abonnement Unibet Coolblue
pi_13215632
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 schreef Adriaan van Toor het volgende:


Rotterdam, 16-09-'03

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Hier weer wat nieuws van mij en na maanden van slecht nieuws kom ik gelukkig met goed nieuws!
Ik ben inmiddels geopereerd en alles is goed gegaan. Het was een grote en zware operatie,
maar dankzij goede dokters en lieve zusters ben ik al een heel stuk opgeknapt en voel
me, vooral sinds gisteren (15 september) een heel stuk beter. De dokter die me geopereerd heeft,
vertelde me dat in mijn halsstreek de ziekte niet is aangetroffen en dat met 99% zekerheid het
gezwel uit mijn mond volledig is weggehaald. Over een paar weken hoor ik of verdere behandeling
(bestraling) nog nodig is. Ik praat en eet nog een beetje moeilijk (mijn tong is nog gedeeltelijk
gevoelloos en daardoor bijt ik regelmatig in mijn tong)(NIET LACHEN DIT IS NIET LEUK)...:)
Maar voor de rest herstel ik heel snel.
Dat ik zo snel herstel heb ik volgens mij voor een groot deel aan jullie, mijn fans (en oudere fans)
te danken. Twee maanden lang ontving ik dagelijks van jullie tientallen kaarten, tekeningen en
brieven en die stonden vol met lieve, sympathieke en hartverwarmende woorden. Daarbij kwamen
ook nog eens honderden e-mails en die kwamen niet allemaal uit nederland. Ook uit Belgie, Spanje, Amerika en Canada kwamen veel e-mails en al die sympathieke reacties deden me heel goed.
Ik kreeg de laatste maanden zoveel bloemstukken dat onze huiskamer er soms uit zag als een bloemenwinkel. Je weet mijn spreuk was en is nog steeds "Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen"
Lachen heb ik, ondanks de moeilijke tijd, maar dankzij hulp van goede vrienden heel veel gedaan.
Maar ik pinkte ook menig traantje weg als ik de brieven, tekeningen en kaarten las, die jullie me stuurden. Dat waren geen tranen van verdriet maar van blijdschap. Ik was en ben nog steeds heel blij met al jullie lieve reacties en voel me heel gelukkig dat ik zulke fijne, lieve, geweldige, jofele,
grandioze, enorme en aardige fans heb.

Allemaal heel hartelijk bedankt.
jullie vriend Adriaan


  dinsdag 16 september 2003 @ 19:08:31 #227
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13215825
Hartverwarmend!

Bij mij deed het geluid het prima hoor, daardoor heb ik ook het saxsolonummer 2 keer gehoord (de eerste keer bij "op de Ka...Ka..." en toen werd het thema aan elkaar gemixt, net op het moment dat het nummer normaliter overgaat in de sierlijke solo, begon het nu weer vanaf het begin) (de tweede keer als de Professor heeft gezegd: "ik ruik onraad, Joris") Dus dat vond ik dan wel weer leuk!

Heidbuurt, weet je al welk nummer het is (of die kennis van je)?
En stond dit nummer nou op de originele tapes of niet?
Graag hoor ik weer van je.

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  dinsdag 16 september 2003 @ 19:24:05 #228
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_13216320
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:00 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Hier had ik geen last van.


Aha, het is dus Essent die met het netwerk aan het klooien is
B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
  dinsdag 16 september 2003 @ 19:25:55 #229
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13216373
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:24 schreef koelkast het volgende:

[..]

Aha, het is dus Essent die met het netwerk aan het klooien is


Wanneer niet?!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  dinsdag 16 september 2003 @ 21:17:52 #230
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13220519
Heidbuurt! Waarom reageer je nou niet? Ik zit al 2 uur op 'My active topics' te duwen en te hopen dat opeens het mapje roodkleurt en dat er bij laatste reactie Heidbuurt staat, maar niks...
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_13222086
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 21:17 schreef De_Maestro het volgende:
Heidbuurt! Waarom reageer je nou niet? Ik zit al 2 uur op 'My active topics' te duwen en te hopen dat opeens het mapje roodkleurt en dat er bij laatste reactie Heidbuurt staat, maar niks...
Hier benk al...
Ik heb even voor je gekeken en bij de oude videobanden zit er bij die scene helemaal geen achtergrondmuziek bij .... Dus het saxofoonnummer word op de oude videobanden niet gebruikt.

