abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zondag 3 augustus 2003 @ 14:09:33 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_12196341
Ingrid en ik hebben al diverse nare ervaringen met de winkelketen Leenbakker. Onze laatste miskoop is een computerbureau. Hij was in de aanbieding, van 99 Euro voor 69 Euro. In de folder zag hij er leuk uit dus wij togen naar de winkel om hem daar te aanschouwen. En ook in de winkel zag hij er leuk uit. Stevig en onverwoestbaar. Wij schaften er dus een aan. Omdat de computer nog in bestelling was, hadden we hem nog niet in elkaar gezet. Achteraf een beetje dom, maar ja.

Het weekend voor de computer er was, gingen wij hem in elkaar zetten. Toen stuitten wij al op een aantal fouten. Tekening was zoals gebruikelijk bij Leenbakker weer zeer vaag en onduidelijk, waardoor we een paar keer dingen uit elkaar moesten halen en opnieuw monteren. Ons viel gelijk al op dat de lade waar het toetsenbord en de muis op komen te liggen nogal los zat en dat hij veel te schuin naar boven liep. Maar we dachten dat als er eenmaal iets op komt te liggen, het wel zou meevallen.

Nou niet dus. De PC is er nu een maand, en in de tussentijd Is die lade er minimaal al tien keer uitgeflikkerd, wat ons een kapot toetsenbord van ruim 100 Euro opleverde. Geweldig jongens, bedankt! Nu laten we die lade eruit, want dat is bittere noodzaak ,omdat hij nu echt kapot is. Alleen zitten we nu veel te dicht op het scherm. We kunnen helaas niets meer doen. Bij Leenbakker zeggen ze alleen maar dat we dat ding uit elkaar moeten slopen en inleveren, waarop we een nieuwe kunnen krijgen. Maar die zal wel weer van dezelfde kutkwaliteit zijn. Excusez le mot....

Dus, wie heeft er nog meer zeer negatieve ervaringen met Leenbakker ? Ik word eer gek van! Ze maken misbruik van mensen met weinig geld zoals wij, om die dan troep van zeer abominabele kwaliteit te verkopen!

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_12196381
Ik vind jouw instelling niet helemaal correct en ik kan me jouw frustratie ook goed voorstellen, maar je geeft Leenbakker niet eens de kans om het probleem te verhelpen.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zondag 3 augustus 2003 @ 14:13:52 #3
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_12196396
leenbakker=negatief!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_12196410
los daarvan koop je kwaliteit van 65 euro. Verwacht dan ook kwaliteit van 65 euro. Voor dat geld zal niet alles perfect zijn.

Leenbakker reageert op je klacht, hun valt vooralsnog niks te verwijten

pi_12196411
Als je toch al zulke slechte ervaringen met Leenbakker hebt, waarom blijf je er dan kopen?
Ik heb er één keer een TV-kastje gekocht, prima kwaliteit, tot hij eens een keer verhuisd moest worden.
Doen we dus ook niet meer.
Ik heb (heel standaard en burgerlijk, ja) nu vooral IKEA materiaal, maar de meubels die lang mee moeten zijn van eikenhout. Staat al meer dan 100 jaar, dus zal ook nog wel 50 meegaan.
pi_12196446
Wat moeten mensen met weinig geld met een toetsenbord van 100 Euro?
Big dick.
  zondag 3 augustus 2003 @ 14:22:07 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_12196501
Mijn TV-meubel was erg goedkoop, en bevalt al jaren PRIMA!
M'n bureaustoel was niet goedkoop, en hield het erg kort vol...
censuur :O
pi_12196574
Ik heb een tijdje terug ook een bureau van 70 euro gekocht bij Leenbakker. In elkaar zetten ging makkelijk en hij staat als een huis. Ben er erg blij mee voor dar geld.

Weet je wel zeker dat je de tekening goed gelezen hebt??

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_12196604
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 14:09 schreef Djeez het volgende:

Tekening was zoals gebruikelijk bij Leenbakker weer zeer vaag en onduidelijk


Als je dat al van tevoren weet, waarom haal je het er dan toch?

Ik vind het trouwens niet meer dan normaal dat Leenbakker een oplossing biedt zoals ze die geboden hebben; je mag het retourneren en je krijgt gelijk een nieuwe mee - ondanks dat het meubel a) al in elkaar staat b) gebruikt is en c) je misschien zelfs al buiten de ruiltermijn zit. Zo werkt garantie nou eenmaal.

Los daarvan, ik heb zelf ook een aantal meubelen van Leenbakker en tot nu toe bevalt het prima hoor. Okee, het is geen topkwaliteit, maar het voldoet prima en daar is de prijs dan ook naar.

-edit- wat uiteraard niet wegneemt dat het wèl vervelend is dat het niet in één keer goed is.

