abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:09:24 #1
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_12765493
Let's play together!, dan moet je natuurlijk wel mensen hebben om mee te spelen.
Ik heb dus ff de oudere live topic doorgespit on the hunt for gamertags, en daar kwam dit mooie lijstje uit.

Fok! User: Live! Gamertag
Bastard: SailingAce
Fliepke: Fliepke
Tain: Tain NL
gijsje79: RockDarkangel
koei: Koei
Robhimself: Darqmasta
Joene: gameguru NL en Joene NL
bigben:04: Big Ben NL
Sheepcidus: Sheepcidus
twi: bartje twi
coolnhl: coolnhl
Smots: Smots
Devnull: Sevenstone
Chocobo: Varuna
Zooi: Zooi
TCO3: TMC 03
FluxC5: Brutus NL
Pimmy: DutchPimp
Dr.Daggla: Daggla
Gellarboy: Gellarboy
Ceased2Be: Ceased2Be
WiXX: WiXX
TheMarco: TheMarco
UNDERTAKER: HVE gonzo
Cyber: CyberWolf82
DaPluiz: DaPluiz
cereal: Cereal NL
apengek: McRoadkill NL
Kwarkie: Kwarkie
vorteXt: vorteXt
Jop: primo nl
iMAGE: Quadgod
=HellFire=: Heideroosje
Scatty: Scatty
Furious: Derek NL
Maikel1: Maik3l

Wat heb je verder nodig voor Xbox Live! behalve vrienden

De starterkit

Een creditcard

Een breedband connectie.

en natuurlijk Live! enabled Xbox games.

Hoe je jouw Gamertag kan linken met jouw .NET-passport vind je hier.

vorige Live! topic is hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Sheepcidus op 28-08-2003 14:58]

Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_12765550
gaaf he , zon lijstje met 2 live tags achter je naam!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_12765573
Deel 5 alweer
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:13:55 #4
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_12765624
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deel 5 alweer
en waarom gaat deze dan niet dicht!? slaat nergens op.
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:14:25 #5
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_12765638
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deel 5 alweer
Er was een deeltje 3 en toen kwam:
quote:
vorige Live! topic is hier.
dus dit is #5.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:16:03 #6
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_12765677
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:14 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Er was een deeltje 3 en toen kwam:
[..]

dus dit is #5.


ja en ik had net een topic aangemaakt voor jou en die is dicht gesmeten....
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_12765734
ik zal nooit betalen voor het online spelen van een game die veel te duur is. dit is een pure ripoff, typisch MS !!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:19:21 #8
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_12765767
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:16 schreef Robhimself het volgende:

[..]

ja en ik had net een topic aangemaakt voor jou en die is dicht gesmeten....


Nummer 6 dan maar.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_12765780
Post van Robhimself uit zijn (onterecht) gesloten topic dat toch dichtblijft omdat deze er nu is:
quote:

Een inleiding op Xbox Live

Xbox Live is de service waarmee je je Xbox-console kunt aansluiten op een wereldwijd netwerk van breedbandgamers. De Xbox is voor dit doel ontwikkeld. Met de ingebouwde harde schijf en Ethernet-verbinding kun je een ongekende on-line gaming experience verwachten.

Wat is Xbox Live ?
Xbox Live is de ultieme breedband gaming experience hier kun je gave games spelen met gelijkgestemde spelers van over de hele wereld. Hier kun je praten met je tegenspelers tijdens elke game die je speelt. Hier kun je nieuwe content downloaden voor je games dit is de ontmoetingsplaats van spelers van de volgende generatie


Hoe kom ik eraan?
Je hebt een paar dingen nodig om gebruik te kunnen maken van Xbox Live. Je kunt niet spelen zonder een breedbandverbinding (kabel of ADSL is prima). Met een minder snelle verbinding kun je het tempo niet bijhouden. Daarnaast heb je een Xbox Live Starter Kit nodig met daarin je Xbox Communicator en alles om je Xbox on-line te krijgen - dit kost X. Ten slotte heb je een door Xbox Live ondersteunde game nodig en je bent klaar om te beginnen!


Official site:
Live homepage

Live Web: (link je MSN en Gamertag voor leuke features als: friendslists, scoreboards, etc.)

My Xbox Live: Vrienden en scoreborden op het web

De gloednieuwe en geheel verbeterde Xbox.com is geïntroduceerd. De huidige Xbox Live-leden staat een verrassing te wachten wanneer zij de nieuwe functionaliteit zien waarmee onmiddellijke toegang mogelijk is tot de Lijst met vrienden en de scoreborden van Xbox Live.

Zorg ervoor dat je vrienden dichtbij zijn
Zodra je je aanmeldt bij je Mijn Xbox Live-gebied, zie je wie online is en wat zij spelen. Je kunt tevens je hectische spelschema bekijken, zien wanneer die superbelangrijke aanstaande games plaatsvinden en de uitnodigingen van je vrienden lezen (netjes in de rij, alsjeblieft!). Waarschijnlijk zie je meteen vrienden online en kun je meteen deelnemen aan hun game in de tijd die het je kost om sluit de Xbox aan te zeggen.

en je vijanden nog dichterbij
Wanneer je je aanmeldt, heb je toegang tot een grote hoeveelheid scores, waaronder die van jezelf, je vrienden en natuurlijk die van je rivalen! Je kunt de informatie op elke gewenste manier bekijken: de 100 beste gamers weergeven op het Leaderboard of kijken wie er 50 plaatsen boven of onder jou staat! Je kunt zelfs zoeken naar een gametag wanneer iemand behoorlijk zat te bluffen via de microfoon zo kun je zien of het een blufpartij was of niet!

