abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:51:05 #1
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12590327
Daar gaan we weer .

Uit het oude topic:

quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende:
Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier

Lucille & ik hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks

Alvast bedankt!


pi_12590429
misschien even de openingspost van het vorige feedbacktopic hier neerzetten? Zomaar 'n ideetje.
Jij kan gedachtenlezen
En deze post vervolgens wegmikken... ook 'n ideetje
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:54:10 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12590465
Feedback is feedback he .
pi_12602781
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
pi_12602871
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:40 schreef FluxC5 het volgende:
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
Dank je wel. Deze ga ik ff doorgeven.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 21 augustus 2003 @ 13:46:42 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12602937
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:44 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dank je wel. Deze ga ik ff doorgeven.


Over IRC al gedaan .

Wat werken we heerlijk doorelkaar soms he

  donderdag 21 augustus 2003 @ 13:48:00 #7
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_12602974
Mogelijk betalen voor MSN Messenger dat onderwerp heb ik al voorbij zien komen op fok.

verder is die irritante eikel van een MikeyMo gewoon maximaal MS nieuws aan het zoeken om zijn centrale topic dat terrecht gesloten is weer open te krijgen.

gewoon allemaal sluiten die zooi. Hij mist gewoon een leven.

pi_12602989
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:46 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Over IRC al gedaan .

Wat werken we heerlijk doorelkaar soms he


Gaat lekker zo.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 21 augustus 2003 @ 13:48:56 #9
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12603003
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:48 schreef Harrie het volgende:
Mogelijk betalen voor MSN Messenger dat onderwerp heb ik al voorbij zien komen op fok.

verder is die irritante eikel van een MikeyMo gewoon maximaal MS nieuws aan het zoeken om zijn centrale topic dat terrecht gesloten is weer open te krijgen.

gewoon allemaal sluiten die zooi. Hij mist gewoon een leven.


Zie sluitreden van zn topic over Office software.

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 21-08-2003 13:49]

  donderdag 21 augustus 2003 @ 13:49:19 #10
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_12603015
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:48 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Zie sluitreden van zn topic over Outlook.


pi_12603161
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:48 schreef Harrie het volgende:
Mogelijk betalen voor MSN Messenger dat onderwerp heb ik al voorbij zien komen op fok.

verder is die irritante eikel van een MikeyMo gewoon maximaal MS nieuws aan het zoeken om zijn centrale topic dat terrecht gesloten is weer open te krijgen.

gewoon allemaal sluiten die zooi. Hij mist gewoon een leven.


Mail is al verstuurd met mijn mening.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 21 augustus 2003 @ 15:23:50 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12605608
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:48 schreef Harrie het volgende:
Mogelijk betalen voor MSN Messenger dat onderwerp heb ik al voorbij zien komen op fok.

verder is die irritante eikel van een MikeyMo gewoon maximaal MS nieuws aan het zoeken om zijn centrale topic dat terrecht gesloten is weer open te krijgen.

gewoon allemaal sluiten die zooi. Hij mist gewoon een leven.


Nee hoor, dat stond gewoon allemaal onder elkaar op webwereld en tweakers.

En ik vraag me af wie van ons 2 een leven mist als jij je zo zit op te winden over iemand die je niet eens irl kent

Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 21 augustus 2003 @ 15:27:06 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12605691
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:23 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Nee hoor, dat stond gewoon allemaal onder elkaar op webwereld en tweakers.

En ik vraag me af wie van ons 2 een leven mist als jij je zo zit op te winden over iemand die je niet eens irl kent


Ga ff ergens anders met Harrie ruziemaken.
pi_12607119
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:40 schreef FluxC5 het volgende:
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
Met dank aan Breuls voor het updaten.

blijkbaar mogen wij het ook zelf doen, een volgende keer

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12618220
Lucille, handige site voor je Linux FAQ: http://doc.nl.linux.org/
pi_12618327
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 23:19 schreef TimberWolf het volgende:
Lucille, handige site voor je Linux FAQ: http://doc.nl.linux.org/
Hij staat er bij.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 00:06:08 #17
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12619686
Uhm, als ik beloof dat ik vanaf nu echt heeeeel erg mijn best zal doen niet meer off-topic te gaan lopen kletsen, zou er dan misschien iemand wat van de off-topic berichten uit [i-mode] NEC N341i weg willen editen want het is daar een zooitje geworden en dat vind ik niet leuk
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 04:46:45 #18
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12622909
Lees ik nou zo krom? Kan niet veel bijzonders vinden behalve wat gebabbel over een pril CDtje.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 06:13:46 #19
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_12623013
Lucille waarom staan die FAQ's onderaan??
pi_12623876
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 06:13 schreef oYo het volgende:
Lucille waarom staan die FAQ's onderaan??
Ze staan onderaan, omdat ik ze op slot heb gezet. Dat is het automatische mechanisme van de forum software.
De reden dat ze op slot staan is dat ik niet wil dat anderen er in gaan posten. Maar geen nood, de startpagina van de FAQ staat gewoon bovenaan. En daar staat het grote overzicht van alle FAQs.
Gisterenavond heb ik dus alle FAQs in losse topics gezet, omdat er te veel informatie en te veel plaatjes in stonden om alles binnen 1 topic te houden. Vandaar. Na verloop van tijd zullen de losse FAQs zelfs van de pagina verdwenen zijn, als er maar genoeg andere topics in DIG verschijnen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12624482
Lucille, heb jij advies voor dit?
Wat voor PC?

Jij heb wel verstand van zaken.

Lambo of Rekt
pi_12625777
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 10:09 schreef EggsTC het volgende:
Lucille, heb jij advies voor dit?
Wat voor PC?

Jij heb wel verstand van zaken.


Ik ben geen expert voor ADM systemen, maar waarom neem je 400MHz memory als je een 333 MHz bussnelheid van je CPU hebt? Is het dan niet handiger om goedkoper 333 MHz memory te nemen?

Misschien een overbodige vraag van mij, want ik weet niet wat je eisen zijn, maar voor 20 euro meer heb je een 120 GB HD ipv 80 GB. Ofwel 50% meer schijfruimte voor maar 20% extra euro's. Maar goed, dat zijn altijd persoonlijke keuzes.

Is de onboard audio van een goede kwaliteit? Ik heb geen idee, maar tot nu toe vind ik die onboard dingen altijd wat tegen vallen.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12627384
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:12 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik ben geen expert voor ADM systemen, maar waarom neem je 400MHz memory als je een 333 MHz bussnelheid van je CPU hebt? Is het dan niet handiger om goedkoper 333 MHz memory te nemen?

Misschien een overbodige vraag van mij, want ik weet niet wat je eisen zijn, maar voor 20 euro meer heb je een 120 GB HD ipv 80 GB. Ofwel 50% meer schijfruimte voor maar 20% extra euro's. Maar goed, dat zijn altijd persoonlijke keuzes.

Is de onboard audio van een goede kwaliteit? Ik heb geen idee, maar tot nu toe vind ik die onboard dingen altijd wat tegen vallen.


Degene die ik nu op het oog heb wel.. de A7N8X Deluxe... beste audio onboard ever.
Lambo of Rekt
pi_12630657
2 cd's in de speler

Fatsoenlijke sluitreden aub.

Mijn topic ging over een technisch wonder, anders graag verplaatsen

pi_12630774
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:18 schreef Conflict het volgende:
2 cd's in de speler

Fatsoenlijke sluitreden aub.

Mijn topic ging over een technisch wonder, anders graag verplaatsen


Ik vond het topic echt geen discussiewaarde hebben. Jij wel dan?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12631624
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:22 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik vond het topic echt geen discussiewaarde hebben. Jij wel dan?


Je kan ook over dingen praten zonder te discussieren?

Maar ja, laat maar zitten...

pi_12631801
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:51 schreef Conflict het volgende:

[..]

Je kan ook over dingen praten zonder te discussieren?

Maar ja, laat maar zitten...


DIG is een vraagbaak en discussie platform, geen mededelingen forum. Een post als deze:
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:13 schreef Conflict het volgende:
Ik wil net een cd wisselen, blijken er gewoon 2 cd's in de cd speler te zitten (op elkaar) waar ik al een week naar luister

De onderste speelt ie af.

Ik wist niet dat dat kon

(Einde bericht)


is nou niet echt iets om in DIG te hebben vind je wel?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12631950
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:59 schreef Lucille het volgende:

[..]

DIG is een vraagbaak en discussie platform, geen mededelingen forum. Een post als deze:
[..]

is nou niet echt iets om in DIG te hebben vind je wel?


Dan verplaats je 'm toch? Niet alles hoeft op slot...

Tsss, open ik een keer geen bagger, gaat het nog dicht

pi_12632187
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:04 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dan verplaats je 'm toch? Niet alles hoeft op slot...

Tsss, open ik een keer geen bagger, gaat het nog dicht


En dan verplaats ik hem en krijg ik een mailtje van de moderator van een ander forum dat ik geen rotzooi vanuit DIG over de schutting moet gooien. En dan ben ik weer de lul.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:04:26 #30
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12636786
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:56 schreef Leshy het volgende:
-edit-
Doe normaal.
Dit in een van de vele threads over MSN adware. Mijn letterlijke antwoord op zijn vraag hoe die adware er was gekomen was 'Omdat je er zelf voor gekozen hebt?' en 'UTFS'.

Naast het feit dat mijn reactie waar was (MSN vraagt tijdens de installatie of de adware geinstalleerd mag worden en het antwoord is bijzonder makkelijk te vinden via de zoekfunctie omdat het al 50 keer gevraagd is), was hij mijns inziens niet overmatig asociaal.

  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:55:50 #31
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12637985
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:04 schreef Leshy het volgende:

[..]

Dit in een van de vele threads over MSN adware. Mijn letterlijke antwoord op zijn vraag hoe die adware er was gekomen was 'Omdat je er zelf voor gekozen hebt?' en 'UTFS'.

Naast het feit dat mijn reactie waar was (MSN vraagt tijdens de installatie of de adware geinstalleerd mag worden en het antwoord is bijzonder makkelijk te vinden via de zoekfunctie omdat het al 50 keer gevraagd is), was hij mijns inziens niet overmatig asociaal.


Het is totaal niet relevant of een bepaalde vraag al 50x gesteld is. UTFS is gewoon not-done, helemaal niet naar mensen die er geen verstand van hebben. Als je ze dan op heb bestaan van de handleiding danwel search wil wijzen, doe dit dan op een gewone manier.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:59:36 #32
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12639647
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:55 schreef Slarioux het volgende:
UTFS is gewoon not-done
Als utfs niet gebruikt mag worden, vind ik dat best. Ik was onder de indruk dat het een term was die ook hier vrij bruikbaar was, aangezien hij in 49 van de 50 andere threads over het onderwerp meerdere malen werd aangehaald.
pi_12679170
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:59 schreef Leshy het volgende:

[..]

Als utfs niet gebruikt mag worden, vind ik dat best. Ik was onder de indruk dat het een term was die ook hier vrij bruikbaar was, aangezien hij in 49 van de 50 andere threads over het onderwerp meerdere malen werd aangehaald.


pi_12679611
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:59 schreef Leshy het volgende:
Als utfs niet gebruikt mag worden, vind ik dat best. Ik was onder de indruk dat het een term was die ook hier vrij bruikbaar was, aangezien hij in 49 van de 50 andere threads over het onderwerp meerdere malen werd aangehaald.
[late reactie]

En dan gebruik je zelf de FS even, om de persoon een link te geven naar een topic waar een bruikbaar antwoord in staat. Als je alleen 'UTFS' kan posten, post dan niet.