[Dit bericht is gewijzigd door Allan24 op 03-08-2003 14:33]

Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 3 augustus 2003 @ 14:30:35 #10
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_12196611
voor de tekeningen van leenbakker en IKEA heb je iha wel een architecten opleiding nodig, maarmet wat geduld krijg ik ze altijd goed in elkaar
  Moderator zondag 3 augustus 2003 @ 14:31:08 #11
18653 crew  D.
pi_12196616
Misschien heb je 2 linkerhanden.
pi_12196630
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 14:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
voor de tekeningen van leenbakker en IKEA heb je iha wel een architecten opleiding nodig, maarmet wat geduld krijg ik ze altijd goed in elkaar
Wie heeft het hier over IKEA?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 3 augustus 2003 @ 14:33:29 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12196647
leenbakker is waardeloze troep, heb daar ook dezelfde ervaringen mee, je kan beter een gewone eettafel nemen van een tweedehands winkel, zelfde geld veel stabieler.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 augustus 2003 @ 14:35:08 #14
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_12196661
TIP!!!!

Als je ¤ 100 aan een toetsenbord kunt uitgeven geef dan ook eens wat meer geld uit aan de meubels waar je het opzet.

Is misschien een iets grote investering maar bespaart je wel geld.

Je had nu al een bureau kunnen kopen voor ¤ 169 (Het meubel + de kosten voor een nieuw toetsenbord)

Moraal van dit verhaal:

Bezint eer ge begint.

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Redactie Frontpage zondag 3 augustus 2003 @ 14:37:12 #15
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_12196691
Mijn pc is van de baas, in het kader van een soort PC-Priveproject. De enige positieve ervaring van ons met Leenbakker is idd een tv-kastje. Staat al vijf jaar nog steeds als een huis.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage zondag 3 augustus 2003 @ 14:41:08 #16
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_12196737
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 14:12 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ik vind jouw instelling niet helemaal correct en ik kan me jouw frustratie ook goed voorstellen, maar je geeft Leenbakker niet eens de kans om het probleem te verhelpen.
We willen niet dezelfde zooi weer hebben. Geld krijgen we niet terug.
Dus moeten we deze helemaal uit elkaar slopen, naar Leenbakker brengen en krijgen we dezelfde rommel weer. Straks is die ook zo kut!
Dan hebben we het weer niets voor niets in elkaar gezet.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_12196762
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 14:41 schreef Djeez het volgende:

[..]

We willen niet dezelfde zooi weer hebben. Geld krijgen we niet terug.
Dus moeten we deze helemaal uit elkaar slopen, naar Leenbakker brengen en krijgen we dezelfde rommel weer. Straks is die ook zo kut!
Dan hebben we het weer niets voor niets in elkaar gezet.


Als je zo lui bent, denk ik niet dat je ooit meer geld zal krijgen om goede spullen te kopen
Big dick.
  Redactie Frontpage zondag 3 augustus 2003 @ 14:43:31 #18
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_12196770
Wij denken trouwens dat die plank waar het toetsenbord op ligt, te kort is afgezaagd,waardoor hij er te gauw tussendoor schiet.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage zondag 3 augustus 2003 @ 14:48:26 #19
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_12196816
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 14:43 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Als je zo lui bent, denk ik niet dat je ooit meer geld zal krijgen om goede spullen te kopen


Nou, dat valt best mee hoor! Ik werk 45 uur per week, dat vind ik toch wel genoeg!
Die 5 uur extra zijn overuren voor de pc.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_12196909
ach ja bezigheidstherapie is ook nooit gek om te doen
pi_12196912
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 14:48 schreef Djeez het volgende:

[..]

Nou, dat valt best mee hoor! Ik werk 45 uur per week, dat vind ik toch wel genoeg!
Die 5 uur extra zijn overuren voor de pc.


Ik heb het niet over of je nu werkt of niet, ik heb het over het initiatief en de inzet die je toont.
Big dick.
  zondag 3 augustus 2003 @ 14:56:56 #22
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_12196925
NOG EEN TIP!!!!!

Ga naar www.gamma.com kijk naar de dichtsbijzijnde Gamma en ga voor een paar ¤ wat schroeven enz o halen en verstevig dat ding zelf.

Moraal van dit verhaal
"Dat zeg ik GAMMA!!!!!!"

[Dit bericht is gewijzigd door Martijn_77 op 03-08-2003 15:01]

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 3 augustus 2003 @ 15:00:10 #23
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_12196944
Ik heb een heel leuk kastje gekocht tegen een tamelijk lage prijs. Het was ruimtebesparend verpakt en zeer eenvoudig in elkaar te zetten.
Nadat het eindresultaat daar was, bleek het zo stevig als een huis. Ik heb zelf maar ♪één♪ fout gemaakt, door niet op tijd te zien dat het kastje net te hoog was om helemaal tegen de muur aan te zetten, nu raakt ie de buizen dus ik heb er wat extra hout en piepschuim tegenaan moeten timmeren.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zondag 3 augustus 2003 @ 15:01:42 #24
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_12196961
Computertafeltjes

Dat is vragen om problemen...

