abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 september 2003 @ 21:07:25 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_13079921
quote:
Op woensdag 10 september 2003 20:26 schreef Heero het volgende:
Henin-Hardenne heeft zeker weten een betere techniek dan Ferrero en Roddick, zelfs John McEnroe vindt Justine Henin-Hardenne de beste techniekk van allemaal hebben.

En uiteraard is het logisch dat vrouwen verliezen van mannen, zulke dingen vergelijk je gewoon niet. De kracht bij mannen is gewoon zo veel groter... Maar dat wil toch niet zeggen dat de mannenpartijen leuker zijn?


wahahhahahaahaha!!!!!!!!!!!!

Waar heb je het in vredesnaam over???

Tuurlijk, bij mannentennis komt meer kracht kijken. Vrouwen verliezen het op die manier zowiezo van mannen. Kijk maar naar de Williams zusjes. Die zijn fisiek het sterkste en winnen daarom (bijna alles).

Maar, als je zegt dat vrouwen meer techniek hebben dan mannen dan ben je echt gek!!!

Hoeveel vrouwen beheersen alle slagen????
Noem er mij 5 die zowel goed kunnen serveren, volleren een forehand en backhand kunnen slaan en van achteruit zowel een bal met spin als een bal met slice kunnen slaan. Dat zijn er bar weinig.
OK, Henin kan het!
Maar verder kan ik me er niet echt nog 4 bedenken. Bij de mannen heb ik daar niet zo'n moeite mee.

Trouwens, ik vind de techniek van bijvoorbeeld Federer toch heel wat mooier dan die van Henin!

Maar bij hoeveel vrouwen zie je een partij met winners, hoge spinballen (die ze niet eens goed kunnen verwerken als vrouwen ze toch een keer krijgen), serve-volley en dropshots.
Ballen door de benen zoals bijvoorbeeld Agassi, Ferrero en Federer ze kunnen slaan... heb ik een vrouw nog nooit zien doen. oa omdat de techniek van een vrouw daarvoor niet toereikend is.
Trouwens, vrouwen kunnen bijna alleen maar in 1 tempo spelen. De hele tijd hetzelfde. Das nogal een beperking in de techniek...

[Dit bericht is gewijzigd door Komakie op 10-09-2003 21:13]

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 10 september 2003 @ 21:08:13 #52
30919 mitt
Michael Corleone
pi_13079936
Heero is Belg en vandaar deze lulkoek van zijn kant.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 10 september 2003 @ 21:10:02 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_13079997
quote:
Op woensdag 10 september 2003 21:08 schreef mitt het volgende:
Heero is Belg en vandaar deze lulkoek van zijn kant.
Dan nog.

Hij kletst nu echt uit z'n nek (sorry voor de bewoording)

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 10 september 2003 @ 21:11:48 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_13080043
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 19:34 schreef Heero het volgende:

[..]

Onzin, vrouwentennis is duidelijk populairder geworden dan mannentennis de laatste jaren. Enkel een paar landen, waaronder Nederland hinken achter op. Maar ga naar Amerika, Frankrijk, Japan, Rusland en uiteraard ook België: overal kijken ze vaker naar vrouwentennis. En dat bewijzen de kijkcijfers...


Rusland: heeft geen man die momenteel goed presteerd en een paar vrouwen die dat wel doen.
Frankrijk: onzin!
Japan: Heeft ook geen man die goed presteerd en tennis leeft daar totaal niet.
Amerika: onzin!
Belgie: jah nogal logisch, hebben de nummers 1 en 2 in handen...

Als naar het vrouwentennis meer gekeken zou worden, zouden de inkomsten van de speelsters ook veel groter zijn dan bij de heren. en ik kan je wel vertellen dat dit niet het geval is.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_13081276
Bij de vrouwen zie je soms van die: "hij kan hoger.." rally`s, zoals bij hantuchova tegen weetikveel, dat zul je bij mannen nooit zien omdat die zo`n die kan hoger bal kunnen afmaken
pi_13089303
Van Lottum vandaag in Boekarest tegen Blanco.

Spelen ze nou in Boekarest en in Brazilie op gravel?

