar samenwerken. Dan heeft zij ook meteen een onderkomen voor haar fotografiewerkzaamheden!
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  donderdag 18 september 2003 @ 20:04:59 #18
68210 Theofiel
Stofzuiger kopen??
pi_13271951
Niemand interesse? dan ga ik maar naar VTC 12 : Ontspanning & Sensatie
Handelaar in alles waar handel in zit
pi_13274473
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:46 schreef Theofiel het volgende:
* theofiel komt het wegwijzertopic binnengelopen.

Hallo, ik heb een mooi handeltje stofzuigers te koop is er iemand geinterresseerd hier in dit mooie plaatsje in stofzuigers?

* en theofiel begint een stofzuiger uit te pakken om een demonstratie te geven

Ik zal meteen maar even een demonstratie geven voor U


Begin een Tweede hands winkel
[14.gif]
  zaterdag 20 september 2003 @ 07:41:28 #20
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13307745
quote:
Op woensdag 17 september 2003 09:53 schreef Faat het volgende:
Kunnen we elkaar op het eiland alsjeblieft blijven tutoyeren?
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:07 schreef Phoenixx het volgende:
...... u ........
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:21 schreef portier het volgende:
....... u ........
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:46 schreef Theofiel het volgende:
....... U ........
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 20 september 2003 @ 09:41:59 #21
68210 Theofiel
Stofzuiger kopen??
pi_13308195
Ja sorry hoor maar wij salesmensen moeten gewoon de etiquette in de gaten houden en de spullen dus ook god prijzen
Handelaar in alles waar handel in zit
pi_13311148
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 07:41 schreef Faat het volgende:
[..]
Zeur niet .. Ik hou van je
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_13618522
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 07:41 schreef Faat het volgende:

Kunnen we elkaar op het eiland alsjeblieft blijven tutoyeren?


zijn ze hier eens beleefd is het ook weer niet goed
  maandag 6 oktober 2003 @ 00:22:24 #24
59648 Fruitje
Nail me: I scream. Do me: I Dr
pi_13679329
* Fruitje komt eens ff aangewaaid en begint vol enthousiasme:

Heeeee, hallo
Mag er ook melding gemaakt worden van Real Life role playing games?
Ik ben eens door mijn zus meegesleept naar zoiets.
Heb er een heel weekend als een NCP rondgelopen en dat was kicken!

Nou, mijn vraag was dus of ik daar een beetje reclame voor maken ?
t is nix commercieels, heel tof, niet echt duur alles speelt in stijl met speciale pakken en wapens en zo,
Er zijn verschillende speelstijlen zoals Fantasy, Midievel, Post Apocalypse enz enz.

Lijkt het jullie iets?

Oké, ik hoor/lees het dan wel...
Ltrzzzz


ltrs

* En daar waait ik weer weg

Als het fruitigste onder de fruitjes, het rotste onder de Rotte - Als ik jou zo bekijk dan baal ik elke keer weer dat mijn pa geen beeldhouwer was, gelukkig maakte mijn ma wel veel goed voor mij...
pi_13681370
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 00:22 schreef Fruitje het volgende:
* Fruitje komt eens ff aangewaaid en begint vol enthousiasme:

Heeeee, hallo
Mag er ook melding gemaakt worden van Real Life role playing games?
Ik ben eens door mijn zus meegesleept naar zoiets.
Heb er een heel weekend als een NCP rondgelopen en dat was kicken!

Nou, mijn vraag was dus of ik daar een beetje reclame voor maken ?
t is nix commercieels, heel tof, niet echt duur alles speelt in stijl met speciale pakken en wapens en zo,
Er zijn verschillende speelstijlen zoals Fantasy, Midievel, Post Apocalypse enz enz.

Lijkt het jullie iets?

Oké, ik hoor/lees het dan wel...
Ltrzzzz


ltrs

* En daar waait ik weer weg


Volgens mij moet het geen probleem zijn om daar een topic over te openen.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 6 oktober 2003 @ 08:14:12 #26
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13681388
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 08:09 schreef Werik het volgende:
Volgens mij moet het geen probleem zijn om daar een topic over te openen.
Ik vraag het me af eigenlijk, want reclame maken voor zoiets is toch ook een soort spam?

Volgens mij kunnen we beter even wachten Dago of Phoentje uit hun bedjes komen
voor het verlossende en juiste antwoord

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_13681407
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 08:14 schreef Faat het volgende:

[..]

Ik vraag het me af eigenlijk, want reclame maken voor zoiets is toch ook een soort spam?

