abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 13:22:26 #226
65662 klumsie24
Clumsy girl.
pi_13873411
Dr.Daggla, waarom heb je dit topic eigenlijk dichtgegooid in al je wazige slotjesgeilheid. Wou net de discussie voort komen zetten, blijkt het weer dicht te zijn. Het topic ging allang niet meer over warez, ging er uberhaupt niet over, er was inmiddels een gezonde principiele discussie over hoe hypocriet diegene zijn die nu zo fel tegen modchips zijn. Blijf toch eens met je fikken van topics af die lekker lopen, ook al heeft dat even niks meer met de OpeningsPost te maken. Bekrompen, hypocriet modereervolk hier altijd. Weet je wat ook illegaal is? Harddrugs kopen en gebruiken.

Ik wil een XBOX gaan kopen .......

sullig.
pi_13873678
Zeik niet muts. Als je geen geld voor software hebt moet je geen console kopen. Verder denk ik dat de reden van het slotje naast al het gelul over warez vooral zal liggen aan het feit dat er tal van andere topics zijn waar Xbox gerelateerde zaken kunnen worden besproken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 13:33:42 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13873701
Dat kan ik ook voor je beantwoorden:

Het ging in het begin om modden console enzo. Mag niet. Duidelijk.

Dat de discussie daarna ergens anders over gaat is niet relevant. Die kunnen ook in de daarvoor bekende topics, Xbox discussies dus in het Xbox topic, en warez discussies in het warez topic

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:01:08 #229
65662 klumsie24
Clumsy girl.
pi_13874490
Wat een zeikerds toch weer. Jullie zijn soms net van die ambtenaren. Beetje terug refereren aan eerdere posts om een topic de nek om te draaien dat vrij lekker liep. Kutbeleid. Je kunt ook gewoon ervanaf blijven en zeggen : laat ik mij eens niet ermee bemoeien. Slotjesgeil dus.

En strolie moet zijn domme mond dichthouden en zich er niet mee bemoeien. Het gaat niet om betalen van software, het ging inmiddels om het principe. Iedereen die MP3'tjes, divx'jes of illegale PC software heeft, danwel gehad heeft zonder ooit het origineel betaald te hebben, moet zijn hypocriete waffel dichthouden totdat die alles legaal heeft geregeld. Inclusief harddrugsgebruikers.

sullig.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:04:12 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13874582
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:01 schreef klumsie24 het volgende:
Wat een zeikerds toch weer. Jullie zijn soms net van die ambtenaren. Beetje terug refereren aan eerdere posts om een topic de nek om te draaien dat vrij lekker liep. Kutbeleid. Je kunt ook gewoon ervanaf blijven en zeggen : laat ik mij eens niet ermee bemoeien. Slotjesgeil dus.
Nee. Hoe kan ik nou als mod zeggen dat ik me er niet mee moet bemoeien? Dat is mijn taak!

Als ik aanwezig was geweest op moment van openen van topic was het meteen dicht gegaan. Je moet blij zijn dat het uberhaupt zo lang open is geweest. Ja?

quote:
En strolie moet zijn domme mond dichthouden en zich er niet mee bemoeien. Het gaat niet om betalen van software, het ging inmiddels om het principe. Iedereen die MP3'tjes, divx'jes of illegale PC software heeft, danwel gehad heeft zonder ooit het origineel betaald te hebben, moet zijn hypocriete waffel dichthouden totdat die alles legaal heeft geregeld. Inclusief harddrugsgebruikers.
Daar gaan we weer
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:16:58 #231
65662 klumsie24
Clumsy girl.
pi_13874938
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

Nee. Hoe kan ik nou als mod zeggen dat ik me er niet mee moet bemoeien? Dat is mijn taak!