Hier nog 2 foto's van m'n videobanden van B&A :

Hier nog een aantal oude orginele banden:

  dinsdag 16 september 2003 @ 22:11:22 #232
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13222519
WAUW!
Als ik die doos in mijn handen had, dan kreeg je mij niet meer voor de tv weg, ik zou echt nog wel 's graag alle series in de originele staat willen zien, ik geloof dat ik dan veel zou zien en vooral van achtergrondmuziek zou horen, wat ik nu al vergeten ben.

Mmm, het is minder nieuws dat het nummer niet op jouw banden staat, op die van de slagersactie staat het zeker, want mijn neefje heeft die en daar hoor ik het nummer (zij het niet vaak). Het kan zijn dat ze dus eigenlijk al een stiekeme nabewerking gedaan hebben...
Ik weet ook niet of op de originele tv-uitzendigen het nummer gebruikt werd, maar ik geloof dat dit een foute nabewerking is, want Theme from Halloween en Tubular Bells kwamen echt niet zo vaak voor als nu, en Magnetic Fields en dat vrolijke thema van Aad Klaris had ik nog nooit in de Huilende Professor gehoort.
Ik moet eigenlijk 's vragen of Aad Klaris genoemd wordt op de slageractie videos, als dat zo is, dan wordt mijn hoop namelijk wat kleiner, dan kunnen ze gewoon later zijn muziek hebben toegevoegd...

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_13223075
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:11 schreef De_Maestro het volgende:
WAUW!
Als ik die doos in mijn handen had, dan kreeg je mij niet meer voor de tv weg, ik zou echt nog wel 's graag alle series in de originele staat willen zien, ik geloof dat ik dan veel zou zien en vooral van achtergrondmuziek zou horen, wat ik nu al vergeten ben.

Mmm, het is minder nieuws dat het nummer niet op jouw banden staat, op die van de slagersactie staat het zeker, want mijn neefje heeft die en daar hoor ik het nummer (zij het niet vaak). Het kan zijn dat ze dus eigenlijk al een stiekeme nabewerking gedaan hebben...
Ik weet ook niet of op de originele tv-uitzendigen het nummer gebruikt werd, maar ik geloof dat dit een foute nabewerking is, want Theme from Halloween en Tubular Bells kwamen echt niet zo vaak voor als nu, en Magnetic Fields en dat vrolijke thema van Aad Klaris had ik nog nooit in de Huilende Professor gehoort.
Ik moet eigenlijk 's vragen of Aad Klaris genoemd wordt op de slageractie videos, als dat zo is, dan wordt mijn hoop namelijk wat kleiner, dan kunnen ze gewoon later zijn muziek hebben toegevoegd...


Zonet heb ik even gekeken op de videobanden van de slageractie en er staat op de aftiteling geen Aad Klaris. Maar toch hoor je een aantal nummers van hem. Ook Halloween word gebruikt op de banden ...
  dinsdag 16 september 2003 @ 22:32:02 #234
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13223307
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:26 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Zonet heb ik even gekeken op de videobanden van de slageractie en er staat op de aftiteling geen Aad Klaris. Maar toch hoor je een aantal nummers van hem. Ook Halloween word gebruikt op de banden ...


Hahaha, heb je die ook nog gekocht, je bent echt onverbeterlijk (quote Adriaan)!
Maar da's wel fijn om te horen, ik wist niet dat Halloween ook al voor de 'Bert Smorenburg grote nabewerking' in de Huilende Professor zat, ik dacht alleen in Amerika, maar dit is wel goed nieuws, want Halloween is een bestaand nummer, dus kan het saxsolonummer ook best een bestaand nummer zijn (het staat misschien wel op die mysterieuze synthesizer-cd waar ook de remix van Tubular bells opstaat, je weet het maar nooit.
Trouwens, iemand wist toch misschien wel nummer het was, heb je daar al een reactie van?
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_13223441
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:32 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Hahaha, heb je die ook nog gekocht, je bent echt onverbeterlijk (quote Adriaan)!
Maar da's wel fijn om te horen, ik wist niet dat Halloween ook al voor de 'Bert Smorenburg grote nabewerking' in de Huilende Professor zat, ik dacht alleen in Amerika, maar dit is wel goed nieuws, want Halloween is een bestaand nummer, dus kan het saxsolonummer ook best een bestaand nummer zijn (het staat misschien wel op die mysterieuze synthesizer-cd waar ook de remix van Tubular bells opstaat, je weet het maar nooit.
Trouwens, iemand wist toch misschien wel nummer het was, heb je daar al een reactie van?


