abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 oktober 2003 @ 19:29:46 #101
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_13990045
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 19:28 schreef Manji het volgende:
Voor mij werkt het en daar gaat 't om. Hier laat ik 't verder bij.
oh ok, succes verder iig
aka Man-Mountain
  zondag 19 oktober 2003 @ 21:59:53 #102
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_13993958
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 19:12 schreef Manji het volgende:

[..]


Inhoudelijk ingaan op de rest is er niet bij?

Anyway, suc6 en misschien horen we ooit nog van het 1 rep systeem van Manji alszijnde de grondlegger van een nieuwe revolutionaire trainingsmethode die de hardcore bodybuild wereld op z'n grondvesten deed schudden.

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_13996897
Ik heb besloten om bij mijn kruidenboer een pot whey + een pot proteine/eiwitten te gaan kopen,

Vraag is eigenlijk wanneer neem ik deze shakes, wat is het beste?
Ik train altijd in de avond trouwens. Meestal 4 of 5 keer per week
Heb zoiets gehoord van half uur voor het ontbijt een whey shake, en na het trainen een eiwit shake maar verder weet ik er niet zoveel van...
Maakt het (voor het gebruik) verder ook uit of je op een dag wel of niet traint?
Nog een laatste vraag, hoeveel moet je van beide nemen ten opzichte van je gewicht?

[Dit bericht is gewijzigd door saddam_Pinten_man op 20-10-2003 00:21]

  maandag 20 oktober 2003 @ 10:42:15 #104
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_14000941
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:59 schreef Mr.J het volgende:
Anyway, suc6 en misschien horen we ooit nog van het 1 rep systeem van Manji alszijnde de grondlegger van een nieuwe revolutionaire trainingsmethode die de hardcore bodybuild wereld op z'n grondvesten deed schudden.
Ach ja wie weet Maar goed het idee van een set bestaat natuurlijk al veel langer in de vorm van HIT. Een jongen die op deze manier traint is Big A van http://www.professionalmuscle.com.
quote:
HIT certainly works GREAT for mass. When I changed to HIT, many years ago, using the same gear and eating the same as before (so the training was the only change) I gained 57lbs in 4months. Been training like that ever since in the off season.

I train Mon, Wed and Fri only.

Mon - Chest/Shoulders/Triceps
*Incline press - warmup sets, one set to failure
*Flat flyes - one set to failure
*Millitary press - one warmup set, one set to failure
*Rear delt machine - one set to failure
*Seated machine press(facing the back support) - one set to failure
*Tricep pushdown - one warmup, one set to failure
*Nose breakers - one set to failure
Optional - *Rope pushdowns - one set to failure

Wed - Quads, Hams, Calves
*Squats - warmups, one set to failure, one pump set of 20
*Leg extension - one set to failure
*Lying leg curl - one warmp-up, one set to failure
*Stiff leg deadlift - stretching, one set to failure
*Standing Calf raise - one warmup, one set to failure

Fri - Abs, Back, Biceps
*Rope crunches - one warmp up, one set to failure
*Lat pulldowns - warmups, one set to failure
*Deadlift - one warmup set, one set to failure
*Bentover rows - one set to failure
*Shrugs - one set to failure
*Standing BB curls - one warmp up, one set to failure
*Preacher curl or Alt DB curl or Hammer curl - one set to failure


Check z'n foto.

Ik doe geen HIT en zal ook never nooit zo groot worden als die gozer (heb de behoefte daartoe ook niet) maar er zijn dus meer mensen zo tegendraads als mij

The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  maandag 20 oktober 2003 @ 17:01:16 #105
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_14010197
Ctrl+V(topic gesloten)

Hoi, ik zou graag een hometrainer aanschaffen aangezien ik spieren wil opbouwen.
kan iemand mij z'n ding en een site die ze verkoopt aanraden ?

Ik heb er absoluut geen verstand van.

