abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 juli 2003 @ 21:48:08 #1
62182 Georges
That's the shit
pi_12126127
omdat je die persoon niet kon vergeten/ graag nog eens wilde zien.
Iemand wel eens gedaan?

Ik heb er zelfs behoorlijk wat moeite mee, om bepaalde mensen te vergeten.
Ik vraag me ook nog vaak af of ik sommige mensen niet een keer zal opzoeken omdat ik gewoon benieuwd ben hoe het met ze is.
Ik vind het gewoon gek dat je iemand kent en opeens niet meer kent.

Een paar jaar geleden heb ik een vakantieliefde opgezocht nadat ik haar 6 jaar niet had gezien. Ik moest nog steeds aan haar denken.
Dus naar Ierland en we hebben elkaar weer ontmoet, was erg leuk/lekker.

Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_12126199
Speuren op Internet rules!

Vergeet iig http://www.schoolbank.nl niet...

Als je hulp nodig hebt met je zoektocht dan stuur je me maar een mailtje...

pi_12144871
Wat dacht je van deze site:

http://www.inventio.nl/metanamesearch/

  donderdag 31 juli 2003 @ 17:56:31 #4
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_12145410
Heb wel eens gezocht naar oude klasgenootjes en ex-vriendinnetjes enzo - gewoon uit pure intresse Maar helaas waren zij allemaal niet zo actief op Internet....

Ik ben wel behoorlijk actief op Internet, als je mijn volledige naam in Google intikt kom je al snel op mijn site, of op mijn vrouw d'r site uit. Dus als iemand mij vinden wil hoeven ze in ieder geval niet veel moeite te doen

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_12153317
leuk.... nou ben ik dus uit nieuwsgierigheid ook maar eens op zoek gegaan naar iemand... Nog gevonden ook!!!
Eigenlijk wou ik dat niet!!!! En nu???
pi_12153658
Dat schoolbank.nl werkt wel goed... Ben al aardig wat lui uit mijn klas tegengekomen..
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 00:49:49 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12153961
ik heb eigelijk nooit iemand terug gevonden helaas.
ook niet via schoolbanken of zo.

Wel 1X iemand achter de bar gevonden die bij me werkte. Ze wist me naam nog maar ik herkende haar niet meer

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_12156331
Ik heb ooit een keer een website op willen zetten waarop uitgelegd stond hoe je het beste mensen kon opsporen.

Helaas is dat er nooit van gekomen omdat het commercieel gezien niet echt een succes zou worden...

  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:07:25 #9
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_12156355
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:12 schreef dommetjedomoor het volgende:
leuk.... nou ben ik dus uit nieuwsgierigheid ook maar eens op zoek gegaan naar iemand... Nog gevonden ook!!!
Eigenlijk wou ik dat niet!!!! En nu???
Nu ga je weer contact met die persoon hebben!

Sim-pel

Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:08:08 #10
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_12156359
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:05 schreef schwa78 het volgende:
Ik heb ooit een keer een website op willen zetten waarop uitgelegd stond hoe je het beste mensen kon opsporen.

Helaas is dat er nooit van gekomen omdat het commercieel gezien niet echt een succes zou worden...


Moet het dan perse een commercieel succes worden? Je kan toch ook gewoon een site maken om daar voldoening uit te halen?
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:08:40 #11
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_12156370
En www.schoolbank.nl lijkt hier niet te werken.
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:16:07 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12156465
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:08 schreef Boomrups het volgende:
En www.schoolbank.nl lijkt hier niet te werken.
Hier wel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_12156546
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:08 schreef Boomrups het volgende:

[..]

Moet het dan perse een commercieel succes worden? Je kan toch ook gewoon een site maken om daar voldoening uit te halen?


Als het even kan wel.

Ik vind het leuk om websites te maken. Heb ook heel erg veel ideeen voor nieuwe sites, maar slechts beperkte tijd om alles te maken.

Dan is het toch logisch dat je die sites maakt die ook geld op leveren. Ik moet er (deels) van leven hoor.