[/late reactie]

pi_12698436
SLARIOUX, topic verneuker
Stichting BREIN, terug pakken

ff normaal he, je gaat niet zomaar te pas en te onpas topics sluiten waneer het jou uitkomt

-zal het hier is met tijn over hebben

http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
  maandag 25 augustus 2003 @ 12:57:44 #36
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12699037
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:31 schreef -mainframe- het volgende:
SLARIOUX, topic verneuker
Stichting BREIN, terug pakken

ff normaal he, je gaat niet zomaar te pas en te onpas topics sluiten waneer het jou uitkomt

-zal het hier is met tijn over hebben


Ik snap pas na 4x lezen je openingspost, maar dat terzijde .

Ennie weej, je topic verzandde nogal in onzin, heb mn sluitpost dan ook wat verduidelijkt. .

  dinsdag 26 augustus 2003 @ 15:05:41 #37
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_12730957
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:58 schreef Lucille het volgende:
Gezien het feit dat je met deze software ook passwords van anderen op een systeem kan vinden sluit ik deze.

En google was wel het eerste wat je had kunnen proberen, die geeft 23400 hits.


L0phtcrack is een programma voor admins, uitgebracht door een respectabel beveiligings bedrijf (@stake: www.atstake.com)

Dit is hetzelfde als een topic in LIF sluiten wat over keukenmessen gaat omdat je er iemand mee kan doodsteken...

Je eerste argument sucked.

Okay, ik ben klaar... verder geen response nodig ofzo...

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_12733221
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:05 schreef ChOas het volgende:

[..]

L0phtcrack is een programma voor admins, uitgebracht door een respectabel beveiligings bedrijf (@stake: www.atstake.com)

Dit is hetzelfde als een topic in LIF sluiten wat over keukenmessen gaat omdat je er iemand mee kan doodsteken...

Je eerste argument sucked.

Okay, ik ben klaar... verder geen response nodig ofzo...


Ik bemoei me er even mee, had wel beter van Lucille verwacht. Kazaa, Bittorent ed, daar mogen wel topics over wordne geopend, maar over dit niet? In het boek Hacking (Linux) Exposed staan dit soort programma's ook beschreven, ook waar je het kan downloaden, ik zie geen enkele reden waarom dit op Fok! ook niet kan.
pi_12733470
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:59 schreef Lucille het volgende:

[..]

DIG is een vraagbaak en discussie platform, geen mededelingen forum. Een post als deze:
[..]

is nou niet echt iets om in DIG te hebben vind je wel?


Het Grote "Er is iets down" Topic deel 5
Gigantische virusuitbraak!
Jouw eigen kennismaking met de computer>kijk terug
En alle post hier je desktop/systeem/graphics/3d stuff topics ook nog.
pi_12760288
Even een aavulling op de codec-faq...

Als je gebruik maakt van een surround boxensetje, loont het de moeite om even de AC3-codec apart te downloaden en te installeren. De nieuwere versies gaan wat beter met surroundsetjes om.

En het woordje "alpha" bij ffdshow moet als het even kan, vet gemaakt worden... is nogal cruciaal, namelijk. En er moet eigenlijk even bij komen te staan dat het zonder ffdshow waarschijnlijk ook prima werkt.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:11:59 #41
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12765559
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:44 schreef Jordy-B het volgende:
Even een aavulling op de codec-faq...

Als je gebruik maakt van een surround boxensetje, loont het de moeite om even de AC3-codec apart te downloaden en te installeren. De nieuwere versies gaan wat beter met surroundsetjes om.

En het woordje "alpha" bij ffdshow moet als het even kan, vet gemaakt worden... is nogal cruciaal, namelijk. En er moet eigenlijk even bij komen te staan dat het zonder ffdshow waarschijnlijk ook prima werkt.


Zal er straks ff naar kijken.
pi_12835368
Tijn ken jij CPU FAN, Asus A7N8X hier is naar kijken... jij bent de hardware guru hier
Lambo of Rekt
pi_12891140
Tijn / Raven ik zou graag een centraal topic willen hebben waarin mensen 3DS /MAX /LWO en al hun andere 3dimensionale modellen kunnen plaatsen.

gaat niet om een dag, en ik ga hem ook nog niet op eigenhoutje zitten aanmaken aangezien ik dus niet op 1model p/pagina zit te wachten

zal er een zeer strakke policy gehanteerd moeten worden, ik denk zelf aan een synchroon lopend chat topic ..

zodat de pagina's op alleen de modellen verder leeg blijven, voor een kickoff cq wat modellen weten jullie me te bereiken

lijkt me harstikke leuk, -Mainframe-

http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
pi_12891239
Tijn en Raven zijn geen DIG moderators meer hoor. Raven al sinds vorig jaar niet meer.

Maar de vraag is, of er wel voldoende interesse is om een centraal topic te realiseren. Tot nu toe heb ik nog niet veel animo hiervoor gezien.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12891408
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:15 schreef Lucille het volgende:
Tijn en Raven zijn geen DIG moderators meer hoor. Raven al sinds vorig jaar niet meer.

ik heb hier normaliter niets met mods te maken, dus dat kan best

Maar de vraag is, of er wel voldoende interesse is om een centraal topic
te realiseren. Tot nu toe heb ik nog niet veel animo hiervoor gezien.

ik denk dat dit voort komt uit de gedachte, niemand post er iets over .. ze zullen het ook wel niet weten

maar gebruik de search eens, ik denk dat je dan tot een andere conclusie komt


http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
pi_12891503
Ik vind dat mainframe gelijk heeft, zoek de search is... allemaal loshangende topics over dit soort dingen. 1 centraal topic zou goed doen.
Lambo of Rekt
pi_12891544
Misschien is het handig om even aan te geven waar ik dan op moet zoeken, want met termen als models en 3ds zie ik bar weinig.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12891754
klopt: dit komt omdat het zo divers is ..
zoek maar op 3d.. moet je zelf maar even met je ogen filteren

het gaat nl niet alleen om de woorden 3ds en models, je verstaat versteld van hoeveel je vind

http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
pi_12891924
Als ik zoek op topic namen met 3d zie ik wel een lijst van topics, maar toch echt bar weinig topics over modellen die mensen gemaakt hebben.
Mensen hebben ze dus blijkbaar goed verstopt.
Zo goed zelfs dat ik ze niet snel kan vinden en ook niet het idee heb dat ze heel vaak voorbij komen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12891973
niet iedereen loopt tekoop met z'n modellen nej.. dat klopt echter wil ik hier voorzien in een behoefte ...

en verder ik heb geen zin om met jouw te zitten kwebbelen over zijn er nou wel veel of niet en wat is veel .. s allemaal geblaat

dat gaat topic gaat er komen

http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:01:43 #51
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12892147
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:51 schreef -mainframe- het volgende:


dat gaat topic gaat er komen


En dat bepaal jij? Lucille en ik overleggen wel even.
pi_12892151
Waar het mij om gaat is dat ik graag die berg met topics wil zien. Overtuig me dan zou ik zeggen. Je geeft aan dat er behoefte is, ik zeg prima, laat het dan zien. Als ik na 10 minuten zoeken nog maar 3 topics gevonden heb sinds het ontstaan van DIG dan kan ik er weinig mee. En dat jij dit geblaat noemt prima. Waar het mij om gaat dat is dat bij centrale topics er genoeg materiaal te vinden moet zijn om te centraliseren. Wat jij blijkbaar nog niet in de gaten hebt (geeft niet hoor) is dat elk centraal topic wat extra werk met zich mee brengt en als er inderdaad topics zijn die buiten een centraal topic staan, deze gesloten moeten worden met verwijzing naar het centrale topic. Dit is altijd de afweging bij centraliseren. Plus het geouwehoer van users als er inderdaad weer een centraal topic bij komt. Vandaar deze inventarisatie, waarbij ik wil zien hoeveel er daadwerkelijk is.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12892194
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:51 schreef -mainframe- het volgende:
en verder ik heb geen zin om met jouw te zitten kwebbelen over zijn er nou wel veel of niet en wat is veel .. s allemaal geblaat
Waarom plaats je dan de vraag in DIG Feedback?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12892334
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:04 schreef Lucille het volgende:

[..]

Waarom plaats je dan de vraag in DIG Feedback?


Je hebt helemaal gelijk, ik zal dit verhaal even aankaarten in de algemene feedback
http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
pi_12894782
Ik heb al een topic gedaan met het topic [centraal] Show your graphics!, is realtief weinig respons op gekomen. Hier mag je ook 3d plaatsen. weet niet of er veel vraag naar is.
pi_12895684
Waarom de fak word mijn C&C post gesloten?
Het gaat toch niet over het spel, maar over de technische kant van het werkend krijgen van het spel
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 september 2003 @ 17:07:27 #57
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12896781
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:23 schreef EggsTC het volgende:
Waarom de fak word mijn C&C post gesloten?
Het gaat toch niet over het spel, maar over de technische kant van het werkend krijgen van het spel [afbeelding]
Games en Consoles, óók als het niet werkt .
pi_12897784
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 17:07 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Games en Consoles, óók als het niet werkt .


Ik dacht dat DIGITAL CORNER het forum was als je portmapping moet doen
Lambo of Rekt
pi_12903133
Is een centraal Linux topic geen idee? Voor alle tips van programma's laatste nieuws over distro's, kleine vraagjes, voor en nadelen van distro's/Linux op zich, enz. Ik zie er wel toekomst in

Ook mede n.a.v dit topic: Linux: Debian Linux???

Mensen gaan gelijk over allerlei andere dingen discussiëren, lijkt me makkelijker als het onder 1 topic gaat, vinden veel mensen denk ik leuk.

  dinsdag 2 september 2003 @ 22:17:01 #60
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12903860
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:50 schreef yootje het volgende:
Is een centraal Linux topic geen idee? Voor alle tips van programma's laatste nieuws over distro's, kleine vraagjes, voor en nadelen van distro's/Linux op zich, enz. Ik zie er wel toekomst in

Ook mede n.a.v dit topic: Linux: Debian Linux???

Mensen gaan gelijk over allerlei andere dingen discussiëren, lijkt me makkelijker als het onder 1 topic gaat, vinden veel mensen denk ik leuk.


Nah, ik denk dat teveel mensen gaan miepen over het feit dat 'linux wordt weggedrukt in een centraal topic'. Overigens kunnen adviezen over distro's binnenkort dicht met een FAQ verwijzing, als t verhaaltje er nog staat .
pi_12939703
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:17 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Nah, ik denk dat teveel mensen gaan miepen over het feit dat 'linux wordt weggedrukt in een centraal topic'. Overigens kunnen adviezen over distro's binnenkort dicht met een FAQ verwijzing, als t verhaaltje er nog staat .


Nee, ik bedoel meer zoiets als het Mactopic.
pi_13009694
mabiba80 zit in antieke newsgroup-topics te spammen.
  zondag 7 september 2003 @ 21:15:27 #63
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13009980
quote:
Op zondag 7 september 2003 21:03 schreef Stonehead het volgende:
mabiba80 zit in antieke newsgroup-topics te spammen.
Thx voor de tip, heb alles geedit, gesloten waar nodig en de FA's gewaarschuwd.
  zondag 7 september 2003 @ 21:15:55 #64
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13010000
quote:
Op donderdag 4 september 2003 16:24 schreef yootje het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel meer zoiets als het Mactopic.