Laat mij meedoen!
Nu de vernieuwde Xbox.com-site van start is gegaan, kun je je gametag koppelen aan je .NET Passport-account zodat je onmiddellijk de beschikking hebt over de informatie van Vrienden en Scorebord. Als je je gametag niet koppelt of nog geen abonnement hebt genomen op Xbox Live, kun je nog steeds de 100 beste gamers weergeven voor elke game met de bijbehorende scores als je beschikt over een gametag.

Dit is slechts een van de voorzieningen die ertoe hebben bijgedragen dat Xbox Live centraal staat in de gaming-wereld


Liveweb!

Fok! Gamertag lijst:

Robhimself: DarqMasta
Apengek: Mcroadkill NL
Fliepke: Fliepke
Bastard: Sailingace
Chocobo: Varuna
Gijsje79: RockDarkAngel
FluxC5: Brutus NL
Koei: Koei
Sheepcidus: Sheepcidus
bigben04: Big Ben NL
Twi: Bartje Twi
coolnhl: coolnhl
Smots: Smots
devnul: Sevenstone
Pimmy: DutchPimp

Link naar vorig topic:
[XBOX] -Het grote LIVE topic-


Excuse moi
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:20:34 #10
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_12765797
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Post van Robhimself uit zijn (onterecht) gesloten topic dat toch dichtblijft omdat deze er nu is:
[..]

Excuse moi


Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:21:48 #11
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_12765822
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:17 schreef NullPointer het volgende:
ik zal nooit betalen voor het online spelen van een game die veel te duur is. dit is een pure ripoff, typisch MS !!
Onderbouw je stelling of reageer niet in dit topic. The choice is yours
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_12765853
stink ik ofzo, laatste topic stond ik er wel in

edit: of eer-vorige topic

Ik post om het posten.
pi_12765913
Deel 5
pi_12771484
quote:
The following content is now available for Brute Force via Xbox Live download:

In the Confed military, a marines basic tenet is: If something can go wrong, it will. Marines usually call this Murphys Law. Brute Force calls it a way of life. Enter Lockjaw, the newest downloadable mission for Brute Force, available only on Xbox Live. Once again, the player is ordered to lead their deadly squad of commandos into the fray to answer a distress call. According to the chain of command, this mission is a quick, get in, get out scenario with a minimal chance of enemy contact. Yeah right, and thats why they picked Brute Force to go in? Lockjaw is a fast-paced mission that will challenge even the most skilled Brute Force players. The best word of advice to any wannabes -- be prepared. Things are not as they seem!

Met vriendelijke groeten,
Microsoft B.V.


Alstublieft. Voor de liefhebbers! En nou niet meer zeggen dat ik niet aardig ben voor X-Kratters met verzakte vloeren!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 23:23:19 #15
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_12771553
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:17 schreef NullPointer het volgende:
ik zal nooit betalen voor het online spelen van een game die veel te duur is. dit is een pure ripoff, typisch MS !!
Je weet niet eens wat je mist.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 01:28:34 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12774153
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:17 schreef NullPointer het volgende:
ik zal nooit betalen voor het online spelen van een game die veel te duur is. dit is een pure ripoff, typisch MS !!
Jij hebt liever een brakke zooi 56k-connecters die de servers vertragen zonder een uitstekend werkend voice communicator gebeuren terwijl je tig key generators moet proberen om online te kunnen met je gekopieerde games?

Oké, oké, dat laatste is misschien wat voorbarig, maar 60 euro op jaarbasis is PEANUTS voor een service als Xbox Live. Als ik met m'n PS2 online moet, moet ik m'n Voice Communicator à 40 euro en een breedband adapter à 40 euro kopen, zodat ik op de ongemodereerde servers met GT4 tegen 5 anderen kan racen terwijl m'n Voice Communicator werkeloos toekijkt omdat er niks valt te praten met GT4 in verband met bandbreedteproblemen.

  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:04:48 #17
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_12776645
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:23 schreef Furious het volgende:
stink ik ofzo, laatste topic stond ik er wel in

edit: of eer-vorige topic


Furious: Derek NL
sowwy
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_12776808
Ik wil ook in de lijst met gamertags
Me gamertag is Maik3l
  donderdag 28 augustus 2003 @ 12:20:29 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12779632
Meld me weer aan voor het op 1 na coolste topic van FOK
The truth was in here.
pi_12796035
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:20 schreef Bastard het volgende:
Meld me weer aan voor het op 1 na coolste topic van FOK
Hij is een beetje dood-ig
pi_12796107
Vanmiddag voor het eerst sinds 2 maanden weer effe zitten motogp-en (heb echt te weinig tijd ), maar wanneer komt dat nieuwe dashboard nou?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_12796931
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Vanmiddag voor het eerst sinds 2 maanden weer effe zitten motogp-en (heb echt te weinig tijd ), maar wanneer komt dat nieuwe dashboard nou?
Half september
pi_12798981
http://www.xbox.com/nl-BE/piratesofthecaribbean/


Welke klown heeft dit vertaalt. Drommels drommels en nogmaals drommels

pi_12816804
Helaas is dat My Live niet zo nuttig, werkt niet via MSN enzo

Ik wacht wel op Xbox Live Now

Ik post om het posten.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 09:43:59 #25
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12825903
Ik had gehoort dat er ook een alternatief is voor Xdoos live! klopt dit?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')