abonnement Unibet Coolblue
pi_15976489
quote:
Op maandag 5 januari 2004 10:51 schreef Stpan het volgende:
Dennis is bijna rond, nog niet helemaal.
Wat is je bron over Gerard?
gerard is idd nog niet zeker, maar heeft er wel alle schijn van
quote:
Hoewel Sparta in het centrum van de defensie op dit moment geen vakature heeft, moet moet niet worden uitgesloten dat men later dit jaar ook zijn broer Gerard - momenteel herstellende van een knieblessure bij Feyenoord - gaat halen
plus een betrouwbare bron uit G.de nooijers kennissen kring (zeeland is niet zo groot)
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 5 januari 2004 @ 11:22:44 #152
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_15976807
Ohw....

Sja, als Sparta promoveert zal Gerard wel komen. Maar met Dennis schijnt het nog lang niet rond te zijn zelfs. Zal nog wel een paar dagen duren denk ik.

pi_15976926
Geef eens een officiele bron door ajb?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_15977077
quote:
Op maandag 5 januari 2004 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Geef eens een officiele bron door ajb?
www.sparta.net www.rd.nl op de sport pagina en www.voetbalplus.nl
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_15977284
Dank u!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 5 januari 2004 @ 12:14:15 #156
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_15978313
Niks officieels! www.sparta.net is een fansite, maar niet de officiele site, en daar staat niets meer op dan een link naar het Rotterdams Dagblad.

En volgens Rijnmond.nl:

Kleine kans op komst De Nooijer naar Kasteel

De kans is klein dat Dennis de Nooijer op korte termijn terugkeert naar Sparta.

De Kasteelclub wilde de Zeeuwse spits overnemen van NEC, maar de Nijmegenaren willen vooralsnog niet meewerken aan een transfer.

pi_15978499
Een bericht van het RD neem ik ergens wel een beetje serieus... Heb mn collega's bij Omroep Zeeland getipt dus we zullen wel zien...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_15978565
quote:
Op maandag 5 januari 2004 11:10 schreef gebruikersnaam het volgende:


plus een betrouwbare bron uit G.de nooijers kennissen kring (zeeland is niet zo groot)


Dan mag je er wel vanuit gaan dat het klopt en dat meen ik serieus. De geruchten klopten ook tijdens de overgang naar Heerenveen en naar NEC en Feyenoord
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15979832
hier het volledige bericht.

Maandag 5 Januari 2004

Dennis de Nooijer terug op het Kasteel

Sparta versterkt zich om sprong naar eredivisie te maken

Door Marcel van der Kraan



Dennis de Nooijer heeft het Sparta shirt al heel wat keren gedragen in zijn carričre. Hier scoorde hij in maart 2001 tegen PSV 2 op het Kasteel. (Archieffoto Cor Vos/Fred Ernst)


Rotterdam/Nijmegen - Sparta hoopt morgen op de nieuwjaarsreceptie zijn supporters te kunnen verblijden met de presentatie van een nieuwe spits. Maar wel eentje met een bekend gezicht en een groot Sparta-hart: Dennis de Nooijer.

De leiding van de Kasteelclub wil het elftal verder versterken om met alle geweld de sprong naar de eredivisie te kunnen maken. Promotie, via een kampioenschap of de nacompetitie, is het toverwoord in Rotterdam-West. In de slotfase van de eerste seizoenshelft had trainer Mike Snoei geen echte vervanger voor de geblesseerde Danny Koevermans.

Behalve dat Dennis de Nooijer garant staat voor doelpunten, zorgt hij ook voor een beetje pit en lef in de spelersgroep. Mike Snoei kent de 34-jarige spits nog uit zijn tijd als speler bij Sparta. De coach is gecharmeerd van de sterke persoonlijkheid die de aanvallende helft van de Zeeuwse tweeling bezit. Voor het mentaal nog kwetsbare elftal van Sparta is de komst van De Nooijer een zegen. Zijn routine, slimheid en mentaliteit kunnen wel eens het ontbrekende stukje van de puzzel gaan vormen.

Hoewel Sparta in het centrum van de defensie op dit moment geen vakature heeft, moet moet niet worden uitgesloten dat men later dit jaar ook zijn broer Gerard - momenteel herstellende van een knieblessure bij Feyenoord - gaat halen.

