Laatst toen ik met een (mede-)Nirvanafan op MSN sprak kwam ik er achter dat er nog steeds bands zijn die Nirvana coveren. Ik kreeg namen te horen als Australian Nirvana/Teen Spirt. en The Murrays etc. En ook toen ik op fok! naar deze namen zocht kreeg ik resultaten. Ook werd me verteld dat die bands nog steeds wel eens optraden, en vooral vaak in Nederland .. En het lijkt mij eigenlijk wel sfeer om eens naar zon concert te gaan en zo.

Alleen is er één probleem en dat is dat er op Internet niet zo veel over die bands te vinden is. Wel plaatjes en sites over waar ze wel eens op hebben getreden etc, maar ik wil graag weten of er ook iemand is die weet wanneer en waar ze weer eens optreden. Of gewoon sites heeft waar wat info te vinden is over deze bands.
En dan nog een vraagje over andere grungebands en zo. Ik dacht dus echt dat het genre kinda uitgestorven was, maar laatst op mijn nieuwe school leerde ik een meisje kennen die dus nog heel veel grunge bands wist, en dan heb ik het niet over Pearl Jam etc.. Maar bands als The Vines etc. Iemand die nog meer van dat soort bandjes weet?