abonnement Unibet Coolblue
pi_25515223
Een appartement heeft toch altijd een koelkast?
pi_25515240
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 00:38 schreef schwa78 het volgende:
Een appartement heeft toch altijd een koelkast?
Echt niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25518357
Volgens mij wel hoor... alle appartementen waar ik ooit ben geweest heeft een koelkast. Nogal logisch ook want in tegenstelling tot een hotelkamer, zou het de bedoeling moeten zijn om zelf te kunnen koken in een appartement.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:34:29 #129
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_25521007
Ja, inderdaad. Ook altijd een koelkast gehad bij appartement. Komende zomer hotelletje, maar koelkast kun je er laten bijzetten voor een kleine vergoeding.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_25521054
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 00:38 schreef schwa78 het volgende:
Een appartement heeft toch altijd een koelkast?
Ben nog geen zonder tegengekomen.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 22:49:08 #131
89297 BigB
tja.........
pi_25525570
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:03 schreef DaMadKow het volgende:
* DaMadKow gaat 18 juli 10 dagen naar Marmaris, appartementen Akasya.

Ik heb er zin in
hey daar ga ik ook heen.....kom alleen op 25 juli pas aan
pi_25525709
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:49 schreef BigB het volgende:

[..]

hey daar ga ik ook heen.....kom alleen op 25 juli pas aan
Dan zit ik er ook nog 2 dagen, dus ik zou je daar tegen kunnen komen
Signature?
pi_25581422
ON-TOPIC

Alle! hotelkamers in Alanya,Bodrum etc (dwz vanaf 4 sterren) hebben een mini-ijskast die maar 1 x wordt gevuld zonder dat je hoeft bij te betalen.
Ik zit er nu ook en zometeen duik ik in het onderstaande plaatje:

  zaterdag 19 maart 2005 @ 09:49:55 #134
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25582019
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:47 schreef karoltje het volgende:
All in is echt dom. Neem lekker een appartementje, kan je uit eten waar en hoe laat je wilt, gezellig alle tentjes ontdekken en heb je kans dat je ook nog eens buiten je hotel komt .
eten in Badplaatsen van Turkije is behoorlijk duur is mijn revaring (in Marmaris, vergeleken met landen in Azie, Afrika en Zuid Amerika) Je bent al gauw 10 euo kwijt voor een beetje maaltijd met een drankje. maar daar staat tegenover dat het eten in het all in hotel dat ik had zo smerig was dat je eigenlijk wel buiten moest eten.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25582214
Ik wil niet zeiken tegen je maar ik geloof dat je behoorlijk uit je nek kletst of op een camping verblijft als je in Turkijje bent.
Ik kom nu al meer dan 5 jaar in Turkijen(zit er nu zelfs) voor vakantie en als er iets is wat in Turkije heel goed is geregeld en niet echt duur,dan is dat het Hotel en het eten.
Ik heb het dan over 3 sterren en meer he.De bufetten zijn uitgebreid en mooi opgemaakt,eigenlijk mooier en rianter qua keuzemogelijkheden) dan welk Nederlands Van Der Valk Hotel ook in Nederland en de Antillen.En dan kom jij beweren dat het smerig is?
Ik kan je zo 10 Nederlandse Keukens opnoemen die te vies zijn om uberhaupt te gaan eten en beknopt in de varieteit van de maaltijden.
Turks eten is gevarieerd,vers vaak en juist niet duur.Ja...tenzij zo een mongool bent die netzo als die dodo's in Spanje zijn frikandel en broodje van Kootje uit Nederland moet hebben.Ja...dan lust je idd niks anders.Maar dan zeg ik: "Wat kom je in hemelsnaal dan doen hier en blijf lekker in je Centreparc's Bungalow verblijf"
  zaterdag 19 maart 2005 @ 10:18:55 #136
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25582267
ik ben alleen 1 keer een weekje tussenuit geweest in een "4 sterren" hotel in marmaris. He eten was echt slecht en de wijn ondrinkbaar (expres waarschijnlijk) en ik ben echt niet kieskeurig!! de enige biertap mocht alleen maar in het ongezellig hotel zwembadbar gebruikt wordenl..

Nu vind ik dat niet erg, omdat het toch een goedkope last minute was, maar kom niet aan dat die 4 sterrenhotels daar zo geweldig zijn. Normaal gesproken ga ik trouwens nooit in zon hotel zitten. Ik was naar schiphol gegaan op de drukste dag van het jaar en ben op schiphol gewoon in nhet eerste het beste vliegtuig gestapt waar nog een plek vrij was. (en dat was zon last minute arrangement)

Eten in de stad Marmaris, is waar ik het over heb.. En in Marmaris is eten en drinken gewoon duur in vergelijking met veel andere landen en natuurlijk ook op plekken in Turkije die niet zo toeristisch zijn... maar goed het gaat erom dat je er toch rekening moet houden dat je elke dag wel zeker 10-20 euro kwijt bent voor een vakantie daar op zijn minst.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25585744
Eten en drinken is idd best duur in de toeristen gebieden in Turkije. Let daar wel van tevoren op als je je budget gaat bepalen!

De verhalen van "3 gangen menu met onbeperkt drinken voor 5 euro de man" gaan gewoon niet lukken in deze gebieden.