Dit bedoel ik nou. Laat maar zitten ook. Dat 'gecentraliseer' en dat doorverwijzen is het standaard praatje.
quote:
Als ik aanwezig was geweest op moment van openen van topic was het meteen dicht gegaan. Je moet blij zijn dat het uberhaupt zo lang open is geweest. Ja?
Het zal mij verder worst wezen, het topic was niet van mij namenlijk. Mij boeide vooral de beweegredenen en de schijnheiligheid van diegene die zo hard meende te moeten schreeuwen en flamen op diegene die wel kopieren. En net toen al diegene werden ontmaskert als zielige kopieerders die geen haar beter zijn (geweest) komt er net weer iemand die, waarschijnlijk omdat ie zich aangespoken voelt, een slot erop moet gooien. Flexibel modden zou ingevoerd moeten worden in het standaard vocabulaire van het modschap. Met als hoofdregel "Gij zult geen vruchtbare discussie's de nek omdraaien omwille van ambtenarenmentaliteit."
quote:
Daar gaan we weer
sullig.
pi_13875065
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:16 schreef klumsie24 het volgende:
Triest verongelijkt gehuil
Warez mogen niet, zie de policy.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:23:21 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13875115
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:16 schreef klumsie24 het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou. Laat maar zitten ook. Dat 'gecentraliseer' en dat doorverwijzen is het standaard praatje.


Als je nou even op had gelet de laatste tijd had je geweten dat het "gecentraliseer" helemaal niet zo streng is als jij denkt. En ik word een beetje moe van al die mensen die dat elke keer aanklampen als ze commentaar hebben.
quote:
Het zal mij verder worst wezen, het topic was niet van mij namenlijk. Mij boeide vooral de beweegredenen en de schijnheiligheid van diegene die zo hard meende te moeten schreeuwen en flamen op diegene die wel kopieren. En net toen al diegene werden ontmaskert als zielige kopieerders die geen haar beter zijn (geweest) komt er net weer iemand die, waarschijnlijk omdat ie zich aangespoken voelt, een slot erop moet gooien. Flexibel modden zou ingevoerd moeten worden in het standaard vocabulaire van het modschap. Met als hoofdregel "Gij zult geen vruchtbare discussie's de nek omdraaien omwille van ambtenarenmentaliteit."
Er zijn al genoeg discussies over warez, kopieren etc hier in GAM, waarom zou ik er dan nog een open laten? En dat geldt ook voor Daggla.

Als je een beetje reeel bent weet je zelf ook dat je dan op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer kan zien

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:23:44 #234
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_13875126
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:01 schreef klumsie24 het volgende:
Iedereen die MP3'tjes, divx'jes of illegale PC software heeft, danwel gehad heeft zonder ooit het origineel betaald te hebben, moet zijn hypocriete waffel dichthouden totdat die alles legaal heeft geregeld.
Okee. Dus ik mag wèl zeggen dat je een stupide hufter bent?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_13875171
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:23 schreef Verbal het volgende:
Okee. Dus ik mag wèl zeggen dat je een stupide hufter bent?

V.


Aan de ondertitel te zien is het een zij V.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:27:12 #236
65662 klumsie24
Clumsy girl.
pi_13875228
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:23 schreef Verbal het volgende:

Okee. Dus ik mag wèl zeggen dat je een stupide hufter bent?

V.


Alleen in dat specifieke geval wel ja. Maar ik denk dat je ontzettend uit je dikke nek zit te lullen als je zegt dat dit het geval is.
sullig.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:32:05 #237
65662 klumsie24
Clumsy girl.
pi_13875371
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

Er zijn al genoeg discussies over warez, kopieren etc hier in GAM, waarom zou ik er dan nog een open laten?


Omdat deze wel interessant was. Alleen niet voor diegene die zo hard zeiken en zogenaamd roomser dan de paus zijn...

Kijk als je dat sluiten meteen doet of in een topic dat geen enkele aanzet geeft tot discussie dan heb je wel gelijk, maar als het topic eenmaal op gang is gekomen omdat jullie niet aanwezig zijn kun je net zo goed redeneren dat je nu de discussie eenmaal loopt niet weer met slotjes gooit, pas desnoods de titel wat aan. Het gaat immers om de discussiewaarde en het onderling argumenten uitwisselen, niet om de troffee slotjes te behalen...

sullig.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:37:52 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13875546
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:32 schreef klumsie24 het volgende:

[..]

Omdat deze wel interessant was. Alleen niet voor diegene die zo hard zeiken en zogenaamd roomser dan de paus zijn...

