abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 maart 2001 @ 15:17:24 #1
10916 Tokjah
Ciao Leute!Š
pi_865982
jaaaaaaaa...Nelly Furtado (je weet wel, die van dat vogeltje...en als je t niet weet moet je maar ff op http://www.nellyfurtado.com kijken) komt met Koninginnedag naar Nederland!! of ? of iets anders....?? is ze leuk/goed genoeg voor een heel concert? Is haar muziek "blij" genoeg voor op koninginnedag? enz xxx

[Dit bericht is gewijzigd door Tokjah op 26-03-2001 15:25]

See you in Vegas 8-) We'll meet again :) See you in Vegas :D If you still love me then...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 maart 2001 @ 15:20:10 #2
862 Arcee
Look closer
  maandag 26 maart 2001 @ 15:48:37 #3
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_866079
Kijk ook eens naar de review van haar album:Whoa Nelly!

Dat ze naar Nederland komt is opzich wel

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_866610
Jahoor is bestwel en
muziek klinkt ook wel blij is ook wel goed etc etc

[Dit bericht is gewijzigd door Threepio op 26-03-2001 18:06]

pi_867300
Nelly Furtado...
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_867347
Nelly Furtado
  maandag 26 maart 2001 @ 21:56:47 #7
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_867382
Slaaplekker

Nelly mag er absoluut wezen

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_867414
* johnny_appleseed kijkt nog een keer naar beneden of ie niet in B&H zit....
Tging toch over de muziek
  woensdag 28 maart 2001 @ 00:48:35 #9
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_871215
quote:
Op 26 maart 2001 21:48 schreef johnny_appleseed het volgende:
Nelly Furtado

I concur.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 03:37:28 #10
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_1329881
Ik haal ff dit topic omhoog, want ik heb een vraagje...
Ik ben namelijk he-le-maal weg van haar...vooral door haar ogen...Toen ik dat laatst tegen mn vriendinnetje zei (foutje) zei ze dat dat kleur lenzen zijn...

Izdatzoo?? want dan heeft ze voor mij afgedaan...Of is mn meiske jaloerser van aanleg dan ik d8?

tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---> FootoowBoek! <---
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 20:34:32 #11
11660 Talula
Ik denk dat ik ben.
pi_1333181
Die Nelly heeft dan misschien een leuk koppie, maar haar stem irriteerd me mateloos...
Nothing's gonna stop me from floating
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 22:00:36 #12
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_1333761
Hangen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_1364039
zij komt toch ook op lowlands......daar ga ik dus NIET heen...
pi_1364131
Gewoon op het podium een striptease laten doen en vooral NIET laten zingen. Iedereen blij toch?

pi_1364142
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 11:06 schreef Ultrawuft het volgende:
zij komt toch ook op lowlands......daar ga ik dus NIET heen...
Op lowlands???? Nelly ???? Nee toch???


AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH

verloedering, moord brand.... ga je er toch niet bij staan

  woensdag 8 augustus 2001 @ 11:37:52 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1364328
Nelly zuigt!
Toughtoughtough, nenenenene roughroughroughrough, ik kan het NIET meer aanhoren!!!
pi_1366707
Waarom zuigt Nelly?

Nirvana,Craddle of Filth,Sepultra,Soulfly,NoFx,Within Temptation,en Radiohead behoren tot mijn favo bands.Dan zou je niet echt zeggen dat ik Furtado leuk zou vinden,maar Turn off the Light roeleert zwaar!Gewoon een blij simpel poppy liedje,maar soms vind ik dat wel leuk...misschien ga ik zelfs naar haar kijken of Lowlands...ik vind haar ook best goed zingen.Ze is zeker niet een van mijn favorieten,maar toen ik op vakantie die cd van een meisje kreeg,vonmd ik hem best leuk...en ze heeft mooie ogen jah

  woensdag 8 augustus 2001 @ 19:57:04 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1368745
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 15:17 schreef Scylla het volgende:
Waarom zuigt Nelly?

Nirvana,Craddle of Filth,Sepultra,Soulfly,NoFx,Within Temptation,en Radiohead behoren tot mijn favo bands.Dan zou je niet echt zeggen dat ik Furtado leuk zou vinden,maar Turn off the Light roeleert zwaar!


Wat van jouw favo bands kan ik ook waarderen, maar smaken verschillen. Ik denk niet in hokjes hoor, want hoewel metal mijn favoriete muzieksoort is, hou ik bijvoorbeeld ook van Andre Hazes op zijn tijd, of Queen, of (de oude) Prince, of Zappa, of ... nou ja, om maar wat uitersten te noemen.
Nelly vind ik dus gewoon ongewoon irritant, wat betreft uitstraling + muziek. Nogmaals:
pi_1368890
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 19:57 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Wat van jouw favo bands kan ik ook waarderen, maar smaken verschillen. Ik denk niet in hokjes hoor, want hoewel metal mijn favoriete muzieksoort is, hou ik bijvoorbeeld ook van Andre Hazes op zijn tijd, of Queen, of (de oude) Prince, of Zappa, of ... nou ja, om maar wat uitersten te noemen.
Nelly vind ik dus gewoon ongewoon irritant, wat betreft uitstraling + muziek. Nogmaals:


Hmm hmm,ik hou wel van Metal,maar een makkelijk poppy liedje tussendoor is altijd fijn.En Nelly Furtado is best goe.Vinnik.Smaken verschillen,en das maar goe ook.
  woensdag 8 augustus 2001 @ 21:02:11 #20
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1369213
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 20:13 schreef Scylla het volgende:

[..]

Hmm hmm,ik hou wel van Metal,maar een makkelijk poppy liedje tussendoor is altijd fijn.En Nelly Furtado is best goe.Vinnik.Smaken verschillen,en das maar goe ook.


En zo is het maar net.
  woensdag 8 augustus 2001 @ 21:05:49 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1369232
ach ze onderscheidt zich tenminste nog van alle andere top40 artiestjes.. ze schijft haar eigen nummers, kan aardig wat instrumenten bespelen en heeft bestwelk een behoorlijke ervaring op muziek gebied. Desondanks maakt ze niet mijn soort muziek, het is niet echt iets wat ik zelf nou op zou zetten, Dat nieuwe numemrs is zelfs irritant, maar ik heb wel respect voor iemand die tenminste nog d'r eigen muziek schrijft (zowel tekst als muziek), dat zie je vandaag de dag niet zoveel meer.
pi_1371234
Hey man is een relaxx nummer om te horen en shit on the radio mag er ook wel wezen... voor de rest vind ik haar veel beter (en misschien ook lekkerder) dan britney spears en die andere preutjes die nu in de top 100000 zitten...
I got a greeting can't say what it's all about but my middle finger is gonna carry it out.
pi_1371485
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 20:34 schreef Talula het volgende:
Die Nelly heeft dan misschien een leuk koppie, maar haar stem irriteerd me mateloos...
Idd...je heeft een irritante..tja, wat is het, een vibrato ofzo in haar stem, maar haar muziek is best kwalitatief goed en voor mij is ze dus best welkom...
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1374728
jep volgens mij heeft ze kleurlenzen ja
en ik vind het echt helemaal niks dat mens, erg irri stem en tis niet mijn type zeg maar nog arrogant ook nog bah!!
als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan
pi_1376083
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 11:18 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Op lowlands???? Nelly ???? Nee toch???


AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH

verloedering, moord brand.... ga je er toch niet bij staan


jawel...met tomaten en eieren van 5 weken oud
Ik hou van lijstjes maken en ik spaar plastic zakjes
pi_1390267
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 03:37 schreef Nilis het volgende:
Ik haal ff dit topic omhoog, want ik heb een vraagje...
Ik ben namelijk he-le-maal weg van haar...vooral door haar ogen...Toen ik dat laatst tegen mn vriendinnetje zei (foutje) zei ze dat dat kleur lenzen zijn...

Izdatzoo?? want dan heeft ze voor mij afgedaan...Of is mn meiske jaloerser van aanleg dan ik d8?


