abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 30 juli 2003 @ 04:03:58 #1
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_12106235
Zo rond 1992 werd deze tekenfilm altijd uitgezonden bij Telekids. Ging over een familie die op vakantie ging en voor misdadigers werden aangezien en in aanraking kwamen met mafia en dergelijke. Wat ik me nog heel goed kan herinneren was de droge humor en de perfect gekozen (Nederlandse) stemmen. Iemand enig idee waar ik 't over heb? Die serie kwam iig niet uit Amerika, ik denk dat het uit Australie kwam ofzo. Ik vraag me af of hier nog informatie van is te vinden op internet, ik vrees van niet
Zo gaat dat tegenwoordig...
  woensdag 30 juli 2003 @ 04:15:27 #2
19840 Libris
Live from Singapore
pi_12106251
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 04:03 schreef Pugsley het volgende:
Zo rond 1992 werd deze tekenfilm altijd uitgezonden bij Telekids. Ging over een familie die op vakantie ging en voor misdadigers werden aangezien en in aanraking kwamen met mafia en dergelijke. Wat ik me nog heel goed kan herinneren was de droge humor en de perfect gekozen (Nederlandse) stemmen. Iemand enig idee waar ik 't over heb? Die serie kwam iig niet uit Amerika, ik denk dat het uit Australie kwam ofzo. Ik vraag me af of hier nog informatie van is te vinden op internet, ik vrees van niet
Inderdaad, ik vond het niet zo'n leuke serie, maar de familie Sanders kwam uit Oostvoorne dacht ik en dat vond ik wel raar, omdat ik daar uit de buurt vandaan kom. Australie lijkt me goed mogelijk
pi_12106353
Ik vond het altijd erg leuk
X
X
X
  woensdag 30 juli 2003 @ 06:08:27 #4
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12106400
Ze gingen niet op vakantie maar de oude vriend van mevr Sanders: "Steef" zoeken die hun moest helpen


"Bij de familie Sanders is alles anders"

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12106442
Ze kwamen uit Voorne-Putten.. Hadden een kat die Mafia heette.. De buurman heette Mudfall of iets dergelijks.. De kinderen heten Dicky en Stomme Wieneke ofzo...
En inderdaad...Volgens mij waren ze op zoek naar een neef van het moederfiguur uit de serie..
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:34:46 #6
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_12106850
"als ze me missen, dan ben ik vissen" wat toch een van de regels uit de openingstune? Was al een tijdje op zoek naar de naam van die serie, bedankt.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:38:09 #7
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12106884
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 08:34 schreef BlackJack het volgende:
"als ze me missen, dan ben ik vissen" wat toch een van de regels uit de openingstune? Was al een tijdje op zoek naar de naam van die serie, bedankt.
Ja dat was hem
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 30 juli 2003 @ 09:29:40 #8
61353 Celibatair
Maagdelijk wit.
pi_12107467
Jaaa, dat weet ik nog! Dat was leuk!

In het beginfilmpje was het toch ook dat het eerst leek alsof ze een berg beklommen maar eigenlijk slopen ze toen over de grond he?

Ik vond dat echt een supergave serie.

Een dag niet geneukt, is een dag geleefd.
pi_12109124
Wat een wereldtrip, hallekidee
Ellende, pech en onbegrip, wie gaat er mee
Ter land, ter zee en in de lucht, volgen wij Steefebeef
Steeds als hij ons ontvlucht ??????...

Wie maakt het af?

pi_12115785
komen we meer op dreef...
pi_12115835
tja komt me wel bekend voor ja
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_12115863
Oh wat was dat verschrikkelijk getekend.
En afschuwelijke nasynchronisatie.

Nee, dat was geen leuke tekenfilm.

Hmmzz....
pi_12115983
Die serie was echt geweldig

Er is zelfs nog een tweede serie van geweest waarbij dat zoontje in een raket een ruimtereis maakte ofzo.

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  woensdag 30 juli 2003 @ 16:34:25 #14
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_12118452
Jaa! Het komt nou weer helemaal naar boven, die introtune was echt zo cool. Ik geloof dat er ook een karakter in voor kwam, die broer van dat moederfiguur, Karel heette die geloof ik. Hij was niet helemaal zuiver maar zorgde wel voor hele goeie one-liners
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_12154864
Oeoe, dat was leuk ja! Volgde ik ook altijd, echt cool.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_12154888
Ik vond dit zo een pokke serie!
Zo een zeikerig liedje en van die rare figuren, met van die rare namen (die vader heette Annie geloof ik) en die enge buurman.
En dit was echt zo een serie met van die irritante vervolgen waar maar geen einde aan kwam
pi_12154892
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 06:08 schreef BAZZA het volgende:
Ze gingen niet op vakantie maar de oude vriend van mevr Sanders: "Steef" zoeken die hun moest helpen


"Bij de familie Sanders is alles anders"


Steven Hoefnagel
pi_12154896
Dat was altijd lachuh , vooral die begintune.
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_12154898
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:06 schreef HarryH het volgende:
Ik vond dit zo een pokke serie!
Zo een zeikerig liedje en van die rare figuren, met van die rare namen (die vader heette Annie geloof ik)
Oh ja! . Dat is toch leuk? Moet er nu weer om lachen.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 02:07:57 #20
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12154906
Die serie kwam uit tjechie, als ik het goed heb (en daar ben ik vrij zeker van). En ik vond het een kutserie.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_12154927
Die serie was idd echt stom, maar toch keek ik het altijd.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_12154930
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 11:05 schreef JaneDoe het volgende:
Wat een wereldtrip, hallekidee
Ellende, pech en onbegrip, wie gaat er mee
Ter land, ter zee en in de lucht, volgen wij Steefebeef
Steeds als hij ons ontvlucht ??????...
Wat een geweldig idee als beginsel eigenlijk ook al, een familie die zo veel pech heeft dat ze gewoon niet eens meer thuis komen en de hele wereld rond reizen. . Er zouden meer series gebaseerd op pech/ongeluk moeten zijn.

Ik herinner me ook nog dat ze een keertje in Parijs onder een brug moesten slapen als clochards, net als Suske en Wiske in De Sterrenplukkers. En ze sliepen ook een keer in op elkaar gestapelde rioolbuizen.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_12154935
En toen ze eindelijk thuiskwamen was hun hele huis leeggejat.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 02:15:41 #24
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12154983
Enige aflevering die ik me kan herinneren was dat ze een 2d-wereld tegenkwamen. Zij waren zelf 3d (duh) dus dat was allemaal heel vreemd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_12155029
Verrek! Ik was die serie helemaal vergeten, maar nu schiet het me weer te binnen! Ik vond het maar vervelend dat ze nooit thuiskwamen en de jongens hadden meisjesnamen en andersom, wat natuurlijk ook heel stom was.
Toch keek ik bijna altijd

En van die vervolgserie kan ik me idd ook alleen maar die 2d-aflevering herinneren.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')