pi_13051014
registreer om deze reclame te verbergen
Op 16 september vindt er in Amsterdam een debat plaats over digtale fotografie. Hobbyisten en kiekjesmakers zijn welkom om hun mening te geven over de ontwikkelingen en wat fabrikanten zouden moeten doen om digitale fotografie gemakkelijker of beter te maken. Deelnemers hoeven geen voorkeur voor digitale fotografie te hebben, ook fans van analoge fotografie zijn welkom.

Bij het debat zijn journalisten, fotografen en gebruikers aanwezig. Pieter Jan Hagens leidt het debat.

Er is een leuke attentie als beloning voor deelname.

Het speelt zich af tussen 12:00 en 15:00 uur.

Stuur mij een mailtje als je belangstelling hebt, ik geef je dan alle details en een uitnodiging.

pi_13053231
mmm...op zich wel interessant

waar precies in Amsterdam?

pi_13094152
in De Rode Hoed. Exacte tijd is tussen 13:00 en 14:00. Graag even aanmelden bij mij (is wel nodig). Cadeaubon en een attentie als bedankje!
pi_13094770
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 17:21 schreef JanFaber het volgende:
Op 16 september vindt er in Amsterdam een debat plaats over digtale fotografie. Hobbyisten en kiekjesmakers zijn welkom om hun mening te geven over de ontwikkelingen en wat fabrikanten zouden moeten doen om digitale fotografie gemakkelijker of beter te maken. Deelnemers hoeven geen voorkeur voor digitale fotografie te hebben, ook fans van analoge fotografie zijn welkom.

Bij het debat zijn journalisten, fotografen en gebruikers aanwezig. Pieter Jan Hagens leidt het debat.

Er is een leuke attentie als beloning voor deelname.

Het speelt zich af tussen 12:00 en 15:00 uur.

Stuur mij een mailtje als je belangstelling hebt, ik geef je dan alle details en een uitnodiging.

Erg leuk en interessant. Helaas heb ik dan andere afspraken staan. Ik was er graag bijgeweest. Wordt het debat nog uitzonden op TV, internet of anderzins gepubliceerd?
Okidoki Adam !
pi_13094872
Ik zou wel graag aanwezig willen zijn. Jammer alleen dat ik moet werken.

En mijn vraag is ook of het uitgezonden gaat worden op TV-internet

pi_13172218
Beste Jan,

Ik wil wel langskomen. Is dit een pr-evenement in opdracht van b.v. HP(ik zag dat Monogram/MCS een pr-bureau is)?

Oh ja, en waar is die Rode Hoed?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')