abonnement Unibet Coolblue
pi_12795591
Ik ga aankomend schooljaar voor het eerst naar deze school, ik begin in 4havo... kan iemand mij iets vertellen over deze school?
Heb je er op gezeten? is het een leuke school? Streng etc...
pi_12795600
niet doen
pi_12795605
t was erg koud die week in de kelder
pi_12795650
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:07 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
t was erg koud die week in de kelder
vertel...
pi_12795756
hmm... zijn hier überhaupt wel mensen die op Willem2 hebben gezeten/zitten?
pi_12795828
ik heb er op gezeten.
saaie *** school.
ik ben er af getrapt


ik eindigde in 4 havo.

pi_12795865
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:16 schreef Daniel.San het volgende:
ik heb er op gezeten.
saaie *** school.
ik ben er af getrapt


ik eindigde in 4 havo.


Hoe komt het dat je er af bent getrapt??
pi_12795987
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:16 schreef Daniel.San het volgende:
ik heb er op gezeten.
saaie *** school.
ik ben er af getrapt


ik eindigde in 4 havo.


zijn ze daar streng???
pi_12796002
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:17 schreef Mandytjuhhh het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je er af bent getrapt??


Heel simpel, de les niet volgen. de uiteindelijke reden is voormij ook vaag, maar ik scheen wat leraren te hebben geintimideerd en zo met een brief. ze voelden zich schijnbaar zo bedrijgt dat ik de school per direct moest verlaten.
de brief zelf was heel sarcastisch maar ja die leraren daar kunnen dus echt nergens humor in zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Daniel.San op 28-08-2003 23:22]

pi_12796017
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:21 schreef Daniel.San het volgende:

[..]

Heel simpel, de les niet volgen. de uiteindelijke reden is voormij ook vaag, maar ik scheen wat leraren te hebben geintimideerd en zo met een brief. ze voelden zich schijnbaar zo bedrijgt dat ik de school per direct moest verlaten.


aha... wat voor brief was het ??
  donderdag 28 augustus 2003 @ 23:23:18 #11
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_12796060
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:21 schreef Mandytjuhhh het volgende:

[..]

aha... wat voor brief was het ??


nederlands examen schriftelijk.
pi_12796080
ik zit er nu op in 5vwo
is kwalitatief een van de beter scholen slagings percentage tegen de 100. Maar ze laten je wel eerder zitten
geven hun totAAL EIGEN INVULLING AAN DE 2DE FASE.
ze willen je nogal kunstzinnig vormen (komt door de muzische afdeling)
voor de rest valt het wel mee maar is ook totaal afhankelijk welke leraren je hebt en in welke klas je komt.
+ is afhankelijk stroming A of B als B leeerling wordt je toch een benadeelt qua rooster etc. (komt door de creatieve mensen)
maar goed beter dan de meeste scholen in de buurt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_12796096
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik zit er nu op in 5vwo
is kwalitatief een van de beter scholen slagings percentage tegen de 100. Maar ze laten je wel eerder zitten
geven hun totAAL EIGEN INVULLING AAN DE 2DE FASE.
ze willen je nogal kunstzinnig vormen (komt door de muzische afdeling)
voor de rest valt het wel mee maar is ook totaal afhankelijk welke leraren je hebt en in welke klas je komt.
+ is afhankelijk stroming A of B als B leeerling wordt je toch een benadeelt qua rooster etc. (komt door de creatieve mensen)
maar goed beter dan de meeste scholen in de buurt
ik ben benieuwd zitten er trouwens wel een beetje aardige mensen op die school??
pi_12796232
wat ga je doen ben je muzisch of sportklas
doe je A of B.
maar de meeste zuijn aardig veel vrienden van mij zaten vorig jaar in 4 havo ze zijn wel wat rustiger met excursies maar dat is de laatste jaren aan het veranderen. en ze zijn ook soepeler geworden. de meeste leraren die ik ken hebben humor.

Welke leraar(es) was dat San

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 28 augustus 2003 @ 23:30:16 #15
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_12796242
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik zit er nu op in 5vwo
is kwalitatief een van de beter scholen slagings percentage tegen de 100. Maar ze laten je wel eerder zitten
geven hun totAAL EIGEN INVULLING AAN DE 2DE FASE.
ze willen je nogal kunstzinnig vormen (komt door de muzische afdeling)
voor de rest valt het wel mee maar is ook totaal afhankelijk welke leraren je hebt en in welke klas je komt.
+ is afhankelijk stroming A of B als B leeerling wordt je toch een benadeelt qua rooster etc. (komt door de creatieve mensen)
maar goed beter dan de meeste scholen in de buurt
dat vond ik dan nog wel relaxed. ik zat zelf op de muzische afdeling. en dat was gewoon tekenen en knutselen 6 uur per week. muzische afdeling stopt bij het helaas 3d jaar.
verder is de muzische afdeling gewoon een elitair/arogant clubje dat de gezicht en trots is van de school.
pi_12796260
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik zit er nu op in 5vwo
is kwalitatief een van de beter scholen slagings percentage tegen de 100. Maar ze laten je wel eerder zitten
geven hun totAAL EIGEN INVULLING AAN DE 2DE FASE.
ze willen je nogal kunstzinnig vormen (komt door de muzische afdeling)
voor de rest valt het wel mee maar is ook totaal afhankelijk welke leraren je hebt en in welke klas je komt.
+ is afhankelijk stroming A of B als B leeerling wordt je toch een benadeelt qua rooster etc. (komt door de creatieve mensen)
maar goed beter dan de meeste scholen in de buurt
Blij dat ik op het Mill Hill zat
Maare, beter dan de meeste scholen in de buurt? Slagingspercentages zeggen echt geen fuck....
pi_12796269
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat ga je doen ben je muzisch of sportklas
doe je A of B.
maar de meeste zuijn aardig veel vrienden van mij zaten vorig jaar in 4 havo ze zijn wel wat rustiger met excursies maar dat is de laatste jaren aan het veranderen. en ze zijn ook soepeler geworden. de meeste leraren die ik ken hebben humor.