Welk mactopic?

En sorry voor de late reply

pi_13022610
Kunnen de reacties van user http://forum.fok.nl/profile.php?id=34001
in topic Bandbreedte verdelen applicaties Windows XP
ff weggeedit worden ajb?

Bvd.

yankee charlie dinges
  maandag 8 september 2003 @ 16:11:06 #66
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13024596
quote:
Op maandag 8 september 2003 14:41 schreef hyperfuzz het volgende:
Kunnen de reacties van user http://forum.fok.nl/profile.php?id=34001
in topic Bandbreedte verdelen applicaties Windows XP
ff weggeedit worden ajb?

Bvd.


Done.
  dinsdag 9 september 2003 @ 14:34:04 #67
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13046585
Op Digital Corner - Frequently Asked Questions doet het plaatje het niet...
  dinsdag 9 september 2003 @ 14:57:49 #68
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13047179
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:34 schreef QuietGuy het volgende:
Op Digital Corner - Frequently Asked Questions doet het plaatje het niet...
Ga zo fixen
  dinsdag 9 september 2003 @ 21:00:52 #69
37707 WebVoice
sprakeloos...
pi_13056701
Okay, ik weet niet of ik hier moet zijn, maar ik heb net (onterecht) een slotje gekregen op mijn topic.

Ik heb zelf een webpagina gemaakt en af en toe krijg ik de melding dat die niet te bereiken is "due to excessive bandwidth consumption".
Dit terwijl ik een kleine pagina heb en weinig bezoekers, dus dat is erg apart (me n00b).

Via dit topic wilde ik graag te weten komen of het mogelijk was dat enkele mensen dat voor elkaar krijgen om mijn site plat te leggen (als grap ofzo), maar nu issie dicht (met dank aan Roel_Jewel) zonder uitleg.

Ik denk dat 'ie dacht dat ik er verkeerde bedoelingen mee had.

dit topic dus...

pi_13056845
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:00 schreef WebVoice het volgende:
Okay, ik weet niet of ik hier moet zijn, maar ik heb net (onterecht) een slotje gekregen op mijn topic.

Ik heb zelf een webpagina gemaakt en af en toe krijg ik de melding dat die niet te bereiken is "due to excessive bandwidth consumption".
Dit terwijl ik een kleine pagina heb en weinig bezoekers, dus dat is erg apart (me n00b).

Via dit topic wilde ik graag te weten komen of het mogelijk was dat enkele mensen dat voor elkaar krijgen om mijn site plat te leggen (als grap ofzo), maar nu issie dicht (met dank aan Roel_Jewel) zonder uitleg.


Jij gaf ook totaal geen uitleg, dus dan is een slotje zonder uitleg eigenlijk best gepast.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 9 september 2003 @ 22:12:03 #71
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13059102
Probeer maar een nieuw topic, en geef die uitleg die je hierboven tiepte, maar dan nog uitgebreider.
pi_13065380
Kunnen die mongolen in m'n topic gewoon even normaal reageren of anders hun snavel houden.
pi_13066340
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:58 schreef Stuurboord het volgende:
Kunnen die mongolen in m'n topic gewoon even normaal reageren of anders hun snavel houden.
Je bent er zelf een man!
pi_13066919
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:58 schreef Stuurboord het volgende:
Kunnen die mongolen in m'n topic gewoon even normaal reageren of anders hun snavel houden.
Ja meneer .. Nee meneer .. Zwijg meneer
  woensdag 10 september 2003 @ 13:59:32 #75
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13069543
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:58 schreef Stuurboord het volgende:
Kunnen die mongolen in m'n topic gewoon even normaal reageren of anders hun snavel houden.
Zie je topic.
pi_13069583
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:59 schreef Slarioux het volgende:
Zie je topic.
Valt dat onder het (preventief) beledigen van een mod in functie?
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  woensdag 10 september 2003 @ 14:02:33 #77
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13069622
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:00 schreef Litpho het volgende:

[..]

Valt dat onder het (preventief) beledigen van een mod in functie?


Nee, dat valt onder 'open een topic met een vraag zonder er ook maar iets voor te doen en ga dan klagen bij een modje als de users je daar op wijzen'.
pi_13069693
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zie je topic.
KWAK (!) slotje!

// complimenten voor het moderatie beleid in dat topic!

[Dit bericht is gewijzigd door oling.org op 10-09-2003 14:43]

pi_13093528
Lucille, ik heb nog wat onderdelen die ik wil verkopen maar ik heb geen idee wat ze waard zijn. Is er misschien een centraal topic waar ik dat kan vragen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 11 september 2003 @ 13:42:44 #80
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13093653
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
Lucille, ik heb nog wat onderdelen die ik wil verkopen maar ik heb geen idee wat ze waard zijn. Is er misschien een centraal topic waar ik dat kan vragen?
[Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs is voor een PC, misschien mogen onderdelen ook?
pi_13093793
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:42 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

[Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs is voor een PC, misschien mogen onderdelen ook?


Twijfelgeval.

*denkt*

Ik wil dat centrale topic liever over aanschaf hebben. Misschien een duo centraal topic, net als bij webhosting waar een gratis en een betaald topic is. Die ga ik dus ff maken.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 11 september 2003 @ 13:54:00 #82
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13093876
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:49 schreef Lucille het volgende:

[..]

Twijfelgeval.

*denkt*

Ik wil dat centrale topic liever over aanschaf hebben. Misschien een duo centraal topic, net als bij webhosting waar een gratis en een betaald topic is. Die ga ik dus ff maken.


Misschien een ideetje...
[Centraal] Wat is dit waard voor de inkoop
[Centraal] Wat is dit waard voor de verkoop
neh. slecht idee
pi_13094095
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 11 september 2003 @ 14:03:36 #84
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13094102
quote:
Op donderdag 11 september 2003 14:03 schreef Lucille het volgende:
tada:
[Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard?
Die foto, da's mijn kamer tenminste lijkt er op
pi_13108848
Ik word er echt helemaal gek van...

Open een topic om wat te vragen over DV editing op een compacte PC. Met 2 subvragen: zijn 2 hd's nodig? is er een alternatief voor shuttle kasten?

Topic gaat op slot onder het mom: er is een centraal topic over Is dit een goede PC met een goede prijs.

1. Dat wil ik helemaal niet weten. Ik heb 2 gerichte vragen.
2. Dat topic is geopend NADAT ik mijn topic heb geopend.

Goed... dus open ik een nieuw topic met maar 1 van m'n 2 vragen: is 2hdd's nodig voor Dv editing. Wat denk je? Topic gaat op slot "omdat die vraag al eerder gesteld is".

Als DIG alleen maar gaat draaien om centrale topics kun je beter een FAQ als een forum beginnen vind ik

  vrijdag 12 september 2003 @ 06:51:41 #86
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13111195
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:33 schreef ric0 het volgende:
Ik word er echt helemaal gek van...

Open een topic om wat te vragen over DV editing op een compacte PC. Met 2 subvragen: zijn 2 hd's nodig? is er een alternatief voor shuttle kasten?

Topic gaat op slot onder het mom: er is een centraal topic over Is dit een goede PC met een goede prijs.

1. Dat wil ik helemaal niet weten. Ik heb 2 gerichte vragen.


Je zoekt een nieuwe PC, dus is dit topic prima: [Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs
quote:
2. Dat topic is geopend NADAT ik mijn topic heb geopend.
Dat maakt dus niets uit.
quote:
Goed... dus open ik een nieuw topic met maar 1 van m'n 2 vragen: is 2hdd's nodig voor Dv editing. Wat denk je? Topic gaat op slot "omdat die vraag al eerder gesteld is".

Als DIG alleen maar gaat draaien om centrale topics kun je beter een FAQ als een forum beginnen vind ik


Wel een idee .

Maar voor een betere uitleg moet je even op Lucille wachten .

pi_13112055
Mijn excuses voor het sluiten van een topic met verwijzing naar een ander topic wat ik ook op slot had gezet. Dat was dus mijn fout. Sorry.

Het topic over de 2 Harddisks is weer open gezet.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_13112490
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 09:26 schreef Lucille het volgende:
Mijn excuses voor het sluiten van een topic met verwijzing naar een ander topic wat ik ook op slot had gezet. Dat was dus mijn fout. Sorry.

Het topic over de 2 Harddisks is weer open gezet.


Okay... dank je...

Overigens, het is toch raar dat een topic dat al even loopt dicht gegooid wordt voor een nieuw Centraal topic? Althans, ik vind het raar. Op zich niks tegen centrale topics; ik ben een FP (frequent poster in "Help ik zoek een nummer".

Dat ik m'n vraag niet in het topic vind passen is nog een hele discussie, maar ik vind nu de volgorde ook heel raar.

pi_13112597
We hadden een aantal dagen geleden besloten dat zo'n topic gemaakt moest worden zodra we weer een paar soortgelijke topics voorbij zouden zien komen. Achteraf gezien een ongelukkige keuze. We hadden het al meteen moeten maken.

* Lucille heeft weer een leermoment

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:46:42 #90
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13122727
Trail Photoshop 7.0.1.
Lucille, wie is hier nu het zaadje van de notitie?
just curious
I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
pi_13122787
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:46 schreef Korneel het volgende:
Trail Photoshop 7.0.1.
Lucille, wie is hier nu het zaadje van de notitie?
just curious
Ik begrijp je vraag niet.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:50:54 #92
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13122834
Slotje erop en je schrijft een note
quote:
En die note die ik nu ga schrijven ook.
misschien een newbie vraagje dan hoor, maar wat bedoel je ermee?
I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:55:00 #93
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13122949
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:50 schreef Korneel het volgende:
Slotje erop en je schrijft een note
[..]

misschien een newbie vraagje dan hoor, maar wat bedoel je ermee?


Mja het was een warez-request, die zijn natuurlijk niet echt toegestaan, dat doe je maar ergens anders. En het zal wel genoteerd zijn denk ik. Moet dus nie veel vaker gebeuren
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:56:41 #94
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13123001
dat begrijp ik, maar wie heeft de note gekregen, ik doe niks fout ik geef hem niks, alleen infromatie, hetzelfde als 2e straat rechts en kijk daar nog maar eens. (legaal is dit namelijk toegestaan d8 ik)
I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
pi_13123082
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:50 schreef Korneel het volgende:
Slotje erop en je schrijft een note
[..]

misschien een newbie vraagje dan hoor, maar wat bedoel je ermee?


Als mensen iets op een forum doen wat niet is toegestaan, maar wat in de ogen van een moderator wel de moeite waard is om een notitie van te maken, dan kunnen mods dus een note zetten. Een opmerking die bij je accountgegevens wordt geschreven en zichtbaar is voor alle forum crewleden.
Hierdoor kan je dus een mooi overzicht krijgen van de misstappen van een user. En dat kan een FA weer gebruiken om te zien of iemand herhaaldelijk over de schreef gaat. Als iemand een ban krijgt dan is zo'n lijstje met overtredingen heel handig dus.
Tis dus een soort gele kaart.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 12 september 2003 @ 17:02:24 #96
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13123112
voor mij dus?
I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
pi_13123133
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:56 schreef Korneel het volgende:
dat begrijp ik, maar wie heeft de note gekregen, ik doe niks fout ik geef hem niks, alleen infromatie, hetzelfde als 2e straat rechts en kijk daar nog maar eens. (legaal is dit namelijk toegestaan d8 ik)
Die note was voor de Topic Starter, maar nu je me er op wijst zie ik dat jij zelf de suggestie geeft om naar een website te gaan waar warez te vinden is. En dat is tegen de policy, dus nu zal ik ook hier een note voor schrijven.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 12 september 2003 @ 17:05:08 #98
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13123182
ik neem mijn verlies ..
maar vraag je ook bij deze die beslissing in te trekken (uiteraard)
I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
pi_13123210
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:05 schreef Korneel het volgende:
ik neem mijn verlies ..
maar vraag je ook bij deze die beslissing in te trekken (uiteraard)
Ik heb de vraag gelezen.