Gebruikt iemand hier z'n hometrainer en is hij/zij er tevreden mee ?


yours James

Please Move The Deer Crossing Sign
pi_14011615
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:01 schreef JimmyJames het volgende:
Ctrl+V(topic gesloten)

Hoi, ik zou graag een hometrainer aanschaffen aangezien ik spieren wil opbouwen.
kan iemand mij z'n ding en een site die ze verkoopt aanraden ?

Ik heb er absoluut geen verstand van.

Gebruikt iemand hier z'n hometrainer en is hij/zij er tevreden mee ?


yours James


Hometrainer voor spieren
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:41:40 #107
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14017194
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:05 schreef kotsmongool het volgende:

[..]

Hometrainer voor spieren


Nooit van gehoord?

Anyway, JimmyJames met een hometrainer ga je vet verbranden, maar geen spiermassa aanzetten.

Dan moet je toch echt naar de gym (of met Manji meetrainen bij hem thuis).

j/k Manji!

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_14017435
Mr. J antwoord mijn vragen eens

Nog iets, als ik door de dag genoeg eiwitten binnen krijg, is dan een whey shake 's ochtends en een eiwit shake 's avonds na de training genoeg, of na de training een whey/eiwit shake? Ik weet er eigenlijk niet zo heel veel van.
hehe..

  maandag 20 oktober 2003 @ 22:29:44 #109
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14018575
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 00:11 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Ik heb besloten om bij mijn kruidenboer een pot whey + een pot proteine/eiwitten te gaan kopen,

Vraag is eigenlijk wanneer neem ik deze shakes, wat is het beste?
Ik train altijd in de avond trouwens. Meestal 4 of 5 keer per week
Heb zoiets gehoord van half uur voor het ontbijt een whey shake, en na het trainen een eiwit shake maar verder weet ik er niet zoveel van...
Maakt het (voor het gebruik) verder ook uit of je op een dag wel of niet traint?
Nog een laatste vraag, hoeveel moet je van beide nemen ten opzichte van je gewicht?


Whey (snel opneembare eiwitten) neem je na je training met dextrose. Ik zou zeggen 30-50gr whey en 30-50gr dextrose oplossen in een 1/2 liter water.

De normale eiwitten neem ik voor het slapen en 1x overdag, bij m'n pasta maaltijd (veel koolhydraten, weinig eiwitten). Hier 20gr opgelost in melk of water.

Voor de rest is het van belang dat je je eiwitten toch grotendeels uit je voeding haalt (kip, tonijn, kwark) ipv uit poedervorm.

quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:50 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Mr. J antwoord mijn vragen eens

Nog iets, als ik door de dag genoeg eiwitten binnen krijg, is dan een whey shake 's ochtends en een eiwit shake 's avonds na de training genoeg, of na de training een whey/eiwit shake? Ik weet er eigenlijk niet zo heel veel van.
hehe..


Sorry hoor, wist niet dat je boos werd.

Whey dus na de training en normale eiwitten voor het slapen.

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_14025283
Ik neem gelijk na het opstaan 20 gram whey met water, half uur erna ga ik ontbijten. Direct na het trainen 30 gram whey en 60 gram dextrose ook met water. Is 20 gram in de ochtend genoeg? Of kan ik beter ook 30 gram doen? In me ontbijt zit zo'n 40 gram normale eiwit.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 10:38:05 #111
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14025380
Zou geen whey in de ochtend nemen. Waarom zou je dan snelle eiwitten nodig hebben?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_14025530
Train nu al 2 jaar zo'n 4 a 5 dagen in de week, laatste half jaar ging ik niet echt meer vooruit qua gewicht en qua postuur, dus besloot na lang twijfelen over te gaan op creatine.

echt super spul, ik zie mn kracht en mn lichaam gewoon veranderen in de loop van de weken, en "hey" al zit het in je hoofdje wat dan nog?, dan werkt het maar psychisch maar het werkt wel

Ik vroeg me alleen af, ik gebruik 1 thee lepel voor het trainen en 1 thee lepel erna, maar heb gehoord dat andere mensen het in andere doseringen nemen.
En dat je het maar 3 of 4 maanden kon gebruiken daarna moest je 3 maanden stoppen met het nemen en vervolgens kon je weer aan de bak.

pi_14028547
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:38 schreef Mr.J het volgende:
Zou geen whey in de ochtend nemen. Waarom zou je dan snelle eiwitten nodig hebben?
Whey wordt razendsnel opgenomen zodat je snel aminos bij je spieren hebt en je dus uit je catabole(spierafbrekende) toestand wordt gehaald.