Volgens mij kunnen we beter even wachten Dago of Phoentje uit hun bedjes komen
voor het verlossende en juiste antwoord


Real-live role playing op zich is net zoiets RPG. Op zichzelf geen reclame, tenzij de zaak natuurlijk vol wordt gespamt. Assie en Bar hebben het bijvoorbeeld ook wel gespeeld. Denk dat het een beetje ligt aan de precieze bedoeling van het topic. Discussieren over real-live role playing moet geen probleem zijn volgens mij.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 6 oktober 2003 @ 08:21:09 #28
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13681424
* Geeft Werik nog een bakkie koffie om wakker te worden

Ik las namelijk toch echt de volgende vraag:

quote:
Op maandag 6 oktober 2003 00:22 schreef Fruitje het volgende:
Nou, mijn vraag was dus of ik daar een beetje reclame voor maken ?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_13681442
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 08:21 schreef Faat het volgende:
* Geeft Werik nog een bakkie koffie om wakker te worden

Ik las namelijk toch echt de volgende vraag:
[..]


* Koffie aanneemt en flinke slok neemt

Ja, maar dat kan hij/zij ook bedoelen voor live-role playing op zich.

Ik kan toch ook neerzetten dat ik een topic wil maken waarin ik een beetje reclame maak voor RPG. Dan weet je verder ook niet welke kant het topic opgaat.

Maar je hebt wel gelijk. Dago en Phoentje moeten het maar zeggen.

-edit- * Nog maar een slok neemt Grmbl, spelfouten

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 6 oktober 2003 @ 13:22:50 #30
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13686935
Reclame hoeft niet zo van mij eigenlijk Je mag best es je verhaal kwijt (zoiets kan toch best in de tavern) maar om een heel promo topic te openen gaat me wat ver.

RPG spelen is natuurlijk welkom

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  woensdag 8 oktober 2003 @ 01:01:01 #31
59648 Fruitje
Nail me: I scream. Do me: I Dr
pi_13731263
* En daar is Fruitje, die inmiddels zijn laatste bak slurp koud achterover slaat, weer terug

Nou het zit zo:
Ik denk dat er ook inderdaad een aantal mensen zijn die dit RPG-ing ook in 'Real Life' wel eens mee willen maken, ouwe geldpotter

Het is niet zozeer een promo, maar wel reclame in de zin van:
"Als je het leuk vindt kan je eens op deze of gene site kijken" om er weer over te weten te komen..

Daar uit voort vloeit dan weer dat sommige mensen vragen hebben die niet zo 1, 2, 3 beantwoord worden door de site etc...
Nou die kunnen ze hier dan stellen of aan hun.

Het mooiste zou natuurlijk zijn dat FOK! uiteindelijk zelf eens een weekend gaat organiseren!
Maar dat ligt in het verschiet en hangt van vele factoren af natuurlijk.
Zo een organisatie is ook geen kattepis natuurlijk,
daar komt in feite een hele catering bij kijken en rekwesieten natuurlijk.

Toen ik meedeed gingen we voor de locatie zelfs naar NAMEN in Belgie en dat was dan op een of ander landgoed met een klein kasteel.

Zo een weekend kost ongeveer ¤ 50 ofzo all in, extra drank voor jezelf uiteraard. Maar goed, wijd al weer veel te veel uit, lol

* Fruitje schenkt zich ff een bak slootwater in

De intentie is dus om niet(-s) te spammen of een echte promo neer te knallen
maar wel de Eilanders erop te wijzen dat wat we hier met zijn allen doen in feite ook in het echt gespeeld wordt, en dat zo een ervaring best leuk kan zijn.
En waar kunnen deze eilanders dan terecht? Juist!
Bij ons, want wij (hier de eilanders) vermelden sites en/of organisaties die dit soort dingen ook organiseren...

En het gaat hier dan natuurlijk wel om organisaties die het niet uit winstbejag doen, maar omdat het hun hobby is en van daaruit ontstaan is...
Je weet wel, Die Hards worden ze ook wel genoemd, rofl

Oké dan, als er enige animo voor is, is het dan zinvol om middels een discussie het erover te gaan hebben of gaan we maar een topic starten of over het wie wat waar binnen gestelde grensen zoals reeds aangegeven?

* ik ga maar weer eens op zoek naar een bakkie pleur

Ma, hoe zit t met dat afwaswater?...

Als het fruitigste onder de fruitjes, het rotste onder de Rotte - Als ik jou zo bekijk dan baal ik elke keer weer dat mijn pa geen beeldhouwer was, gelukkig maakte mijn ma wel veel goed voor mij...
  woensdag 8 oktober 2003 @ 07:36:40 #32
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13732470
ik denk dat dat best in de tavern terecht kan, daar word er ook al over geluld als die mafketels weer eens een d&d avond hebben hier dus.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 17:00:57 #33
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13743935
Denk dat ik het wel met Magneet eens ben
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  woensdag 8 oktober 2003 @ 19:48:45 #34
59648 Fruitje
Nail me: I scream. Do me: I Dr
pi_13748051
* Fruitje komt vrolijk binnegehuppeld en zingt:" en datte we toffe jongens mogen wezen, dat zullen we weten"

Op naar de taverne lui! Waar? Nou hier maar naar toe dus.

* Ja ! En met zijn allen in polonaise gang achter elkaar aan!

