abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 september 2003 @ 11:00:20 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12911382
Geen zin om een nieuwe OP te verzinnen, het wiel is al uitgevonden

Welkom, welkom; Vanaf heden geopent:

Het XboX topic deel 39!


Hier vind u:

  • Gezelligheid (uiteraard het belangrijkste).
  • Alle soorten informatie wat je maar kunt bedenken en genoeg in voorraadt.
  • Uiteraard screenshots en andere plaatjes varianten.
  • Een uitgebreide groep XboX-ers *tip kijk in de vorige topics voor oudere info
  • En voor de feestelijke opening heb ik de hier een Halo screenshot en de entree en alle posts zijn gratis.

    En aangezien ik de eigenaar halo liefhebber is zal in deze OP een halo screenshot geplaats worden

    [Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 03-09-2003 11:02]

    The truth was in here.
      woensdag 3 september 2003 @ 11:01:14 #2
    22497 Bioslock
    we hope that you choke
    pi_12911396
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:00 schreef Bastard het volgende:
    Het XboX topic deel 38!
    39?
    pi_12911425
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:00 schreef Bastard het volgende:
    Geen zin om een nieuwe OP te verzinnen, het wiel is al uitgevonden
    Ik was net klaar met een nieuwe :

    [Dit bericht is gewijzigd door Fuxl op 03-09-2003 11:41]

      woensdag 3 september 2003 @ 11:02:30 #4
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12911427
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:01 schreef Bioslock het volgende:

    [..]

    39?


    Shut up
    The truth was in here.
      woensdag 3 september 2003 @ 11:05:56 #5
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_12911496
    het worden zulke mooie maanden voor mij:

    Star Wars - Knights of the Old Republic
    Colin McRae Rally 4
    Soul Calibur 2
    Top Spin
    Fifa 2004

    pi_12911545
    Otogi Myth Of Demons

    Fuckin cool spel

    Deal with it; rock 'n roll
    pi_12911600
    XboX Rocks...

    ik ga het toch proberen.

    Als iemand een pubstro met xbox games wil ruilen mail me dan: nicket1337@hotmail.com

    ::| life isn't suppose to be easy, it's just suppose to be worth it |::
    pi_12911618
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:11 schreef Nicket het volgende:
    XboX Rocks...

    ik ga het toch proberen.

    Als iemand een pubstro met xbox games wil ruilen mail me dan: nicket1337@hotmail.com


    dah vind die bastard nie leuk
    Deal with it; rock 'n roll
    pi_12911620
    OTOGI moet ik zeggen... Vinnik niks aan.. Ik heb het 4x gespeeld. En het is heeeel eentonig..

    De 2 spellen waar ik ECHT op wacht zijn:

    NINJA GAIDEN
    HALFLIFE 2 !!!!

    ::| life isn't suppose to be easy, it's just suppose to be worth it |::
    pi_12911626
    Tuurlijk staan jullie nog steeds aan kop, wij PS2-ers en GC-ers spelen games in plaats van erover te praten.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_12911632
    quote:
    het worden zulke dure maanden voor mij:
    Star Wars - Knights of the Old Republic
    Simpsons : Hit & Run
    Soul Calibur 2
    Top Spin
    Otogi : Myth of Demons
    Outlaw Volleyball
    SSX 3
    XIII
    Prince of Persia : Sands of Time
    Deus Ex 2
    NFS : Underground
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      woensdag 3 september 2003 @ 11:15:50 #12
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12911683
    Scheelt niet veel met de GC topics

    Wat is Otogi voor een soort spel?

    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_12911707
    Freaky Flyers is ook wel grappig een beetje dogfighten tegen elkaar maar dan mariokart style

    Deal with it; rock 'n roll
    pi_12911713
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Scheelt niet veel met de GC topics

    Wat is Otogi voor een soort spel?


    Japans vechtspel.. Je loopt door een woud, met allemaal vliegende (soort) draken. En die moet je met je zwaard neerhalen. Je hebt in het begin een zwaard. Je kan heel hoog springen. en teleporteren (een stukje) Maar de levels zijn heel eentonig..

    Ik heb gezien in het menu.. Dat je later met punten ook spreuken en wapens kan kopen.

    Ik vind hem op de screenshots veel stoerder dan dat hij is,,.

    ::| life isn't suppose to be easy, it's just suppose to be worth it |::
    pi_12911737
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:17 schreef Suphafly het volgende:
    Freaky Flyers is ook wel grappig een beetje dogfighten tegen elkaar maar dan mariokart style

    [afbeelding]


    haha nog een reactie..

    Geinig spel.. met 2 spelers is het niks. (als je een dogfight doet) zie elkaar maar is te raken

    Single player is fun. Maar weinig mogelijkheden.. looping, links/rechts uitwijken, en duiken. En dan natuurlijk de mario kart kopie. dat je wapens kan krijgen...

    Maar ziet er verder wel strak uit.

    ::| life isn't suppose to be easy, it's just suppose to be worth it |::
      woensdag 3 september 2003 @ 11:19:42 #16
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12911748
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:17 schreef Nicket het volgende:

    [..]

    Japans vechtspel.. Je loopt door een woud, met allemaal vliegende (soort) draken. En die moet je met je zwaard neerhalen. Je hebt in het begin een zwaard. Je kan heel hoog springen. en teleporteren (een stukje) Maar de levels zijn heel eentonig..

    Ik heb gezien in het menu.. Dat je later met punten ook spreuken en wapens kan kopen.

    Ik vind hem op de screenshots veel stoerder dan dat hij is,,.


    Ja, dit klinkt nogal standaard...
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 3 september 2003 @ 11:24:21 #17
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12911809
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
    Tuurlijk staan jullie nog steeds aan kop, wij PS2-ers en GC-ers spelen games in plaats van erover te praten.
    Whehehehe.....
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12911830
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
    Tuurlijk staan jullie nog steeds aan kop, wij PS2-ers en GC-ers spelen games in plaats van erover te praten.
    Jullie moeten ook wel meer gamen.. Want jullie kunnen alles niet zo snel vinden in een game.. vanwege de slechte graphics
    ::| life isn't suppose to be easy, it's just suppose to be worth it |::
    pi_12911850
    quote:
    Ja, dit klinkt nogal standaard...
    Iets wat ook maar enigzins op Devil May Cry lijkt zoals Otogi, is natuurlijk een must-buy !
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      woensdag 3 september 2003 @ 11:28:15 #20
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12911862
    Coole screen van Sega GT

    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12911909
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:19 schreef Nicket het volgende:

    [..]

    haha nog een reactie..

    Geinig spel.. met 2 spelers is het niks. (als je een dogfight doet) zie elkaar maar is te raken

    Single player is fun. Maar weinig mogelijkheden.. looping, links/rechts uitwijken, en duiken. En dan natuurlijk de mario kart kopie. dat je wapens kan krijgen...

    Maar ziet er verder wel strak uit.


    Weet je wat krijg het maar lekker!!
    Soul caliber II ?? mag ik wel zeggen dat die cool is? health op volledig en dan net zo lang rammen tot je de ander de ring uit beukt
    Deal with it; rock 'n roll
    pi_12911919
    Ja joh, laten we mijn OP maar vergeten, heb ik toch maar een kwartier aan besteed
      woensdag 3 september 2003 @ 11:34:52 #23
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12911968
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:31 schreef Fuxl het volgende:
    Ja joh, laten we mijn OP maar vergeten, heb ik toch maar een kwartier aan besteed
    Gewoon posten Gijs Dat stuk over KOTOR Heeeel cool gedaan.

    Eerdere delen:
    Het grote XBOX games topic!!
    Het grote X-box games topic [deel 2]
    Het Grote XBox game topic [Deel 3]
    Het Grote XBox game topic [Deel IV]
    Het Grote Xbox Games Topic [Deel V]
    Het Grote Xbox Games Topic [Deel VI]
    Het grote XBOX games topic deeltje 7!
    Het grote Xbox games topic deel 8
    Het Xbox topic deel 9
    [Gouden tijden] XBOX topic dl. 10 (geen 56k topic)
    Het grote Xbox topic deel 11 [XBOX]
    Het Grote XBox game topic [Deel XII]
    XBOX topic [Deel XIII] XBOX Live is on it's way!!
    XBOX topic [Deel XIV] breedband gevraagd!
    XBOX topic [Deel XV] MK:DA!!!!!
    XBOX topic [Deel XVI]: Whats next?
    Xbox topic, the sequel [deel 18]
    xbox topic: splintercell deel 19 :P
    [XBox]Deel 20... bijna gaan we live!
    [XBOX] Deel 21. We gaan *LIVE LIVE LIVE*
    [LIVE] Het hele grote XBOX topic, deeltje XXII..
    XBOX [deel 23] en we zijn live
    XboX [Deel 24] Rivaliteit op L!ve
    [XBox]Centrale topic - deel 25
    [Xbox]Centraal Xbox Topic 26
    [XBOX]Deel 27..What's next?
    [Centraal XBOX] Deel 28 voor meesterlijke graphics
    [Xbox Topic] Deel 29: E3 coverage, no 56k
    [Xbox] E3 Afterparty (Deel XXX )
    [XBOX] Wachten op niets, behalve FluxC5. (Deel 31)
    [XBOX] Hail the XBOX (deel 32)
    XBOX deel 33, Met bruut geweld!
    [XBox] Deel 34, Wie is er eigenlijk bruut?
    [Xbox] deel 35
    [XboX] topic deel 36 - verre van stoffig -
    [Xbox] 37 Iedereen moet er een keer aan geloven
    [XboX] 38 Euh... Xbox Gaaf !

    Nog wat over Kotor:

    Deze game zal zich 4000 jaar voor de verhaallijn van de films afspelen, dus verwacht geen Luke Skywalker of Darth Vader in deze game. In plaats daarvan krijg je de keus om te kiezen uit een Soldier, Scout en een Scoundrel (een Scoundrel kan je vergelijken met Lando Calrissian). Als je het er goed genoeg zal afbrengen in de game zal je uiteindelijk een machtige Jedi worden, dus toch nog een soort Luke Skywalker gevoel hé.
    Net als met Jedi Knight is slechte en kwade weer aanwezig, hoe jij je gedraagt in de game zal ook invloed hebben of jij voor de Light Side zal kiezen en een Jedi wordt. En als je je slecht gedraagt zal je een machtige Sith worden, denk dan aan het feit dat je onschuldige wezens afmaakt dan zal je snel aan die kant zitten. Denk dus goed na voordat je wat doet, het is uiteraard altijd makkelijk en meestal ook leuker om de slechterik te spelen.

    Het aanvalssysteem in deze game is ook weer interessant, je zult diverse nieuwe krachten krijgen door de game heen. Zoals speciale force krachten en speciale aanvalsmoves met je Lightsaber, het wapen van een Jedi. Je zult goed moeten timen wanneer en hoe je je aanval uitvoert, het zal niet zo zijn dat je lukraak in de aanval kan gaan. Het vergt wel wat oefening.
    Je zal door de game heen skillpoints krijgen, die je dan weer over diverse punten kan verdelen zodat je karakter beter wordt in dat onderdeel. Denk dan aan snelheid, Force krachten enz. Volgens de makers zullen er meer dan 100 verschillende skills zullen verdeeld zijn over verschillende categorieën.