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13101178
quote:
Trouwens, ik vind de techniek van bijvoorbeeld Federer toch heel wat mooier dan die van Henin!
Jouw mening, maar de gemiddelde wereldburger denkt er dus duidelijk anders over. Als mensen als John McEnroe het beweren, dan kan je er toch niet omheen?
quote:
Rusland: heeft geen man die momenteel goed presteerd en een paar vrouwen die dat wel doen.
Frankrijk: onzin!
Japan: Heeft ook geen man die goed presteerd en tennis leeft daar totaal niet.
Amerika: onzin!
Belgie: jah nogal logisch, hebben de nummers 1 en 2 in handen..
In Frankrijk en Amerika is vrouwentennis zeer zeker populairder dan de mannen. En het is inderdaad zeer logisch dat vrouwentennis in die landen populair is omdat ze toppers hebben. Dat is nu eenmaal zo met elke sport. Waarom zie je amper vrouwentennis in Nederland? Omdat ze geen topspeelster hebben. Waarom zie je wel elke week darts en hockey, terwijl je dat in andere landen niet ziet? Precies...
quote:
Als naar het vrouwentennis meer gekeken zou worden, zouden de inkomsten van de speelsters ook veel groter zijn dan bij de heren. en ik kan je wel vertellen dat dit niet het geval is.
Mag ik er u tussen door even op wijzen dat de de trop drie van grootverdieners in het jaar 2003 bestreken wordt door respectievelijk Justine Henin-Hardenne, Kim Clijsters en Serena Williams? En van welk geslacht waren zij ook al weer?
  donderdag 11 september 2003 @ 18:57:06 #58
30919 mitt
Michael Corleone
pi_13101289
quote:
Op donderdag 11 september 2003 10:39 schreef zjroentje het volgende:
Van Lottum vandaag in Boekarest tegen Blanco.

Spelen ze nou in Boekarest en in Brazilie op gravel?


Boekarest is gravel, Brazilie is hard.

wedstrijd van van Lottum uitgesteld tot morgen.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_13101392
quote:
Op donderdag 11 september 2003 18:51 schreef Heero het volgende:

Mag ik er u tussen door even op wijzen dat de de trop drie van grootverdieners in het jaar 2003 bestreken wordt door respectievelijk Justine Henin-Hardenne, Kim Clijsters en Serena Williams? En van welk geslacht waren zij ook al weer?


bron?
  donderdag 11 september 2003 @ 19:05:21 #60
30919 mitt
Michael Corleone
pi_13101476
quote:
Op donderdag 11 september 2003 19:01 schreef daanharmsen het volgende:

[..]

bron?


klopt dus niet, want Roddick, Ferrero en Federer verdienen meer dan Clijsters of Williams.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 11 september 2003 @ 19:49:09 #61
46511 Linz
held der helden
pi_13102345
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Kamp Clijsters: "Henin gebruikt doping"

Gepubliceerd op donderdag 11 september 2003

Het waren ooit zulke dikke vriendinnen, maar nu is van die vriensdschap weinig over. Voor Kim Clijsters en Justine Henin is het niet alleen op de baan oorlog, ook daarbuiten zijn de Belgische tennissters in een in een felle onderlinge strijd verwikkeld.
Verboden middelen
Dat begon al na de finale van Roland Garros toen de Vlaamse Clijsters klaagde over de time-out die haar opponente aanvroeg. Na de korte pauze kantelde de wedstrijd in het voordeel van Henin, die haar eerste Grand Slam won op het Parijse gravel. Vader Clijsters fluisterde toen dat de Waalse Henin betrapt zou zijn op het gebruik van verboden middelen. Maar dat bleek een leugen.

Uit het kamp-Clijsters stijgen een kleine week na de finale van de US Open opnieuw geluiden op over vermeend dopinggebruik van Justine Nenin-Hardenne. Afgelopen zaterdag stonden de twee Belgische speelsters opnieuw tegenover elkaar in de finale. De vader van 'Kimmeke', de oud-voetballer Lei Clijsters twijfelt er niet aan waar Henin haar kracht vandaan heeft.

"Ik ben clean"

Clijsters suggereert in de Belgische kranten Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad dat de Waalse stimulerende middelen heeft gebruikt. "Iedereen ziet toch dat haar rechteronderarm en haar benen dubbel zo dik zijn als zes maanden geleden. Ze heeft nu even veel kracht als Serena Williams."

Henin laat zich niet van de wijs brengen door de beschuldigingen. "Ik ben helemaal clean. Ik onderga regelmatig bloed en -urinecontroles, ook op Roland Garros en de US Open. Het geheim van mijn ontwikkeling op fysiek en mentaal vlak is gewoon keihard werken en karakter tonen."

