abonnement Unibet Coolblue
pi_13093348
Gezien het feit dat er de laatste tijd steeds meer mensen vragen of een bepaalde PC voor bepaalde doeleinden geschikt is, en zich dan meteen afvragen of de prijs waarvoor ze hem zien wel ok is, lijkt het ons wel handig om deze topics bij elkaar in 1 centraal topic te zetten.

Oh nee, niet weer een centraal topic! Ehhh, ja dus. Zo'n topic geeft gelijk voor iedereen de mogelijkheid om dingen netjes op een rijtje te zetten. Dat lijkt ons dus best handig.

Dit topic is dus niet bedoeld om te laten zien dat je zojuist de snelste machine met de geilste videokaart hebt gekocht en dat iedereen het maar moet zien, daarvoor verwijzen we je naar de forums van cu2 en fancy, maar het gaat hierbij dus om hulp bij aanschaf.

Ook nutteloos commentaar als wat een kut zooi is niet wenselijk, geef gericht je mening over de goede en slechte onderdelen die mensen willen kopen. Ofwel, geen geblaat, maar onderbouwde kritiek. En geen hele lange discussies van 3 pagina's waarom je videoplank A beter vindt dan plank B.

Voor 2e hands spul kan je terecht in dit topic:
[Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard?

Veel plezier er mee!

Nog even wat tips

Het is wel handig om even aan te geven wat je precies met je PC gaat doen, want afhankelijk van de toepassing zal een bepaalde configuratie wel of niet voldoen. Een PC om te gamen vraagt nu eenmaal heel andere eisen dan een server of een machine om alleen maar te internetten en Word op te starten.

[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 22-09-2003 09:39]

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_13093454
hee .. is dat de eniac computer ???
Religion : Mankind's Worst Invention!
pi_13093474
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:33 schreef skizmo het volgende:
hee .. is dat de eniac computer ???
ja en nu verder ontopic
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_13093491
Geile Computer
pi_13120734
He, ik ben van plan een notebook te gaan kopen, maar zit te twijfelen, namelijk tussen deze twee: http://www.benq-eu.com/Products/joybook/index.cfm?product=324&page=specifications&pgid=5 en http://www.promedion.nl/site1/d410s.html ik ben op zoek naar kwaliteit snelheid en goede prijs/prestatie verhouding, en een leuk design, zelf weet ik genoeg af van computers, maar dan vooral desktops en niet notebooks... misschien kennen jullie deze computers en of het wat is... of weet je wat wel een goede notebook is... alvast bedankt
pi_13120888
oh ehehm, lucille... wat ik vroeg op me eigen topic was eerder de vraag naar advies over wat een een goede notebook is dan de vraag "Is dit een goede PC met de juiste prijs?" je slotje is naar mijn mening dus volledig misplaatst!
pi_13121437
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 15:39 schreef Jeantix het volgende:
oh ehehm, lucille... wat ik vroeg op me eigen topic was eerder de vraag naar advies over wat een een goede notebook is dan de vraag "Is dit een goede PC met de juiste prijs?" je slotje is naar mijn mening dus volledig misplaatst!
Je geeft toch een link naar een notebook met de vraag of het iets is?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_13122290
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 14:35 schreef Jeantix het volgende:
of weet je wat wel een goede notebook is...
Ik vraag hier advies over een notebook maar kom bij dit stukje niet zelf met een suggestie maar vraag ernaar.. wat dus niet past in "Is dit een goede PC met de juiste prijs"... Slechts het stukje waar ik vraag naar de mening over de twee notebooks waar ik een link naar gemaakt heb zou op dit topic passen... Helaas zit je verkeerd, en wat mij betreft kan je beter dit topic op slot zetten want wanneer vele mensen een mening vragen over de pc en de prijs ervan en vele mensen een mening daarover geven creëer je chaos... aangezien alles door elkaar heen zal gaan!
  zaterdag 13 september 2003 @ 18:29:10 #9
57775 Zenchi
Makes love, not war
pi_13144198
mijn topic hierover werd gesloten. beetje jammer..