Ja die videobanden heb ik ook Ik heb ongeveer rond de 70 videobanden ....
Maar helaas heb ik nog geen reactie van die gene. Het is ook iemand uit Zweden, ik weet niet hoevaak ze daar internetten en hun mail checken
pi_13223522
Misschien voor TARAraboemdijee z'n lijstje :

Brieven aan de koniging (1992)

De grootste familie van Nederland - Bassie & Adriaan en de verdwenen Trosster (1994)

  dinsdag 16 september 2003 @ 22:40:05 #237
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13223638
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:34 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ja die videobanden heb ik ook Ik heb ongeveer rond de 70 videobanden ....
Maar helaas heb ik nog geen reactie van die gene. Het is ook iemand uit Zweden, ik weet niet hoevaak ze daar internetten en hun mail checken


Wow, jij hebt pas connecties, dan zal ik je niet meer zo dwingen, ik wacht het gewoon af, post hier maar meteen iets als je reactie hebt en anders mail je me maar ff. Ik ga nu maar 's naar bed, morgen weer eerste uur Duits.
Alleen met de gedachte aan uiteindelijk de ultieme B&A achtergrondmuziek cd, MET het saxsolonummer (en dankzij jou) zeldzame muziek van Bert Smorenburg, krijg houdt me nog op de been.
Morgen zal ik op school dit topic nog in de gaten houden, dus post maar zoveel mogelijk! Ik kan alleen niet reageren.
Maar dat doe ik dan 's avonds wel ff'tjes, welterusten.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  Moderator dinsdag 16 september 2003 @ 22:51:43 #238
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13224054
FOTO'S VAN BASSIE!!!

Ohoo wat is ie dik en klein!!!
naja hier de foto's:








En een filmpje

Bassie in action

Ze zijn niet de allerbeste maar hij had het nogal druk en ik voelde mij niet zo heel goed, dus moest maar even vlug tussendoor...naja ik heb ze wel gemaakt!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_13224211
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:51 schreef djkoelkast het volgende:
FOTO'S VAN BASSIE!!!

Ohoo wat is ie dik en klein!!!
naja hier de foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En een filmpje

Bassie in action

Ze zijn niet de allerbeste maar hij had het nogal druk en ik voelde mij niet zo heel goed, dus moest maar even vlug tussendoor...naja ik heb ze wel gemaakt!


haha mooie foto's en leuk filmpje! En was ie in het echt wel aardig? Vast wel
  Moderator dinsdag 16 september 2003 @ 23:00:35 #240
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13224398
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:55 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

haha mooie foto's en leuk filmpje! En was ie in het echt wel aardig? Vast wel


jaaa hij deed heel normaal, heel aardig!!!
niks geen gesaggerijn of rot op ofzo

Alleen na 10 minuten vlaggetjes uitdelen was hij wel ietsje minder enthousiast met ''wil jij er ook één?'' vragen haha maar ik zou dat na 1 minuut al zat zijn

Maar hij deed leuk, gewoon normaal, alleen hij praatte met zijn eigen stem zeg maar, niet echt met die enthousiaste Bassie-stem... maar leuk hem weer een keer gezien te hebben

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_13224498
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:00 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

jaaa hij deed heel normaal, heel aardig!!!
niks geen gesaggerijn of rot op ofzo

Alleen na 10 minuten vlaggetjes uitdelen was hij wel ietsje minder enthousiast met ''wil jij er ook één?'' vragen haha maar ik zou dat na 1 minuut al zat zijn

Maar hij deed leuk, gewoon normaal, alleen hij praatte met zijn eigen stem zeg maar, niet echt met die enthousiaste Bassie-stem... maar leuk hem weer een keer gezien te hebben


Ja volgens mij is hij in het echt ook wel aardig (teminste als ik hem in het echt zag was hij dat wel). Maar er zijn mensen die zeggen dat hij erg saggerijnig of kinderen afsnauwd. Ik denk dat dat dan gewoon aan hun zelf ligt.

