abonnement Unibet Coolblue
pi_12956144

Sinds heel lang geleden is er een online game op internet, geen banners. en helemaal gratis Kings Of Chaos Afgekort: KoC

Nu doen der al super veel mensen mee heb ik gezien maar ook mensen van FOK?

Mijn bedoeling met deze topic is: Om er een beetje over te discusseren, melden waneer je een nieuwe upgrade heb (waneer je wil),
Beetje opscheppen met je armory enz.

KoC Algemene regels


Give this link to your friends to recruit them as officers in your army. DO NOT post this link in chat rooms, newsgroups, message boards, or forums unless it is explicitly allowed by the owner/operator of the chat room, newsgroup, message board, forum, etc.. DO NOT e-mail this link to people whom you do not know, or to e-mail lists or "reflectors". You may post this link on a personal website, or in your AIM profile.

IK accepteer dus niet dat je link hier komt

Regels:

* Geen links naar je eigen profiel, zodat mensen gaan klikken of mensen vragen om te klikken in dit topic.

* Niet alleen je armory, geld enz posten. maar ook waarom je dat koopt, waarom je je geld opspaart etc.

* Geen gescheld en offtopic geblaat.

* Verder vind ik het niet de bedoeling dat je gaat zeggen, ik doe mee met een ander game namelijk *game naam* klik hier, enz. deze topic gaat over KoC, de rest hoeft hier niet te komen.

LETOP, regel updated, als de Mod van dit forum er mee accord gaat. mensen mogen kun links NIET posten maar wel mailen, deze add ik dan in de begin page!!!!
mailen kan naar: helpdesk@digatitech.com
letwel op, dit gaat pas in waneer ik toestemming heb van een mod om ze te plaatsen.


Wat algemene links
KoC Website

Handleiding:

Command Center: daar vind je de overzicht met wat je heb, qua mannetjes. wapens. geld.. attack turns enz.

Attack Stel je wil iemand aanvallen maar geen idee hoe of wat. bij attack vind je alle mensen die meedoen, die je dus ook kan aanvallen.

Attack log Stel je bent geld kwijt, of je wil meer info over jou attacks of andere op jou attack. Kun je dat bij Attacklog vinden

Armory Armory is het belangrijkste gedeelte, hier kun je wapens kopen, repareren, verkopen enz.

Training Bij training kun je bepaalde mannetjes trainen tot een doel, defend of attack, verder kun je hier je unit production per 24u upgraden. dat betekent dat je zoveel mannetjes van KoC krijgt per 24 uur

Intelligence Bij Intelligence kun je kijken of mensen spionnen enz naar je toe hebben gestuurt.

Mercenaries Zijn je mannetjes niet genoeg kun je er daar een paar bijkopen, letop! bij age 1 kreeg je ook geld voor je: Mercenaries, bij age 2 niet meer.

Logout Spreekt redelijk voorzich

Voorbeeld van mij

User Info

Name Asmooh
E-mail asmooh@******************
Race Humans
Rank 3,059
Commander None
Fortification Walled Town
Siege Technology Battering Ram
Unit Production 3 per 24 hours
Available Funds 6,283 Gold
Projected Income Next Turn 6,188 Gold (in 11 minutes)
Attack Turns 16

Military Effectiveness

Strike Action 10,009 Ranked #11,769
Defensive Action 32,644 Ranked #1,417
Covert Action 4 Ranked #9,334

Personnel

Trained Attack Soldiers 30
Trained Attack Mercenaries 3
Trained Defense Soldiers 30
Trained Defense Mercenaries 0
Untrained Soldiers 39
Untrained Mercenaries 2
Spies 2
Total Fighting Force 104

Officers
THE_ERADICATOR 30 Orcs 24,383
_Duiveltje_ 11 Elves 105,072
2 officers total | page 1 of 1

User Links

*none*

  vrijdag 5 september 2003 @ 10:53:58 #2
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_12956156
Games en Consoles?
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_12956238
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 10:53 schreef Kindred_Spirits het volgende:
Games en Consoles?
dit lijkt me niet echt een game wat je installeerd. dus misschien staat hij hier goed, anders mogen ze hem verplaatsen
  vrijdag 5 september 2003 @ 10:59:37 #4
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_12956271
of je nou een spel installeerd, of uit een doos pakt en op de tafel gaat spelen. Het blijven spellen
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_12956372
en toen had je utopia wat nog veel langer bestaat, tactiek vergt (en niet alleen hersenloos gespam), meer spelers heeft etc.
pi_12956412
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:03 schreef Retuobak het volgende:
en toen had je utopia wat nog veel langer bestaat, tactiek vergt (en niet alleen hersenloos gespam), meer spelers heeft etc.

hm, hoezo hersenloos gespam? dat ligt aan de speler en niet aan het spel
pi_12956447
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:05 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:

[..]

