abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13104394
Iemand een idee...ik word echt gek van die kutsite + die robot-stem aan de telefoon. En een voicemail op je mobiel...een beetje dubbelop zegmaar.
Ik ben gek :)
  donderdag 11 september 2003 @ 21:11:14 #2
30924 modestus
forward hoort wat...
pi_13104587
bel support of hoe dat ook heet daar, klantenservice
dat is mij toen ook gelukt... die zetten je voicemail uit op verzoek
Na die skitter sterrenag verskyn die helder son, met al sy kleur en prag laat die dag maar kom.
pi_13104731
bel eerst eens 444
The lab called.... Your brain is ready
pi_13108436
Euh
Gewoon klantenservice bellen en vragen of ze het af willen zetten. Doe ik ook ieder jaar
pi_13111550
bel vanaf je mobiel naar 1200 en volg de stapjes in het gesproken menu
pi_13170444
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 08:39 schreef Hurby het volgende:
bel vanaf je mobiel naar 1200 en volg de stapjes in het gesproken menu
Dat ga ik nu echt niet meer doen...kutservice

Maar ik ga binnenkort maar eens een echt persoon van vlees en bloed spreken die hem voor me gaat afzetten. Zijklijnen die je krijgt

Toets 1 voor... Toets 2 voor...

Ik ben gek :)
pi_13170632
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 08:39 schreef Hurby het volgende:
bel vanaf je mobiel naar 1200 en volg de stapjes in het gesproken menu
Is dat niet Orange?
Euh....?
  maandag 15 september 2003 @ 01:12:40 #8
57415 edding800
Is die dikke stift
pi_13172905
type in
Voicemail indien niet opgenomen uitzetten #61# daarna belknop
Viocemail indien niet bereikbaar uitzetten #62# daarna belknop
Voicemail indien ingesprek uitzetten #67# daanra belknop

Hiermee et je alle doorschakeling tegelijk uit ##002# daarna belknop

edit-
Dit werkt voor elke provider in nederland

pi_13172953
Bellen naar voicemail bij Telfort is tegenwoordig toch gratis ?
pi_13536509
Nou, voicemail is voor sommige mensen gratis en voor sommige mensen niet! De mensen die onlangs een nieuw abbonement hebben afgesloten hebben idd gratis voicemail, maar mensen met een oud abbonement dus NIET!

(en ja, ik werk bij telfort )

pi_13536756
Ik werkte voor Telfort toen ze nog geen O2 geheten hadden. Toen was er nog een fatsoenlijke helpdesk met goed opgeleid personeel. Maar ja, 't mocht niks meer kosten dus zijn ze overgestapt naar een incompetente helpdesk vol randdebielen. Dus succes.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_13536766
Toen ze nog O2 heetten, moest je per se naar hun servicedesk bellen, geen idee of dat nog zo is ...
pi_13537288
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 02:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik werkte voor Telfort toen ze nog geen O2 geheten hadden. Toen was er nog een fatsoenlijke helpdesk met goed opgeleid personeel. Maar ja, 't mocht niks meer kosten dus zijn ze overgestapt naar een incompetente helpdesk vol randdebielen. Dus succes.
Hey, dat verhaal komt me bekend voor, dat heb ik precies zo meegemaakt..

Waar zat jij ergens?

Enne, over de voicemail. Voor ze O2 heetten, moest je idd naar de klantenservice bellen,maar dat is nu niet meer nodig. Ik weet het telefoonnummer niet meer, maar dat staat op hun site.

Aha, gevonden. Via 1233 kan je je voicemail uitschakelen (dat heb ik een paar weken geleden nog gedaan)

I reject the truth and substitute it with my own.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')