abonnement Unibet Coolblue
pi_12597969
Pluisje, voor al uw ranja
pi_12600682
* Lelijke_Aap komt na een lange vakantie weer langs het stalletje gefietst, op weg naar het makelaarskantoor.

Zo te zien is Pluis ook terug van vakantie! Mag ik weer een glaasje overheerlijke ranja en een vaatje voor het kantoor?

pi_12600867
* afraidtech heeft hard gejogt

mag ik twee glaasjes ranja van u?

  zondag 24 augustus 2003 @ 14:15:22 #4
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_12676296
* Preliator komt fietsen

oh er staat zelfs een mini-rijtje

* Preliator besluit ook te wachten en sluit achteraan in de rij

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
  zondag 24 augustus 2003 @ 21:46:57 #5
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_12687280
hej pluisje

Heb jij ook een beetje ranja voor mij? Ik heb namelijks wel een beetje dorst

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  maandag 25 augustus 2003 @ 19:27:10 #6
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_12709281
* Preliator merkt dat Pluisje niet komt

zucht
nou dan ga ik maar eens verder, ik kom later wel terug

* Preliator neemt met moeite afscheid van het Ranjastalletje en loopt langzaam weg

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
pi_12710388
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:27 schreef Preliator het volgende:
* Preliator merkt dat Pluisje niet komt

zucht
nou dan ga ik maar eens verder, ik kom later wel terug

* Preliator neemt met moeite afscheid van het Ranjastalletje en loopt langzaam weg


ja ik wacht ook al 4,5 dag op me ranja
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 15:33:57 #8
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_12731904
* DaCybrSrfr komt aangelopen
Hey, wat voor meeting is dit?
Hoezo geen ranja... ga dan naar afraidtech hardrock cafe ik kom er zelf net vandaan... errug gezellig daar... maar ik ben op zoek naar een plaats om te slapen dus ik ga er weer vandoor...
* DaCybrSrfr groet iederéén bij het ranjastalletje en loopt verder
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:27:31 #9
43033 Shannara
Revolutionized
pi_12734988
* Shannara ziet een aantal mensen voor een ranja stalletje camperen
Moet wel hele byzondere ranja zijn dan!
Ik wil ook wel een glaasje, maar alleen als ik er een rietje bij krijg!

*zet z'n tent op*

If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:47:27 #10
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_12739702

Wat een drukte

* pluisje deelt als een idioot glaasjes ranja uit, om daarna haar rugzakje te pakken en te beginnen aan een lange wandeltocht over het eiland. Af en toe zal ze hier wel langs komen....haar ranjatankje op haar rug zal toch ook bijgevuld moeten worden....

pi_16278427
* pluisje heeft maanden over het eiland gedwaald, op zoek naar...ja naar wat eigenlijk?

* Nu zij terug is bij haar stalletje ziet zij hoge golven. Hoge golven, die het eiland al jaren bedreigen, maar niet meer tegen te houden zijn. Met betraande ogen tapt zij nog 1 glaasje ranja. Terwijl zij geniet van de smaak, denkt ze aan al die glaasjes ranja die zij hier ooit gedronken heeft...en dan kan zij eigenlijk alleen nog maar huilen

  donderdag 15 januari 2004 @ 11:38:57 #12
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_16279129
Uh, mevrouw Pluis? Ik stoor toch niet hoop ik? Nou ik hier toch nog langskom als een schaamteloze ramptoerist die eigenlijk het Eiland toch wel een warm hart toedraagt heb ik een vraagje. Zou ik nog een glaasje van uw wereldwijd bekende ranja mogen? Dan ga ik daarna snel weer verder helpen met de dam....
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_16279165
* pluisje kijkt verrast op...

Natuurlijk, een glaasje kan er nog wel vanaf, alles moet op tenslotte...

  donderdag 15 januari 2004 @ 11:41:29 #14
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16279192
* Abbadon komt binnen en vraagt ook om een glaasje...

nu het nog kan...

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_16279237
* pluisje besluit haar traantjes even te drogen, en aan iedereen die dat wil ranja uit te delen.

