abonnement Unibet Coolblue
pi_12300939
hoi allemaal, hier vanuit de vakantie in zeeland een outlook vraagje van deze windows n00b

ik heb hier een pc, daar heb ik een mooi html briefpapiertje voor gemaakt, dat wordt automatische gebruikt bij nieuwe berichten.
maar nu komt het volgende... de mensen maken hier geen nieuwe berichten maar beantwoorden ze alleen hoe zorg ik er nu voor dat de template wordt gebruikt bij een te beantwoorden bericht?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_12301273
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:21 schreef Skinkie het volgende:
hoe zorg ik er nu voor dat de template wordt gebruikt bij een te beantwoorden bericht?
Niet. HTML in EMail is de grootste bron van virussen ooit, en M$ had dat nooit in Outlook in mogen bouwen. Mijn SPAM/Virus filter verwijdert automagisch alle berichten die HTML bevatten, dus als jij het zo insteld dat er altijd HTML briefpapier gebruikt wordt, zijn er een groot aantal ontvangers die je mail nooit meer zullen ontvangen....
pi_12301381
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:34 schreef Croga het volgende:

[..]

Niet. HTML in EMail is de grootste bron van virussen ooit, en M$ had dat nooit in Outlook in mogen bouwen. Mijn SPAM/Virus filter verwijdert automagisch alle berichten die HTML bevatten, dus als jij het zo insteld dat er altijd HTML briefpapier gebruikt wordt, zijn er een groot aantal ontvangers die je mail nooit meer zullen ontvangen....


idd,
weg met die rommel
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:43:07 #4
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_12301467
Heb even gezocht, en volgens mij is het een onmogelijkheid.

Het probleem is dat jij een background maakt en dat die alleen over de hele pagina toegepast kan worden. Dat betekent dat het bericht van de afzender ook een background moet krijgen, en dat kan niet omdat het voorgaande bericht niet in HTML is verzonden en de ontvanger een puinhoop terugkrijgt.

Doe relaxed weetje?!
pi_12319039
op dit moment boeit het me gelukkig niet of mensen html wissen of niet, maar als het echt niet mogelijk mocht zijn met outlook, dan maar zelf ff wat fabriceren door sendmail aan te passen.

Overigens verstuurt outlook ook het bericht in text formaat... maarja aangezien er ook enriched email mogelijk is (dus rtf... oh oh oh wat handig) moet ik daar ook maar eens naar kijken.

[edit]
overigens heb ik geen backgound gemaakt maar een html template met in het midden een paragraaf <p></p> waar de tekst in komt. Maar het maakt me eigenlijk niet uit dat het nogmaals toegepast zou moeten worden...
[/edit]

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')