NEEJ ! , ze heeft geen kleurlenzen !
goed dat ik dat weet he !
Now is a never-ending thing.
pi_1390472
alleen haar stem is irritant, verder is alles wel okey vinnik hoe orgineel:P
[b][i]O+[/i][/b][br]you've got the right to remain silent ... so shut up ! [br] and for your information ... I'm no one's property and never will be !
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 22:12:30 #28
10916 Tokjah
Ciao Leute!Š
pi_1391502
keej ten eerste vond ik het heel grappig om mijn 5 maanden oude topic weer te zien staan:D maar nu we het toch over haar uiterlijk hebben (als zangeres vind ik dr nog steeds chill) heb ik ook een vraagje. Ik weet dat ik niet de enige ben maar zijn er nog meer mensen die haar ook sprekend op MONICA van de serie Friends vinden lijken?? op sommige fotos zijn het echt 2 druppels water namelijk. misschien is er iemand zo aardig om even 2 fotos van beide personen hier neer te zetten:)
See you in Vegas 8-) We'll meet again :) See you in Vegas :D If you still love me then...
pi_1394538
Neeeeeeeej ze lijkt niet op Monica, maar weer terug op der muziek

Ik vin I'm like a bird echt geweldig!!!
Toen ik eerst balleen de clip zag dacht ik van: DEM weer zo'n pophuppeltrut, maar van dat nummerm wordt je gewoon All Time Happy!!

pi_1394675
Om heel eerlijk te zijn, vind ik die liedjes helemaal niks. Het is zo'n ontzettende huppelkut, waar je niet goed van wordt. Bij dat nieuwe liedje van haar exact hetzelfde als in I'm like a bird.
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_1424015
Ik vind het nieuwe nummer van haar (turn out the light) beter als I'm like a bird.
  donderdag 16 augustus 2001 @ 20:22:16 #32
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1425336
Heb haar album en dat kan er best mee door Is wel lekker zomers staan een paar nummers op in andere talen wat gelijk de beste nummers zijn daar moet ze meer mee doen de nummers die nu 'hits' zijn geweest is dus niet het beste wat ze kan en live klinkt het ooknog goed wat je van de gemiddelde 'top40muziekant' niet kan zeggen.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_2815458
Waar komt zij ook alweer eigenlijk vandaan? Portugal dacht ik, niet?
pi_2815525
De nummers die ze maakt zijn wel aardig, maar zelf zingt ze supervals. Vooral "turn off the light" is niet om aan te horen met dat letterlijke geblaf erin.
Zelfs Britney zingt nog beter.
pi_2815544
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 20:34 schreef Talula het volgende:
Die Nelly heeft dan misschien een leuk koppie, maar haar stem irriteerd me mateloos...
Gelukkig dat nog iemand dezelfde mening heeft als ik. 'Haar' nummers zijn mateloos irritant. Ze probeert een of andere imago aan te kweken maar het lukt niet erg. Ten slotte is het MARKETINGPLAN erachter groter dan de muziek.
know your role
pi_2815621
quote:
Op maandag 14 januari 2002 21:28 schreef Leatherface het volgende:
Waar komt zij ook alweer eigenlijk vandaan? Portugal dacht ik, niet?
Canada, maar haar ouders zijn inderdaad van Portugese afkomst..

check: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=B0b6gtr2ekl4x


Ohja voor de mensen die het nog niet door hadden: Nelly Furtado is super dope Echt een van de weinige top40 artiesten die ik heel erg waardeer, t is gewoon goeie, vrolijke muziek!
Ze is daarnaast ook nog eens erg cute

pi_2815625
Nou heeft ze weer een of ander hiphop- achtig nummer. Ik vind haar niet echt hiphop. Haar vorige nummers vond ik leuker.
pi_2815687
quote:
Op maandag 14 januari 2002 21:39 schreef Kid_RisK het volgende:

[..]

Canada, maar haar ouders zijn inderdaad van Portugese afkomst..

check: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=B0b6gtr2ekl4x


Ohja voor de mensen die het nog niet door hadden: Nelly Furtado is super dope Echt een van de weinige top40 artiesten die ik heel erg waardeer, t is gewoon goeie, vrolijke muziek!
Ze is daarnaast ook nog eens erg cute


Ik dacht dat ze uit Portugal zelf komt. Ze zingt ook nummer in het portugees, als ik mij niet vergis. Ik vond het best wel bijzonder, omdat er eigenlijk nooit portugese artiesten in de top 40 staan. maar ze komt dus uit Canada. Ik vind haar wel leuk, maar niet echt Hip Hop. Canada is volgens mij sowieso geen echt Hip Hop - land.
  maandag 14 januari 2002 @ 21:47:24 #39
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_2815753
Simpelweg het beste album EN de ontdekking van vorig jaar !!!

kan niet w88 op de opvolger

pi_2815790
quote:
Op maandag 14 januari 2002 21:47 schreef Cybart het volgende:
Simpelweg het beste album EN de ontdekking van vorig jaar !!!

kan niet w88 op de opvolger


Wachtentachtig
  maandag 14 januari 2002 @ 21:53:03 #41
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_2815860
nee, deze was voor de calculators onder ons

1 acht + 1 acht = 2 achten

w + achten = wachten

======================================
goh , zou mijn tentamen wiskunde dan toch nog goed komen morgen?

pi_2815896
quote:
Op maandag 14 januari 2002 21:53 schreef Cybart het volgende:
nee, deze was voor de calculators onder ons

1 acht + 1 acht = 2 achten

w + achten = wachten

======================================
goh , zou mijn tentamen wiskunde dan toch nog goed komen morgen?


Ik ben niet zo beken met de Forum- taal. Alleen ff en eik.
Zullen we het nu weer over Nelly hebben?
  maandag 14 januari 2002 @ 21:57:33 #43
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_2815943
oh, ik dacht (d8) da je sarcastisch was.

Nee, ik vind I'm Like A Bird & Tirn Of The Lights de mindere nummers van het album. Shit On The Radio staat wat meer voor de andere nummers op het album.

En ja als ze naar NL komt, overweeg ik toch wel naar het concert te gaan.

pi_2815962
Ik vond dr bij de Mtv Music Awards wel koowl...
Met Xavier Nadoo of hoe die mof ook heet
pi_2816008
quote:
Op maandag 14 januari 2002 21:57 schreef Cybart het volgende:
oh, ik dacht (d8) da je sarcastisch was.

Nee, ik vind I'm Like A Bird & Tirn Of The Lights de mindere nummers van het album. Shit On The Radio staat wat meer voor de andere nummers op het album.

En ja als ze naar NL komt, overweeg ik toch wel naar het concert te gaan.


Shit on the radio vind ik maar niks. Ik hen het album nog nooit gehoord. Ik zal het ff downloaden. ik hou eigenlijk ook niet zo heel erg van hiphop. maar vallen I'm like a bird en turn off the light dan soms een beetje uit de toon vergeleken met de rest van het album.
  maandag 14 januari 2002 @ 22:03:40 #46
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_2816040
ja op die mtv music awards was veeeeeeeeet !!!
damn, she's secretly a little bit indian too????
klonk echt cool.

en wat die eerste 2 singles en het album betreft vind ik wel dat er echt een verschil is gekozen. dat zijn gewoon de meest commerciele tracks op het album

Baby Girl is ook errug lekker

pi_2816092
Ik vond Turn off the lights toch wel een leuk nummer.
  dinsdag 15 januari 2002 @ 09:35:21 #48
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_2819841
Van het album vind ik 'Hey man' het beste nummer, een wat treuriger nummer.

Verder kan haar muziek me wel bekoren, alleen op lowlands bakte ze er niet veel van. Ze heeft nog niet echt contact met het publiek op een 'throw your hands in the air' dingen na, waar ook nauwelijks iemand op reageerde

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
  dinsdag 15 januari 2002 @ 11:43:13 #49
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_2821142
Nelly Turtado

Heb haar ooit eens in een interview gezien op de BBC. Omg, wat een piepend speenvarken.

*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje Š Dustman
pi_2831302
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 11:43 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Nelly Turtado

Heb haar ooit eens in een interview gezien op de BBC. Omg, wat een piepend speenvarken.


flikker op man , nelly roeleert
  woensdag 24 juli 2002 @ 12:26:57 #51
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5132437
Waar is de clip van Hey man? Hij wordt niet uitgezonden op tv en ook op KaZaA kan ik hem niet vinden.

Ís er überhaupt wel een clip?

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_8632183
Goed nieuws: Nelly is haar nieuwe CD aan het opnemen. Ze wil de fans niet lang laten wachten, maar ze wil niet dat tijd de kwaliteit verpest. Ik kan niet wachten! Ik hoop dat de nieuwe CD net zo fris is als Whoa Nelly en dat ze ook weer lekkere zomerse liedjes gaat maken.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 16:11:57 #53
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_8632256
Whoa Nelly! was zeker een lekker album, kan je heerlijk bij in slaap vallen .
  vrijdag 21 februari 2003 @ 16:24:33 #54
41234 Flaw
Only the strong
pi_8632637
Ik heb d'r op Pukkelpop gezien en ze is meer dan ok
  vrijdag 21 februari 2003 @ 16:53:03 #55
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8633340
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goed nieuws: Nelly is haar nieuwe CD aan het opnemen. Ze wil de fans niet lang laten wachten, maar ze wil niet dat tijd de kwaliteit verpest. Ik kan niet wachten! Ik hoop dat de nieuwe CD net zo fris is als Whoa Nelly en dat ze ook weer lekkere zomerse liedjes gaat maken.
ik kan niet wachten

nelly furtado!!!

pi_8645027
Nelly Furtado is idd best wel oke. Ik heb ook nog nooit de clip van hey man gezien, maar ik heb het vermoeden dat die er ook niet is.........aangezien het nummer niet echt dik in de bekendheid is gegooid
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_8652838
quote:
Op woensdag 8 augustus 2001 15:17 schreef Scylla het volgende:
Waarom zuigt Nelly?