    Je zal vergezeld worden door drie verschillende karakters, dit kan variéren van droids tot mensen. Kies jij voor de Dark-Side dan zullen je teamgenoten ook veranderen. Alles wat je doet zal een bepaald soort invloed uitwerken op jou en je teamgenoten en andere wezens.
    Je kan verwachten dat zelfs de wezens die in het spel zitten je zullen wantrouwen als je er gekleed als een Sith bij loopt, zelfs als je goed bent. Lijkt wel een beetje op Project Ego deze stijl.

    Ook is het mogelijk om diverse missies in de game op je eigen manier uit te voeren, je volgt nooit een echte rechte lijn. Dit bevordert de replay en houdbaarheid van de game. En er zullen ook nog eens verschillende soorten mini-games te vinden zijn in de game. Maar daar wordt helaas nog weinig over losgelaten, je zal kunnen mini-turrets kunnen bemannen (dit zijn eigenlijk gewoon kanonnen). Ook zal je kunnen racen met de zogeheten swoop bikes. Misschien zullen we ook het hilarische schaakspel van Chewbacca en R2-D2 kunnen terugvinden in deze game.

    Het verhaal is op dit moment nog simpel, in tegenstelling tot de films zijn de Jedis en de Siths nog in leven en er zijn er duizenden in oorlog. En jij bent verkozen om ervoor te zorgen hoe dit allemaal zal aflopen. Je zal van hot naar her gaan in het kolossale universum, de woestijnplaneet Tatooine, de thuiswereld Kashyyyk van de Wookies. En ook nog eens de Sith planeet Korriban, in totaal zullen het er 10 zijn. Ook is het zo dat een aantal plaatsen alleen bereikbaar zullen zijn voor bepaalde karakters.

    Het leuke hiervan is dat je als Jedi van de Light Side niet in het Sith gebied kan komen zonder opgemerkt te worden. Dus dan kan je bijvoorbeeld de game opnieuw gaan spelen en kiezen voor de Dark Side, zodat je wel in dat gebied kan komen. Alles zal zich dus afspelen over grote uitgestrekte werelden waar genoeg te doen is.
    Het schip waar je het universum mee afreist heet de Ebon Hawk, en zal heel veel weghebben van iedereen zijn favoriete ruimteschip The Millenium Falcon. Dit opgevoerde stuk blik zal dus ook onderdeel worden van de game, variatie alom.

    De game wordt gemaakt door Bioware en Lucasarts. Lucasarts kennen we van de vele Starwars games en hun geniale en humoristische adventures. Bioware kennen we van Baldurs Gate, één van de beste RPGs van de afgelopen decennia. De game is mooi, maar niet prachtig. Bioware kennende zullen ze er voor zorgen dat de gameplay dik in orde is, zodat de game het niet moet hebben van zijn grafische kant. Want in dit tijdperk van gepats met graphics word de gameplay weleens vergeten, hopelijk wordt dit weer eens een lekkere game met een lekkere verslavende gameplay en nette graphics.



    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12911972
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:30 schreef Suphafly het volgende:

    [..]

    Weet je wat krijg het maar lekker!!
    Soul caliber II ?? mag ik wel zeggen dat die cool is? health op volledig en dan net zo lang rammen tot je de ander de ring uit beukt


    hahah.. Ja ik lees die previews ook allemaal.. Maar als ik ze speel.. Heb ik dus een echte eigen mening.. Ik heb die games toevallig.. En ik zeg gewoon wat ik er van vindt.. Maar soul caliber2 rocks...

    Net zoals Ghost recon en burnout2 en midtown madness3

    ::| life isn't suppose to be easy, it's just suppose to be worth it |::
    pi_12912001
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:35 schreef Nicket het volgende:

    [..]

    hahah.. Ja ik lees die previews ook allemaal.. Maar als ik ze speel.. Heb ik dus een echte eigen mening.. Ik heb die games toevallig.. En ik zeg gewoon wat ik er van vindt.. Maar soul caliber2 rocks...

    Net zoals Ghost recon en burnout2 en midtown madness3


    Ik heb ze ook en ik vind ze cool hehe maar kheb ze pas effe gespeeld niet lang genoeg om een echte mening te vormen maar vond otogi tot nu toe wel cool
    Deal with it; rock 'n roll
      woensdag 3 september 2003 @ 11:40:02 #26
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_12912052
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:37 schreef Suphafly het volgende:

    [..]

    Ik heb ze ook en ik vind ze cool hehe maar kheb ze pas effe gespeeld niet lang genoeg om een echte mening te vormen


    dat heb je al snel he?! als je alles downed speel je het een uur en dan ligt de volgende er alweer

    hoeveel van jouw games heb je uitgespeeld???

      woensdag 3 september 2003 @ 11:40:07 #27
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12912055
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
    Tuurlijk staan jullie nog steeds aan kop, wij PS2-ers en GC-ers spelen games in plaats van erover te praten.
    Of je zou kunnen zeggen dat de spellen voor de XBOX die er zijn en komen zoveel cooler zijn dat je er maar niet over raakt uitgepraat. Maar dat kan jij niet weten want nee... je hebt helemaal geen xbox
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      woensdag 3 september 2003 @ 12:33:30 #28
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12913043
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:40 schreef Doopy-X- het volgende:

    [..]

    dat heb je al snel he?! als je alles downed speel je het een uur en dan ligt de volgende er alweer

    hoeveel van jouw games heb je uitgespeeld???


    Downen zuigt,...... speel alles uit wat ik koop. Ik heb dan wel alleen Halo en Splinter Cell op Xbox maar die zijn wel uit Binnenkort KOTOR en dat schijnt ook een flink spel te zijn.

    Collega op mijn werk ook. Die downed alles. Heeft zeker 80 games op zijn harde schijf staan. Hij downed alles,.... maar speelt niks uit....

    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      woensdag 3 september 2003 @ 12:36:29 #29
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_12913101
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 12:33 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    Downen zuigt,...... speel alles uit wat ik koop. Ik heb dan wel alleen Halo en Splinter Cell op Xbox maar die zijn wel uit Binnenkort KOTOR en dat schijnt ook een flink spel te zijn.

    Collega op mijn werk ook. Die downed alles. Heeft zeker 80 games op zijn harde schijf staan. Hij downed alles,.... maar speelt niks uit....


    precies.......ik kan ook aan ALLES komen(ps2/xbox/rips/dvd noem het maar op) binnen een minuut nadat het gereleased is maar ik speel liever een maand 1 game helemaal zoek die ik voor 50 euro koop als dat ik 8 games per week speel die ik na de 1e tegenslag alweer in de hoek gooi omdat er alweer andere spellen te downloaden vallen
    pi_12913409
    dacht dat dit over spellen ging enzow niet over downloaders enz blaat blaat blaat
    Deal with it; rock 'n roll
      woensdag 3 september 2003 @ 13:18:05 #31
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12913939
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 3 september 2003 @ 15:40:07 #32
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12917020
    GTA Double Pack voor de PS2 en XBOX:
    http://www.gamer.nl/nieuws/18964

    Wij kunnen dus als xbox-ers gaan genieten van GTA3 en Vice City

    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      woensdag 3 september 2003 @ 16:02:23 #34
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12917314
    Star Wars KOTOR waarschijnlijk overmorgen al te koop

    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12917993
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 16:02 schreef Chocobo het volgende:
    Star Wars KOTOR waarschijnlijk overmorgen al te koop

    [afbeelding]


    Nu hoop ik alleen dat dat ook geldt voor de pre-orders van gcshop.nl
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      woensdag 3 september 2003 @ 16:27:20 #36
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12918056
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 16:25 schreef Ceased2Be het volgende:

    [..]

    Nu hoop ik alleen dat dat ook geldt voor de pre-orders van gcshop.nl


    Daarom preorder ik ook niet
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      woensdag 3 september 2003 @ 16:27:39 #37
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12918066
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 15:51 schreef Ceased2Be het volgende:
    GTA Double Pack voor de PS2 en XBOX:
    http://www.gamer.nl/nieuws/18964

    Wij kunnen dus als xbox-ers gaan genieten van GTA3 en Vice City


    Afgelopen nacht nog ff lekker zitten kutten in VC, is wel weer lachen hoor.
    The truth was in here.
      woensdag 3 september 2003 @ 16:48:55 #38
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12918592
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 15:40 schreef Bastard het volgende:
    rechtsklik en save as, voor een filmpje van SEGA GT online, slechts 36 Mb.
    En binnen haalt.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_12919310
    zow ik heb mezelf sinds een paar dagen ook maar is een Xdoos aangeschaft..en hij bevalt goed
    Geniet, maar drink met maten, geen liters bier, maar vaten
      woensdag 3 september 2003 @ 17:18:49 #40
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12919327
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 17:17 schreef Xplosive het volgende:
    zow ik heb mezelf sinds een paar dagen ook maar is een Xdoos aangeschaft..en hij bevalt goed
    The truth was in here.
    pi_12919426
    quote:
    Star Wars KOTOR waarschijnlijk overmorgen al te koop
    Oh ? Waar heb je dat vandaan dan ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_12919664
    *few*
    van de gcshop site:
    quote:
    Bij een vroegere release sturen wij de game natuurlijk eerder op.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_12919854
    http://www.gamer.nl/nieuws/18964
    quote:
    Grand Theft Auto: Double Pack naar Xbox en PS2
    Gepost door Erwin Bergervoet - woensdag 3 september 2003 - Bron: Yahoo
    Op de een of andere manier is het Rockstar gelukt om onder het exclusiviteitscontract met Sony betreffende de Grand Theft Auto reeks uit te komen. Derhalve heeft men besloten om eind dit jaar een Grand Theft Auto Double Pack, bevattende Grand Theft Auto 3 en Grand Theft Auto: Vice City, niet alleen uit te brengen op de PS2 maar ook op de Xbox. Dit betekent dus dat Xbox bezitters in één keer getrakteerd worden op een tweetal op en top consolegames welke nog nooit eerder op dat platform verschenen zijn. Het Double Pack zal voor de PS2 reeds op 22 oktober en op de Xbox iets later, op 4 november, in de winkels liggen.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      woensdag 3 september 2003 @ 17:43:52 #44
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12919907
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 17:17 schreef Xplosive het volgende:
    zow ik heb mezelf sinds een paar dagen ook maar is een Xdoos aangeschaft..en hij bevalt goed
    Eén van de betere consoles.