[Dit bericht is gewijzigd door heidbuurt op 16-09-2003 23:11]

pi_13225097
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:51 schreef djkoelkast het volgende:
FOTO'S VAN BASSIE!!!

Ohoo wat is ie dik en klein!!!
naja hier de foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En een filmpje

Bassie in action

Ze zijn niet de allerbeste maar hij had het nogal druk en ik voelde mij niet zo heel goed, dus moest maar even vlug tussendoor...naja ik heb ze wel gemaakt!


GAVE FOTO'S
beter had je het niet kunnen doen
Wat zeg ie?
pi_13225112
Wat kan die doofe mooi tekenen
[14.gif]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 september 2003 @ 23:21:36 #244
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_13225148
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:36 schreef heidbuurt het volgende:
Misschien voor TARAraboemdijee z'n lijstje :

Brieven aan de koniging (1992)

De grootste familie van Nederland - Bassie & Adriaan en de verdwenen Trosster (1994)


Ben heel benieuwd wat dit precies zijn
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_13225330
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ben heel benieuwd wat dit precies zijn


Morgen zal ik er wel wat meer info. over plaatsen. Zelf heb ik ze helaas ook nog niet gezien. Maar als het goed is krijg ik ze over een paar weken thuis van de TROS
pi_13225517
was het bij jullie al eens opgevallen dat de vrouw van Bassie ook een aantal keren voorkomt in De verzonken stad. zo speelt ze in die aflevering een bus passagier. misschien heeft ze in meerdere series mee gedaan. is het iemand opgevallen?
Wat zeg ie?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 september 2003 @ 00:04:04 #247
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_13226148
Bassie & Adriaan TV dagoverzicht
Alle afleveringen op Nickelodeon

woensdag 17 september 2003
0:00
Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon
Aflevering 8: "De Ontsnappingsroute"

2:00
Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon
Aflevering 8: "De Ontsnappingsroute"

4:00
Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon
Aflevering 8: "De Ontsnappingsroute"

18:00
Bassie & Adriaan en de Huilende Professor
Aflevering 6: "Problemen Met Robin"

18:30
Bassie & Adriaan en de Huilende Professor
Aflevering 7: "De Schuilplaats Van De Professor"

donderdag 18 september 2003
0:00
Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad ?
Aflevering 1: ?

2:00
Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad ?
Aflevering 1: ?

4:00
Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad ?
Aflevering 1: ?

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 17-09-2003 00:11]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_13226205
quote:
Op woensdag 17 september 2003 00:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bassie & Adriaan TV dagoverzicht
Alle afleveringen op Nickelodeon
woensdag 17 september 2003
0:00
Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon
Aflevering 8: "De Ontsnappingaroute"

2:00
Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon
Aflevering 8: "De Ontsnappingaroute"

4:00
Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon
Aflevering 8: "De Ontsnappingaroute"

18:00
Bassie & Adriaan en de Huilende Professor
Aflevering 6: "Problemen Met Robin"

18:30
Bassie & Adriaan en de Huilende Professor
Aflevering 7: "De Schuilplaats Van De Professor"

donderdag 18 september 2003

0:00
?

2:00
?

4:00
?


Ik denk dat de verzonken stad na de kroon komt
  woensdag 17 september 2003 @ 00:08:45 #249
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_13226232
* Gerritje gaat snel nog even B&A kijken (de Verdwenen Kroon roeleert!!) en daarna slapen
"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 september 2003 @ 00:09:22 #250
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_13226245
quote:
Op woensdag 17 september 2003 00:07 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ik denk dat de verzonken stad na de kroon komt


Ik ook, maar na De Huilende Professor begonnen ze ook opeens met De Verdwenen Kroon ipv Het Geheim van de Schatkaart
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')