abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 2 september 2003 @ 07:45:25 #201
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12886593
quote:
Op maandag 1 september 2003 22:28 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Heb je al wat online staan?


gister moest ik opeens weg, dus heb er nog geen tijd voor gehad, zo snel mogelijk! Overigens staan de platen die ik heb gevonden al op foto eerder in dit topic, maar ik dacht niet alleen aan foto's ... en dat boek...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 2 september 2003 @ 10:36:04 #202
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12888393
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 02:44 schreef BrianMay het volgende:
blijft toch een schitterende serie he :-D

Weet iemand trouwens of de acteurs die B1, en de B2's spelen nog in leven zijn??
En waarom is de 1e B2 vervangen (ik vind de 'nieuwe' B2 leuker trouwens)


Geen idee, maar ik heb wel nog wat nieuws voor je, Heidbuurt heeft een brief gemaakt voor Aad Klaris (de man die de muziek van B&A verzorgde en daarin komt jouw 'Kartbaan-nummertje' ook aan bot -> www.villabijkust.nl/klaris <- dus wie weet, he?!)
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  Moderator dinsdag 2 september 2003 @ 12:02:48 #203
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12889784
Zojuist binnen:

De officiele releasedata van B&A DVD's!

09-09-2003 Bassie & Adriaan - 25 Jaar Theaterhoogtepunten
21-10-2003 Bassie & Adriaan - En De Verzonken Stad
21-10-2003 Bassie & Adriaan - En Het Geheim Van De Schatkaart

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_12890680
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
Zojuist binnen:

De officiele releasedata van B&A DVD's!

09-09-2003 Bassie & Adriaan - 25 Jaar Theaterhoogtepunten
21-10-2003 Bassie & Adriaan - En De Verzonken Stad
21-10-2003 Bassie & Adriaan - En Het Geheim Van De Schatkaart


Handel je in DVD's dan ?
Op Bassie & Adriaan - 25 Jaar Theaterhoogtepunten staan geloof ik ook fragmenten van het circus, maar dat weet ik niet zeker. Geloof wel dat er een stuk van de lachspektakelshow op staat (dus een soort Live2!)
  Moderator dinsdag 2 september 2003 @ 13:02:46 #205
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12890964
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:49 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Handel je in DVD's dan ?
Op Bassie & Adriaan - 25 Jaar Theaterhoogtepunten staan geloof ik ook fragmenten van het circus, maar dat weet ik niet zeker. Geloof wel dat er een stuk van de lachspektakelshow op staat (dus een soort Live2!)


Nee ik handel niet in DVD's maar ben een groot B&A fan en heb even gezocht naar releasedata van nieuwe DVD's in Nederland, daar gezocht naar B&A, zodoende

Ik kan niet wachten

Live vind ik ook een hele leuke, heb ik zelf nog niet, maar mag niet ontbreken in mijn collectie!!!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 2 september 2003 @ 13:41:57 #206
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12891764
Ik denk dat ik me alleen maar de DVD's van de series ga aanschaffen die ook op tv zijn geweest (dus geen 25 jaar of zoiets), maar wel Live, want die lijkt me ook wel leuk.

p.s. Heidbuurt, heb je de brief vandaag op de post gedaan of zou je dat morgen doen?

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  Moderator dinsdag 2 september 2003 @ 13:43:04 #207
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12891788
ik ga alle videobanden kopen, de oude, onbewerkte
er zijn vast nog wel buren die ze hebben liggen en er niets mee doen
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 2 september 2003 @ 13:48:55 #208
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12891903
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
ik ga alle videobanden kopen, de oude, onbewerkte
er zijn vast nog wel buren die ze hebben liggen en er niets mee doen
Ja, wat zou ik nog eens graag de aflevering in Luxemburg willen zien met muziek van Aad Klaris...
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  Moderator dinsdag 2 september 2003 @ 13:56:13 #209
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12892048
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:48 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Ja, wat zou ik nog eens graag de aflevering in Luxemburg willen zien met muziek van Aad Klaris...


oh die heeft n maatje van me liggen ... de hele serie Europa op video onbewerkt...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_12892197
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:56 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

oh die heeft n maatje van me liggen ... de hele serie Europa op video onbewerkt...


ik heb gelukkig alle onbewerkte banden

Maaruh Jeroen 25 jaar Theatherhoogtepunten is bijna net zoiets als Live!
De brief heb ik trouwens vandaag ook op de post gedaan, nu maar hopen dat hij iets terug stuurt.