En een prettig weekend.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 12 september 2003 @ 19:20:21 #101
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13125993
Opgelost != slotje.
pi_13128284
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 19:20 schreef Slarioux het volgende:
Opgelost != slotje.
Zet dat 'ns wat duidelijker in de huisregels... Vette letters enzo.

Ik kende de regel dan toevallig wel, maar de meeste mensen weten het niet... En zoals het nu in de huisregels staat, lees je er nogal snel overheen...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_13136675
quote:
Op zondag 7 september 2003 21:15 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Welk mactopic?

En sorry voor de late reply


[Centraal] Apple wetenswaardigheden

Hier mijn late reply

  zaterdag 13 september 2003 @ 12:09:12 #104
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13137676
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 11:04 schreef yootje het volgende:

[..]

[Centraal] Apple wetenswaardigheden

Hier mijn late reply


Dan wordt het antwoord nee. Dat mac topic is er namelijk puur en alleen omdat cigarman van geen ophouden wist met zijn Apple/mac topics. Mocht er zo'n figuur voorbij komen die dat in Linux doet, komt er misschien ook zo'n topic .
pi_13137918
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 12:09 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Dan wordt het antwoord nee. Dat mac topic is er namelijk puur en alleen omdat cigarman van geen ophouden wist met zijn Apple/mac topics. Mocht er zo'n figuur voorbij komen die dat in Linux doet, komt er misschien ook zo'n topic .


*gaat alvast beginnen

pi_13145755
Centraal topic over Soulseek goed idee?
pi_13149866
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:28 schreef yootje het volgende:
Centraal topic over Soulseek goed idee?
In de praktijk is het soulseek leipo topic (deetje 2 alweer) het centrale topic. Alleen willen we hier geen officiele status van centraal topic aan geven, omdat we niet het idee hebben dat laten we zeggen over een half jaar tot een jaar dit topic nog steeds een centraal topic waardig is.
En aangezien er behoorlijk wat weerstand is van users tegen te veel centrale topics willen we het aantal centrale topics niet te groot maken. Bovendien kost het als moderator ook iets meer werk, want dan moet je andere topics gaan sluiten die niet in het centrale topic gezet zijn.
Dus deze doen we op dit moment niet.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 16 september 2003 @ 09:48:01 #108
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_13201040
quote:
In Waar de neuk is Google? schreef Slarioux:

Ik zie niet in waarom dit niet in het centrale topic kan.


Ik wist niet dat er een centraal Google-topic was

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_13201160
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 09:48 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er een centraal Google-topic was

V.


Er is een centraal er is iets down topic. Zie de DIG FAQ voor de URL.

Groetjes,
Lucille

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 16 september 2003 @ 12:52:52 #110
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13205292
Misschien een centraal topic over GSM's, zie ook:
Nieuwe telefoon welke???
Er worden veel vragen dubbel gesteld mbt. mobiele telefonie...
pi_13205490
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 12:52 schreef QuietGuy het volgende:
Misschien een centraal topic over GSM's, zie ook:
Nieuwe telefoon welke???
Er worden veel vragen dubbel gesteld mbt. mobiele telefonie...
Die is er in principe al.
[Centraal] Het grote mobiele telefoon topic.

Probleem is echter dat er zoveel verschillende vragen zijn en soms heel specifiek dat het af en toe ook gerechtvaardigd is om een specifiek topic te hebben voor 1 type telefoon.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_13283025
Wachtwoord Windows ME

Kan dit topic opslot voordat er meer onzin er in komt. De mogelijke antwoorden zijn al gegeven en de topicstarter heeft niet meer gereageerd. Lijkt me dat het probleem opgelost is.

History can't change the past, the future can.
pi_13286518
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 10:47 schreef Burner2000 het volgende:
Wachtwoord Windows ME

Kan dit topic opslot voordat er meer onzin er in komt. De mogelijke antwoorden zijn al gegeven en de topicstarter heeft niet meer gereageerd. Lijkt me dat het probleem opgelost is.


Ik laat hem voorlopig ff gewoon open staan. Alle zooi heb ik nu verwijderd.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 22 september 2003 @ 20:48:27 #114
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_13368198
Ik wil liever dat het topic idee voor site... gesloten word.
Ik wou graag de TS helpen met zijn vraag (idee voor een site). heeft hij ineens mij toegevoegd op MSN om te chatten.

Eenmaal online op MSN, zeg ik dat hij eerst zelf moet bedenken met een idee voor een eigen site, dus later gaf ik hem maar mijn website voor inspiratie.

Vroeg ik wat ie ervan vind, zegt ie matig (dat kan), en daarna heeft ie lang niet gereageerd . begint ie opeens via chat te schreeuwen dat ik moet wachten op zijn reactie, omdat ik soms ongeduldig ben, het mocht ook vriendelijker hoor.


oke , dit is niet de reden dat hij een slotje moet krijgen, maar hij vraagt ook wel teveel aan anderen.

[Dit bericht is gewijzigd door bugeye op 22-09-2003 22:35]

Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  maandag 22 september 2003 @ 21:43:08 #115
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13370244
Ach ja, ik ken de user, topic ging niet voor niets dicht. Hij loopt vaker te spammen.
  maandag 22 september 2003 @ 22:36:40 #116
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_13371932
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:43 schreef Slarioux het volgende:
Ach ja, ik ken de user, topic ging niet voor niets dicht. Hij loopt vaker te spammen.
bedankt Slarioux, ik vond hem best irritant met zijn praatjes, hoewel het via MSN was, maar gelukkig is ie dicht, thanx
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  zaterdag 27 september 2003 @ 12:04:43 #117
50430 Yuki
Student Midwife
pi_13476121
mag topic "Probleem met pop-ups" dicht?

probleem is al opgelost

♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 27 september 2003 @ 12:29:05 #118
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13476533
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 12:04 schreef Yuki het volgende:
mag topic "Probleem met pop-ups" dicht?

probleem is al opgelost


Opgeloste topics krijgen geen slotje .
pi_13497691
digitale camera, welke?!

Zou die naar FOT kunnen ipv dicht? In FOT mogen 'ik zoek een camera' topic's nl. wel.....

pi_13501477
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:55 schreef DutchBlood het volgende:
digitale camera, welke?!

Zou die naar FOT kunnen ipv dicht? In FOT mogen 'ik zoek een camera' topic's nl. wel.....


De vraag mag wel in DIG gesteld worden, alleen hebben we hier een centraal topic voor. Vandaar het slotje. En wil je het in FOT stellen dan open je daar gewoon een topic, hoewel in dit geval dat meer een opmerking richting de TS is.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_13503904
quote:
Op zondag 28 september 2003 17:20 schreef Lucille het volgende:

[..]

De vraag mag wel in DIG gesteld worden, alleen hebben we hier een centraal topic voor. Vandaar het slotje. En wil je het in FOT stellen dan open je daar gewoon een topic, hoewel in dit geval dat meer een opmerking richting de TS is.


Ok

maareh, dat grote ik zoek een digicam topic is naar FOT gemoved toen FOT geopend werd....

pi_13532485
Het vorige topic over Bittorrent had ook al een spelfout in de titel, nu deel 2 ook al.. Zou dat gefixed kunnen worden?
pi_13538152
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:21 schreef Stonehead het volgende:
Het vorige topic over Bittorrent had ook al een spelfout in de titel, nu deel 2 ook al.. Zou dat gefixed kunnen worden?
Typo's in titels gefixed.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 30 september 2003 @ 10:39:48 #124
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_13539500
In mijn ogen staat er een irritante hoeveelheid bagger in dit topic

[Mededeling] Over Kazaa topics

persoonlijk vind ik alle reacties die er in staan voor ONZ nog te dom maar zeker in een Medelingen topic in DIG. Hang er gewoon een hangslot aan als die eikels niks normaals kunnen posten of delete die zooi ff, beetje irritant dit vind ik.

pi_13544443
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 30 september 2003 @ 14:10:08 #126
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_13544491
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:08 schreef mrcool het volgende:
Ban de volgende user eens: http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=67246
hij zat vooral te klieren in online NEP-winkels
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_13544521
attilaHUNGARIAN doet behoorlijk vervelend...
When was the last time you did something for the first time?
pi_13545110
Ik heb al een mailtje gestuurd naar de desbetreffende persoon
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_13545315
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:32 schreef Lucille het volgende:
Ik heb al een mailtje gestuurd naar de desbetreffende persoon
Alsof dat gaat werken!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_13546585
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:39 schreef mrcool het volgende:

[..]

Alsof dat gaat werken!


Bij de meeste personen die ik een mailtje gestuurd hebt wel.
Eigenlijk maar 1 niet in het afgelopen jaar.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 30 september 2003 @ 16:15:17 #131
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13547719
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 15:30 schreef Lucille het volgende:

[..]

Bij de meeste personen die ik een mailtje gestuurd hebt wel.
Eigenlijk maar 1 niet in het afgelopen jaar.


Kwestie van goeie inhoud: als jij [volledige naam] wonend op [volledig adres] nu niet snel je ****** *** **** dan ****
pi_13570120
Was er nog geen Centraal Outlook Topic?
(Zoek voor de gein eens naar topics met 'outlook' in de titel...)

Oh, en misschien kan Het centrale Palm gebruikers topic met een mooie [Centraal]-tag worden toegevoegd aan de lijst in Digital Corner - Frequently Asked Questions ?

pi_13573692
jopiealberda en oling.org verpesten Heb jij legale software?
pi_13574885
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 16:03 schreef Stonehead het volgende:
jopiealberda en oling.org verpesten Heb jij legale software?
Hoho, ter verdediging: ik ben bijna de hele tijd ontopic gebleven. Akkoord, misschien enigszins provocerend zo nu en dan, maar zeker niet excessief mijns inziens!
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:49:52 #135
69028 jopiealberda
oranje kampioen
pi_13575099
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 16:43 schreef oling.org het volgende:

[..]

Hoho, ter verdediging: ik ben bijna de hele tijd ontopic gebleven. Akkoord, misschien enigszins provocerend zo nu en dan, maar zeker niet excessief mijns inziens!


waarom is dat topic opslot gegaan??

was gewoon een discussie over legale en illegale software

love's volleybal
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:52:09 #136
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13575161
En ik quote:
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:00 schreef jopiealberda het volgende:

[..]

zo denken MENSEN.
heilig boontje


quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:07 schreef jopiealberda het volgende:

[..]

jij bent gewoon bang voor brein en de riaa
MIETJE!!!!!


quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:16 schreef jopiealberda het volgende:

[..]

dag ventje n00b


quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:47 schreef jopiealberda het volgende:

[..]

ik noem zoiets uitgeluld!!!