ik vroeg:
kheb een vraagje, mijn vriendin wil een pc, zo goedkoop mogelijk, waarmee ze toch redelijk comfortabel met Office programma's kan werken, iets van 56k6 modem kan gebruiken (voor niet al te traag internet) en muziek luisteren. (misschien dus iets van 600mhz amd ofzo en 128mb ram?)
het liefst onder de 300 euro.
ik zelf zou niet weten welke sites je daar voor kunt bezoeken, de meeste winkels hebben alleen nog maar 1gig amd en hoger. voor 400 euro, met onnodige dingen erbij.

ohja, ze heeft al een monitor, toetsenbord en muis.

wie is er zo aardig om mij te helpen?

  zaterdag 13 september 2003 @ 18:33:14 #10
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_13144256
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:29 schreef Zenchi het volgende:
mijn topic hierover werd gesloten. beetje jammer..

ik vroeg:
kheb een vraagje, mijn vriendin wil een pc, zo goedkoop mogelijk, waarmee ze toch redelijk comfortabel met Office programma's kan werken, iets van 56k6 modem kan gebruiken (voor niet al te traag internet) en muziek luisteren. (misschien dus iets van 600mhz amd ofzo en 128mb ram?)
het liefst onder de 300 euro.
ik zelf zou niet weten welke sites je daar voor kunt bezoeken, de meeste winkels hebben alleen nog maar 1gig amd en hoger. voor 400 euro, met onnodige dingen erbij.

ohja, ze heeft al een monitor, toetsenbord en muis.

wie is er zo aardig om mij te helpen?


Het lijkt me dat je dat alleen met 2ehands kan bereiken, of je moet hem zelf in elkaar willen zetten. Sommige winkels doen dat ook voor je. Vergeet niet lekker snel en redelijk veel geheugen te kopen, dat kan je mooi betalen met datgene wat je bespaart op de videokaart en de cpu.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zondag 14 september 2003 @ 11:31:15 #11
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_13155611
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:29 schreef Zenchi het volgende:
mijn topic hierover werd gesloten. beetje jammer..

ik vroeg:
kheb een vraagje, mijn vriendin wil een pc, zo goedkoop mogelijk, waarmee ze toch redelijk comfortabel met Office programma's kan werken, iets van 56k6 modem kan gebruiken (voor niet al te traag internet) en muziek luisteren. (misschien dus iets van 600mhz amd ofzo en 128mb ram?)
het liefst onder de 300 euro.
ik zelf zou niet weten welke sites je daar voor kunt bezoeken, de meeste winkels hebben alleen nog maar 1gig amd en hoger. voor 400 euro, met onnodige dingen erbij.

ohja, ze heeft al een monitor, toetsenbord en muis.

wie is er zo aardig om mij te helpen?


deze misschien?
Humans dont deserve to live...
pi_13155696
Mijn gebeden zijn verhoord
pi_13261956
ok ik ben hierheen gekickt met me probleem.. het gaat om het volgende

ik wil via pcprive een notebook kopen van sky. Ik vraag me alleen af of ik hier een beetje op kan gamen... (RTCW/BF1942...)
hier volgen de specs:

Intel Pentium4 2.6 GHz processor
512Mb DDR geheugen
40Gb Ultra DMA harddisk
Combodrive DVD/CD-RW
Integrated nVidia NV18M max. 128 Mb + TV-out
Microsoft Windows XP Home Editie NL
15" TFT-scherm
10/100 Mbps Netwerkaansluiting
56k V92 Modem
IEEE 1394 Firewire
Infrarood
4x USB 2.0
4-in-1 Flashkardreader voor MemoryStick, Secure Digital,
SmartMedia en MultiMediaCard

mij lijkt hij wel goed, maar ik zou graag wat meer mensen erover horen die er ervaring mee hebben...

alvast bedankt!