De sponsors van Sparta, die afgelopen jaar de macht overnamen op het Kasteel, hechten er waarde aan om zoveel mogelijk oud-Spartanen bij de club te betrekken. De hele trainersstaf - Snoei, Groenendijk, Jalink en elftalleider Bas van Noortwijk - is daar ook een voorbeeld van. Diezelfde sponsors moeten directeur Peter Bonthuis en trainer Mike Snoei financieel steunen bij het verwezenlijken van de plannen om het elftal zo sterk te maken dat het weer een volwaardige eredivisieploeg kan worden.


Poolse spits
Dat Dennis de Nooijer plotseling beschikbaar is voor Sparta, heeft alles te maken met de komst van een nieuwe buitenlandse spits bij zijn werkgever NEC. De Nooijer heeft weinig trek om in Nijmegen tweede keus te worden, nu men (voor een kapitaal salaris) de Poolse spits Andzej Niedzielan voor 2,5 jaar heeft gecontracteerd.

De Zeeuwse aanvaller moet vandaag met de voorzitter van NEC nog wel overeenstemming zien te bereiken over een transfervrij vertrek, maar de verwachting is dat men in De Goffert geen roet meer in het eten zal gooien. NEC kan immers niet het salaris van vier spitsen kan betalen en dure krachten op de bank behouden.

Vandaag traint De Nooijer ook nog gewoon mee met de selectie van NEC, maar nog deze week wordt hij verwacht in de selectie van Sparta, die voor de hervatting van de competitie nog op trainingskamp gaat naar Turkije. Saillant detail bij de overgang van De Nooijer is dat Sparta en NEC een week na de winterstop voor het toernooi om de KNVB-beker uitgerekend tegenover elkaar staan.

Voor Dennis de Nooijer is het overigens al de derde keer dat hij in dienst treedt van de Rotterdammers. Eerst stond hij van 1987 tot de zomer van 1998 onder contract op Spangen. De Nooijer werd toen verkocht aan Heerenveen, dat hem in maart 2001 voor een aantal maanden verhuurde aan de Kasteelclub. Dennis de Nooijer kwam toen op verzoek van Dolf Roks en Wim van Hanegem en speelde acht wedstrijden voor Sparta.

Na de zomer keerde hij terug naar Heerenveen, dat hem vorig jaar afstond aan NEC. Nu lijkt Sparta opnieuw de race te winnen van RKC, dat ook nog grote interesse in de spits heeft. Martin Jol wilde Dennis de Nooijer afgelopen zomer ook al naar Waalwijk halen en heeft nu weer aan de bel gehangen.


Jeugdopleiding
Voor de speler is een overstap naar Rotterdam echter interessanter. In Zeeland wordt juist deze maand de eerste paal geslagen voor een huis dat hij laat bouwen. Bij NEC pendelt hij nu nog op en neer tussen Heerenveen en Nijmegen. Ook heeft De Nooijer samen met zijn broer Gerard grote plannen voor een jeugdopleiding in Zeeland voor alle jonge Zeeuwse talenten.

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_15984264
quote:
Bolton rond Javi Moreno eindelijk af

Bolton Wanderers is er eindelijk in geslaagd Javi Moreno te huren van Atlético Madrid. De Spaanse aanvaller maakt het seizoen af bij The Trotters.
Moreno moet de aanval van Bolton versterken, die niet al te productief is. Bovendien is aankoop Mário Jardel tot nu een grote tegenvaller voor coach Sam Allardyce. Big Sam had gehoopt dat de Braziliaan aan zijn reputatie van tweevoudig Europees topscorer zou voldoen met een flinke serie goals, maar tot dusverre heeft hij nog niet gescoord in het Premiership.

Op zijn beurt heeft Javi Moreno de laatste seizoenen ook niet al te veel gepresteerd. Zijn beste seizoen beleefde de spits in dienst van Alavés, waarmee hij in 2000/01 de finale van de UEFA Cup bereikte. Hij maakte destijds 22 goals in de Primera División. Hij verdiende daarmee een transfer naar AC Milan, maar daar kwam hij amper spelen toe. Een seizoen later verhuisde hij naar Atlético Madrid, maar ook voor de rojiblancos kwam hij weinig in actie. Hij maakte slechts vijf goals in 29 duels.