Moet ik doorgaan
  woensdag 1 oktober 2003 @ 17:17:10 #137
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_13575889
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 16:52 schreef Slarioux het volgende:
En ik quote:

Moet ik doorgaan


Sorry dat ik er tussendoor kom, ik heb niets eigenlijk met die discussie te maken,
maar ik vond het wel interessant

maar 2 minuten later is ie opeens dicht? nou zeg

Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:09:17 #138
69028 jopiealberda
oranje kampioen
pi_13578530
waarom legale software???

waarom word dit topic op slot gedaan??

ok dat het vorige topic op slot werd gegooid kan ik komen daar zaten veel flames enz in

maar dit topic is gewoon een goede discussie, dus waarom word dicht gegooid???

love's volleybal
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:12:57 #139
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13578636
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:09 schreef jopiealberda het volgende:
waarom legale software???

waarom word dit topic op slot gedaan??

ok dat het vorige topic op slot werd gegooid kan ik komen daar zaten veel flames enz in

maar dit topic is gewoon een goede discussie, dus waarom word dicht gegooid???


Omdat het vorige topic inderdaad nogal verpest werd, en dit topic dezelfde kant op ging.

Bovendien is de discussie al vele malen gevoerd (en dat werd ook altijd een flamewar), en een herhaling is niet nodig.

  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:16:07 #140
69028 jopiealberda
oranje kampioen
pi_13578729
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:12 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Omdat het vorige topic inderdaad nogal verpest werd, en dit topic dezelfde kant op ging.

Bovendien is de discussie al vele malen gevoerd (en dat werd ook altijd een flamewar), en een herhaling is niet nodig.


welk topic word deze discussie gevoerd, want dan zou ik er graag in mee doen.
en hoe kom je erbij dat dit ook die kant opging??? er werden alleen maar inhoudelijke reacties geplaatst
love's volleybal
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:21:23 #141
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13578870
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:16 schreef jopiealberda het volgende:

[..]

welk topic word deze discussie gevoerd, want dan zou ik er graag in mee doen.
en hoe kom je erbij dat dit ook die kant opging??? er werden alleen maar inhoudelijke reacties geplaatst


Zie de search, topics zijn veelal oud en de discussies zijn niet echt het kicken/herhalen waard.

Alleen maar?

quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 18:53 schreef Roonaan het volgende:
wat een onzin.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 18:59 schreef Underdoggy het volgende:
optiefen!
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:02 schreef RemcoDelft het volgende:
V: waarom legale software???
A: omdat ik geen Windows hoef
Schijnbaar heb je het bij je mede-users nogal verprutst met je vorige topic, dus een nieuwe discussie starten zal alleen maar tot nog meer offtopic leiden.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:24:40 #142
69028 jopiealberda
oranje kampioen
pi_13578956
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:21 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Zie de search, topics zijn veelal oud en de discussies zijn niet echt het kicken/herhalen waard.

Alleen maar?
[..]


[..]


[..]

Schijnbaar heb je het bij je mede-users nogal verprutst met je vorige topic, dus een nieuwe discussie starten zal alleen maar tot nog meer offtopic leiden.


als je dat al flame vind, dan kan je beter alle topic's op slot doen want zulke reactie's vind je bijna in elk topic
love's volleybal
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:25:25 #143
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13578977
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:24 schreef jopiealberda het volgende:

[..]

als je dat al flame vind, dan kan je beter alle topic's op slot doen want zulke reactie's vind je bijna in elk topic


Je had het zelf over offtopic hoor? Dus geef ik je daar voorbeelden van.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:27:39 #144
69028 jopiealberda
oranje kampioen
pi_13579041
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:25 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Je had het zelf over offtopic hoor? Dus geef ik je daar voorbeelden van.


maar wat is de reden dat dit topic op slot gaat dan??
omdat er off topic gereageerd word? of een andere reden??
love's volleybal
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:29:45 #145
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13579085
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:27 schreef jopiealberda het volgende:

[..]

maar wat is de reden dat dit topic op slot gaat dan??
omdat er off topic gereageerd word? of een andere reden??


  • De discussie liep de eerste keer uit op flamen, en de tweede keer op een boel offtopic, waar ik niet tegen op kan editten.
  • De discussie over (il)legale software is al erg vaak voorbij gekomen, zie de search.
  • Ik denk persoonlijk dat poging 3 niet veel beter zal worden, om bovengenoemde redenen.
  •   woensdag 1 oktober 2003 @ 19:32:22 #146
    69028 jopiealberda
    oranje kampioen
    pi_13579142
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 19:29 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

  • De discussie liep de eerste keer uit op flamen, en de tweede keer op een boel offtopic, waar ik niet tegen op kan editten.
  • De discussie over (il)legale software is al erg vaak voorbij gekomen, zie de search.
  • Ik denk persoonlijk dat poging 3 niet veel beter zal worden, om bovengenoemde redenen.

  • Er waren meer posts ontopic dan off topic, als je bij elke off topic reactie een topic dicht gooit kan je dus elk topic dicht doen
  • het is opzich een aardige discussie, veel mensen hebben er een mening over.
  • ik hoef geen 3de deel te openen je kan ook het 2de topic gewoon weer open doen.
  • love's volleybal
      woensdag 1 oktober 2003 @ 19:37:55 #147
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13579259
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 19:32 schreef jopiealberda het volgende:

    [..]

  • Er waren meer posts ontopic dan off topic, als je bij elke off topic reactie een topic dicht gooit kan je dus elk topic dicht doen
  • True.
    quote:
  • het is opzich een aardige discussie, veel mensen hebben er een mening over.
  • Ook waar.
    quote:
  • ik hoef geen 3de deel te openen je kan ook het 2de topic gewoon weer open doen.

  • En dat gebeurt dus niet, omdat de discussie al heel veel gehouden is. Je kan kijken of je hem in GC kan houden, in DIG is hij al vaak genoeg voorbij gekomen. Kan zijn dat de modjes van GC hem ook dichtgooien.
      woensdag 1 oktober 2003 @ 19:39:32 #148
    69028 jopiealberda
    oranje kampioen
    pi_13579292
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 19:37 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    True.
    [..]

    Ook waar.
    [..]

    En dat gebeurt dus niet, omdat de discussie al heel veel gehouden is. Je kan kijken of je hem in GC kan houden, in DIG is hij al vaak genoeg voorbij gekomen. Kan zijn dat de modjes van GC hem ook dichtgooien.


    mooi dat er het eens zijn, wat jij kan doen is het topic verplaatsen naar gc, dan blijven alle reacties bewaart.
    love's volleybal
      woensdag 1 oktober 2003 @ 19:42:28 #149
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13579359
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 19:39 schreef jopiealberda het volgende:

    [..]

    mooi dat er het eens zijn, wat jij kan doen is het topic verplaatsen naar gc, dan blijven alle reacties bewaart.


    Open maar een nieuwe, frisse start enzo. Ik moet gaan, bus halen.
    pi_13582922
    Lucille wat vind je van me prive projectje?
    Just say hi!
    pi_13583028
    Stuur een mailtje ofzo...
      woensdag 1 oktober 2003 @ 22:05:50 #152
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_13583169
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 21:58 schreef Chandler het volgende:
    Lucille wat vind je van me prive projectje?
    pi_13585182
    maar ik ben nog beschikbaar voor een open usergroup project
    Just say hi!
      donderdag 2 oktober 2003 @ 02:14:49 #154
    386 Harrie
    Geile Neuk Furby
    pi_13588112
    als die eikelachtige pleurisreeks over illigale software voortaan mag met de belachelijke en kortzichtige eerder doodsverwenselijk oproepende niet na kunnen denkende pleuris topics mogen in DIG kun je beter gewoon kappen..

    er zit geen enkel vergelijk in wat ook maar een klein beetje stand kan houden tegenover iemand die wel normaal na kan denken en niet anti Microsoft is.

    Het is te ziek voor woorden.

      donderdag 2 oktober 2003 @ 07:04:29 #155
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13588880
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 02:14 schreef Harrie het volgende:
    als die eikelachtige pleurisreeks over illigale software voortaan mag met de belachelijke en kortzichtige eerder doodsverwenselijk oproepende niet na kunnen denkende pleuris topics mogen in DIG kun je beter gewoon kappen..

    er zit geen enkel vergelijk in wat ook maar een klein beetje stand kan houden tegenover iemand die wel normaal na kan denken en niet anti Microsoft is.

    Het is te ziek voor woorden.


    En waar lees jij dat het mag?
    pi_13590053
    Overigens is het niet nodig om stevig te vloeken in DIG hoor Harrie, we verstaan je toch wel.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_13642226
    In dit topique hoeveel $$$ ???? is Slarioux aan het baggeren met een simplistisch 'antwoordje' zonder link, terwijl jullie niet zo lang geleden klaagden dat iedereen hier kortaf was met antwoorden zoals "koop nieuwe pc" enzovoort.

    Mooi voorbeeld, hoor.

      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:15:21 #158
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13642247
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:14 schreef Extremini het volgende:
    In dit topique hoeveel $$$ ???? is Slarioux aan het baggeren met een simplistisch 'antwoordje', terwijl jullie niet zo lang geleden klaagden dat iedereen hier kortaf was met antwoorden zoals "koop nieuwe pc" enzovoort.

    Mooi voorbeeld, hoor.


    En wat is er fout aan het verwijzen naar het centrale topic? Ik was kortaf, okeej, maar zo lastig is het niet te vinden.
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:17:08 #159
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_13642270
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:15 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    En wat is er fout aan het verwijzen naar het centrale topic? Ik was kortaf, okeej, maar zo lastig is het niet te vinden.


    Omdat je nieuwe users op deze manier afschrikt. Als je hier als redelijk nieuw persoon komt, en je krijgt zo een antwoord nar je kop geslingerd heb je toch ook het idee van "wat doe ik hier?"..
    Zet er dan op zn minst een linkje bij.. de namen van centrale topics zijn niet altijd te raden.. (misschien nvt op dit geval..)
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:18:33 #160
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13642296
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:17 schreef Cheiron het volgende:

    [..]

    Omdat je nieuwe users op deze manier afschrikt. Als je hier als redelijk nieuw persoon komt, en je krijgt zo een antwoord nar je kop geslingerd heb je toch ook het idee van "wat doe ik hier?"..
    Zet er dan op zn minst een linkje bij.. de namen van centrale topics zijn niet altijd te raden.. (misschien nvt op dit geval..)


    Daar heb je gelijk in, en daar was ik fout in, mijn excuses.

    Overigens heb ik in zijn 2e topic het antwoord wel goed gegeven:
    hoeveel kan ik hiervoor vrage?

    Vergeef me

      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:21:42 #161
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_13642353
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:18 schreef Slarioux het volgende:

    [..]


    Vergeef me


    Voor jou een heel mannelijk zonder verdere bedoelingen
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_13646810
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:18 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Daar heb je gelijk in, en daar was ik fout in, mijn excuses.

    Overigens heb ik in zijn 2e topic het antwoord wel goed gegeven:
    hoeveel kan ik hiervoor vrage?

    Vergeef me


    Je bent geknipt voor een baantje als mod.

      dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:19:37 #163
    386 Harrie
    Geile Neuk Furby
    pi_13713731
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 09:34 schreef Lucille het volgende:
    Overigens is het niet nodig om stevig te vloeken in DIG hoor Harrie, we verstaan je toch wel.
    Ik kan me niet eens meer herrinneren dat ik dat gepost heb, zal toch wel aan de drank gelezen hebben denk ik maar de strekking was wel duidelijk anders heb ik een probleem ik heb namelijk geen idee waar dat over ging
    pi_13724668
    FOK!
    Ach kan iemand nou gewoon even naar die jongen LUISTEREN.