  Moderator vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:21:34 #14
42184 crew  DaMart
pi_12156550
Met een beetje surfen kun je heel veel vinden over mensen hoor... het simpelste voorbeeld is wel dat ik ook eens gezocht heb naar mensen uit mijn verleden en via Google wat informatie achterhaalde. Toen ik een persoon een keertje toevallig tegen kwam en feliciteerde met haar verjaardag van een week eerder, keek zij heel verbaasd... zij had me nooit verteld wanneer ze jarig was.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:24:36 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12156600
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:21 schreef DaMart het volgende:
Met een beetje surfen kun je heel veel vinden over mensen hoor... het simpelste voorbeeld is wel dat ik ook eens gezocht heb naar mensen uit mijn verleden en via Google wat informatie achterhaalde. Toen ik een persoon een keertje toevallig tegen kwam en feliciteerde met haar verjaardag van een week eerder, keek zij heel verbaasd... zij had me nooit verteld wanneer ze jarig was.
Ik ik dat zou mee maken zou ik denken dat die gene mij aan het stolken is
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:32:46 #16
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_12156703
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:21 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ik moet er (deels) van leven hoor.


Ow sorry...dat wist ik niet
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:34:22 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12156730
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:21 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ik moet er (deels) van leven hoor.


En puur voor de hobby maken dan? Slaat het aan dan kan je nog geld vangen voor je hobby ook.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:34:41 #18
42184 crew  DaMart
pi_12156735
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ik dat zou mee maken zou ik denken dat die gene mij aan het stolken is


Kan ook idd... heb ik nooit bij stilgestaan ... maar een verjaardag is wel het simpelste wat je kunt vinden hoor... gewoon kijken of iemand toevallig een ICQ profiel heeft
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:36:28 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12156772
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

Kan ook idd... heb ik nooit bij stilgestaan ... maar een verjaardag is wel het simpelste wat je kunt vinden hoor... gewoon kijken of iemand toevallig een ICQ profiel heeft


weinig vrouwen gebruiken icq hoor.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:36:31 #20
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_12156775
Ja, weetje...als ik me bij www.schoolbank.nl aanmeld (hij doet het nu wel) ... dan kunnen andere mensen mij ook vinden. En ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb.
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:39:45 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12156822
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:36 schreef Boomrups het volgende:
Ja, weetje...als ik me bij www.schoolbank.nl aanmeld (hij doet het nu wel) ... dan kunnen andere mensen mij ook vinden. En ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb.
Ja wat wil je dan
Je kan je ook inschrijven en een foute school opgeven
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:43:32 #22
42184 crew  DaMart
pi_12156893
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

weinig vrouwen gebruiken icq hoor.


Degenen die ik zocht die hebben het ooit wel gebruikt... hun profiel bestaat nog... Maar goed, ik noemde ICQ ook slechts als voorbeeld. En het werkt niet altijd... zoekend naar een oud klasgenoot die al jaren niets van zich heeft laten horen kwam ik achter een ICQ profiel op zijn naam, maar er staat verder niks in, dus wie weet is het wel iemand anders met dezelfde naam.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_12156903
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:36 schreef Boomrups het volgende:
Ja, weetje...als ik me bij www.schoolbank.nl aanmeld (hij doet het nu wel) ... dan kunnen andere mensen mij ook vinden. En ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb.
Ze kunnen alleen berichten naar je versturen als ze betaald lid worden hoor. Jij trouwens ook, maar als je iemand gevonden hebt die je echt weer wilt spreken dan maken die paar eurootjes ook niet uit.
pi_12156929
voornaamachternaam@hotmail.com of voornaam_achternaam@hotmail.com kun je ook altijd proberen. Bijna iedereen heeft wel een hotmail adresje...
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 09:49:21 #25
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_12157012
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja wat wil je dan


Ik wil wel zelf de mensen kunnen uitkiezen met wie ik (weer) contact wil, maar ik wil niet dat zij op eigen initiatief weer contact met mij willen.

Zie het als dat je iedereen op ICQ op je invisible list hebt staan, en als er iemand online is met wie je wil praten, dan spreek je die aan.

Easy

Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')