Dat verhaal ben ik meerdere keren tegengekomen, zit ook wel wat in, je hebt 8 uur of meer nix gegeten. Het is ook een mooi tijdstip om je eiwit inname per dag wat te verhogen.

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:49:53 #114
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14028672
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:44 schreef kotsmongool het volgende:

[..]

Whey wordt razendsnel opgenomen zodat je snel aminos bij je spieren hebt en je dus uit je catabole(spierafbrekende) toestand wordt gehaald.

Dat verhaal ben ik meerdere keren tegengekomen, zit ook wel wat in, je hebt 8 uur of meer nix gegeten. Het is ook een mooi tijdstip om je eiwit inname per dag wat te verhogen.


In je slaap zit je lichaam niet in catabole toestand hoor. Je bent dan juist aan het herstellen (hormoonafgifte etc.). Dus moet je zorgen dat je voor je slaap langzaam opneembare eiwitten tot je neemt.

's Ochtends heb je meer complexe koolhydraten nodig om je lichaam op te laten starten als het ware. Denk hierbij aan havermout, brinta enzo.

Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:54:06 #115
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14028768
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:44 schreef Rolex het volgende:
Train nu al 2 jaar zo'n 4 a 5 dagen in de week, laatste half jaar ging ik niet echt meer vooruit qua gewicht en qua postuur, dus besloot na lang twijfelen over te gaan op creatine.

echt super spul, ik zie mn kracht en mn lichaam gewoon veranderen in de loop van de weken, en "hey" al zit het in je hoofdje wat dan nog?, dan werkt het maar psychisch maar het werkt wel

Ik vroeg me alleen af, ik gebruik 1 thee lepel voor het trainen en 1 thee lepel erna, maar heb gehoord dat andere mensen het in andere doseringen nemen.
En dat je het maar 3 of 4 maanden kon gebruiken daarna moest je 3 maanden stoppen met het nemen en vervolgens kon je weer aan de bak.


Is niet psychisch, maar wel vocht.

Van crea hou je vocht vast wat je later wel weer krijt raakt. De zgn. terugval. Gewoon die terugval accepteren en verder gaan, want het is alleen maar vocht.

Ik zou het zelf 1,5 tot 2 maanden nemen en dan een tijdje niets.

De dosis moet je per keer dat je weer gaat gebruiken opvoeren, want na verloop van tijd gaat je lichaam eraan wennen en heeft hij meer nodig voor hetzelfde effect als de keer daarvoor. Die hoeveelheden hoeven niet schrikbarend te zijn, maar je zal langzaam toch omhoog moeten.

Of anders "crea + transport systeem" (CellTech, V12, Swole ed.) waar er dus 1001 producten van op de markt zijn. Maar daar ben je nog lang niet, je gaat nog goed op de crea, dus 'zwaardere' supps zijn nog helemaal niet nodig.

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_14029006
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:49 schreef Mr.J het volgende:

[..]

In je slaap zit je lichaam niet in catabole toestand hoor. Je bent dan juist aan het herstellen (hormoonafgifte etc.). Dus moet je zorgen dat je voor je slaap langzaam opneembare eiwitten tot je neemt.

's Ochtends heb je meer complexe koolhydraten nodig om je lichaam op te laten starten als het ware. Denk hierbij aan havermout, brinta enzo.


Maar wat als je wakker wordt? Lijkt me dat je lichaam dan juist snel eiwit nodig heeft voor herstel en groei. Iig, ik voel me er goed bij en die 20 gram whey per dag kan ik wel missen. Half uur erna ontbijt ik met brinta+lijnzaad en kwark, standaarddingen je kent et wel
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:16:35 #117
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14029371
Je lichaam zit niet meer in z'n herstelperiode.