    Manono zit hier al drie jaar maar raakt ook steeds in de war met de forums, kan nooit kiezen of ik feedback moet geven in het feedbacktopic of moet klagen in het klaagtopic.

    NB De user die een topic verziekt moet er eik worden uitgegooid ipv dat het topic gesloten wordt anders kun je een bepaalde mede-user het leven echt zuur maken, mocht je kwade bedoelingen hebben. En dat is niet ok.

    Jusqu'ici tout va bien...
      dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:51:35 #165
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13724737
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2003 20:49 schreef Manono het volgende:
    FOK!
    Ach kan iemand nou gewoon even naar die jongen LUISTEREN.

    Manono zit hier al drie jaar maar raakt ook steeds in de war met de forums, kan nooit kiezen of ik feedback moet geven in het feedbacktopic of moet klagen in het klaagtopic.

    NB De user die een topic verziekt moet er eik worden uitgegooid ipv dat het topic gesloten wordt anders kun je een bepaalde mede-user het leven echt zuur maken, mocht je kwade bedoelingen hebben. En dat is niet ok.


    Eens.

    Maar hij had zijn antwoord al gekregen, en bovendien liep hij elke suggestie die hij kreeg nogal af te zeiken, dat schiet ook niet erg op.

      woensdag 8 oktober 2003 @ 22:31:50 #166
    63890 bugeye
    Fok verlaten heeft :'(
    pi_13752847
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2003 22:27 schreef Slarioux het volgende:
    Zo werkt Windows nou eenmaal.

    a) Erover klagen? -> KLB
    b) Oplossing? -> Is er niet
    c) Echt niet? -> Linux.

    Sorry, slotje .


    Hey Slarioux,
    sluit jij altijd een topic af met dit soort vage eindpost?
    je mag wel wat duidelijker zijn hoor.
    Ik zit niet langer meer hier.... snik....
      donderdag 9 oktober 2003 @ 18:16:42 #167
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13770518
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2003 22:31 schreef bugeye het volgende:

    [..]

    Hey Slarioux,
    sluit jij altijd een topic af met dit soort vage eindpost?
    je mag wel wat duidelijker zijn hoor.


    Tja, duidelijker misschien, maar het topic was al even vaag.

    Bovendien was het antwoord toch simpel. Het is nou eenmaal de manier waarop windows werkt. En als ik het topic had open gelaten, was hetzelfde antwoord 20x gegeven, vervolgens was men gaan slowchatten, en had ik het topic alsnog kunnen sluiten.

    pi_13781548
    Kunnen dit soort topictitels worden vernormaald? Zowel voor de ogen als voor de search erg storend, we zitten hier niet op MSN te puberen.
      vrijdag 10 oktober 2003 @ 06:38:55 #169
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13782044
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2003 01:52 schreef Stonehead het volgende:
    Kunnen dit soort topictitels worden vernormaald? Zowel voor de ogen als voor de search erg storend, we zitten hier niet op MSN te puberen.
    Done,
    pi_13796589
    Hoi,

    Ik heb tot 2 keer toe aangegeven dat de titel van dit topic onjuist is. In die zin onjuist, omdat er slechts oonderzocht gaat worden of Linux een goedloper alternatief is dan MS produkten.

    Maak er dan iets van als "Britse overheid onderzoekt Linux als alternatief MS" dat is tenminste wel juist.

    Als Ajax interesse heeft in Ronaldo, open ik ook geen topic met "Ronaldo naar Ajax", beetje van hetzelfde onzingehalte als topic waar ik op doel.

    Thank You So Much,
    Zweetbek

    signature
      zaterdag 11 oktober 2003 @ 00:38:14 #171
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13802708
    Done
    pi_13806787
    goed simplemind gaan we hier verder,
    ik vind het dus vette onzin als ik een vraag stel in een bestaand topic,
    dat je dan het hele topic sluit gewoon,
    geef mij maar het antwoord van mn vraag dan,als die al in een ander topic staat,
      zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:27:53 #173
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13806832
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 12:25 schreef crash_bandicoot het volgende:
    goed simplemind gaan we hier verder,
    ik vind het dus vette onzin als ik een vraag stel in een bestaand topic,
    dat je dan het hele topic sluit gewoon,
    geef mij maar het antwoord van mn vraag dan,als die al in een ander topic staat,
    Ow, ik ben al gedegradeerd tot een 'simplemind'? Maar je verwacht wel een antwoord?
    Het antwoord is overal en nergens te vinden. Je bent immers vast niet de eerste die het probleem heeft. Hier niet, dan wel op GoT of Google.
    pi_13806855
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 12:27 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Ow, ik ben al gedegradeerd tot een 'simplemind'? Maar je verwacht wel een antwoord?
    Het antwoord is overal en nergens te vinden. Je bent immers vast niet de eerste die het probleem heeft. Hier niet, dan wel op GoT of Google.


    Nou vind ik nog wel een compliment voor je,
    vind het best dat je onzin topic`s sluit ofzo,maar dit is een normale vraag in een bestaand topic,en is dus gewoon volgens de regels.
      zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:30:39 #175
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13806877
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 12:29 schreef crash_bandicoot het volgende:

    [..]

    Nou vind ik nog wel een compliment voor je,


    Weet ik
    quote:
    vind het best dat je onzin topic`s sluit ofzo,maar dit is een normale vraag in een bestaand topic,en is dus gewoon volgens de regels.
    Tieft maar lekker op. Eerst schelden, dan eisen gaan stellen, dat doe je maar lekker ergens anders.
    pi_13806893
    Jezus, ben je simpel of zo.. .
    -
    pi_13806906
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 12:30 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Weet ik
    [..]

    Tieft maar lekker op. Eerst schelden, dan eisen gaan stellen, dat doe je maar lekker ergens anders.


    Als moderator sta je boven de regels natuurlijk.
    pi_13807235
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Jezus, ben je simpel of zo.. .
    Nee dan nam ik wel z`on icoontje als jij
    pi_13807457
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 12:51 schreef crash_bandicoot het volgende:

    [..]

    Nee dan nam ik wel z`on icoontje als jij


    Het feit dat je je aangesproken voelt zegt op zich natuurlijk al genoeg..
    .
    -
    pi_13827013
    Hij staat weer goed


    signature
    pi_13828437
    Huh waar is het moderatorspeedtesttopic naartoe?
      zondag 12 oktober 2003 @ 22:04:14 #182
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13836536
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2003 16:25 schreef Maidenfan het volgende:
    Huh waar is het moderatorspeedtesttopic naartoe?
    Het wat?
      maandag 13 oktober 2003 @ 10:00:05 #183
    27583 -bart-
    Intentionally left blank
    pi_13843391
    Als ik Sony Ericsson T610 open, crasht mijn browser.
    Ik bid [i]ook[/i] niet voor bruine bonen.
    pi_13873890
    Slarioux je hebt dit topic gesloten: laat hier je photoshopsels zien

    Dit heb je gesloten omdat er al een soortgelijk topic volgens jou was. Je vergeleek het met: 3D Digital art

    Sorry hoor maar in mijn ogen zijn dit absoluut 2 compleet verschillende topics. Ik heb namelijk niets te melden wat 3d art betreft.. photosoep des te meer. Mag dit topic weer open aub?

      dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:37:08 #185
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13883806
    Open bij deze.
    pi_13884080
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2003 22:04 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Het wat?


    Iemand had een onzintopic geopend genaamt moderator-snelheidstesttopic, ik had erin gereageerd en het is verdwenen uit mijn AT lijst... niet erg hoor ofzo was toch maar rommel maar ik dacht dat topics deleten niet gedaan werd.
      dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:52:21 #187
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13884173
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 20:48 schreef Maidenfan het volgende:

    [..]

    Iemand had een onzintopic geopend genaamt moderator-snelheidstesttopic, ik had erin gereageerd en het is verdwenen uit mijn AT lijst... niet erg hoor ofzo was toch maar rommel maar ik dacht dat topics deleten niet gedaan werd.


    ja, maar wat heb ik daar mee te maken?
    pi_13884705
    Hoi Slarioux, je bent zelf een suffe lul.
    Beetje flauw om zo je rechten te misbruiken.
      dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:37:01 #189
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13885421
    Neem anders eens de tijd om uit te leggen waar ik zulke reacties uberhaubt aan heb verdiend? T was niet de eerste keer namelijk.
    pi_13886198
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 21:37 schreef Slarioux het volgende:
    Neem anders eens de tijd om uit te leggen waar ik zulke reacties uberhaubt aan heb verdiend? T was niet de eerste keer namelijk.
    Waarom moet er nou weer altijd iets achter zitten?
    pi_13890372
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2003 21:12 schreef Stranger het volgende:
    Hoi Slarioux, je bent zelf een suffe lul.
    Beetje flauw om zo je rechten te misbruiken.
    Misbruik gaat uit van een intentie...
      woensdag 15 oktober 2003 @ 10:16:17 #192
    35530 klaus_beyer
    immer grade waus
    pi_13892537
    Kan iemand mij vertellen waar ik de computer kan vinden die ik zoek? Ik bedoel, is er een website waar je aan de hand van je gewenste computereigenschappen tot een selectie komt?
    Die Glatze Arschlog
    pi_13907108
    PLaats hier je Skype nick...

    misschien kan dit topic overgeheveld worden naar een plaats waar het wat drukker is, bijvoorbeeld GC of Lifestyle! of iets dergelijks, alvast bedankt OP's !

    Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
    Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
      woensdag 15 oktober 2003 @ 22:48:04 #194
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13907721
    Zie je topic .
      woensdag 15 oktober 2003 @ 23:03:56 #195
    69438 Bebop
    Space Cowboy
    pi_13908226
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 23:00 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Ja, doe je ff normaal?


    Ik gaf keurig een prima suggestie, Slarioux... En de juiste antwoorden op de TS zijn vraag zijn al gegeven, dus het was niet eens verkeerd om neer te zetten.

    Geeft verder niet, maar je bent wel 'n zeikerd

    I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
    Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
    pi_13932510
    Gaat het niet een beetje de tweakers kant op Slarioux ?
      donderdag 16 oktober 2003 @ 22:38:57 #197
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13932654
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 22:33 schreef gelly het volgende:
    Gaat het niet een beetje de tweakers kant op Slarioux ?
    Nope. Ik eis geen niveau van users, alleen initiatief.
    pi_13940319
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 22:38 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Nope. Ik eis geen niveau van users, alleen initiatief.


    Ik zie dat je nog geen sig hebt, wellicht is bovenstaande een idee
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 15:37:05 #199
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13946186
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 11:41 schreef sop het volgende:

    [..]