    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_12920040
    idd... gelijk aan HALO begonnen.. is volgens mij al best oud voor xbox.. maar toch wel een goede game
    Geniet, maar drink met maten, geen liters bier, maar vaten
      woensdag 3 september 2003 @ 17:51:01 #46
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12920051
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 15:40 schreef Bastard het volgende:
    rechtsklik en save as, voor een filmpje van SEGA GT online, slechts 36 Mb.
    Met 12 man racen.
    Dit word zekers cool.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      woensdag 3 september 2003 @ 17:52:54 #47
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12920089
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 17:50 schreef Xplosive het volgende:
    idd... gelijk aan HALO begonnen.. is volgens mij al best oud voor xbox.. maar toch wel een goede game
    Maakt niet uit dat ie oud is gisteren nog effen gedaan.
    Halo blijft één van de beste FPS.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      woensdag 3 september 2003 @ 18:16:01 #48
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12920607
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 17:23 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Oh ? Waar heb je dat vandaan dan ?


    Iemand kreeg een mail van Bart Smit,.... check het KOTOR topic anders even
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12923410
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 17:50 schreef Xplosive het volgende:
    idd... gelijk aan HALO begonnen.. is volgens mij al best oud voor xbox.. maar toch wel een goede game
    Ik heb Halo net (20 minuutjes geleden) uitgespeeld

    mijn god, wat een fantastisch einde van een fantastisch spel, fokking spannend en snel, alles naar de laatste climax toe, in 1 woord: geweldig

    toppie game, nu is het wachten op Halo 2

    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      woensdag 3 september 2003 @ 20:26:25 #50
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12923470
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 20:23 schreef -Mzraki- het volgende:

    [..]

    Ik heb Halo net (20 minuutjes geleden) uitgespeeld

    mijn god, wat een fantastisch einde van een fantastisch spel, fokking spannend en snel, alles naar de laatste climax toe, in 1 woord: geweldig

    toppie game, nu is het wachten op Halo 2


    Vond dat jeep-rij-stuk op dat einde alleen zuigen......
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      Eindredactie Games woensdag 3 september 2003 @ 20:31:46 #51
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_12923593
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 20:26 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    Vond dat jeep-rij-stuk op dat einde alleen zuigen......


    ik niet...alleen was wel foking moeilijk
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
      woensdag 3 september 2003 @ 20:37:10 #52
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12923718
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 20:26 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    Vond dat jeep-rij-stuk op dat einde alleen zuigen......


    Ja vond dat ook wel jammer.
    En ik vond het flink irritant, wel een tijdje over gedaan om hem te halen.
    Maar als je eenmaal een beetje met die auto overweg kan lukt het wel.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_12923786
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 20:37 schreef gijsje79 het volgende:

    [..]

    Ja vond dat ook wel jammer.
    En ik vond het flink irritant, wel een tijdje over gedaan om hem te halen.
    Maar als je eenmaal een beetje met die auto overweg kan lukt het wel.


    was vooral irritant als je het echt net niet haalt, zie je de secondes wegtikken en dan weet je dat je net 2 seconden meer tijd had moeten hebben en dan weer overnieuw proberen
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_12923864
    Is er nergen geen actie van koop Xbox en krijg er game ofzo bij..
      woensdag 3 september 2003 @ 20:47:59 #55
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_12923978
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 20:43 schreef Kondros het volgende:
    Is er nergen geen actie van koop Xbox en krijg er game ofzo bij..
    Psst, gewoon even de moeite nemen om eens naar een speelgoedwinkel oid te gaan
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      woensdag 3 september 2003 @ 20:48:12 #56
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12923985
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 20:43 schreef Kondros het volgende:
    Is er nergen geen actie van koop Xbox en krijg er game ofzo bij..
    Tering
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12924211
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 20:43 schreef Kondros het volgende:
    Is er nergen geen actie van koop Xbox en krijg er game ofzo bij..
    http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=374778
    quote:
    CONSOLE+ 2 X CONTROLLERS + RALLISPORT CHALLENGE
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_12924277
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 20:23 schreef -Mzraki- het volgende:

    [..]

    Ik heb Halo net (20 minuutjes geleden) uitgespeeld

    mijn god, wat een fantastisch einde van een fantastisch spel, fokking spannend en snel, alles naar de laatste climax toe, in 1 woord: geweldig

    toppie game, nu is het wachten op Halo 2


    euh...de filmpjes enz kan je niet doorspoelen of doorklikken en die nemen bij elkaar misschien al 10 minuten in elkaar.....het laatste level duurt ok minimaal 10 minuten dus hoe je dat voor elkaar krijgt....
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_12927230
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 21:01 schreef pkwarts het volgende:

    [..]

    euh...de filmpjes enz kan je niet doorspoelen of doorklikken en die nemen bij elkaar misschien al 10 minuten in elkaar.....het laatste level duurt ok minimaal 10 minuten dus hoe je dat voor elkaar krijgt....


    laatste level duurde bij mij wel langer dan 10 minuten, maargoed.

    Ik beschouw een spel pas als uitgespeelt als de credits voorbij zijn gerolt en ik ben gestopt met juigen, vandaar...

    Ik zal zeker nooit de filmpjes skippen, no way


    En over dat warthog stuk, viel me best mee, een maat van me had gezegt dat het fokkin moeilijk zou worden, maar na een 3 keertjes had ik hem

    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_12927258
    Ik ben er weer dames.. .
    -
      Eindredactie Games woensdag 3 september 2003 @ 22:48:58 #61
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_12927304
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Ik ben er weer dames.. .
    joy
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
    pi_12927342
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 22:48 schreef donald_dick het volgende:

    [..]

    joy


    Wat een enthousiastme.!.
    Ik ook van jou!! .
    -
    pi_12927451
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 22:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    Wat een enthousiastme.!.
    Ik ook van jou!! .


    WTF staat er nou in jou icon?? Obey the Penis?? Het gaat me net iets te snel
    pi_12927576
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 22:54 schreef Retarded het volgende:

    [..]

    WTF staat er nou in jou icon?? Obey the Penis?? Het gaat me net iets te snel


    . .
    -
      woensdag 3 september 2003 @ 22:58:53 #65
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12927594
    Daggla
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      Eindredactie Games woensdag 3 september 2003 @ 23:00:36 #66
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_12927634
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 22:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    Wat een enthousiastme.!.
    Ik ook van jou!! .


    yeesssss

    now can i die happy

    daggla loves me

    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
      woensdag 3 september 2003 @ 23:44:33 #67
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12928726
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 22:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    Wat een enthousiastme.!.
    Ik ook van jou!! .


    He,... jij zat toch vroeger veel in GAM ?
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12928743
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 23:44 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    He,... jij zat toch vroeger veel in GAM ?


    Ik was 10 weken op vakantie!!
    -
      woensdag 3 september 2003 @ 23:46:36 #69
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12928777
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    Ik was 10 weken op vakantie!!


    [offtopic] WOW
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 4 september 2003 @ 07:05:23 #70
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12931125
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Ik ben er weer dames.. .
    Zo, weer terug.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      donderdag 4 september 2003 @ 08:43:13 #71
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12931617
    Zag het gister ook al ergens. Zou het een simpele port zijn of zouden ze er nog wat mee gedaan hebben ?

    Rockstar Games today announced what many a pundit has been speculating on for about a year now, that the Grand Theft Auto series would come to Xbox.

    Interestingly enough, in Take-Two's fiscal announcement today, the company clarified that it would bundle the award-winning Grand Theft Auto III and Grand Theft Auto: Vice City in a single package, a "double pack," due for PS2 October 22 and Xbox November 4.

    Unfortunately, Rockstar representatives were unable to return IGN phone calls prior to deadline. Rockstar has not made clear whether the "double pack" would include any technical or content differences between the two versions, or what the final price would be. IGN will have more soon.

    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12931667
    kan me niet snel genoeg gebeuren!
    “Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
      donderdag 4 september 2003 @ 09:08:57 #73
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12931866
    Sega GT online movie,....

    37Mb high resolution http://media.biershop.nl/SGTOL_high_res.mov

    Ik weet niet of dit dezelfde trailer is als gister, maar vond deze ergens op Insider,... ben zelf ook nog aan het downen. Dit zou wel eens mijn eerste online game kunnen worden aangezien dit nou eigenlijk de eerste echte online racer is

    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 4 september 2003 @ 09:14:38 #74
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12931926
    Tis dezelfde movie dus downen hoeft niet Fuckups van insidegamer zijn weer eens laat
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12932054
    Ik heb liever DTM online .
      donderdag 4 september 2003 @ 09:26:49 #76
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12932105
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 09:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
    Ik heb liever DTM online .
    Maar die zuigt offline al
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12932123
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 08:43 schreef Chocobo het volgende:
    Zag het gister ook al ergens. Zou het een simpele port zijn of zouden ze er nog wat mee gedaan hebben ?

    Rockstar Games today announced what many a pundit has been speculating on for about a year now, that the Grand Theft Auto series would come to Xbox.

    Interestingly enough, in Take-Two's fiscal announcement today, the company clarified that it would bundle the award-winning Grand Theft Auto III and Grand Theft Auto: Vice City in a single package, a "double pack," due for PS2 October 22 and Xbox November 4.


    Damn, dan moet ik die weer gaan kopen enzo
    VC is mijn favoriete spel aller tijden
      donderdag 4 september 2003 @ 09:29:17 #78
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_12932146
    Mijn grote god, wat moet ik nou?

    Gotham 2, DTM, Sega GT

    Allemaal is een overkill, ik denkd at ik voor Gotham & DTM ga....

    Dan ook nog KOTOR en Sudeki als ik tijd heb, al denk ik dat ik die pas haal als ik de tijd weer eens vrij heb gemaakt om FFX uit te spelen.

    Dit alles betekent PS2 online onder het motto:

    Hier kan GVD zelfs GT4 niet tegenop!!!

      donderdag 4 september 2003 @ 09:31:05 #79
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_12932168
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 09:26 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    Maar die zuigt offline al


    De demo op de PC vond ik best koel, en de raceklassen in DTM trekken me nu eenmaal meer. Racen met Holdon's V8 down under, het BTCC, het DTM. FOK-KING COOL!

    En Gotham 2 kan je niet omheen.

    Ooh kut, ook nog Top Spin

    pi_12932190
    quote:
    [b]Op donderdag 4 september 2003 09:26 schreef Chocobo het Maar die zuigt offline al
    Whehe, met je vrienden is 't wel lachen, vooral met die schade enzo. Maar online lijkt 'ie me wel leuk te worden .

    Ik ga trouwens ook voor PGR2 en DTM, Sega GT suckt man .

      donderdag 4 september 2003 @ 09:32:30 #81
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12932194
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 09:29 schreef twi het volgende:
    Mijn grote god, wat moet ik nou?

    Gotham 2, DTM, Sega GT

    Allemaal is een overkill, ik denkd at ik voor Gotham & DTM ga....

    Dan ook nog KOTOR en Sudeki als ik tijd heb, al denk ik dat ik die pas haal als ik de tijd weer eens vrij heb gemaakt om FFX uit te spelen.

    Dit alles betekent PS2 online onder het motto:

    Hier kan GVD zelfs GT4 niet tegenop!!!


