abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:26:06 #26
12237 Phaedrus
Nu met transparante avatar!
pi_12578144
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:17 schreef Oosthoek het volgende:

Billig, officieel is 't Duits voor goedkoop, maar redelijk ingeburgerd dacht ik zo Iedereen die ik zo'n beetje ken in Utrecht kent het woord wel.


Volgens mij is het idd ABUS (Algemeen Beschaafs Utrechts Studentikoos' )

IBB: je weet wel die hele hoge studentenflat van de SSH, aan het spoor als je van het Utreg-stadion richting Ledig Erf fietst, oh nee, loopt, lijn 12't in jouw geval

Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
pi_12578177
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:24 schreef Razzmatazz het volgende:
Ik ben er net nog langs gefietst, er lag een duwbak/boot voor.
Okay, straks ook ff kijken dan
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:26 schreef Phaedrus het volgende:
IBB: je weet wel die hele hoge studentenflat van de SSH, aan het spoor als je van het Utreg-stadion richting Ledig Erf fietst, oh nee, loopt, lijn 12't in jouw geval
Jah SSH heb ik wel 'ns gezien toen ik nog met lijn 12 ging. Straks fftjes langsrijden, thanks!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:29:24 #28
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_12578212
Hier op de duifstraat zit ook wel iets, la belle amie ofzoiets, fietsen vanaf 35 euro ofzo, maar geen idee qua kwaliteit.

En ja ik ken het woord billig.

Nulla verba sed acta
pi_12578317
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:29 schreef Leonoor het volgende:
Hier op de duifstraat zit ook wel iets, la belle amie ofzoiets, fietsen vanaf 35 euro ofzo, maar geen idee qua kwaliteit.

En ja ik ken het woord billig.


De duif, ligt wel 'n beetje uit de route heb ik 't idee

ARGH kut, iemand heeft m'n Utrechtkaart geleend

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:37:40 #30
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_12578404
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:33 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

De duif, ligt wel 'n beetje uit de route heb ik 't idee

ARGH kut, iemand heeft m'n Utrechtkaart geleend


Duif is zijstraat van de Weerdsingel, die dinges zit naast de alom bekende Gert en Gerda Soepenberg supermarkt.. Achter de wijde begijne zeg maar dus.
Nulla verba sed acta
pi_12581333
Ben net dus op pad geweest, bij een of andere gozer op de weertsingel wz 18. Die wilde me een gemiddelde junkbike aansmeren voor €50!

Ben je niet helemaal goed in je bol ofzo, nare uitzuiger

Verder Henri's bloemenhut niet kunnen vinden, die handelaar op de oude gracht wel, maar die was er alleen op dinsdag donderdag en zondag ofzo. De fietsenmaker in de duif heb ik me maar niet aan gewaagd zonder kaart, heb in dit kleine stukje al ongeveer 10 keer een aanvaring gehad met diverse klojo's die niet begrijpen dat mensen wel 'ns in willen voegen.

Wat een kutmissie een fiets kopen

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_12581459
D'r zit er ook eentje bijde fietsen stalling onder hoog catherijne. Bij de albert heijn de roltrap af, linksaf richting mariaplaats en dan zie je bij het stoplicht al een bord staan. De naam weet ik zo niet meer (laagcathrijne?).
pi_12581605
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:30 schreef Fixers het volgende:
D'r zit er ook eentje bijde fietsen stalling onder hoog catherijne. Bij de albert heijn de roltrap af, linksaf richting mariaplaats en dan zie je bij het stoplicht al een bord staan. De naam weet ik zo niet meer (laagcathrijne?).
Jah? Daar ben ik afgelopen week wel 5 keer langsgelopen Niks gemerkt

Morgen fftjes kijken dan, thanks!

-edit-typo

[Dit bericht is gewijzigd door Oosthoek op 20-08-2003 17:45]

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_12860332
Ik heb ook wel weer genoeg gehad van alles lopen, al woon ik maar 5 minuten lopen van het centrum. Tijd voor een fiets, maar ik weiger meer dan 30 euro te betalen voor een voorwerp dat binnen een maand gejat kan worden.

Dus voor mij dezelfde vraag: iemand die een fietsenzaak weet waar een fiets (maakt me weinig uit hoe brak hij is) voor weinig te koop is?

It is much easier to be critical than to be correct.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')