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_12196999
je moet de boel altijd wat extra verstevigen met wat schroeven, bison kit en hoekijzers, dan gaat het wel lang mee

of je haalt gewoon een bureau van de kringloop winkel, heb ik ook gedaan, was destijds 25 piek en hij doet het nog steeds

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  zondag 3 augustus 2003 @ 15:05:16 #26
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_12197008
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 15:04 schreef Wisp het volgende:
je moet de boel altijd wat extra verstevigen met wat schroeven, bison kit en hoekijzers, dan gaat het wel lang mee

of je haalt gewoon een bureau van de kringloop winkel, was destrijds 25 piek en hij doet het nog steeds


En van een bureau krijg je niet zo snel RSI...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zondag 3 augustus 2003 @ 15:12:14 #27
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_12197091
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 15:04 schreef Wisp het volgende:
je moet de boel altijd wat extra verstevigen met wat schroeven, bison kit en hoekijzers, dan gaat het wel lang mee

of je haalt gewoon een bureau van de kringloop winkel, heb ik ook gedaan, was destijds 25 piek en hij doet het nog steeds


Verstevigen moet je altijd doen dit om een hoop problemen te voorkomen.

Heb ik al vaker gedaan.

Zelf heb ik twee bureau's welke ook bouwpakket zijn geweest (zo'n 10 jaar geleden voor zijn Fl 150,-- per stuk)
Deze zijn al twee keer verhuisd en mankeren nog steeds niks.

Er zitten alleen wat extra hoekijzertjes en zo onder dit omdat ze eigenlijk niet geschikt zijn om al 10 jaar computers + printers te dragen maar ja ze staan nog steeds en voldoen goed

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Redactie Frontpage zondag 3 augustus 2003 @ 15:20:20 #28
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_12197202
Die plank voor het toetsenbord moet kunnen schuiven, anders heb jer er nog niks aan. Heb net ff die plank wat verbouwd en het railtje wat opgeschoven, in de hoop dat hij wat beter blijft zitten.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_12197630
Ik heb het computermeubel wat ik nu heb ook gekocht bij Leenbakker, en die staat als een huis.
pi_12198770
mijn vitrine is ook perfect... en misschien is die ene computer meubel die je hebt wel net ff niet zo goed als de andere, man sloop dat ding uit mekaar en haal een nieuwe op simpel.

p.s. ik snap je frustratie wel hoor

pi_12198847
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 14:41 schreef Djeez het volgende:

[..]

We willen niet dezelfde zooi weer hebben. Geld krijgen we niet terug.
Dus moeten we deze helemaal uit elkaar slopen, naar Leenbakker brengen en krijgen we dezelfde rommel weer. Straks is die ook zo kut!
Dan hebben we het weer niets voor niets in elkaar gezet.


Wat jij nu hebt is waarschijnlijk gewoon een incident. Ga d'r nou niet gelijk van uit dat de rest van de computertafels ook zo brak zijn.

Ik zou iig gewoon een nieuwe halen

  zondag 3 augustus 2003 @ 22:59:20 #32
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_12205218
Ik heb geen hoge pet op van Leen, maar ik heb hier een (ex) computermeubel, wat verdomd goed in elkaar zit.
Verder heb ik ooit 8 lamme plastic tuinstoeltjes gekocht en die doen het ook nog, ondanks alle brokken en verbouwingen die die dingen al doormaken.
Zal toch wel iets goeds tussen zitten af en toe, gewoon kijken wát je koopt en niet per sé waar.

-edit-
Oh ja over de prijs is niets te klagen.

The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 3 augustus 2003 @ 23:21:15 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12205669
Ik vind het eigelijk wel goed. Teminste van wat ik hoor. Ben er zelf nooit geweest
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 3 augustus 2003 @ 23:22:55 #34
30961 Knaller
knalt er op los
pi_12205716
Inderdaad, ze verkopen niet eens broden daar... laat staan lenen!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  zondag 3 augustus 2003 @ 23:34:46 #35
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_12206003
Met andere woorden: je kunt voor geen meter klussen en bent te indolent om het apparaat te repareren, danwel G R A T I S een nieuw exemplaar op te halen bij de winkel.

Boehoe.