  Moderator dinsdag 2 september 2003 @ 14:05:14 #211
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12892211
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:04 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

ik heb gelukkig alle onbewerkte banden

Maaruh Jeroen 25 jaar Theatherhoogtepunten is bijna net zoiets als Live!
De brief heb ik trouwens vandaag ook op de post gedaan, nu maar hopen dat hij iets terug stuurt.


ik heb bassie een week geleden gemaild, geen antwoord nog hellas
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_12892256
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:05 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

ik heb bassie een week geleden gemaild, geen antwoord nog hellas


Ja, maar ik bedoel Aad Klaris over de muziek

Trouwens als ik Bassie mail krijg ik meestal dezefde dag nog bericht terug.
Wat had je gevraagd dan ?

  dinsdag 2 september 2003 @ 14:08:22 #213
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12892278
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:05 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

ik heb bassie een week geleden gemaild, geen antwoord nog hellas


Ja, van Bassie moet je ook niet teveel verw88, ten eerste weet die geen reet van de muziek en ten tweede reageert die hele redactie daar maar magertjes, slechts Martijn Passchier helpt je een beetje.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_12892295
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:08 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Ja, van Bassie moet je ook niet teveel verw88, ten eerste weet die geen reet van de muziek en ten tweede reageert die hele redactie daar maar magertjes, slechts Martijn Passchier helpt je een beetje.


Nou als je Martijn iets moeilijks vraagt mailt hij ook niet terug hoor. Bassie mailt eigenlijk altijd wel terug. Als hij iets niet weet dan mailt hij dat ook. Dat vind ik wel zo fatsoenlijk.
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:09:42 #215
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12892298
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:04 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

ik heb gelukkig alle onbewerkte banden

Maaruh Jeroen 25 jaar Theatherhoogtepunten is bijna net zoiets als Live!
De brief heb ik trouwens vandaag ook op de post gedaan, nu maar hopen dat hij iets terug stuurt.


Aha, nou maybe schaf ik me die dan ook aan, maar vind de avonturen toch nog het vetste.

Ok ik w8 (in spanning) met je af...

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:13:41 #216
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12892382
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:09 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Nou als je Martijn iets moeilijks vraagt mailt hij ook niet terug hoor. Bassie mailt eigenlijk altijd wel terug. Als hij iets niet weet dan mailt hij dat ook. Dat vind ik wel zo fatsoenlijk.


Ja, ok, Adriaan heeft mij ook altijd goed geholpen (ook al d8 ie dat dat nummer dat ik zocht van Vangelis was, maar dat was het thema van de Geheimzinnige Opdracht, ja, een mens kan zich vergissen...

Nou, Martijn heeft mij nog altijd teruggemaild en zelfs de muziek die ik zocht opgezocht op de oude banden, dat vind ik toch ook wel aardig van hem!

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_12892448
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:13 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Ja, ok, Adriaan heeft mij ook altijd goed geholpen (ook al d8 ie dat dat nummer dat ik zocht van Vangelis was, maar dat was het thema van de Geheimzinnige Opdracht, ja, een mens kan zich vergissen...

Nou, Martijn heeft mij nog altijd teruggemaild en zelfs de muziek die ik zocht opgezocht op de oude banden, dat vind ik toch ook wel aardig van hem!


Ik heb alleens gemailt over de achtergrondmuziek van de achtervolgingsscene van de sleutel enzo, maar daar kreeg ik geen bericht van.
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:18:35 #218
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12892497
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:16 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ik heb alleens gemailt over de achtergrondmuziek van de achtervolgingsscene van de sleutel enzo, maar daar kreeg ik geen bericht van.


Ja, ok, ik heb eens gemaild met de vraag wie Mantille was (bij 'Huilende Professor' aftiteling bij de muziek voor de nabewerking), maar daar heb ik nooit een reactie opgekregen...
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_12892652
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:18 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Ja, ok, ik heb eens gemaild met de vraag wie Mantille was (bij 'Huilende Professor' aftiteling bij de muziek voor de nabewerking), maar daar heb ik nooit een reactie opgekregen...


Nee, dat is wel jammer... Maja wat doe je er aan?
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:37:11 #220
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12892914
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:24 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Nee, dat is wel jammer... Maja wat doe je er aan?