Welke leraar(es) was dat San


Ik ga C&M doen, vorig jaar zat ik op de jozef mavo
  donderdag 28 augustus 2003 @ 23:32:36 #18
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_12796307
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat ga je doen ben je muzisch of sportklas
doe je A of B.
maar de meeste zuijn aardig veel vrienden van mij zaten vorig jaar in 4 havo ze zijn wel wat rustiger met excursies maar dat is de laatste jaren aan het veranderen. en ze zijn ook soepeler geworden. de meeste leraren die ik ken hebben humor.

Welke leraar(es) was dat San


ik weet de naam niet meer.
Maar die leraar/decaan was die vrouw dat was omgebouwd naar man. (ten minste dat is het gerucht
pi_12796399
Wat houdt A & B eigenlijk in
  donderdag 28 augustus 2003 @ 23:37:23 #20
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_12796437
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:36 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Wat houdt A & B eigenlijk in
wiskunde (weet het zelf ook niet)
pi_12796439
benzing ken ik niet maar ook verhalen van gehoord.
hij was eerst man toen >>> vrouw dan weer >>>man>>>vrouw>>> en nu is hij weer man.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 28 augustus 2003 @ 23:38:38 #22
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_12796470
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
benzing ken ik niet maar ook verhalen van gehoord.
hij was eerst man toen >>> vrouw dan weer >>>man>>>vrouw>>> en nu is hij weer man.
jah dat is hem
pi_12796484
Nog ff een vraagje... ik kom waarschijnlijk in een klas waar ik echt NIEMAND ken... overleef ik dit hahaha
pi_12796510
A is talen en economie +culturele etc
B is wiskunde natuurkunde etc.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_12796561
ja
als je C&M gaat doen kom je bij veel muzische (altos) terecht
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_12796563
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
A is talen en economie +culturele etc
B is wiskunde natuurkunde etc.
of dan heb ik A.... ben nie slim genoeg voor B hihi
  donderdag 28 augustus 2003 @ 23:43:51 #27
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_12796593
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:38 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Nog ff een vraagje... ik kom waarschijnlijk in een klas waar ik echt NIEMAND ken... overleef ik dit hahaha
jahwel,.. wel een tip dan ga ergens achteraan zitten en gewoon naast iemand die je wel ok lijkt, dan overleef je het allemaal wel.

Maarhet verschilt, als je zelf van studeren, opletten/mond houden in de klas en hoge punten houd dan is willem2 college denk ik wel de place to be.

[Dit bericht is gewijzigd door Daniel.San op 28-08-2003 23:45]

pi_12796599
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ja
als je C&M gaat doen kom je bij veel muzische (altos) terecht
zijn die mensen wel een beetje ok??
pi_12796622
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:43 schreef Daniel.San het volgende:

[..]

jahwel,.. wel een tip dan ga ergens achteraan zitten en gewoon naast iemand die je wel ok lijkt, dan overleef je het allemaal wel.


En wat nou als ik ga zitten en als ze dan zeggen dat ik daar niet mag gaan zitten ik zit me echt zenuwachtig aan het maken... ik ben echt gewend dat ik altijd wel iemand ken..
  donderdag 28 augustus 2003 @ 23:47:50 #30
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_12796676
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:44 schreef Mandytjuhhh het volgende:

[..]

zijn die mensen wel een beetje ok??


zijn waarschijnlijk liefhebbers van avril en busted. en wat andere 'alto' muziek.
pi_12796698
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:47 schreef Daniel.San het volgende:

[..]

zijn waarschijnlijk liefhebbers van avril en busted. en wat andere 'alto' muziek.


Okey... daar valt mee te leven
pi_12796803
Mijn eerste reactie tijdens het boeken ophalen was dat er nogal wat kakkers rondliepen....
pi_12796832
lopen er raar bij in het algemeen maar de meeste we

@san valt mee hoor ze zijn veel soepeler geworden.
de in lichting 4vwo van mij (1ste keer) is 1/3 blijven zitten (ik ook dus)
en bij havo ook ongeveer (mijn vrienden)
daarna zijn ze wat strenger en werdt je meer gepusht want dat debacle wilden ze niet nogeens.
(echt gebeurt in mijn eerste 4vwo jaar: Dat (bijna) niemand van 4vwo Duits en Frans vocabulair leerden ze hadden en ik ook er genoeg van resultaat 75 eenen per vocabulair test gemiddeld resultaat ze zijn soepeler gaan nakijken (niet op alle slakken zout leggen) plus minder woordjes etc.

