abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:07:48 #51
63418 child_of_the_damned
Gimme Ed 'Till Im Dead
pi_12312216
is goed, kijk here's the deal:

als jij niet meer zeut om te ruilen met mij in BC Vlissingen, dan krijg jij de kaartjes voor 4 euro minder

That's the bottomline 'caus I said so!
pi_12312255
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:07 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

WIE NOEM JIJ HIER KUTZEEUWEN !?!?



Ik ben ook een zeeuw :p
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:09:58 #53
63418 child_of_the_damned
Gimme Ed 'Till Im Dead
pi_12312273
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Stelletje kutzeeuwen! Gezellig
het artwork van de cd vind ik trouwens erg lelijk :/
KIEK UUT HO! IE MOT ONS ZEEUWE NIE BOOS MAKU HOR! we zijn geen rot zeeuwen!
That's the bottomline 'caus I said so!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:11:22 #54
63418 child_of_the_damned
Gimme Ed 'Till Im Dead
pi_12312318
Echte zeeuwen wonen in Walcheren en niet in Zuid-Beverland, Zuid-Beverland hoort alleen bij Zeeland omdat de A58 ons verbind
That's the bottomline 'caus I said so!
pi_12312328
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:07 schreef child_of_the_damned het volgende:
is goed, kijk here's the deal:

als jij niet meer zeut om te ruilen met mij in BC Vlissingen, dan krijg jij de kaartjes voor 4 euro minder


hmmm... BC...

wat kost dat kaartje dan voor mij?

(maak het wel betaalbaar anders ga ik niet mee)

  vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:13:45 #56
63418 child_of_the_damned
Gimme Ed 'Till Im Dead
pi_12312373
ik bel nog wel over de prijs of ik spreek je wel na de training
That's the bottomline 'caus I said so!
pi_12312417
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:13 schreef child_of_the_damned het volgende:
ik bel nog wel over de prijs of ik spreek je wel na de training
ok, genoeg grappen...

je pa betaald toch gewoon voor mij

jij krijgt 2 kaartjes van je pa...
jij wilt dat ik meega...
jij geeft mij gewoon 1 kaartje

en dan komt alles goed

[Dit bericht is gewijzigd door Wacko-Dreamer op 08-08-2003 22:16]

pi_12312439
Kunnen jullie niet gaan msn'en.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:16:22 #59
63418 child_of_the_damned
Gimme Ed 'Till Im Dead
pi_12312442
euhm....

WAAR HADDEN WE HET OOKAL WEER OVER? O,ja de cover art van Dance Of Death!

lelijk die computer shit ik hoop dat die een soort pe-versie is

That's the bottomline 'caus I said so!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:17:13 #60
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_12312471
volgens de webmistress van de officiele Maiden site is dit toch echt de versie die je in september in de winkel ziet....
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_12312524
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:16 schreef Seborik het volgende:
Kunnen jullie niet gaan msn'en.
dit is veel leuker joh !

maargoed...

Denken jullie dat dit gewoon een computerschetsachtig iets is en dan ze 'm nog opnieuw gaan tekenen en die dan echt gebruiken?

of dat dit echt een grap was en kijken hoe de fans reageren?

pi_12312561
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:17 schreef Tokus het volgende:
volgens de webmistress van de officiele Maiden site is dit toch echt de versie die je in september in de winkel ziet....
als het een grap is dan zeggen ze dat natuurlijk ook en dan zie je pas als ie in de winkel ligt dat het een andere cover is...

of ze spreekt gewoon de waarheid en zijn ze echt van plan dat computerbrouwsel te gebruiken

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:22:22 #63
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_12312599
ik vermoed toch dat laatste, want ook sites van de platenmaatschappij laten die cover zien. Ik betwijfel of die zo happig zijn om met zo'n grap zo ver mee te werken.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_12312624
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:11 schreef child_of_the_damned het volgende:
Echte zeeuwen wonen in Walcheren en niet in Zuid-Beverland, Zuid-Beverland hoort alleen bij Zeeland omdat de A58 ons verbind
Tis zuid-BEVEland, nepzeeuw
Maar goed.
Denk dat ik naar Maiden ga in Belgie, aangezien Ahoy erg zuigt
pi_12312903
Maar dan zie je Stratovarius Elements Pt. 2

Prachtige computer cover
en daar verwachtte je het ook van

Maar Iron Maiden is gewoon bekent met die getekende covers en verwacht je totaal niet dat ze zoiets gebruiken voor hun nieuwe album...

Zijn ze jaloers geworden ofzo op een andere band die wel hele mooie computergemaakt covers heeft...? en dat ze een beetje bij de tijd proberen te blijven?

Who Knows...?

pi_12313037
Eigenlijk maakt het ook weinig uit, want ik haal hem toch wel.
pi_12313111
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:44 schreef Seborik het volgende:
Eigenlijk maakt het ook weinig uit, want ik haal hem toch wel.
kun je 'm netzogoed kopieëren, dan hoef je je niet te ergeren aan de cover

niet serieus bedoeld, niet reageren

  zaterdag 9 augustus 2003 @ 10:35:27 #68
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12318184
FYI:
alleen rang 3 en 4 zijn nog te koop voor Ahoy
[KNE]-Mod
pi_12325726
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:22 schreef Tokus het volgende:
ik vermoed toch dat laatste, want ook sites van de platenmaatschappij laten die cover zien. Ik betwijfel of die zo happig zijn om met zo'n grap zo ver mee te werken.
moet je ff kijken naar de site van hun platenmaatschappij of ze dezelfde cover hebben...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:00:36 #70
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_12325826
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:54 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

moet je ff kijken naar de site van hun platenmaatschappij of ze dezelfde cover hebben...


aangezien ik schreef dat die sites die cover ook al laten zien, had ik dat al gedaan. duh!
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_12326018
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:00 schreef Tokus het volgende:

[..]

aangezien ik schreef dat die sites die cover ook al laten zien, had ik dat al gedaan. duh!


hmmm...

pi_12350007
back to november....
ik hoorde dat er in ahoy het het podium wel eens aan de andere kant gezet wordt?

dat is dus wat men mij ook vertelde bij het postkantoor voor Iron maiden op 5 nov..men liet mij een plattegrond zien en het systeem koos daarbij automatisch de beste plaatsen, ik zat rechtegenover het podium op hun plattegrond, Dd.. op de plattegrond op ahoy.nl met podium rechts zou ik stuk meer achteraan zitten...
wordt het podium wel vaker omgedraaid???

  maandag 11 augustus 2003 @ 09:29:01 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12350297
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 08:53 schreef In13IamRising het volgende:
back to november....
ik hoorde dat er in ahoy het het podium wel eens aan de andere kant gezet wordt?

dat is dus wat men mij ook vertelde bij het postkantoor voor Iron maiden op 5 nov..men liet mij een plattegrond zien en het systeem koos daarbij automatisch de beste plaatsen, ik zat rechtegenover het podium op hun plattegrond, Dd.. op de plattegrond op ahoy.nl met podium rechts zou ik stuk meer achteraan zitten...
wordt het podium wel vaker omgedraaid???


Luister, Die plaatsen zijn echt wel goed. Ik zat toch in hetzelfde vak als jij????

Ik heb nou al van verschillende mensen gehoord dat het prima plaatsen zijn dus wees maar niet bang, het komt allemaal goed.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12361670
F***

wil z'n pa toch mee...

nu heb ik geen kaartje meer voor Ahoy

zeker nu veel te laat voor een goed plaatsje als ik 'm nu nog wil bestellen?

pi_12376909
quote:
IRON MAIDEN singer Bruce Dickinson recently spoke to Billboard magazine about his "second" job piloting 150-seat Boeing 737s for Astraeus Airlines in London.

Dickinson, a pilot for some 11 years, logged between 600 and 700 hours in the air for the company last year, regularly jetting back and forth from London to such locales as Egypt, Iceland and the former Soviet Union.

"When you're up at 41,000 feet at night, flying in the middle of Europe and you look down and you can see all these lights, and then you look up and you see more stars than you've ever seen before in your life, it's just amazing," he said. "You see the weather, you see thunder storms from hundreds of miles away. I get to see the best light show in the world."

Dickinson says his interest in flying picked up in the mid-'80s, after IRON MAIDEN drummer Nicko McBrain got his pilot's license. But it wasn't until 1992, when he spotted a sign at a Florida airport advertising flying lessons for $35, that things changed.

"In '93, when I left IRON MAIDEN for six years and embarked on a solo career, it did strike me that if the solo career didn't work out, I was going to be jobless," he said. "So I decided that I would go and do the airline pilot exams in Europe."

Although IRON MAIDEN have no plans of retiring anytime soon, the singer foresees a time when he'll be flying exclusively.

"When it gets to when IRON MAIDEN stops which it will do eventually I'm gonna have to do something until I'm 65," he said.

IRON MAIDEN's new album, "Dance of Death", is due on September 9 through Columbia Records.


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')