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 4 augustus 2003 @ 09:28:12 #36
62637 c.crusher
http://forum.free4al.nl [nr1]
pi_12210053
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 15:20 schreef Djeez het volgende:
Die plank voor het toetsenbord moet kunnen schuiven, anders heb jer er nog niks aan. Heb net ff die plank wat verbouwd en het railtje wat opgeschoven, in de hoop dat hij wat beter blijft zitten.
had je bij het opbouwen al moeten doen en niet later
je wist dat de lade scheef zat
conclusie een kapot keyboard door eigen schuld
ja toch laten we eerlijk zijn

en voor de rest die tekeningen vallen best wel mee
je moet wel minimaal kleuterklas hebben
gehad om ze goed te kunnen gebruiken

[url=http://forum.free4all.nl]http://forum.free4all.nl[/url]
  Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 09:43:57 #37
42184 crew  DaMart
pi_12210212
In Januari kreeg ik voor mijn verjaardag een nieuwe bureaustoel van mijn ouders... bij ome Leen vandaan. Ik heb hem zelf uitgezocht, en weet dat hij best wel wat geld kostte (>100 euro). Na een half jaar heb ik al weer afscheid kunnen nemen van dat ding. De rugleuning was kapot... de stang die erin zit had het kunststof verwoest en prikte lekker in je rug en in het zitvlak zat ook een en ander niet meer goed... er staken allemaal scherpe dingen uit. Met andere woorden: dat was geen succes en ik denk niet dat ik snel nog iets daar zal kopen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_12210310
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 09:43 schreef DaMart het volgende:
In Januari kreeg ik voor mijn verjaardag een nieuwe bureaustoel van mijn ouders... bij ome Leen vandaan. Ik heb hem zelf uitgezocht, en weet dat hij best wel wat geld kostte (>100 euro). Na een half jaar heb ik al weer afscheid kunnen nemen van dat ding. De rugleuning was kapot... de stang die erin zit had het kunststof verwoest en prikte lekker in je rug en in het zitvlak zat ook een en ander niet meer goed... er staken allemaal scherpe dingen uit. Met andere woorden: dat was geen succes en ik denk niet dat ik snel nog iets daar zal kopen.
Als dat na een half jaar gebeurd, kun je gewoon met de aankoopbon een in de hand een nieuwe uitzoeken hoor.
Bij normaal gebruik moet zo'n ding redelijkerwijs het langer dan een half jaar uit houden. Ze zijn derhalve verplicht om een nieuwe aan te bieden of zij moeten bewijzen dat jij er niet normaal mee bent omgegaan. Ergo: huilie.
pi_12210311
-ik had een stuiterknopje-

[Dit bericht is gewijzigd door sop op 04-08-2003 10:00]

pi_12210313
kutzooi. Dubbelpost.
In de tweakers pricewatch staan er keyboards vanaf 4 EUR.

[Dit bericht is gewijzigd door sop op 04-08-2003 09:59]

  Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 09:57:09 #41
42184 crew  DaMart
pi_12210356
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 09:53 schreef sop het volgende:

[..]

Als dat na een half jaar gebeurd, kun je gewoon met de aankoopbon een in de hand een nieuwe uitzoeken hoor.
Bij normaal gebruik moet zo'n ding redelijkerwijs het langer dan een half jaar uit houden. Ze zijn derhalve verplicht om een nieuwe aan te bieden of zij moeten bewijzen dat jij er niet normaal mee bent omgegaan. Ergo: huilie.


(edit: is al opgelost )

En ik ben niet terug gegaan, omdat het pas na de 6 maanden echt irritant werd en ik besloot om de stoel weg te doen. (plus, we konden de bon niet meer vinden, dus dan wordt ruilen sowieso al wat lastiger)Mij ging het er meer om om even aan te geven dat ook ik een ervaring heb met spullen van niet zo goede kwaliteit bij Leen Bakker... niets meer en niets minder.

[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 04-08-2003 10:06]

Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_12212783
Ik heb net toevallig voor 2 weken terug allerlei nieuwe meubels gekocht bij Leen. Een dichte boekenkast, nachtkastje en een TV meubel. TV meubel was 79,95 week later krijg ik het foldertje. NU voor 59,95. Ik er weer naartoe. Kreeg het verschil netjes terug. Misschien zijn ze dit wettelijk verplicht dat weet ik niet maar ik vond het wel sportief.

Verder is mijn ervaring met Leen Bakker dat je vaak 2 soorten meubels ziet, de hele "goedkope" en de wat duurdere. Het verschil zit hem in de constructie van die meubels. De goedkopere zitten vaak met lijm en van die houten stiften in elkaar en dan vaak van die lange imbus schroeven die je vaak dol draait of die bij het verhuizen gammel worden. De duurdere zitten vaak met van die stalen schroefjes met van die kruiskop doppen vast. ( ik weet niet precies hoe ik het duidelijker kan maken ).

Mijn ervaring is dus kijk hoe de meubels in elkaar zitten voordat je ze aanschaft.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')