Ja, Johan, daar zeg je het! Maar ben daar best wel benieuwd naar, wie of wat is Mantille?! Op google vond ik een Mauritzio Mantille of zoiets en dat was een componist/pianist, zou die iets met B&A te maken hebben, hoop het niet, want anders dan moeten we misschien met die ook nog contact gaan opnemen. Voordeel is dat ik deze naam alleen maar bij De Huilende Professor heb gezien, dus misschien heeft hij wel die remix van Tubular Bells gemaakt die je daar hoort, dit is echter ook de 1ste keer dat je 'mijn' sierlijk solonummer hoort, gelukkig komt dat ook na 'de Huilende Professor' nog voor, en dan staat alleen maar Aad Klaris als gecrediteerde (ofzoiets). Nou ja, we w88 maar 's af...
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_12892968
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:37 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Ja, Johan, daar zeg je het! Maar ben daar best wel benieuwd naar, wie of wat is Mantille?! Op google vond ik een Mauritzio Mantille of zoiets en dat was een componist/pianist, zou die iets met B&A te maken hebben, hoop het niet, want anders dan moeten we misschien met die ook nog contact gaan opnemen. Voordeel is dat ik deze naam alleen maar bij De Huilende Professor heb gezien, dus misschien heeft hij wel die remix van Tubular Bells gemaakt die je daar hoort, dit is echter ook de 1ste keer dat je 'mijn' sierlijk solonummer hoort, gelukkig komt dat ook na 'de Huilende Professor' nog voor, en dan staat alleen maar Aad Klaris als gecrediteerde (ofzoiets). Nou ja, we w88 maar 's af...


De remix van Tubular Bells ? Bij welke scene laten ze die horen dan ?
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:47:22 #222
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12893132
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:39 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

De remix van Tubular Bells ? Bij welke scene laten ze die horen dan ?


Eh, nou als Adriaan bijvoorbeeld tegen die rotswand opklimt om hulp te gaan halen (het begint als Robin heeft gezegd: "Toi Toi" [ofzoiets]) totdat ie boven is en als ze bijvoorbeeld die walkietalkie zoeken in die ruine en Joris en de rest van de bende verstopt zit! BIJ DE ORIGINELE BANDEN!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  Moderator dinsdag 2 september 2003 @ 15:02:11 #223
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12893508
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:07 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoel Aad Klaris over de muziek

Trouwens als ik Bassie mail krijg ik meestal dezefde dag nog bericht terug.
Wat had je gevraagd dan ?


gewoon allerlei algemene vragen
en wanneer nieuwe dvds uitkomen
hoe het met aad gaat
en waarom de muziek nebewerkt is

weet ik het meeste wel maar wil het uit de 1e hand

bassie@clownbassie.nl heb ik t gemaild...

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 2 september 2003 @ 15:08:24 #224
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12893687
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:02 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

gewoon allerlei algemene vragen
en wanneer nieuwe dvds uitkomen
hoe het met aad gaat
en waarom de muziek nabewerkt is

weet ik het meeste wel maar wil het uit de 1e hand


Deze heb ik van Heidbuurt en ook al weet je hem al, hier komt ie nog 's voor het geval dat je het niet wist (thanx to Heidbuurt):

Het schijnt dat Aad Klaris nog wat (geluids)banden van B&A thuis/op het werk had liggen, B&A wilden deze graag terughebben, maar Klaris weigerde deze terug te geven, toen is er een rechtzaak geweest en hebben B&A die gewonnen, waardoor ze hun banden terugkregen, toen was er natuurlijk onderling geen goed contact meer en heeft Adriaan besloten om de muziek te laten vervangen en oude vriend Bert Smorenburg (die ook al had meegeholpen aan de muziek van 'De Huilende Professor') opdracht te geven nieuwe muziek te laten maken. Als je goed kijkt zie je ook dat bij de liedjes uit de latere series (Europa/Amerika) steeds ff onder in beeld staat Tekst/Muziek: A. van Toor/A. Klaris

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  Moderator dinsdag 2 september 2003 @ 15:19:42 #225
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12893991
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:08 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Deze heb ik van Heidbuurt en ook al weet je hem al, hier komt ie nog 's voor het geval dat je het niet wist (thanx to Heidbuurt):

Het schijnt dat Aad Klaris nog wat (geluids)banden van B&A thuis/op het werk had liggen, B&A wilden deze graag terughebben, maar Klaris weigerde deze terug te geven, toen is er een rechtzaak geweest en hebben B&A die gewonnen, waardoor ze hun banden terugkregen, toen was er natuurlijk onderling geen goed contact meer en heeft Adriaan besloten om de muziek te laten vervangen en oude vriend Bert Smorenburg (die ook al had meegeholpen aan de muziek van 'De Huilende Professor') opdracht te geven nieuwe muziek te laten maken. Als je goed kijkt zie je ook dat bij de liedjes uit de latere series (Europa/Amerika) steeds ff onder in beeld staat Tekst/Muziek: A. van Toor/A. Klaris


weet ik .. had ik idd al gelezen

maar ik wil de oude muziek terug

wilde het hem gewoon ff laten weten

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')