    Gotham en Sudeki komen voorlopig niet uit dus je hebt alle tijd.
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 4 september 2003 @ 09:33:33 #82
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_12932209
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 09:32 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    Gotham en Sudeki komen voorlopig niet uit dus je hebt alle tijd.


    Beiden eind november, toch? Dat komt sneller dan je denkt...euh...gijs (ik dacht, laat ik het ook maar eens proberen, maar bij mij klinkt het niet zo cool )
      donderdag 4 september 2003 @ 09:38:04 #83
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_12932275
    Als het goed is heb ik straks trouwens Unreal Championship. Na 2 weken wachten begon ik een beetje geïrriteerd te worden en stuurde ik een boos mailtje dat ik 'm voor dit weekend wilde hebben, anders mijn geld terug. Paar uur later was 'ie verstuurd
      donderdag 4 september 2003 @ 09:40:42 #84
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12932318
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 09:33 schreef twi het volgende:

    [..]

    Beiden eind november, toch? Dat komt sneller dan je denkt...euh...gijs (ik dacht, laat ik het ook maar eens proberen, maar bij mij klinkt het niet zo cool )


    Klonk wel ok hoor Gijs

    Sudeki is uitgesteld tot lente 2004 dus die speel je pas in de zomer hier in Europa denk ik. Project Gotham Racing II komt pas rond de kerst uit in de states dus dan zal je ook nog wel even geduld moeten hebben.

    Als de zoekfunctie of het browsen op Xbox.nl of .com een beetje goed zou werken dan had ik nog meer opgezocht voor je

    Alle tijd dus voor andere zaken

    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 4 september 2003 @ 09:45:19 #85
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_12932414
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 09:40 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    Klonk wel ok hoor Gijs

    Sudeki is uitgesteld tot lente 2004 dus die speel je pas in de zomer hier in Europa denk ik. Project Gotham Racing II komt pas rond de kerst uit in de states dus dan zal je ook nog wel even geduld moeten hebben.

    Als de zoekfunctie of het browsen op Xbox.nl of .com een beetje goed zou werken dan had ik nog meer opgezocht voor je

    Alle tijd dus voor andere zaken


    Ik zie het, Sudeki naar maart 2004 staat op tothegame. Maar die wordt door Climax gemaakt, de maker van MotoGP. Zal dus eerst in Engeland, en een anderhalve week tot twee weken later hier in NL te krijgen zijn. Japan en de VS waren met MotoGP2 namelijk ook een (flink) stuk later, geloof ik.

    Maargoed, KOTOR heb ik nu toch geen tijd voor, daar hoor ik jullie reacties wel over en kijk ik dan wat ik doe. Voorlopig maar geen games kopen tot eind oktober, en dan is het tijd voor Top Spin

    pi_12932584
    http://www.tothegame.com/game.asp?ID=2536

    The Fast & The Furious op de Xbox .

    pi_12933478
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 09:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
    http://www.tothegame.com/game.asp?ID=2536

    The Fast & The Furious op de Xbox .


    Hopen dat ze dat spel afkrijgen voordat publisher Vivendi ten onder gaat

    Naja anders hebben we altijd nog NFS: Underground.

    pi_12933583
    net shemnue II uitgespeeld -> jammer van de vele Japanse wijsehden e.d. maar voor de rest wel vette vechtscenes. typische adventure.

    kvond t alleen kut dat ze echt precies op het hoogtepunt stoppen en de rest pas in shemnue III wordt verteld.

    weet iemand daar iets van!?

    - I'm buttwalking... is that a crime? -
    -Never underestimate the predictability of stupidity-
      donderdag 4 september 2003 @ 11:01:13 #89
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12933603
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 09:38 schreef twi het volgende:
    Als het goed is heb ik straks trouwens Unreal Championship. Na 2 weken wachten begon ik een beetje geïrriteerd te worden en stuurde ik een boos mailtje dat ik 'm voor dit weekend wilde hebben, anders mijn geld terug. Paar uur later was 'ie verstuurd
    Kunnen we knallen
    The truth was in here.
    pi_12933629
    Top Spin! Helemaal vergeten!! Hoe lang nog voordat die eindelijk uitkomt? .
    -
    pi_12933719
    Eind Oktober pas..
    Ik wil KotoR.. Nee, ik MOET KotoR! .
    -
      donderdag 4 september 2003 @ 11:10:43 #92
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12933734
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Eind Oktober pas..
    Ik wil KotoR.. Nee, ik MOET KotoR! .
    Nog 2 dagen als ik goed begrepen heb..

    wb Daggla

    The truth was in here.
    pi_12933764
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 11:10 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    Nog 2 dagen als ik goed begrepen heb..

    wb Daggla


    Glad to be back.. .
    Maar Kotor is Zaterdag dus al op te halen if all goes well? .
    Ik had trouwens niet verwacht dat ie zulke reviews zou krijgen.. De verkoopcijfers zijn ook erg goed.. .
    Fijn... Fijn..
    -
      donderdag 4 september 2003 @ 11:18:00 #94
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12933838
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    Glad to be back.. .
    Maar Kotor is Zaterdag dus al op te halen if all goes well? .
    Ik had trouwens niet verwacht dat ie zulke reviews zou krijgen.. De verkoopcijfers zijn ook erg goed.. .
    Fijn... Fijn..


    Ook helemaal in de starwars moode dus

    Ikzelf ga het spel denk ik niet halen.. ziet er lekker uit zeker weten, maar krijg jeuk van starwars. Antipathie verwoord het beter misschien

    The truth was in here.
    pi_12933879
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 11:18 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    Ook helemaal in de starwars moode dus

    Ikzelf ga het spel denk ik niet halen.. ziet er lekker uit zeker weten, maar krijg jeuk van starwars. Antipathie verwoord het beter misschien


    The force is weak within you my young apprentice.. ..
    -
      donderdag 4 september 2003 @ 11:27:54 #96
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12933971
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    The force is weak within you my young apprentice.. ..


    Kheb helemaal geen force.


    The truth was in here.
    pi_12934172
    quote:
    Nog 2 dagen als ik goed begrepen heb..
    Valse hoop ben ik bang, de mensen van Bart Smit weten nooit iets zeker, en game-speciaalzaken als Dim+ die altijd games als eerste hebben, hebben KOTOR gewoon nog op de 12e staan...

    (toch hoop ik met je mee )

    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_12934293
    eerste GTA3 screens:





    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_12934451
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Top Spin! Helemaal vergeten!! Hoe lang nog voordat die eindelijk uitkomt? .
    http://www.tothegame.com/game.asp?ID=2012
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 11:50 schreef Ceased2Be het volgende:
    eerste GTA3 screens:

    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]


    Habba habba . Lijkt wel precies op de pc versie.. Naja, schijt an .
    pi_12934542
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 11:27 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    Kheb helemaal geen force.


    [afbeelding]


    Ik kan die andere niet vinden van Yoda.. .
    "Begun, a lame post has.."
    -
      donderdag 4 september 2003 @ 12:22:08 #101
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12934812
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 11:50 schreef Ceased2Be het volgende:
    eerste GTA3 screens:

    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]


    Damm zeg, is dit de gewone GTA?
    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 12:30:34 #102
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12934980
    Vliegspelletje ofzo.

    En hier is een filmpje te downen. http://www.fileplanet.com/files/80000/86359.shtml

    The truth was in here.
    pi_12935004
    CRIMSON SKIES!!!!!!
    DIE IS FUKKIN LIVE!!
    HEBBEN, HEBBEN, HEBBEN!!
    -
      donderdag 4 september 2003 @ 12:32:57 #104
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12935028
    Hier in het spel word met scherp geschoten.

    Die details

    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 12:36:38 #105
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12935107
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
    CRIMSON SKIES!!!!!!
    DIE IS FUKKIN LIVE!!
    HEBBEN, HEBBEN, HEBBEN!!
    Ik ook!!!

    Lijkt me echt onwijs cool om te spelen, helemaal online inderdaad.


    31 Okto.

    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 12:38:58 #106
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12935152
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 12:22 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    Damm zeg, is dit de gewone GTA?


    Ziet er heel cool uit ja GTA 3 en Vice City in een pack....
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 4 september 2003 @ 12:40:23 #107
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12935180
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 12:38 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    Ziet er heel cool uit ja GTA 3 en Vice City in een pack....


    Zo moest je jaren wachten op een deel.. en zo Krijg je ze allebei ineens.
    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 12:48:50 #108
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12935327
    Iemand trek ik high resolution screens ? (klik gerust)

    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12935959
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 12:36 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    Ik ook!!!

    Lijkt me echt onwijs cool om te spelen, helemaal online inderdaad.


    31 Okto.


    I challenge thee to a dogfight..
    *handschoen in gezicht slaat*
    -
      donderdag 4 september 2003 @ 13:35:58 #110
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_12936211
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    I challenge thee to a dogfight..
    *handschoen in gezicht slaat*


    ik wil ook

    heb alleen nog geen internet op mn kamer

      donderdag 4 september 2003 @ 13:36:45 #111
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12936232
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    I challenge thee to a dogfight..
    *handschoen in gezicht slaat*


    Auw kreng!

    Potje wild chicken doen?

    --Dogfight
    --Team Dogfight
    --Flag Heist
    --Wild Chicken
    --Keep Away
    --Team Keep Away

    The truth was in here.
    pi_12936237
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 12:48 schreef Chocobo het volgende:
    Iemand trek ik high resolution screens ? (klik gerust)

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]


    ziet er goed uit
    Geniet, maar drink met maten, geen liters bier, maar vaten
      donderdag 4 september 2003 @ 13:37:56 #113
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_12936257
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 12:30 schreef Bastard het volgende:
    Vliegspelletje ofzo.

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    En hier is een filmpje te downen. http://www.fileplanet.com/files/80000/86359.shtml


    ziet er mooi uit, ik hoop alleen wel dat de gameplay wat leuker is dan die van de PC-versie
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      donderdag 4 september 2003 @ 13:38:52 #114
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_12936287
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 12:32 schreef Bastard het volgende:
    Hier in het spel word met scherp geschoten.

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    Die details


    Is dat Conflict: Desert Storm deel 2?
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      donderdag 4 september 2003 @ 13:43:36 #115
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12936388
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 13:38 schreef Smots het volgende:

    [..]

    Is dat Conflict: Desert Storm deel 2?


    Nee,...... Full Spectrum Warrior,...
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12936396
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 13:36 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    Auw kreng!

    Potje wild chicken doen?


    Kinky.. .
    . What the hell is wild chicken?
    -
      donderdag 4 september 2003 @ 13:44:48 #117
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12936420
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 13:38 schreef Smots het volgende:

    [..]

    Is dat Conflict: Desert Storm deel 2?


    Nee, tis alleen maar Full Spectrum Warrior.
    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 13:45:18 #118
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12936432
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    Kinky.. .
    . What the hell is wild chicken?


    Ik heb geen idee, maar klinkt lachen
    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 14:58:18 #119
    54197 coolnhl
    Where The Ice Is Hot!
    pi_12937888
    Godver de godver...