    Ik zie dat je nog geen sig hebt, wellicht is bovenstaande een idee


    Dank voor de tip .
    pi_13956787
    zou iemand mijn laatste topic: workstation? pc?

    een slotje kunnen geven?

    er word niet echt serieus gereageerd.

    alvast bedankt

    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:36:03 #201
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_13956992
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 23:27 schreef SHERMAN het volgende:
    zou iemand mijn laatste topic: workstation? pc?

    een slotje kunnen geven?

    er word niet echt serieus gereageerd.

    alvast bedankt


    Mja, ik heb in ieder geval ff een serieus antwoord gepost... Diegenen die onzin posten zullen het allemaal wel goed weten, ze weten het nl. goed onder woorden te brengen, toch?
    pi_13957065
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 23:36 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    Mja, ik heb in ieder geval ff een serieus antwoord gepost... Diegenen die onzin posten zullen het allemaal wel goed weten, ze weten het nl. goed onder woorden te brengen, toch?


    voel me nu zo noob, die het makkelijkste antwoord niet weet. Ik had wel verwacht dat workstation in een netwerkt hangt en een pc voor thuis is maar toch ff checken en dan krijg meteen hun over je heen
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:42:17 #203
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_13957145
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 23:38 schreef SHERMAN het volgende:

    [..]

    voel me nu zo noob, die het makkelijkste antwoord niet weet. Ik had wel verwacht dat workstation in een netwerkt hangt en een pc voor thuis is maar toch ff checken en dan krijg meteen hun over je heen


    Mja, ik moest ook effe nadenken, bij mij is iedere PC een werkstation namelijk. Het is pas echt dom als je iets vraagt wat al 10x gevraagd is en overduidelijk in de search staat. Deze vraag stond er nog niet in.
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:56:11 #204
    63890 bugeye
    Fok verlaten heeft :'(
    pi_13957445
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 23:38 schreef SHERMAN het volgende:

    [..]

    voel me nu zo noob, die het makkelijkste antwoord niet weet. Ik had wel verwacht dat workstation in een netwerkt hangt en een pc voor thuis is maar toch ff checken en dan krijg meteen hun over je heen


    ik heb niet gereageerd op je topic, maar volgens mij lag het meer aan je reactie "misschien een domme vraag", hierdoor reageren users zulk baggergedrag alsof ze het beter weten.

    Als ik ontopic zou reageren op je topic: Ik had ook gezegd dat werkstations meer krachtigere PC's zijn en in een netwerk worden gebruikt. gewone PC's voor thuisgebruik.

    Ik zit niet langer meer hier.... snik....
      zaterdag 18 oktober 2003 @ 11:11:23 #205
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_13961450
    Zeg Slarioux

    Even over CloneCD niet meer te download, mirrors?

    Ik krijg een notitie omdat ik zeg dat TS CloneCD op Kazaa kan vinden. TS geeft aan dat deze CloneCD regelmatig gebruikt. Af te leiden valt dat deze dus een licensie heeft. Als er via de website geen versie meer te downloaden is kan TS prima een versie van Kazaa af trekken en zijn eigen license gebruiken. In deze maakt het dus niet uit waar TS CloneCD vandaan haalt. Beetje kortzichtig en te snel geedit, dunkt me.

    Waarom ik weet dat ik een notitie heb? Ik heb een mod als collega.

    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
      zaterdag 18 oktober 2003 @ 11:28:45 #206
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_13961698
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 11:11 schreef Rodie83 het volgende:
    [knip] Ik krijg een notitie omdat ik zeg dat TS CloneCD op Kazaa kan vinden. [knip] Waarom ik weet dat ik een notitie heb? Ik heb een mod als collega.
    Toevoeging: een sharewareversie van Kazaa plukken is legaal. Er wordt niet om een fullware gevraagd.
    Overigens is downloaden in Nederland niet illegaal. (bron) Ook muziek mag gedownload worden. Uploaden daarentegen is niet toegestaan. Vandaar dat uploaders gepakt worden.
    -edit-bron toegevoegd
    Zou iemand kunnen nakijken of ik een notitie heb?

    [Dit bericht is gewijzigd door QuietGuy op 18-10-2003 12:03]

      zaterdag 18 oktober 2003 @ 11:31:22 #207
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_13961731
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 11:28 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    Toevoeging: een sharewareversie van Kazaa plukken is legaal. Er wordt niet om een fullware gevraagd.
    Overigens is downloaden in Nederland niet illegaal. Ook muziek mag gedownload worden. Uploaden daarentegen is niet toegestaan. Vandaar dat uploaders gepakt worden.
    Zou iemand kunnen nakijken of ik een notitie heb?


    Ik dank u zeer vriendelijk! Is precies wat ik bedoel. Daarbij kan je op kazaa vaak gemakkelijk verschillende versienummers vinden, terwijl je op internet zelf er hard naar moet zoeken.
    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
      zaterdag 18 oktober 2003 @ 12:58:52 #208
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13963126
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 11:11 schreef Rodie83 het volgende:
    Zeg Slarioux

    Even over CloneCD niet meer te download, mirrors?

    Ik krijg een notitie omdat ik zeg dat TS CloneCD op Kazaa kan vinden. TS geeft aan dat deze CloneCD regelmatig gebruikt. Af te leiden valt dat deze dus een licensie heeft.


    Ja, idd . Ik gebruikt Photoshop elke dag, maar dat zegt niks over het wel of niet hebben van een licentie.
    quote:
    Als er via de website geen versie meer te downloaden is kan TS prima een versie van Kazaa af trekken en zijn eigen license gebruiken. In deze maakt het dus niet uit waar TS CloneCD vandaan haalt. Beetje kortzichtig en te snel geedit, dunkt me.
    Ja, maar zoals ik al zei, heeft ie een licentie dan?
    quote:
    Waarom ik weet dat ik een notitie heb? Ik heb een mod als collega.
    Heel stoer. Nu ben je echt dé man
      zaterdag 18 oktober 2003 @ 13:05:35 #209
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_13963237
    quote:
    Heel stoer. Nu ben je echt dé man
    Je had het kunnen vragen.

    Snap ik nog steeds je punt niet. Al heeft ie geen licensie, door met kazaa te downloaden heeft ie er meteen wel 1?

    Daarbij wordt het programma door Elby niet meer uitgegeven, dus kan je geen nieuwe license meer krijgen. Dan maakt het al helemaal niets uit waar je het vandaan haalt, wel?

    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
      zaterdag 18 oktober 2003 @ 13:24:37 #210
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_13963537
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 13:05 schreef Rodie83 het volgende:

    [..]

    Je had het kunnen vragen.

    Snap ik nog steeds je punt niet. Al heeft ie geen licensie, door met kazaa te downloaden heeft ie er meteen wel 1?

    Daarbij wordt het programma door Elby niet meer uitgegeven, dus kan je geen nieuwe license meer krijgen. Dan maakt het al helemaal niets uit waar je het vandaan haalt, wel?


    Nee, door het met Kazaa te downloaden krijg je geen serial.

    Maakt me inderdaad zeldzaam weinig uit waar ie het vandaan haalt, alleen kazaa, DC++, eMule, en al die andere programma's gebruik je doorgaans niet om shareware versies van te downloaden, of wel?

    Als je mij kunt vertellen hoe het zit met de rechten en licenses op CloneCD (bronnen!), en blijkt dat het dloaden van de laatste of vorige versies legaal is geworden, dan mag je die tip uiteraard posten.

      zaterdag 18 oktober 2003 @ 13:46:15 #211
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_13963875
    Tsja Slarioux, als ik het zo bekijk mag je helemaal niks meer van ze.... TS was in dat geval dus eigenlijk al illegaal bezig.

    Check deze dubieuze post: http://www.clone.cd/phpBB/viewtopic.php?t=5349

    Niettemin blijf ik je een zeurpiet vinden. En ja, op Kazaa kan je zeer zeker weten erg veel shareware vinden.

    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
    pi_14038548
    Hallo. .

    Misschien een leuk linkje om in de faq te proppen, goeie uitleg over nieuwsgroepjes:
    http://www.tutorialbase.net/

    .

      dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:20:57 #213
    38305 iemoe
    ~Cruising Voodoo Doll~
    pi_14042614
    quote:
    Door Slarioux (Moderator) - dinsdag 21 oktober 2003 23:16
    WMA's branden als audio cd
    ik moet naar bed toe geloof ik, wat heeft WMA's branden als audio cd in godsnaam te maken met subdomeinen?!

    niet dat dat baggertopic niet dicht mag hoor, ben alleen erg benieuwd naar je denkwijze.

    - roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
      dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:22:20 #214
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14042652
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2003 23:20 schreef iemoe het volgende:

    [..]

    ik moet naar bed toe geloof ik, wat heeft WMA's branden als audio cd in godsnaam te maken met subdomeinen?!

    niet dat dat baggertopic niet dicht mag hoor, ben alleen erg benieuwd naar je denkwijze.


    Foute link

    *herstellen gaat*

      dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:24:12 #215
    38305 iemoe
    ~Cruising Voodoo Doll~
    pi_14042694
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2003 23:22 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Foute link

    *herstellen gaat*


    check, gezien!

    kvind je trouwens een goede mod, keep it up.

    jammer van die dubbele sluitposts

    [Dit bericht is gewijzigd door iemoe op 21-10-2003 23:30]

    - roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
      dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:26:43 #216
    63890 bugeye
    Fok verlaten heeft :'(
    pi_14042748
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2003 23:14 schreef Slarioux het volgende:
    WMA's branden als audio cd
    Gaat goed he Slarioux? je hebt wel 4 topics met dezelfde eindpost

    ga zo door

    Ik zit niet langer meer hier.... snik....
      dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:28:20 #217
    64125 realist
    Meneer Realist voor jou !
    pi_14042788
    ik wou net zeggen :
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2003 23:15 schreef Slarioux het volgende:
    WMA's branden als audio cd
    in :
    tv out
    [url=http://jpg2asc.hierklikken.com/]mijn nieuwe speledingetje[/url]
      dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:31:23 #218
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14042854
    Fixed
    pi_14047604
    [Dreamweaver MX 2004] timeline/

    ok dat macromedia die timeline eruit heeft gehaald ok
    maar moet/mag ik nu een nieuw topic openen om te vragen wat ik het beste als vervanging (van de timeline) kan gebruiken ?

      woensdag 22 oktober 2003 @ 20:31:26 #220
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14061854
    Zoek eens in het rond op internet wat andere mensen als alternatief gebruiken, of er een alternatief is, wat zegt Macromedia er zelf over, dat soort dingen.
    pi_14061940
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 20:31 schreef Slarioux het volgende:
    Zoek eens in het rond op internet wat andere mensen als alternatief gebruiken, of er een alternatief is, wat zegt Macromedia er zelf over, dat soort dingen.
    Wa ben jij voor een wijf Slarioux een beetje mense afkrake uit jalosie want dat wilde ik nou net bekijke hoe ze reageren want ik heb die pc helemaal niet, man man wat een eikels hiero pff echt te zielig voor woorde! Joerds van dit topic : Nieuwe PC

    ps, ja verwijder me maar leuris

      woensdag 22 oktober 2003 @ 20:37:22 #222
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14061996
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 20:34 schreef Joerds het volgende:

    [..]

    Wa ben jij voor een wijf Slarioux een beetje mense afkrake uit jalosie want dat wilde ik nou net bekijke hoe ze reageren want ik heb die pc helemaal niet, man man wat een eikels hiero pff echt te zielig voor woorde! Joerds van dit topic : Nieuwe PC

    ps, ja verwijder me maar leuris


    Probeer het nog eens, maar dan zonder spelfouten, want dit is wel heel erg. En niet schelden, dat helpt ook.
    pi_14062047
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 20:37 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Probeer het nog eens, maar dan zonder spelfouten, want dit is wel heel erg. En niet schelden, dat helpt ook.


    haha, maakt mij allemaal nix uit kerel gaat om het PRINCIPE schitternd wat voor mense er op internet rond huppelen
      woensdag 22 oktober 2003 @ 20:39:46 #224
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14062057
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 20:39 schreef Joerds het volgende:

    [..]

    haha, maakt mij allemaal nix uit kerel gaat om het PRINCIPE schitternd wat voor mense er op internet rond huppelen


    Ja, gaaf man!

    pi_14062094
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 20:39 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Ja, gaaf man!