Nu kan het nog...

pi_16280636
* Lelijke_Aap belt naar het Ranjastalletje. Hij heeft gehoord dat Pluisje nog een keer ranja uitdeelt. Helaas kan hij zelf geen ranja komen halen omdat hij hard werkt aan de dam. Pluis neemt de telefoon niet op, daarom laat Lelijke Aap een bericht achter op het antwoordapparaat:
"Hallo Pluis, het is de Lelijke Aap hier. Ik hoor dat je terug bent en nog een hoop ranja over hebt. Ook jij kunt helpen met de dam! Kom met een aantal vaten ranja naar de bouwplaats om de hard werkende eilanders van een glaasje ranja te voorzien. Ik hoop je snel te zien op de bouwplaats, want we verrekken van de dorst. Haast je Pluis! Misschien redden we het dan nog!"
pi_16298980
* pluisje ziet de golven steeds hoger worden en besluit het zekere voor het onzekere te nemen. Deze storm lijkt, in tegenstelling tot eerdere, niet over te waaien, hoe hard zij daar ook op gehoopt had. In haar rugtasje stopt zij een parasolletje en een rietje, mooie aandenkens aan betere tijden. Nog een laatste slokje ranja, en dan is het zover....pluisje stapt in haar roeibootje en vertrekt naar het vaste land. Eenmaal verwijderd van de kust kijkt zij nog 1 keer om...in een flits ziet zij haar eilandleven aan haar voorbijtrekken, en geniet zij van de mooie herinneringen. Dan vaart zij verder. Het is mooi geweest, en met pijn in haar hart neemt zij definitief afscheid...
pi_16310927
Vaarwel Pluisje, het was gezellig
pi_16312877
* Khadgar komt te laat aan bij de Ranjastal...

Graag had ik nog een glaasje ranja geproefd... Zoals alleen Pluis die kan maken. Ik hoop dat ze het nieuwe Dagotel op het vaste land kan vinden...

[Offtopic maar geheel terecht]Gefeliciteerd alvast met je/jullie aanstaande kleine! We hebben elkaar nét gemist op de FP meet toen, maar ach.

  vrijdag 16 januari 2004 @ 15:44:08 #20
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_16316287
* Fikkie komt aangelopen en ziet Pluisje in de verte wegvaren. Ze kijkt naar het ranjastalletje en likt het laatste restje ranja van de grond. Dat ze dat rare spul eerst niet te drinken vond... ze begrijpt er inmiddels niets meer van. Maar ze voelt wel dat dit de laatste druppels ranja zijn die ze van Prinses Pluisje zal proeven. Triest kijkt ze naar de horizon, waarachter Pluisje verdwijnt
[I]Daar wassik weer![/I]
pi_16316525
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 15:44 schreef Fikkie het volgende:
* Fikkie komt aangelopen en ziet Pluisje in de verte wegvaren. Ze kijkt naar het ranjastalletje en likt het laatste restje ranja van de grond. Dat ze dat rare spul eerst niet te drinken vond... ze begrijpt er inmiddels niets meer van. Maar ze voelt wel dat dit de laatste druppels ranja zijn die ze van Prinses Pluisje zal proeven. Triest kijkt ze naar de horizon, waarachter Pluisje verdwijnt
/me ziet Fikkie zielig staan...

Arm beest... Ga je mee?

  vrijdag 16 januari 2004 @ 16:04:03 #22
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_16316873
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 15:52 schreef Khadgar het volgende:
* Fikkie ziet Fikkie zielig staan...

Arm beest... Ga je mee?


* Fikkie loopt achter Khadgar aan, terwijl ze zich afvraagt waar ze dan naartoe gaan
[I]Daar wassik weer![/I]
pi_16317986
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:04 schreef Fikkie het volgende:

[..]

* Fikkie loopt achter Khadgar aan, terwijl ze zich afvraagt waar ze dan naartoe gaan


Eerst naar de rest van de eilanders, en daarna over het grote water naar het nieuwe Dagotel. Ik heb nog een mooie plek voor je, als je wilt.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 17:08:51 #24
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_16318808
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:38 schreef Khadgar het volgende:
Eerst naar de rest van de eilanders, en daarna over het grote water naar het nieuwe Dagotel. Ik heb nog een mooie plek voor je, als je wilt.
* Fikkie wandelt maar met Khadgar mee, ze kan altijd nog weg als het haar niet bevalt
[I]Daar wassik weer![/I]
pi_16318935
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 17:08 schreef Fikkie het volgende:

[..]

* Fikkie wandelt maar met Khadgar mee, ze kan altijd nog weg als het haar niet bevalt


jij loopt ook zomaar met iedereen mee!?
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')