abonnement Unibet Coolblue
pi_12266574
Komende dinsdag de eerste finalewedstrijd tegen Villareal of Brno. Thuis.

Fulton, waarom vak 17 of bedoel je 27?

pi_12266598
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:13 schreef SCH het volgende:
Komende dinsdag de eerste finalewedstrijd tegen Villareal of Brno. Thuis.

Fulton, waarom vak 17 of bedoel je 27?


kijk nog eens terug
al geedit voor dat jij het quotete
pi_12266697
nu al een finale?

twee zelfs

pi_12266740
En verliezen in Slovenie is geen schande. Het is ook best ver weg

Bovendien was Tieme thuis gebleven

  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:20:24 #5
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_12266745
Villareal

!Força Heerenveen!

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_12266770
Villareal staat vijf minuten voor rust voor met 1-0, dus het wordt steeds waarschijnlijker.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:23:06 #7
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_12266821
Als jullie villareal maar een pakslaag geven....
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:23:19 #8
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_12266827
Een centraal plompebledden topic Het werd tijd!
pi_12266857
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:23 schreef Eilanden het volgende:
Een centraal plompebledden topic Het werd tijd!
Ach, bescheiden en nuchter - het zit ons in het bloed
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:49:34 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_12267506
Succes vanuit het zuiden, mogen jullie 'm deze keer wel winnen en niet zoals tegen ons ('97 4-2 ).

Ik heb geen zin in de afgang van nec-nac-utreg... Kost nl comp. punten en plaatsen om in te schrijven!

Forza Roda

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_12267589
Gefeliciteerd Heerenveen... Dit loopt echt zo. En heeeel goed dat we nog een extra club (die denk ik wel wat leuks gaat doen...) de UEFA cup in gaan sturen waarschijnlijk... .
  woensdag 6 augustus 2003 @ 23:03:43 #12
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_12267924
En ze hebben al een prijs binnen vandaag! Hoorde net op het Sportjournaal dat Heerenveen vandaag het G-voetbal toernooi heeft gewonnen!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:22:36 #13
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12269743
Lolbroek.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_12273653
Volgende opponent: Villarreal

Zoals de meesten wel verwachtten, komt SC Heerenveen in de finale van de Intertoto uit tegen het Spaanse Villarreal CF.

De nummer 15 van de Primera División versloeg vanavond in eigen huis 1. FC Brno. Al na 22 minuten wist Jorge Lopez de Tsjechische doelman te verschalken; in de slotminuut zorgde Sonny Anderson voor de 2-0 eindstand. Een kwartier voor tijd moest Brno met tien man verder omdat Schuster een rode kaart kreeg voorgehouden.

Komende dinsdag, om acht uur, vindt in het Abe Lenstrastadion de eerste krachtmeting plaats. Het bekerduel met SDC Putten wordt daarom verplaatst naar maandag 1 september. Twee weken later is de return in het plaatsje Vila-Real, dat ongeveer tussen Valencia en Barcelona aan de Spaanse oostkust te vinden is. Op dat moment zal de ploeg van Foppe de Haan ook al twee competitiewedstrijden achter de rug hebben.

De andere twee finales van het toernooi zijn vanzelfsprekend ook bekend. Het ene duel is FC Pasching - Schalke '04; het andere gaat tussen Perugia AC en VfL Wolfsburg. De drie winnaars plaatsen zich voor de eerste ronde van de UEFA Cup.

pi_12274396
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 10:00 schreef SCH het volgende:
De nummer 15 van de Primera División
ik dacht altijd dat je bij de eerste 12 moest zitten
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12275700
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 10:45 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

ik dacht altijd dat je bij de eerste 12 moest zitten


Zijn volgens mij geen echte richtlijnen voor van de UEFA, nationale bonden willen dit nog wel eens eisen inderdaad. In Duitsland is het zelfs een plaats die je moet afdwingen, de nummers 6, 7 en 8 mogen daar.

Overigens zie ik het somber in voor Heerenveen, maar goed, er zijn gekkere dingen gebeurd.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12278132
Ik denk dat de kansen 40/60 liggen, maar Heerenveen zal Villareal niet onderschatten, andersom zie ik veel eerder gebeuren.

Volgens mij moet je, daar je eerst thuis speelt, die Spanjolen dan ook vanaf de 1e minuut platlopen, zodat ze nooit in de wedstrijd komen en meteen onder druk staan.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_12280586
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:40 schreef methodmich het volgende:
Overigens zie ik het somber in voor Heerenveen, maar goed, er zijn gekkere dingen gebeurd.
Hoezo somber? We zijn toch bij lange na niet kansloos, ik denk dat de kansen redelijk 50/50 zijn.
pi_12280605
Thuis valt er zeker succes te halen voor Heerenveen en uit moeten ze de schade zoveel mogelijk weten te beperken. Ik hoop iig voor Heerenveen dat het lukt.
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12280872
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 15:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo somber? We zijn toch bij lange na niet kansloos, ik denk dat de kansen redelijk 50/50 zijn.


Schat Villareal wat hoger in.

Zit die Palermo er ook nog?

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12281003
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 15:22 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Schat Villareal wat hoger in.

Zit die Palermo er ook nog?


Sonny Anderson iig wel
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12281021
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 15:28 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Sonny Anderson iig wel


Kijk es, dat wist ik niet.

Leuk duo anders, Anderson-Palermo.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12281041
Hoi mense
Villia-rellen moet denk ik toch kunnen...
thuiswedstrijd een 2-0 overwinning
uitwedstrijd een 1-0 verlies...
Hoi.
pi_12281200
Over de spelers van Villareal:

Een maand geleden was Sonny Anderson de eerste grote aankoop. De 32-jarige Braziliaan verruilde in 1999 Barcelona voor Olympique Lyon, met wie de spits al in de Champions League tegen SC Heerenveen speelde.

Nauwelijks een week later werd de Argentijnse verdediger Fabricio Coloccini voor een jaar gehuurd van AC Milan. Van dezelfde club werd ook aanvaller José Mari gecontracteerd, al speelden beide in de praktijk voor Atlético Madrid.

Tenslotte kwam Roger García over van RCD Espanyol. Ook noemenswaardig is het grootste talent van de club: José Antonio Guayre, Spaans jeugdinternational.

De afgelopen twee jaar was Martín Palermo de spits, maar dit seizoen kreeg hij niet eens een rugnummer. Zijn effectiviteit viel tegen, zeker gezien zijn successen bij Boca Juniors. Wel moet vermeld worden dat hij vier maanden geblesseerd was, al kwam dat weer door het te uitbundig vieren van een goal.

pi_12281228
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 15:37 schreef SCH het volgende:
Nauwelijks een week later werd de Argentijnse verdediger Fabricio Coloccini voor een jaar gehuurd van AC Milan. Van dezelfde club werd ook aanvaller José Mari gecontracteerd, al speelden beide in de praktijk voor Atlético Madrid.
Leuke haardos heeft die Coloccini.

Jose Mari is ook geen misselijke.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')