Nirvana,Craddle of Filth,Sepultra,Soulfly,NoFx,Within Temptation,en Radiohead behoren tot mijn favo bands.Dan zou je niet echt zeggen dat ik Furtado leuk zou vinden,maar Turn off the Light roeleert zwaar!Gewoon een blij simpel poppy liedje,maar soms vind ik dat wel leuk...misschien ga ik zelfs naar haar kijken of Lowlands...ik vind haar ook best goed zingen.Ze is zeker niet een van mijn favorieten,maar toen ik op vakantie die cd van een meisje kreeg,vonmd ik hem best leuk...en ze heeft mooie ogen jah


Mooie ogen idd

D'r was een keer een jongen bij FANatic voor Slipknot en die vond Nelly ook mooi En ook ik, een liefhebber van Ill Nino, linkin Park(ja, ik weet het...), Korn en Nirvana heb een singletje van haar Kan dus wel

pi_15068910
ik heb dr nieuwe cd gehoord en het is opzich best aardig, ze heeft goede stem (vooral als ze hoog gaat)
NWC: 3445 7628 8614 7793
  FOK!fossiel maandag 29 maart 2004 @ 14:09:34 #60
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_18039384
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 21:21 schreef Disorder het volgende:
Ik heb Powerless laatst op MTV gezien. Heel lekker nummer eigenlijk
Heel erg lekker nummer inderdaad...
Maar vooral Try vind ik echt een super nummer !

Hoe is de rest van de cd? Beetje te vergelijken? Zit te twijfelen om deze zelfs te kopen .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_18039802
De hele CD is gewoon lekker! Ik vond Whoa! Nelly gaaf en deze ook. Maar of ze ook echt te vergelijken zijn...
  maandag 29 maart 2004 @ 15:56:13 #62
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18041798
prachtige zangeres.
prachtige muziek.
ik heb die nieuwe CD al zotgedraaid. Vind het prachtig als ze in het protugees begint.
Trry is de juiste keuze als nieuwe single!

zie ook Nelly Furtado in B en H
pi_18042188
mooie meid en lekkere nummers, Folklore ligt binnenkort ook in mijn kast
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_18080118
Folklore is net zo'n fijne plaat als Whoa! Nelly.. De zomersfeer zit er bij mij al goed in
pi_18080198
Nelly Furtado roeleert echt! Folklore is zo'n lekker album! Vooral het nummer Saturdays, daar word ik altijd zooo vrolijk van!
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:20:01 #66
48819 meanmofo
Up to Lexington, 125
pi_18081127
LEKKER DING !!!!
pi_18116195
Ik kwam net een nummertje tegen die ze samen met Juanes (jeweetwel van A dios le pido) heeft gezongen... Fotografio, leuk nummertje =)!
pi_18117530
Dat ik dit topic niet eerder heb gezien! Nelly Furtado is ! Goede stem alleen mn ouders delen dezelfde mening als een aantal andere van ons: Wat een speenvarken. Maar Nelly is echt vet, lekker zomerse cd en ze mag zekerr naar nederland komen!
pi_18117692
Try is echt een lekker nummer!

Alleen wat voor vaags zingt ze nou op track5?
Ik snap er geen hol van .
pi_18117726
quote:
Op donderdag 1 april 2004 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Try is echt een lekker nummer!

Alleen wat voor vaags zingt ze nou op track5?
Ik snap er geen hol van .
Vai vai vai. Ofzo.
pi_18117807
Ze geeft 1 juli concert in Vredenburg in Utrecht!!
  donderdag 1 april 2004 @ 21:39:20 #72
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18117924
*neemt het boekje erbij

ze zingt:Querida menina a beira da mar / panha un barco branco e vai vai vai/ Querida menina a beira da mar / panha un barco branco e sai sai sai/ Aquelo menina a beira da mar / Querida menina a beira da mar

"mar" is zee denk ik

btw, komt ze ook naar belgie??? (buiten werchter dan)
pi_18121241
Vraagje: Toen ik het nummer Try voor het eerst hoorde dacht ik onmiddelijk aan een cover. Ik heb het gevoel also ik het nummer al eens eerder heb gehoord. Kan dit kloppen en van welk nummer is het dan een cover?
Never Stop Dreaming, Never Stop Creating
pi_18121357
[edit]
Vage foutmelding en dus dubbel.....
[/edit]
Never Stop Dreaming, Never Stop Creating
pi_18127678
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:43 schreef Muddy het volgende:
[edit]
Vage foutmelding en dus dubbel.....
[/edit]
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:56:27 #76
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18127729
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:39 schreef Muddy het volgende:
Vraagje: Toen ik het nummer Try voor het eerst hoorde dacht ik onmiddelijk aan een cover. Ik heb het gevoel also ik het nummer al eens eerder heb gehoord. Kan dit kloppen en van welk nummer is het dan een cover?
*written by nelly furtado and B. West
pi_18139839
idd nelly Rulzz....ze heeft gewoon aparte nummers niet zo vreselijk doorsnee net als de rest...
  zaterdag 3 april 2004 @ 11:19:27 #78
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_18148057
* marcek heeft trouwens kaartjes voor haar concert 1 juli in vredenburg , ben benieuwd
pi_18154730
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef placebeau het volgende:

[..]

*written by nelly furtado and B. West
Ok, thx.
Never Stop Dreaming, Never Stop Creating
  zaterdag 3 april 2004 @ 18:20:55 #80
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_18155086
Ze heeft zo'n mooie aparte stem, doet me denken aan Sam Phillips
Ik zit er aan te denken om de cd te kopen, maar eerst nog wat meer nummertjes luisteren
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:00:24 #81
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18156030
island of wonder moet je dan zeker eens zoeken, echt een prachtig duet
het is geniaal hoe ze folk, pop, klassieke en zelfs hiphop invloeden combineert tot een prachtige coherente CD.
pi_18203348
Heb vandaag ook kaartjes gehaald voor het concert op 1 juli in Vredenburg! Kan niet wachten! De cd Folklore is echt een topper!
  maandag 5 april 2004 @ 20:59:06 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_18203440
Ik vind die nieuwe single ook heel mooi. Ze heeft een heel aparte stem, maar is kwalitatief in elk geval echt helemaal in orde. Ik hou wel van een beetje vreemd juist
pi_18203467
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:56 schreef Mach1 het volgende:
Heb vandaag ook kaartjes gehaald voor het concert op 1 juli in Vredenburg! Kan niet wachten! De cd Folklore is echt een topper!
Ik zag een versie van powerless om mtv (of het nu live of unplugged was weet ik niet), maar sjeezus wat een vreselijke stem had ze, was me nooit opgevallen op de singles ofzo, maar ik hoop voor jou dat dat eenmalig was, en ze bij het concert wel aan te horen is.
  maandag 5 april 2004 @ 22:50:55 #85
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_18207397
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:59 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik zag een versie van powerless om mtv (of het nu live of unplugged was weet ik niet), maar sjeezus wat een vreselijke stem had ze, was me nooit opgevallen op de singles ofzo, maar ik hoop voor jou dat dat eenmalig was, en ze bij het concert wel aan te horen is.
ik hoorde haar juist try bij barend en van dorp zingen, en ik vond het werkelijk prachtig!
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  FOK!fossiel dinsdag 6 april 2004 @ 01:23:13 #86
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_18210659
quote:
Op donderdag 1 april 2004 21:25 schreef Coastertommm het volgende:
Dat ik dit topic niet eerder heb gezien! Nelly Furtado is ! Goede stem alleen mn ouders delen dezelfde mening als een aantal andere van ons: Wat een speenvarken. Maar Nelly is echt vet, lekker zomerse cd en ze mag zekerr naar nederland komen!
Speenvarken :|.

Dat is het laatste wat bij me op komt. Ik vind 'r juist wel wat hebben .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_18212319
Ik vind haar knap
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_18216418
LISSABON - De Canadase popzangeres Nelly Furtado, dochter van Portugese emigranten, verzorgt het officiële lied van het Europees voetbalkampioenschap, komende zomer in Portugal. Het nummer is getiteld "Forca", dat zowel in het Engels als in het Portugees op de markt zal verschijnen. Furtado heeft toegezegd tijdens de ceremonie voor de finale op 4 juli in Lissabon een optreden te verzorgen.

  dinsdag 6 april 2004 @ 12:33:45 #89
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18216511
de finale kan nu al niet meer stuk!
forca is echt een meezingliedje
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:36:02 #90
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18216559
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 01:23 schreef RemCow het volgende:

[..]

Speenvarken :|.

Dat is het laatste wat bij me op komt. Ik vind 'r juist wel wat hebben .
Nou, ze heeft wel een dikke reet hoor... Zie genoemde live-clip van Powerless.

Maar wát een geweldige CD!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:49:20 #91
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_18216895
Nelly Furtado
Goede muziek!!!!!!
Folklore
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:51:37 #92
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_18216959
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 08:56 schreef Dezz het volgende:
Ik vind haar knap
Ik vind het ook wel een aantrekkelijk vrouwmens.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_18217659
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:30 schreef -Mk- het volgende:
LISSABON - De Canadase popzangeres Nelly Furtado, dochter van Portugese emigranten, verzorgt het officiële lied van het Europees voetbalkampioenschap, komende zomer in Portugal. Het nummer is getiteld "Forca", dat zowel in het Engels als in het Portugees op de markt zal verschijnen. Furtado heeft toegezegd tijdens de ceremonie voor de finale op 4 juli in Lissabon een optreden te verzorgen.