    Zit je de hele klere zomer zonder echte top games en dan gaan ze in eens alle top games tegelijk releasen

    Ik wil toch echt dat XSN gaan uit proberen met Top Spin of NHL Fever, aan de andere kant wil ik ook wel Project Gotham 2 en KOTOR kopen... DILEMA

      donderdag 4 september 2003 @ 14:59:38 #120
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12937911
    Crimson skies, top spin, PGR2, sega gt online, ja ik ben komende maanden ook wel bezig.
    The truth was in here.
    pi_12940134
    hey, ik heb een probleem met mijn Xbox/tv

    Ik heb hem dus via scart aangesloten op de tv. Zet de Xbox aan maar ik vind nergens op men tv het beeld. Uit de 23 zenders including 0 is er geen enkel dat het weergeeft. Het erge is dat mij oude kaske voor den tv kapot is en dat ik dus enkel met een afstandbediening (kaske dus) van + of - volume, zender zit. Ik heb wel een videospeler...

    plz kan iemand mij helpen

      donderdag 4 september 2003 @ 16:42:42 #122
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12940201
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 16:40 schreef Kondros het volgende:
    hey, ik heb een probleem met mijn Xbox/tv

    Ik heb hem dus via scart aangesloten op de tv. Zet de Xbox aan maar ik vind nergens op men tv het beeld. Uit de 23 zenders including 0 is er geen enkel dat het weergeeft. Het erge is dat mij oude kaske voor den tv kapot is en dat ik dus enkel met een afstandbediening (kaske dus) van + of - volume, zender zit. Ik heb wel een videospeler...

    plz kan iemand mij helpen


    Heb je niet ergens een knopje AV ?
    Anders skart uit video halen en xbox er in zetten.. dan speel je op videokanaal AV1 ws.
    The truth was in here.
    pi_12940269
    waarschijnlijk moet je op de afstandsbediening op de speciale av knop drukken....(bij mij is kanaal 0 automatisch av)
    weet dus niet of het zo gaat lukken.
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_12940646
    hmmm maar mijn afstandbediening heeft dat niet

    alleen + - volume of zenders

    moet ik men Xbox aansluiten op video en video dan op tv ? ofzo

      donderdag 4 september 2003 @ 17:04:01 #125
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12940743
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 17:00 schreef Kondros het volgende:
    hmmm maar mijn afstandbediening heeft dat niet

    alleen + - volume of zenders

    moet ik men Xbox aansluiten op video en video dan op tv ? ofzo


    Beter doe je scart van je X-Box gewoon in je tv in plaats van via de video en als je wel via de video doet moet de video natuurlijk aangesloten zijn op de tv.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_12940797
    maar rechtstreeks op tv geeft het nergens een beeld van een spel. Ik kan geen nieuwe kanalen instellen
      donderdag 4 september 2003 @ 17:25:44 #127
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12941281
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 17:06 schreef Kondros het volgende:
    maar rechtstreeks op tv geeft het nergens een beeld van een spel. Ik kan geen nieuwe kanalen instellen
    Zoiets heb ik nog nooit gehoord.

    Je video wil die wel pakken?
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      donderdag 4 september 2003 @ 17:25:48 #128
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12941283
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 17:06 schreef Kondros het volgende:
    maar rechtstreeks op tv geeft het nergens een beeld van een spel. Ik kan geen nieuwe kanalen instellen
    Is ook niet nodig, knopje van AV moet je hebben, en ja die zit ook op de tv zelf
    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 17:26:08 #129
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12941289
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 17:25 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    Is ook niet nodig, knopje van AV moet je hebben, en ja die zit ook op de tv zelf


    \
    Oh en je xbox aanzetten wil wel helpen.
    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 17:27:10 #130
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12941308
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 17:26 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    \
    Oh en je xbox aanzetten wil wel helpen.


    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_12941497
    neen, alsek mijn video aansluit en op play druk speelt hij automatisch en verschuift hij automatisch naar video denkek. Maar ik heb geen AV knopke op menne tv. Tis mor een slaapkamertvtje van sony triton ofzo hoor.... Dit is echt wel schijt
      donderdag 4 september 2003 @ 17:44:14 #132
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12941677
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 17:35 schreef Kondros het volgende:
    neen, alsek mijn video aansluit en op play druk speelt hij automatisch en verschuift hij automatisch naar video denkek. Maar ik heb geen AV knopke op menne tv. Tis mor een slaapkamertvtje van sony triton ofzo hoor.... Dit is echt wel schijt
    Haal je video skart er uit (uit je tv), prop daar het skart touwtje van je box dan weer in. Zet je box AAN, en voila beeld. zunne.
    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 18:00:04 #133
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_12941942
    Wie wil me even wegwijs maken in UC (lees: afknallen) ergens vanavond.

    Ik bak er online HE-LE-MAAL NIETS van

      donderdag 4 september 2003 @ 18:01:19 #134
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_12941967
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 18:00 schreef twi het volgende:
    Wie wil me even wegwijs maken in UC (lees: afknallen) ergens vanavond.

    Ik bak er online HE-LE-MAAL NIETS van


    Ik ook niet btw, mn xbox was gisteren niet vastgelopen, maar mn Alcatel ADSL modem was doorgebrand

    Ik wil vanavond best een servertje opzetten hoor. Kunnen 1 on 1 doen (kep een 2e hands ADSL modempje op de kop getikt )

    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
    pi_12942147
    Neen... Ik steek de scart van de Xbox in de tv enzo maar als ik hem aanzet krijg ik geen automatisch beeld. Ik denk dat je videokanaal moet selecteren maar aangezien ik de afstandsbediening ervoor niet meer heb kan ik dat niet . Op de tv zelf kan ik het niet. Als ik een de videoscart gebruik voor de video dan en ik druk play springt die vanzelf op beeld. Maarja bennek niets mee alst ni voor Xbox is he. Ik heb zelfs de kabels uit de scart gehaalt en op de tv zelf (langs voor) aangeslote maar dat hielp ook niet.
      donderdag 4 september 2003 @ 18:19:41 #136
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12942282
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 18:12 schreef Kondros het volgende:
    Neen... Ik steek de scart van de Xbox in de tv enzo maar als ik hem aanzet krijg ik geen automatisch beeld. Ik denk dat je videokanaal moet selecteren maar aangezien ik de afstandsbediening ervoor niet meer heb kan ik dat niet . Op de tv zelf kan ik het niet. Als ik een de videoscart gebruik voor de video dan en ik druk play springt die vanzelf op beeld. Maarja bennek niets mee alst ni voor Xbox is he. Ik heb zelfs de kabels uit de scart gehaalt en op de tv zelf (langs voor) aangeslote maar dat hielp ook niet.
    Doe je tv aan en je Xbox aan. Doe de scartkabel in scart 1 en druk op de afstandsbediening of op je tv op de scart/av knop. Das meestal een knop met een vierkantje met een pijltje eruit. Meer kan je eigenlijk niet doen
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12942401
    hallo... ik zit al 10 post ofzo te zegge dat ik dat niet heb... de originele afstandsbediening was kapot en ik kocht een goedkope nieuwe met +- volume en zender...

    mss moet ik een nieuw kastje kope

      donderdag 4 september 2003 @ 18:27:34 #138
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_12942452
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 18:25 schreef Kondros het volgende:
    hallo... ik zit al 10 post ofzo te zegge dat ik dat niet heb... de originele afstandsbediening was kapot en ik kocht een goedkope nieuwe met +- volume en zender...

    mss moet ik een nieuw kastje kope


    dat lijkt me de enige oplossing
    ja, dat of je drukt op je afstandbediening op dat ene knopje!
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      donderdag 4 september 2003 @ 18:31:14 #139
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12942536
    Geen worden dat de Xbox topics voorop liggen Die Xboxers hebben al problemen met het aansluiten van hun speelgoed
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      donderdag 4 september 2003 @ 18:33:24 #140
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12942590
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 18:25 schreef Kondros het volgende:
    hallo... ik zit al 10 post ofzo te zegge dat ik dat niet heb... de originele afstandsbediening was kapot en ik kocht een goedkope nieuwe met +- volume en zender...

    mss moet ik een nieuw kastje kope


    Ja ik zou toch eerst even op je afstandsbediening kijken Soms staat er AV op.
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12943192
    synoniemen voor AV:

    Input
    Select
    AUX
    Video
    Line
    Line in
    Input
    Source
    In
    EXT

    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
      donderdag 4 september 2003 @ 19:34:27 #142
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12943833
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Geen worden dat de Xbox topics voorop liggen Die Xboxers hebben al problemen met het aansluiten van hun speelgoed
    "Geen wonder" wilde je zeggen denk ik, dan klopt je zin namelijk wel.
    Inhoudelijk onthou ik me van enig commentaar en schuif ik de snerende opmerking van [desbetreffende user] van tafel.

    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 19:35:11 #143
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12943844
    Gek trouwens, bij mij staat zowel op de afstandsbediening alswel de tv het knopje AV
    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 19:40:46 #144
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12943950
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 19:35 schreef Bastard het volgende:
    Gek trouwens, bij mij staat zowel op de afstandsbediening alswel de tv het knopje AV
    Dat is ook vaak zo met goede tv's Gijs Jij hebt ook een prima toestel,....... de dude in kwestie is aan het kutten
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12944030
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 18:12 schreef Kondros het volgende:
    Neen... Ik steek de scart van de Xbox in de tv enzo maar als ik hem aanzet krijg ik geen automatisch beeld. Ik denk dat je videokanaal moet selecteren maar aangezien ik de afstandsbediening ervoor niet meer heb kan ik dat niet . Op de tv zelf kan ik het niet. Als ik een de videoscart gebruik voor de video dan en ik druk play springt die vanzelf op beeld. Maarja bennek niets mee alst ni voor Xbox is he. Ik heb zelfs de kabels uit de scart gehaalt en op de tv zelf (langs voor) aangeslote maar dat hielp ook niet.
    bij mijn tv springt de zender ook niet meteen automatisch over, duurt eventjes en alleen als er een spel/film in de xbox zit
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 4 september 2003 @ 19:53:25 #146
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12944247
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 18:00 schreef twi het volgende:
    Wie wil me even wegwijs maken in UC (lees: afknallen) ergens vanavond.

    Ik bak er online HE-LE-MAAL NIETS van


    Het hielp bij mij om eerst de instellingen aan te passen, dat ik minder snel met de camera draaide tijdens het spelen. Ik werd er anders helemaal draaierig van.. Controls worden een second nature snel genoeg.
    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 20:20:11 #147
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12944872
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 18:00 schreef twi het volgende:
    Wie wil me even wegwijs maken in UC (lees: afknallen) ergens vanavond.

    Ik bak er online HE-LE-MAAL NIETS van


    Blijven oefenen.
    Ja er zijn soms mensen daar kan je echt niet tegen op.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_12946014
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 20:20 schreef gijsje79 het volgende:

    [..]

    Blijven oefenen.
    Ja er zijn soms mensen daar kan je echt niet tegen op.


    maar die mensen zijn of werkeloos of zitten nog op school en spelen bijna de hele dag

    Kola cell is nu trouwens ook uitgespeeld kan niet wachten op het volgende downloadable level

    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_12946933
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 21:04 schreef Tain het volgende:

    [..]

    maar die mensen zijn of werkeloos of zitten nog op school en spelen bijna de hele dag

    Kola cell is nu trouwens ook uitgespeeld kan niet wachten op het volgende downloadable level


    1. Wij gamen niet op school
    2. School neemt best veel tijd in, genoeg iig om niet meer 'de hele dag' te kunnen gamen...

    dus troost je, als je keihard wordt geowned door iemand is hij/zij waarschijnlijk niets anders dan een werkloze parasiet

    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      donderdag 4 september 2003 @ 21:40:08 #150
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12947107
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 21:04 schreef Tain het volgende:

    Kola cell is nu trouwens ook uitgespeeld kan niet wachten op het volgende downloadable level


    Die heb ik nog niet echt gedaan Is die moeilijk en cool ?
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12947305
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 21:40 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    Die heb ik nog niet echt gedaan Is die moeilijk en cool ?


    Qua moeilijkheid vond ik hem best meevallen, alleen 1 stukje best wel lang over gedaan vergeleken met de rest van de opdrachten in het level. Maar hij is niet zo groot, maar wel cool.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 4 september 2003 @ 22:21:18 #152
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12948493
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 21:46 schreef Tain het volgende:

    [..]

    Qua moeilijkheid vond ik hem best meevallen, alleen 1 stukje best wel lang over gedaan vergeleken met de rest van de opdrachten in het level. Maar hij is niet zo groot, maar wel cool.


    Ik ga hem van het weekend doen denk ik
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12949804
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      donderdag 4 september 2003 @ 22:59:39 #154
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12949894
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 22:57 schreef Strolie75 het volgende:
    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53144
    The truth was in here.
    pi_12950011
    GTA

    [Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 04-09-2003 23:05]

    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      donderdag 4 september 2003 @ 23:06:13 #156
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12950087
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 23:03 schreef Strolie75 het volgende:
    GTA

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]


    .. is weer eens wat anders want deze foto's zijn al 2x eerder vandaag hier gepost
    *stikt*
    The truth was in here.
    pi_12950201
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 23:06 schreef Bastard het volgende:
    .. is weer eens wat anders want deze foto's zijn al 2x eerder vandaag hier gepost
    *stikt*
    Ik bedoel het goed hoor.

    Zal nog eens kruisdoos-zooi posten.

    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      donderdag 4 september 2003 @ 23:11:17 #158
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12950238
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 23:09 schreef Strolie75 het volgende:

    [..]

    Ik bedoel het goed hoor.

    Zal nog eens kruisdoos-zooi posten.


    Hij komt toch nog van pas

    The truth was in here.
    pi_12950289
    Deze zijn zeker ook al gepost?

    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      donderdag 4 september 2003 @ 23:13:26 #160
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12950315
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 23:12 schreef Strolie75 het volgende:
    Deze zijn zeker ook al gepost?

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]


    Mwa, ik had er een greep uit gepost een pagina terug ofzo
    *PROEST*
    The truth was in here.
    pi_12950357
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 23:13 schreef Bastard het volgende:
    Mwa, ik had er een greep uit gepost een pagina terug ofzo
    *PROEST*
    Ik zie het!

    *terug naar PS2 topic kruipt*

    Nja, zulke coole screenshots mogen best 2x gepost worden.

    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_12950509
    Zo!

    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      donderdag 4 september 2003 @ 23:22:37 #163
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12950564

    Waar kan je die kopen ? En komt die ook in een bundel?

    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      donderdag 4 september 2003 @ 23:24:38 #164
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12950610
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 23:20 schreef Strolie75 het volgende:
    Zo!

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]


    Daar wil ik es wel es een spelleke mee spelen
    The truth was in here.
      donderdag 4 september 2003 @ 23:51:25 #165
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12951349
    TEEEEEEEEEEERING
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12952672
    Wat is dat xsn sports nou weer? EA die het in een ander jasje gestopt heeft? Nou ja, dankzij Anna zou je het eigenlijk al bijna kopen.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
      vrijdag 5 september 2003 @ 02:21:02 #167
    54197 coolnhl
    Where The Ice Is Hot!
    pi_12953451
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 00:58 schreef piet_pelle het volgende:
    Wat is dat xsn sports nou weer? EA die het in een ander jasje gestopt heeft? Nou ja, dankzij Anna zou je het eigenlijk al bijna kopen.
    GA JE MOND SPOELEN!
    pi_12953997
    Wat nog veel leuker is dan de aanwezigheid van Anna in Top Spin, is het feit dat echt alle previews uitermate positief zijn..
    IGN spreekt van een meest uitgebreide create-a-player in een game ooit en de PU zegt dat ie, op 75% af, al beter is dan Virtua Tennis..
    I smell a rulio!
    -
    pi_12954001
    Ow en tering.. .
    -
      vrijdag 5 september 2003 @ 04:45:36 #170
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_12954007
    Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
    pi_12954009
    Anna ingame..
    -
      vrijdag 5 september 2003 @ 06:56:26 #172
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12954070
    Word wel weer een leuk tennis spelletje.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      vrijdag 5 september 2003 @ 09:02:22 #173
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12954610
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 04:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Anna ingame..
    [afbeelding]
    Ben ik gewoon ubergeil of zie ik daar een tepel

    [Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 05-09-2003 09:21]

    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12954643
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 06:56 schreef gijsje79 het volgende:
    Word wel weer een leuk tennis spelletje.

    zeker
    Geniet, maar drink met maten, geen liters bier, maar vaten
    pi_12955230
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 09:02 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    Ben ik gewoon ubergeil of zie ik daar een tepel


    Dat was mijn eerste gedachte ook al
    Mijn games
    He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
      vrijdag 5 september 2003 @ 11:51:56 #176
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_12957389
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 09:52 schreef Hakkert het volgende:

    [..]

    Dat was mijn eerste gedachte ook al


    IK ZIE M, IK ZIE M!!!
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
    pi_12957711
    Ligt KOTOR nu al bij de Bart Smit in de winkels zoals ze beloofden of niet?
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      vrijdag 5 september 2003 @ 12:15:16 #178
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12957999
    Ik denk dat dat gesoept is
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_12958771
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 09:02 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    Ben ik gewoon ubergeil of zie ik daar een tepel


    Dat lijkt idd op een tepel..
    Nudepatch, nudepatch!!
    -
    pi_12958825
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 12:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    Nudepatch, nudepatch!!


    Mijn games
    He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
    pi_12958856
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 23:20 schreef Strolie75 het volgende:
    Zo!

    -KNIP dag vrouwlijk schoon-


    Damn kan die broek nog lager?

    ze mag btw best eventjes hier met mijn controller komen spelen hoor

    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      vrijdag 5 september 2003 @ 14:25:05 #182
    66779 Brasco125
    gamertag: DirtyBrasco NL
    pi_12960597
    Check die gast op de foto's: Mag die gast naast Annie staan. Staat ie daar in zijn Football outfit, als een complete überdork. Je ziet annie denken: "Jesuz wat een geek!"
      vrijdag 5 september 2003 @ 14:48:41 #183
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_12961142
    gaaf tennis-spel

    kan ik ook eens met Tennis winnen, zou Schalken er ook bij zitten?

    The line is a dot to you!
      vrijdag 5 september 2003 @ 15:36:35 #184
    23344 Sheepcidus
    Is it an excuse?
    pi_12962461
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 14:25 schreef Brasco125 het volgende:
    Check die gast op de foto's: Mag die gast naast Annie staan. Staat ie daar in zijn Football outfit, als een complete überdork. Je ziet annie denken: "Jesuz wat een geek!"
    Die krijgt anders wel betaald om naast haar te staan.
    Were making, were making!
    Radio Soulwax!
    pi_12962791
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 15:36 schreef Sheepcidus het volgende:

    [..]

    Die krijgt anders wel betaald om naast haar te staan.


    Hell, who knows, misschien scoort ie ook nog.. .
    Anna valt wel op ruige sportgasten.. Vraag dat maar is aan Federov
    -
      vrijdag 5 september 2003 @ 17:26:14 #186
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_12964983
    Tuuuuurlijk, heb ik weer:

    Ik ga naar de Bart Smit (he, sue me) om Island Thunder te kaufen. Na lang speuren door de o-zo handig geplaatste xbox games, had ik m gevonden. Een klein vreugde-kreetje kon ik niet onderdrukken.

    Dus vol moed en frisse tegenzin loop ik richting kassa om dit verse stukkie zachtwaar af te rekenen.....

    Ik geef het doosje aan de Madonna wannabe aan de andere kant van de balie en sta met mn pinpas in de aanslag. "U wilt pinnen meneer!?" zegt ze NEEN TRUT IK STA VOOR MN PLEZIER MET MN PASJE TE ZWAAIEN!!!!

    Na het ding afgerekend te hebben, zit ze bijna met d'r neus in de bak met cd's. Na 5 minuten zegt ze " Oh, ik heb hem!" met Ghost Recon (geen island thunder) in de hand. Dus ik zeg 'netjes' dat ze de verkeerde heeft. Dus deukt tuthola weer mn d'r giechel in de bak....

    Na 1 minuut heeft ze m te pakken. Ik krijg de bon, het spel en een prettig weekend van haar..........

    Bart Smit, Uw personeel zuigt dikke harde Brontosaurusballen!!!

    Maar ik heb m nu dus

    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
    pi_12965301
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 17:26 schreef Robhimself het volgende:
    Tuuuuurlijk, heb ik weer:

    Ik ga naar de Bart Smit (he, sue me) om Island Thunder te kaufen. Na lang speuren door de o-zo handig geplaatste xbox games, had ik m gevonden. Een klein vreugde-kreetje kon ik niet onderdrukken.

    Dus vol moed en frisse tegenzin loop ik richting kassa om dit verse stukkie zachtwaar af te rekenen.....

    Ik geef het doosje aan de Madonna wannabe aan de andere kant van de balie en sta met mn pinpas in de aanslag. "U wilt pinnen meneer!?" zegt ze NEEN TRUT IK STA VOOR MN PLEZIER MET MN PASJE TE ZWAAIEN!!!!

    Na het ding afgerekend te hebben, zit ze bijna met d'r neus in de bak met cd's. Na 5 minuten zegt ze " Oh, ik heb hem!" met Ghost Recon (geen island thunder) in de hand. Dus ik zeg 'netjes' dat ze de verkeerde heeft. Dus deukt tuthola weer mn d'r giechel in de bak....

    Na 1 minuut heeft ze m te pakken. Ik krijg de bon, het spel en een prettig weekend van haar..........

    Bart Smit, Uw personeel zuigt dikke harde Brontosaurusballen!!!

    Maar ik heb m nu dus


    en leuk?
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
      vrijdag 5 september 2003 @ 17:44:40 #188
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_12965337
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 17:26 schreef Robhimself het volgende:
    Tuuuuurlijk, heb ik weer:

    Ik ga naar de Bart Smit (he, sue me) om Island Thunder te kaufen. Na lang speuren door de o-zo handig geplaatste xbox games, had ik m gevonden. Een klein vreugde-kreetje kon ik niet onderdrukken.

    Dus vol moed en frisse tegenzin loop ik richting kassa om dit verse stukkie zachtwaar af te rekenen.....

    Ik geef het doosje aan de Madonna wannabe aan de andere kant van de balie en sta met mn pinpas in de aanslag. "U wilt pinnen meneer!?" zegt ze NEEN TRUT IK STA VOOR MN PLEZIER MET MN PASJE TE ZWAAIEN!!!!

    Na het ding afgerekend te hebben, zit ze bijna met d'r neus in de bak met cd's. Na 5 minuten zegt ze " Oh, ik heb hem!" met Ghost Recon (geen island thunder) in de hand. Dus ik zeg 'netjes' dat ze de verkeerde heeft. Dus deukt tuthola weer mn d'r giechel in de bak....

    Na 1 minuut heeft ze m te pakken. Ik krijg de bon, het spel en een prettig weekend van haar..........

    Bart Smit, Uw personeel zuigt dikke harde Brontosaurusballen!!!

    Maar ik heb m nu dus


    Ach, niet iedereen is Had je haast?

    En iets in me zegt dat Microsoft niet één of andere eikel naast Kournikova zet, maar dat dat gewoon één of andere NFL-speler is o.i.d.

      vrijdag 5 september 2003 @ 17:48:38 #189
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_12965414
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 17:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:

    [..]

    en leuk?


    Ik probeer m vanavond
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
      vrijdag 5 september 2003 @ 18:12:30 #190
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12965803
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 17:48 schreef Robhimself het volgende:

    [..]

    Ik probeer m vanavond


    En?
    The truth was in here.
      vrijdag 5 september 2003 @ 18:49:07 #191
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_12966543
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 18:12 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    En?


    Avond is nog vroeg
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
    pi_12967367
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 17:48 schreef Robhimself het volgende:

    [..]

    Ik probeer m vanavond


    Jah, hallo
    loop je te zeuren dat dat meisje sloom is, ga je niet eens meteen dat spelletje spelen. Das helemaal niet aardig.
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
      vrijdag 5 september 2003 @ 19:30:01 #193
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12967389
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 19:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:

    [..]

    Jah, hallo
    loop je te zeuren dat dat meisje sloom is, ga je niet eens meteen dat spelletje spelen. Das helemaal niet aardig.


    You tell him!
    The truth was in here.
      vrijdag 5 september 2003 @ 19:35:22 #194
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12967537
    IGN review

    6.0 Presentation
    Island Thunder is a mix of impressive control and A.I., but everything else isn't all that impressive.

    6.0 Graphics
    This isn't a pageant winner, but they get the job done.

    8.0 Sound
    It lacks a true score, but the impressive ambient sounds more than make up for it.

    7.0 Gameplay
    More of the same Ghost Recon action, but lacks in the single player realm.

    10.0 Lasting Appeal
    More options, more maps, and with Xbox Live, split-screen, and system link play there's infinite replayability.

    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      vrijdag 5 september 2003 @ 20:04:30 #195
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_12968285
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 19:35 schreef Chocobo het volgende:
    IGN review


    10.0 Lasting Appeal
    More options, more maps, and with Xbox Live, split-screen, and system link play there's infinite replayability.


    That's all that matters en voor die 30 euro istie best vet!!
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
      vrijdag 5 september 2003 @ 20:06:04 #196
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_12968320
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 19:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:

    [..]

    Jah, hallo
    loop je te zeuren dat dat meisje sloom is, ga je niet eens meteen dat spelletje spelen. Das helemaal niet aardig.


    Die hork was gewoon sloom. PERIOD!! (en ik moest eten....)
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
    pi_12970577
    iemand toevallig ervaringen met een Infocus X1 beamer met een XBOX via s-video ? Zo ja, positief ? negatief ?
    fokschaap
    pi_12976325
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 21:33 schreef Viola_Holt het volgende:
    iemand toevallig ervaringen met een Infocus X1 beamer met een XBOX via s-video ? Zo ja, positief ? negatief ?
    Dat is wel erg specefiek. Ik betwijfel zelfs of iemand op een andere site daar ervaring mee heeft..
      zaterdag 6 september 2003 @ 08:42:10 #199
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12977071
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 21:33 schreef Viola_Holt het volgende:
    iemand toevallig ervaringen met een Infocus X1 beamer met een XBOX via s-video ? Zo ja, positief ? negatief ?
    Is dat een leuk spel ?
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      zaterdag 6 september 2003 @ 08:42:35 #200
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12977072
    GTA boxart

    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      zaterdag 6 september 2003 @ 08:50:50 #201
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12977094
    Project Gotham Racing 2 WOW Hier wordt ik stil van

    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12977101
    vet die lotus!
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_12977108
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 08:52 schreef pkwarts het volgende:
    vet die lotus!
    Ik post om het posten.
    pi_12977120
    die auto op het 2e plaatje is toch een oude lotus seven? of zit ik er nou helemaal naast?
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_12977125
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 08:57 schreef pkwarts het volgende:
    die auto op het 2e plaatje is toch een oude lotus seven? of zit ik er nou helemaal naast?
    Caterham Super 7

    Ik post om het posten.
      zaterdag 6 september 2003 @ 09:20:20 #206
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12977202
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 08:42 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    Is dat een leuk spel ?


    Soms
    The truth was in here.
    pi_12977317
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 08:50 schreef Chocobo het volgende:
    Project Gotham Racing 2 WOW Hier wordt ik stil van

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]


    En hijs toch Live-enabled?
    pi_12977814
    Whow, je moet ook echt effe op die platjes klikken
    pi_12977840
    Niewe screens Splinter Cell 2:

      zaterdag 6 september 2003 @ 10:52:27 #210
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_12977864
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 10:49 schreef Fuxl het volgende:
    Niewe screens Splinter Cell 2:

    [afbeelding]


    Die graphix!!
    I know GBA screens when i see em
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
    pi_12977884
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 10:52 schreef Robhimself het volgende:

    [..]

    Die graphix!!
    I know GBA screens when i see em


    Oeps, he-le-maal FOUT
      zaterdag 6 september 2003 @ 10:56:21 #212
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12977919
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 10:52 schreef Robhimself het volgende:

    [..]

    Die graphix!!
    I know GBA screens when i see em


    Whahaha!! Fout

    The truth was in here.
      zaterdag 6 september 2003 @ 10:58:28 #213
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12977950
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 08:50 schreef Chocobo het volgende:
    Project Gotham Racing 2 WOW Hier wordt ik stil van

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]


    Niet slecht nee
    The truth was in here.
      zaterdag 6 september 2003 @ 11:10:40 #214
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12978105
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 10:49 schreef Fuxl het volgende:
    Niewe screens Splinter Cell 2:

    [afbeelding]


    GBA neem ik aan ? toch cool
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12978153
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 11:10 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    GBA neem ik aan ? toch cool


    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 10:53 schreef Fuxl het volgende:

    [..]

    Oeps, he-le-maal FOUT


      zaterdag 6 september 2003 @ 11:19:20 #216
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12978215
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 11:10 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    GBA neem ik aan ? toch cool


    lol goeie grap . De GBA is in een resolutie van 240X160, en heeft 2x een 16 bit processor. Deze game heeft de kwaliteit van een spel op je mobile telefoon en niet de kwalitiet van een GBA game.

    Maar dat maakt niets uit, het gaat om de gameplay, en die is bij de GBA versie best te pruimen.

    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_12978681
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 11:19 schreef BMH het volgende:

    [..]

    lol goeie grap . De GBA is in een resolutie van 240X160, en heeft 2x een 16 bit processor. Deze game heeft de kwaliteit van een spel op je mobile telefoon en niet de kwalitiet van een GBA game.

    Maar dat maakt niets uit, het gaat om de gameplay, en die is bij de GBA versie best te pruimen.


    Er is geen GBA versie van Splinter Cell?
      zaterdag 6 september 2003 @ 12:05:42 #218
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12978851
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 11:19 schreef BMH het volgende:

    [..]

    lol goeie grap . De GBA is in een resolutie van 240X160, en heeft 2x een 16 bit processor. Deze game heeft de kwaliteit van een spel op je mobile telefoon en niet de kwalitiet van een GBA game.

    Maar dat maakt niets uit, het gaat om de gameplay, en die is bij de GBA versie best te pruimen.


    Jezus doe maar rustig aan hoor druktemaker.... Het zou trouwens nog best een GBA game kunnen zijn

    Terug naar Xbox,...

    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12978967
    De radio is weer terug (die was kapot) dus weer surround sound voor mij!
      zaterdag 6 september 2003 @ 12:15:56 #220
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12978991
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 11:53 schreef Fuxl het volgende:

    [..]

    Er is geen GBA versie van Splinter Cell?


    jewel hoor
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 12:05 schreef Chocobo het volgende:

    [..]

    Jezus doe maar rustig aan hoor druktemaker.... Het zou trouwens nog best een GBA game kunnen zijn

    Terug naar Xbox,...


    Ik was niet druk bezig hoor. kijk maar naar de punten en komma's .

    Maar goddamn racing ziet er enorm vet uit (helemaal vergeleken met MM3)

    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_12979041
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 08:58 schreef Furious het volgende:

    [..]

    Caterham Super 7


    rijd super op het circuit in real life
    Have no worries for tommorow if it is still today
    pi_12979054
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 12:20 schreef DutchTaz het volgende:

    [..]

    rijd super op het circuit in real life


    En nou hoor ik te vragen hoe jij dat weet:

    Hoe weet jij dat?

    pi_12979124
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 12:22 schreef Fuxl het volgende:

    [..]