Energie (koolhydraten) is op dat moment belangrijker dan herstel (eiwitten).

Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 16:37:42 #118
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_14034682
Ondanks dat ik het idee heb dat dit topic van een huis-tuin-en-keuken-fitness-topic is verschoven naar een brede-kerels-die-alles-doen-en-laten-voor-een-goed-figuur-topic hoop ik toch dat jullie me wat informatie kunnen geven.
Ik heb zojuist alle 3 voorgaande topics ook gelezen, daar is op zich al het nodige uithoudingsvermogen voor nodig...

Sinds een maand ben ik aan het fitnessen, voornamelijk cardio en 4 grote spiergroepen (benen, buik, rug, armen). Dit doe ik 2x per week, en per keer ben ik ongeveer anderhalf uur kwijt. Doelstelling is een betere conditie, wat vet verliezen, en evt wat gespierder worden.

Ik train met cardio op hartslag, begin met 10 min. fietsen op 140, daarna 10m. steps (160), 10m. langlaufen (160) en 10m. hardlopen (160). Nu heeft mijn sportschool zo'n grandioos TechnoGym systeem. Heb dus zo'n sleutel. Nu krijg ik na mijn training elke keer een IP waarde te zien. Zoals ik het begrijp zegt dat iets over conditie. Maar ik kan nergens vinden wat de schaal van die waarde is, en in welke eenheid deze wordt uitgedrukt. Het lijkt mij namelijk dat ik veel harder kan lopen zonder hartslagbeperking dan met. Wordt IP gecorrigeerd voor bijvoorbeeld hartslag?

Iemand die me hier meer over kan vertellen?

pi_14034804
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:16 schreef Mr.J het volgende:
Je lichaam zit niet meer in z'n herstelperiode.

Energie (koolhydraten) is op dat moment belangrijker dan herstel (eiwitten).


Als je heel je lichaam de hele week door traint ben je toch constant herstellende?

Kan ook heel goed zijn dat ik het verkeerd heb maar ik zie ook op bodubuilding forum zat gasten het doen, allen met de beredenering dat je na het opstaan zo snel mogelijk eiwitten naar je spieren moet krijgen. Anyways maakt ook nie zoveel uit.

pi_14034947
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:54 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Is niet psychisch, maar wel vocht.

Van crea hou je vocht vast wat je later wel weer krijt raakt. De zgn. terugval. Gewoon die terugval accepteren en verder gaan, want het is alleen maar vocht.

Ik zou het zelf 1,5 tot 2 maanden nemen en dan een tijdje niets.

De dosis moet je per keer dat je weer gaat gebruiken opvoeren, want na verloop van tijd gaat je lichaam eraan wennen en heeft hij meer nodig voor hetzelfde effect als de keer daarvoor. Die hoeveelheden hoeven niet schrikbarend te zijn, maar je zal langzaam toch omhoog moeten.

Of anders "crea + transport systeem" (CellTech, V12, Swole ed.) waar er dus 1001 producten van op de markt zijn. Maar daar ben je nog lang niet, je gaat nog goed op de crea, dus 'zwaardere' supps zijn nog helemaal niet nodig.


Ik weet dat het vocht is, maar je word er uiteindelijk toch ook groter van? omdat je spieren sneller herstellen waardoor je meer gewichten kan pakken toch?

Of is het alleen een tijdelijke massa?

Je zegt zelf 1 a 2 maanden te nemen en dan een tijdje niets, hoelang een tijdje niets?

Thx voor de info

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 21:12:26 #121
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14039600
@Coelho:

Nope, sorry. Heb zelfs nog voor je gekeken of ik wat uit een searchengine kon halen maar helaas.

quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:42 schreef kotsmongool het volgende:

[..]

Als je heel je lichaam de hele week door traint ben je toch constant herstellende?

Kan ook heel goed zijn dat ik het verkeerd heb maar ik zie ook op bodubuilding forum zat gasten het doen, allen met de beredenering dat je na het opstaan zo snel mogelijk eiwitten naar je spieren moet krijgen. Anyways maakt ook nie zoveel uit.