hm, hoezo hersenloos gespam? dat ligt aan de speler en niet aan het spel


als je goed wil zijn in dit kutspel moet je veel mensen op die link laten klikken met het logisch gevolg dat mensen die irritante KoC links gaan zitten spammen. Word er onderhand gek van.......
pi_12956476
--> GAM
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12956498
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:07 schreef Retuobak het volgende:

[..]

als je goed wil zijn in dit kutspel moet je veel mensen op die link laten klikken met het logisch gevolg dat mensen die irritante KoC links gaan zitten spammen. Word er onderhand gek van.......


dat spammen is ook heel irritant ja, maar met age 1 was dat dus niet zo.. het is idd een nadeel dat je nu moet klikken
pi_12956624
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:10 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:

[..]

dat spammen is ook heel irritant ja, maar met age 1 was dat dus niet zo.. het is idd een nadeel dat je nu moet klikken


ga gewoon utopia spelen niks geen gezeur met links enzo om groot te worden gewoon tactiek, organisatie etc.

Zondag begint nieuwe 3 maanden durende ronde dus goed moment om te beginnen

pi_12956642
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:15 schreef Retuobak het volgende:

[..]

ga gewoon utopia spelen niks geen gezeur met links enzo om groot te worden gewoon tactiek, organisatie etc.

Zondag begint nieuwe 3 maanden durende ronde dus goed moment om te beginnen


dat kan best ja, alleenn in de regels boven stond dat dit alleen over KoC ging
  maandag 15 september 2003 @ 01:43:23 #12
55202 Kiekebuu-Buu
Bier is goed voor elk
pi_13173278
Ik speel het spel ook (is opzich best grappig)

Maar nu snap ik 1 klein dingetje niet...
Je mag volgens KoC geen multiple accounts hebben..
Betekend dat dan dat je niet meer accs mag proberen te maken onder 1 email?
of is het dat je niet meer accs mag maken door verschillende emails te gebruiken? en als dat weer zo is, hoe zouden ze er achterkunnen komen dat iemand meerdere emails voor accs gebruikt?

From here, to the Vijf! and beyond!!
pi_13308219
je kan wel meerdere accounts hebben, maar het moet telkens met een ander email adres

als een adres al in hun database zit, dan gaat het toch niet opnieuw

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:44:45 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14035933
Schop 'm maar omhoog, misschien dat iemand anders hier ook nog actief is met KoC. Ben zelf later ingestapt en zit nu rond de 1800 man in m'n leger. Nog tips voor alliances?
  dinsdag 4 november 2003 @ 11:04:46 #15
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_14369155
Kunnen we niet een Fok! Alliance maken bij KOC?

Zo kunnen wij dan een oppermacht beginnen d.m.v. elk 24 uur elkaars link te klikken en natuurlijk de Alliance te starten.

Mail of stuur een msg wanneer jullie het een goed idee vinden.

"Novus Ordo Seclorum" ?
pi_15355885
Vraagje..?

Vanochtens stond ik op een 59.000 ste plaats.. en nu net op 68.000 ? Hoe kan dit zo snel?

pi_15365023
*BENG!*
  zaterdag 13 december 2003 @ 12:06:58 #18
77161 Ojjorz
De oude man die alles kan
pi_15376085
Ik speel ook KoC, pas sinds 3 dagen. Is het inderdaad geen goed id om een alliance te maken? Ookal zijn er misschien maar 4 mensen die het spelen, dan zijn toch weer 4 soldiers extra per dag.
Iemand die misschien een web-site kan maken waar alle links staan van de mensen die zich via mail aanmelden?
pi_15429061
Ojjorz..

Wil je bij mij komen.. gaan we een team vormen..

  maandag 15 december 2003 @ 17:07:29 #20
77161 Ojjorz
De oude man die alles kan
pi_15432197
Misschien kan je me toevoegen op MSN, dan kunnen we links uitwisselen: michielblom@hotmail.com
pi_15432675
Je hebt mail..
pi_15433109
lijkt me echt een zwaar irritant kutspel.

Het promoot spam gewoon, hoeveel erger wil je 't hebben

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_15433146
Nee man.. juist leuk spel.. Maar hoe zo promoot het spam..?
pi_15433407
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:43 schreef Omkron het volgende:
Nee man.. juist leuk spel.. Maar hoe zo promoot het spam..?
Het moedigd mensen aan hun linkje op zo veel mogelijk plaatsen op het internet te spammen..
pi_15433729
" Give this link to your friends to recruit them as officers in your army. DO NOT post this link in chat rooms, newsgroups, message boards, or forums unless it is explicitly allowed by the owner/operator of the chat room, newsgroup, message board, forum, etc.. DO NOT e-mail this link to people whom you do not know, or to e-mail lists or "reflectors". You may post this link on a personal website, or in your AIM profile. "

Valt wel mee toch..?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')