Ik had al het vermoeden dat Forca de zomerhit van 2004 zou worden...en nu kan het helemaal niet meer stuk
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 6 april 2004 @ 13:28:28 #94
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_18217872
Forca is mooi nummer inderdaad
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_18220390
Explode is ook lekker
pi_18228236
Ik vind heel folklore geweldig en ook van Whoa Nelly kan ik geen genoeg krijgen. 2 jaar geleden ben ik voor de eerste keer naar een live concert van haar geweest en ik heb ook kaartjes voor haar aankomende concert 1 juli Kan echt niet wachten.
pi_18228313
Gisteren was ze in een soort interview op TMF, ze kwam echt super leuk over. Heel relaxed, grappig en spontaan
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:26:17 #98
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18228399
zijn er nog die haar gaan zien in de tent op Werchter?
pi_18232808
Ik heb gisteren ook dat akoestische optreden bij Club MTV gezien, was inderdaad minder dan dat ze bij Barend en van Dorp deed. Maar ja we zien het wel op 1 juli, ik heb er in ieder geval zin in!
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:00:10 #100
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_18233084
Ik heb haar ook bij B&vD gezien
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:40:42 #101
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18236044
Bij ruuddewild.nl kwam ze ook heel leuk over. .
The Most Incredible, Baby
pi_18288099
Het concert is uitverkocht
  donderdag 15 april 2004 @ 07:42:10 #103
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_18436040
quote:
Op donderdag 8 april 2004 23:01 schreef Lolalala het volgende:
Het concert is uitverkocht
En ik ga er lekker heen!!!!!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_18441458
quote:
Op donderdag 15 april 2004 07:42 schreef somegirl het volgende:

[..]

En ik ga er lekker heen!!!!!
Ik ook
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_18472184
En ik ook! Misschien kun je nog kaartjes regelen via internet/teletekst!
pi_18484172
'k zit een beetje door dit topic heen te lezen...
Wil toch wat kwijt..
Ten 1ste:d'r is wat discussie hier of ze 'n dikke reet heeft of niet.. Boeie! Ze is 'n lekker ding (volgens mijn bescheiden mening)
Ten 2de: Of ze lekker is of niet, 't maakt zoveel niet uit.. Ze zingt. Ze zingt niemand na. Ze zingt. technisch begaafd. Zangeres, zonder alle overbodige vibratos, die durft te zingen
die kan zingen, die geen trucjes nodig heeft. Absoluut talent!!
En toch, ook ik vind het jammer dat er soms wel eens ontzettende pulp op haar CD's staat Ze kan beter!
pi_18488347
zij is wel tof, vrolijk geluid!
PE#1
pi_20351313
Ben net terug van het concert van Nelly Furtado in Vredenburg Utrecht en het was geweldig! Ze zingt supergoed en heeft geen show nodig enzo, het staat gewoon als een huis! Vooral de hits waren natuurlijk super.
Forca (EK-lied) zong ze met een oranje sjaal hahahah!
Was super!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 09:49:13 #109
16832 Cyborg
zzzzzzzzzzzzz
pi_20355027
ben ook naar haar concert geweest, waas helemaal top (ben geen super fan ofzo) maar goede show en ze zingt heel makkelijk en goed. leuk om te zien jammer alleen dat het geluid soms niethelemaal goed was. de zang was zodoende niet altijd goed te verstaan (als in de woorden) maar dat mag de pret niet drukken

almetal een top optreden!
*Aan mijn reactie kunnen geen rechten ontleend worden*
  vrijdag 2 juli 2004 @ 10:43:23 #110
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_20356018
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 09:49 schreef Cyborg het volgende:
ben ook naar haar concert geweest, waas helemaal top (ben geen super fan ofzo) maar goede show en ze zingt heel makkelijk en goed. leuk om te zien jammer alleen dat het geluid soms niethelemaal goed was. de zang was zodoende niet altijd goed te verstaan (als in de woorden) maar dat mag de pret niet drukken

almetal een top optreden!
Tja, zoiets moeten ze ook niet in vredenburg zetten
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_20357228
Ik ben gister ook geweest.....was zeker een goed concert ennnnnnnnn jesus wat is nelly mooi!!!!! Maar dat geluid daar.....ik kon het vaak niet eens verstaan echt slecht.... ik ga in iedergeval nooit meer naar een concert in vredenburg!
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:34:17 #112
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_20357277
vredenburg is wel tof, ben bij het blue highway festival gweest en daar is het eprfect voor, maar voor iets als Nelly Furtado is het niks
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_20357595
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:34 schreef Prep2Fight het volgende:
vredenburg is wel tof, ben bij het blue highway festival gweest en daar is het eprfect voor, maar voor iets als Nelly Furtado is het niks
Vond ik wel meevallen. Ik heb zowel klassieke concerten in de grote zaal van Vredenburg gezien als The Dubliners, Joe Jackson en Black Sabbath en nooit problemen met het geluid gehad. Wel met de spots op het podium die om de een of andere reden wel heel erg vaak recht in onze ogen schenen trouwens .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:50:55 #114
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_20357703
mja, dat zijn toch wel hele bands. Nelly was toch niet met een hele band of wel? Van Morrison viel ook tegen de laatste keer in vredenburg
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_20358396
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:50 schreef Prep2Fight het volgende:
mja, dat zijn toch wel hele bands. Nelly was toch niet met een hele band of wel? Van Morrison viel ook tegen de laatste keer in vredenburg
Nelly was wel met een hele band. Bassist, drummer, 2 gitaristen, toetsenist, DJ en een back-up singer. Het geluid was echt slecht. Je kon haar niet verstaan als ze praatte en het was heel moeilijk om te horen welke woorden ze zong. Maar goed, de meeste nummers ken ik toch uit mijn hoofd dus dat was geen probleem

En my God wat is zij mooi! In het echt 1000000 maal mooier dan op TV. Die DJ is one lucky guy!
pi_20360005
Wat een geweldig concert was het, één van de beste die ik tot nu toe heb mee mogen maken!!!
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_20360658
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:20 schreef OutKast het volgende:

[..]

Nelly was wel met een hele band. Bassist, drummer, 2 gitaristen, toetsenist, DJ en een back-up singer. Het geluid was echt slecht. Je kon haar niet verstaan als ze praatte en het was heel moeilijk om te horen welke woorden ze zong. Maar goed, de meeste nummers ken ik toch uit mijn hoofd dus dat was geen probleem

En my God wat is zij mooi! In het echt 1000000 maal mooier dan op TV. Die DJ is one lucky guy!
Ze heeft flinke dijen.
PE#1
pi_20362469
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:41 schreef convinced het volgende:

[..]

Ze heeft flinke dijen.
Ik weet niet of je er gister bij was maar die dijen heb ik niet gezien....?????

Het eerste wat mij opviel was dat ze veel slanker was dan Nelly op de Telly.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:15:21 #119
15769 BarBaar
Sarcast!
pi_20363334
Ik was er ook. Super gaaf concert. Ze kwam super spontaan en gezellig over, en dat werkte erg aanstekelijk. Ik vond het geluid juist wel goed (ik zat wel vrij hoog) en kon d'r wel goed verstaan (leuk dat ze "dansen" en "dank je" onthield).

Niets aan op te merken, ik heb een leuke avond gehad!
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:05:27 #120
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_20364933
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:49 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ik weet niet of je er gister bij was maar die dijen heb ik niet gezien....?????

Het eerste wat mij opviel was dat ze veel slanker was dan Nelly op de Telly.
men zegt wel vaker dat TV dik maakt
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:10:16 #121
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_20366975
IK VOND NELLY SUPER!! ze straalde van het podium af en maakte er gewoon een goeie show van. en zo slecht vond ik het geluid nie zo. een lekker intiem concert, beter dan norah jones in de HMH...
put
your
clothes
on!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 19:03:35 #122
33641 Shriko
Happy gamer
pi_20369407
Ik was er ook bij en het concert was inderdaad super! Geweldig hoe ze met het publiek speelt, aanraakt, oogconcact en lekker mee laten doen. Top!
Be HAPPY!!
pi_20378138
Ik vind Nelly Furtado ook erg cool! Op haar eerste cd waren de nummers erg opgewekt. Ik was dus erg benieuwd naar Folklore en ik vind het een top-cd! Echt geweldig hoe die Portugese en andere invloeden te horen zijn in de nummers. Het is erg duidelijk om te horen hoe zij gegroeid is in die paar jaren. Ik vind haar ook over een prima stem hebben. Ze kan er veel mee: superhoog zingen (en zuiver), krachtig zingen, rappen en noem maar op.
She rocks!
pi_20378469
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 01:43 schreef hydraulix het volgende:
Ik vind Nelly Furtado ook erg cool! Op haar eerste cd waren de nummers erg opgewekt. Ik was dus erg benieuwd naar Folklore en ik vind het een top-cd! Echt geweldig hoe die Portugese en andere invloeden te horen zijn in de nummers. Het is erg duidelijk om te horen hoe zij gegroeid is in die paar jaren. Ik vind haar ook over een prima stem hebben. Ze kan er veel mee: superhoog zingen (en zuiver), krachtig zingen, rappen en noem maar op.
She rocks!
Helemaal mee eens! Zeker na het concert van gisteren! Was echt super!!!!!
pi_20379915
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:41 schreef convinced het volgende:

[..]

Ze heeft flinke dijen.
Super!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 14:36:25 #126
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_20383693
wie waren die dames, die mij em mark voorbij liepen en zeiden: hey die zijn ook van fok!?>

!
put
your
clothes
on!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 16:17:17 #127
53616 Foxke
Mac 700 Wash
pi_20385484
Heeft iemand al foto's online gezien van donderdag?
Was een super concert
  zaterdag 3 juli 2004 @ 16:20:30 #128
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_20385543
Nelly Furtado...