'Hij heeft dit jaar pas in acht duels gespeeld voor Atlético Madrid, dat betekent dat we voorzichtig moeten zijn wat betreft zijn wedstrijdfitheid', reageerde Allardyce ingetogen op de komst van Moreno. 'Maar hopelijk is hij succesvol bij ons.'
[/sub]Bron[/sub]


pi_15984316
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Heel Nijmegen opgelucht!


Kom ik terecht op de site van het fanzine van NEC, lees ik het volgende bericht :
quote:
2 Januari: AMATEURS
Een maand duurde het gezeur rond die Niedzielan-Welzielan en vandaag was hij dan in Nijmegen. Maar daarmee was het gedoe nog niet voorbij. In plaats van mee te trainen moest onze Pool eerst gekeurd worden, waarna er wederom heel lang overleg was tussen zaakwaarnemers, directeuren van NEC enzovoorts. Onderwijl zaten circa 200 fans te wachten, wachten en nog eens te wachten. Pas heel laat vanmiddag was er de uitkomst. Niedzielan is nog steeds geen Welzielan! NEC heeft namelijk nog geen tewerkstellingsvergunning! En dus gaat ons Pooltje terug naar huis, wachten tot de papierwinkel eindelijk in orde is. De eerste de beste Limburgse aspergeteler doet daar twee dagen over, maar NEC heeft aan een dikke maand nog niet genoeg, zo blijkt. Stelletje amateurs.....
pi_15988597
quote:
Op Sunday 4 January 2004 20:28 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee oneens. Ten eerste is Pasanen wel meedogenloos in het veld (t.o.v. zijn tegenstander).


Ik heb Pasanen nou nooit eens lekker hard in een duel zien gaan hoor. Voor Inzaghi moet het genieten zijn geweest, spelen tegen Petri.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 januari 2004 @ 19:27:38 #163
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15988732
kan me 2x een BRILJANTE Pasanen herinneren tegen Milan

(of was het Inter?)

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_15989010
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:27 schreef Reddiablo het volgende:
kan me 2x een BRILJANTE Pasanen herinneren tegen Milan

(of was het Inter?)


Zal wel in Championship Manager zijn geweest...

Tegen Inter liet volgens mij onze Petri Crespo vrij scoren.

Tegen Milan uit was het Pasanen die bij goal 1 Inzaghi vrij liet, bij goal 2 Inzaghi niet tegenhield, waarna Sheva kon scoren.

Dit jaar was ie redelijk, maar niet meer dan dat.

Ik heb Pasanen wel eens goed zien spelen tegen AS Roma thuis.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 januari 2004 @ 19:38:14 #165
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15989092
dan was het Roma waar hij echt briljant was.. het was een van de Italiaanse clubs in de CL
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 6 januari 2004 @ 09:08:47 #166
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16002172
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:11 schreef gebruikersnaam het volgende:



Dennis de Nooijer terug op het Kasteel


en hij gaat uiteindelijk niet omdat NEC wilt dat Sparta hem dan niet opstelt in het onderlinge AC treffen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 10:27:03 #167
72019 zaffi
iek heb twee blaffer!!!
pi_16003369
Tja.....het blijven Belgen

Yaya Touré werd volgens de berichtgevingen vorige week naar Shaktar Donjetsk getransfereerd, dit blijkt echter niet waar te zijn! De 20-jarige Ivoriaan verhuist naar Metalorg Donjetsk, de tweede ploeg van de stad, meldt het Belgische Het Laatste Nieuws

Het Laatste Nieuws belde gisteren naar Shaktar, maar daar kende men de naam Touré niet. Later bleek dat Touré een contract had getekend bij Metalorg. "Een echte blunder van Beveren. Wie het persbericht opstelde zal niet nagedacht hebben", aldus Shaktar's Jean-Marc Guillou.