Kijk als je dat sluiten meteen doet of in een topic dat geen enkele aanzet geeft tot discussie dan heb je wel gelijk, maar als het topic eenmaal op gang is gekomen omdat jullie niet aanwezig zijn kun je net zo goed redeneren dat je nu de discussie eenmaal loopt niet weer met slotjes gooit, pas desnoods de titel wat aan. Het gaat immers om de discussiewaarde en het onderling argumenten uitwisselen, niet om de troffee slotjes te behalen...


Meisje toch... Die discussie is ook al ZOVAAK gevoerd. Pas nog hier:

nadelen van dl'en

Al die discussies lopen ook uit op een ja - nee discussie. En ze gaan elke keer hetzelfde.

En verder moet je even ophouden met het zeuren over slotjes, slotjesgeil en slotjes trofee.... Dat is complete onzin.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:07:15 #239
65662 klumsie24
Clumsy girl.
pi_13876341
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

Meisje toch... Die discussie is ook al ZOVAAK gevoerd. Pas nog hier:

nadelen van dl'en


Ja nou en, trouwens een matige discussie die de kern van het probleem niet goed weergeeft.
quote:
Al die discussies lopen ook uit op een ja - nee discussie. En ze gaan elke keer hetzelfde.
Je hoeft er niet in te kijken of er aan mee te doen hoor.
quote:
En verder moet je even ophouden met het zeuren over slotjes, slotjesgeil en slotjes trofee.... Dat is complete onzin.
Ik moet niks. En zo te zien is het geen onzin.
sullig.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:08:29 #240
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_13876368
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:22 schreef klumsie24 het volgende:
-knip-
Ik wil een XBOX gaan kopen .......
.
Hoi, ik wil je er even op wijzen dat jij degene was die na post 1 al off-topic ging, en dat jij als een jaloerse, gefrustreerde fan-boy reageerde! En trouwens, waar jullie het inmiddels over hadden, was compleet off-topic! En dat in een topic dat sowieso al dicht had gegaan..
En kom niet bij mij aan met je onfundeerde gezeik, maar lees de FAQ eens voor de verandering. Dan had je deze volstrekt nutteloze en overbodige post niet hoeven te plaatsen, want dan had je het wel geweten dat we het niet over het modden van consoles hebben.
En reageer de volgende keer ajb wat volwassener, dan kan je van mij kant ook een normaler antwoord verwachten.

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 14-10-2003 15:12]

-
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:11:10 #241
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_13876434
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:01 schreef klumsie24 het volgende:

Het gaat niet om betalen van software, het ging inmiddels om het principe.


Alleen was dat niet echt de bedoeling dus, gezien de topictitel.. .
Ik wil een XBOX gaan kopen .......
Dus off-topic, dus slotje. .
-
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:19:18 #242
65662 klumsie24
Clumsy girl.
pi_13876641
Ach ga toch weg met je slappe regels en offtopic-gezeur.

Je hebt gewoon een leuke interessante discussie de nek om gedraaid omdat het niet in je straatje paste, en gebruikt er nu offtopicredenen voor als sluiting. Discussie gesloten. Daaaaaag jongenssss.

En denk erom, niet kopieren! En alles keurig terugbetalen wat je ooit wel gekopieerd hebt! Stelen mag niet.

sullig.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:21:16 #243
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_13876697
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:19 schreef klumsie24 het volgende:
en gebruikt er nu offtopicredenen voor als sluiting.
Dat was de reden niet, hij had sowieso al dicht gegaan. .
-
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 22:07:16 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13886244
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:21 schreef GTiMICRO het volgende:
hoezo dit topic Welk spel heb je het langst gespeeld?
Waarom niet?

Een niet interessant opsomtopic mag best een keer. Alleen er komt geen deel 2

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_13891486
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom niet?

Een niet interessant opsomtopic mag best een keer. Alleen er komt geen deel 2


oke
pi_13891493
Dit mis ik dus niet!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 15 oktober 2003 @ 12:27:08 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13895296
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Dit mis ik dus niet!
Lul
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 15 oktober 2003 @ 12:28:30 #249
65516 gieling
Live from NYC
pi_13895327
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Dit mis ik dus niet!
Dus geen 'I'll be back'
pi_13904556
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lul oelewapper


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')