Ik vind dr lief uitzien maar haar nummers doen me niet zo veel..
alleen Try en Baby girl vind ik mooi.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_34404607
Iemand vandaag de nieuwe single van Nelly op 3FM gehoord? Giel draaide 'm, en om nou te zeggen dat ik vrolijk van het nummer word. ... Het nummer gaat de Gwen Stefani-weg op, en dan de Gwen van Hollaback Girl en Luxurious. Nee, daar worden we niet blij van. .

Het was geloof ik zo rond 8.45, en je kunt afleveringen van Giel hier terugluisteren, die van vandaag staat er nog niet op, maar dat komt vast heel snel.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:07:05 #130
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_34405392
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Iemand vandaag de nieuwe single van Nelly op 3FM gehoord? Giel draaide 'm, en om nou te zeggen dat ik vrolijk van het nummer word. ... Het nummer gaat de Gwen Stefani-weg op, en dan de Gwen van Hollaback Girl en Luxurious. Nee, daar worden we niet blij van. .

Het was geloof ik zo rond 8.45, en je kunt afleveringen van Giel hier terugluisteren, die van vandaag staat er nog niet op, maar dat komt vast heel snel.
Ik heb 'm dus nét niet gehoord: stapte net de auto uit. Is 't nou echt een cover van Maneater van Hall and Oates, of zat 'ie uit z'n nek te kletsen onze Giel?
pi_34405428
Hmm, ze zong wel iets met maneater de hele tijd.
pi_34405809
Ook gehoord vanochtend, vond het wel een vet nummer!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  Moderator dinsdag 24 januari 2006 @ 10:30:31 #133
8781 crew  Frutsel
pi_34405831
Maneater zou inderdaad de nieuwe single worden
helaas gemist...
zoek um al weken...
  zondag 5 februari 2006 @ 19:30:12 #134
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34770191
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Iemand vandaag de nieuwe single van Nelly op 3FM gehoord? Giel draaide 'm, en om nou te zeggen dat ik vrolijk van het nummer word. ... Het nummer gaat de Gwen Stefani-weg op, en dan de Gwen van Hollaback Girl en Luxurious. Nee, daar worden we niet blij van. .
Dan zal de volgende single "I Am" je vast beter bevallen, want die is weer een heel stuk melodieuzer. Én heeft een heel origineel, Oosters aandoend riedeltje. .

Maar je hoeft dus niet bang te zijn dat Nelly nu fulltime de dancehallkant op gaat of zo.

Hollaback Girl en Luxurious zijn overigens uiterst okay, maar dat terzijde.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:06:13 #135
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36265310
Hmmm, er staat op haar site dat nu weer Promiscuous de eerste single wordt. Die heeft ook zo zijn merites, maar vind ik persoonlijk toch minder dan Maneater en I am.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_36275062
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:30 schreef Marble het volgende:
Dan zal de volgende single \"I Am\" je vast beter bevallen, want die is weer een heel stuk melodieuzer. Én heeft een heel origineel, Oosters aandoend riedeltje. .

Maar je hoeft dus niet bang te zijn dat Nelly nu fulltime de dancehallkant op gaat of zo.

Hollaback Girl en Luxurious zijn overigens uiterst okay, maar dat terzijde.
Nou, ik heb Maneater nog eens (en nog eens en nog eens en nog eens en nog eens) geluisterd en ik vind het inmiddels echt een fantastisch nummer. Het is bij nader inzien bovendien niet Gwen Stefani-achtig, maar veel meer de kant op van M.I.A., en dat is wél toffe muziek!

Ben wel benieuwd naar de rest van het album.
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:10:13 #137
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36275408
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:59 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nou, ik heb Maneater nog eens (en nog eens en nog eens en nog eens en nog eens) geluisterd en ik vind het inmiddels echt een fantastisch nummer. Het is bij nader inzien bovendien niet Gwen Stefani-achtig, maar veel meer de kant op van M.I.A., en dat is wél toffe muziek!

Ben wel benieuwd naar de rest van het album.
. Ik ben ook dol op Maneater. .
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:43 schreef Marble het volgende:
Nelly Furtado - Maneater.

Heerlijk nummer, gaat je kop ook niet meer uit. Het zou overigens zo uit een musical als Chicago kunnen komen, zo'n stijl is het een beetje. Furtado blijft zichzelf continu vernieuwen. En ook dit is weer een topper, maar zijn we eigenlijk ooit wel eens anders gewend geweest van Nelly?
I Am is ook werkelijk een pareltje, wat vind je daarvan Tommie?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:13:20 #138
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36275509
Op de radio hoorde ik opnlangs een nummer en het was echt prachtig, nog meer de folk dan de vorige CD. Maar ik ken de titel niet.
Weet er iemand wanneer de releasedatum is voor het nieuwe album?
pi_36275540
Die ken ik nog niet. Zal eens gaan kijken. Is het nieuwe album al uit(gelekt)?
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:16:53 #140
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36275624
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:13 schreef placebeau het volgende:
Op de radio hoorde ik opnlangs een nummer en het was echt prachtig, nog meer de folk dan de vorige CD. Maar ik ken de titel niet.
Ik gok dat dat I Am was dan, dat is de enige die nog enigszins in die stijl is, Promiscuous en Maneater zijn heel anders.
quote:
Weet er iemand wanneer de releasedatum is voor het nieuwe album?
23 mei.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:20:56 #141
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36275769
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:16 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik gok dat dat I Am was dan, dat is de enige die nog enigszins in die stijl is, Promiscuous en Maneater zijn heel anders.
[..]

23 mei.
*noteert in agenda

het kon ook een nevenproject zijn hor dat nummer, want het was bijna puur Braziliaanse folk, een beetje als island of wonder
pi_36276927
bij hoeveel minuten moet ik ongeveer gaan luisteren naar de uitzending van 24 januari?? ben erg benieuwd
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_37650842
maneater word elke keer dat ik em luister lekkerder... ik had zelfs in toen ik hem voor het eerst hoorde zoiets van "wat een k*tnummer". nu vind ik em erg goed! ben erg benieuwd naar het nieuwe album.

en damn wat is nelly mooi in de videoclip van maneater
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:30:10 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38183969
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:16 schreef chrdek het volgende:
maneater word elke keer dat ik em luister lekkerder... ik had zelfs in toen ik hem voor het eerst hoorde zoiets van "wat een k*tnummer". nu vind ik em erg goed! ben erg benieuwd naar het nieuwe album.
Ik zit nog in de k*tnummer-fase .

De rest van de cd moet wel héél goed zijn, wil het dit compenseren.

Althans, zo denk ik er nu over... Misschien wen ik er nog aan.

Misschien.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_38185912
Promiscuous Girl

goed nummer
pi_38217700
Is Nelly vergeten dat ze mooi kan zingen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 27 mei 2006 @ 18:29:42 #147
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_38275907
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:16 schreef chrdek het volgende:
maneater word elke keer dat ik em luister lekkerder... ik had zelfs in toen ik hem voor het eerst hoorde zoiets van "wat een k*tnummer". nu vind ik em erg goed! ben erg benieuwd naar het nieuwe album.

en damn wat is nelly mooi in de videoclip van maneater
Ik vond het nummer meteen al wel lekker eigenlijk Even wennen maar verder top .

En idd ziet er leuk uit ja .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_38619453
Loose is binnen... zitten erg goeie nummers tussen...vooral te busque met juanes en all good things met chris martin zijn erg lekker!
pi_38619697
Ik lees hier "I Am" van het nieuwe album Loose...

Maar op haar site staat die niet bij de tracklist?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_38620839
klopt i am staat er niet op.
ook heb ik een nummer crazy gehoord... nog nooit eerder van haar gehoord deze staat ook niet op loose. weet iemand hoe dit zit?
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:33:38 #151
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_38623449
Dat is een cover van die gnars barkely die geloof ik op nr 4 staat in de top 100
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_38635534
Jep ze heeft Crazy gecoverd.. moet zeggen dat ze het erg goed gedaan heeft. Maar die van Gnarls Barkley is wel beter!
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:53:22 #153
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_38636420
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:14 schreef beautiful_world het volgende:
Jep ze heeft Crazy gecoverd.. moet zeggen dat ze het erg goed gedaan heeft. Maar die van Gnarls Barkley is wel beter!
cool, naar die cover ben ik wel benieuwd. eens even zoeken
pi_38636540
ik heb een live versie gehoord, jammer dat die niet op een cd staat
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:29:43 #155
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_38637193
Gevonden en geluisterd: klinkt erg goed
pi_38637748
Promiscuous van Nelly F. met Timbaland
En in die clip is ze ... D-d-d-d-damn
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:34:28 #157
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_38638936
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:53 schreef XiChico het volgende:
Promiscuous van Nelly F. met Timbaland
En in die clip is ze ... D-d-d-d-damn
vet nummer
  donderdag 8 juni 2006 @ 01:38:53 #158
16715 Mylene
*schatje*
pi_38644485
Ik vind die clip van Maneater een beetje de moderne versie van Pat Benatar's Love Is A Battlefield. Ik moest in ieder geval meteen aan die clip denken toen ik de clip van Nelly voor het eerst op TMF zag.
pi_38648947
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:49 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ik weet niet of je er gister bij was maar die dijen heb ik niet gezien....?????