San ken jij ook nog neue deutche wortschat (dat hebben we niet kunnen bannen) klote boek met op alphabet geordende zinnen die je nooit gebruikt.

Ik heb het nog nooit zo rustig gehad als in de 2de fase

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 28 augustus 2003 @ 23:56:05 #34
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_12796842
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:45 schreef Mandytjuhhh het volgende:

[..]

En wat nou als ik ga zitten en als ze dan zeggen dat ik daar niet mag gaan zitten ik zit me echt zenuwachtig aan het maken... ik ben echt gewend dat ik altijd wel iemand ken..


De zit indeling verschilt per vak
Je moet voor ieder vak dat je voor de eerste keer krijgt optijd komen.
De klas plaatsindeling word dan bepaald voor het hele jaar zoals je dan zit per vak.
pi_12796883
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:56 schreef Daniel.San het volgende:

[..]

De zit indeling verschilt per vak
Je moet voor ieder vak dat je voor de eerste keer krijgt optijd komen.
De klas plaatsindeling word dan bepaald voor het hele jaar zoals je dan zit per vak.


Dus als ik een beetje op tijd kom is het goed?? ik hoop maar dat ik de weg een beetje kan vinden de eerste paar maanden hahaha Morgen krijg ik een rondleiding
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 00:01:58 #36
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_12796997
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
lopen er raar bij in het algemeen maar de meeste we

@san valt mee hoor ze zijn veel soepeler geworden.
de in lichting 4vwo van mij (1ste keer) is 1/3 blijven zitten (ik ook dus)
en bij havo ook ongeveer (mijn vrienden)
daarna zijn ze wat strenger en werdt je meer gepusht want dat debacle wilden ze niet nogeens.
(echt gebeurt in mijn eerste 4vwo jaar: Dat (bijna) niemand van 4vwo Duits en Frans vocabulair leerden ze hadden en ik ook er genoeg van resultaat 75 eenen per vocabulair test gemiddeld resultaat ze zijn soepeler gaan nakijken (niet op alle slakken zout leggen) plus minder woordjes etc.

San ken jij ook nog neue deutche wortschat (dat hebben we niet kunnen bannen) klote boek met op alphabet geordende zinnen die je nooit gebruikt.

Ik heb het nog nooit zo rustig gehad als in de 2de fase


ik heb duits alleen in havo2 gehad ik had een 3 op het eindraport dat jaar. dus ik had dat toen maar laten vallen.
en idd die zinnetjes waren echt een ziekte. iedere week weer nieuwe leren. en dan soms een onverwachte schriftelijke toets om te kijken of we wel daadwerkelijk leerden
pi_12797012
Maar ja, ik ga slapen!
Misschien tot ziens op de willem2
Thnx voor de informatie
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 00:05:56 #38
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_12797115
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:57 schreef Mandytjuhhh het volgende:

[..]

Dus als ik een beetje op tijd kom is het goed?? ik hoop maar dat ik de weg een beetje kan vinden de eerste paar maanden hahaha Morgen krijg ik een rondleiding


je moet optijd komen totdat de klasseleraar de zitopstelling vastlegd in het klasseboek. dat is al meestal op dag 1.
daarna heb je gewoon een vaste plek en kan je te laat komen
pi_12797159
jij bent er echt allang niet meer geweest
we hebben geen klassenboeken meer. en als je de eerste 2 weken op de zelfde plek blijft zitten kennen ze je en kun je (als je het vraagt) vrij gaan schuiven iedere les
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_12797161
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 00:05 schreef Daniel.San het volgende:

[..]

kan je te laat komen


zal vast vaak zat gebeuren vooral in het begin
pi_12797245
je kunt 1 keer (opgemerkt) te laat komen de volgende keer is uurtje nablijven maar meeste leraren doen daar niet moeilijk over als je geen stempel gehaald hebt en zetten je meestal alleen even voor schut of niet eens
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_12797269
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 00:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
je kunt 1 keer (opgemerkt) te laat komen de volgende keer is uurtje nablijven maar meeste leraren doen daar niet moeilijk over als je geen stempel gehaald hebt en zetten je meestal alleen even voor schut of niet eens
ow okey... maar ik ga nu
Weltrusten!
pi_12797312
truste
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 01:54:00 #44
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_12798678
Ik heb er op gezeten.. vwo in zes jaar doorlopen.

school is goed te doen.

mooie balans tussen kak en altofiguren.

2e fase = peanuts.

weinig rotzooi op school.

beste school van tilburg denk k wel.

slagingspercentage vwo dit jaar 100%

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_12870212
Om half 4 moet ik naar school.. ben eigenlijk best wel zenuwachtig omdat ik echt niemand ken
pi_13526235
hey mensen!
We zijn nu een paar weken verder, en ik wil ff zeggen dat ik het een kei leuke school vind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')