Jaloezie

Het heeft er alle schijn van dat de Vlamingen het succes van de concurrentie maar moeilijk kunnen verkroppen. Kim Clijsters bezet dan wel de eerste plaats op de wereldranglijst, maar heeft nog nooit een Grand Slam gewonnen. Justine Henin won er dit jaar twee, Roland Garros en de US Open.



planet.nl

Doping Henin? ja of nee?

"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_13102650
quote:
klopt dus niet, want Roddick, Ferrero en Federer verdienen meer dan Clijsters of Williams
Niet dus. Wacht, ik zoek ff de lijst.
  donderdag 11 september 2003 @ 23:31:07 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_13108778
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:00 schreef Heero het volgende:

[..]

Niet dus. Wacht, ik zoek ff de lijst.


Je mag van mij best die lijst erbij pakken maar dat is helemaal niet wat ik bedoelde.

Kijk maar naar het prijzengeld dat per toernooi verdient wordt. Dat is voor mannen veel hoger dan bij vrouwen.

Dat Clijsters, Henin en Williams uiteindelijk meer verdienen komt gewoon door het feit dat ze geen tegenstand hebben, elke keer in de finale komen en dan veel geld opstrijken.

Het mannentennis heeft een echter een echte top met meer dan 3 of 4 spelers die al het geld opstrijken. Het is dus ook veel moeilijker om elke keer zo ver te komen.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 11 september 2003 @ 23:35:57 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_13108896
quote:
Op donderdag 11 september 2003 18:51 schreef Heero het volgende:

[..]

Jouw mening, maar de gemiddelde wereldburger denkt er dus duidelijk anders over. Als mensen als John McEnroe het beweren, dan kan je er toch niet omheen?
[..]

In Frankrijk en Amerika is vrouwentennis zeer zeker populairder dan de mannen. En het is inderdaad zeer logisch dat vrouwentennis in die landen populair is omdat ze toppers hebben. Dat is nu eenmaal zo met elke sport. Waarom zie je amper vrouwentennis in Nederland? Omdat ze geen topspeelster hebben. Waarom zie je wel elke week darts en hockey, terwijl je dat in andere landen niet ziet? Precies...
[..]

Mag ik er u tussen door even op wijzen dat de de trop drie van grootverdieners in het jaar 2003 bestreken wordt door respectievelijk Justine Henin-Hardenne, Kim Clijsters en Serena Williams? En van welk geslacht waren zij ook al weer?


Gelukkig kom je uit Belgie en ben je nog niet zo wereldwijs/oud want anders zou ik denken dat je het zou menen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 11 september 2003 @ 23:36:57 #65
30919 mitt
Michael Corleone
pi_13108923
Schalken naar de kwartfinale

Vince Spadea wordt daarin de tegenstander.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_13111767
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:00 schreef Heero het volgende:

[..]

Niet dus. Wacht, ik zoek ff de lijst.


Waar blijft die bron, want ik geloof er geen hol van.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13112429
Wat een muts, die Clijsters
pi_13112438
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 09:48 schreef Leatherface het volgende:
Wat een muts, die Clijsters
?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13112444
Oh, nu zie ik het.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 12 september 2003 @ 09:59:46 #70
14795 socko
"Have a nice day"
pi_13112634
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:36 schreef mitt het volgende:
Schalken naar de kwartfinale

Vince Spadea wordt daarin de tegenstander.


gooo scheng!
  vrijdag 12 september 2003 @ 18:08:22 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_13124381
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 09:02 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Waar blijft die bron, want ik geloof er geen hol van.


idd....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_13124425
In Boekarest wordt er maar verdomd weining getennist.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13124940
Ik blijf er bij, in de meeste landen is vrouwentennis populairder. In Nederland is er niks van te merken, maar met Krajiceck volgt dat vast wel.
pi_13125047
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 18:33 schreef Heero het volgende:
Ik blijf er bij, in de meeste landen is vrouwentennis populairder. In Nederland is er niks van te merken, maar met Krajiceck volgt dat vast wel.
Waar blijft die bron?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13137052
Stond deze week in de krant, maar krantenarchief op internet is nog niet geupdate. Zodra dat gebeurd is, post ik het wel ff.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')