Als het fruitigste onder de fruitjes, het rotste onder de Rotte - Als ik jou zo bekijk dan baal ik elke keer weer dat mijn pa geen beeldhouwer was, gelukkig maakte mijn ma wel veel goed voor mij...
pi_14064157
* _ManoWar_ komt met een brandende vraag binnenlopen

Hey Eiland-bestuur! Kan ik een eigen DnD-verhaal-topic openen of zijn hier regeltjes aan verbonden? Ik heb namelijk al een flink deel van een campaign klaar (dit ivm. kandidaatschap voor DM bij ons in de groep) en ik zou mijn ideen hier graag los willen laten!

* _ManoWar_ kijkt smekend naar Phoentje en Dagobert

There's no such thing as gravity. The earth sucks!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 10:35:56 #36
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_14073929
Lijkt me dat je altijd een nieuw verhaal op mag starten hoor, misschien wel even aangeven dat je liever niet hebt dat er anderen mee doen mocht je dat niet willen.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 17:58:41 #37
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_14084892
* Phoenixx smelt helemaal voor _ManoWar_'s smekende blik

Ajakkie - puppy eyes... daar kan ik helemaal niet tegen....

Iedereen mag hier een verhaal starten - geen enkel probleem!
Ik neem wel even aan dat je het begin van dit topic hebt gelezen en dus weet wat er hier zo'n beetje van je verwacht wordt, maar dat zit wel snor, dacht ik. Enne - zoals magneet al opmerkte: geef even aan in je verhaal of anderen ook "mee kunnen spelen" in je verhaal, of dat het een "read-only" topic wordt.

Waarschijnlijk overbodig te melden dat ik hoop dat je voor de eerste optie kiest...

Succes!

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_14141385
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:47 schreef Chen het volgende:
Hallo
Ik ben sindskort weer op het eiland en nu vraag ik me af waar het Reklame Bureau is? Kunnen jullie mij helpen?
Reclameburo C-Mercial

pi_14195261
* choppa komt binnen en begint verward maar tegen iedereen te vragen:
Weet u waar mijn kasteelte naartoe is?? U dan misschien?? Weet u het dan??
Kan iemand mij astublieft vertellen waar mijn kasteel naartoe is verhuisd??
Een paar dagen geleden stond ie er nog en was er nog een heel gevecht tussen tovenaars.... en nu kom ik na een drukke week weer terug op het eiland en mijn kasteeltje is weg.... en mijn weilandje ook..
Kan iemand mij vertellen waar ze zijn???
* radeloos gaat choppa maar op een stoeltje zitten tot hij van iemand antwoord krijgt
ChoppaTjoppaWhoppa :)
pi_14195413
* choppa krijgt ineeens een helder idee en rent weer naar buiten
BEDANKT! * riep hij nog snel naar de mensen die hem nog niet geholpen hadden
ChoppaTjoppaWhoppa :)
  woensdag 19 november 2003 @ 20:08:30 #41
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_14768206
choppa, als je op je naam klikt, linksbovenaan je post, kan je zien in welke topics je allemaal gepost hebt en daar staat ook je kasteeltje bij.

Edit: hoezo mosterd na de maaltijd oops

  vrijdag 19 december 2003 @ 08:14:55 #42
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15532596
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 21:57 schreef _ManoWar_ het volgende:
* _ManoWar_ komt met een brandende vraag binnenlopen

Hey Eiland-bestuur! Kan ik een eigen DnD-verhaal-topic openen of zijn hier regeltjes aan verbonden? Ik heb namelijk al een flink deel van een campaign klaar (dit ivm. kandidaatschap voor DM bij ons in de groep) en ik zou mijn ideen hier graag los willen laten!

* _ManoWar_ kijkt smekend naar Phoentje en Dagobert


Mano, wat is er eigenlijk met deze plannen gebeurd?? Ben je nog steeds aan het schrijven?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_15781257
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 08:14 schreef Faat het volgende:

[..]

Mano, wat is er eigenlijk met deze plannen gebeurd?? Ben je nog steeds aan het schrijven?


drukdrukdruk, ben nog niet aan het tweede deel van de 'campaign' begonnen dus schiet niet echt op
There's no such thing as gravity. The earth sucks!
  maandag 5 januari 2004 @ 14:12:44 #44
39841 japeke
Jag taler inte Svenska...
pi_15981630
Hallo.... Ben net nieuw hier, en had een vraagje.
Nederland bevalt me niet meer (paar lastige vervelende dingen meegemaakt, recessie etc), ik wil graag hier komen wonen, en zit nu tijdelijk in het hotel, maar goed, daar kan ik niet altijd blijven zitten.
Nu wil ik dus ook hier aan het werk, en ik dacht aan verschillende dingen: een postkantoor of cd-winkel. verder ben ik verpleegkundige, misschien dat daar iets mee kan? Ik weet niet waar de meeste behoefte aan is????
  maandag 5 januari 2004 @ 14:15:24 #45
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15981699
Doe wat je het leukst lijkt Misschien kan je met kasper in het Medisch Centrum Fok!eiland II gaan werken, maar dat moet je maar aan kasper vragen

Doe wat leuks, doe waar je zin in hebt Al vraag ik me af of CD's zo hard lopen

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')