[Dit bericht is gewijzigd door DCLeone op 08-09-2003 23:25]
quote:Draadloos internet. Maar een echt alternatief voor kabel/adsl is er niet. Via de satteliet loopt de upstream over t algemeen nog over de tradionele methoden zoals tel lijn/kabel/adsl. Upstream via satteliet was ook wel mogelijk maar reteduur.
Op maandag 8 september 2003 23:21 schreef DCLeone het volgende:
Wat is wifi?
quote:Draadloos internet zeg maar, dus gewoon een heel groop draadloos Lan in dat gebied.
Op maandag 8 september 2003 23:21 schreef DCLeone het volgende:
Wat is wifi?
quote:Er was een website die dit mogelijk maakte
Op maandag 8 september 2003 23:25 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Draadloos internet zeg maar, dus gewoon een heel groop draadloos Lan in dat gebied.
Goed, is je internet wel een week oud. Maar verder heb je al functionaliteit.
tja of satteliet maar niet alleen is het heel duur de ping is erg hoog wat weer kut is als je een gamer bent.
Demon heeft dat ook geloof ik. MOet je maar even rondsnuffelen
Het goedkoopste was toen 90 euro per maand (ex btw). Daarbij kwamen dan nog installatiekosten (a 150 euro, ook ex btw) en een schotel enzo (a 2200 euro, ook al ex btw). Maar waarschijnlijk is het allemaal wel weer veranderd (deze info isnamelijk van december 2001), dus waarschijnlijk biedt hun website betere info, zie:
Persoonlijk ben ik trouwens ook niet zo te spreken over dit bedrijf. Op een eerste serie vragen kreeg ik alleen te horen dat ik m'n brouwser () moest verversen (dat was overigens pas na 3 weken en na een 2e mailtje om te vragen of ik ooit nog antwoord zou krijgen). En toen ik daarna nog 4 vragen stelde, kreeg ik alleen een prijsopgave terug, maar die was zo hoog, dat ik niet eens meer heb geinformeerd naar de andere vragen die ik nog had.
-edit- Typo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |