abonnement Unibet Coolblue
pi_12851170
Slap kunnen lullen is zo ontzettend belangrijk als je wil versieren. Maar is dit aangeboren? Of is dit te leren?

Ik kan heel goed met mensen praten maar heb vaak gewoon geen antwoord op sommige dingen

Op andere momenten kan ik je de oren van je kop lullen
Gister bij het uitgaan weer... probeer ik gewoon een gesprek aan te knopen maar op de een of andere manier lukt het gewoon nooit als het moét. Nou ja, moeten is dan weer net wat overdreven.

Of is er misschien een cursus slap ouwehoeren?

pi_12851205
die cursus heb ik ook nodig
gesprekken beginnen is niet mijn sterkste punt
pi_12851237
Volgens mij is slap kunnen lullen echt wel aangeboren jah haha. Ik kan het op sommige momenten ook niet, terwijl ik ook op andere momenten ook hele verhalen kan afsteken die nergens over gaan.

Zo kan ik op papier echt giga lullen, maar als ik tegen iemand iets moet vertellen is het eigenlijk kort en bondig. Behalve als ik zenuwachtig ben, dan kan ik écht lullen.

Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_12851332
veel drinken helpt
  zondag 31 augustus 2003 @ 17:02:02 #5
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_12851352
Ik denk niet dat slap lullen aan te leren is dat kun je of dat kun je niet.

En meestal kun je het niet in alle situaties.

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_12851370
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:01 schreef Mr_Knoxville het volgende:
veel drinken helpt
In mijn geval dus gewoon niet...
ik kan drinken.. veel drinken maar daar verander ik niet van. Tot ik zoveel gedronken heb dat ik niet meer weet wat ik heb gedaan en dan heb je er geen donder aan
pi_12851374
Slap lullen is voor mij geen probleem.... Als je niet iets wilt beginnen met een meisje kan dat gewoon.. Als je het gaat doen om te versieren val je buiten de boot denk k
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
  zondag 31 augustus 2003 @ 17:15:00 #8
66236 Posse_q
go home play with yourself!
pi_12851630
Gewoon dom ouwehoeren en veel bier drinken.
pi_12851661
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:15 schreef Posse_q het volgende:
Gewoon dom ouwehoeren en veel bier drinken.
Dat doe ik meestal ja... Vandaar dat ik niets versier
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
pi_12851704
Als slap lullen pudding was, dan was ik Dr. Oetker
  zondag 31 augustus 2003 @ 17:18:38 #11
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_12851718
ik kan wel redelijk goed slap lullen. Gewoon niet bang zijn dat je iets verkeerds zegt, en gewoon alleen maar dingen vertellen die echt waar zijn.
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_12851727
Als slap lullen hout was, was ik timmerman.
pi_12851793
ik merk dat ik gezelliger kan praten enzo als ik meer energie heb.

ik dacht eerst dat het kwam door de alcohol dat ik dan slapper kon ouwehoeren, maar ik merkte dat ik soms op school meer 'durfde' dan op zaterdag in de stad.
dat komt omdat ik dan meestal gaar ben omdat k op zaterdag altijd werk. en alcohol maakt je dan nog moeier (en bij mij dus verlegener)

pi_12851875
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
gesprekken beginnen is niet mijn sterkste punt
Foto's van haar (hun ) maken met je digicam is een prima begin voor een gesprek (rest moet je wel zelf doen)
FTW!
pi_12851918
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:23 schreef Henk1056 het volgende:
ik merk dat ik gezelliger kan praten enzo als ik meer energie heb.
Dit komt mij ook bekend voor
Ook uitgaan is leuker als je je goed voelt en vol energie zit, dan wanneer je veel gewerkt en weinig geslapen hebt. Dan ga ik me altijd zitten ergeren aan mensen die tegen je aan stoten enzo als het erg druk is.
pi_12852047
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:26 schreef Prins-Punika het volgende:

[..]

Foto's van haar (hun ) maken met je digicam is een prima begin voor een gesprek (rest moet je wel zelf doen)


Ongevraagd foto's maken van dames kan ook een begin zijn voor een ruzie
pi_12852255
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:53 schreef moz het volgende:
Slap kunnen lullen is zo ontzettend belangrijk als je wil versieren. Maar is dit aangeboren? Of is dit te leren?

Ik kan heel goed met mensen praten maar heb vaak gewoon geen antwoord op sommige dingen

Op andere momenten kan ik je de oren van je kop lullen
Gister bij het uitgaan weer... probeer ik gewoon een gesprek aan te knopen maar op de een of andere manier lukt het gewoon nooit als het moét. Nou ja, moeten is dan weer net wat overdreven.

Of is er misschien een cursus slap ouwehoeren?


Waarom zou het per se aan jouw communicatieve vaardigheden moeten liggen. Misschien lukt het niet omdat de persoon in kwestie gewoon niet goed bij je past.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_12852584
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:41 schreef Manono het volgende:

[..]

Waarom zou het per se aan jouw communicatieve vaardigheden moeten liggen. Misschien lukt het niet omdat de persoon in kwestie gewoon niet goed bij je past.


Precies, t ligt voor 50% aan je gesprekspartner of t gesprek loopt. Als je alleen maar ja en nee antwoorden krijgt, dan ben je gauw uitgeluld.
enjoy life!
pi_12852609
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:33 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Ongevraagd foto's maken van dames kan ook een begin zijn voor een ruzie


je hebt dan in ieder geval een 'gesprek' gestart!
pi_12852718
Ik vind het juist leuk als een man echt met enthousiasme iets kan vertellen, en nee dan doel ik niet op hoeveel bier ie al op heeft of hoe goed ie is in wijven versieren. Maar echt iets wat hem interesseert!

Dus ik vind echt slap geouwehoer als versierpoging a big NO!

Het is erger dan je denkt, als je denkt is het nog erger...
  zondag 31 augustus 2003 @ 19:28:00 #21
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_12854489
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:53 schreef moz het volgende:
Slap kunnen lullen is zo ontzettend belangrijk als je wil versieren. Maar is dit aangeboren? Of is dit te leren?

Ik kan heel goed met mensen praten maar heb vaak gewoon geen antwoord op sommige dingen

Op andere momenten kan ik je de oren van je kop lullen
Gister bij het uitgaan weer... probeer ik gewoon een gesprek aan te knopen maar op de een of andere manier lukt het gewoon nooit als het moét. Nou ja, moeten is dan weer net wat overdreven.

Of is er misschien een cursus slap ouwehoeren?


Is te leren. Kwas vroeger ook superverlegen, durfde mensen en zeker mooie meisjes niet aan te kijken of spreken.

Toen kreeg ik als bijbaantje kassamedewerker bij een drukke stationskiosk. Dagelijks contact met 300 mensen. Nou, in een paar maanden tijd is mijn verlegenheid weggesmolten als sneeuw voor de zon. Ik durf tegenwoordig echt IEDEREEN aan te spreken en slap met ze te ouwehoeren. Ook met mooie meisjes.

Leuk succesverhaal: gisteren was ik in een boekenwinkel een boek aan het zoeken, zat er een leuk meisje een boek te lezen, ik sprak haar aan, half uurtje daar met haar gekletst en uiteindelijk zijn we samen naar de Uitmarkt gegaan Leuke avond met haar gehad. En khep nu haar emailadres en telefoonnummer dus dat wordt een date voor volgend weekend

  zondag 31 augustus 2003 @ 19:39:01 #22
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_12854769
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 19:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Is te leren. Kwas vroeger ook superverlegen, durfde mensen en zeker mooie meisjes niet aan te kijken of spreken.

Toen kreeg ik als bijbaantje kassamedewerker bij een drukke stationskiosk. Dagelijks contact met 300 mensen. Nou, in een paar maanden tijd is mijn verlegenheid weggesmolten als sneeuw voor de zon. Ik durf tegenwoordig echt IEDEREEN aan te spreken en slap met ze te ouwehoeren. Ook met mooie meisjes.

Leuk succesverhaal: gisteren was ik in een boekenwinkel een boek aan het zoeken, zat er een leuk meisje een boek te lezen, ik sprak haar aan, half uurtje daar met haar gekletst en uiteindelijk zijn we samen naar de Uitmarkt gegaan Leuke avond met haar gehad. En khep nu haar emailadres en telefoonnummer dus dat wordt een date voor volgend weekend


Hé cool man! Laat ons wel ff weten hoe dat afloopt
Een baantje nemen waarbij je in contact komt met veel mensen is inderdaad een goeie tip.
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
pi_12858181
Slap lullen is idd echt iets aangeboren, dat kan je of kan je niet.

Zelf kan ik het totaal niet, ik kan met iedereen een leuk/serieus gesprek hebben, maar als het op slap lullen/versieren aangaat dan houd het erg snel op bij mij. Kmoet een gespreksonderwerp hebben, en dan rolt het balletje wel vanzelf verder, maar over niets praten is niet voor mij weg gelegd.

Laatst had ik het er nog met een kennis over, en die gaf vervolgens aan "nou dan verzin je toch gewoon wat, beetje uit je duim zuigen kan geen kwaad als het gaat om een snel babbeltje". Tjah dat kan ik dus nou al helemaal niet, maarja sommige mensen hebben blijkbaar wel die "gave"

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')