Het eerste wat mij opviel was dat ze veel slanker was dan Nelly op de Telly.
Ehmmm flinke dijen is a good thing , zolang ze geen bierbuik heeft natuurlijk.
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:21:34 #160
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_38651966
Heb de cd gisteravond geluisterd, vind `m erg goed .Zo tijdens de eerste keer luisteren vind ik `m beter klinken dan "Folklore".
Jammer dat er halverwege een paar wat langzamere nummers op staan, die up-tempo tracks vind ik `t lekkerst

* Timo20 zat Promiscous Girl nog eens op
pi_38652032
Ze had al niets te zoeken op PinkPop. Loop je het terrein op, staat dat ding van het podium af te schreeuwen.
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:13:42 #162
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_38673738
Net bij de Media Markt "Loose" zien liggen. Jammer dat ze er geen DualDisc versie van hebben gemaakt. Dan had ik `m gelijk gekocht, nu wacht ik ff totdat ie zakt in prijs
pi_38673856
Het album is wel leuk, maar net iets te lang naar mijn mening. 15 nummers, dat had minder gekund. Vooral omdat ik de vorige 2 albums toch beter vond. .
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:18:48 #164
88233 Steve
Still the best.
pi_38676675
Nelly Furtado. .
Heb nog niet echt heel goed geluisterd, maar er zitten leuke liedjes bij. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:38:30 #165
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38679264
ik had eigenlijk gehoopt dat loose voor een tientje bij de mediamarkt zou liggen zoals vaker met cds gebeurt daar, maar helaas
Tap tap tap
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:53:17 #166
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_38692283
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:38 schreef CherryLips het volgende:
ik had eigenlijk gehoopt dat loose voor een tientje bij de mediamarkt zou liggen zoals vaker met cds gebeurt daar, maar helaas
misschien dat dat snel gebeurd. zie het bij de Media Markt hier ook vaak gebeuren dat ze eerst voor wat meer liggen, en dan een week later wel voor een tientje te krijgen zijn
pi_38705300
Ik vind Maneater echt een vreselijk nummer..
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:48:45 #168
15600 BB-King
Long live the King!
pi_38706238
Wat een slet is het geworden...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:49:31 #169
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_38706261
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:48 schreef BB-King het volgende:
Wat een slet is het geworden...
Waar zie je dat aan?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 22:02:24 #170
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_38708577
Dom wijf. Maar wel toffe nummers.


Soms.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
pi_38710010
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:48 schreef BB-King het volgende:
Wat een slet is het geworden...

Inderdaad.
pi_38823533
Ze was ZOOO lekker op Pinkpop zeg!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door BlaineDeMono op 13-06-2006 20:32:35 ]
pi_38824136
fotos!
pi_38825045
heb ik helaas niet...

Moet ik eens ff bij maten navragen!

Heb ik ze binnen een tijdje (denk het wel) dan post ik ze hier!
pi_38825068
dit mag ook weg, foutje
pi_38825105
dit bericht mag weg, foutje
pi_38837213
All Good Things
Tap tap tap
pi_39171215
Geweldig haar nieuwe cd. All Good Things is zo goed
  zaterdag 24 juni 2006 @ 07:58:11 #179
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_39171242
Nelly topique zonder picca's!!?? FOEI!!!!



[ Bericht 33% gewijzigd door mrSPLIFFY op 25-06-2006 17:00:21 ]
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_39173257
Jemig, de topic stamt af uit 2001
Nou ik ben erg benieuwd naar haar album. Vond de vorige albums erg goed en ze had aangegeven dat dit een 'simpelere' album zou zijn met meer hiphop ( ). Ik lees ook echt alleen maar verschillende/tegenstrijdige recensies ('dat fans van haar moeten wennen aan dit album', 'fans moeten dit album juist kopen' etc.)
Vond Folklore echt steengoed namelijk en houd er wel van als ze wat terug laat horen van haar Portugese roots.
pi_41419030
ik vind het wel goed dat ze niet heeft geprobeerd Folklore te kopieeren, maar gewoon iets anders te doen. Ik had niet verwacht dat ze een hiphop album zou maken.
pi_41419082
Haar laatste album is wel lekker idd. En als een artiets zichzelf blijft vernieuwen is dat alleen maar goed lijkt mij.
Work hard, play harder!
Last.fm
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:35:56 #183
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_42414009
Even een subtiele schup . Ik heb nu het album loose en ze is echt geweldig . Mijn favoriete artiest momenteel zekers weten .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_42414027
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 07:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nelly topique zonder picca's!!?? FOEI!!!!

[afbeelding]
Super geil wijf, en erg strak!!!

(Zelf gezien op Pinkpop! )
pi_43021887
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:05 schreef CherryLips het volgende:
All Good Things
Dit wordt haar nieuwe single. Goed nummer.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_44066204
Dat nieuwe album is goed zeg. .
Ik vond haar eigenlijk niet echt bijzonder voorheen, ik moet dat beeld enigszins gaan bijstellen. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zondag 3 december 2006 @ 16:50:05 #188
67464 m-kay
Halloooo!
pi_44107205
Ik vind die nieuwe single ook fantastisch. Binnenkort maar eens het album beluisteren. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 10:39:50 #189
8781 crew  Frutsel
pi_44322000
3FM Megahit... Nelly Furtado...
hoezo erg laat
pi_44322269
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:39 schreef Frutsel het volgende:
3FM Megahit... Nelly Furtado...
hoezo erg laat
Tis gewoon dr nieuwe single, wat is het probleem? Dat het album al een tijd terug is uitgekomen maakt toch niet uit
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 11:06:48 #191
8781 crew  Frutsel
pi_44322699
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:50 schreef DaFan het volgende:

[..]

Tis gewoon dr nieuwe single, wat is het probleem? Dat het album al een tijd terug is uitgekomen maakt toch niet uit
Tja wat heet "probleem" ... hij stond al een week of 3 in de tipparade.. en de single staat al een week of 9 in mijn eigen hitlijst... dus zolang was het al bekend dat dat de nieuwe single was. had al eerder megahit kunnen zijn... beter nummer dan die van de chili peppers

op 26 oktober tipte ik um hier al Tip hier nieuwe nummers #13
pi_44322778
Dat is inderdaad waar. Ik weet niet precies hoe 3FM dit zo uitzoekt maar het is in ieder geval een reden om weer eens de radio aan te zetten
(Alsof ik die CD nog niet grijs heb gedraaid)
  woensdag 13 december 2006 @ 13:14:52 #193
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_44389462
Tis inderdaad echt een nummer om verliefd op te worden! Op nelly zelf trouwens ook!
Wat moet je anders?
pi_44394176
13 maart staat ze in de Heineken Music Hall. Voorverkoopdatum/prijs/voorprogramma nog niet bekend.
Ik wil er naartoe!
  woensdag 13 december 2006 @ 15:42:34 #195
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44394307
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
13 maart staat ze in de Heineken Music Hall. Voorverkoopdatum/prijs/voorprogramma nog niet bekend.
Ik wil er naartoe!
Sweet Ik had het er vorige week nog over toen haar UK tour bekend werd.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 13 december 2006 @ 20:18:26 #196
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_44403367
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
13 maart staat ze in de Heineken Music Hall. Voorverkoopdatum/prijs/voorprogramma nog niet bekend.
Ik wil er naartoe!
Daar wil ik ook wel heen. Dat wordt n de gaten houden wanneer dat is.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 13 december 2006 @ 21:55:09 #197
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_44407453
Super plaat haar nieuwe single en mede geschreven door Chris Martin van Coldplay.
pi_44410412
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
13 maart staat ze in de Heineken Music Hall. Voorverkoopdatum/prijs/voorprogramma nog niet bekend.
Ik wil er naartoe!
dan ben ik jarig, zou ikd an gratis mogen .
Tap tap tap
pi_44411647
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

dan ben ik jarig, zou ikd an gratis mogen .
Dan wil ik mee!
  woensdag 13 december 2006 @ 23:52:09 #200
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_44412182
"All good things (come to an end)" met in de lyrics "flames to dust/lovers to friends"
Ik heb er nogal gemengde gevoelens over. Komt doordat ik het afgelopen zomer al op m'n mp3-speler had staan, toen ik in India was. Ik dacht erdoor aan mijn vriendin, omdat ik zo verliefd op haar was en mezelf duidelijk moest maken dat het ook ooit afgelopen zou kunnen zijn. En ja, hoor, begin november maakte ze er een eind aan. Als ik het nummer nu hoor, denk ik telkens: zie je wel, "lovers to friends".
Hoewel... het stadium van friends is niet bepaald makkelijk te noemen... (zie het alom geroemde topic "de kunst van het loslaten van een ex deel x")
  donderdag 14 december 2006 @ 05:23:20 #201
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_44415732
13-3-2007 Heineken music hall Amsterdam volgens de tourguide op www.nellyfurtado.com .

Op de site van de music hall en van ticketservice staat nog niets .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 16 december 2006 @ 10:44:45 #202
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_44477790
quote:
Op donderdag 14 december 2006 05:23 schreef DaMook het volgende:
13-3-2007 Heineken music hall Amsterdam volgens de tourguide op www.nellyfurtado.com .

Op de site van de music hall en van ticketservice staat nog niets .
ja ja ja ja jaaaa!! ik zag het net Ik wil ik willll!