pi_13262925
zie je.. geen reacties hier. in me eigen (gesloten!) topic kreeg ik tenminste reacties...
pi_13263764
hetzelfde geldt voor mij... beetje jammer... die lucille
pi_13263800
beetje wel ja.. maar ja

dan maar naar de GOT

pi_13264455
inderdaad, enehm, sky zuigt, heb dr zelf ook een gehad... niets behalve slecht nieuws! niet doen dus...
pi_13264977
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:22 schreef Jeantix het volgende:
inderdaad, enehm, sky zuigt, heb dr zelf ook een gehad... niets behalve slecht nieuws! niet doen dus...
wat is er slecht aan dan. en bij dixons moet je anders voor een packard bell gaan, en die hebben een bagervideokaart
  donderdag 18 september 2003 @ 19:22:04 #19
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_13270931
Sky is juist een hartstikke goed computermerk. Altijd goeie componenten voor een goeie prijs. Deze lijkt me ook wel goed, maar de videokaart zegt me niet veel...lijkt me niet echt een gamepc, aangezien laptops daar gewoon niet voor bedoeld zijn.
Humans dont deserve to live...
  donderdag 18 september 2003 @ 19:24:57 #20
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_13270990
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 15:34 schreef Jeantix het volgende:
He, ik ben van plan een notebook te gaan kopen, maar zit te twijfelen, namelijk tussen deze twee: http://www.benq-eu.com/Products/joybook/index.cfm?product=324&page=specifications&pgid=5 en http://www.promedion.nl/site1/d410s.html ik ben op zoek naar kwaliteit snelheid en goede prijs/prestatie verhouding, en een leuk design, zelf weet ik genoeg af van computers, maar dan vooral desktops en niet notebooks... misschien kennen jullie deze computers en of het wat is... of weet je wat wel een goede notebook is... alvast bedankt
Ik zou voor de BenQ, aangezien die andere een celeron (kots) processor heeft. Al heeft die promedion wel een 15" scherm. Eigenlijk kan je dit alleen zelf beslissen, aangezien wij niet kunnen weten wat voor jou persoonlijk zwaarder telt...heb je liever eenw at betere processor of een groter scherm? Allemaal van dat soort vragen.
Humans dont deserve to live...
pi_13286499
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:22 schreef L3IPO het volgende:
Sky is juist een hartstikke goed computermerk. Altijd goeie componenten voor een goeie prijs. Deze lijkt me ook wel goed, maar de videokaart zegt me niet veel...lijkt me niet echt een gamepc, aangezien laptops daar gewoon niet voor bedoeld zijn.
kun je (of iemand anders) mij een laptop aanbevelen voor rond de 1400 eu. met een lekkere videokaart natuurlijk
pi_13287912
misschien voldoet deze: http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=1794 deze leek mij ook wel wat...
pi_13288003
en die later een keer upgraden met een 7200 rpm notebook hdtje en tot 512 mb geheugen, maarja, promedion is wel een cash & cary merk eh
pi_13291125
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 14:01 schreef Jeantix het volgende:
misschien voldoet deze: http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=1794 deze leek mij ook wel wat...
das zeker een leuke, maar is wel 1664 incl btw
pi_13317859
quote:
PC Case MIDI tower * silver* 300 49 euro
Asus A7V600 KT600 RG SA 89 euro
AMD AthXP Thor 2167BOX2700+ 166 175 euro
DIMM 256 DD333 HyX CL2 KVR (2x) 128 euro
Asus 64 DD A V9180SE + TV R 52 euro
TEAC 1,44 MB 3,5" Floppy 19 euro
Seagate 120 GB U100 3120022A 109 euro
Plextor PX-54TA CDROM AT B 27 euro
LiteOn 32/52/52 A LTR52327 S R 49 euro
Creative SB 5.1 Digital R 59 euro
Hercules XPS 2.100 Silver 2.1 (speakers) 69 euro
Qware Cordless desktop ( muis&toetsen) 29 euro
Philips 19" flatscreen crt monitor 195 euro
Totaal: 1039 euro
En?? Besteld bij Alternate, ben alleen vergeten usb kaartjes te bestellen, dus die komen er nog bij....

Kan ie ermee door?

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')