Wel hoor, maar bij opstaan heeft je lichaam in mijn ogen meer behoefte aan energie dan aan eiwitten. Ook eiwitten of course, maar op een nuchtere maag een eiwitten shake nemen heeft denk ik niet zoveel effect.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:48 schreef Rolex het volgende:
Ik weet dat het vocht is, maar je word er uiteindelijk toch ook groter van? omdat je spieren sneller herstellen waardoor je meer gewichten kan pakken toch?

Of is het alleen een tijdelijke massa?

Je zegt zelf 1 a 2 maanden te nemen en dan een tijdje niets, hoelang een tijdje niets?

Thx voor de info


Tuurlijk. Laten we zeggen dat je 60% van wat je wint spiermassa is en deze dus ook behoudt (geen idee of deze waarde correct is, dus hang me er niet aan op).

Je verhoogt je uithoudingsvermogen van creatine ja. Dat is niet hetzelfde als een sneller herstel.

Ook 1 a 2 maanden niets dan. Althans, geen crea. Je kan dan wel weer andere supps nemen. Het gaat erom dat je lichaam niet gaat wennen aan die stof.

Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 22 oktober 2003 @ 20:42:22 #122
20725 masterblaster
NO PAIN NO GAIN!
pi_14062128
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:12 schreef Mr.J het volgende:
@Coelho:

Nope, sorry. Heb zelfs nog voor je gekeken of ik wat uit een searchengine kon halen maar helaas.
[..]

Wel hoor, maar bij opstaan heeft je lichaam in mijn ogen meer behoefte aan energie dan aan eiwitten. Ook eiwitten of course, maar op een nuchtere maag een eiwitten shake nemen heeft denk ik niet zoveel effect.
[..]

Tuurlijk. Laten we zeggen dat je 60% van wat je wint spiermassa is en deze dus ook behoudt (geen idee of deze waarde correct is, dus hang me er niet aan op).

Je verhoogt je uithoudingsvermogen van creatine ja. Dat is niet hetzelfde als een sneller herstel.

Ook 1 a 2 maanden niets dan. Althans, geen crea. Je kan dan wel weer andere supps nemen. Het gaat erom dat je lichaam niet gaat wennen aan die stof.


EHM mr j..

de vocht die je vasthoud door de creatine, zorgt er ook voor dat het spiervolume toeneemt, waardoor je makkelijker spiermassa wint..

Min of meer een soort syntholidee..

  woensdag 22 oktober 2003 @ 22:12:16 #123
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14064690
True, dat heb ik volgens mij ook niet ontkent.

Feit blijft dat je na je creatine 'kuur' vocht kwijtraakt wat vaak aangezien wordt als massa die je kwijtraakt.

Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 22 oktober 2003 @ 23:32:25 #124
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_14067728
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:12 schreef Mr.J het volgende:
@Coelho:

Nope, sorry. Heb zelfs nog voor je gekeken of ik wat uit een searchengine kon halen maar helaas.
[..]

Wel hoor, maar bij opstaan heeft je lichaam in mijn ogen meer behoefte aan energie dan aan eiwitten. Ook eiwitten of course, maar op een nuchtere maag een eiwitten shake nemen heeft denk ik niet zoveel effect.
[..]

Tuurlijk. Laten we zeggen dat je 60% van wat je wint spiermassa is en deze dus ook behoudt (geen idee of deze waarde correct is, dus hang me er niet aan op).

Je verhoogt je uithoudingsvermogen van creatine ja. Dat is niet hetzelfde als een sneller herstel.