Nelly nelly nelly furtadooo

okay ik val in herhaling steeds




But I love her
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_44478177
eh ja, maar wanneer begint de vvk, ikd acht vandaag toch?
Tap tap tap
pi_44478200
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:52 schreef whisko het volgende:
"All good things (come to an end)" met in de lyrics "flames to dust/lovers to friends"
Ik heb er nogal gemengde gevoelens over. Komt doordat ik het afgelopen zomer al op m'n mp3-speler had staan, toen ik in India was. Ik dacht erdoor aan mijn vriendin, omdat ik zo verliefd op haar was en mezelf duidelijk moest maken dat het ook ooit afgelopen zou kunnen zijn. En ja, hoor, begin november maakte ze er een eind aan. Als ik het nummer nu hoor, denk ik telkens: zie je wel, "lovers to friends".
Hoewel... het stadium van friends is niet bepaald makkelijk te noemen... (zie het alom geroemde topic "de kunst van het loslaten van een ex deel x")
Ik heb een raar gevoel bij Try. Ik ben 2,5 jaar geleden naar Nelly's optreden in Utrecht geweest en toen was Try net uit als single en ik vond het een enorm mooi nummer en volgens mij hield Nelly het zelf ook amper droog tijdens ht optreden. Een dag later overleed m'n oma. Als ik nu dat nummer hoor moet ik aan haar denken .
Tap tap tap
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:02:27 #205
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44568279
start voorverkoop do, 21 dec 2006
entree ¤35.00

http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1112
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_44579377
Ja was idd vaag dat het eerst op haar site stond en daarna pas bij de HMH, normaal is dat op dezelfde dag

Donderdag maar kaartjes kopen
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:50:36 #207
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_44582483
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:20 schreef Estolan het volgende:
Ja was idd vaag dat het eerst op haar site stond en daarna pas bij de HMH, normaal is dat op dezelfde dag

Donderdag maar kaartjes kopen
Ik moet er nog even over denken, amsterdam is toch een eind weg vanuit eindhoven. Daarnaast ga ik niet graag alleen naar zoiets.

Aan de andere kant wil ik er wel heeeel graag heen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_44620738
yeah, alle lijnen bezet en website overbelast. zeker weer meer dan 15 mensen tegelijkertijd .
Tap tap tap
  donderdag 21 december 2006 @ 13:27:07 #209
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44626000
Ik ga heen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 21 december 2006 @ 16:23:15 #210
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_44631198
Ik ook. Verjaardagscadeautje voor mijn zusje; ze is helemaal gelukkig.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_44631822
Ik heb ook kaartjes .
Tap tap tap
pi_44632812
ik ga er ook heen... helemaal zin in
pi_44633896
Ik weer 2 kaartjes
pi_44634882
ik heb 2 kaarten besteld.. er ging wat mis nadat me cc gegeven had in gevoerd.. ik dahct shit geen kaarten.. weer geprobeerd en toen kwam ik er wel doorgheen en de kaartjes gelijk uitgeprint.. maar ja zie ik later op me mail adres dat ik post had van die ticket mensen.. sturen ze de kaarten naar me .. heb ik nou 2 of 4 kaarten??? heel de dag al geen gehoor bij me cc bedrijf!!! shitzooi zit ik straks met 2 extra kaarten in me maag... zo ja iemand intresse????
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_44641589
Kut, ik wil er ook heen, maar ik ga ook al naar de Scissor Sisters die maand en het geld is nu ook een beetje op
  donderdag 21 december 2006 @ 23:56:32 #216
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_44645404
Ik wil ook, dit weekend maar eens kijken of er iemand mee wil .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_44646726
Haar nummers zijn de laatste tijd wel goed.
pi_44654932
Ik wil er ook wel graag heen Maar loop tegen die tijd stage en geen idee waar ik dan uithang. En volgens mij ben ik de enige in mijn sociale kring die een beetje een harde krijgt van Nelly dus tja
pi_44656306
Ik loop dan ook stage, maar om 8 uur ben ik wel in A'dam .
Tap tap tap
pi_44657251
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop dan ook stage, maar om 8 uur ben ik wel in A'dam .
Niet als je in München zit
pi_44657705
ja ok .
Tap tap tap
pi_44658954
Kheb al iemand gevonden om mee te gaan en ik heb atm 2 kaarten voor mn neus liggen
pi_44678902
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:05:23 ]
pi_44691118
Ik heb ook 2 kaarten gekocht zie dan wel wie er mee gaat
pi_44691169
Folklore was dan weer wél leuk, met Saturdays, Picture Perfect e.d. Maar Loose...
pi_44704590
Ik zou alleen voor Try al willen gaan .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_45156154
er staan best wel hele mooie nummers op loose, zoals de huidige single.

ik ga ook nog even kaartjes bestellen. wat zit die site te sucken zeg, in firefox doet ie niks in ie heeft geen cookies, tuurlijk.
pi_45158884
Goed plan, ook maar eens kijken of er nog kaartjes zijn
Work hard, play harder!
Last.fm
  Redactie Games maandag 8 januari 2007 @ 21:49:04 #229
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45159631
Nieuwe album vind ik een goeie cd op 3 kutnummers na, maar goed ze durft wel elke keer haar muziek te veranderen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_45192233
heh bah, uitverkocht. naja, volgende keer beter.
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:00:29 #231
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_45199060
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef boneyard het volgende:
heh bah, uitverkocht. naja, volgende keer beter.
Dat meen je niet he :} , ik zit namelijk nog steeds eraan te denken, maar dat gaat dus over . Volgende keer maar iets sneller beslissen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_45202202
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:00 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dat meen je niet he :} , ik zit namelijk nog steeds eraan te denken, maar dat gaat dus over . Volgende keer maar iets sneller beslissen .
Ha-Ha pwned, pwned ik heb er twee liggen en jullie nie-hiet (8-h)
pi_45206572
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:05:24 ]
pi_45215295
'k Vind dat nummer 'all good things' een beetje IDM'erig klinken. Bevalt me wel.
pi_45221674
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Waarvan één van mij hea.. Voor je ze gaat doorverkopen
Was ik gister pas om 6:50 thuis omg

Heb er zin an
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:51:26 #236
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45271977
Current GRAMMY Award nominee Nelly Furtado will guest star in CSI: NY, Wednesday, Feb. 7 (10:00-11:00 PM, ET/PT) on the CBS Television Network during "GRAMMY week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_45296951
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:05:24 ]
pi_45299097
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 20:51 schreef mrkanarie het volgende:
Folklore was dan weer wél leuk, met Saturdays, Picture Perfect e.d. Maar Loose...
Island of Wonders

Van Loose vind ik eigenlijk alleen "All Good Things" wel leuk. Een beetje native-achtig.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 00:51:43 #239
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45304230
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:07 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Je spoiler was vandaag gewoon ook op de radio te horen dus
Misschien zijn er CSI NY kijkers die het niet willen weten ?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_45305410
NO HAY IGUAL
pi_45382761
Zij is leuk, goed, maakt mooie muziek

Maar maar maar Try
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_45444857
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:00 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dat meen je niet he :} , ik zit namelijk nog steeds eraan te denken, maar dat gaat dus over . Volgende keer maar iets sneller beslissen .
d'r komt een extra concert op 15 mrt!

http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1112
pi_45448218
gaaf, deze keer zal ik niet te laat zijn

zijn vanaf 20 januari te koop, misschien ga ik eens gek doen en langs het postkantoor dan
  donderdag 25 januari 2007 @ 02:02:14 #244
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_45652216
Ow dat lees ik nu pas van dat extra concert.. hoop dat er nog een beetje ok kaartjes zijn eigenlijk
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_45653785
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 02:02 schreef MissHobje het volgende:
Ow dat lees ik nu pas van dat extra concert.. hoop dat er nog een beetje ok kaartjes zijn eigenlijk
Ik heb ze voor het eerste concert en dat zijn gewoon allemaal vrije plaatskeuze (+ beperkt aantal stoelen). Maar ik was niet echt van plan te gaan zitten
pi_45655506
geld ook voor het tweede concert, je kan geen apparte secties ofzo kiezen.
pi_45670085
tickets zijn geboekt
pi_45816159
Haar nieuwe clip is eindelijk uit op MTV http://www.youtube.com/watch?v=AO6SnX9s5-w

Ikzelf vind hem echt heel erg mooi geworden! wat vinden jullie?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:26:11 #249
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_45816253
tof vond dat toen ik haar cd kocht vorig jr zomer ook metéén 1 van de mooiste nr's, toffff
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_45826736
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:21 schreef chrdek het volgende:
Haar nieuwe clip is eindelijk uit op MTV http://www.youtube.com/watch?v=AO6SnX9s5-w

Ikzelf vind hem echt heel erg mooi geworden! wat vinden jullie?
Is al best oud Was gelijkertijd uitgebracht met All Good Things in de VS
pi_45826778
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef Erotica_ het volgende:

[..]