    En nou hoor ik te vragen hoe jij dat weet:

    Hoe weet jij dat?


    hehe, ik heb er in gereden op een circuit in engeland met nog meer auto's
    Have no worries for tommorow if it is still today
    pi_12979712
    * Thermo xdoos aangeschaft

    Eigenlijk wilde ik zo min mogelijk orginele spellen kopen :p
    Maargoed nu is eigenlijk het virus van "orginele spellen staan zo leuk in de kast" uitgebroken

    Daar gaat me stufi

    _Disruption by Design, by any means necessary_
    I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
    Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
    pi_12980031
    Ik heb gister een Xbox lan gehouden met een hoop vrienden van me

    Het was geweldig, we hebben alleen Halo gespeelt, maar dat alleen al was zo vet

    Prachtig om over iemand heen te scheuren met je Warthog en dan hem het uit zien krijsen aan de andere kant van de kamer

    Xbox lan

    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      zaterdag 6 september 2003 @ 13:56:18 #226
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_12980330
    Mijn Xbox games collectie tot nu:

    Mn Live games:

    En nog meer Live games:

    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
      zaterdag 6 september 2003 @ 13:59:42 #227
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12980377
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 13:08 schreef Thermo het volgende:

    Maargoed nu is eigenlijk het virus van "orginele spellen staan zo leuk in de kast" uitgebroken

    Daar gaat me stufi


    Geeft ook veel meer voldoening

    Weer iemand met een xbox

    The truth was in here.
    pi_12980422
    ik kan niet wachten op KOTOR
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:04:20 #229
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12980429
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:03 schreef pimpin het volgende:
    ik kan niet wachten op KOTOR
    Dan wacht je niet.
    The truth was in here.
    pi_12980492
    is burnout 2 vet?
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:09:49 #231
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_12980508
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:03 schreef pimpin het volgende:
    ik kan niet wachten op KOTOR
    Hoezo dat niet? Gewoon stilzitten en niets doen Best makkelijk toch?
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:10:50 #232
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_12980523
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:09 schreef pimpin het volgende:
    is burnout 2 vet?
    Ik geloof van wel,l maar SP racegames zijn saai. En die saaie racegames worden geleidt door GT3. Die doe ik sinds gisteren weer, en het enige gevoel dat me bekruipt is:"Heb ik dit niet al eens gedaan?"
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:13:49 #233
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12980586
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:10 schreef twi het volgende:

    [..]

    Ik geloof van wel,l maar SP racegames zijn saai. En die saaie racegames worden geleidt door GT3. Die doe ik sinds gisteren weer, en het enige gevoel dat me bekruipt is:"Heb ik dit niet al eens gedaan?"


    Oeffff.. hier ga je wel wat ver hoor Gijs!

    Goed, racing games lijken op elkaar, je moet rondjes rijden op een tijd, in meestal een vrij snelle bolide. Dus 1 spel spelen en je hebt ze allemaal wel gespeeld zeker?

    Ben ik toch niet helemaal met je eens
    Maar MP is wel vele malen cooler, je meten met andere "coureurs" is altijd cool.

    Daarom verwacht ik ook veel van Sega GT online, Je bent tevens dealer van je auto's!

    The truth was in here.
    pi_12980590
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:10 schreef twi het volgende:

    [..]

    Ik geloof van wel,l maar SP racegames zijn saai. En die saaie racegames worden geleidt door GT3. Die doe ik sinds gisteren weer, en het enige gevoel dat me bekruipt is:"Heb ik dit niet al eens gedaan?"


    hmm ja vroeger kon ik me altijd wel vermaken met, GT 1 en 2

    Maar wat is meer fun, Midtown Madness 3 of Burnout 2.

      zaterdag 6 september 2003 @ 14:16:15 #235
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12980629
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:14 schreef pimpin het volgende:

    [..]

    hmm ja vroeger kon ik me altijd wel vermaken met, GT 1 en 2

    Maar wat is meer fun, Midtown Madness 3 of Burnout 2.


    MM3 omdat MP er bij zit.. de SP suckt er in (vind ik). Maar Burnout 2.. als je van crashes houdt is dat je spel.
    The truth was in here.
    pi_12980682
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:16 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    MM3 omdat MP er bij zit.. de SP suckt er in (vind ik). Maar Burnout 2.. als je van crashes houdt is dat je spel.


    Ik heb nu (nog) geen Live! Hmm ik begin nu echt even te twijfelen ik wil een goede racegame, maar PGR vind ik echt nix aan, veels te saai. Het liefst zon spel als de GT-reeks, geld verdienen, autos kopen. Maar die is er nog niet op de XBOX (dacht ik). Dan maar voor de fun race games, MM3 of Burnout 2 hmmm...
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:23:31 #237
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12980727
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:14 schreef pimpin het volgende:

    [..]

    hmm ja vroeger kon ik me altijd wel vermaken met, GT 1 en 2

    Maar wat is meer fun, Midtown Madness 3 of Burnout 2.


    Heb Burnout 2 vind het spel echt
    Daar heb je echt het gevoel van snelheid zeker wel een aanrader en die
    crashes ook.
    Zeker geen vergelijking met GT3
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_12980757
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:23 schreef gijsje79 het volgende:

    [..]

    Heb Burnout 2 vind het spel echt
    Daar heb je echt het gevoel van snelheid zeker wel een aanrader en die
    crashes ook.
    Zeker geen vergelijking met GT3


    Nee dat snap ik
    Maar welk spel vermaak je je beter mee MM3 of Burnout 2?
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:28:01 #239
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12980796
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:25 schreef pimpin het volgende:

    [..]

    Nee dat snap ik
    Maar welk spel vermaak je je beter mee MM3 of Burnout 2?


    Ja ze zijn alle 2 goed.
    Met MM3 heb je natuurlijk de "Live" functie.
    Maar als je geen "Live" hebt zal ik voor Burnout 2 gaan.
    Huur hem anders gewoon es bij de videotheek ofzo.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:32:57 #240
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12980852
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:20 schreef pimpin het volgende:

    [..]

    Ik heb nu (nog) geen Live! Hmm ik begin nu echt even te twijfelen ik wil een goede racegame, maar PGR vind ik echt nix aan, veels te saai. Het liefst zon spel als de GT-reeks, geld verdienen, autos kopen. Maar die is er nog niet op de XBOX (dacht ik). Dan maar voor de fun race games, MM3 of Burnout 2 hmmm...


    Het enige GT achtige op de xbox is nu nog SEGA GT (Aankopen opvoeren etc).. daar komt dan binnenkort sega gt live voor uit.
    The truth was in here.
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:33:55 #241
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12980868
    Burnout2
    MM3
    Bekijk deze screens maar es, kan je zelf een oordeel nemen.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:36:04 #242
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12980897
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:32 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    Het enige GT achtige op de xbox is nu nog SEGA GT (Aankopen opvoeren etc).. daar komt dan binnenkort sega gt live voor uit.


    Zeker weer een Must Have.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_12981029
    dan ga ik zometeen maar Sega GT 2002 en Burnout 2 halen.
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:43:44 #244
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12981036
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:43 schreef pimpin het volgende:
    dan ga ik zometeen maar Sega GT 2002 en Burnout 2 halen.
    Ben je zeker weten wel ff zoet mee.. ik weet alleen niet of ze sega gt nog zo in de bakken hebben liggen.
    The truth was in here.
    pi_12981042
    btw,

    Project gotham racing 2 staat op play.com met een release date van 5 december.....

    _Disruption by Design, by any means necessary_
    I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
    Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
    pi_12981093
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:43 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    Ben je zeker weten wel ff zoet mee.. ik weet alleen niet of ze sega gt nog zo in de bakken hebben liggen.


    nedgame heeft hem nog wel denk ik.
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:49:09 #247
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12981146
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:43 schreef pimpin het volgende:
    dan ga ik zometeen maar Sega GT 2002 en Burnout 2 halen.
    dan ben je wel effen klaar.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:53:41 #248
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_12981245
    Ik zou Sega GT 2002 niet nu kopen. Over niet al te lang komt er tegen een gereduceerde prijs een versie waarin Live-support zit ingebouwd. Ook al heb je geen Live, is het het wachten wel waard voor het geval dat je t.z.t. een Live-pakketje aanschaft.

    Als je het écht nu wilt doen, moet je voor een euro of 15-20 ergens een Jet Set Radio Future / Sega GT 2002 cd'tje op de kop weten te tikken. Ze zijn zowat gratis over te nemen van mensen bij eBay of marktplaats. Dan kun je later alsnog de "Live"-versie van Sega GT 2002 aanschaffen.

    En misschien ga ik wat ver met m'n uitspraken over GT3, maar na GT2 helemaal grijs gespeeld te hebben heb ik gewoon het gevoel dat ik het allemaal eens heb gezien. Dezelfde tracks, dezelfde auto's met wat meer polygonen en lichtsignalen, een niet zo ontzettend verbeterde environment. Méér licenties om te halen.

    Waar PGR nieuw voor me was qua race-gevoel en genoegdoening, wil ik GT3 zo snel mogelijk afraffelen, omdat het allemaal hetzelfde smaakt als GT2.

      zaterdag 6 september 2003 @ 14:57:59 #249
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12981341
    Ja zie ik ook wel een beetje.. Gt3 was wel mucho beter met graphics dat was smullen gewoon op Deep forest. Maar in Gt2 had je al 200 rondjes op Deep forrest gereden op zn minst, en datzelfde aantal ook op zn minst in reverse.
    Dus Gt3 speel je dan wel enigsins slaperig..
    Desalniettemin heb ik Gt3 wel helemaal uitgespeeld.. twas toch GT zal ik maar zeggen. Ook al was het niet zo vernieuwend.

    Wat ik overigs wel het meeste miste in de Gt serie op deel 1 na, de rondetijden per track!

    The truth was in here.
      zaterdag 6 september 2003 @ 15:01:11 #250
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12981393
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:57 schreef Bastard het volgende:
    Ja zie ik ook wel een beetje.. Gt3 was wel mucho beter met graphics dat was smullen gewoon op Deep forest. Maar in Gt2 had je al 200 rondjes op Deep forrest gereden op zn minst, en datzelfde aantal ook op zn minst in reverse.
    Dus Gt3 speel je dan wel enigsins slaperig..
    Desalniettemin heb ik Gt3 wel helemaal uitgespeeld.. twas toch GT zal ik maar zeggen. Ook al was het niet zo vernieuwend.

    Wat ik overigs wel het meeste miste in de Gt serie op deel 1 na, de rondetijden per track!


    Hallo dit is een X-Box topic als jullie lopen te zeuren over GT ga dan lekker naar het grote PS2 topic.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      zaterdag 6 september 2003 @ 15:15:58 #251
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_12981684
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 15:01 schreef gijsje79 het volgende:

    [..]

    Hallo dit is een X-Box topic als jullie lopen te zeuren over GT ga dan lekker naar het grote PS2 topic.


    Daar zijn we Xbox fanboys als we dit zeggen
      zaterdag 6 september 2003 @ 15:19:45 #252
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12981743
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 15:15 schreef twi het volgende:

    [..]

    Daar zijn we Xbox fanboys als we dit zeggen


    Zijn we toch al ... zeggen ze.

    Ff ontopic: Nu mag iemand anders het volgende deel aanmaken

    The truth was in here.
      zaterdag 6 september 2003 @ 15:20:52 #253
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12981766
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 15:19 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    Zijn we toch al ... zeggen ze.

    Ff ontopic: Nu mag iemand anders het volgende deel aanmaken


    Jij hebt er wel ervaring mee.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      zaterdag 6 september 2003 @ 15:21:18 #254
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_12981773
    Is ie nu al weer vol.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      zaterdag 6 september 2003 @ 15:22:39 #255
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12981791
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 15:21 schreef gijsje79 het volgende:
    Is ie nu al weer vol.

    Vol hoerrrrr
    The truth was in here.
      zaterdag 6 september 2003 @ 15:22:51 #256
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12981795
    The truth was in here.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')