    Ga jij ma door met je zielige leventje doei xxxxx
      woensdag 22 oktober 2003 @ 20:41:15 #226
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14062101
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 20:41 schreef Joerds het volgende:

    [..]

    Ga jij ma door met je zielige leventje doei xxxxx


      woensdag 22 oktober 2003 @ 23:16:31 #227
    59537 Korneel
    DEATH TO OATMEAL!
    pi_14067153
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2003 20:41 schreef Slarioux het volgende:


    I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
    pi_14111176
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2003 00:58 schreef Slarioux het volgende:
    Fijn, de volgende keer ff 10 seconde zelf moeite doen voor je een topic opent.
    Betreffende topic PcAnywhere probleem ...

    ... zeg Slarioux,...beste betweter ... er zit een verschil tussen 10 seconden en 4 dagen ploeteren... en voordat ik die topic gepost had was ik ook al een paar dagen bezig.

    Ik zie die Digital Corner als een goed medium om een probleem opgelost te krijgen (ook al lukte dat nu niet). En zo wordt 'ie ook door velen gebruikt...

    Ga effe ergens anders bijdehand lopen doen, en probeer je in mensen te verplaatsen die niet zoveel verstand van computers hebben als jij!!

      vrijdag 24 oktober 2003 @ 18:08:24 #229
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14111398
    Zég dan dan. Hoe kan ik nou ruiken dat jij al 4 dagen aan het klooien bent als je dat niet vermeldt? Geef meer info, dan krijg je ook niet zo'n lullige sluitpost.

    [Mededeling] Voordat je een topic opent...

    pi_14116082
    Netwerk

    FAQ verhaal. De weg is hem gewezen. Nu het slotje nog.

    En hier kan offtopic gelul verwijdert worden.

    Hoe fabrieksinstellingen opnieuw instellen?

    [Dit bericht is gewijzigd door Burner2000 op 24-10-2003 23:24]

    History can't change the past, the future can.
      zaterdag 25 oktober 2003 @ 03:18:16 #231
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14121649
    Beiden done.
      zondag 26 oktober 2003 @ 00:00:10 #232
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
      zondag 26 oktober 2003 @ 01:50:01 #233
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14139254
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2003 00:00 schreef nlboy het volgende:
    Foutmelding bij IE na installatie Frontpage.
    mag een slotje op.
    Dus.
    pi_14153716
    In dos alles laten zien op 1 subfolder nivea lager
    Zit een slot op.
    Slarioux, ik vind helemaal niks in de search!
    Dos + Subfolder geeft alleen mijn eigen topic + een opsom topic.
    Dus geef maar even woorden waarop ik zoeken kan, of open dat topic a.u.b.
      zondag 26 oktober 2003 @ 22:53:53 #235
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14160669
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2003 19:10 schreef Geqxon het volgende:
    In dos alles laten zien op 1 subfolder nivea lager
    Zit een slot op.
    Slarioux, ik vind helemaal niks in de search!
    Dos + Subfolder geeft alleen mijn eigen topic + een opsom topic.
    Dus geef maar even woorden waarop ik zoeken kan, of open dat topic a.u.b.
    map list programma
    [gez]Prog die al je bestandname in .txt zet
    Makkelijke manier om grootte en duur opslaan > txt
    je gehele mp3 lijst in een txt file zetten
    Dir Lister
    map list programma
    [BAT] lijstje van batchfiles
    Lijst van bestanden
    File-list
      maandag 27 oktober 2003 @ 13:15:29 #236
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_14170625
    Maar die topics geven geen max. niveau aan... Dat was wel de vraag.
    Iets dergelijks zit niet standaard in dos, maar zie http://www.stefan.concepts.nl/Geqxon.zip
    pi_14175244
    Slarioux, als je had gelezen, had je gezien dat ik even ver was gekomen als die topics laten zien
    quote:
    dir /s /b /o:n /a:d >TableOfContent.txt
    QuietGuy: Thanks! Dit doet precies wat ik wil! Nu heb ik alles netjes in een lijstje staan

    [Dit bericht is gewijzigd door Geqxon op 27-10-2003 16:46]

    pi_14210218
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 22:52 schreef Slarioux het volgende:
    [Mededeling] Voordat je een topic opent...

    Staan al een zooi topics over in de search, je bent niet de eerste die dit wil.


    gezocht met de search op "linux ftp installatie diskette" maar vondt niks nuttigs... ook op redhat.com kon ik niks vinden... althans, niet met mijn kennis van zaken

    dus vandaar dit topic...............

    mag et slotje toch weg?

    Linux installatie

      dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:04:33 #239
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_14210471
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    gezocht met de search op "linux ftp installatie diskette" maar vondt niks nuttigs... ook op redhat.com kon ik niks vinden... althans, niet met mijn kennis van zaken

    dus vandaar dit topic...............

    mag et slotje toch weg?

    Linux installatie


    Zoeken op linux install
    [linux]install vanaf diskette?
    pi_14210555
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 23:04 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    Zoeken op linux install
    [linux]install vanaf diskette?


    ik wil em niet van af cd installeren maar rechtstreeks van af et web plukken.......
      dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:08:50 #241
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_14210605
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    [..]
    ik wil em niet van af cd installeren maar rechtstreeks van af et web plukken.......
    Ok, ik quote uit dat topic:
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2003 10:01 schreef Lucille het volgende:
    Ga naar de volgende link toe voor een bootimage voor diskette:
    http://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/9/en/os/i386/images/

    In de directory
    http://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/9/en/os/i386/dosutils/
    staat rawrite.exe om het image op floppy weg te schrijven.


    Dan pluk je hem rechtstreeks vanaf het web, door middel van een boot diskette. Succes
    pi_14210623
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 23:08 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    Ok, ik quote uit dat topic:
    [..]

    Dan pluk je hem rechtstreeks vanaf het web, door middel van een boot diskette. Succes


    hoe?

    edit: en loopt Red Alert 2 ook onder linux wordt hier gevraagd

    [Dit bericht is gewijzigd door LeeHarveyOswald op 28-10-2003 23:18]

      dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:43:15 #243
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14211591
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2003 23:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    hoe?

    edit: en loopt Red Alert 2 ook onder linux wordt hier gevraagd


    Lees de handleiding, want dit Feedback topic is geen helpdesk. Zo moeilijk is het niet. En of die spellen op Linux draaien, kan je echt zo op Google vinden.
    pi_14267666
    Betreft: Site Checks deel 21 - aub GEEN spam!

    Ik wordt een beetje moe van gebruikers die plompverloren hun site neerplempen in dit topic. Ik ben daarom pro-aktief geweest en heb een aanvulling voor de openingspost gemaakt:

    Users die hun site ter check aanbieden moeten ook wat over hun site vertellen. Meldt dus bij je check het volgende (hetzij in een verhaaltje, hetzij puntsgewijs:

    • Hoe lang ben je er mee bezig geweest
    • Welk doel heeft je site en eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken
    • Waarmee heb je je site gemaakt
    • Gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen
    • Wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content)

    Zou je die erbij kunnen plempen?!

    -edit-
    URL aangepast, want die wees naar een postreply.

    [Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 31-10-2003 09:41]

      vrijdag 31 oktober 2003 @ 09:27:21 #245
    386 Harrie
    Geile Neuk Furby
    pi_14268187
    je hebt een link naar je postreply ipv naar het bewuste topic
    pi_14268469
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2003 08:57 schreef sop het volgende:
    Betreft: Site Checks deel 21 - aub GEEN spam!

    Ik wordt een beetje moe van gebruikers die plompverloren hun site neerplempen in dit topic. Ik ben daarom pro-aktief geweest en heb een aanvulling voor de openingspost gemaakt:


    Ik heb je extra commentaar verwerkt in de openingspost van het bewuste topic.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      vrijdag 31 oktober 2003 @ 10:14:17 #247
    2738 Knut
    Loyal Dog
    pi_14269182
    Lucille
    Je vergeet iets
    [20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
    [20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
    [20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
    pi_14269675
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2003 10:14 schreef Knut het volgende:
    Lucille
    Je vergeet iets
    Is dat zo?
    Je bedoeld jouw eigen stekkie?
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      vrijdag 31 oktober 2003 @ 10:36:29 #249
    2738 Knut
    Loyal Dog
    pi_14269718
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2003 10:33 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    Is dat zo?
    Je bedoeld jouw eigen stekkie?


    [20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
    [20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
    [20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
    pi_14311232
    Wat voor computer zit jij nu voor?

    Schopje naar onzin. Niet iets voor DC.

    History can't change the past, the future can.
      maandag 3 november 2003 @ 13:56:12 #251
    57695 Leonoor
    Unter 32-16-8...
    pi_14344390
    Ik wil degene die mijn google topic heeft gesloten omdat het toch wel aan de hostfiles zou moeten liggen bij deze persoonlijk uitnodigen om hier bij mij thuis aan te komen wijzen waar het dan precies staat in mijn hostfiles, want niemand die het heeft kunnen vinden hier.

    Mailen/msnen/icqen over datum/tijd kan vanavond!

    Nulla verba sed acta
      maandag 3 november 2003 @ 14:04:17 #252
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_14344638
    quote:
    Op maandag 3 november 2003 13:56 schreef Leonoor het volgende:
    Ik wil degene die mijn google topic heeft gesloten omdat het toch wel aan de hostfiles zou moeten liggen bij deze persoonlijk uitnodigen om hier bij mij thuis aan te komen wijzen waar het dan precies staat in mijn hostfiles, want niemand die het heeft kunnen vinden hier.

    Mailen/msnen/icqen over datum/tijd kan vanavond!


    Heb je deze topics al gezien?
    FAQ - Algemene kleine vragen.
    sites werken niet....
    FAQ - Spyware
    cPanel is een vrij agressieve, maar volgens mij ook met adaware+update (zie FAQ spyware) te verwijderen. Succes! En als je remote desktop hebt wil ik vanavond wel ff kijken
    pi_14345628
    Slarioux you suck, domme tweaker met je G T mentaliteit.
      maandag 3 november 2003 @ 14:35:12 #254
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14345689
    quote:
    Op maandag 3 november 2003 14:32 schreef Mr_Knoxville het volgende:
    Slarioux you suck, domme tweaker met je G T mentaliteit.
    Ach huilie.
    pi_14345873
    quote:
    Op maandag 3 november 2003 14:35 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Ach huilie.


    Aantal posts op forum 33720
    Gem. aantal posts/dag 45
    Frontpage reacties 712

      maandag 3 november 2003 @ 14:43:24 #256
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_14345955
    quote:
    Op maandag 3 november 2003 14:40 schreef Mr_Knoxville het volgende:

    [..]

    Aantal posts op forum 33720
    Gem. aantal posts/dag 45
    Frontpage reacties 712


    Okeej, wat is nu je punt Je topic is dicht, omdat er al honderden topics over zijn geweest. En er zat blijkbaar een foutje in mijn URL waardoor ie niet werd gevonden. En dus ga je maar ongenuanceerd lopen schelden.

    Grow up.

    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')