Het elke dag eten in hotels houden de meeste mensen ook niet 2 weken lang vol.
pi_25589252
Ik ben met 3 vrienden aan het twijfelen. Ikzelf ben al 2 keer met veel plezier naar Marmaris geweest, maar we denken nu aan gumbet. Is het daar een beetje leuk uitgaan? Dat is het belangrijkste, verder vermaak ik me overal wel
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:33:40 #139
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25589461
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 13:44 schreef schwa78 het volgende:
Eten en drinken is idd best duur in de toeristen gebieden in Turkije. Let daar wel van tevoren op als je je budget gaat bepalen!

De verhalen van "3 gangen menu met onbeperkt drinken voor 5 euro de man" gaan gewoon niet lukken in deze gebieden.

Het elke dag eten in hotels houden de meeste mensen ook niet 2 weken lang vol.
precies in de Turkse badplaatsen is alles gewoon schreeuwend duur.. en dan had ik het nog niet eens over de exorbitant hoge prijzen van drankjes in disco, bar en clubs. maar ook zaken zoals het parasailen en de dolmusbus en bijvoorbeeld kleding zijn echt enorm duur (soms zelfs duurder als in Nederland)

Het duurt niet land of ze prijzen zich uit de markt op deze manier.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25589578
ja je kunt ook voor 3 euro de hele dag op je luie reet op een ligstoel in de zon liggen.


Dat je kleding duur betaald hebt is een kwestie van slecht pingelen
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:44:10 #141
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25589709
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:39 schreef runaway het volgende:
ja je kunt ook voor 3 euro de hele dag op je luie reet op een ligstoel in de zon liggen.


Dat je kleding duur betaald hebt is een kwestie van slecht pingelen
daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het voor iemand die einig geld heeft te besteden een dure bestemming is. Ik heb zelf normaal gesproken met een vakantie een totaal dagbudget van 20 euro, dat is dus inclusief hotel en eten/drinken. Dat lukt gewoon niet in die badplaatsen. Nu had ik in dit geval al een hotel en eten erbij dus kon ik met gemiddeld 10 euro per dag rondkomen, maar als ik het hotel er ook van had moeten betalen had ik dat niet gered!!

ik heb nu in 1 weeke marmaris ongeveer 80 euro uitgegeven. maar zoals ik al zei komt daar nog het hotel en de vliegreis bij. (maar dit was dus een all-in lastminute pakket)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:49:46 #142
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_25591124
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben met 3 vrienden aan het twijfelen. Ikzelf ben al 2 keer met veel plezier naar Marmaris geweest, maar we denken nu aan gumbet. Is het daar een beetje leuk uitgaan? Dat is het belangrijkste, verder vermaak ik me overal wel
Precies hetzelfde gehad. Ook twee keer in Marmaris geweest. Nu dus wel Gumbet. Genoeg goeie dingen over gehoord. Heb d'r al zin in
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_25591172
Ik ben naar alledrie geweest. Alanya is niks, alleen maar goedkoop. Marmaris en Bodrum is wel erg leuk. Ik vond Bodrum, Gumbet het allerleukst omdat het daar klein is, een dorpje, met dezelfde mensen elke dag enzo, je leert veel mensen kennen. Marmaris is veel groter en globaler, maar het utigaan is wel erg leuk (net als in Gumbet). Ik zou dus niet naar Bodrum gaan maar naar Gumbet (15 min ervanaf ofzo) of anders naar Marmaris. Zeker niet naar Alanya.
pi_25591196
Echt zeker naar Gumbet gaan. De barstreet is leuk, de X-bar helemaal. Ja echt, ik wil ook weer terug .
pi_25598253
Marmaris.
pi_25604233
Ik geloof er geen snars van dat je maar ¤ 20,- meeneemt. Wie gaat er nou maar met ¤20,- op een allpaid vakantie op zak. Dat doet toch niemand tenzij je echt naief bent.
Ik had al die jaren dat ik een Hotel had in Turkije (netzo als nu)met gratis ontbijt,lunch en avondeten(en tussen 10:00 uur en 00:00 'avonds gratis frisdranken/bier/wijn) altijd en +/- ¤ 250,- extra bij me voor onverwachte zaken.
Nou...al mijn geld ging op aan alles behalve eten en drinken...
  zondag 20 maart 2005 @ 07:45:26 #147
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25604305
in veel landen heb je een hotel voor 5-10 euro per nacht en kun je prima een dag rondkomen van 10 euro kwa vervoer en eten en drinken als je een beetje op de centjes let en niet in dure toeristenrestaurants gaat eten.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 20 maart 2005 @ 11:20:11 #148
83190 Tinkerbel_ACC_
Live curious!
pi_25606088
Hee allemaal,

as meivakantie ga ik naar Marmaris ... Aangezien ik wel wat meer wil doen dan aan het strand liggen heb ik een vraag:
heeft iemand goede ideen om te bezichtigen in de omgeving (ik ga met mijn opa en & oma dus banaanvaren ed. is geen optie ) die te bereiken zijn met de Dolmus?

Groetjes,

Cathelijne
  zondag 20 maart 2005 @ 11:24:57 #149
84309 pooier
bling bling
pi_25606177
quote:
(ik ga met mijn opa en & oma dus banaanvaren ed. is geen optie )
bungeejumpen dan?
copyright 2006
  zondag 20 maart 2005 @ 11:27:49 #150
83190 Tinkerbel_ACC_
Live curious!
pi_25606232
Dan raakt mijn opa zijn gehooraapparaatjes kwijt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')