Ook 1 a 2 maanden niets dan. Althans, geen crea. Je kan dan wel weer andere supps nemen. Het gaat erom dat je lichaam niet gaat wennen aan die stof.


ivm die creatine: het cyclen ervan is geen absolute must...ken pro bb'rs die het het hele jaar door nemen, en er geen last van hebben.
ik weet wel dat er creatinine gevormd wordt in de lever en nieren bij lang gebruik van grote hoeveelheden, maar de onderzoeken daaromtrent zijn toch eerder vaag...net zoals grote hoeveelheden zoetstof kankerverwekkend zijn als je ze lange perioden neemt...en wij maar cola light drinken
mr to the point: ik zou het toch zeker drie maanden nemen, en dan een maandje of zo stoppen, het duurt nl al een week vooraleer er een deftige hoeveelheid creatine in je bloedbaan zit, en dan wil ja daar van profiteren, anders moet je iedere keer weer een week wachten vooraleer het effect heeft...
en over die dosis verhogen...heb je daar een bron van of zo? heb er nog nooit van gehoord...
en het kan zijn dat het bij jou werkt, teken dat er voordien gewoonweg weinig creatine in je spieren zat, dus ben je er zeker bij gebaat het lang genoeg te nemen...

en ivm die 60%: dat hangt er allemaal van af, als hij niet goed traint en eet kan hij evengoed 0%spieren bijkrijgen of zelfs verliezen...crea is geen wondermiddel of zo8)7
mr je mag idd rekenen op een 2kg vocht

en je herstelt toch sneller van crea aangezien het het transport van voedingstoffen naar de spieren verbetert?

btw een erg goede site ivm fitness en bb is http://forum.body-fitness.nl veel tips en zo, ook veel info, ben zelf nog volop bezig me te informeren;)

biggest revolution since the microchip
  donderdag 23 oktober 2003 @ 09:48:29 #125
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14073077
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 23:32 schreef Killa_Bee het volgende:

[..]

ivm die creatine: het cyclen ervan is geen absolute must...ken pro bb'rs die het het hele jaar door nemen, en er geen last van hebben.
ik weet wel dat er creatinine gevormd wordt in de lever en nieren bij lang gebruik van grote hoeveelheden, maar de onderzoeken daaromtrent zijn toch eerder vaag...net zoals grote hoeveelheden zoetstof kankerverwekkend zijn als je ze lange perioden neemt...en wij maar cola light drinken
mr to the point: ik zou het toch zeker drie maanden nemen, en dan een maandje of zo stoppen, het duurt nl al een week vooraleer er een deftige hoeveelheid creatine in je bloedbaan zit, en dan wil ja daar van profiteren, anders moet je iedere keer weer een week wachten vooraleer het effect heeft...
en over die dosis verhogen...heb je daar een bron van of zo? heb er nog nooit van gehoord...
en het kan zijn dat het bij jou werkt, teken dat er voordien gewoonweg weinig creatine in je spieren zat, dus ben je er zeker bij gebaat het lang genoeg te nemen...

en ivm die 60%: dat hangt er allemaal van af, als hij niet goed traint en eet kan hij evengoed 0%spieren bijkrijgen of zelfs verliezen...crea is geen wondermiddel of zo8)7
mr je mag idd rekenen op een 2kg vocht

en je herstelt toch sneller van crea aangezien het het transport van voedingstoffen naar de spieren verbetert?

btw een erg goede site ivm fitness en bb is http://forum.body-fitness.nl veel tips en zo, ook veel info, ben zelf nog volop bezig me te informeren;)


Tja, en ik ken pro's die een half jaar non stop 1000mg Test. Enanthate per week zetten. Lekker representatief dus.

Voor normale fitnessers zonder ambitites huge te worden: 2maanden max. en dan 2 maanden eraf.

Dosis verhogen is vanzelfsprekend. Denk je dat een Ronnie Coleman nog groeit op 8 weken Deca/Winstrol? Nee dus, die zit aan de IGF-1 + slin omdat z'n lichaam op eerste cycle niet meer reageerd. Tuurlijk werken supps iets anders, maar 't feit blijft dat je na verloop van tijd toch dosis moet gaan verhogen voor 't zelfde effect en/of naar andere producten moet zoeken.

Crea 'puur' is zonder transport systeem. Dus sneller herstel lijkt me niet op deze manier gewaarborgd. Volgens mij herstel je wel beter, maar dus niet door het transport systeem. Neemt niet weg dat Crea in eerste instanatie gebruikt wordt voor extra uithoudingsvermogen.

Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')