Achteraf blijkt dus dat Touré naar een middenmotor is gegaan in Oekraďene, en niet naar een topclub, wat Shaktar wel is. De prijzenkast van Shaktar is tot nog toe goed gevuld, dat in tegenstelling tot de lege kast van Metalorg.

  dinsdag 6 januari 2004 @ 10:49:56 #168
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_16003871
Ik zou het raar vinden dat de transfer van Dennis de Nooijer om die reden wordt afgeketst.
Sparta wil De Nooijer halen om te promoveren, niet om de AC te winnen.
pi_16003887
is dat niet waar hetzelfde als indertijd met Regilio Vrede?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_16006021
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:49 schreef Stpan het volgende:
Ik zou het raar vinden dat de transfer van Dennis de Nooijer om die reden wordt afgeketst.
Sparta wil De Nooijer halen om te promoveren, niet om de AC te winnen.
is het ook

NEC frustreert Sparta en De Nooijer

6/1/2004 9 :59

Voorlopig geen Sparta Rotterdam voor Dennis de Nooijer. De 34-jarige aanvaller zag een transfer naar zijn oude club op het laatste nippertje afketsen, door een eis van NEC.
Sparta had gehoopt De Nooijer per direct te kunnen inlijven. De spits is immers overbodig bij NEC en wil graag terugkeren naar Zeeland en de Rotterdamse club zit om een aanvaller verlegen.

Beide clubs waren het al eens over de transfersom. Maar de Nijmeegse eredivisionist kwam ineens met een extra voorwaarde: De Nooijer mocht niet meedoen aan het bekerduel, dat beide clubs begin februari tegen elkaar spelen in de kwartfinale. Die eis was Sparta te gortig, waardoor de transfer werd afgeblazen.

De Nooijer vindt het verbazingwekkend dat zijn huidige werkgever eist dat hij het bekerduel overslaat. 'Waar is NEC nu helemaal bang voor? Dat ik tegen ze zal scoren? Ze zijn toch niet bang voor een eerste-divisieclub als Sparta?', laat hij weten via het Rotterdams Dagblad.

NEC-voorzitter Hans van Delft heeft een andere mening. 'We hebben veel geďnvesteerd om ook in het bekertoernooi ver te komen. Dan gaan we echt geen spits verkopen aan een club waartegen we binnenkort een hele belangrijke wedstrijd moeten voetballen. Wij willen best meewerken aan een overgang naar een andere club, of naar Sparta, maar dan wel ná die kwartfinale.'

Naast Sparta zou ook RKC Waalwijk belangstelling hebben voor De Nooijer, maar de aanvaller wil liever naar zijn oude club Sparta.

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_16006121
Ronduit belachelijk van NEC. Zijn ze bang voor een spits die ze op de bank zetten

RKC zou ook interesse hebben voor Dennis. Zal ook niet doorgaan, RKC speelt drie dagen na het bekerduel NEC-Sparta tegen NEC...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 6 januari 2004 @ 12:35:49 #172
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_16006670
bron: www.rijnmond.nl

Gommans per direct naar Excelsior

Excelsior heeft de selectie met onmiddellijke ingang versterkt met Harry Gommans.


De 20-jarige Limburger is afkomstig van Fortuna Sittard. Eind vorig jaar was Gommans ook in onderhandling met Sparta. Maar die besprekingen ketste af.

Donna Nkunku maakt de overstap van het tweede elftal van Feyenoord naar Excelsior.

Gaat lekker met de kanidaat spitsen van Sparta. Ach, Gommans was gewoon te duur, dan houdt het ook op.

pi_16006734
quote:
Vitesse heeft Paulo Rink vastgelegd.
De Duitse ex-international tekende voor
2,5 jaar.De aanvaller (30),die vijftien
interlands heeft gespeeld,is afkomstig
van Olympiakos Nicosia.Omdat die club
hem maanden salaris schuldig was,mocht
hij transfervrij vertrekken.

Didier Martel mag transfervrij weg bij
Vitesse.De Fransman heeft een contract
tot het eind van het seizoen,maar heeft
geen basisplaats meer en drukt zwaar op
de begroting.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16007026
Kan een hele goede aanwist worden voor Vitesse als ik 't zo lees.
pi_16007396
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:38 schreef zjroentje het volgende:

[..]


Eindelijk! Het duurde zolang voordat er zekerheid kwam over Rink, maar nu is die er dus. Een goede aanwinst voor Vitesse, die wanneer Amoah terug is van zijn blessure, samen met hem een mooi aanvalskoppel kan gaan vormen. Nu is het wachten op Ilic, hoewel ik er weinig vertrouwen in heb dat hij komt...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')