abonnement Unibet Coolblue
pi_12371254
Hoe waren jullie ervaring met jongerenreis organisatie's zoals do it vakanties , gogo tour en travel express.

Hoe was de reisleiding en de organisatie.

Kan je bij deze organisatie ook boeken als je op indeling op vakantie wil. Dus je reist alleen en wordt ter plekke ingedeeld in tenten/ kamers

Vertel hier je ervaring

  dinsdag 12 augustus 2003 @ 01:30:02 #2
21747 Roderick
Warom !?!?!?!?!
pi_12371295
ik was met VINEA mee, en dat beviel mij erg goed, het was gezellig leuke staf en alles was erg goed geregeld kortom alles was goed
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 01:53:44 #3
14283 shift
New & Improved
pi_12371647
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 01:27 schreef zomer000 het volgende:
Hoe waren jullie ervaring met jongerenreis organisatie's zoals do it vakanties , gogo tour en travel express.

Hoe was de reisleiding en de organisatie.


Ik ben een keer met DoIt op wintersport geweest. Het was op zich wel allemaal redelijk geregeld. Het is wel vaak een kwestie van koppelverkoop, je wordt gedumpt ergens in een cafe, dat wordt ook steeds als ontmoetingspunt gebruikt zodat je er wat consumpties gebruikt. Dat is op zich niet zo'n bezwaar als het allemaal goed geregeld is.

Ze organiseerden ook iedere avond nog wel een of andere activiteit, maar daar hebben we na de eerste maar niet meer aan meegedaan. Ik reisde trouwens niet alleen, maar met een groepje van 3.

Al met al niet zo'n slechte reis.

In girum imus nocte et consumimur igni
pi_12375299
Ik ben met een grote groep met Gogo meegegaan. Binnen die groep hadden we eigenlijk min of meer onze eigen reisleider aangewezen, zodat we verder niets meer met Gogo te maken hadden.
pi_12375680
Ik ben dit jaar met Sunweb/gogo tours op vakantie geweest..
de organisatie was goed geregeld, toen we bij onze vakantiebestemming aankwamen stond er zo'n vrouw met een bordje [Sunweb] die verwees ons door naar een andere collega en die vertelde ons welke bus we moetsen hebben.

de reisleiding zelf was ook erg goed, we hadden ze van sunweb en gogo tours, we hadden een pakket geboekt en gingen discotheken bezoeken etc. bussen waren op tijd. ze zorgden dat ze er ook weer stonden om die tijd.. je kreeg kaartjes voor shooters die je kon ophalen.. enz.

Wij reisden er gewoon zelf heen, en hun zorgden dat je bij je hotel kwam, ook moest je gewoon zelf inchecken..
Heb een goeie vakantie gehad en et is me goed bevallen

Release Yourself..
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 14:22:18 #6
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_12379949
Ik ben naar Noord-Italie geweest met Do It. Heb er niks op aan te merken. Organisatie vond ik goed, ze stonden op een hele mooie camping. Tentjes waren wel erg klein, maar daar slaap je toch alleen maar in. Topvakantie
pi_12380367
Dit jaar ben ik met vriendinnen voor de tweede keer met do-it... meegegaan. De eerste keer hebben we een kampeertrektocht door Italie gedaan. Dit jaar hebben we een trektocht door Noord-Spanje gedaan. Deze manier van reizen spreekt mij aan. Het is wel heel wat anders dan de beachreizen.
De organisatie was goed. De begeleidster was erg gezellig en heeft een aantal zaken heel goed geregeld. Ons minibusje ging namelijk op dag 3 al stuk. Zij heeft toen een nieuw Spaans busje geregeld, welke nog groter was dan de vorige.

Vroeger toen koe nog met de korte oe was....
pi_12431010
Nog iemand anders ervaringen. Misschien mensen die net terug zijn!!!!!
pi_15903211
Van het zomer ben ik met 2 vrienden naar Gran Canaria geweest. (canarische eilanden) Via gogo tours. Het was de eerste keer dus daar weten ze dan altijd wel veel misbruik van te maken. Je wordt eerst gedropt bij je appartement en dan is er een inloop bij een plaatstelijke kroeg waar je andere mensen kan ontmoeten en je kan opgeven bij diverse feesten. Ook hebben ze dan kortingspasjes voor vanalles maar dit is af te raden omdat je toch wel gratis drank krijgt van de plaatselijke proppers of de discotheken waar je korting krijgt liggen aan de andere kant van het eiland. Dat soort dingen weet je natuurlijk vanatevoren niet maar later kan je je daar wel blauw aan ergeren. voordeel is dat je lekker zelf uit kan maken wat je doet en niet, hoewel ik dit jaar zeker met elke excursie mee wil. Voor de vakantieverhalen en pictures kun je hier terecht. Ik heb daar een gran canaria pagina op gemaakt.Ik sta altijd open voor vragen.
pi_37344885
Beste mensen,
Weten jullie misschien of er in in de maanden juni/juli/augustus een soort jongerenvakanties/jongerenactiviteiten/studentenvakanties/studentenacitiviteiten worden gehouden naar de regio Nice (cannes etc...) in Zuid-Frankrijk?

Ik wil nl. graag naar deze regio op vakantie, maar wel een beetje nieuwe mensen van mijn leeftijd leren kennen Iemand een idee?

ps. geen pauperorganisaties aub, ik wil niet tussen de (V)MBO'ers belanden
pi_37374600
Hier verder: Reisorganisaties: ervaringen gezocht

topickick van dubbel topic, dus slotje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')