Is al best oud Was gelijkertijd uitgebracht met All Good Things in de VS
Ik vind de All Good Things clip leuker. Dat kapsel met die pony mag ze ook dr afhalen zeg, dat ziet er echt niet uit
Opgestoken haar
pi_45830264
vind all good things beter, qua clip en qua liedje.
pi_45948519
Nelly
*Naar het extra concert gaat
pi_46129882
Laatst was ze te zien in CSI: New York
pi_46143330
komt er nog een voorprogramma !>?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:24:46 #257
168280 BorisSoad
Talk to the hand
pi_46143579
Meestal houd ik niet zo van Top-40-achtige muziek. Maar als ik een over dat principe heen stap moet ik bekennen dat ik All the Good Things best een mooi liedje vond. Nu heb ik het een beetje te veel gehoord, net als bij Snow van de Red Hot Chilli Peppers. Nelly Furtado is zeker niet mijn lievelingsmuziek, maar op zijn tijd is het ook wel leuk.
Als je klaar bent met dit lezen besef je dat het onzin was.
pi_46157183
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:17 schreef linebear het volgende:
komt er nog een voorprogramma !>?
op de hmh site staat: Saukrates, Reamonn als voorprogramma. Saukrates zal ook tijdens het concert van Nelly ook wel de rap gedeeltes doen. van Reamonn had ik al een tijdje niks gehoord, supergirl was wel aardig, rest van dat album vond ik niks geloof ik.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 08:23:35 #259
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_46164911
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ik vind de All Good Things clip leuker. Dat kapsel met die pony mag ze ook dr afhalen zeg, dat ziet er echt niet uit
Opgestoken haar
Ik vind die pony haar best wel staan eigenlijk .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_46200125


pi_46250430
Nieuwe nummer Give it to me met Timbaland Justin Timberlake is ook weer supergaaf echt een aanrader.

Youtube linkje
Lekkere beat . Ik kan niet wachten op de clip.


Edit : Justin doet niet mee. was alleen bij een live optreden.

[ Bericht 29% gewijzigd door moki op 12-02-2007 21:28:52 ]
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
pi_46253128
In het nummer zelf (van de single) heeft ie wel tekst.
pi_46320323
Nelly was de beste op Pinkpop 2006. Nelly heerscht!
pi_47149293
komende week de concerten
  zondag 11 maart 2007 @ 18:01:41 #265
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_47161630
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_47198472
heb wel zin in morgen eigenlijk
pi_47210507
En wie gaan er allemaal donderdag? Ik wel
pi_47213310
Ik ben er morgen
pi_47214020
Ik ben er ook morgen .
Tap tap tap
pi_47217787
donderdag!
pi_47218423
Vanavond
pi_47220427
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:05:24 ]
pi_47224201
zin heb
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_47230904
jjaaa! Vanavond!!! Veel zin in !
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:33:28 #275
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47234753
2 voorprogammas
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_47234791
Ik gaat lekker met de auto vanuit Den Haag, kut treinen hebben nu zelfs nog vertraging, dus zal er rond 2e voorprog aankomen,
pi_47235702
Ik ben wel benieuwd hoe laat ze klaar is, als dat iemand me zou kunnen vertellen na vnv, graag
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_47235738
hiet over half 11 staat op de site
pi_47237458
Veel plezier mensen vanavond
pi_47239352
donderdag

verslagje van vandaag zou wel handig zijn inderdaad, vooral hoelang het duurt enzo.

donderdag alleen reamonn als voorprogramma.
pi_47252196
Erg druk, wel een prima concert, ik was precies om 2100uur in de HMH, dus nog 15min de tijd om wat te drinken


Wel jammer dat het weer alleen met muntjes gaat, in Dec 2006 kon je gewoon nog pinnen bij de Bar


Met de ato vanuit Den Haag is veel chiller dan met de trein ( 35min ipv 1.10uur ) en parkeren was maar 5,40euro, dus inclu brandstof 17euro. 2X retour met trein is dus duurder


As vrijdag weer naar de HMH voor Incubus
pi_47252725
Net terug, geweldig concert! Sowieso vind ik de songs van Furtado erg goed, en er is ook een goede show om gebouwd. Forca heerlijk uitgevoerd, en de opening was ook super!... Kortom, topavond!
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:30:58 #283
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_47253073
Ik wacht op een uitgebreid verslag morgen ofzo .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_47253292
ik heb filmpjes zat.. maar die zijn zo'n 20 mb per stuk, en een uitschieter naar 70 mb (opening). Dus als je een mooi plaatsje hebt Helaas stond het geluid zo goed afgesteld in de zaal (want het klonk errrug lekker!) dat mijn mic in de digicam het niet meer aankon... tot gevolg soms wat dof geluid bij de wat "hardere" nummers.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:49:58 #285
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_47253334
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Retarded het volgende:
ik heb filmpjes zat.. maar die zijn zo'n 20 mb per stuk, en een uitschieter naar 70 mb (opening). Dus als je een mooi plaatsje hebt Helaas stond het geluid zo goed afgesteld in de zaal (want het klonk errrug lekker!) dat mijn mic in de digicam het niet meer aankon... tot gevolg soms wat dof geluid bij de wat "hardere" nummers.
Ik denk dat je het wel op rapidshare of megaupload kwijt kunt anders pm me maar even .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_47253376
Morgen weer een dag Ik doe er nu een als voorproefje... de intro van "Try" komt eraan
pi_47253455
http://www.megaupload.com/?d=DKYKIL3I

veel plezier en weltrusten!
pi_47254479
Vond het wat tegen vallen. Ze speelde te veel rustige nummers (vond ik) en vaak was de muziek te hard waardoor de zang niet goed hoorbaar was. Ik stond achterin. Dat zal er ook wel mee te maken hebben...

Ik geloof dat ik niet de enige was die dit vond. Want op een gegeven ogenblik werd het steeds leger achterin....

Stond naast een groep potten die echt stonden te soppen op Nelly
pi_47255304
Ik vond het top

Ik heb zelfs een playlist bijgehouden
quote:
Afraid
Turn off the light
Powerless
Do it
Wait for you
Showtime
Crazy (Gnarls Barkley) (is wel online te vinden, khad m al eens eerder gehoord!)
-Onbekend- Ze zei dat het iets over vogels en de liefde enzo was maar de titel heb ik niet mee gekregen en ik kende het nummer ook niet
In Gods hands
Try
Hey man
All good things (come to an end)
Sexy back (door de 'achtergrond' zangeres....wat een stem, erg goed gedaan)
Give it to me (ft Saukrates)
I'm like a bird (remix)
Glow met Blondie interlude achtig iets
Forza ( )
Promiscues ( )
No haj igual
Maneater (Afsluiter)
Morgen even tracklistje voor Winamp van maken
pi_47257543
I'm like a bird misschien
pi_47257687
Volgens mij was dat dat nummer dat ze zelf gitaar speelde.. ik kende hem ook niet btw..
pi_47257697
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
I'm like a bird misschien
Die had ik wel herkend en die speelde ze later in de remix zoals je ziet
Ik hoop dat een van de andere bezoekers het me straks alsnog kan vertellen, of een recensent ergens
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:41 schreef Retarded het volgende:
Volgens mij was dat dat nummer dat ze zelf gitaar speelde.. ik kende hem ook niet btw..
Klopt

[ Bericht 23% gewijzigd door DaFan op 14-03-2007 10:48:16 ]
pi_47257700
nee die was het niet, want die speelde ze in een remix

vond trouwens wel grappig dat ze Milli Vanilli mee had genomen
pi_47257840
Opening/Say it Right live

Try Live

Crazy Live

Turn of the light Live

Forca Live

[ Bericht 28% gewijzigd door Retarded op 14-03-2007 11:52:35 ]
pi_47258025
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:02 schreef linebear het volgende:
Vond het wat tegen vallen. Ze speelde te veel rustige nummers (vond ik) en vaak was de muziek te hard waardoor de zang niet goed hoorbaar was. Ik stond achterin. Dat zal er ook wel mee te maken hebben...

Ik geloof dat ik niet de enige was die dit vond. Want op een gegeven ogenblik werd het steeds leger achterin....

Stond naast een groep potten die echt stonden te soppen op Nelly
Vooral in het begin stond de muziek erg hard en kwam haar stem er bijna niet bovenuit. Heb trouwens ook een verschrikkelijk doof oor, alsof er watten in zitten, zelfs nog na een nacht slapen. Precies het oor waarmee ik naar de boxen stond. Is dat normaal?
Wie is daar?
pi_47258465
lijkt me niet...
pi_47258503
quote:
Tnx man vanavond ff kijken. Vond Crazy echt gaaf.
Maneater en Forza waren ook
pi_47260160
Geeneens Say it right gespeeld?
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:54 schreef -ladybird- het volgende:

[..]

Vooral in het begin stond de muziek erg hard en kwam haar stem er bijna niet bovenuit. Heb trouwens ook een verschrikkelijk doof oor, alsof er watten in zitten, zelfs nog na een nacht slapen. Precies het oor waarmee ik naar de boxen stond. Is dat normaal?
Das wel redelijk normaal ja, flinke aanslag op je oor die boxen Gaat vanzelf weer over
pi_47260664
ja crazy was stoer
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:49:49 #300
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47261907
het onbekende nummer is een nieuwe track en die heet Stars, volgens mij.
Maar volgende keer ga ik wel weer naar Nelly , mits ze niet 5/6 ballads in 1 stuk doet
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_47262284
dat vond ik dus ook wel minder. En dan op het laatst nog even een paar snelle nummertjes doen.

Ben voor de toegift weg gegaan, vond het wel genoeg. Moest ook wel weer vroeg op vandaag (half 6)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')