quote:Dat ga ik nu echt niet meer doen...kutservice
Op vrijdag 12 september 2003 08:39 schreef Hurby het volgende:
bel vanaf je mobiel naar 1200 en volg de stapjes in het gesproken menu
Maar ik ga binnenkort maar eens een echt persoon van vlees en bloed spreken die hem voor me gaat afzetten. Zijklijnen die je krijgt
Toets 1 voor... Toets 2 voor...
quote:Is dat niet Orange?
Op vrijdag 12 september 2003 08:39 schreef Hurby het volgende:
bel vanaf je mobiel naar 1200 en volg de stapjes in het gesproken menu
Hiermee et je alle doorschakeling tegelijk uit ##002# daarna belknop
edit-
Dit werkt voor elke provider in nederland
(en ja, ik werk bij telfort )
quote:Hey, dat verhaal komt me bekend voor, dat heb ik precies zo meegemaakt..
Op dinsdag 30 september 2003 02:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik werkte voor Telfort toen ze nog geen O2 geheten hadden. Toen was er nog een fatsoenlijke helpdesk met goed opgeleid personeel. Maar ja, 't mocht niks meer kosten dus zijn ze overgestapt naar een incompetente helpdesk vol randdebielen. Dus succes.
Waar zat jij ergens?
Enne, over de voicemail. Voor ze O2 heetten, moest je idd naar de klantenservice bellen,maar dat is nu niet meer nodig. Ik weet het telefoonnummer niet meer, maar dat staat op hun site.
Aha, gevonden. Via 1233 kan je je voicemail uitschakelen (dat heb ik een paar weken geleden nog gedaan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |