abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:51:13 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12257722
Ik hoor net dat Limp Bizkit weer naar nederland komt.

Het schijnt dat de band zijn gemaakte belofte met het missen van het Fields of Rock festival....

ik hoorde het net op radio 3 en ik kan nog nergens iets ervan vinden op internet.

Ik geloof dat als die komen optreden dat het tomaten gaat regenen

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12257729
das minder
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_12257737
Die commercieel ingestelde neppe troep mag van mij wel in Amerika blijven.
Wie?
pi_12257739
radio3? dan zal het vast oud nieuws zijn.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:52:16 #5
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:54:12 #6
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_12257804
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:52 schreef U-lerZzZ het volgende:
Die commercieel ingestelde neppe troep mag van mij wel in Amerika blijven.
noem mij dan es niet-commerciele artiesten...
pi_12257850
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:54 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

noem mij dan es niet-commerciele artiesten...

Massive Bukkake
  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:56:13 #8
45511 TimmyAsd
pi_12257865
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Massive Bukkake

wie is dat en waarom is hij niet commercieel?
pi_12257884
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:56 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

wie is dat en waarom is hij niet commercieel?

niemand kent de band en ja dat komt natuurlijk omdat deze band niet commercieel is.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:58:20 #10
45511 TimmyAsd
pi_12257928
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

niemand kent de band en ja dat komt natuurlijk omdat deze band niet commercieel is.

ze spelen overal gratis, geven albums en singles weg enz?
pi_12257951
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:58 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Nee, je krijgt een massive bukkake voor niets.
Wie?
pi_12257983
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:58 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

spelen? no way! cd's!? no way! hoogstens een paar keer oefenen per jaar!

Maar wat ik probeer duidelijk te maken (tussen alle hilariteit in dan) is dat elke band commercieel is en ik hoef het je waarschijnlijk niet te vertellen maar dat wist jij ook al.

Zelfs Tool is commercieel. En dat zegt toch echt iets.

pi_12257990
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:59 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

ghe ghe
pi_12258020
Limp Bizkit nu wel naar Nederland

Limp Bizkit, de rap-rockers uit Jacksonville geven op dinsdag 2 september a.s. een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam.

Met de gigantische hits als Rollin' en My Generation stond Limp Bizkit de afgelopen jaren in de toppen van alle charts. Gitarist Wes Borland verliet vorig jaar de band. Zonder gitarist werd er al gewerkt aan de nieuwe plaat en een tournee met daarin ook Fields of Rock werd geboekt. Toen Fred Durst de snoeiende riffs van de nieuwe gitarist Mike Smith (ex-Snot) hoorde, startte de band van voren af aan met de plaat.

Het optreden op Fields of Rock werd dus afgezegd, maar Fred Durst komt zijn belofte na om snel langs te komen. Over 4 weken staat Limp Bizkit in de Heineken Music Hall. Op 22 september van dit jaar verschijnt het album Panty Sniffer en nog daarvoor zal de nieuwe single Eat You Alive verschijnen.

Het publiek in de HMH kan zijn borst nat maken. In 2001 werd de Alpha tent op Lowlands uit zijn verband gespeeld en twee jaar geleden wist de band Pinkpop te overtuigen met een denderende show. Iets wat zeker ook zal gebeuren op 2 september.

Limp Bizkit + support act
Dinsdag 2 september 2003
Heineken Music Hall - Amsterdam
Aanvang: 20.00 uur
Entree: 35 Euro (excl. servicekosten)

pi_12258039
Even het berichtje van het ANP dan maar:
quote:
Limp Bizkit komt belofte na

AMSTERDAM (ANP) - De Amerikaanse rockgroep Limp Bizkit geeft 2 september een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De rap-rockers komen hiermee hun belofte na die zij maakten na de afgelasting van hun optreden tijdens het Fields of Rock festival in juni in Nijmegen.

De muzikanten beloofden destijds dat zij hun afwezigheid goed zouden maken met een later optreden. Het optreden in Amsterdam, waarvoor de kaartverkoop donderdag begint, heeft plaats rondom de verschijning van hun nieuwe album Panty Sniffer op 22 september. Voor die tijd zal de nieuwe single Eat you alive al verschijnen.

Limp Bizkit scoorde verscheidene hits zoals Rollin', My generation en de cover van George Michaels Faith.

Kaartjes zijn volgens Vara HiTTekst 35 euro
  woensdag 6 augustus 2003 @ 15:04:24 #16
45511 TimmyAsd
pi_12258068
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 15:02 schreef Stimodrol het volgende:
Limp Bizkit nu wel naar Nederland

Limp Bizkit, de rap-rockers uit Jacksonville geven op dinsdag 2 september a.s. een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam.

Met de gigantische hits als Rollin' en My Generation stond Limp Bizkit de afgelopen jaren in de toppen van alle charts. Gitarist Wes Borland verliet vorig jaar de band. Zonder gitarist werd er al gewerkt aan de nieuwe plaat en een tournee met daarin ook Fields of Rock werd geboekt. Toen Fred Durst de snoeiende riffs van de nieuwe gitarist Mike Smith (ex-Snot) hoorde, startte de band van voren af aan met de plaat.

Het optreden op Fields of Rock werd dus afgezegd, maar Fred Durst komt zijn belofte na om snel langs te komen. Over 4 weken staat Limp Bizkit in de Heineken Music Hall. Op 22 september van dit jaar verschijnt het album Panty Sniffer en nog daarvoor zal de nieuwe single Eat You Alive verschijnen.

Het publiek in de HMH kan zijn borst nat maken. In 2001 werd de Alpha tent op Lowlands uit zijn verband gespeeld en twee jaar geleden wist de band Pinkpop te overtuigen met een denderende show. Iets wat zeker ook zal gebeuren op 2 september.

Limp Bizkit + support act
Dinsdag 2 september 2003
Heineken Music Hall - Amsterdam
Aanvang: 20.00 uur
Entree: 35 Euro (excl. servicekosten)

het vorige optreden in de HmH (mei 2001), was ik bij, dat optreden was echt te gek...
  woensdag 6 augustus 2003 @ 15:05:08 #17
53244 slettehoea
Ibiza Sport 1.9TDI (96KW)
pi_12258090
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:59 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Hehehe... ik doet ook wel mee dan
pi_12258120
ik heb Limp Bizkit vorige keer in de HMH gezien en het is echt zwaar tegen gevallen. Sinds het concert ook niet meer naar geluisterd eigenlijk... was een erge afknapper !
pi_12258150
-edit: reageer nu eens ergens ontopic vosss.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 06-08-2003 15:08]

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_12258362
ik vraag me af of ze de HMH wel uitverkopen. Ik heb het idee dat de band helemaal niet meer zo populair is.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 15:20:21 #21
53244 slettehoea
Ibiza Sport 1.9TDI (96KW)
pi_12258406
Kan ik me enigszins voorstellen sinds die gitarist is opgestapt.
En ze hebben al een tijdje geen reet meer uitgebracht...
  woensdag 6 augustus 2003 @ 15:55:41 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12259407
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 15:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik vraag me af of ze de HMH wel uitverkopen. Ik heb het idee dat de band helemaal niet meer zo populair is.
Vraag ik me ook af
maar de HMH is niet zo groot dus dat zal wel lukken....

En LB is vooral bij de mensen die pretenderen niet commercieel te zijn niet meer populair. Dat zijn ook meestal de mensen die je hoort omdat de mensen die ze wel goed vinden niet in jou omgaansgroep zitten (of op Fok!) of ze houden hun mond omdat er toch niet tegenaan te praten is

Ik denk dat ik wel ga. Het geeft me wel een beetje nostalgisch gevoel

btw Je kunt zeggen wat je wilt van LB maar het bovenstaande stukje klopt wel. Ze geven een spetterende show weg. Het is commercieel, het is muzikaal niet geweldig maar de show is leuk. Je moet er alleen van houden...

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_12259734
ik heb er ooit een klein stukje van gezien op Pinkpop. Spectaculair was het zeker maar in vergelijking met het optreden van Tool (die tegelijkertijd speelde) stelde het weinig voor. Maar dat ie een kwestie van smaak denk ik.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 16:18:02 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12259962
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik heb er ooit een klein stukje van gezien op Pinkpop. Spectaculair was het zeker maar in vergelijking met het optreden van Tool (die tegelijkertijd speelde) stelde het weinig voor. Maar dat ie een kwestie van smaak denk ik.
Meer een kwestie van voorkeur denk ik....
pi_12259996
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 16:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Meer een kwestie van voorkeur denk ik....

oeps, dat bedoel ik Komt door die verdomde ondertitel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')